Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Ελένη
Τρίτη, 14 Απριλίου 2020
Διάφορα Θέματα
Αναγνώριση πτυχίου ψυχολογίας

 Καλησπέρα σας,

Σκέφτομαι να γραφτώ στο κολλέγιο SCG στο τμήμα ψυχολογίας.. αν το πτυχίο αυτό θα ναι αναγνωρισμένο για να μπορώ να ανοίξω γραφείο μετά τις σπουδές μου.

 

Ευχαριστώ  εκ των προτέρων 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1472 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 14 Απριλίου 2020

Σχόλια (2)
 Νομίζω πως πλέον τα πτυχία αναγνωρισμένων Κολλεγίων είναι ισότιμα των Δημοσίων.Ενδιαφέρομαι και γω για Ψυχολογία.Μήπως ξέρεις πόσο είναι τα δίδακτρα στο SCG;
Υποβλήθηκε πριν από 1472 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τετάρτη, 15 Απριλίου 2020

Σχόλια (0)

 Πάνε Βουλγαρία αν θες ψυχολογια .Χαμηλά διδακτρα 3000 τον χρόνο και περίπου 600/800 ευρω τον μήνα για τα έξοδα σου .Να σημειωθεί ότι θα πάρεις πτυχίο πανεπιστήμιου πλήρως αναγνωρισμένο στην Ελλάδα τυπικά είναι ακριβώς το ίδιο με (ΑΠΘ κ ΕΚΠΑ) ακόμα και αν για εμάς φα πτυχία από έξω Δεν είναι ισάξια 

Άλλη επιλογή Ιταλία ...Σχεδόν καθόλου διδακτρα η σχολή και για μηνιαία έξοδα 800/1000 είναι 3 έτη με μπατσελορ πτυχίο και +1.5 έτος ακόμα αν θες να το αναβαθμίσεις σε μάστερ ..Έπεισης πλήρως αναγνωρισμένο  

Τα κολλέγια στην Ελλάδα Δυστιχως θα τα θεωρούμε πάντα ότι πληρώνω και παίρνω πτυχίο  

Υποβλήθηκε πριν από 1471 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 14 Απριλίου 2020

Σχόλια (1)
Εγώ πάντως θα προτιμούσα τον απόφοιτο πχ του ΕΚΠΑ. Και σαν και μένα είναι πολλοί. 
Υποβλήθηκε πριν από 1471 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 18 Απριλίου 2020

Σχόλια (1)
Συμφωνω απόλυτα καμία σχεση οι γνώσεις των αποφοίτων ΕΚΠΑ , ΑΠΘ , ΠΑΝ.ΚΡΗΤΗΣ , ΠΑΝΤΕΙΟΥ ( ακόμα και των καινούργιων τμημάτων ΠΑΝ.ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ και ΠΑΝ.ΔΥΤ.ΜΑΚ ) με αυτες των αποφοίτων Κολλεγίων !
Υποβλήθηκε πριν από 1468 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Κυριακή, 13 Δεκεμβρίου 2020

Σχόλια (1)
 Αυτά είναι βλακείες καθώς φοιτώ στο ΕΚΠΑ στο τμήμα ψυχολογίας και τα περισσότερα παιδιά είναι απλώς άχρηστα χωρίς καμία επαφή με το αντικείμενο !! Εγώ πιστεύω ότι από εμένα κολέγιο ο απόφοιτος είναι καλύτερος και περισσότερο συνειδητοποιημένος καθώς ότι πληρώνεις το σέβεσαι πιο πολύ !!! Έχω δει παιδιά που αξίζουν στις πανελλαδικές επδ πχ ςλδεν είχαν λεφτά να μην τα καταφέρνουν και άχρηστους να περνάνε . . .  Τα δήμοσια πανεπιστήμια δεν είναι καθόλου καλύτερα. . . . Επίσης ξέρω πολλά παιδιά που δουλεύουν για να πληρώνουν το ιδιωτικό πανεπιστήμιο και παιδιά που στο δήμοδιο πανεπιστήμιο χρωστάνε τα κέρατα τους και το ξύνουν. .. .  Ενώ πχ στο κολέγιο με δύο αποτυχίες σε ένα μάθημα παίρνεις τον πούλο. ..   αυτά από εμένα 
Υποβλήθηκε πριν από 1229 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Σάββατο, 6 Μαρτίου 2021

Σχόλια (1)
Τι να πω,μαλλον βρισκομαστε σε διαφορετικο πανεπιστημιο.Και εγω ψυχολογια στο Εκπα σπουδαζω.Η σχολη ανταποκρινεται φυσικα στην υψηλη βαση εισαγωγης της,βεβαια η βαση ανταποκρινεται στην ζητηση ,δεν σημαινει οτι ενα τμημα ειναι καλυτερο επειδη εχει υψηλη βαση.Ομως επειδη ακριβως ειναι μια υψηλοβαθμη σχολη,βλεπω οτι υπαρχει γενικα ενας πολυ υψηλος πυχης.Ειμαι πρωτοετης,δεν γνωριζω τι συμβαινει στα μεγαλυτερα ετη,εχω διαπιστωσει ομως μεχρι στιγμης πως υπαρχει παρα πολυ υψηλο επιπεδο.Οι καθηγητες εινσι αψογοι,τα μαθηματα ειναι σωστα δομημενα,το μαθημα γινεται με συγχρονες μεθοδους,το προγραμμα σπουδων ειναι θεωρω εξαιρετικο καθως καλυπτει ολους τους τομεις,τα μαθηματα θελουν παρα πολυ και προσεκτικο διαβασμα,οι καθηγητες συμβουλευουν,προτεινουν βιβλια να διαβασουμε για να εμβαθυνουμε περισσοτερο στο αντικειμενο,τα θεματα των εξετασεων ειναι αρκετα απαιτητηκα και περιλαμβανουν αρκετες παγιδες.Επισης υπαρχει πολυς ανταγωνισμος.Ολοι μου οι συμφοιτητες δεν παυουν συνεχως να συμμετεχουν ενεργα στο μσθημα να ρωτανε συνεχεια ερωτησεις,να σημειωνουν.Διαβαζουν συνεχως τις σημειωσεις σε καθε μαθημα για να ειναι προετοιμασμενοι για την εξεταστικη και δεν γνωριζω συμφοιτητη μου που να εχει παει στην εξεταστικη χωρις να εχει διαβασει τα συγγραματα και τους τομους που απαιτουνται.Ο ανταγωνισμος και το επιπεδο ειναι πολυ υψηλο κατι που αναφερουν συχνα και οι ιδιοι οι καθηγητες.Δεν νομιζω οτι θα μπορουσε να συγκριθει ενα κολλεγιο ψυχολογιας με 21 μαθηματα   με το τμημα ψυχολογιας του εκπα οπου φοιτω το οποιο εχει 54 μαθηματα δηλαδη παραπανω απο τα διπλασια, επισης οντως ο,τι πληρωνεις παιρνεις,αν πληρωνεις κατα την γνωμη μου ισως να φοβουνται να σε κοβουν στα μαθηματαγια να μην σε χασουν απο πελατη (εχω συγγενικο προσωπο που σπουδαζει σε κολλεγιο και για να μην παρατησει την σχολη αρα σταματησει να πληρωνει,την περασαν ευνοικα σε 5 μαθηματα τα οποια ειναι υπεραρκετα για μια σχολη που εχει μαξιμουμ 20 μαθηματα).Οι φοιτητες των ελληνικων τμηματων ψυχολογιας εχουν φτυσει κυριολεκτικα αιμα για να μπουν  και φτυνουν και για να βγουν καθως ο καθηγητης δεν θα διστασει καθολου εφοσον δεν πληρωνεις,να σε κοψει και μια και δυο και 3 και 5 φορες.Σιγουρα θα υπαρχουν και ατομα που προσπαθουν,διαπρεπουν σε σχολες του εξωτερικου και κολλεγια ομως ειλικρινα μια ματια να ριξει καποιος στο προγραμμα σπουδων του εκπα και στο αντιστοιχο ενος γνωστου κολλεγιου και θα διαπιστωσει πολλα.Δεν ειναι τυχαιο που οσοι τελειωνουν ψυχολογια σε κολλεγιο δεν εχουν αδεια δηλαδη δεν μπορουν χωρις μεταπτυχιακο να χρησιμοποιουν τον ορο ψυχολογος.Ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα,λογικα δεν θα σπουδαζεις καν ψυχολογια στην σχολαρα μας,ισως σπουδαζεις σε κανα κολλεγιο και θες να δειξεις ματαια πως ειναι ισοτιμα,,χρησιμοποιωντας ενα ψευδωνυμο.Οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια.Οποιος εχει ξεσκιστει να γραψει σχεδον 18000 μορια για να μπει στην σχολη μας,οποιος ισως δουλευει παραλληλα για να πληρωνει ενοικια (καθως ξερω πολλους συμφοιτητες μου που προερχονται αοο μεσοαστικες οικογενειες και μενουν σε περιοχρες οπως πατρα οποτε αναγκαζονται να νοικιασουν) σπανια θα σταματησει να δειχνει αφοσιωση για την σχολη του και μαλιστα για μια σχολη οπως η ψυχολογια του εκπα η οποια αποτελει πρωτη επιλογη του 98% των επιτυχοντων της.
Υποβλήθηκε πριν από 1146 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Σάββατο, 6 Μαρτίου 2021

Σχόλια (1)
 Επισης εχω συμφοιτητριες που εγραψαν 18.500 χωρις φροντιστηριο.Σιγουρα ειναι η εξαιρεση καθως το φροντιστηριο σημερα εχει δυστυχως γινει αναγκαιον κακον ομως ολα αυτα τα παιδθα ανεξαρτητος φροντιστηριο εχουν καταβαλει υοερογκη προσπαθεια.Δεν γιται ενας αχρηστος οπως λες αν δεν διαβαζει καθολου και αν δεν υπερπροσπαθει ,να αριστευσει επειδη πηγαινει φροντιστηριο.Γελανε και οι πετρες με αυτα που λες.Ενω το κριτηριο για να μπεις στα κολλεγια ποιο ειναι ; απολυτηριο ελαχιστο 12 και πολλα λεφτακια , ας παρουμε οτι τα λεφτα ειναι ιδια με τα φροντιστηρια( που δεν ειναι,καποια κολλεγια εχουν διπλασια τιμη) μονο που απουσιαζει η υπερπροσπαθεια για να μπεις.Και πιστεψε με πολυ περισσοτερο καποιος αφοσιωνεται στην σχολη του σκεπτομενος οτι εφτυσε κυριολεκτικα αιμα για να μπει καθως οι πανελληνιες ειναι κσι πολυ ψυχοφθωρες παρα σκεπτομενος υπο τον φοβο οτι θα χαθουν τα λεφτα που επενδυσε αν δεν τελειωσει την σχολη.Στην πρωτη περιπτωση προσπαθει να φανει ανταξιος της προηγουμενης υπερπροσπαθειας του ενω στην δευτερη απλα προσπαθει να μην χασει τα λεφτα του.
Υποβλήθηκε πριν από 1146 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Τρίτη, 13 Απριλίου 2021

Σχόλια (1)

 Λυπάμαι που είσαι μέλλουσα ψυχολόγος και μιλάς έτσι για συνανθρώπους σου που προσπαθούν να μορφωθούν με όποιον τρόπο. 

Αποφοίτησα κι εγώ από το Καποδιστριακό και είδα και την οργάνωση και την ποιοτητα σπουδών.  Μια απογοήτευση από την αρχή έως το τέλος.

Το γεγονός ότι προσπαθησες, διαβάζοντας άσχετα με το αντικείμενο μαθήματα, έβγαλες τελικά 18.000+ μόρια και μπήκες στην υψηλόβαθμη σχολή, δεν σημαίνει ουτε οτι εισαι πιο έξυπνη, ουτε πως θα γίνεις καλυτερη επαγγελματίας από κάποιον που θα τελειώσει από κάποιο Κολλέγιο. 

Συγκεκριμένα η εκπαίδευση σου θα πρεπει να είναι διαρκής και σίγουρα χρειάζεσαι πολλη, προσωπικη δουλειά για να "συγχωρήσεις" τους ανθρώπους, να είσαι διπλα τους αρωγός και να μπορέσεις να συνειδητοποιήσεις ότι και το να πληρώνεις χρήματα που βγαίνουν με κοπο, είναι εξίσου σπουδαίο και αξιοθαυμαστο. Ίσως ακόμα περισσότερο από το διάβασμα που ρίχνει κανείς στις πανελλαδικες. 

Ως ψυχολόγος, θα ήταν καλό να σκέφτεσαι πριν εκφέρεις μια άποψη, διότι εκτίθεσαι και αυριο μεθαύριο μπορεί να σου πάρει τη δουλειά ένας του Κολλεγίου γιατί -ισως- θα έχει κοπιάσει περισσοτερο και για να πληρωνει, και για να δουλευει και να επιμορφωνεται διαρκώς στην προσπαθεια του να φτάσει το πολυ "υψηλό" επίπεδο του ΕΚΠΑ. 

Επομένως, θα σε συμβουλευα να είσαι ψυχραιμη και σίγουρα να μη μειώνεις ανθρώπους. Αυτους τους ανθρώπους θα κληθεις να στηρίξεις ψυχολογικά σε λίγα χρόνια. 

Υποβλήθηκε πριν από 1108 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 3 Μαΐου 2021

Σχόλια (1)

 Δεν μείωσα κανέναν συνάνθρωπό μου,απάντησα στο προηγούμενο σχόλιο το οποίο μειώνει και υποτιμούσε όλα τα παιδιά τα οποία βρίσκονται σε δημόσια πανεπιστήμια ψυχολογίας λέγοντας τα άχρηστα και υποτιμώντας τελείως την προσπάθεια τους μόνο και μόνο επειδή εξετάστηκαν σε άσχετα μαθήματα από αυτά που διδάσκονται στη σχολή.Συμφωνω με αυτό δηλαδή πως κανονικά πρέπει τα παιδιά να εξετάζονται σε μαθήματα σχετικά με το αντικείμενο,όμως να μην υποτιμάται τελείως η προσπάθεια.Επισης τα δημόσια πανεπιστήμια προσπαθούν με ελλιπής χρηματοδότηση και πολλές δυσκολίες και παρόλα αυτά το επίπεδο είναι πολύ ικανοποιητικό,το πρόγραμμα σπουδών υπερπλήρες.Δεν υποτίμησαν σε καμία περίπτωση τα κολλέγια αυτό που είπα ίσως με έντονο τρόπο λόγω του σχολίου το οποίο θεωρούσε του Περάματος τα ελληνικά πανεπιστήμια και τελείως άχρηστη την προσπάθεια των φοιτητών να εισαχθούν(αλλά αυτό το σχολείο που υποτιμούσε τα ελληνικά πανεπιστήμια και την οποία προσπάθεια των φοιτητών να εισαχθούν δεν βλέπω να σε ενόχλησε,και αυτό από υποψήφια συνάδελφο σου γράφτηκε,παραδέχομαι πως το μύνημα μου ίσως ήταν αιχμηρό αλλά από εκεί ξεκίνησε η υποτίμηση).Όπως προείπα εγώ δεν υποτίμησα κανέναν έγραψα την αλήθεια αλλά ίσως και συγγνώμη για αυτό με αιχμηρό τρόπο.Εχω γράψει ότι σίγουρα θα υπάρχουν απόφοιτοι κολλεγίων που διαπρέπουν και πίστεψέ μου έχω κάνει προσωπική θεραπεία σε αποφοίτο κολλεγίου ο οποίος είχε και μεταπτυχιακά και ειδικευσεις και ήταν εξαιρετικός.Αυτο που έγραψα είναι ότι οι απόφοιτοι σκέτου κολλεγίου το οποίο έχει 21 με 23 μαθήματα σίγουρα δεν είναι το ίδιο με αποφοίτους πανεπιστημίων που έχουν 54 μαθηματα.Απο το πρόγραμμα κολλεγίων λείπουν πολύ βασικά μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών όπως στατιστικές,ψυχοπαθολογια κλπ.Σιγουρα μπορεί κάποιος απόφοιτος κολλεγίου με μεταπτυχιακα και ειδικευσεις να φτάσει και να ξεπεράσει αποφοίτους πανεπιστημίων.Ξερω απόφοιτο κολλεγίου με βιογραφικό ζηλευτό,όμως το πτυχίο κολλέγιο μόνο του χωρίς περαιτέρω εκπαίδευση  σίγουρα δεν μπορεί να εξισωθεί με ένα πτυχίο πανεπιστήμιο γιατίσιγουρα τα δημόσια πανεπιστήμια έχουν πολλές παθογένειες αλλά δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός ότι το ένα έχει 54 μαθήματα και το άλλο 23,επίσης παρά τις παθογένειες έχουμε πολύ πρόθυμους καθηγητές και τα παιδιά σίγουρα δεν είναι άχρηστα όπως γράφει το σχολείο παραπάνω.Ειναι άριστοι μαθητές που σίγουρα δέχομαι το γεγονός ότι εξετάστηκαν σε διαφορετικά μαθήματα αλλά και πάλι δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός ότι έχουν κάποιες βάσεις.Το γεγονός ότι οι απόφοιτοι κολλεγίου δεν εξισώνονται χωρίς μεταπτυχιακό με αποφοίτους πανεπιστήμιο δηλώνει κάτι.Σιγουρα επειδή έχουν τις υποδομές την χρηματοδότηση κλπ μπορεί τα 23 τους μαθήματα να διδάσκονται καλύτερα από τα δικά μας όμως σε καμία περίπτωση τα 23 μαθήματα δεν είναι ίσα με τα 54.Κριμα που δεν εκτιμάτε τις προσπάθειες του πανεπιστημίου μας που παρά την ελλιπώς χρηματοδότηση και την κρατική αδιαφορία σημειωνει επιτυχίες.Ισως υποτίμησα τα κολλέγια γιατί πρώτοι υποτιμήσαμε τα πανεπιστήμια και χαρακτηρίσετε άχρηστους τους φοιτητές.Ζητω συγγενή για αυτό.Δεν μπορείτε να κρίνετε κάποιον για την μελλοντική δουλειά του επειδή δικαίως απυηδησε όταν πρώτοι υποτιμήσαμε με τον χειρότερο τρόπο την προσπάθεια του και την προσπάθεια όλων των δημοσίων πανεπιστημίων.Οπως είπατε είμαστε άνθρωποι, και αν θέλετε να ξέρετε πέρασα με την δεύτερη στην ψυχολογία.Οταν δεν εισήχθη την πρώτη φορά σκέφτηκα την επιλογή του κολλεγίου όμως μου φάνηκε πως 23 μόνο μαθήματα θα με άφηναν με ίσως ανεπαρκείς γνώσεις και θα έπρεπε να κάνω χρόνια μεταπτυχιακών και ειδικευσεων για να τις εμπλουτίσω και να γίνω καλύτερη στο επάγγελμα μου.Σιγουρα κάποιος από κολλέγιο μπορεί να εξελιχθεί απλά σίγουρα ένα απλό πτυχίο κολλέγιου δεν είναι ίσο με ένα πανεπιστημίου για αυτό και δεν αναγνωρίζονται και όπως επίσης σίγουρα ένας απόφοιτος πανεπιστημίου χωρίς περαιτέρω ειδικευσεις είναι εξίσου ανεπαρκής.Καλο είναι να ειδικευομαστε συνεχώς αν θέλουμε να είμαστε αξιόπιστοι επαγγελματίες.Για ένα ένας απόφοιτος κολλεγίου με μεταπτυχιακα και ειδικευσεις είναι σίγουρα καλύτερος ουσιαστικά πληρέστερος  από έναν απόφοιτο πανεπιστημίου χωρίς καμία εξειδίκευση.Αλλα εντάξει εσάς δεν σας πειράξει η πλήρης απαξίωση των ελληνικών πανεπιστημίων και ο χαρακτηρισμός ως αχρήστων όλων των δημοσίων φοιτητών.Σας πείραξε η δικαιολογημένα αιχμηρη απάντηση μου μια τέτοια αρχική  επιθεση.Σιγουρα αν η κοπέλα που έκανε το σχόλιο ήταν θεραπευομενη μου θα της απαντούσα με τον κατάλληλο ψύχραιμο τρόπο και θα προσπαθούσαμε να διερευνήσουμε τον λόγο της επίθεσης με συνεργατικό και συμπονετικό εκ μέρους μου τρόπο.Ομως τώρα απαντούσα σε μια κοπέλα κατά τη δήλωση της συμφοιτήτρια,είναι λογικό να υπάρχουν διαφωνίες και πιο έντονοι τόνοι ειδικά μέσω ενός ανώνυμου Σιτέ.Και οι ψυχολόγοι άνθρωποι είμαστε σιγουρα θα ήταν κουραστικό και θα οδηγούσε σε burn out  να συμπεριφερομαστε ως ψυχολόγοι σε όλες τις σχέσεις μας ,δικαιολογείται ξέρετε και εμείς να νιώσουμε εκνευρισμό,αρνητικά συναισθήματα κλπ στις σχέσεις μας εκτός επαγγέλματος.Εχω κάνει πολλά χρόνια προσωπικής θεραπείας,ειδικευομαι σε μορφή ψυχοθεραπείας και σπουδάζω ψυχολογία,αγαπώ πάρα πολύ το αντικείμενο,οι άνθρωποι που θα έρθουν σε εμάς χρειάζονται στήριξη και αποδοχή,αγάπη.Πως καταληξατε από ένα δικαιολογημένα αιχμηρό σχόλιο μου που ήταν απάντηση σε ένα άκρως επιθετικό αρχικό σχολιο,στο συμπερασμα ότι λυπαστε που θα είμαι συνάδελφος σας και λυπάστε τους υποψηφίους θεραπευόμενους μου; Θα μπορούσα και εγώ να πως ότι εσείς ως ψυχολόγος βγάζετε πολύ εύκολα συμπεράσματα πράγμα που είναι εξίσου επιζήμιο στο επάγγελμα μας.


 

Υποβλήθηκε πριν από 1088 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
         
Δευτέρα, 3 Μαΐου 2021

Σχόλια (0)
 Συγγνώμη για τα ορθογραφικά ,λάθη πληκτρολογίου και τα συντακτικά λάθη λόγω βιασυνης.
Υποβλήθηκε πριν από 1088 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (11)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Σχολεία: Τι αλλάζει στα κυλικεία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Μετεγγραφές φοιτητών 2024: Ποιοί μπορούν να κάνουν αίτηση από σήμερα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Πώς υποβάλλεται καταγγελία για περιστατικό ενδοσχολικής βίας στο stop-bullying.gov.gr
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Προσθήκη προσωνυμίας σε σχολείο της Λάρισας
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Aκαδημαϊκή ταυτότητα: Πώς να τη βγάλετε μέσω gov.gr
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Σελίδα 1 από 6198 (37183 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6196
6197
6198
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης