Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
ΠΑΝΟΣ
Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2020
Επικαιρότητα
ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ

 

https://panelladikes24.blogspot.com/2020/02/2020-80.html 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1515 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)

 Εχουν ξαναθεσμοθετησει για τις μετεγγραφες και στο παρελθον. Για δυο χρονια περιορισαν τον αριθμο μετα εγιναν παραπονα γιατι προφανως αυτος που επικαλειται οικονομικους λογους και ζηταει μετεγγραφη αν δεν την παρει δεν αλλαζει κατι στα οικονομικα του προφανως δεν θα παει στο μερος που περασε λογω οικονομικων.

Αφου δεν ειναι αποφασισμενοι να φτιαξουν εστιες σε καθε πανεπιστημιο που εχουν ιδρυσει μεχρι και την Κολοπετινιτσα ωστε να μπορουν τα παιδια να μενουν να εχουν την δωρεαν σιτιση τους ετσι να μην αναγκαζονται να ζητουν μετεγγραφη ο νομος θα αποτυχει .Με π--δές δεν βαφονται αυγα.

Επιπλεον οσοι εχουν τον τροπο τους θα εξασφαλιζουν πλαστες ιατρικες βεβαιωσεις και τα παιδια τους θα παιρνουν κατ΄εξαιρεση.Των φτωχων τα παιδια στον Καιαδα....τα αλλα ειναι να΄χαμε να λεγαμε

Υποβλήθηκε πριν από 1514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)
 Όχι φίλε μου καιρος να γίνουμε κράτος.Ακουγεται σκληρό αλλά κάποια πράγματα πρέπει απλα να γίνουν .Επιτέλους ξεκίνησαν από το να δίνουν μετεγγραφες από δω και από εκεί να κάνουν και εστιες ώστε να μένουν οι φοιτητές .Απλά μας ενοχλεί το "εστια".Εδώ θέλουνε 2αρι σπίτι στο κέντρο (για μα μην κουράζονται με τα ΜΜΜ).Και στην τελική τα περισσότερα παιδιά που πηραν μετεγγραφη με δήθεν οικονομικούς λόγους όλες οι φορολογικές τους ήταν μούφα.Αν συντρέχει σοβαρός οικονομικός λόγος ναι να πάρει μετεγγραφη στο πανεπιστήμιο που θέλει ,αλλά όπως πολύ καλά αναφέρει να έχει συγκεντρώσει το 70% των μορίων ,αλλιώς σε εστία όπως είπα .Και εγώ φοιτητής στην Ιταλία και μένω σε καινούρια εστία και είναι σαν ένα καλό δωμάτιο ξενοδοχείου .Άμα τους χαλάει ας πανε να δουλέψουν .
Υποβλήθηκε πριν από 1515 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (3)

 ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΆΠΟΤΕ...

Δεν μπορουν να φοιτουν στην ιδια σχολη  ο μαθητης των 18.000 μοριων  που έφτυσε αιμα για να περάσει σε μια καλή σχολή και ο μαθητης των 7.000 που επικαλέστηκε διάφορους λόγους για να πάρει την μετεγγραφή,ακόμη κι αν κάπιοι από αυτούς είναι πραγματικοί...Ειχανε βρει κάπιοι το κόλπο και τα καταφέρανε αρκετά χρόνια...κάποια στιγμή έπρεπε αυτό να σταματήσει...και το 75% λίγο ειναι..έπρεπε τουλάχιστον να ειναι 80-85 % για να μιλαμε για το ίδιο επίπεδο μαθητων...γιατί ειναι κριμα κάπιοι να κοπιάζουν και κάπιοι να τα θέλουν έτοιμα σ,αυτή τη ζωή....

Υποβλήθηκε πριν από 1515 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)
 Με τη λογικη σου( τη λογικη του 80-85%) καποιος που εγραψε 13000 μορια δεν θα πρεπει να μπορει να σπουδασει στην πολη του που εχει πχ 16000 μορια ακομα και αν εχει σοβαρα προβληματα...δεν νομιζω πως ενα παιδι με 13000 μορια και ενα παιδι με 16000 μορια ειναι αλλου επιπεδου...επισης νομιζω οτι 3000 μορια διαφορα μπορει να εξηγηθει αν λαβει κανεις υποψιν τον παραγοντα τυχη συν τα προβληματα(οικονομικα και υγειας που μπορει να εχει καποιος). Βλεπω κατι ακραια παραδειγματα τυπου να μπει καποιος σε υψηλοβαθμη σχολη με κατω απο 10000 μορια, που παρουσιαζονται σαν ενδεικτικα ολων των μετεγγραφων.Δεν ειναι αυτη η γενικη εικονα. Εξ αλλου ειναι ατοπο να βλεπετε τις σχολες σαν σχολες πρωτης, δευτερης ,τριτης κατηγοριας κλπ... δεν υπαρχουν σχολες του 16000 και σχολες του 13000...υπαρχουν αντικειμενικοι μηχανισμοι αξιολογησης για τα πανεπιστημια... τα μορια δεν εκφραζουν παρα τη ζητηση.Μην ξεχνατε εξ'αλλου οτι οι μετεγγραφες αφορουν σχολες ακαδημαικα αντιστοιχες. Με ιδιο αντικειμενο σπουδων και αρα ιδια επαγγελματικα δικαιωματα. Το μονο που θελουν τα παιδια που ζητουν μετεγγραφη ειναι να σπουδασουν στην πολη τους...οχι στο harvard η στο mit. Με αυτα που λετε θα νομιζε κανεις οτι απο μικροβιολογια μπαινεις ιατρικη με μετεγγραφη. Αν πιστευετε οτι οι σχολες που αντιστοιχιζονται στις μετεγγραφες δεν ειναι ισοδυναμες, βαλτε τα με τις αντιστοιχισεις και οχι με τα παιδια που δεν τα πηγαν καλα στις πανελληνιες.
Υποβλήθηκε πριν από 1514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)
 Για τα σοβαρά ,υπάρχουν και οι κατ εξαίρεση,πάει αυτό έφυγε, δεύτερον αν θέλει να σπουδάσει στην πόλη του να κοπιαζε περισσότερο πάει και αυτό .Επίσης μου λες πως η σχολή μαθηματικό στην Σάμο είναι ίδιας κλίμακας δυσκολίας με της Αθήνας ;Και απαντώ .ΟΧΙ.δεν είναι κατώτερο το πτυχίο αλλά όπως και να το κάνουμε απευθύνεται σε άλλους μαθητές με περισσότερα μόρια και λόγω των μετεγγραφων έχουμε φτάσει να έχουμε 50χρονους στα πανεπιστήμια .Άντε άντε να ξεκινήσουν να κάνουν και καινούριες εστίες να γίνουμε λίγο Ευρώπη 
Υποβλήθηκε πριν από 1514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    [Κλείσιμο]
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)

1)Οι κατ'εξαιρεση πρακτικα ειναι μονο για σοβαρα προβληματα υγειας σε συνδυασμο με αλλα προβληματα...αν εισαι υγιης αλλα με μηδενικο εισοδημα κατ'εξαιρεση δεν παιρνεις. Εχουν ακουστει και περιπτωσεις παιδιων με ασθενεις γονεις που δεν πηραν. Καθε αλλο παρα πανακεια ειναι οι κατ'εξαιρεση.

2)Τωρα ως προς το μαθηματικο.Εχεις ενδειξεις οτι στο μαθηματικο της Σαμου παιρνεις πιο ευκολα πτυχιο απο την Αθηνα? Επειδη η εισαγωγη ειναι πιο ευκολη δεν σημαινει οτι η σχολη βγαινει και πιο ευκολα...ποιος σου ειπε εσενα οτι οσοι μπαινουν στο μαθηματικο της Σαμου αποφοιτουν κιολας? Δεν μιλαμε για ΤΕΙ που πραγματι οσο ευκολα μπαινεις το ιδιο ευκολα βγαινεις.

3) Εξηγησε μου αν μπορεις τι σχεση εχουν οι μετεγγραφες με τους 50χρονους στα πανεπιστημια...νομιζω για αυτο ευθυνεται το 5% ποσοστο που δινεται στα ΕΠΑΛ καθως οποιος θυμαται στα 50 του να παει πανεπιστημιο  στο 2ο και 3ο πεδιο,  κανει 2 χρονακια στο ΕΠΑΛ και δινει, γιατι ο ανταγωνισμος ειναι πιο χαμηλος.

4)Για τις εστιες συμφωνω... αλλα προς το παρον οι θεσεις ειναι πολυ περιορισμενες. Αν οι εστιες φτασουν σε σημειο να καλυπτουν οσους εχουν αναγκη τοτε ας δινονται μετεγγραφες μονο με κοινωνικα και οχι με οικονομικα κριτηρια.

Τελος ξαναθετω το ερωτημα: Νομιζεις οτι ενα παιδι που εγραψε 13000 μορια στις πανελληνιες και ενα παιδι που εγραψε 16000 ειναι σε διαφορετικα επιπεδα? Το ενα πιστευεις οτι θα υστερει ως προς το αλλο σημαντικα, μεσα στο πανεπιστημιο?  Αν καποιος ειναι καμμενος με τα μαθηματικα αλλα δεν μπορει να γραψει ουτε τη βαση στην εκθεση, και δεν ενδιαφερεται για χημεια, θα πρεπει να τον ξεχωρισουμε απο τους υπολοιπους μελλοντικους μαθηματικους επειδη πατωσε στα παραπανω μαθηματα στερωντας του την μετεγγραφη που κατα τα αλλα δικαιουται?Πιστευω πως ουτε οι φοιτητες, ουτε τα πανεπιστημια θα ωφεληθουν απο κατι τετοιο.

Υποβλήθηκε πριν από 1514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)

 Καταρχάς το 13.000 μόρια είναι παραπάνω από το 70% του 16000 Οπότε Ναι δικαιοουσε μετεγγραφη 

Δεύτερον όσο αφορά τις κατ εξαίρεση.Οσο μειώνονται οι κανονικές μετεγγραφες τότε θα πάρουν περισσότερα παιδιά που μάλιστα θα ελέγχονται και τα κριτήρια που επικαλούνται .Θα συμφωνήσω σε αυτό με τα ΕΠΑΛ ,αλλά και παλαιότερα που δεν μπορούσαν από ΕΠΑΛ να παν σε ΑΕΙ παλυ είχαμε τους αιώνιους .Τρίτον όσο αφορά την Σάμο ήταν παράδειγμα αλλά  ας είμαστε ειλικρινείς ένα παιδιά από την Σάμο άμα πάει Αθήνα εεεε τι σχολή δεν θα την βγάλει στα χρονια της γιατί έχει αλλά βιβλία ύλη κλπ κλπ .Όπως ακριβώς τα παιδιά με τα αθλήματα πήγαν όλα ιατρικη και δεν μπορούν να σταυρώσουν μάθημα (και γνωρίζω πάρα πολλά άτομα στην Θεσσαλονίκη στην Ιατρική ΑΠΘ).Τέλος αυτό που θέλω να καταλάβεις είναι ότι οι περισσότεροι θέλουν μετεγγραφη Αθήνα -Θεσσαλονίκη απλά επειδή είναι μεγάλες πόλεις εννοείτε με μούφα κριτήρια και όχι γιατί είναι πραγματικά ανάγκη .Αν είναι ανάγκη στρωνεις τον κωλο σου και διαβάζεις όσα μόρια και αν έχει διαφορά η σχολή .Ούτε εγώ πέρασα Ιατρική στην Ελλάδα ,και έφυγα Ιταλία .Διάβαζα όμως εξ αρχής και ειμαι στα έτη μ κανονικά .Έτσι λοιπόν Ναι οι μετεγγραφες πρέπει να δίνονται μόνο σε περιπτώσεις ανάγκης γιατί στην ανάγκη θα ζοριστεις και μια χαρά θα βγάλεις την σχολή στα χρονια της ,αλλιώς όλη μέρα αραλικι ,καφέ και δεν τρέχει καστανό γιατί συνήθως έτσι είναι 

Υποβλήθηκε πριν από 1514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)

 Απολυτα σωστα μιλας,  κοποι μιας ζωης γραφεις 16000,17000 ,18000 μοναδες και περνα ο αλλος γιατι  οσο εσυ προσπαθουσες

 το μεθοδευσε να περασει με 4000 

Υποβλήθηκε πριν από 1515 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)
 Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου!!! 
Υποβλήθηκε πριν από 1515 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)

 Αυτός που λέτε ότι  θυμήθηκε στα 50  του να σπουδάσει θα σας πω ότι δεν το είχε ξεχάσει ΠΟΤΕ για να το θυμηθει τώρα, απλά έπρεπε. να παλέψει για να ζήσει, δεν τα βρήκαν όλοι έτοιμα , να γνωρίζετε ότι πολλοί εργαζόμενοι προσπαθούν να τα καταφέρουν να συντηρηθούν και να σπουδάσουν ταυτόχρονα , δεν έχουν γονείς που τους τα πληρώνουν όλα ,φαγητά ρούχα,εξόδους φροντιστήρια , αντιθέτως μεγαλώνουν οι ίδιοι παιδιά και τους προσφέρουν ότι καλύτερο μπορούν , δεν θα κρίνει λοιπόν κανείς αυτούς που παλεύουν στη ζωή τους !!!!!!!!!!


Υποβλήθηκε πριν από 1514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 Όχι δεν λέμε για τους 50χρονους που έδωσαν πανελλήνιες ,λέμε για αυτούς που μπήκαν στα 18-19  έχουν φτάσει 50(που λέει ο λόγος)και ακόμα είναι φοιτητές 
Υποβλήθηκε πριν από 1514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (10)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
Κ. Πιερρακάκης: Τι θα διατηρήσουμε από το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
ΟΡΙΣΤΙΚΟ! Πότε κλείνουν τα σχολεία για καλοκαίρι – Πότε οι εξετάσεις για κάθε τάξη
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
Και τώρα ... «Ευρωπτυχίο»: Εξαγγελία Μ. Σχοινά στη Σύνοδο Πρυτάνεων - Σήμερα ο Κ. Πιερρακάκης
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
ΕΠΑΛ: Οι 25 ειδικότητες του Μεταλυκειακού έτους - Τάξης Μαθητείας 2024-2025
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες: Επιλογές σπουδών και τα γνωστά.. άγνωστα επαγγέλματα του μέλλοντος
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Σελίδα 1 από 6190 (37140 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6188
6189
6190
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης