Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 28 Δεκεμβρίου 2018
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Μόνιμοι διορισμοί, Ενίσχυση Ειδικής Αγωγής, Μαζικές προσλήψεις Αναπληρωτών ανάμεσα στις "εμβληματικές δράσεις" του Υπουργείου

 Τι αναφέρει το Υπουργείο Παιδείας 

 Τις εμβληματικές του δράσεις στοιχειοθετεί το Υπουργείο Παιδείας, από το σύνολο των σχεδόν 200 μεταρρυθμίσεων που έλαβαν χώρα από το 2015 έως σήμερα, από τρεις Υπουργούς Παιδείας. 

 Σύμφωνα με τη νέα ιστοσελίδα του Υπουργείου actions.minedu.gov.gr, αναφορικά με τη δραστηριότητα του Υπουργείου, ανάμεσα στις πιο εξέχουσες δράσεις συμπεριλαμβάνονται: 

 - 15000 Μόνιμοι Διορισμοί Εκπαιδευτικών στη Γενική, Επαγγελματική και Ειδική Εκπαίδευση (4500 Εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση τη σχολική χρονιά 2019-2020, 5250 Εκπαιδευτικών τη σχολική χρονιά 2020-2021, 5250 Εκπαιδευτικών τη σχολική χρονιά 2021-2022). 

 - Αύξηση των δημόσιων δαπανών του Υπ.Π.Ε.Θ. την τριετία 2016-2018, που φτάνει το 2,88% του ΑΕΠ, ενώ την πενταετία 2009-2015 μειώθηκαν κατά 34% και με το μεσοπρόθεσμο 2014-2018 θα μειώνονταν στο 1,9% του ΑΕΠ το 2018 (1 δις € λιγότερα από τον προϋπολογισμό του 2018). 

 Παιδεία 

 Ποιοτική εκπαίδευση για όλους 

  •  Θεσμοθέτηση της Δίχρονης Προσχολικής Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης. 
  •  Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Νηπιαγωγείου και Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου και στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση. 
  •  Αναβάθμιση της Γ΄ Λυκείου και του απολυτηρίου. Δυνατότητα, για πρώτη φορά, ελεύθερης πρόσβασης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. 
  •  Αύξηση του διδακτικού χρόνου - μείωση εξεταστικού φόρτου – προσπάθεια περιορισμού της αποστήθισης και της παραπαιδείας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, με μείωση των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων και καθιέρωση των Συνθετικών Εργασιών, με δυνατότητα αντικατάστασης των ωριαίων διαγωνισμάτων. 
  •  Αναμόρφωση του Επαγγελματικού Λυκείου με νέα δομή, νέα Προγράμματα Σπουδών και αναβάθμιση του εργαστηριακού εξοπλισμού. Θεσμοθέτηση και λειτουργία του Προγράμματος «Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας» με πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα για τους αποφοίτους ΕΠΑΛ.
  • Διεύρυνση της πρόσβασης των αποφοίτων ΕΠΑΛ σε Πανεπιστήμια, ΤΕΙ και στις νέες διετείς Δομές Επαγγελματικής Εκπαίδευσης των ΑΕΙ. 
  •  Εφαρμογή του Προγράμματος «Μια Νέα Αρχή για τα ΕΠΑ.Λ», όπου προβλέπεται: εναλλακτική ενισχυτική διδασκαλία στη Γλώσσα και τα Μαθηματικά, στελέχωση με Ψυχολόγους, υλοποίηση σχεδίων δράσης με στόχο την ενίσχυση της καινοτομίας και της δημιουργικότητας, εξοπλισμός με υποδομές τηλεδιασκέψεων και ενεργοποίηση του θεσμού του Συμβούλου Καθηγητή και του Συμβουλίου Τάξης. 

 Έρευνα και Καινοτομία 

 Για πρώτη φορά οι δαπάνες για Έρευνα & Ανάπτυξη ξεπέρασαν το 1% του Α

  • Ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, με τη δημιουργία 40 νέων Σχολείων και 570 Τμημάτων Ένταξης.
  • Ενιαίος χώρος Εκπαίδευσης και Έρευνας.
  • Συνέργειες Πανεπιστημίων, ΤΕΙ και Ερευνητικών Κέντρων ανά Περιφέρεια.
  • Συνένωση ΤΕΙ με Πανεπιστήμια.
  • Δημιουργία Δομών Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ), ως προενταξιακό Εκπαιδευτικό Σχήμα για τα νεοεισερχόμενα προσφυγόπουλα που διαμένουν σε Κέντρα Φιλοξενίας Προσφύγων.
  • Φοίτηση περισσότερων από 8000 προσφυγόπουλων στο Σχολείο, σε Τάξεις Υποδοχής ή σε Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφυγοπαίδων (ΔΥΕΠ) από το σχολικό έτος 2017-2018.
  • Νέα φάση του Προγράμματος «Εκπαίδευση για τα Παιδιά της Μουσουλμανικής Μειονότητας στη Θράκη», που αποτελεί βασικό μοχλό Αντισταθμιστικής Εκπαίδευσης για το συγκεκριμένο μαθητικό πληθυσμό και παρουσιάζει εξαιρετικά εκπαιδευτικά αποτελέσματα.
  • Εγγραφή μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ικανότητες στην Ιδιωτική Εκπαίδευση με τους ίδιους όρους, προϋποθέσεις και προσαρμογές που ισχύουν στα Δημόσια Σχολεία.
  • Τοποθέτηση Ψυχολόγων και Κοινωνικών Λειτουργών στα Σχολεία Γενικής,
  • Επαγγελματικής και Ειδικής Εκπαίδευσης.
  • Εισαγωγή του νέου μαθήματος των Θρησκευτικών, που ανταποκρίνεται πλήρως στις ανάγκες και το χαρακτήρα της σύγχρονης ελληνικής κοινωνίας, μακριά από κάθε λογική κατηχητικού και επιβολής.
  • Εκπαίδευση στις Φυλακές. Δημιουργία Σχολικών Μονάδων σε όλα τα καταστήματα κράτησης, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ), ΔΙΕΚ ενηλίκων αποφοίτων Υποχρεωτικής Εκπαίδευσης ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων και Τμήματα εκμάθησης της Ελληνικής Γλώσσας, ενώ σε κάθε κατάστημα κράτησης επιλέγεται Σύμβουλος-Συντονιστής Εκπαίδευσης μόνιμος εκπαιδευτικός Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, με τριετή θητεία.
  • Νέοι οδηγοί σπουδών και εξετάσεις πιστοποίησης για τις νέες ειδικότητες που θεσμοθετήθηκαν στα ΙΕΚ. 

Δημοκρατία και διαφάνεια

  • Ρύθμιση της λειτουργίας των Δημοτικών Σχολείων και των Νηπιαγωγείων με νέο κοινό Προεδρικό Διάταγμα, που αντιστοιχεί στις ανάγκες ενός σύγχρονου δημοκρατικού Σχολείου.
  • Επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου από το σύνολο των μαθητών της τάξης.
  • Κατάργηση της αναγραφής του χαρακτηρισμού της διαγωγής στους τίτλους σπουδών της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
  • Ενίσχυση και αναβάθμιση της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης, με στόχο τον ανασχεδιασμό της νομοθεσίας και του θεσμικού πλαισίου με ενταξιακό προσανατολισμό (inclusive education).
  • Συμμετοχή φοιτητών & όλων των κατηγοριών εργαζομένων στα Όργανα Διοίκησης των ΑΕΙ.
  • Ηλεκτρονική αίτηση για χορήγηση Στεγαστικού Επιδόματος και Μετεγγραφής.
  • Ενιαία και αξιοκρατικά κριτήρια για όλες τις θέσεις Στελεχών της Εκπαίδευσης. Επιλογή, για πρώτη φορά, με συνθήκες αξιοκρατικής κρίσης, Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, ενώ στο Κεντρικό Συμβούλιο Επιλογής προεδρεύει μέλος του ΑΣΕΠ και συμμετέχει εκπρόσωπος της Εθνικής Σχολής Δημόσιας Διοίκησης.
  • Επανίδρυση Συντονιστικού Διοικητικού Φορέα για τις πολιτικές για τη Νέα Γενιά, αλλά και χάραξη Εθνικής Στρατηγικής και συντονισμός όλων των Υπουργείων για το σχεδιασμό και την εφαρμογή πολιτικών που αφορούν στους νέους και τις νέες.
  • Κατάργηση του υποχρεωτικού της Σαρία για τα μέλη της μουσουλμανικής μειονότητας της Θράκης, γεγονός με ιδιαίτερη σημασία για τα δικαιώματα της γυναίκας.
  • Διαφάνεια στη χρηματοδότηση των Μουφτειών της Θράκης, με την ανάληψη των εξόδων λειτουργίας τους από το Κράτος.
  • Κατάργηση του θεσμού της αυτοδίκαιης αργίας.

Εργασιακά

Νέες θέσεις Εργασίας και Αποκατάσταση Εργασιακών Δικαιωμάτων

  • Μαζικές προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών, με την έναρξη του σχολικού έτους και με 50% έκπτωση στους ναύλους των πλοίων για τη μετακίνησή τους.
  • Διορισμοί εκπαιδευτικών του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ του 2008.
  • Επαναφορά των 2500 εκπαιδευτικών της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης που ήταν σε καθεστώς διαθεσιμότητας-απόλυσης και επαναλειτουργία όλων των τομέων και των ειδικοτήτων, στα ΕΠΑΛ, που είχαν καταργηθεί το 2013 γι’ αυτό το λόγο.
  • Διπλασιασμός των προσλήψεων εκπαιδευτικών σε όλες τις δομές Ειδικής Αγωγής.
  • Κατάργηση της σύνδεσης της αξιολόγησης µε μισθό και βαθμό και ξεπάγωμα της μισθολογικής καθήλωσης που ίσχυε από το 2011. Κατάργηση του ΠΔ 152/13.
  • Πάνω από 1000 νέες θέσεις μελών ΔΕΠ, για πρώτη φορά, μετά το 2010, και 3700 θέσεις για νέους Επιστήμονες, για απόκτηση διδακτικής εμπειρίας στα ΑΕΙ.
  • Σύσταση επιτροπών εμπειρογνωμόνων για απόδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε αποφοίτους ΤΕΙ.
  • Δημιουργία του θεσμού των Συντονιστών Εκπαίδευσης Προσφύγων (ΣΕΠ) ως συνδέσμου ανάμεσα στα Σχολεία και στα Κέντρα Φιλοξενίας Προσφύγων.
  • Επαναφορά ελέγχου και εποπτείας των Ιδιωτικών Σχολείων στο Υπουργείο Παιδείας και προστασία των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών που εργάζονται σ’ αυτά.
  • Αναγνώριση και μοριοδότηση της εκπαιδευτικής προϋπηρεσίας των εκπαιδευτικών στην Ιδιωτική Εκπαίδευση κατά τη διαδικασία κρίσεων σε θέσεις Στελεχών Εκπαίδευσης.
  • Αναγνώριση ολόκληρης της προϋπηρεσίας των αναπληρωτών εκπαιδευτικών μετά το 2010, αύξηση του αριθμού των αναρρωτικών αδειών και κατάργηση της ποινής αποκλεισμού από τους πίνακες αναπληρωτών σε περίπτωση μη αποδοχής πρόσληψης.
  • Κατάργηση του ΠΔ για τις υποχρεωτικές μεταθέσεις εκπαιδευτικών σε όλη την επικράτεια.

Οικονομικά

Αύξηση της Χρηματοδότησης

  • Χρηματοδότηση των αναγκών σχολικής στέγης των Νηπιαγωγείων.
  • Επέκταση Προγράμματος «Σχολικά Γεύματα» σε 153244 μαθητές, σε 950 Δημοτικά Σχολεία της χώρας.
  • Γενναία χρηματοδότηση της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης από το ΕΣΠΑ, για την υλοποίηση των μεταρρυθμιστικών αλλαγών που προωθούνται σε αυτήν.
  • Αύξηση της κρατικής επιχορήγησης των ΑΕΙ και έκτακτη επιχορήγηση 52 εκ. € στα ΑΕΙ για το έτος 2017.
  • Προπτυχιακές υποτροφίες σε 3685 φοιτητές ευπαθών κοινωνικών ομάδων (3420 € ετησίως)

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1938 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (10)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024
ΑΕΙ - Μουσικά Τμήματα: Πως γίνεται η πρόσβαση των Ελλήνων του Εξωτερικού
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024
ΕΟΠΠΕΠ: Έτοιμα τα πτυχία ΕΠΑΣ και Π.ΕΠΑΣ Μαθητείας της ΔΥΠΑ - Θα χορηγούνται ψηφιακά
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024
Κακοκαιρία: Εκτακτο δελτίο ΕΜΥ για βροχές και καταιγίδες - Πότε ξεκινούν τα φαινόμενα
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024
Πανελλαδικές: Tο λάθος που κάνουν οι γονείς όταν το άγχος κυριεύει τους μαθητές
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Σελίδα 1 από 6189 (37134 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6187
6188
6189
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης