Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Κατερίνα Κ
Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024
Γνώμη για πανεπιστήμια της Ιταλιας
 Ρε παιδιά θέλω να μου πείτε την γνώμη σας σχετικά με την Ιατρική στην Ιταλία .(ας μην αναφερθούμε στο "γιατί θες να πας ιατρικη κλπ κλπ ,ούτε το θέμα κορονοιος).Σε πανελλήνιες του 2019 συγκέντρωσα 16.889 και δυστυχώς σχεδόν πάτωσα στην Φυσική .Φέτος διαβάζω για να ξαναδώσω αλλά σε περίπτωση που δεν περάσω σκέφτομαι για Ιταλία και συγκεκριμένα Μπολονια.Εχω μιλήσει με το Ιταλικό μορφωτικό ινστιτούτο για τις διαδικασίες εισαγωγής αλλά θα χαρώ  να μάθω και προσωπικές εμπειρίες και απόψεις σχετικά με το επίπεδο σπουδών ,την ζωή γενικα αν είναι καλά η οχι.Εσεις τι γνώμη έχετε ;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1516 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 3 Απριλίου 2020

Σχόλια (0)
 γεια σας, 
Είμαι ένα άτομο εταιρική διευθυντής και μέτοχος της τράπεζας προγραμματιστής και διευθυντής της εταιρείας κάνω δάνεια σε οποιονδήποτε που χρειάζονται και θα προσφέρουν επίσης υποθήκη και αυτόματη έπιπλα ξεκινήστε εσάς που θέλετε μια δραστηριότητα ή με τα έργα ή για κατασκευή ενός αγαθού ή μιας πίστωσης είναι μια ευκαιρία για τους εισάγετε επειδή είμαι πολύ ανοιχτή σε αυτό το δάνειο τότε το ποσό που καταβάλλεται θα εξοφληθεί σε διάστημα 1 μηνός έως 25 ετών υπό την προϋπόθεση ότι οι κανόνες και οι νόμοι είναι ο σεβασμός, ώστε αν είστε στο Ψάχνετε για ένα δάνειο που χορηγεί το δάνειο που κυμαίνονται από 1000 € έως 25.000.000,00 € με ποσοστό 2% έως 4% η ευκαιρία εγκάρδια Επικοινωνία.
E-mail: mariepaizee@katamail.com
Υποβλήθηκε πριν από 1480 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (3)

 Οι σπουδες ιατρικης στην Ιταλια ειναι πολυ υψηλου επιπεδου οπως και η βιοιατρικη ερευνα.

Ωστοσο θα σου προτεινα να δεις και την περιπτωση της Ιατρικης στη Μαλτα.

Κοστος ζωης οπως στην Ελλαδα, πολυ καλο πανεπιστημιο και ιδιαιτερα ευκολη η εισαγωγη στη σχολη, αν δεν κανω λαθος τα κριτηρια ειναι μονο να εχεις απο 18.5 και πανω στο απολυτηριο με δύο μαθηματα πανελληνιων απο 18 και πανω.

Φιλικα

 

Υποβλήθηκε πριν από 1515 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 Επειδή το ψάχνω νομίζω πως η Μάλτα είναι όντως μια πολυ καλή επιλογή ,μήπως γνωρίζεις και από θέμα καθημερινότητας πως είναι ;Διότι για βόρεια Ιταλία ξέρω λίγο παλούκι σαν προσαρμογή σαν ζωή και όλα αυτά .Αλλά η Μάλτα ανέφερες πιστεύω είναι περισσότερο μεσογειακή δλδ πιο κοντά σε εμάς σαν πολιτισμός 
Υποβλήθηκε πριν από 1515 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 Ευχαριστώ πάρα πάρα  πολύ ..Ωστόσο μου είπαν (χωρίς να είμαι σίγουρη) πως έχει εισαγωγικές στο αγγλόφωνο τα ΙΜΑΤ και δεν μετράει ο βαθμός λυκείου και πανελλήνιων αλλά έχει πολύ λίγες θέσεις 
Υποβλήθηκε πριν από 1515 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)

Παρακατω μπορεις να δεις το link. και να επισημανω οτι δεν υπαρχουν διδακτρα για Ευρωπαιους πολιτες 

 https://www.um.edu.mt/courses/overview/UMDFT-2019-0-O 

Υποβλήθηκε πριν από 1515 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)
 Ευχαριστώ  πολύ ,κάθε γνώμη είναι πολθ βοηθητική για εμένα 
Υποβλήθηκε πριν από 1515 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Σάββατο, 29 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (3)
 Η συμβουλή μου είναι να δηλώσεις Ελλάδα, εχει αξιολογες σχολες και αν θες μετα κατατακτήριες για Ιατρική. 'Η να ξαναδώσεις πανελληνιες μεσω ΕΠΑΛ. Η Ιατρική στην Ιταλία και κυρίως στην Βοlogna είναι υπερβολικά δύσκολη!!!Θα σου φύγει το συκώτι. Τα Ελληνικά ΑΕΙ ειναι επιπέδου Αλβανίας σε σύγκριση με το επιπεδο της Bologna. Στην Ιατρικη ειναι δυσκολο να μπεις διοτι δινουνε λιγες θέσεις στους ξένους και υπάρχουνε γραπτές εξετάσεις. Μετα, το διαβασμα που θα ριξεις ειναι αστρονομικο.....πχ για να περασεις Ανατομια εκει διαβαζεις 5 τομους βιβλια ενώ στην Ελλαδα λιγες σελιδες+ τα σος.
 Η ζωή εκει ειναι πανακριβη με ενα monolocale (μονοκλινο) να κοστιζει 800 ευρω+ λογαριασμοι. Δηλαδη θες 1.500+ ευρω τουλαχιστον τον μήνα καθως αγοραζεις τα συγγραμματα και επιπλεον πληρωνεις περιπου 3.000 ευρω στο πανεπιστημιο καθε χρονο σε 2 δοσεις. Στην Ελλαδα τα συγγραμματα ειναι δωρεαν, εχεις σιτιση δωρεάν,πάσο για μετακινησεις και επιδομα ενοικίου 1000 ευρω τον χρονο.
Δεν αξιζει τον κόπο διοτι θα ξοδεψεις μια περιουσία, θα φτύσεις αιμα για να πάρεις αξιολογο πτυχίο και στο τελος θα ερθεις στο Ελλαδισταν. Αξιζει μονο εάν εχεις πολύ χρήμα και σκοπεύεις να κάνεις καριέρα στο εξωτερικό.
Καλή τύχη σου εύχομαι. Αν τελικά το κάνεις , θα με θυμηθείς μια μέρα και θα κατανοήσεις τι λέω.

Υποβλήθηκε πριν από 1514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2020

Σχόλια (2)
Αν θέλουμε μπορούμε να σκεφτουμαι κακόβουλα και να υποθέσουμε ότι εφόσον είναι εύκολη η εισαγωγή σε αυτά τα πανεπιστήμια μήπως οι εισακτεοι δεν είναι και κατάλληλοι για αυτήν την σχολή. Πίστεψε με αν η ιατρική δω είχε βάση 12.000 και το επίπεδο σχολής έμενε ίδιο τότε από το πρώτο εξάμηνο θα είχαν γίνει καταλήψεις για το τρομερά δύσκολο επίπεδο...συνεπώς είναι και θέμα επιπεδου φοιτητών για το πόσο δύσκολη φαίνεται(Ή είναι) μια σχολή...
Υποβλήθηκε πριν από 1509 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Σάββατο, 21 Μαρτίου 2020

Σχόλια (1)
 Ανωνυμος Αλκοολικός........
Εαν του επιπεδο ενος φοιτητη ειναι του 12 τοτε στην Ελλαδα η Βουλγαρια έχει ελπίδες να παρει πτυχιο. Λιγο γλυψιμο στους καθηγητες (υπαρχουν κλικες), λιγο στις κομματικες παραταξεις που βοηθανε με σος, λίγο ο εργασιες πληρωμενες σε ειδικα φροντιστηρια , λιγοτερη ύλη κτλ....αν οχι στα 6 στα 10-12 χρονια θα το παρεις. Μεσα στα Ελληνικα ΑΕΙ οι μισοι ειναι απο κατατακτηριες απο ΤΕΙ πχ νοσηλευτικης, απο ΕΠΑΛ που περνας ευκολα και απο νυχτερινα λυκεια με λιγα μορια. Αλλοι λογω αθληματων και αλλοι που ηρθανε με μεταγραφη απο βουλγαριες κτλ. και βλεπω μια χαρα πτυχιο πηρανε.
Στην Ιταλια ομως εαν εισαι του 12 τοτε το πτυχιο θα το δεις μονο στα ονειρά σου!!!!!!!!!!! Εκει δεν υπάρχουνε ολα αυτα που ανεφερα!

Για να παρει πτυχιο απο Bologna, Padova κτλ πρεπει να υπαρχουν τα εξης :

1. Πρεπει να εισαι μαθητης του 19 (ουσιαστικα ομως)
2. Nα εισαι τυχερος και να περασεις, διοτι πλεον δινουνε εξετασεις
3. Να ματωσει ο κωλος σου στο διαβασμα για 6 χρονια και να ξεχασεις πως ζει ο κοσμος εξω
4. Να αντεξεις ψυχολογικα την δυσκολια της σχολης και τους στριμμενους καθηγητες
5. Να αντεξεις ψυχολογικα την επιβιωση σε μια ξενη χωρα και στην οποια κυριως στον Βορρα βλεπουνε τους Ελληνες σαν Αλβανους
6. Να μπορεις να ανταπεξελθεις οικονομικα καθως χρειαζεσαι πανω απο 1.500 ευρω τον μηνα (ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΧΟΝΤΕΣ)


Εγω τα εζησα με το εκει πανεπιστημιο και τωρα συγκρινω με το εδω πανεπιστημιο. Απο εκει και περα ο καθενας ας κανει οτι θελει. Αν δεν ζησεις μια κατασταση δεν καταλαβαινεις!! Αν και περασα σε πολυ δυσκολη σχολη με 18.100 μορια και κανω 2ο πτυχιο, ειναι νηπιαγωγειο σε συγκριση με το ζορι που εφαγα στην Ιταλια. Τα παιδια μου παντως δεν υπάρχει περιπτωση να τα στειλω.
Υποβλήθηκε πριν από 1493 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Τρίτη, 24 Μαρτίου 2020

Σχόλια (1)
 Μπράβο στην δύναμη σου πάντως Μερκο πως άντεξες να βγάλεις ιατρική σε Ιταλία και μετα σε Ελλάδα. Εκτός αν είσαι μέλος εταιρίας συγκρίσεων πανεπιστημιων και σε εβαλαν για πειραματόζωο στις μελέτες τους. Επίσης Κάνε ένα τσεκ τα ποσοστά αυτών που μπαίνουν σε μια σχολή Ελλάδα με πανελελε,με 10%,4%,αθλητές και λοιπές κατηγορίες απλά μαθηματικά είναι για να βγάλεις την πλειοψηφία. Ούτε είναι ο κανόνας τα κόμματα και οι βολεψιες ξέχνα την εποχη του παλιου καλου ΠΑΣΟΚ από τις ιστορίες του παππού σου για την Ελλάδα και τις σχολές της. Είναι παρωχημένες οι πληροφορίες σου και για την πανακριβη  Ιταλία όπως λες έχω ενστάσεις αν είναι έτσι δηλαδή Αγγλία πληρώνουν νοίκι με νεφρο; Δύο μήνες διαμονής μονο; 
Υποβλήθηκε πριν από 1491 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2020

Σχόλια (1)
 Ανωνυμος Αλκοολικος......
Την ιδια δυναμη με οσους κανουνε 2ο πτυχιο, μεταπτυχιακα και διδακτορικα. Δια βιου μαθηση λεγεται αν εχεις ακουστα!!! Δεν κανω Ιατρικη στην Ελλαδα αλλα αλλη σχολη. Η γυναικα μου τελειωσε Ιατρικη εδω.
Δεν καταλαβαινω τα κακοβουλα σχολια σου...μαλλον μυγιαστηκες σε κατι.  Αυτα περι πασοκ και παπαρολογιες να τα πεις αλλου. Δεν θα κοροιδευομαστε τωρα και μεταξυ μας, ξερουμε πολυ καλα τι γινεται.  Αν σε καποιους ενοχλει η αληθεια λυπαμαι. Οσον αφορα την Αγγλια δεν γνωριζω τι γινεται γιατι δεν εχω παει ποτε μου. Οποτε δεν μπορω να εκφερω αποψη. Δεν γνωριζω ουτε για τα πανεπιστημια τους , ουτε για την ζωη εκει.
Εγραψα σχολια καλοπροαιρετα για να βοηθησω την κοπελα για να εχει υποψιν καποια πραγματα τα οποια δυστυχως δεν γνωριζα εγω τοτε. Αν αυτο ενοχλει , τοτε μην τα διαβαζεις.
Υποβλήθηκε πριν από 1490 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Τετάρτη, 25 Μαρτίου 2020

Σχόλια (0)
 Άρα τα σχόλια "πρέπει να ματώσει Ο κωλος σου 6 χρόνια και να ξεχάσεις πως ζουν έξω" και "να αντέξεις ψυχολογικά τις δυσκολίες και τους στριμμενους καθηγητές-πως δεν είπες και ονόματα" δεν είναι απόρροια προσωπικού βιώματος λοιπόν παρότι τόσο συναισθηματικά και γλαφυρά τυπωμένα. Μην σχολιάζεις Τότε κάτι που άκουσες από κάποιον που είπε σε κάποιον για κάποιο θέμα. Καλή συνέχεια σε ότι κάνεις.  Με εκτίμηση  
Υποβλήθηκε πριν από 1490 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      
Σάββατο, 7 Μαρτίου 2020

Σχόλια (0)
 Έχεις απόλυτο δικιο αγαπητέ..Σίγουρα αν ρωτήσεις τους γονείς ,φιλους η συγγενείς σίγουρα έχουν κάποιο γνωστό που πήγε Ιταλία για σπουδές ,έκατσε 10 χρόνια και εν τέλη η τα παράτησε ή δεν πήρε πτυχίο και αν πήρε μπορεί με τα χίλια ζόρια (δλδ σε 15 χρόνια).Δεν είναι όλοι για αυτή την σχολή και προφανώς δεν μπορούν όλοι να ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις της σχολής αυτής ...Απο εκεί και πέρα να ενημερώσω πως η εισαγωγή παλαιότερα ήταν πανεύκολη στο Ιταλοφωνο ..Στα αγγλόφωνα υπάρχουν πολύ λίγες θέσεις και η εισαγωγή είναι πιο περίπλοκη ..Στα Ιταλοφωνα εξαρτάτε από το πανεπιστήμιο.Για παράδειγμα τυγχάνει γνωστός μου να σπουδάζει Ρωμη φαρμακευτική ..Στο πανεπιστήμιο του έδωσαν ένα βιβλίο με κάποιες ερωτήσεις και τις απαντήσεις (τύπου σήματα για δίπλωμα)και υπήρχαν τεστ πάνω σε αυτές τις ερωτήσεις ..Ενώ κάποια άλλα δεν είχαν καν εισαγωγικές ...Όποιος ήθελε έμπαινε αλλά πολύ λίγοι έβγαιναν αφού τα παράτουσαν ή κινδύνευαν με διαγραφή κλπ κλπ 
Υποβλήθηκε πριν από 1508 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2020

Σχόλια (2)

 Να σχολιάσω στον Μερκο το εξής. Στεγαστικο επίδομα 1000 ευρώ τον χρονο παίρνει η μειοψηφία που πληροί βεβαίως τα αντίστοιχα αυστηρά κριτήρια.

Υ.Γ: ανατομία λίγες σελίδες και τα σοςχαχαχα πες μου λίγο σε ποιο Πανεπιστήμιο τελείωσες ιατρική στην Ελλάδα; Ή είσαι fake τελείως; Επίσης παθολογια, πόσο διάβασες ένα μήνα; Ή είσαι τίποτα αστερι;

Υποβλήθηκε πριν από 1510 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      
Σάββατο, 21 Μαρτίου 2020

Σχόλια (0)
 Ποια μειοψηφια?? Επιτηδες λετε ψεματα εδω μεσα?

1. Το στεγαστικο επιδομα των 1.000 ευρω τον χρονο το δινουνε σε φοιτητες οπου το εισοδημα των γονεων τους ειναι μεχρι 30.000 ευρω ( κανετε αναζητηση στο ιντερνετ και δειτε τις προυποθεσεις). Δηλαδη ουσιαστικα το παιρνουνε ολοι καθως βαλανε πολυ υψηλο εισοδημα.
2. Εχεις φοιτητικο πασο οπου τρως στην λεσχη (μια χαρα φαγητο) και πληρωνεις το 50% των εισητηριων στα ΜΜΜ
3. Εχεις δωρεαν ολα τα συγγραμματα απο τον ΕΥΔΟΞΟ (ισως πληρωσεις  τριχες για σημειωσεις που πουλανε στα βιβλιοπωλεια κοντα στο πανεπιστημιο)
4. Εχεις την δυνατοτητα ΙΚΥ φοιτητικο επιδομα με κοινωνικα κριτηρια (για επιμελεις φοιτητες -ευπαθεις ομαδες) το οποιο ανερχεται στα 380 ευρω τον μηνα.
Επιπλεον μεσα στην σχολη σου δινουνε δυνατοτητα και για αλλες υποτροφιες (αριστειας) κτλ
Υποβλήθηκε πριν από 1493 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2020

Σχόλια (1)

 Φαντάζομαι πως εννοεί συγκριτικά με το ζόρι και το διάβασμα της Ιταλίας ότι εδώ είναι πιο βατά ,ούτε εγώ πιστεύω πως εννοεί κατά λέξη αυτά που σχετικά με τις σελίδες διαβάσματος 

Από εκεί και πέρα για να βοηθήσω την κοπέλα ,Ιταλία σημάνει ψυχική φθορά θέλει διάβασμα και δυστυχώς σαν προσαρμογή είναι πολύ δύσκολα αφού απέχει κατα πολύ από την δική μας καθημερινότητα και φοιτητική ζωή.Οσο για το κόστος βρίσκω τον συνάδελφο υπερβολικό.Η Ιταλία δεν ειναι Γερμανία και τα πανεπιστήμια δεν είναι τόσο καλά όσο τα διαφημίζουν είναι σαν τα δικά μας απλά στα ιταλοφωνα η εισαγωγή είναι είναι εύκολη .Όπως και εδώ έχουμε τα παιδιά που πέρασαν ιατρικη με μόρια από αθλήματα και κάνουν 10 χρόνια να τελειώσουν τις σχολές αντίστοιχα και εκεί .Για εμένα να ξες καλή επιλογή είναι και η Μάλτα Που αναφέρθηκε αλλά και η Ισπανία (με πολύ καλύτερο επίπεδο φοιτικης ζωης ,πιο βατό πανεπιστήμιο ,πιο οικονομικά κλπ)έχω φίλο που πήγε Erasmus και εν τέλη πήρε μετεγγραφη Βαλένθια :) 

Εύχομαι να βοήθησα καλή τύχη !! 

Υποβλήθηκε πριν από 1509 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2020

Σχόλια (2)
 Φίλε εκτιμώ που το ψευδώνυμο σου δεν σχετίζεται με το ύφος σου τέλειο! Κοίτα ο μερκος για να μπορεί να συγκρίνει έτσι λεπτομερώς δυσκολία σημαινει ότι έχει βγάλει τοσο ιατρική Ιταλίας οσο και ελλαδας οποτε να του δωσω δικιο. Εγω επειδη δεν εχω σπουδασει ιατρικη ιτακιας λοιπον αποφευγω σχολια τυπου ευκολακι βατη ή πανδυσκολη καθως θα ειμαι εκτος θεματος. Τώρα για την φίλη μας έχω να πω πως η ξενιτιά χρειάζεται πάντα και ένα χρονικό διάστημα προσαρμογής. Να το πάει από άποψη γλώσσας και οικονομίας πως την βολευει και απόψεις πανεπιστημίων εκ των εσω
Υποβλήθηκε πριν από 1509 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        
Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2020

Σχόλια (0)

 Έπεισης ξέχασα να αναφέρω πως αν η κοπέλα ενδιαφέρετε για Ιταλία καλό θα ήταν να ψάξει για γκρουπ στο fb κλπ η να μιλήσει με παιδιά που σπουδάζουν ΤΩΡΑ Ιταλία και όχι πριν από 10 ,20 η και 30 χρόνια .Τα δεδομένα έχουν αλλάξει καθώς και τα συστήματα (εισαγωγής εξέτασης ύλης κλπ ).Το πιο σωστό θα ήταν να συγκεντρώσεις πληροφορίες από παιδιά που φοιτούν εκεί και να σχηματίσεις δική σου άποψη ,και όχι να ακούς τον καθένα βλάκα που γράφει το μακρύ και το κοντό του (χωρίς να εννοώ κανέναν από εδω ,σαν παράδειγμα το εφερα).

Εννοείτε πως αν περάσεις Ελλαδα είναι πολύ καλύτερα (εννοώ από θέμα ζωής και προσαρμογής )και όχι από θέμα διάβασματος ,διότι και στην Ελλάδα είναι μια εξαιρετικά απαιτητική σχολή με πολύ διάβασμα . 

Υποβλήθηκε πριν από 1509 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 5 Μαρτίου 2020

Σχόλια (2)

Έχεις δίκιο φίλε μου ,θεωρώ πως στην Ιταλία είναι ένα κλικ πιο δύσκολα διότι όπως προανέφερα ειναι το θέμα της προσαρμογής.Καλως η κακώς υπάρχουν και άτομα που στραβωνουν όταν βρεθούν εκτός Ελλάδας.Απο εκεί και πέρα αν έχει όρεξη και θέληση όλα γίνονται ακόμα και με το οικονομικό θεωρώ πως άκρη μπορεί να βρεθεί .Επειδή και εγώ σπουδαζω Μπολονια έχω να πω πως τα συγγράμματα δεν είναι το ακριβα (κάπου είδα εδώ ότι είναι ακριβά )ούτε και τα δωμάτια .Ωστόσο θα συμφωνήσω ότι τι επίπεδο είναι υψηλό αλλά ως εκεί.Εμεις οι Έλληνες έχουμε την τάση αν κάτι είναι πέρα από εμάς να το παρουσιάζουμε λες και περάσαμε τα πάνδεινα.Διαβασμα θέλει και καλή οργάνωση .

Για Ισπανία που ανέφερα απλά.μεταφέρω εμπειρίες φίλου χωρίς να θέλω να επηρέασω.Για Μάλτα δεν γνωρίζω αν και προσωπικά μου φαίνεται καλή επιλογή 

Αν μου επιτρέπεις φίλε μου εσύ που τελείωσες ; 

Υποβλήθηκε πριν από 1509 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Πέμπτη, 26 Αυγούστου 2021

Σχόλια (0)
 Καλημέρα....θα μπορούσα να μιλήσω μαζί σας;;αν δείτε το μύνημα παρακαλώ απαντήστε μου στο e mail    sirios100@gmail.com   προκειτε για πληροφορίες για Μπολόνια και Ιταλία ιατρική.., ευχαριστώ
Υποβλήθηκε πριν από 971 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 6 Μαρτίου 2020

Σχόλια (1)
 Είμαι πέμπτο ιατρική Ηρακλείου εδώ στην νότια παραμεθόριο. Επίσης εγώ όταν εδινα είχα σαν εναλλακτική αν δεν περνούσα ιταλια Γαλλία επειδή ξέρω τις γλώσσες. Καλή συνέχεια με τις σπουδές σου!
Υποβλήθηκε πριν από 1509 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
          
Σάββατο, 7 Μαρτίου 2020

Σχόλια (0)
 Φίλε μου νομίζω πως το πανεπιστήμιο Κρήτης είναι πολύ καλύτερο σε όλους τους τομείς από όλα τα άλλα (ΑΠΘ ,ΕΚΠΑ)και για να προλάβω κάποιους να πουμε πως το πανεπιστήμιο Κρήτης δεν στερείται εργαστηριακής και υλικής υποδομής(συγκριτικά με άλλα εννοώ )και φυσικά δεν έχει το "γονιδιο"δλδ πως οι άνθρωποι που διδάσκουν εκεί είναι ακαδημαϊκοί με όλη την σημασία αφού το πανεπιστήμιο έγινε από την αρχή  Σε αντίθεση με τα μεγάλα της χώρας που επί εποχές ΠΑΣΟΚ έβαζαν δικούς τους ...(χωρίς να εννοώ ότι δεν είναι υψηλό το επίπεδο ή ότι η σχολή δεν είναι καλη αλιμονο)
Υποβλήθηκε πριν από 1508 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Κυριακή, 1 Μαρτίου 2020

Σχόλια (1)
 Έχεις δίκαιο για πανελλήνιες επαλ αλλά θα πρέπει να πάω β λυκείου στο επαλ και να δώσω σε 2 χρόνια πανελληνιες ενώ έχω ήδη δώσει μια.Δυστιχως όταν πηγα Λύκειο εκείνη την χρόνια στα Επαλ δεν ήταν τα ΑΕΙ μόνο οι ενστολες είχαν μπει .Τώρα για το κόστος ζωής στο Ινστιτούτο μου είπαν λιγότερο από 1000 ευρώ /μήνα αλλά θα μένω σε σπίτι μαζί με άλλα παιδιά .Όσο αφορά το πανεπιστήμιο γνωρίζω την δυσκολία του και δυστυχώς είναι κάτι που με φοβίζει ,αλλά νομίζω καλύτερα Ιταλία και ζόρι πάρα Βουλγαρία η Ρουμανία .Έχεις να προτείνεις κάποια λύση για πόλη της Ιταλίας με σχετικά <<πιο βατό >> πανεπιστήμιο ;;Είδα και την Περίπτωση της Παβια αλλά παιδιά πραγματικά πάω στα τυφλά οπότε κάθε συμβουλή είναι χρήσιμη 
Υποβλήθηκε πριν από 1514 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2020

Σχόλια (1)
 Aυτο που σου ειπανε στο ιστιτουτο ειναι για γέλια...με 1.000 ευρω στην βόρεια Ιταλια δεν ζεις. Πληρωνεις πανακριβα ενοικια,λογαριασμους, συγγραμματα, διδακτρα , μετακινησεις,φαγητο κτλ
Τα posti letto o camera singola (Θεση κρεβατιου ή δωματιου) στην Bologna ξεκινανε απο 400 ευρω και θα πρεπει να συζησεις με αλλους στο δωματιο. Πληρωνα πριν 20 χρονια 400 ευρω για κρεβατι (+λογαριασμοι) και συζουσα στο δωματιο με Ιταλο. Δεν μου φταναν ουτε 1.400 ευρω, φανταζομαι τωρα τι γινεται. Εαν γυρνουσα πισω τον χρονο δεν θα εφευγα Ιταλια και θα σπουδαζα στην σχολή που πέρασα και θα εδινα μετα κατατακτηριες η θα ξαναέδινα πανελληνιες μεχρι να περασω. Δυστυχως η αγνοια της δυσκολιας.....!
Κανω 2ο πτυχιο στην Ελλαδα και ειναι περιπατος σε σύγκριση με οσα εζησα εκει. Πχ για να περασεις 1 μαθημα διαβαζες 6 μηνες και εδινες τελικές εξετάσεις με γραπτα και επειτα προφορικα μπροστα απο 6 καθηγητες. Οι καθηγητες σε εξεταζανε εξωνυχιστικα και επρεπε περασεις το μαθημα απο ολους. Εδω διαβαζεις 1 μηνα και περνας 16 μαθηματα και ολα δωρεαν. Σου φευγει ο πατος για να παρεις ενα πανδυσκολο και αξιολογο πτυχιο, για να γυρισεις Ελλαδισταν και να συνεργαστεις με φαντασμενους τενεκεδες πτυχιουχους που διαβασανε ολο και ολο 5 μηνες.

Σκέψου το πολυ καλα.Η δυσκολια ειναι τεραστια και αξιζει μονο εαν παραμεινεις εξωτερικο. Αν επιμενεις τοσο κοιτα πανεπιστημια στον Νοτο πχ L'aquilla και ψαξε διαφορα γρουπς στο φβ. Καλη τύχη !

 

Υποβλήθηκε πριν από 1512 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       
Δευτέρα, 2 Μαρτίου 2020

Σχόλια (0)

 Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές σου.Για τον νότο δεν έχω ακούσει και τα καλύτερα από θέμα εγκληματικότητας εννοώ .Θα προσπαθήσω να μάθω πληροφορίες για Μάλτα αλλιώς θα κάνω αυτό που είπες .Για Ρουμανια Βουλγαρία νομίζω καμία σχέση το επίπεδο με αυτά της Ελλάδας Ιταλίας .

 

Υποβλήθηκε πριν από 1512 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (10)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Από σήμερα οι αιτήσεις για κατ’ εξαίρεση μετεγγραφές και μετακινήσεις φοιτητών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4 λεπτά
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Κραυγή αγωνίας εκπαιδευτικών: Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 9 λεπτά
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες 2024: Σημαντικές συμβουλές λίγο πριν τις εξετάσεις
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 14 λεπτά
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Σχολεία - Πρωτοφανές: Παραιτήσεις απίστευτου αριθμού στελεχών εκπαίδευσης
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 58 λεπτά
Δευτέρα, 22 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες: Οι κενές θέσεις ανά Επιστημονικό Πεδίο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σελίδα 1 από 6194 (37162 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6192
6193
6194
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης