Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
μετεγγραφες
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
απαραδεκτη η νεα τροπολογια για μετεγγραφες

Καλησπερα σε ολους τους αναγνωστες!

Μολις διαβασα στα ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ την νεα τροπολογια που θα φερει το Υπουργειο Παιδειας σχετικα με τις μετεγγραφες.

Συμφωνα με την ιστοσελιδα και τα σχεδια του υπουργου στα εισοδηματικα κριτηρια των μετεγγραφων το κριτηριο με τα 0-3000 που μεχρι τωρα εδινε 5 μορια αυξανεται σε 6 μορια με την προυποθεση να παιρνουν μετεγγραφοι φοιτητες που δεν πληρουν καποιο αλλο κριτηριο περα απο αυτο.

Με βαση την δικη μου εκτιμηση και την κοινη λογικη αυτο πρακτικα σημαινει:

Λιγοστευουν οι πιθανοτητες παιδια με 5 μορια απο τις μετεγγραφες να την παρουν, αν σκεφτει κανεις οτι στην κλιμακα των μοριων για τις μετεγγραφες θα υπαρχει διαφορα 1 με 2 μορια γιατι θα πλεονεκτουν αυτοι με τα ηδη 6 απο ενα κριτηριο.

και ρωτω εγω αυτοι που ανηκουν στην κατηγορια με τα 3001-6000 θεωρουνται πλουσιοι? με βαση την σκεψη του υπουργου: ΜΑ ΦΥΣΙΚΑ Η ΑΝΩΤΕΡΗ ΤΑΞΗ .

Ειναι δυνατον να υπαρχει αυτη η διακριση? Ας αυξηθουν σε ολα τα οικονομικα κριτηρια απο 1 μοριο..δεν ειναι δυνατον στο καιρο της κρισης να μας αποτρεπουν να πραγματοποιησουμε τα ονειρα μας. επειδη δεν μπορεσαμε να μεταβουμε στο τμημα που περασαμε οπου και να ειναι αυτο και ζητουμε αυτη την μετεγγραφη θα μας εμποδισουν ? και τι σημαινει αυτο?

που ειναι η ανθρωπιστικη πολιτικη? που ειναι το κρατος? περασαμε καπου και θα περιμενουμε μεχρι του χρονου για να παμε στις επομενες φασεις μετεγγραφων και αν την παρουμε? γιατι με αυτην την τροπολογια αυτο θα συμβει.

περυσι πολλα 5αρια εμειναν εξω ..φετος θα διπλασιαστουν?

τοσο πλουσιοι γιναμε? εε φυσικα υπαρχει και αναπτυξη στον τοπο μας επακολουθο ηταν να πλουτισουμε...

δεν ξερω για εσας παιδια εγω παντως οταν το διαβασα απελπιστηκα ειναι η αληθεια..

περιμενω γνωμες σας σχετικα με αυτο.

Σας ευχαριστω!



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 5 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)
 Αδικη η αυξηση των μοριων στα χαμηλα εισοδηματα.Η αυξηση αυτη υπερκαλυπτει τις αλλες περιπτωσεις αρρωστα αδελφια πολυτεκνοι τριτεκνοι κλπ ΑΔΙΚΟ
Υποβλήθηκε πριν από 2001 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)
 ΜΗΝ ΑΝΧΩΝΟΣΑΣΤΕ ΟΣΟΙ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ,ΑΓΡΟΤΕΣ,ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΤΕ ΤΗΝ ΜΕΤΤΕΓΡΑΦΗ
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)

 Παιδιά, ζητάμε να αρθεί αμέσως οτιδήποτε βαίνει δυσμενέστερα και μας θίγει κατόπιν εορτής. Το μέτρο δεν βοηθάει. Οι 0-3000 θα έπαιρναν.

Ρυθμίσεις του ποδαριού, ως συνήθως για εντυπωσιασμό. Ο εξευτελισμός και η ανικανότητα της πολιτείας σε όλο τους το μεγαλείο.

Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
ΠΕΙΤΕ ΜΟΥ ΛΙΓΟ ΓΙΑΤΙ ΤΡΩΓΕΣΤΕ ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ?ΤΟΣΟΙ ΠΟΛΛΟΙ ΕΙΣΤΕ ΤΡΙΤΕΚΝΟΙ,ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΙ,Κ.Α ΚΑΙ ΒΑΣΙΖΕΣΤΕ ΣΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ?και εμεις αδικηθηκαμε περσι και ξανακανουμε αιτηση τωρα ως δευτεροετης.
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)

 Ναι.

"Ξανακάνετε ως δευτεροετής"! Μάλιστα. Ας το παρακάμψουμε.

Εσύ τρώγεσαι γιατί τρωγόμαστε.

Η λογική του παραλόγου: να αδικηθούν οι επόμενοι! 

 

 

Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
ενω η δικια σας λογικη ειναι να μην παρουν οι φοιτητες με 0-3000Ευρω 6 μορια αλλα 5..
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)

 Έχεις παρερμηνευσει οχι μονο το σκέλος αυτόματα το σύνολο και την ουσία του συνόλου.. 

Δεν είπαμε να μην πάρουν μετεγγραφή αυτοί με τα έως 3000 ευρω.. Άλλα στην κλίμακα κατάταξης μορίων να υπάρχει μια ισορροπία και αναλογία... 

 

Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)
 Αυτόματα - - > αλλά *
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
 Παιδιά αν η σχολή είχε κλείσει στα 6 και τώρα θα έχω 6 μόρια θα την πάρω την μετεγγραφή;ή θα αυξηθεί η βάση ;
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
 Αναλογα για τει θες η πανεπιστημιο;
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)

 γιατι τι διαφορα εχει?


Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)
 εχει διαφορα! για αυτο σου λεω ειναι αναλογα με την ζητηση!
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
ΠΑΙΔΙΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ!ΕΓΩ ΕΧΩ 3050 ΚΑΤΑ ΚΕΦΑΛΗΝ ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΔΗΛΑΔΗ ΕΙΜΑΙ ΠΛΟΥΣΙΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ;ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΑΙΡΝΩ 4 ΜΟΡΙΑ!ΕΠΙΣΗΣ ΟΙ  ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΡΟΤΕΣ ΔΕΝ ΚΟΒΟΥΝ ΠΟΤΕ ΑΠΟΔΕΙΞΗ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ!ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝΝΝΝ
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
κανεις δεν λεει οτι να ναι απο την πλειοψηφια ...υπαρχει συμφωνια αποψεων.
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
 Η σχολη εκλεισε στα 6 μορια..και λετε οτι θα την παρω με 4; δεν στεκει αυτο
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)

 εμεις μιλαμε για τα εισοδηματικα κριτηρια .. και την αδικια που θα υπαρξει για μερικους εως και πολλους..


Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
 Για αυτο μιλαω κ εγω φιλε μου επειδη εχω κατα κεφαλην εισοδημα 3050! δηλαδη για 50 ευρω ειμαι πλουσιος;επισης 6 μορια θα παρουν οι αγροτες οι οποιοι δεν δηλωνουν τιποτα και οι ξενοι!Κ θες να μου πεις οτι την εχουν περισσοτερο αναγκη απο εμενα;εσυ ποσα μορια εχεις;
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
 φιλε ,,γραφεις σε αρθρο που συμφωνει μαζι σου..διαβασε την αρχικη δημοσιευση και ελα απαντα μετα
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
 Εσυ ποσα μορια εχεις;
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)
 εγω ειμαι με μετεγγραφη αδερφων ..
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (2)

 Γιατί άραγε νοθεύει ο υπουργός τα κοινωνικά κριτήρια και μάλιστα εκ των υστέρων, αφού οι υποψήφιοι δήλωσαν και πέρασαν σε σχολές έχοντας λάβει υπόψη τη διαβεβαίωσή του ότι τα κριτήρια μετεγγραφής ισχύουν ως έχουν;; Ευσταθεί τέτοια μεταβολή δικαστικά;;

Άλλωστε όσοι έχουν κάτω από 5000 κατά κεφαλήν εισόδημα, μετεγγράφονται με άλλη διαδικασία που ο ίδιος κατάρτησε, χωρίς επιπλέον κριτήρια, ακόμα και σε Αθήνα/Θεσσαλονίκη! Γιατί λοιπόν βάζει χέρι στο κοκτέηλ κριτηρίων; Κρύβεται κάτι από πίσω ή δεν αδυνατεί να συνδυάσει τους τρόπους μετεγγραφής ή δε θυμάται τι έχει υπογράψει; 

Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (2)

 πολυ καλη παρατηρηση ...οντως σε ενα κριτηριο μετεγγραφων απο και προς αθηνα θεσσαλονικη για μετεγγραφη εχει και αυτους που εχουν εισοδημα εως 5000 ευρω...ξεχασε αυτα τα ηδη υπογεγραμμενα?


Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)
 Αυτό δεν θα ίσχυε για τα αδέλφια?
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)

 Αν θελει ο υπουργος να βοηθησει τους 0-3000, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΔΕΛΦΙΑ ΦΟΙΤΗΤΕΣ, να φερει ειδικη ρυθμιση οπως εκανε για τα αδελφια. Φοβαται τους πανεπιστημιακους; Ας ελαττωνε το ποσοστο εγκαιρως.

Δε δικαιουται να ανακατευει την τραπουλα εκ των υστερων! Δειχνει ασυνεπεια κι ανευθυνοτητα. Μας βαζει να τρεχουμε στα δικαστηρια με χρηματα που δεν εχουμε ή να σκοτωθουμε μεταξυ μας; Πριμοδοτει 5 κι αδικει 500.

Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)

 Χα χα, εξυπναδες κανει. Φτιαχνει τομη στις δυο διαδικασιες μετεγγραφης ωστε να μειωσει τον αριθμο των παιδιων που θα παρουν κι οχι για να βοηθησει. Η γκρινια των σχολων του κεντρου μετρησε στην τροποποιηση κι οχι η αναγκη των οικογενειων.

ΜΕΤΑ ΤΑ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΑ, ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ, ΤΗΝ ΕΝΑΡΞΗ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΚΙ ΑΦΟΥ ΕΙΧΕ ΔΕΣΜΕΥΤΕΙ ΠΟΙΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΚΡΙΤΗΡΙΑ! ΑΠΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΕΩΣ ΣΚΑΝΔΑΛΟ.

Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)
 * αδυνατεί, δε δύναται
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)
Εχεις δικιο για την αμεσως επομενη κατηγορια, οτι ουτε αυτοι μπορουν να στειλουν παιδι για σπουδες εκτος μονιμης κατοικιας. ΑΛΛΑ ΠΟΥ ΝΑ ΤΟ ΒΡΕΙΣ ΤΟ ΔΙΚΙΟ ΣΟΥ!
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (2)
 Εγώ πιστεύω ότι είναι δίκαια απόφαση .Εγώ είχα 5 μόρια από εισόδημα δηλαδή τώρα 6 θα έχω .Η σχολή μου είχε κλείσει στα 6 .Ο υπουργός είχε πει τον Φεβρουάριο που πέρασε πως θα φέρει ρύθμιση .Πάλι καλά που την έφερε και κράτησε τον λόγο του.Πραγματι πολλές σχολές έκλειναν στα 6 μόρια και πολλοί δεν την έπαιρναν.Το θέμα είναι αν αυξηθεί η βάση λόγω αύξησης και της μοριοδοτησης τι θα γίνει;Θα μείνουμε πάλι έξω;
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)
μπινγκο!!!!!!!!!!!!!
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)

 εσυ πιστευεις οτι ειναι δικαιη αποφαση γιατι βολευει εσενα ...τους 20.000 ακομη τους ρωτας?

αλλα ναι η ελλαδα φημιζεται για το γεγονος οτι ο καθενας κοιτα την παρτυ του και επαναστατει καθε φορα που δεν τον συμφερει μια αποφαση καποιο μετρο. ορισμος ελλην.

πολλα παιδια θα μεινουν εκτος το σκεφτεστε αυτο? τι ακριβως οριζεις ως δικαιο σε αυτην την αποφαση? ποια ειναι η διαφορα των 3000 με 3001? που ο τελευταιος ισως μεινει εκτος? ο ενας θα παρει  τα 6 μορια και ο αλλος τα 4...και τα παιδια με τα 5 μορια αναγκη εχουν..οχι να κανουν τουρινγκ σε ολη την ελλαδα..απο πολη σε πολη...

δεν μιλαμε για ανευ μετεγγραφων ο καθενας δηλαδη οπου θελει και οποτε του καπνισει ..

αλλα η συγκεκριμενη αποφαση ποιας δομημενης ιεραρχισης αριθμως ακολουθει? μαθηματικα και μονο δυσαναλογο.

να υπαρχει μια ισορροπια...οχι ευνοημενοι οι ολιγοι ...η μειοψηφια.

σε μια αποφαση θα πρεπει να καλυπτονται ολες οι ομαδες...και να βγαινουν ευνοημενοι οσο το δυνατον ...δεν σου λεω το 100%

καλη σου συνεχεια

Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
 Δεν θα μείνουν πολλά παιδιά έξω....αρκετοί θα πάρουν φέτος.Απο πέρσι περιμένω την μετεγγραφή.Ειχα 4 μόρια μέχρι που έτυχε να μείνει άνεργος γονιός.Και τέλος πάντων δεν είναι σίγουρο αν την πάρω γιατί μπορεί να αυξηθεί η βάση τίποτα δεν είναι σίγουρο.Καλη συνέχεια....
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)
 αρα στα λογια μας ερχεσαι.
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
ΑΠΟ 0-3000 ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΟΙ ΦΟΡΟΦΥΓΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΕΙΔΟΔΗΜΑΤΑ.ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΔΕ,ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΧΑΜΗΛΟΣΥΝΤΗΡΗΤΟΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ ΤΑ 6 ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ ΤΟ ΑΞΙΖΟΥΝ!!!
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
Κάνεις λάθος 0-3000 κατά κεφαλή εισόδημα έχουν οι πραγματικά αναξιοπαθούντες. Δεν μπορούν να στείλουν τα παιδιά τους να σπουδάσουν με τέτοιο εισόδημα. Επίσης αυτά τα παιδιά δεν είχαν τη δυνατότητα να πάνε φροντιστήριο και ήδη από την αρχή της προσπάθειάς τους ξεκινούσαν με δυσμενέστερες συνθήκες από τους υπόλοιπους στην προετοιμασία τους για τις εξετάσεις. Όπως φάνηκε ο υπουργός θέλει να τηρήσει τις υποσχέσεις του. Τώρα το μόνο που μένει είναι και μια ρύθμιση ώστε οι πραγματικά αδύναμοι οικονομικά με λιγότερο από 3000 κατά κεφαλή εισόδημα που δεν μπόρεσαν να πάρουν μετεγγραφή το 2017-2018 για ΠΔΑ από ΤΕΙ να μπορέσουν να κάνουν αίτηση και να μπορέσουν και αυτοί να ξεκινήσουν τις σπουδές τους. Όσοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ δεν χρειάζονταν μετεγγραφή για ΠΔΑ από ΤΕΙ έχουν ήδη πάει στις σχολές τους και δεν θα ξανασχοληθούν με μετεγγραφές γιατί έχουν προσαρμοστεί εκεί. Τι γίνεται με αυτούς που δεν έχουν πάει ούτε για εξεταστική γιατί δεν μπορούν να πληρώσουν ούτε τα εισιτήρια; Δεν πρέπει να δοθεί και σε αυτούς μια ευκαιρία να πάρουν μετεγγραφή από τα ΤΕΙ; Πρέπει να τους δοθούν οι ίδιες ευκαιρίες όπως και σε αυτούς που είχαν περάσει σε Πανεπιστήμια το προηγούμενο έτος.
Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Τετάρτη, 3 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)

 η επιχειρηματολογια σου υστερει σε πολλα σημεια..δεν θα μεινω στο επιμερους αλλα στο συνολο.

πολλοι δυστυχως οντως ζουν υπο συνθηκες φτωχειας και ανεχειας ...οχι μονο αυτοι που δηλωνουν εισοδημα απο 0-3000 αλλα και αυτη της δευετρης κατηγοριας..δεν θα επιμεινω σε αυτο...γτ υπαρχουν και αλλα κομματια τα οποια τα παραβλεπεις και δεν χρειαζεται να ανοιξουμε και αλλα κεφαλαια..

οσον αφορα το πρωην τει αθηνας και του πειραια...επιμενω στην ακολουθη αποψη..πανεπιστημιοποιηθηκαν απο τα πρωτα οχι γιατι οι αρμοδιοι δεν ανεχονταν τον τιτλο του κατωτερου ( τιτλος που εδιναν μερικοι στα τει τα υποβαθμιζαν ανεξηγητα) αλλα γτ? για να αποφευχθει ο συνωστισμος της αθηνας..σκεψου ποσοι εμειναν  εκτος αθηνας φετος επειδη δεν υπηρχε αντιστοιχεια στο τμημα που περασαν και σε αυτο της αθηνας...πραγματικα σκεψου το αυτο...

για τα φροντιστηρια που λες δεν ευσταθει...και παιδια πλουσιων ( αν θες να μιλας με ιδιοτητα και τιτλους ) επελεξαν καποια να μην ακολουθουν φροντιστηριακα μαθηματα..καποιοι οντως με χαμηλο εισοδημα δεν μπορουσαν να προσφερουν στα παιδια τους περεταιρω υπηρεσιες εκπαιδευσης και προετοιμασιας για πανελλαδικες .. δεν ειναι αυτο το θεμα ομως που ανεπτυξες...

περισσοτεροι φετος με βαση αυτην την τροπολογια θα μεινουν εκτος...σκεψου το λιγο...και μιλαμε για παιδια που εχουν αναγκη πραγματικη ακομη και αυτοι με τα 5 μορια..γτ και αυτη κατηγορια ειναι ..και τα μορια της δηλωνουν την αναγκη να μετεγγραφουν..

δεν εχω να πω κατι αλλο.. ο καθενας πιστευει οτι θελει φυσικο ειναι αυτο..

καλη σου συνεχεια!

Υποβλήθηκε πριν από 2003 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

ΔΩΡΕΑΝ Μαθήματα Αγγλικών / Απόκτησε (Lower, Advanced, Proficiency)
Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου 2023 - 04:06
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (4)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (12)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (2)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
Εκπαιδευτικοί: Δε φοβόμαστε την αξιολόγηση
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
ΕΕΤΑΑ Παιδικοί σταθμοί ΕΣΠΑ: Έρχονται voucher για όλους
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
Το σχέδιο της Κομισιόν για ένα ευρωπαϊκό πτυχίο
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Πέμπτη, 28 Μαρτίου 2024
Τον Απρίλιο πιλοτικός διαγωνισμός PISA στα Αγγλικά και στις Ψηφιακές Δεξιότητες
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Σελίδα 1 από 6165 (36985 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6163
6164
6165
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης