Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΛΟΥΚΕΡΗ
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018
Επικαιρότητα
ΠΟΡΕΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ 23/10 /2018 12:00

 

ΣΤΑ ΦΟΙΤΗΤΙΚΑ ΝΕΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΝ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ,ΑΥΡΙΟ

23/10/2018 ΣΤΙΣ 12 :00 ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ. ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ,ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ

ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΠΡΩΤΟΕΤΩΝ ,ΑΠΟ ΤΕΙ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ

ΑΤΤΙΚΗΣ . ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ,ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!!!! ΝΑ ΞΑΝΑΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΩΝ Η ΝΑ ΒΡΕΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΛΥΣΗ.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2013 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)

δηλαδή εσύ συμφωνείς με τα όσο έγιναν σήμερα στο υπουργείο? τι να σου και σένα...

έχουν γίνει πολλές θετικές κινήσεις με τις μετεγγραφές όπως η ρύθμιση για τα αδέλφια.

από τει σε πανεπιστήμιο όχι στις μετεγγραφές 

Υποβλήθηκε πριν από 2013 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (2)

 Βολεμένο αδερφάκι,αφού μπόρεσαν πέρυσι και ΜΟΝΟ πέρυσι (γιατί για τα αδέρφια αυτό το έτος δεν ισχύει να μετεγγραφούν από ΤΕΙ σε ΑΕΙ) και εσύ και κάποιοι άλλα αδέρφια πήραν τη μετεγγραφή ,πέρυσι επαναλαμβάνω, οι άλλοι στον Καιάδα!!  Δηλαδή εσένα που είσαι τόσο αντικειμενικός δεν σε ενοχλεί που όσοι δεν ήταν αδέρφια αλλά ήταν οικονομικά εξαθλιωμένοι δεν πήραν μετεγγραφή; Αυτό το έτος που ο υπουργός βελτίωσε τα δεδομένα για τους οικονομικά ασθενέστερους γιατί να μην ισχύσει και για αυτούς η μετεγγραφή από ΤΕΙ σε Πανεπιστήμιο;

Δεν γνωρίζω τι έγινε σήμερα μόλις ενημερωθώ θα γράψω σχετικά. Είμαι σίγουρη πάντως ότι αν την είχες ανάγκη ήσουν έξω από το Υπουργείο πέρυσι και διαμαρτυρόσουν για τη μετεγγραφή που δεν είχες πάρει. Την πήρες και μόλις την πήρες μαζί με μερικά άλλα χλιδάτα αδέρφια έγινες υπέρμαχος του ΟΧΙ για τους υπόλοιπους. Σίγουρα τα αδέρφια με εισόδημα ατομικό 12500 ευρώ δεν την χρειάζονταν ή τη χρειάζονταν πολύ λιγότερο από τα περυσινά 5αρια και φετινά 6άρια. 

Να δοθεί ευκαιρία και στα φετινά 6άρι η δυνατότητα μετεγγραφής από ΤΕΙ σε ΠΑΔΑ. 

Υποβλήθηκε πριν από 2012 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (2)
η οικογενεια μου ειναι τριμελης, μονογονεικη με μητερα δημοσιο υπαλληλο και συνολικο εισοδημα κατι λιγοτερο απο 15.000 ευρω. οποτε ανηκα στην κατηγορια με κατα κεφαλην εισοδημα εως 5.000 ευρω.
 
θεωρω λοιπον οτι δικαιως πηρα περυσι τη μετεγγραφη απο το μαθηματικο της πατρας στο αντιστοιχο τμημα του εκπα.
σε ποια χλιδατα αδελφια αναφερεσαι λοιπον? 
 
διαφωνω με καθε ειδους τραμπουκισμο απο οπου κι αν προερχεται γι αυτο και καταδικαζω τα σημερινα γενομενα.
 
διαφωνω με τη μετεγγραφη απο τει σε πανεππιστημιο. αυτη ειναι η δικη μου αποψη την οποια εκφραζω ελευθερα και βεβαια ο καθενας εχει το δικαιωμα να μη συμφωνει μαζι μου. 
Υποβλήθηκε πριν από 2012 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Τετάρτη, 24 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)

ΚΑΙ Ο ΓΙΟΣ ΜΟΥ ,ΠΑΙΔΙ ΜΟΝΟΓΟΝΕΪΚΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ, ΜΕ ΤΡΙΑ ΤΕΚΝΑ ΤΑ ΔΥΟ ΑΝΗΛΙΚΑ (ΜΑΘΗΤΕΣ ΛΥΚΕΙΟΥ) ,ΜΕ

ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 15.000 ΕΥΡΩ (ΕΙΜΑΙ ΔΗΜΌΣΙΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ)  ,ΜΕ 5 ΜΟΡΙΑ ΣΥΝΟΛΙΚΑ, 2 ΕΤΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ ,ΠΟΥ ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ ΤΗΝ ΠΗΡΑΝ ΑΔΕΛΦΙΑ ΜΕ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ 

50.000 ΕΥΡΩ (4μελής ) ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΛΟΓΩ ΜΗ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΗΣ. ΠΟΛΥ 

ΔΙΚΑΙΟ ΔΕΝ ΤΟ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ;...  ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΠΕΡΥΣΙΝΑ 5ΑΡΙΑ (ΔΕΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΟΣΑ ΑΤΟΜΑ

ΕΙΜΑΣΤΑΝ  ΝΟΜΙΖΩ 400) ΠΟΥ ΕΔΩ ΞΑΝΑΓΕΛΑΜΕ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΛΕΓΑΝ ΣΤΑ ΤΕΙ ΠΕΙΡΑΙΑ -ΑΘΗΝΑΣ ΚΑΙ ΩΣ ΔΙΑ

ΜΑΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΑΔΕΛΦΙΑ ΠΟΥ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ΗΤΑΝ ΚΟΝΤΑ ΣΤΑ 900 (συνολικά σε ολη την Ελλαδα) ΒΡΕΘΗΚΑΝ

ΟΛΕΣ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΕΙΔΙΚΗ ΡΥΘΜΙΣΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΠΡΩΗΝ ΤΕΙ

ΑΘΗΝΑ-ΠΕΙΡΑΙΑ,ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΦΕΤΟΣ ΠΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΙΝΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 1 ΜΟΡΙΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ 6 ΓΙΑ ΜΑΝΤΕΨΕ

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΙΑ ΤΩΝ ΣΧΟΛΩΝ .......

Υποβλήθηκε πριν από 2011 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)

 Θα συμφωνήσω μαζί σου εν μέρη. Χαίρομαι που απαντάς με αυτό τον τρόπο. Συμμετέχω στο συγκεκριμένο διάλογο γιατί έχετε κρατήσει ένα καλό επίπεδο αν και δε με αφορά άμεσα. Είμαι γονέας και ήθελα να πω ότι διαφωνώ με τις μετεγγραφές από ΤΕΙ σε Πανεπιστήμιο όμως συμφωνώ για τις μετεγγραφές από ΤΕΙ σε Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής γιατί οι φοιτητές του ΠαΔΑ ιδιαίτερα οι παλιοί είναι φοιτητές που πέρασαν σε ΤΕΙ. Πανεπιστήμιο έγινε πριν λίγους μήνες δεν άλλαξε το επίπεδο των φοιτητών επειδή ξαφνικά ονομάστηκε ΤΕΙ. Όπως και κάποιος παλιότερα είχε πει οι φοιτητές που αυτή τη στιγμή είναι στο τρίτο και μεγαλύτερα εξάμηνα στο ΠαΔΑ είναι φοιτητές που πέρασαν σε ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ ΠΕΙΡΑΙΑ. Οι φοιτητές που θα πάρουν μετεγγραφή και είναι παλιοί θα φοιτούν στο ίδιο εξάμηνο με φοιτητές που πέρασαν σε ΤΕΙ. Τα αδέρφια που πήραν πριν λίγους μήνες μετεγγραφή για ΠαΔΑ ήταν φοιτητές ΤΕΙ. Είναι άδικο να μη μπορούν να πάρουν και οι άλλοι που είχαν περάσει το ίδιο έτος και δεν είχαν τα μόρια. Τώρα που άλλαξε η μοριοδότηση για τα χαμηλά εισοδήματα πρέπει να τους δοθεί η δυνατότητα να κάνουν αίτηση.

Δεν  θέλω να υποτιμήσω καθόλου τους φοιτητές ΤΕΙ γιατί κάποια τμήματα ΤΕΙ ιδιαίτερα όπως είχε πει και  ο υπουργός π.χ. Κρήτης, Θεσσαλονίκης έχει υψηλότερη βαθμολογία εισαγωγής από κάποια τμήματα Περιφερειακών Πανεπιστημίων που μπορεί να μη προτιμούνται λόγω απόστασης. 

Το ΠαΔΑ παρουσιάζει μια ιδιαιτερότητα όσον αφορά τις μετεγγραφές γιατί δεν υπάρχει ΤΕΙ στην Αττική. Που θα πάνε αυτά τα παιδιά όταν οι γονείς τους μένουν Αττική και  έχουν πολύ χαμηλά εισοδήματα; Πρέπει να γίνει κάποια εξαίρεση για τους μόνιμους κάτοικους Αττικής.

Καλές σπουδές σε όλους και καλές μετεγγραφές. 

Υποβλήθηκε πριν από 2012 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)

 Σας ανεφέρω και τη δική μου περίπτωση για να δείτε και την άλλη πλευρά.

Είμαστε τετραμελής οικογένεια με εισόδημα συνολικό 8900 ευρώ και ήθελα μετεγγραφή από ΤΕΙ σε ΤΕΙ που μετά έγινε ΠΔΑ. Έχω ανήλικο αδερφό. Έχασα τη μετεγγραφή για 1 μόριο γιατί στις ηλεκτρονικές αιτήσεις οι φοιτητές με αδέρφια φοιτητές έπαιρναν 1 μόριο παραπάνω.

Δεν έχω δικαίωμα να ξανακάνω αίτηση μετεγγραφής και δε θα σπουδάσω γιατί ο ένας γονιός μου είναι άνεργος και ο άλλος δουλεύει για 600 ευρώ. 

Εσείς έχετε 5000 κατά κεφαλή εισόδημα και εμείς 2225 και ίσως του χρόνου 0 ευρώ αν απολυθεί και ο άλλος γονιός μου που δεν είναι δημόσιος υπάλληλος.

Αν δεις και τη δική μου πλευρά αφού καταλαβαίνεις από οικονομική στενότητα θα πρέπει να με στηρίξεις να μπορέσω να σπουδάσω και εγώ σε ένα ΤΕΙ μέχρι χθες. Όταν έδωσα και δήλωσα ΤΕΙ δεν ήξερα τα σχέδια του Γαβρόγλου μετά από λίγους μήνες.Δεν ήξερα ότι θα το κάνουν Πανεπιστήμιο. Αν μου είχε δώσει το 1 μόριο παραπάνω πέρυσι με συμπληρωματικές αιτήσεις όπως έκανε με τα αδέρφια και δεν έδινε όλες τις ευκαιρίες στα αδέρφια θα σπούδαζα κι εγώ. Μας άφησε όμως για το Σεπτέμβρη για να γεμίσουμε τις επαρχίες και στην Αττική να έρθουν μόνο τα αδέρφια.

Πως θα σου φαινόταν αν ήσουν στη θέση μου; 

Υποβλήθηκε πριν από 2012 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (1)
 μην το παραξεφτιλιζεις κοπελια.Δεν πηραν τα χλιδατα αδερφια με 12500 ατομικο αλλα αυτοι με 5000 για αθηνα και θεσσαλινικη
Υποβλήθηκε πριν από 2012 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2018

Σχόλια (0)

 10220 ΕΦΗΜΕΡΙ∆Α TΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ Τεύχος Β’ 862/12.03.2018

 Άρθρο 1 - Πεδίο Εφαρμογής 1. Οι διατάξεις της παρούσας απόφασης εφαρμόζο- νται για αδέλφια προπτυχιακούς φοιτητές των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Ε.Ι.) και των Ανώτατων Εκ- κλησιαστικών Ακαδημιών (Α.Ε.Α.) που σπουδάζουν σε δι- αφορετική Περιφερειακή Ενότητα, τόσο μεταξύ τους όσο και από την Περιφερειακή Ενότητα στην οποία οι γονείς τους διαμένουν μόνιμα ή έχουν πλήρη κυριότητα ή επι- καρπία κατοικίας και εφόσον το κατά κεφαλήν εισόδη- μα του δικαιούχου-φοιτητή, εάν διαθέτει ίδιο εισόδημα, και των μελών της οικογένειάς του, για το προηγούμενο φορολογικό έτος, δεν υπερβαίνουν αυτοτελώς το ποσό των δωδεκάμισι χιλιάδων (12.500) ευρώ, σύμφωνα με τα οριζόμενα στον Κώδικα Φορολογίας Εισοδήματος. Σε περίπτωση που ο δικαιούχος διαθέτει ίδιο εισόδημα, λαμβάνεται υπόψη το υψηλότερο κατά κεφαλήν εισό- δημα μεταξύ του ατομικού εισοδήματος του αιτούντος και του κατά κεφαλήν εισοδήματος των γονέων του.

Οι μετεγγραφές επιτρέπονται μόνο για Σχολές ή Τμή- ματα ή Εισαγωγικές Κατευθύνσεις αντίστοιχα των Σχο- λών ή Τμημάτων ή Εισαγωγικών Κατευθύνσεων εισαγω- γής, από Πανεπιστήμιο σε Πανεπιστήμιο, από Τ.Ε.Ι. σε Τ.Ε.Ι. και από Α.Ε.Α. σε Α.Ε.Α., με την επιφύλαξη της παρ.4 του άρθρου 17 του ν.4521/2018 (Α΄38) για μετεγγραφή στα Τμήματα του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής, κατά το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018. Ως προς τις μετεγγραφές της παρούσας περίπτωσης ισχύουν τα εξής: α) Ο φοιτητής μπορεί να μετεγγραφεί σε αντίστοι- χο Τμήμα που εδρεύει στην Περιφερειακή Ενότητα φοίτησης του αδερφού του, υπό την προϋπόθεση ότι ο αδελφός του αιτούντος μετεγγραφής φοιτητή, θα υποβάλει μέσω του ίδιου Πληροφοριακού Συστήμα- τος, υπεύθυνη δήλωση σχετικά με την παραμονή του, καθόλη τη διάρκεια της φοίτησής του, στη Σχολή ή το Τμήμα φοίτησής του και την μη άσκηση του δικαιώμα- τος μετεγγραφής του. β) Αν δεν υπάρχει αντίστοιχο Τμήμα στην Περιφερει- ακή Ενότητα φοίτησης του αδερφού του, ο φοιτητής μπορεί να μετεγγραφεί σε αντίστοιχο Τμήμα που εδρεύει στην Περιφερειακή Ενότητα της μόνιμης κατοικίας των γονέων του, υπό την προϋπόθεση ότι ο αδελφός του θα υποβάλει μέσω του ίδιου Πληροφοριακού Συστήματος, υπεύθυνη δήλωση σχετικά με την παραμονή του, καθόλη τη διάρκεια της φοίτησής του, στη Σχολή ή το Τμήμα φοίτησής του και την μη άσκηση του δικαιώματος με- τεγγραφής του.

Για τα αδέρφια με 5000 κατά κεφαλή εισόδημα συμφωνώ απόλυτα να έρχονται και τα δύο όπως λέει παρακάτω στους γονείς στην Αθήνα.

Τι γίνεται με αυτούς που έχουν μικρότερα αδέρφια και λιγότερο από 3000 εισόδημα και ήταν 5άρια και τώρα 6άρια να μην έρθουν; Τα μικρότερα αδέρφια δεν τρώνε δεν έχουν έξοδα; 

Υποβλήθηκε πριν από 2012 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (11)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
Πανελλαδικές 2024: Διευκρινίσεις σχετικά με το μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία»
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες: Επιλογές σπουδών των υποψηφίων που επιμένουν και ξαφνιάζουν
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
«Τουρισμός για Όλους»: Βγήκαν τα αποτελέσματα- Πώς θα δείτε εάν κληρωθήκατε
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
Υπό ανάφλεξη τα πανεπιστήμια στις ΗΠΑ για τη σφαγή στη Γάζα - Από Κολούμπια μέχρι Χάρβαρντ
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
Τι ισχύει για τις εγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Σελίδα 1 από 6200 (37196 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6198
6199
6200
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης