Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Δήμητρα
Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2018
Διάφορα Θέματα
Νομική ή Ψυχολογία-Γνώμες
 Δίνω φέτος πανελλαδικές και είμαι πολύ αγχωμένη, θα διαγωνιστώ στο 1ο πεδίο. Πέρα από τα κλίσεις και τα ενδιαφέροντα, ποια σχολή θεωρείτε ότι έχει καλύτερες προοπτικές;, Noμική ή Ψυχολογία; Θα ήθελα τις γνώμες σας, ευχαριστώ
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2193 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 6 Απριλίου 2023

Σχόλια (0)

 Αγάπη μου γλυκιά,

Και τα δύο είναι επαγγέλματα με αποκατάσταση. Αλλά για να φτάσεις εκεί, δηλαδή στην αποκατάσταση, πρέπει να "φτύσεις αίμα". Πρέπει να είσαι κολλητή με το διάβασμα , καθώς αυτές οι σχολές το χρειάζονται σίγουρα! Δεν θεωρώ ότι επειδή είναι υψηλόβαθμες δίνουν κύρος που λένε όλοι... Το κύρος δεν το αποκτάς από τη σχολή και το επάγγελμα, αλλά από εσένα την ίδια και το μυαλό σου. Αν είσαι έτοιμη να πεις το ψωμί ψωμάκι, τότε πήγαινε. Θα έχεις επιτυχία.

Υποβλήθηκε πριν από 356 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 28 Μαρτίου 2020

Σχόλια (0)
γεια σας,
Είμαι ένα άτομο εταιρική διευθυντής και μέτοχος της τράπεζας προγραμματιστής και διευθυντής της εταιρείας κάνω δάνεια σε οποιονδήποτε που χρειάζονται και θα προσφέρουν επίσης υποθήκη και αυτόματη έπιπλα ξεκινήστε εσάς που θέλετε μια δραστηριότητα ή με τα έργα ή για κατασκευή ενός αγαθού ή μιας πίστωσης είναι μια ευκαιρία για τους εισάγετε επειδή είμαι πολύ ανοιχτή σε αυτό το δάνειο τότε το ποσό που καταβάλλεται θα εξοφληθεί σε διάστημα 1 μηνός έως 25 ετών υπό την προϋπόθεση ότι οι κανόνες και οι νόμοι είναι ο σεβασμός, ώστε αν είστε στο Ψάχνετε γι α ένα δάνειο που χορηγεί το δάνειο που κυμαίνονται από 1000 € έως 25.000.000,00 € με ποσοστό 2% 4% έως η ευκαιρία εγκάρδια Επικοινωνία.
E-mail: mariepaizee@katamail.com 
Υποβλήθηκε πριν από 1460 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (2)
 Προσωπικα τιποτα απο τα δυο.Η Νομικη απευθυνεται κατα κορον σε εκεινους που ανηκουν σε συγγενη νομικο κυκλο δραστηριοτητων(Δικηγοροι, Δικαστες-Εισαγγελεις και Συμβολαιογραφοι).Τα πραγματικα σε αυτην την περιπτωση δεν ειναι ενθαρρυντικα, αφου γνωριζουμε οτι εξερχονται καθε ακαδημαϊκο ετος τουλαχιστο 1000 αποφοιτοι Νομικων σπουδων, που αδυνατουν να προσαρμοστουν στην συγχρονη ελληνικη πραγματικοτητα.Σπουδαζεις τεσσερα τουλαχιστον ετη, διχως επαγγελματικη προοπτικη, αλλα μονο ακολουθωντας ενα ονομα σχολης που σου δινει κινητρο.Γνωριζω πολλεςπεριπτωσεις που με μεταπτυχιακα και γνωση αριστη ξενων γλωσσων, επιστρεφουν στον τοπο κατοικιας τους απραγοι ή κοιτουν να εισαχθουν μεσω κατατακτηριων ή πανελλαδικων σε καποια αλλη κερδοφορα επιλογη.Το να ασκεις για πολλα χρονια το κορεσμενο και πλεον ξεπεσμενο επαγγελμα του δικηγορου και να αμοιβεσαι με 300 ευρω τον μηνα, δεν ειναι κατι επικερδες.Απο την αλλη πλευρα, η Ψυχολογια, συνηθης επιλογη των υποψηφιων κοριτσιων, κινειται στα ιδια και ίσως χειροτερα επιπεδα.Σπουδαζεις χωρις να γνωριζεις τι θα κανεις στο αμεσο επαγγλεματικο μελλον.Η μονη σου διεξοδος ειναι σαν ιδιωτης να ανοιξεις ενα γραφειο Ψυχολογικης υποστηριξης και να πορευτεις -πραγμα κατα την γνωμη μου τελειως ατελεσφορο, διοτι τα γραφεια Ψυχολογων εχουν γινει πλεον μοδα και δεν προσφερουν απολυτως τιποτα, διοτι για να σε εμπιστευτει καποιος σαν αξιοπιστη επαγγελματια πρεπει να εχεις πραγματοποιησει μεταπτυχιακα εντος και εκτος της Ελλαδος, να γνωριζεις ξενες γλωσσες και να εχεις μια αξιολογη προύπηρεσια(πραγμα ανυπαρκτο σε αυτον τον κλαδο).Στην Αγγλια για σου χορηγηθει αδεια Ψυχολογου πασχιζεις χρονια ολοκληρα και αν πετυχεις κατι, αυτο επερχεται μετα τα 35 ετη.Ποιος λοιπον ο λογος να φοιτησεις σε μια μουρατη κατα πολλους σχολη για να ικανοποιησεις το ονειρο  σου και μετα να εισαι ξεκρεμαστη?Δυστυχως ετσι εχουν γινει τα πραγματα στην  μιζερη αυτη πραγματικοτητα που ζουμε.Στα ιδια πλαισια κινουνται βεβαια και αλλες σχολες απο ολα τα επιστημονικα πεδια Και ολοι οι υποψηφιοι ειναι στα ιδια διλληματα με εσενα.Ελπιζω να σε βοηθησα.
Υποβλήθηκε πριν από 2193 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (3)
 Τι λέτε ρε παιδιά;  Η Νομική έχει τις προοπτικές και το πτυχίο της ζυγίζει τόνους! Όλα ανυπόστατα, εγω ξέρω πως το πτυχίο της Νομικάρας σε κάνει πρώτο μάγκα στην έξω ζωή, τη καλησσπέρα μουυυυ
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 ΑΧ ΒΡΕ ΤΑΣΟ,ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΕΙΣ Κ ΓΕΛΑΜΕ.Τ ΕΙΠΑΜΕ ΟΤΙ Σ ΚΑΝΕΙ Η ΝΟΜΙΚΗ;;;ΜΑΓΚΑ Η ΚΟΥ....ΜΑΓΚΑ;;;
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (0)
 Mαλλον δεν ξερεις τι σημαινει ΝΟΜΙΚΗ! Μαλλον...
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 Με ενα τετοιο επιπεδο λογου και εκφρασης αμφιβαλλω κατα πολυ εαν προκειται για καποιον που ειναι φοιτητης Νομικης Σχολης.Δεν σε χαρακτηριζει σοβαροτητα, ωριμοτητα χαρακτηρα παρα μονο υψηλη ταση προβολης και εγωκεντρισμου, που η τυφλη του αγαπη σε και ιδεολογια τον καθιστα ανικανο να διακρινει τα τρωτα σημεια μιας τετοιας επιλογης οπως η Νομικη.Καθε σχολη, ακομα και η Ιατρικη εχει αδυναμιες που ειναι φανερες απο πολλους, ενω απο αλλους υποκρυπτονται για να ικανοποιησουν την ματαιοδοξια και αλαζονεια τους.
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (2)
 Φοιτητής στη Νομική σχολή του ΕΚΠΑ με 18,992 μόρια εισαγωγής και 2οετής. Έχω βαθμό πτυχίου 8,8.  Γιατί πολύ απλά ανήκω στους καλύτερους των καλύτερων στη νο 1 σχολή
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (0)
 ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΑΛΛΑ Τ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ Τ ΓΑΛΑ...Τ ΛΕΣ ΒΡΕ ΤΑΣΟ,ΠΩΣ ΕΧΕΙΣ ΠΤΥΧΙΟ 8,8 ΕΝΩ ΕΙΣΑΙ 2ΕΤΗΣ ΟΠΩΣ ΛΕΣ;;;ΑΠ Τ 2 ΕΤΟΣ ΔΙΑΚΤΙΝΙΣΤΗΚΕΣ ΣΤ ΠΤΥΧΙΟ;;;ΕΣΥ ΔΕΝ ΕΙΣΑΙ ΠΟΥ ΡΩΤΑΣ ΣΥΝΕΧΩΣ ΣΕ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ Τ ΝΟΜΙΚΗ ΑΠΘ ΦΕΤΟΣ Μ Τ 4% K OTI EΧΕΙΣ 17820 ΜΟΡΙΑ;;;Η ΒΑΣΗ Τ ΕΚΠΑ Τ 2016 ΗΤΑΝ 18229 Κ Τ ΑΠΘ17938...ΠΟΛΥ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΣΤ ΔΠΘ Κ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΤΙ ΠΙΟ GLAMOROUS...Τ ΒΡΙΣΚΩ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΟ.ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ;;;ΔΙΟΡΘΩΣΕ ΜΕ PLS.
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 ΒΡΕ ΤΑΣΟΥΛΗ,Τ ΣΟΥ ΔΙΝΟΥΝ Κ ΠΙΝΕΙΣ...;
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 Η Νομική έχει τόσες προοπτικές, όσες δεν μπορείτε να φανταστείτε στη ζωή σας
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (2)
 Ναι, τοσες προοπτικες που περιμενει να στις μεταδωσει.Θα συμφωνησω με τον προλαλησαντα και πιστευω ουτε καν στο ΔΠΘ εισαι.Ακου βαθμος πτυχιου 8.8 2ετης.Αιντε μαθε στα ποσα ετη παιρνεις πτυχιο και μετα ελα και πουλα μας μουρη.Ανιδεε.Σταματα επιτελους να αναρτας ανυποστατους σχολιασμους που ουτε και εσυ δεν πιστευεις.Και πραγματικα ευχομαι να καταλαβεις τι χειριστη επιλογη ειναι η Νομικη.Ειναι μονο για γονους Δικηγορων και Δικαστων.Τιποτα παραπερα.Τραβα ψαξε παραπερα και μην κοιτας επιφανειακα τα πραγματα.Και μην κοιτας Μουρατες,-ξεπεσμενες σχολες, γτ τις περισσοτερες φορες ειναι σχολες Φουσκες.
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 OMG!!! ΜΟΛΙΣ ΤΟΝ ΘΥΜΗΘΗΚΑ!Ο ΤΑΣΟΥΛΗΣ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΤ ΝΟΜΙΚΗ ΔΠΘ Κ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ Τ ΚΑΗΜΕΝΟ ΝΑ ΠΑΕΙ ΕΔΩ Κ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΣΤ ΑΠΘ.ΑΠΟΛΥΤΑ ΛΟΓΙΚΟ.Τ 2016 ΕΔΙΝΕ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ Κ Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ(ΟΧΙ ΓΙΑ Τ ΝΟΜΙΚΗ) Κ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΑΝΕΛΙΠΩΣ Τ SITE.ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΒΓΟΥΝ Τ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΜΑΣ Τ ΕΙΧΕ ΚΑΝΕΙ...ΜΠΑΛΟΝΙΑ ΜΕ Τ ΑΓΧΟΣ ΤΟΥ Κ ΤΗΝ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ.ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΤΕΛΙΚΑ ΠΕΡΑΣΕ ΟΡΙΑΚΑ ΣΤ ΔΠΘ Κ ΠΑΡΑΛΙΓΟ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΕΙ Τ ΣΥΜΠΑΝ!!!ΜΑΣ ΕΙΧΕ ΠΕΙ ΟΛΗ Τ ΙΣΤΟΡΙΑ Τ ΖΩΗΣ ΤΟΥ.Η ΜΗΤΕΡΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ Κ.Λ.Π. ΚΑΛΟ ΠΑΙΔΑΚΙ,ΑΛΛΑ ΑΝΑΣΦΑΛΕΣ...ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ,ΘΥΜΑΜΑΙ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΝΑΡΩΤΙΟΤΑΝ ΑΝ ΘΑ ΦΟΡΕΣΕΙ ΚΟΣΤΟΥΜΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΤΕΙ ΣΤ ΣΧΟΛΗ! ΘΕΕ ΜΟΥ ...ΛΥΠΗΣΟΥ ΜΕ!..................ΤΑΣΟΥΛΗ,Τ ΒΛΑΚΕΙΕΣ Κ ΦΑΝΤΑΣΙΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΛΕΣ ΓΙΑ ΕΚΠΑ(ΘΑ ΗΘΕΛΕΣ,ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΚΑΤΣΕ) Κ ΠΡΑΣΙΝΑ ΑΛΟΓΑ;;;....Τ ΙΔΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΜΠΗΚΕ ΣΤ ΔΠΘ Κ ΜΙΑ ΑΠ Τ ΚΟΛΛΗΤΕΣ Τ ΑΔΕΛΦΗΣ ΜΟΥ.ΘΑ Τ ΡΩΤΗΣΩ ΑΝ Σ ΓΝΩΡΙΖΕΙ,ΑΦΟΥ ΤΕΤΟΙΑ ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑ ΑΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗ! ΘΑ ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ Κ ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ...........ΔΡΙΜΥΤΕΡΑ............!!!
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
φιλαρακι ειμαι εν δυναμει Νομικος και απαιτω το σεβασμο, αλλωστε το επιβαλλει και η ιδιοτητα μου, εσεις βεβαια δεν μας λετε καν τι σχολη ειστε, γιατι ομως;
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

         [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)

 ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΑΙ ΤΑΣΟΥΛΗ,ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ Ν ΣΕ ΚΡΑΞΩ ΟΤΙ Κ Ν ΜΑΘΩ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.ΟΛΑ Τ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ Τ ΟΡΙΑ ΤΟΥΣ.ΑΠ ΟΤΙ ΘΥΜΑΜΑΙ ΕΙΧΕΣ ΓΥΡΩ ΣΤ 17500 ΜΟΡΙΑ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΦΕΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Η "ΤΥΧΕΡΗ" ΣΟΥ ΧΡΟΝΙΑ Κ ΘΑ ΠΑΣ ΣΤ ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.ΑΛΛΑ Κ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΣ(ΠΟΥ ΔΕΝ Τ ΝΟΜΙΖΩ,95% ΠΕΦΤΩ ΜΕΣΑ ΣΤ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΜΟΥ) Τ ΟΝΕΙΡΟ ΣΟΥ ΓΙΑ Τ ΝΟΜΙΚΗ ΕΧΕΙ ΕΚΠΛΗΡΩΘΕΙ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

Υ.Γ.ΦΡΟΝΤΙΣΕ ΜΗΝ ΞΑΝΑΠΟΣΤΑΡΕΙΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑ@@ΚΙΕΣ! 

Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

          [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
χαχαχαχα ωραια η κομοτηνη παντωςςςς,,,,,,,,,
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
           [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 ΠΑΡ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΠΟΤΕ,ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΑ.ΕΙΡΗΣΘΩ ΕΝ ΠΑΡΟΔΩ,ΟΠΩΣ ΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΤΗΣ ΝΟΜΙΚΗΣ,ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΣΤ 4ο ΕΤΟΣ ΧΗΜΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠ.ΕΜΜΕΝΩ ΣΤ ΠΤΔΕ ΓΙΑΤΙ ΕΚΕΙ ΠΕΡΑΣΕ Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ(ΕΚΠΑ) ΩΣ ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ Κ ΕΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 5-6 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΕ ΠΑΙΔΑΚΙΑ  ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΠΑΡ ΟΤΙ 2ΕΤΗΣ Κ ΟΧΙ ΑΠΟΦΟΙΤΗ(ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ Ν Τ ΔΙΑΒΑΣΟΥΝ ΛΟΓΩ ΔΟΥΛΕΙΑΣ) ΠΟΥ ΑΝ Τ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕ ΘΑ ΕΒΓΑΖΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 1500EURO ΜΗΝΙΑΙΩΣ ΑΔΗΛΩΤΑ(ΚΟΙΝΩΣ ΜΑΥΡΑ),ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΜΦΙΒΑΛΩ ΑΝ ΤΑ ΚΕΡΔΙΖΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΜΕ 2 ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ!ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΙΣ...ΑΠ ΑΛΛΟΥ Τ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ Κ ΑΠ ΑΛΛΟΥ Σ ΕΡΧΕΤΑΙ!ΤΕΛΕΙΩΝΟΝΤΑΣ Σ ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Τ ΑΥΓΟΥΣΤΟ(ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΑΧΙΕΣ Κ ΟΙ ΜΥΓΕΣ)!
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
            [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 ΑΑΑ!ΝΑ ΣΗΜΕΙΩΣΩ ΟΤΙ ΒΡΙΣΚΟΜΑΙ ΣΤΟ SITE ΓΙΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΜΑΙ ΓΙΑ Τ ΔΡΩΜΕΝΑ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΟΤΙ ΔΙΝΟΥΝ ΦΕΤΟΣ Κ Τ ΧΡΟΝΟΥ 2 ΞΑΔΕΛΦΑΚΙΑ ΜΟΥ Κ Μ ΠΑΡΑΚΑΛΕΣΑΝ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ Τ ΔΙΑΦΟΡΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΝΕΑ.ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΠΑΩ ΣΤ ΤΕΛΟΣ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΑΠΟ ΧΗΜ.ΜΗΧ.ΘΑ ΓΙΝΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ!ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΩ!
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
              
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (0)
 Xaxaxa μην ανησυχεις ολα καλα, καλη επιτυχια και στις δικες σου σπουδες...απο κει κ περα επιλογες ειναι αυτες και ο καθενας πορευεται για το καλυτερο
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (0)
ΟυΓιατι βγαζετε τοσο μενος για τη Νομικη; Πραγματικα γιατι; Λυπαμαι αλλα στη Νομικη δεν μπορουν να μπουν ολοι, μονο ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 Δεν προσφερει απολυτως τιποτε.Διαθετει μονο κυρος λογω ονοματος, ιδρυματος στο οποιο εντασσεται και πολης στην οποια βρισκεται.Βρες μου εναν αποφοιτο Νομικης που να δραστηριοποιειται ευκολα ειτε σε Ιδιωτικο ή Δημοσιο επιπεδο και να μην συναντα τεραστια εμποδια.Βεβαια υπαρχουν και αυτοι που διαθετουν λογω συγγενικου κυκλου μια σχετικη ευκολια και χαιρουν εκτιμησεως να απολαμβανουν  μια θεση Δικηγορου και παλι στα ολαισια του συγγενικου τους περιβαλλοντος και μονο.Για να γινεις δικαστης θελεις προυπηρεσια, ξενες γλωσσες και μεταπτυχιακα αν οχι διδακτορικο και υπομονη μεχρι τα 40 για να διοριστεις με ποσοστο επιτυχια ς2% με τοσους πολλους που λαμβανουν μερος στους διαγωνισμους Δικαστων και Εισαγγελεων.Τελος για Συμβολαιογραφο, που ειναι και το πιο κλειστο επαγγελμα πρεπει να περιμενεις να δωσεις και εκει Εισαγωγικες εξετασεις και να περιμενεις να καινωθει μια θεση για να διοριστεις.Αν και κετα απο αυτα δεν σε πειθω, λυπαμαι οολυ για την τυφλη σου προσκολληση σε κατι ατελεσφορο.
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 Επειδή είμαι άριστος μαθητής, δν έχω θέση πουθενά αλλού πλην αυτής της σχολάρας. Αυτό έλειπε εμείς οι άριστοι να σπουδάσουμε κάτι άλλο. Και οι προοπτικές που έχει η σχολή είναι τοσές πολλές που δεν μπορείς καν να φανταστείς. 
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 Απαριθμησε μου μια και πεισε με.Σε προκαλω.Αν εχεις γνωσεις και επιγνωση του τι ειναι Νομικη, εξεθεσε μου στοιχεια που να με πειθουν και να δικαιωνουν την υποτιθεμενη επιλογη σου.
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (4)

 ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΔΙΚΑΣΤΙΚΟΣ ,ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ, ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

ΑΥΤΑ ΣΟΥ ΦΤΑΝΟΥΝΕ;;;; 

Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 Φιλε Τσο φαινεται οτι σου απαριθμησα σπουδαια πειστηρια και εν τελει σε επεισα για την παταγωδη και εξευτελιστικη κατασταση της νομικης στις ημερες μας.Δεν εχεις να μου παραθεσεις κανενα επιχειρημα που να αντικατοπτριζει την θεση σου και να την υπερασπιζεται με σθενος και παρρησια.Για αυτον τον λογο, μην τα βαζεις με ολους και ολα επειδη εισαι αλαζονας και μικροπρεπης.Συμβιβασου με οτι στην τελικη σπουδαζεις και μην μας μακρηγορεις με ανοητες και παιδαριωδεις αινιγματισμους.Γνωριζω τα νομικα θεματα παραπανω απο τον καθενα και μου αρεσει να τα μελετω.Ομως ειμαι σε θεση να διακρινω τις αδυναμιες και τις προστριβες που ενδεχομενως προκαλει η νομικη με το σιγουρο αβεβαιο μελλον που προσφερει.Εν κατακλειδι ενα θα σου πω:Η Νομικη ειναι για τα ντουβαρια και δεν προσφερει τπτ.Κατσε στο ΔΠΘ αν εισαι οντως εκει ή εαν μαλλον περιμενεις να πιασεις το ΔΠΘ και να ζητησεις μετεγγραφη για την Νομικη Απθ ή Εκπα και μην μας τας ζαλιζεις αλλο.Ανιδεε. 
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
Αοριστολογίες και αερολογιες....
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 Εχω τετοιο επιπεδο λογου που αδυνατεις να επιχειρηματολογησεις.Ελα νομικε, για να σε δω, αντεκρουσε τα επιχειρηματα μου.Ή μηπως δεν μπορεις.Μαθε πρωτα να σχηματιζεις μια οργανωμενη συντακτικα και ετυμολογικα προταση και ελα να τα βαλεις μαζι μου.Δειλε αντιρρησακια.Σε αγνοω.Το θεμα ειναι οτι σου απεδειξα με πειστικοτητα το αταρρακωμενο επαγγελματικο μελλον της Νομικης.Και σε προτρεοω μην ακολουθησεις αυτον τον κλαδο, γτ σου λειπει το βασικο πλεονεκτημα:το λεγειν.Τραβα σε κανενα Τει και πορευσου...
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

          
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (0)
 ΦΙΛΕ,ΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ Τ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΣΗ Μ Τ ΤΑΣΟΥΛΗ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΔΩ.ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΝΟΗΜΑ Ν ΣΥΝΕΧΙΣΟΥΜΕ.Ο ΤΑΣΟΣ ΣΠΟΥΔΑΖΕΙ ΣΤ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΣΤ ΔΠΘ Κ ΕΛΠΙΖΕΙ Σ ΚΑΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ...ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΗΝ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙΣ Κ ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΝΕΣΑΙ ΑΣΚΟΠΩΣ...
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (0)
 ΔΗΛ.ΟΛΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ,ΠΛΗΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΝ Κ ΑΥΤΟ ΥΠΟ ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ.ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΑΚΟΜΑ ΕΛΠΙΖΩ ΣΤ ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
Για να γινεις Δικηγορος θελεις τειετη πρακτικη τουλαχιστον εξασκηση σε δικηγορικο γραφειο(αν βρεις) με αμοιβη 300€ τον μηνα απο τις 8:00-20-00 καθημερινα.Επειτα παλι εξετασεις για την εγγραφη στα μητρωα δικηγοεων της περιοχης που εκανες την πρακτικη ασκηση.Να ανοιξεις γραφειο δεν το κοβω, διοτι εχει πολλα εξοδα και αγορα Νομικων βιβλιων.Μιλαμε περιπου ηλγια 30000€ στην καλυτερη.Και μην μου πεις οτι υα εχει ςυποθεσεις υπερασπισης καθημερινα, αλλα ουτε 5 το διμηνο σαν νεος δικηγορος.Για Δικαστης θες τα παραπανω συν 5 χρονια επιπλεον εξασκηση και επειτα εξετασεις στην Εθνικη Σχολη Δικαστων και Εισαγγελεων στην Θεσααλονικη οππυ οι πιθανοτητες επιτυχιας ειναι 2-5%, με τοσους πολλους συμμετεχοντες.Επειτα αν γινεις δεκτοος αλλους τουλαχιστον 18 μηνες εξασκηση σε δικαστηριο ως αναπληρωτης γραμματεας και οταν με το καλο τελειωσεις περιμενεις σχετικη προκηρυξη απο το Υπουργειο Δικαιοσυνης για καταληψη Θεσης.Γυρω στα 39-40 δηλαδη οπως λενε ολοι σε σχετικα φορουμ που εχω διαβασει.Για εισαγγελεας δεν το συζητω καν, διοτι παιρνουν 1 καθε διετια και κυριως αυτους που εχουν ηδη προυπηρεσια δικαστη εν ισχυ και θελουν ανελιξη απο Δικαστες σε Εισαγγελεις και παντα σε μεγαλη ηλικια.Τελος για συμβολαιογραφος, εξετασεις για εισαγωγη και επειτα αναμονη για χρονια μεχρι να καινωθει καποια θεση και να ζητησεις καταληψη της.Νομικος συμβουλος μετα απο τα 40 τουλαχιστον χρονια, οπου απαραιτητα ειναι 2 μεταπτθχιακα και τουλαχιστον ενα διδακτορικο πλιν την κατοχη τριων ξενων γλωσσων.Δηλαδη σε ολες τις επαγγελαματικες διεξοδους μετα τα 40 σου χρονθα.Ελπιζω να σε επεισα.
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (0)
ΕΣΥ ΤΙ ΣΧΟΛΗ ΕΙΣΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ;
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (0)
 ΠΕΣ ΜΟΥ ΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΣΧΟΛΗ ΔΙΝΕΙ ΤΟΣΕΣ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ;;;; ΜΗΠΩΣ Η ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗ Ή ΤΟ ΠΤΔΕ ΚΑΙ Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΓΕΛΟΥΝ ΤΑ ΤΣΙΜΕΝΤΑ ΤΗΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗΣ, ΤΡΕΜΕΙ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ...
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (2)
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!!!Η ΠΙΟ ΛΟΓΙΚΗ Κ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ ΑΠΟΨΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ.ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΗ Η ΝΟΜΙΚΗ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΣΦΑΙΡΙΚΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΕΣ.ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΑΥΤΑ ΝΑ ΤΑ ΑΚΟΥΣΕΙ Κ Ο ΦΙΛΟΣ ΤΑΣΟΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ Κ ΕΠΕΥΦΗΜΕΙ Τ ΝΟΜΙΚΗ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΠΑΝΤΑ ΑΠΟΨΗ ΠΡΟΤΙΜΗΤΕΑ ΣΧΟΛΗ Τ ΠΤΔΕ(ΜΙΛΑΩ ΑΠΟ ΣΥΓΓΕΝΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ) Κ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ Κ ΔΙΕΘΝΩΝ Κ ΕΥΡΩΠΑΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΑΠΕΙ Κ ΠΑΝΤΕΙΟΥ.ΑΥΤΑ ΓΙΑ Τ 1ο ΠΕΔΙΟ.ΕΠΙΣΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ.
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (0)
Τι είναι αυτά που λες ρε φιλε; Ποιο ΠΤΔΕ και ποια σχολη δημόσιας δίοικησης;;; Μας δουελέυεις;;;; Πραγματικά όσα γράφεις με ξεπερνούν και γελούν τα τσιμέντα του ΕΚΠΑ, ΑΠΘ ΚΑΙ ΔΠΘ μαζί Άκου εκέι η νομική προσφέρει σφαιρικές γνώσεις!!!!!!!! 
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 Σ ευχαριστω πολυ γιατην συγκαταθεση της ιδιας γνωμης.Οι περισσοτεροι(σαν τον Τασο που προανεφερες) επικαλουνται σχολες με ονομα και κυρος( που κατα την γνωμη τους εχουν) ασυνηδειτα για ταση προσωπικης προβολης και αυτεπιδειξης.Η Νομικη πλεον κατερριφθηκε και δεν υπαρχει ελπιδα ανασυγκροτησης.Ακομα και οι υψηλες βασεις που διαθετει εχουν σχεση με την πολη στην οποια βρισκεται και το ινομα που διαθετει.Στην πραγματικοτητα δεν προσφερει απολυτως τιποτε, αλλα υπαρχει για να ικανοποιουν ορισμενοι την μισσαλοδοξια και ματαιοδοξια τους.Θα συμφωνησω μαζι σου στις σχολες που προανεφερες με κορυφαια κατα την γνωμη μου επιλογη την Δημοσια Διοικηση Παντειου που χορηγει και επαγγελματικα δικαιωματα Οικονομικοδιοικητικου υπαλληλου.
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (2)
 ΝΑΙ ΟΚ,ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ Τ ΠΑ.ΠΕΙ.ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΤ ΕΜΕ.ΠΑΝΤΩΣ Κ ΟΙ 3 ΑΥΤΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ,ΟΧΙ ΜΟΝΟ Η ΣΧΟΛΗ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΠΑΝΤΕΙΟΥ.ΠΛΑΚΑ-ΠΛΑΚΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΜΙΑ ΣΧΕΣΗ Μ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΑΛΛΑ Τ BONUS Τ ΠΑΙΡΝΟΥΝ!!!ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ Σ ΟΛΑ Τ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩΣ Τ ΛΕΣ.Ο ΦΙΛΟΣ ΤΑΣΟΣ ΕΧΕΙ ΜΕΙΝΕΙ ΚΟΛΛΗΜΕΝΟΣ ΜΕ Τ ΜΠΑΛΑ...ΔΗΛ.Τ ΝΟΜΙΚΗ ΕΝΝΟΩ.ΕΓΩ ΠΑΝΩΣ ΕΠΙΜΕΝΩ ΣΤ 3 ΑΝΩΤΕΡΩ ΣΧΟΛΕΣ,ΑΓΓΛΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ Κ ΠΤΔΕ.ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ...ΓΙΑ ΜΙΑ ΑΚΟΜΑ ΦΟΡΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ Τ ΛΟΓΙΚΗ ΣΚΕΨΗ ΣΟΥ!
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Τρίτη, 7 Μαρτίου 2023

Σχόλια (0)
Στη Δημόσια Διοίκηση τα οικονομικά μαθήματα που διδάσκονται είναι ίδια με άλλων οικονομικών σχολών. Ειδικά αν κάποιος ακολουθήσει κατεύθυνση δημόσιας οικονομίας έχει επαρκής γνώσεις οικονομίας κατά τη γνώμη μου και πάντα υπάρχουν τα μεταπτυχιακά. Τα ΔΕΣ και ΔΕΠΣ δίνουν το δικαίωμα εγγραφής στο ΟΕΕ με προυποθέσεις και θεωρώ ότι όντως δε μοιάζουν με άλλες οικονομικές σχολές. Πολλά μαθήματά τους δεν ταυτίζονται ενώ δε φαίνεται να έχουν μαθήματα μαθηματικών με βάση τα προγράμματα σπουδών. Ειδικά για ΔΕΠΣ Παντείου έχω ακούσει ότι αυτή τη στιγμή η κατεύθυνση με τα οικονομικά δε λειτουργεί καν καθώς δεν υπάρχει ενδιαφέρον από τους φοιτητές. Τέλος, τα ΔΕ(Π)Σ κάνουν μαζί ιστορίες και τέτοια που είναι ψιλοάχρηστα από εππαγελματικής πλευράς ενώ στη Δημόσια Διοίκηση κάνουν και μαθήματα managment αλλά και νομικά που έχουν χρησιμότητα για τις επιχειρήσεις σε συνδυασμό με τα οικονομικά. Το μόνο υπέρ του ΔΕΣ είναι ίσως ότι έχει πιο υψηλό επίπεδο σπουδών αλλά και οι καθηγητές της ΔΔ μια χαρά είναι.
Υποβλήθηκε πριν από 387 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (0)
 Σε ευχαριστω πολυ για την συμπληρωση αποψεων που πραγματοποιησες.Βεβαια του ΠαΠει ειναι σε υψηλοτερη βαθμιδα προτιμησης και βαθμολογικης αξιολογησης  απο την Δημοσια Διοικηση Παντειου και εχει περισσοτερες επαγγελματικες προοπτικες εξελιξης και ανελιξης σε σχεση μετην Δημοσια Διοικηση.Βεβαια δεν προκειται για αμειγως καθαροαιμα οικονομικα τμηματα, αλλα προσφερουν επαρκη γνωσιολογικη καταρτιση σε σχεση με την Οικονομικη Επιστημη εαν επιλεξεις την Δημοσια Οικονομικη κατευθυνση απο την Δημοσια Διοικηση.Παντως πολυ πιο κορυφαιες επιλογες σε σχεση με Νομικη και Ψυχολογια που ειναι κατα κορον εξαιρετικα κορεσμενες.
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 βρε παιδια,εχω διαβασει τις ιδιες ερωτησεις τουλαχιστον 10 φορες με 10 διαφορετικα ονοματα...ελεος...!
Υποβλήθηκε πριν από 2193 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
τι αποψη εχεις για το θεμα;
Υποβλήθηκε πριν από 2193 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τρίτη, 27 Μαρτίου 2018

Σχόλια (0)
η αποψη μου ειναι συμφωνη με την ακριβως παρακατω απαντηση.να κανει καποιος αυτο που του αρεσει περισσοτερο...ελπιζω να σε καλυψα...λεμονια...που ευχομαι να μην εισαι και κοντουλα...
Υποβλήθηκε πριν από 2193 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 26 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 κοιτα να σπουδασεις κατι που θα σαρεσει και θα δωσεις το 100% του εαυτου σου και οχι τις προοπτικες.  λεφτα θα βγαλεις σε οτι σαρεσει και εισαι καλη σε αυτο.
Υποβλήθηκε πριν από 2193 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 Ολοι οι γνωστοι μου που εχουν σπουδασει νομικη ειναι ανεργοι η υποαπασχολουνται σε αλλους κλαδους.
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 Ετσι ακριβως συμβαινει.Δυστυχως η Νομικη κατερριφθη.Και στο λεω εγω που γνωριζω απο θεματα Νομικου κυκλου οσο κανεις.Ευτυχως επεισα και τον φιλο μας τον ψευτο-αντιρρησιακια και αδυναμο λεκτικα Τασο να κατανοησει τον συλλογισμο μας.Μια απολυτως αχρηστη σχολη που σου αναλωνει τα καλυτερα χρονια της ζωης σου Και σε καταρρακωνει ψυχολογικα, καθιστωντας σε αδυναμο και αβουλο.Πραγματικα ευχομαι να ακολουθησεις αυτον τον κλαδο και να καταληξεις μετα απο ολιγα ετη στο χωριο σου-γτ απο την αδυναμια εκφρασης και συστασης ενος ολοκληρωμενου επιχειρηματος φαινεται οτι εκει ανηκεις- και να κλαις ματαιως για την ψευτο-Νομικη.Παντως, χαιρομαι που σε επεισα τοσο πολυ που αδυναμεις να αντιεπιχειρηματολογησεις και διχως να αντιστεκεααι σθεναρα αποσυρεσαι απο την συζητηση.Α, και σχετικα με την σχολη φοιτησης μου, την οποια εσκεμμενως παρελλειψα να αναφερω στα προαναφερομενα ειναι η Αγγλικη Φιλολογια ΑΠΘ.Επιανα και Νομικη και Φιλολογια και ΔΕΣ  αλλα δεν δηλωσα γτ ειναι αλλιως να φοιτεις σε μια σχολη με επαγγελματικο μελλον και με συνολικο αριθμο μοριων 19.980+ Και αλλο σε μια Κομοτηνη κοντα με Τουρκους και Βουλγαρους,σ τους οποιους προσομοιαζεις και να φοιτεις στο ξεπεσμενο κατα πολλους ΔΠΘ.
Υποβλήθηκε πριν από 2192 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ...ΚΑΛΑ Τ ΕΛΕΓΑ ΕΓΩ ΟΤΙ ΑΠ Τ ΠΡΩΤΟ ΠΕΔΙΟ ΜΕΤΑΞΥ Τ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ ΠΟΥ ΑΞΙΖΟΥΝ  ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΓΛΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ!ΚΑΤΙ ΓΝΩΡΙΖΩ....ΠΑΝΤΩΣ Ν ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Τ ΠΑΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΣΤ DEBATES.ΝΑ Τ ΕΞΑΣΚΗΣΕΙΣ Κ ΣΤ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Κ ΣΤ ΑΓΓΛΙΚΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ!
Υποβλήθηκε πριν από 2191 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 28 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 Ειναι πραγματικα αξιομημονευτη και αξιολογικα ανυψωμενη επαγγελματικη επιλογη,με ευρεις γνωσιολογικους και ιδεολογικους προσανατολισμους.Σε εντρυφει σε εναν διαφορετικο τροπο συλλογισμου, δρασης και λειτουργιας τοσο στον προσωπικο οσο και στον δημοσιο βιο.Φιλε μου, την χρονια που εδωσα(2015), βρεθηκα σετεραστιο διλλημα σχετικα με αυτην την επιλογη.Το οικογενειακο και σχολικο μου περιβαλλον,  με παροτρυναν στην Κλασσικη Φιλολογια και Νομικη(εγω προσωπικα αν ειχα μονο αυτες τις δυο επιλογες, θα επελεγα Φιλολογια), επειδη διεθετα επιπεδο λογου και γνωσιολογικο υποβαθρο της Αρχαιας και Νεας Ελληνικης.Θυμαμαι εγραψα 18.8 Αρχαια Ελληνικη Γλωσσα(τον υψηλοτερο βαθμο απο τους υπολοιπους συμμαθητες των Ανθρωπιστικων Σπουδων), μια χρονια που επελεξε το Υπουργειο να προτεινει ως εξεταζομενο θεμα Πανελληνιων στο Γνωστο τον Πρωταγορα και συγκεκρμενα ενοτητα 4η(αντι-SOS), αντι για ερωτηση Εισαγωγης παρεθεσαν πρωτη φορα Σ-Λ για να αξιολοηξσουν την κριτικη ικανοτητα των μαθητων και να αποτρεψουν την στειρα απομνημονευση και αποστηθιση κομματιων εισαγωγης.Και στο αγνωστο αν και επεσε Θουκυδιδης(το χειροτερο που μπορουσε να πεσει), αριστευσα ακομα και στην μεταφραση που δεν εβγαζε για τοους περισσοτερους νοημα.Εκθεση εγραψα 18.2 και το ιδιο καλα πηγα και στα υπολοιπα εξεταζομενα μαθηματα, χωρις καν φροντιστηριο.Ηρθα σε ρηξη μαζι τους και τελικα επελεξα Αγγλικη Φιλολοηια ΑΠΘ, επειδη ειχα την ωριμοτητα να ζυγισω τις καταστασεις και να κατανοησω οτι προκειται για μια ξεχωριστη και ιδανικη επιλογη, με προοπτικες απασχολησης.Ηξερα οτι εχω κατανοησει σε βαθος την Νεα Ελληνικη και ηθελα να προσανατολιστω στην κατακτηση μιας διεθξους απηχησης γλωσσας, οπως η Αγγλικη.Δεν το μετανιωσα ποτε και ξερω οτι προκειται για την δυναμικοτερη επαγγελματικη επιλογη απο το 1ο πεδιο.Δοθουση ςτης ευκαιριαςθα ηθελα να σε ρωτησω κατι :Επειδη ο αδερφος μου ενδιαφερεται να δωσει με το 10%, ποια κατα την γνωμη σου ειναι η αξια της Κοινωνικης Εργασιας Αθηνων?Του αρεσει αυτη η σχολη και δεν γνωριζω κατι να τον προτρεψω.Του υπενθυμιζω οτι κοντα σταμορια αυτης της σχολης βρισκεται η Δημοσια Διοικηση Παντειου, σαν καλυτερη επιλογη.Ποια ειναι η γνωμη σου?
Υποβλήθηκε πριν από 2191 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 1)ΣΥΜΦΩΝΩ Μ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ Κ ΕΠΡΑΞΕΣ ΑΡΙΣΤΑ.Η ΣΚΕΨΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:Τ ΠΑΙΔΙΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΔΙΔΑΧΘΟΥΝ ΕΙΝΑΙ Η 6ΕΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ Κ Τ ΑΓΓΛΙΚΑ!ΑΠ ΟΤΙ ΠΑΡΑΤΗΡΩ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ Τ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΛΟΓΩ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΤΕΝΟΤΗΤΑΣ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤ ΒΑΣΙΚΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Τ ΑΓΓΛΙΚΑ.ΣΤ ΕΠΟΧΕΣ ΜΕ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΑΝΕΣΗ Τ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΘΑΙΝΑΝ Κ ΜΙΑ ΔΕΥΤΕΡΗ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΓΑΛΛΙΚΑ Κ ΠΡΙΝ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ.ΛΟΓΩ Τ ΓΝΩΣΤΩΝ ΑΝΤΙ-ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ ΓΕΓΟΝΟΤΩΝ ΞΑΝΑΣΤΡΑΦΗΚΑΝ ΣΤ ΓΑΛΛΙΚΑ ΑΛΛΑ ΠΛΕΟΝ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΤΩΡΑ ΝΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΟΥΝ Τ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ Μ 2Η ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ. 2)Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠ/ΣΗ ΕΙΝΑΙ ΒΑΣΙΚΗ Κ 6ΕΤΗΣ ΕΝΩ Η ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΕΙΝΑΙ 3ΕΤΗΣ(ΛΥΚΕΙΟ,ΛΟΓΩ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ) Κ ΓΙΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ.........ΑΡΑ,ΒΑΣΙΚΗ ΠΑΙΔΕΙΑ:ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ & ΑΓΓΛΙΚΑ!     (ΚΑΤ ΕΜΕ)        3)ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ Τ ΑΔΕΛΦΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΜΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΩΡΑ  ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΑΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ 6% Η 4%;.Τ 10% ΔΕΝ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΖΕΙ...ΠΡΩΤΑ ΑΠ ΟΛΑ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ ΚΑΤΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ Τ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ  ΓΙΑΤΙ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΕ ΑΥΤΗ Η ΕΠΙΣΤΗΜΗ.ΦΗΜΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΛΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ Θ Τ ΠΩ ΑΛΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΤΑΘΛΙΠΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ.ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ Μ ΤΙΠΟΤΑ Ν ΕΠΩΜΙΣΘΩ Τ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΞΕΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΠΛΗΝ ΚΟΛΛΗΤΩΝ ΦΙΛΩΝ Κ ΣΥΓΓΕΝΩΝ!ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΤ ΣΠΙΤΙ ΞΕΣΤΟΜΙΣΕ Η ΑΔΕΛΦΗ ΜΟΥ ΜΗΠΩΣ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΕ Τ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ Κ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΔΕΝ Τ ΚΑΡΑΤΟΜΗΣΑΝ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ Κ Η ΘΕΙΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΑΣΙΑΡΧΗΣ! ΤΩΡΑ ΟΣΟ ΓΙΑ Τ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ν Τ ΞΑΝΑΠΟΥΜΕ.Τ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΟΥ Τ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ.ΝΑ ΠΑΕΙ ΜΕ Τ 1000!!!Τ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΟΥ ΕΧΕΙ Κ ΤΡΟΜΑΖΟΥΝ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Κ Μ ΛΙΓΟ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΟ ΟΛΑ Θ ΠΑΝΕ ΚΑΛΑ!ΚΑΤΑ ΤΑ 2/3 Τ ΣΠΟΥΔΩΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ Κ ΚΑΤΑ Τ 1/3 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΑΛΛΑ ΣΤ ΤΕΛΟΣ ΠΑΙΡΝΕΙΣ Κ Τ ΚΕΡΑΣΑΚΙ ΣΤ ΤΟΥΡΤΑ:ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ  Κ ΓΡΑΦΕΣΑΙ ΣΤ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ!ΜΠΟΡΕΙΣ ΚΑΛΛΙΣΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΤ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ Η ΣΤ ΤΟΥΡΙΣΜΟ ΣΤ ΠΑ.ΠΕΙ. ΑΝ ΕΧΕΙ ΔΩΣΕΙ Κ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ Κ Τ 2 ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ...4)ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΜΩΣ,ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Τ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΓΙΑ 10% ΣΤ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΘΗΝΑΣ(ΤΕΙ) ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΜΕΤΟΝΟΜΑΣΤΕΙ ΣΕ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ Κ Θ ΑΦΟΡΑ Τ ΝΕΟΕΙΣΑΧΘΕΝΤΕΣ Τ 2018.ΕΛΠΙΖΩ Ν Τ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ,ΑΝ ΟΧΙ ΨΑΞΕ ΤΟ,ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ...             
Υποβλήθηκε πριν από 2190 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 Σε ευχαριστω πολυ φιλε για την λεπτομερη και γεματη διευκρινισεις κουβεντα σου.Να σου πω την αληθεια, και εγω οταν ακουγα για Κοινωνικη Εργασια, εκτος απο την ελλειψη γνωσεων που ειχα σε αυτον τον τομεα δεν θα την επελεγα ποτε, ουτε σαν τελευταια επιλογη στην εσχατη των περιπτωσεων.Η απασχοληση σε αυτον τον κλαδο εχει σχεση με την παροχη συμβουλων σε Ατομα ή ομαδες με κοινωνικα προβληματα(γηροκομεια, φυλακες, ορφανοτροφεια κτλ), που ειναι ιδιαιτερα ψυχοφθορα και προκαλουν ηθικη τελματωση στον χαρακτηρα.Οσο αναφορα την Ειδικη Αγωγη, την ιδια αντιληψη ειχα με εσενα.Καλη σχολη, αλλα οχι για ολα τα ατομα.Προφανως θα τον προτρεψω σε μια απο αυτες τις σχολες που εχουμε αναφερει επανειλλημενως.Εχει βγαλει 17857 και θα δωσει για το 6 %.Πιστευεις οτι εχει ελπιδα για ΔΕΣ?
Υποβλήθηκε πριν από 2190 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 29 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 ΝΑ ΥΠΟΘΕΣΩ ΟΤΙ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗΝ ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ;;;ΑΝ ΝΑΙ,ΤΟΤΕ 100% ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΕ Τ 6% Κ ΜΑΛΙΣΤΑ (ΚΑΤ ΕΜΕ) ΣΤ ΠΑ.ΠΕΙ. ΣΤ ΠΑΝΤΕΙΟ ΕΙΝΑΙ 1000%! ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΓΝΩΜΗ:ΠΡΩΤΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Τ ΠΑ.ΠΕΙ. ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ Τ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ.ΣΑΝ ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΠΑ.ΠΕΙ. ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ Θ ΜΠΟΡΕΙ Ν ΚΑΝΕΙ Τ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΣΤ ΙΔΙΑ ΣΧΟΛΗ(ΛΙΓΟ ΤΣΟΥΧΤΕΡΑ,ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΟΥΝ)ΤΟΣΟ ΣΤ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ ΟΣΟ Κ ΣΤ ΤΟΥΡΙΣΜΟ.ΣΙΓΟΥΡΑ ΛΙΓΟ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΑΠ Τ ΠΑΝΤΕΙΟ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ Τ ΚΟΠΟ( Κ ΜΕ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥ).ΕΧΩ ΜΙΑ ΜΙΚΡΗ ΑΜΦΙΒΟΛΙΑ ΜΕΤΑΞΥ Τ 2 ΣΧΟΛΩΝ Τ ΠΑΝΤΕΙΟΥ ΜΕ ΠΟΙΑ ΣΕΙΡΑ Ν Τ ΒΑΛΕΙ...ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΕΤΕ Τ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ Κ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ Ν ΔΕΙ Τ ΤΟΥ ΑΡΕΣΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ.ΠΑΝΤΩΣ Τ ΠΑ.ΠΕΙ. ΜΑΚΡΑΝ 1ο Κ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΤΕΡΟ.ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ,ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ,ΜΙΚΡΟ& ΜΑΚΡΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ Η ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ. Κ ΤΕΛΟΣ Τ ΣΠΟΥΔΑΙΟΤΕΡΟ,ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΟΣΕΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ ΜΠΟΡΕΙ...ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 ΑΡΙΣΤΑ!ΑΠ Τ Δ.Ε.Σ. ΕΧΕΙ Τ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΕΙ Κ ΣΤ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΟ ΣΩΜΑ.
Υποβλήθηκε πριν από 2190 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)

Ασφαλως και εγω θα προετρεπα ως επιλογη το Πα.Πει,επειδη ο οδηγος σπουδων μου φαινεται πιο πληρης και κατατοπιστικος πανω στο διδασκομενο αντικειμενο.Αλλα και του Παντειου ειναι αρκετα ικανοποιητικο εως και υπερβολικα καλο θα ελεγα.Απλα πρεπει να λαβεις υποψη οτι του Πα.Πει ειναι πιο εντατικο οσο ανφορα την γνωση οικονομικων επιστημων και ο αδερφος μου δειλιαζει λιγο, διοτι η Μακρο-μικρο οικονομικη και στατιστικη εχουν τον βαθμο δυσκολιας σε αρκετα υψηλο επιπεδο.Αλλα ειναι πιο αξιοπιστο και επαγγελματικα προσοδοφορο.Απο ξενες γλωσσες δεν υπαρχει προβλημα.Παντως, για διπλωματικο σωμα που προανεφερες, εκτος απο την δυνατοτητα συμμετοχης στον διαγωνισμο, εκτος απο την αριστη εκμαθηση γαλλικων και αγγλικων, χρειαζεται γνωση παγκοσμιας ιστοριας και διπλωματιας χωρων, παγκοσμια γεωγραφια και αριστη κατατοπιση πανω στα Πολιτικα θεματα των χωρων και συμφεροντων που καλεισαι να εκπροσωπησεις.Επισης ο αριθμος των προσφερομενων θεσεων ειναι ελαχιστος, ενω παραλληλα ο χρονος προετοιμασιας που παρεχεται(4 χρονια), ειναι ελαχιστος και ανεπαρκης.Εξαλλου φημολογειται και ειναι απολυτα αληθοφανες οτι προκειται για τις δυσκολοτερες εξετασεις σε Εθνικο Επιπεδο, που ομοια τους δεν υπαρχει και μεγαλο καθοριστικο ρολο παιζει εκτος απο τις παρεχομενες γνωσεις και το βυσμα, οπως αναφερουν πολλοι πρωην υποψηφιοι.

Υποβλήθηκε πριν από 2190 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 30 Μαρτίου 2018

Σχόλια (1)
 ΕΝΤΑΞΕΙ ΛΟΙΠΟΝ,Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΡΙΦΘΗ!ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΤΑ ΜΕΣΑ Κ ΣΤ 2 ΤΜΗΜΑΤΑ Τ ΠΑΝΤΕΙΟΥ...ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!
Υποβλήθηκε πριν από 2189 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

           
Σάββατο, 28 Μαρτίου 2020

Σχόλια (0)
 γεια σας,
Είμαι ένα άτομο εταιρική διευθυντής και μέτοχος της τράπεζας προγραμματιστής και διευθυντής της εταιρείας κάνω δάνεια σε οποιονδήποτε που χρειάζονται και θα προσφέρουν επίσης υποθήκη και αυτόματη έπιπλα ξεκινήστε εσάς που θέλετε μια δραστηριότητα ή με τα έργα ή για κατασκευή ενός αγαθού ή μιας πίστωσης είναι μια ευκαιρία για τους εισάγετε επειδή είμαι πολύ ανοιχτή σε αυτό το δάνειο τότε το ποσό που καταβάλλεται θα εξοφληθεί σε διάστημα 1 μηνός έως 25 ετών υπό την προϋπόθεση ότι οι κανόνες και οι νόμοι είναι ο σεβασμός, ώστε αν είστε στο Ψάχνετε γι α ένα δάνειο που χορηγεί το δάνειο που κυμαίνονται από 1000 € έως 25.000.000,00 € με ποσοστό 2% 4% έως η ευκαιρία εγκάρδια Επικοινωνία.
E-mail: mariepaizee@katamail.com
Υποβλήθηκε πριν από 1460 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

ΔΩΡΕΑΝ Μαθήματα Αγγλικών / Απόκτησε (Lower, Advanced, Proficiency)
Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου 2023 - 04:06
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (4)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (12)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (2)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
Εκπαιδευτικοί: Δε φοβόμαστε την αξιολόγηση
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
ΕΕΤΑΑ Παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ: Έρχονται voucher για όλους
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
Το σχέδιο της Κομισιόν για ένα ευρωπαϊκό πτυχίο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
Τον Απρίλιο πιλοτικός διαγωνισμός PISA στα Αγγλικά και στις Ψηφιακές Δεξιότητες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Σελίδα 1 από 6165 (36985 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6163
6164
6165
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης