Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
φοιτητής ΕΜΠ
Πέμπτη, 4 Απριλίου 2019
Σχολές - Τμήματα
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ - ΑΘΗΝΑΣ (Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΑΛΗΘΕΙΑ)
  Πολλοί θεωρούν πως το νέο τμήμα Νομικής θα εξυπηρετήσει τους φοιτητές πολλών περιοχών που αναγκάζονταν να πάνε Κομοτηνή. Συμφωνώ με αυτό ΑΛΛΑ:

Με αυτή την λογική εδώ και χρόνια η Πάτρα έφτασε σε σημείο να είναι γεμάτη από φοιτητές και το Πανεπιστήμιο Πατρών

που στην πραγματικότητα βρίσκεται στο Ρίο, να διαθέτει καμιά 30 σχολές!!!

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ούτε για τις ήδη υπάρχουσες σχολές!! 

Η Πολυτεχνική σχολή, της οποίας υπήρξα φοιτητής βρίσκεται σε μεγάλη κτιριακή εγκατάλειψη.

ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΜΦΙΘΕΑΤΡΑ παρά αίθουσες που χωράνε μετά βίας 100 άτομα. (με χαλασμένες τις μισές καρέκλες)

ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ;;;;

Αντί να κοιτάξουν να φτιάξουν τις συνθήκες για τους ήδη  υπάρχοντες φοιτητές, νοιάζονται μόνο για να φέρουν και άλλους φοιτητές, γιατί κακά τα ψέματα είναι αλήθεια Η ΠΑΤΡΑ ΖΕΙ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΤΗΣ!!

Οι φοιτητές πηγαίνουν εκεί με όνειρα και οι συνθήκες (εγκαταστάσεις + πρόγραμμα σπουδών) είναι άθλιες.

Μιλάω κυρίως για το Πολυτεχνείο...

Αλλά βέβαια, μέχρι και η Αθήνα δέχεται λιγότερους φοιτητές ώστε να τους διώξει και να ανακατανέμει τους κατοίκους. 

Πλέον ως φοιτητής στο ΕΜΠ (10%),  παρατηρώ τεράστια διαφορά προς το καλύτερο σε πολλά θέματα εδώ στην Αθήνα. 

Και αν δε με πιστεύετε, κοιτάξτε να δείτε : αυτοί οι <<Πατρινοί>>  (εννοώ τους αποφοίτους της Πάτρας)

που διορίζονται;

Στις εταιρείες δουλεύουν απόφοιτοι του Πολυτεχνείου Κρήτης και του ΕΜΠ!!

Και ποιος άραγε θα προσλάμβανε αυτούς τους αποφοίτους της Πάτρας όταν και θα τέλειωναν τη σχολή τους σε περισσότερα χρόνια και με λιγότερο βαθμό, για να πάρουν τελικά τον ίδιο τίτλο με αυτό των τμημάτων τουΕΜΠ;;;; 

Υπό αυτή την έννοια η φήμη του ΕΜΠ θα εξαπλώνεται πάντα και θα αξίζει να εξαπλώνεται, όχι γιατί κάνει πιο

τρομερά δύσκολα μαθήματα (ίσα-ίσα) η δυσκολία είναι μεγαλύτερης της Πάτρας, αλλά γιατί δίνει τη δυνατότητα

στους φοιτητές που θέλουν να προχωρήσουν μπροστά να το κάνουν.

Γι' αυτό και οι καλοί φοιτητές (και όχι μόνο) πρέπει να διαλέγουν το ΕΜΠ 

και η Πάτρα πρέπει να το "ζηλεύει" και να δέχεται ότι οι πιο έξυπνοι φοιτητές δε θα φοιτήσουν ποτέ στο Πολυτεχνείο της.

Πάντα οι προιστάμενοι στις εργασίες θα προσλαμβάνουν άτομα του ΕΜΠ!!! 

Όλα αυτά είναι αποψή μου την οποία συμμερίζονται και άλλοι απλά δε βρήκα κανέναν να την αναλύει έτσι την αλήθεια και

να δημοσιεύει τα πράγματα έτσι όπως είναι...

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1841 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019

Σχόλια (0)
 και πως το ειπες....παντα οι προισταμενοι θα προσλαμβανουν αποφοιτους του εμπ......χαχαχαχαχαχα...αρε θυμα αρε ψωνιο κλπ...
Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019

Σχόλια (1)

  Φίλε,  τοάρθρο σου είναι λίγο αχταρμάς...έχεις μπλέξει πολλά θέματα μαζί..Ποιά είναι τελικά η άποψή σου?     Να τα  βάλεις σε μια σειρά στο κεφάλι σου...

Δεν σου άρεσε το πολυτεχνείο της Πάτρας   γιατί είναι πιο ζόρικο  (όπως παραδέχεσαι) και δυσκολεύονται να τελειώσουν οι φοιτητές?    Επίσης  δεν μπαίνουν  εύκολα οι βαθμοί με αποτέλεσμα οι απόφοιτοι να έχουν μικρότερο μέσο όρο πτυχίου σε σύγκριση με τα άλλα Πολυτεχνεία Αθήνας ,Θεσσαλονίκης κλπ ?ΌΛΑ ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ.... Το επίπεδο σπουδών είναι πολύ υψηλό και οι καθηγητές είναι πολύ συγκρατημένοι στη βαθμολογία  με αποτέλεσμα να αδικούνται κατά κάποιο τρόπο οι απόφοιτοι έναντι των άλλων Πολυτεχνείων. Όμως είναι γνωστό το θέμα και επισημαίνεται και στις εκθέσεις εσωτερικής αξιολόγησης  των διαφόρων  Τμημάτων.   Είναι επίσης γνωστό και στα άλλα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα και για το λόγο αυτό οι απόφοιτοι του Πολυτεχνείου Πατρών είναι ευπρόσδεκτοι για μεταπτυχιακά  ,όπως επίσης και στην αγορά εργασίας όπου  είναι περιζήτητοι , ιδιαίτερα από κάποιες σχολές.. Άλλωστε στις διεθνείς κατατάξεις ,μπορείς να το δεις,  κάποια από τα τμήματα είναι πολύ ψηλά και πολύ κοντά  με το ΕΜΠ ,ξεπερνώντας και το ΑΠΘ  όπως π.χ. το Πολιτικών Μηχ/κών Πάτρας.

Δεν θέλω όμως να μπω στη διαδικασία σύγκρισης των  πολυτεχνικών σχολών μεταξύ τους ....Αλλωστε θεωρώ ότι δεν έχω τη δυνατότητα να το κάνω..όυτε και κανείς μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο αν δεν διαθέτει όλα τα συγκριτικά  στοιχεία από όλες τις σχολές  και ακόμη καλύτερα αν δεν έχει προσωπική εμπειρία.....Για μένα όλες οι σχολές είναι καλές και αυτός που θα δείξει ενδιαφέρον και επιμέλεια και έχει και την ανάλογη ευφυία  θα ξεχωρίσει και θα προχωρήσει αν το θέλει, είτε μεσα στη σχολή είτε μετά...Θέλω να σταθώ στην εντελώς αυθαίρετη και ανυπόστατη άποψή σου ότι δουλεύουν μόνο του ΕΜΠ και της Κρήτης και ότι οι καλοί φοιτητές πρέπει να πάνε μόνο στο ΕΜΠ.. και το υπόλοιπο παραλήρημα των τελευταίων παραγράφων  σου.... οι καλοί φοιτητές πρέπει να πάνε μόνο στο ΕΜΠ , μόνο αυτοί γίνονται προισταμενοι, η πατρα να ζηλεύει κι άλλα τέτοια ευτράπελα...

Μήπως ρε φίλε μπήκες στο  Πολυτεχνείο μόνο και μόνο επειδή πέσαν τόσο οι βάσεις? ΄και μετά τα βρήκες μπαστούνια στην Πάτρα? πήγες αθήνα με το 10% και προσπαθείς τώρα να βγάλεις  τα απωθημένα σου ?Πρέπει να πέρασες άσχημα ρε φίλε. στην Πάτρα...Αλλά και τώρα δυσκολίες θα έχεις..μη νομίζεις... είναι λίγο μπερδεμένη η σκέψη σου..μήπως δεν κάνεις για πολυτεχνειο ?πρέπει να το ξανα σκεφτείς...

Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019

Σχόλια (2)

 Εγώ έγραψα το αρχικό μήνυμα και θέλω να συμπληρώσω τα εξής:

Αναφέρομαι συγκεκριμένα στους ΗΜΤΥ όπου υπήρξα φοιτητής και μετά αντίστοιχα στους ΗΜΜΥ Αθήνας.

Αν δε φοιτήσεις  σε δύο διαφορετικά ιδρύματα να δεις την νοοτροπία του καθενός, έχεις την λανθασμένη αντίληψη ότι "σιγά παντού τα ίδια είναι, όλα τα τμήματα έχουν δυσκολίες" ΟΧΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ 100% ΛΑΘΟΣ

Άμα σου έδειχνα τις βαθμολογίες μου, τον κόπο μου, ακόμα και τις γνώσεις που απέκτησα σε καθένα από τα

δύο τμήματα δε θα πίστευες τη διαφορά!!

Οπότε αυτή η απάντηση που μου έδωσε κάποιος δε με καλύπτει  <<Δεν θέλω όμως να μπω στη διαδικασία σύγκρισης των  πολυτεχνικών σχολών μεταξύ τους ....Αλλωστε θεωρώ ότι δεν έχω τη δυνατότητα να το κάνω..όυτε και κανείς μπορεί να κάνει κάτι τέτοιο αν δεν διαθέτει όλα τα συγκριτικά  στοιχεία από όλες τις σχολές  και ακόμη καλύτερα αν δεν έχει προσωπική εμπειρία.....>>

Εγώ αυτό που έκανα ήταν όντως η σύγκριση των σχολών και καθαρά από την σκοπιά του φοιτητή.

Ξέρεις όταν πρωτοήρθα στο Πολυτεχνείο Αθήνας μου έλεγαν "Ήσουν στην Πάτρα..., ήταν πιο εύκολα από εδώ;"

Όλοι όταν δεν έχουν την εμπειρία νομίζουν ότι ισχύουν παντού τα ίδια...

Όταν αποφοιτήσει κανείς ας κοιτάξει να δει οι συνλαδελφοί του τι θα έχουν τελειώσει,

γιατί οι εργοδότες δεν ψάχνονται τόσο, ώστε να βλέπουν τα προγράμματα σπουδών των σχολών...

μόνο τον τίτλο κοιτάνε. 

Και κάτι τελευταίο: υπήρξα άριστος μαθητής (18500 μόρια) και πλέον καλός φοιτητής.  

Πέρασα καλά στην Πάτρα, αλλά άθλια στην Σχολή μου εκεί...

Και ο λόγος που πήγα εξαρχής στην Πάτρα ήταν μια μεγάλη ατυχία - αδικία σε ένα πανελλαδικό μάθημα... 

Οπότε ναι, έχω απωθημένα από τη σχολή εκεί και μετανιώνω που πήγα εξ' αρχής. 

Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Δευτέρα, 8 Απριλίου 2019

Σχόλια (0)
 ΔΙΑΒΑΣΑ Τ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ, ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ Κ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΑ ΟΧΙ.ΣΤ ΑΡΧΙΚΗ ΣΟΥ ΑΝΑΡΤΗΣΗ Τ ΒΑΖΕΙΣ Μ ΟΛΟΚΛΗΡΟ Τ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ Τ ΠΑΤΡΑΣ Κ Τ ΣΧΟΛΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΓΡΑΦΕΙΣ ΟΤΙ ΥΠΗΡΞΕΣ ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΣΤ ΗΜΤΥ.Η ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ Θ ΜΕ ΒΡΕΙ ΣΥΜΦΩΝΟ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΤ 7Η ΣΕΙΡΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ Η ΣΧΟΛΗ ΗΜΤΥ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΚΤΙΡΙΑΚΗ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ!!!ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ Κ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ!ΑΚΟΜΗ Κ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ-ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΑΥΤΗΣ Τ ΣΧΟΛΗΣ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΚΑΛΑ! ΜΗΝ Τ ΒΑΖΕΙΣ ΟΛΑ ΣΤ ΙΔΙΟ ΚΟΥΒΑ ΟΜΩΣ!Η ΣΧΟΛΗ ΜΗΧ-ΜΗΧ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΗ,ΠΕΝΤΑΚΑΘΑΡΗ,ΜΕ ΑΡΙΣΤΟ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ Κ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ Κ Μ ΑΡΙΣΤΟ Κ ΕΞΥΠΗΡΕΤΙΚΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Κ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΜΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ.Τ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ Κ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ ΟΠΩΣ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ Κ Τ ΣΧΟΛΗ ΗΜΤΥ Κ ΕΙΔΑ Τ ΧΑΛΙΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ Τ ΘΕΜΑ ΜΑΛΛΟΝ  Θ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ Τ ΧΡΕΩΘΕΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Τ ΣΧΟΛΗΣ ΗΜΤΥ Κ ΟΧΙ ΟΛΟ Τ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ!!!ΔΕΝ ΕΧΩ ΕΠΙΣΚΕΦΤΕΙ ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΓΙΑ Τ ΧΗΜ-ΜΗΧ Κ ΠΟΛ-ΜΗΧ.ΠΑΤΡΑΣ!ΤΩΡΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΓΙΑ ΕΜΠ Κ ΚΡΗΤΗ ΔΕΝ Θ ΜΕ ΒΡΟΥΝ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ.ΓΙΑ Τ ΚΡΗΤΗ ΕΧΕΙ ΠΕΣΕΙ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΗΣΗ ΑΠΟ Τ ΝΤΟΠΙΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΛΟΓΟ.ΟΙ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ Τ ΔΠΘ Κ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΣ(ΜΕ ΤΟΠ ΑΥΤΗ Τ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΕΣΤΩ ΜΕ Τ ΛΙΓΕΣ ΣΧΟΛΕΣ)!!!ΓΙΑ Τ ΑΠΘ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ Κ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ Ν ΚΡΙΝΩ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΒΟΛΟ(ΠΛΗΝ ΗΜΜΥ ΟΠΟΥ Κ ΕΚΕΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΘΕΜΑΤΑ).Κ ΕΓΩ ΣΤ ΕΜΠ ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΣΤ ΧΗΜ-ΜΗΧ ΣΤ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΕΤΟΣ.ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΓΙΝΕΣΑΙ ΛΙΓΟ ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΟΣ!!!ΤΕΛΟΣ,ΣΤ ΣΗΜΕΙΟ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤ ΕΡΓΟΔΟΤΕΣ Κ ΠΡΟΙΣΤΑΜΕΝΟΥΣ...ΕΚΕΙ ΦΙΛΕ ΤΕΙΝΕΙΣ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ  ΚΑΙ ΓΡΑΦΙΚΟΣ!!! :)
Υποβλήθηκε πριν από 1838 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019

Σχόλια (1)
Φίλε άσχετο αλλά σου αναγνώρισαν κανένα μάθημα από την Πάτρα; Πηγες μήπως σε μεγαλύτερο εξάμηνο αντί του 1ου; 
Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019

Σχόλια (1)

Είχα περάσει τα 10/14 μαθήματα. 

Μου αναγνώρισαν μόνο τα 2.

Παρότι τμήματα με ίδιο τίτλο, στην πραγματικότητα ακόμα και η ύλη τους είναι διαφορετική...  

Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019

Σχόλια (1)
Κατάλαβα... Άρα εν τέλει ισχύει μάλλον αυτό που λένε ότι το εμπ αναγνωρίζει μαθήματα μόνο μεταξύ των σχολων του. 
Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Σάββατο, 6 Απριλίου 2019

Σχόλια (1)

Αν παραβλέψει κανείς την αδικία του θέματος, αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι μάθημα μας κάνουν και πολλοί καθηγητές 

από άλλα τμήματα του ΕΜΠ (κυρίως ΕΜΦΕ), άρα κάνουν πάνω-κάτω κοινά κομμάτια μαθηματικών και φυσικής τα τμήματα του

ΕΜΠ, κάτι που δεν ισχύει όμως για άλλα ιδρύματα (κυρίως στη φυσική στην προηγούμενη σχολή μου η ύλη ήταν εντελώς

διαφορετική από αυτή της Αθήνας και ας κάναμε 3 φυσικές εκεί πέρα).

Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Σάββατο, 6 Απριλίου 2019

Σχόλια (0)
Κατάλαβα ευχαριστώ. 
Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019

Σχόλια (1)
 Εγώ από την άλλη πλευρά ,είχα περάσει σε επαρχιακή πόλη και οι εγκαταστάσεις ήταν πάρα πολύ καλές ,ενώ τώρα που πέρασα με μετεγγραφή στην πόλη μου (Θεσσαλονίκη) οι εγκαταστάσεις είναι άθλιες (τριτοκοσμικές)
Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019

Σχόλια (0)
Υ.Γ δεν αναφερομαι σε πολυτεχνικη σχολη
Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019

Σχόλια (1)
Σε 5 χρόνια που θα αποφοιτήσεις θα προσγειωθείς και εσύ στη πραγματικότητα
Υποβλήθηκε πριν από 1841 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019

Σχόλια (1)

 Ολο το άρθρο σου σε Πολυτεχνικές σχολές αναφέρεται...Το ΕΜΠ τι είναι?

Συγκεκριμένα γράφεις:   "Η Πολυτεχνική Σχολή της οποίας  υπήρξα  φοιτητής...μπλα...μπλα..μπλα.."

Κάτι δεν πάει καλά φίλε...

Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019

Σχόλια (1)
 εε καπου μπερδευτικες το σχολιο Υ.Γ δεν αναφερομαι σε πολυτεχνικη σχολη ειναι συμπηρωματικο του ακριβως επανω σχολιου που επισης εγραψα εγω .Δεν ειμαι αυτος που εγραψε το ποστ.Καταλαβες τωρα?
Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 5 Απριλίου 2019

Σχόλια (1)

 ΟΚ,κατάλαβα...ακυρο το 2ο σχόλιο μου.


Υποβλήθηκε πριν από 1840 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 8 Απριλίου 2019

Σχόλια (1)

 φιλε  :)

θα συμφωνήσω μαζί σου για την κρήτη.Οι κρητικοί είναι ιδιαίτερα  τοπικιστές και όλη αυτή η προβολή ενέχει σκοπιμότητες και καταντά υπερβολική.

θα διαφωνήσω μαζί σου για τα Ιωάννινα   .Ποιο Πολυτεχνείο?     Το ανύπαρκτο?    Η  μόνη αξιόλογη σχολή σήμερα είναι το επιστημης υλικων.     Στην  αρχιτεκτονική  είχανε μάθημα μόνο 2 ημέρες τη βδομάδα..Οι υπόλοιπες θα γίνουν σχολές μετά από 5-6 χρόνια τουλάχιστον...

Για το δπθ δεν ξέρω...

Υποβλήθηκε πριν από 1837 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 10 Απριλίου 2019

Σχόλια (1)
 ΝΑΙ,ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ Κ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΜΑΙ Σ ΛΙΓΕΣ ΣΧΟΛΕΣ Κ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤ ΣΧΟΛΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΥΛΙΚΩΝ!ΕΙΝΑΙ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Κ ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΣΤ ΕΙΔΟΣ ΤΗΣ(ΕΔΩ Κ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΧΗΜΙΚΩΝ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Κ ΗΔΗ ΑΡΓΗΣΕ ΠΟΛΥ).ΕΠΕΙΔΗ ΣΠΟΥΔΑΖΩ Τ ΙΔΙΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ Τ ΕΧΩ ΨΑΞΕΙ ΠΟΛΥ ΓΙ ΑΥΤΟ Κ Τ ΑΝΑΦΕΡΩ.ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ Μ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ Ο ΤΟΜΕΑΣ Τ ΑΝΤΟΧΗΣ ΥΛΙΚΩΝ  ΠΑΡΑ Τ ΠΕΤΡΕΛΑΙΩΝ,ΦΑΡΜΑΚΩΝ,ΤΡΟΦΙΜΩΝ Κ.Λ,Π. ΕΠΙΣΗΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΗ ΕΙΝΑΙ Κ ΑΥΤΗ Τ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Η/Υ Κ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ.ΟΣΟ ΓΙΑ Τ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΣΧΟΛΗ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ Ν ΞΕΡΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΧΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΛΑ ΛΟΓΙΑ.ΙΣΩΣ ΟΠΩΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΛΙΓΟ ΧΡΟΝΟ ΑΚΟΜΗ ΜΕΧΡΙ Ν ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.ΑΛΛΑ Η ΠΡΩΤΗ ΣΧΟΛΗ ΣΤ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΣΚΙΖΕΙ...!!!Τ 2014 ΠΟΥ ΜΠΗΚΑ ΣΤ ΕΜΠ ΔΕΝ ΕΙΧΑΝ ΔΟΘΕΙ ΑΚΟΜΗ Τ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΧΗΜΙΚΩΝ-ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ.ΑΝ ΕΙΧΑΝ ΔΟΘΕΙ ΙΣΩΣ Ν ΕΙΧΑ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙ ΑΥΤΗ Τ ΣΧΟΛΗ ΑΝΤΙ Τ ΕΜΠ.Ο ΠΟΛΥΣ ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ Τ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΝΤΟΧΗ ΥΛΙΚΩΝ Κ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤ ΤΕΤΡΙΜΜΕΝΑ...ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ! :)
Υποβλήθηκε πριν από 1836 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Τετάρτη, 10 Απριλίου 2019

Σχόλια (0)
 ΓΙΑ Τ ΔΠΘ ΕΧΩ ΓΝΩΣΗ ΑΠ Τ ΣΥΓΓΕΝΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ ΜΟΥ ΤΟΣΟ ΣΤ ΗΜΜΥ ΟΣΟ Κ ΣΤ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΥΣ.ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ Κ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕ ΠΟΛΥΕΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ,ΟΡΓΑΝΩΣΗ Κ ΕΜΠΕΙΡΙΑ! :)
Υποβλήθηκε πριν από 1836 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (10)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024
ΑΕΙ - Μουσικά Τμήματα: Πως γίνεται η πρόσβαση των Ελλήνων του Εξωτερικού
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024
ΕΟΠΠΕΠ: Έτοιμα τα πτυχία ΕΠΑΣ και Π.ΕΠΑΣ Μαθητείας της ΔΥΠΑ - Θα χορηγούνται ψηφιακά
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024
Κακοκαιρία: Εκτακτο δελτίο ΕΜΥ για βροχές και καταιγίδες - Πότε ξεκινούν τα φαινόμενα
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Πέμπτη, 18 Απριλίου 2024
Πανελλαδικές: Tο λάθος που κάνουν οι γονείς όταν το άγχος κυριεύει τους μαθητές
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Σελίδα 1 από 6189 (37134 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6187
6188
6189
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης