Τρίτη, 16 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Θεμης
Κυριακή, 5 Ιανουαρίου 2020
Επικαιρότητα
10% 2020 ΠΑΛΙΟ
 Με οδηγο  το 2016 που εγραψαν με 2 συστηματα παλι. ειχε το 2016 επιλογη 10% με το παλιο συστημα? και για να εχει του χρονου ποσες συμμετοχες πρεπει να πιασει το παλιο συστημα?(η αν προβλεπετε να εχει γιατι διαβαζοντας την αποφαση του Υπουργειου αναφερει οτι η θεσεις θα βγουν αφου δηλωθουν οι συμμετοχες)
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1563 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (1)
 Φέτος το 10% έτσι και αλλιώς θα αφορά αποφοίτους με το παλιό σύστημα που έδωσαν Πανελλήνιες το 2018 η το 2019. Από εκεί και πέρα πχ το 2021 θα αφορά αποφοίτους του 2019 και αποφοίτους του παλιού και νέου συστήματος του 2020. Οι απόφοιτοι τόσο του παλιού και του νέου συστήματος που θα δώσουν φέτος θα μπούν στο ίδιο καλάθι όσο αφορα το 10. Δεν θα υπάρξουν διακριτές θέσεις.
Υποβλήθηκε πριν από 1562 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (3)
 βασικα νομιζω οτι πρεπει να υπαρχουν διακριτες θεσεις για το 10% ετσι ωστε το καθε συστημα να εχει το δικο του 10%  των συμμετεχοντων. Και ειδικα το 2020 που κανονικα το 10% επρεπε να ειναι μονο για το παλιο συστημα.(υποθετικα) Αλλα για χαριν της ισονομιας θα πρεπει να μοιραστουν τουλαχιστων της θεσεις για 10% τα 2 συστηματα(παλιο και νεο) Aσ ελπισουμε σε καποια καινοτομια φετος προς το δικαιωτερο με γνωμονα παντα το τι εγινε το προσφατο 2016
Υποβλήθηκε πριν από 1562 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 και για να ειναι πιο σαφης στο φετινο 10% που θα προκυψει ομως απο συμμετεχοντες του 2020 οπως επισεις και η βαθμολογια του  θα ειναι σε συναρτηση αυτων που θα γραψουν τα παιδια με το νεο συστημα....
Υποβλήθηκε πριν από 1561 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 και για να ειναι πιο σαφης στο φετινο 10% που θα προκυψει ομως απο συμμετεχοντες του 2020 οπως επισεις και η βαθμολογια του  θα ειναι σε συναρτηση αυτων που θα γραψουν τα παιδια με το νεο συστημα....
Υποβλήθηκε πριν από 1561 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 6 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (1)

 Χρονια πολλα και καλη ακαδημαικη χρονια να εχουμε.

Η αποδοση 10% στους υποψηφιους που θα δωσουν με το παλιο ειναι πρακτικα αδυνατη.

Το συνηθες 10% ( 6%+4% ) αναφερεται σε 150.000 παιδια. 

Στα περιπου 5000 παιδια που θα δωσουν με το παλιο  φετος τι ποσοστο θα μπορουσε να αποδωθει τα επομενα χρονια?  

Υποβλήθηκε πριν από 1561 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (2)
 Γιάννη από που έβγαλες το συμπέρασμα ότι θα δώσουν με το παλιό 5000 ;;;; Μήπως είναι υπερβολικό το νούμερο;;;;ως συνήθως οι απόφοιτοι της θεωρητικής ήταν δύο κατευθύνσεων,είτε αυτοί που τα πήγαν χάλια κ έγραψαν από  10000 κ κάτω , είτε αυτοί που έχασαν σχολές πρωτοκλασατες ,νομική, ψυχολογια, σώματα ασφαλείας κ ξαναπροαπαθουν..   πιστεύω ότι ο αριθμός θα είναι πιο μικρός..... τί ποσοστό πιστεύει ς να μας δώσουν;;;; Μακάρι να μας δώσουν 20% κ να μην μας αδικήσουν. Άλλη ευκαιρία δεν θα εχουμε
Υποβλήθηκε πριν από 1560 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (0)

 Καιτη, εκτος απο τα παιδια που εγραψαν πολυ καλα ή αριστα αλλα οχι τοσο ωστε να πιασουν την πολυποθητη υψηλοβαθμη σχολη , υπαρχουν και πολλα παιδια  του 2ου πεδιου που εγραψαν ασχημα (και λογω των θεματων) και δεν καταφεραν καποια σχολη μηχανικων γιατι καταργηθηκαν περυσι περιπου 2000 θεσεις μηχανικων.

Η μη επιτυχια τους ή η επιτυχια τους σε σχολη σχεδιασης προιοντων , ορυκτων πορων , ενεργειας, γεωγραφιας κλπ δεν τους ικανοποιει. Τα παιδια αυτα  δεν εχουν αλλη διεξοδο, αλλα βλεπουν και ρεαλιστικο στοχο τα 10-11 Κ  μορια  και με ευνοικοτερα θεματα ως συνηθως , που θα τους δωσει το εισιτηριο για σχολη μηχανικων  στο  παπελ, διπαε, ελμεπα, πολυτχ. κρητης κλπ. 

Το ποσοστο 20%  δεν ειναι δυνατο ,αλλα και πολυ αδικο για τους φετεινους αποφοιτους. Ενα ρεαλιστικα αναμενομενο ειναι κατι σε 4-6%

Υποβλήθηκε πριν από 1559 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (1)

Καίτη το 2016 έδωσαν 4% στο παλιό σύστημα... κάτι τέτοιο είναι λογικό να περιμένουμε και φέτος.

Υποβλήθηκε πριν από 1560 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 8 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (1)
 Ναι, αλλά τι 2016 πήγαν όλοι οι απόφοιτοι με το καινούργιο γιατί μείωσαν τα μαθήματα από 6σε 4, φέτος μπήκε η λογοτεχνία κ άλλαξαν  βλακωδως τα λατινικά με κοινωνιολογία.... Το 2016 στο πρώτο πεδίο δεν καλύφθηκαν ούτε καν οι θέσεις, πέρασαν νομική με 11000κ φιλολογία με 8000, φέτος θα γίνε ι το αντίθετο.....όλοι οι απόφοιτοι πάνε με το παλιό, ελάχιστες οι θέσεις πολύ υψηλό επίπεδο,άρα στα ύψη οι βάσεις,ενώ με το καινούργιο θα είναι μόνοι τους οι τελειόφοιτοι,πολλές θέσεις κ χαμηλές επιδόσεις,γτ δύο μαθήματα παπαγαλια, λογοτεχνία, έκθεση κ αρχαία δεν μαθαίνονται σε λίγους μήνες....άρα θα έχουμε βάσεις δύο ταχυτήτων.....πόσο άδικο για μας;;;; Ενώ κάθε χρόνο οι απόφοιτοι είχαν τις καλύτερες βαθμολογίες κ κατατροποναν τους τελειόφοιτους, φέτος εμείς μείναμε στην απέξω......γτ πρέπει η κάθε κυβέρνηση να κάνει πειράματα με το μέλλον μας;;;;; Αφήστε επιτέλους το σύστημα εισαγωγής κ ασχοληθητε με χιλιάδες προβλήματα που έχει η εκπαίδευση
Υποβλήθηκε πριν από 1560 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (1)
Αμα ισχυει αυτο που λες και φετος πανε πολυ περισσοτεροι με το παλιο, θα ειναι και πολυ μεγαλυτερο το ποσοστο και αρα οχι ελαχιστες οι θεσεις για τους αποφοιτους.Αντιστοιχα τα πραγματα φετος δεν θα ειναι πιο ευκολα για τους τελειοφοιτους γιατι αν δεν δηλωσουν οι αποφοιτοι το νεο οπως το 16, θα μειωθουν σημαντικα οι θεσεις των πρωτων.  Εχεις δικιο βεβαια οτι οντως μια σημαντικη μεταβλητη που δεν υπολογισα ειναι ο αριθμος των μαθηματων που το 2016 μειωθηκε ενω τωρα αυξανεται. Αν οπως λες αυξηθει η ζητηση του παλιου το 20 σε σχεση με το 16 ,παντως, αυτο ειναι θετικο...σιγουρα περισσοτερο προς το συμφερον των παλιων αποφοιτων σε σχεση με το 2016. Καλυτερα πολλοι υποψηφιοι και πολλες θεσεις παρα το αντιθετο. Σιγουρα θα ηταν ακομα προτιμοτερο για τους παλαιους αποφοιτους να γραφανε στο ιδιο συστημα με τους νεους,μιας και εχουν καλυτερες επιδοσεις,αλλα αυτο δεν μπορει να συμβει σε μεταβατικη χρονια για τις πανελληνιες. Τελος ,αν και δεν υποστηριζω τις συνεχεις αλλαγες στην υλη και τα μαθηματα, διαφωνω οτι πρεπει να αφησουν το συστημα εισαγωγης οπως ειναι... νομιζω πρεπει να δινεται η δυνατοτητα στους φοιτητες να δινουν πανελληνιες τουλαχιστον δυο φορες τον χρονο...χειμερινες και καλοκαιρινες, με τους εισακτεους να μοιραζονται στα 2...αλλα αυτο ειναι αλλη ιστορια.
Υποβλήθηκε πριν από 1559 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (1)
*να δινεται η δυνατοτητα στους υποψηφιους φοιτητες
Υποβλήθηκε πριν από 1559 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (1)
 Πάντως ότι γίνεται μια τεράστια αδικία εις βάρος μας, αυτό είναι αδιαμφισβήτητο κ κυρίως στη θεωρητική που είμαι κ εγώ  κμιλωε καθηγητές κ παιδιά, ότι είμαστε οι χαμένοι στις αλλαγές του Γιαβρογλου.....αν είναι όλοι οι υποψήφιοι της θεωρητικής 30000,όπως πέρυσι κ οι απόφοιτοι που θα δώσουν με το παλιό πάνω από 3000 , πρέπει να μας δώσουν τουλάχιστον ένα 10%,γτ να γίνει κ άλλη αδικία κ να πάρουμε 4-6%;;;;;;;να πάμε αναλογικά. ....καλά είπε κάποιος καθηγητής στο φροντιστήριο,όλοι οι απόφοιτοι να βάλουμε συγγενείς κ φίλους να πάνε να δηλώσουν ότι θα ξαναδώσουν πανελλαδικές, έτσι θα ισορροπήσουμε λίγο την αδικία
Υποβλήθηκε πριν από 1559 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

         [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (1)
Οντως πρεπει να οριστει ξεχωριστο ποσοστο για καθε πεδιο και οχι ενα συνολικα(με εξαιρεση τις σχολες προσβασιμες απο περισσοτερα του ενος πεδια). Γιατι ομως πιστευεις οτι θα αδικηθειτε στην θεωρητικη αν το ποσοστο ειναι κοινο; Νομιζω στη θετικη ειναι πολυ περισσοτεροι αυτοι που ξαναδινουν απο ο,τι στη θεωρητικη γιατι ειναι πολλες περισσοτερες οι "πρωτοκλασατες σχολες". Πχ στο 2ο πεδιο εχουμε ολοκληρο σχεδον το ΕΜΠ με 17000+ μορια λογω τρελης ζητησης, και στο 3ο ολες τις ιατρικες οδοντιατρικες φαρμακευτικες 18000+.(με εξαιρεση φετος που οι φαρμακευτικες κατακρυμνιστηκαν λογω πολυ αυξημενου βαθμου δυσκολιας των θεματων) Στο 1ο οι νομικες ειναι οι μονες σχολες που καποιος μπορει να χρειαστει να ξαναδωσει για να περασει, γιατι οσο να ναι ψυχολογιες υπαρχουν παμπολλες, χωρις να μετρησει κανεις και τα ιδιωτικα κολλεγια που σου επιτρεπουν να σπουδασεις ψυχολογια Φυσικα δεν λεω οτι δεν συμβαινει, απλα νομιζω συμβαινει λιγοτερο απο τη θετικη. Θα μου εκανε εντυπωση αν οντως στο 1ο πεδιο ηταν περισσοτεροι αυτοι που ξαναδινουν σε σχεση με το 2ο και το 3ο, τουλαχιστον αναλογικα με το συνολο των υποψηφιων καθε πεδιου. Εσυ ποια σχολη θελεις;
Υποβλήθηκε πριν από 1559 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (1)
 Δημήτρη εγώ ξαναδινω για νομική ή ψυχολογια.δυστυχως με πτυχίο από κολλέγιο δεν υπάρχει η ιδέα επαγγελματική αποκατάσταση,κυρίως στο δημόσιο ,το ξεχνάς...... εμείς πιστεύω θα είμαστε πιο πολλοί που θα δώσουμε με το παλιό, γτ μπήκε ένα τελείως άσχετο,δύσκολο κ τρελή παπαγαλια μάθημα  η κοινωνιολογία κ έφυγαν τα λατινικά που ήταν τα εύκολα,συν μεγάλωσε κατά πολύ η ύλη στα Αρχαία κ ιστορία.    Όποτε πολύ δύσκολα να διαλέξει κάποιος απόφοιτος το καινούργιο,σε αντίθεση με δεύτερο κ τρίτο πεδίο που απλά αυξήθηκε η ύλη,που είναι υπέρ των αποφοίτων να δώσουν με το καινούργιο γτ διεκδικούν το 90%....πάντως στο φροντιστήριο που πάω ,με το καινούργιο πάνε οι πολλοί χάλια μαθητές που δεν έγραψαν καθόλου καλά κ με το παλιό οι πολλοί δυνατοί που στοχεύουν στις υψηλόβαθμες, γι'αυτό μας λένε ότι θα έχουμε βάσεις δύο ταχυτήτων..... εσύ που θέλεις να περάσεις κ με πιο σύστημα δίνει ς;;;; Καλή μας επιτυχία!!!!!!
Υποβλήθηκε πριν από 1558 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

            
Πέμπτη, 9 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (0)
Α κατάλαβα τι εννοείς.Ότι ναι μεν περισσότεροι παλιοί απόφοιτοι θα δώσουν σε 2ο και 3ο πεδίο απ'ό,τι σε 1ο αλλά οι παλιοι αποφοιτοι του 1ου θα επιλεξουν μαζικα το παλιο συστημα ενω απο το 2ο και 3ο θα προτιμησουν το νεο Ίσως να έχεις δικιο. Απλα μονο και μονο η εισαγωγη της λογοτεχνιας στην εκθεση νομιζω την καθιστα περισσοτερο ασταθμητο παραγοντα και θα απωθησει τους υποψηφιους. Και οι αλλαγες βεβαια στην υλη του 2ου και 3ου πεδιου ειναι πολυ σημαντικες. Προσεθεσαν υλη απο α' και β' λυκειου σε φυσικη και χημεια που δεν ειχαμε καν διδαχθει ως μαθητες. Δυσκολο να μπει καποιος στην διαδικασια να προσαρμοστει σε μια τοσο διαφορετικη υλη αρα και νοοτροπια ασκησεων, οταν εχει ηδη εμπεδωσει την παλια. Εγω τουλαχιστον ετσι το βλεπω. Σκεφτομαι να δωσω με παλιο στο 3ο πεδιο και με στοχο ιατρικη Αθηνων, στην περιπτωση που δεν παρω μετεγγραφη για αυτη. Προς το παρον προετοιμαζομαι για την εξεταστικη βεβαια. Εχοντας προετοιμαστει  και δωσει ηδη 2 χρονιες με το παλιο συστημα ( μια για 2ο και μια για 3ο) το βλεπω ως μονοδρομο. Εστω και αν παλευω για μια απο 7 θεσεις.Μακαρι να πανε ολα καλα!
Υποβλήθηκε πριν από 1558 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (10)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 16 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες: Κάθε χρόνο και λιγότεροι Εισακτέοι στα δημόσια Πανεπιστήμια
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Τρίτη, 16 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες: Κάθε χρόνο και λιγότεροι Εισακτέοι στα δημόσια Πανεπιστήμια
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Τρίτη, 16 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες 2024: Αυτά τα Τμήματα ΑΕΙ δυσκολεύουν φέτος την εισαγωγή στους υποψήφιους
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024
Αυξάνονται τα σχολικά γεύματα στους μαθητές
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σελίδα 1 από 6187 (37118 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6185
6186
6187
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης