Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 10 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Μετατρέψτε τους βαθμούς των πανελληνίων σε μόρια
 Στο results.it.minedu.gov.gr ανακοινώνονται σήμερα οι βαθμοί των υποψηφίων στις Πανελλαδικές εξετάσεις 2020. Οι υποψήφιοι αμέσως μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων μπορούν να μετατρέψουν τους βαθμούς σε μόρια ώστε να συγκρίνουν την επίδοση τους με τις περσινές βάσεις. Το υπουργείο Παιδείας έχει αναπτύξει εφαρμογή για τον υπολογισμό των μορίων

Οι υποψήφιοι θα μπορούν να δουν τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων (Βαθμολογίες) μέσα από την ειδική εφαρμογή results.it.minedu.gov.gr του Υπουργείου Παιδείας.

Στο markcalc.it.minedu.gov.gr οι υποψήφιοι μπορούν αυτόματα να μετατρέψουν τους βαθμούς τους σε μόρια ώστε να έχουν την εικόνα των επιδόσεων τους στις Πανελλήνιες 2020.

Πόσα μόρια όμως δίνει κάθε μονάδα στις Πανελλαδικές και πως επηρεάζει τις βάσεις 2020. Φέτος αλλαξε ο τρόπος υπολογισμού των μορίων με την κατάργηση των συντελεστών βαρύτητας. Δεν υπάρχουν μαθήματα που δίνουν περισσότερα μόρια για τις βάσεις, όπως υπήρχαν μέχρι και το 2019 τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας. Έτσι κάθε μάθημα δίνει τώρα 250 μόρια σε αντίθεση με το 2019, όπως μπορείτε να δείτε στον πίνακα 1.

RESULTS.IT.MINEDU.COV.GR

Η αλλαγή αυτή θα επηρεάσει το συνολικό αριθμό μορίων που συγκεντρώνουν οι υποψήφιοι, γιατί δεν γράφουν σε όλα τα μαθήματα τον ίδιο βαθμό. Αν, δηλαδή, ένας υποψήφιος έγραφε και στα 4 μαθήματα 15, τότε θα συγκέντρωνε 15.000 μόρια είτε με το ένα σύστημα είτε με το άλλο. Όμως αυτό δεν συμβαίνει στην πράξη. Στον πίνακα 2 βλέπουμε 4 παραδείγματα που μας δείχνουν τη διαφοροποίηση των μορίων ανάλογα με τις επιδόσεις των υποψηφίων.

Γενικά βλέπουμε ότι οι υποψήφιοι συγκεντρώνουν περισσότερα μόρια με το νέο σύστημα. Αυτό οφείλεται στο ότι στο Μάθημα 1 και το Μάθημα 2, που είναι τα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, οι υποψήφιοι γράφουν χαμηλότερους βαθμούς, γιατί είναι δυσκολότερα μαθήματα από τα άλλα, με αποτέλεσμα όταν έχουν αυξημένη βαρύτητα να οδηγούν τους υποψηφίους στη συγκέντρωση λιγότερων μορίων από όταν δεν έχουμε αυξημένη βαρύτητα στα μαθήματα με χαμηλότερες επιδόσεις.

pinakas 2 paradeigmata upologismou morion me to palio kai to neo sustima

Η γενική τάση θα είναι λοιπόν η αύξηση των μορίων των υποψηφίων. Η αύξηση αυτή δεν θα είναι ίδια σε όλη τη γκάμα των μορίων αλλά όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά των βαθμών από το μέσο όρο των βαθμών του υποψηφίου τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διαφορά μορίων μεταξύ του παλαιού και του νέου συστήματος.

Ο υποψήφιος 1 θα συγκέντρωνε τα ίδια μόρια και με τα δύο συστήματα, αλλά αυτό δεν είναι πραγματικό, γιατί κανείς υποψήφιος δεν γράφει τους ίδιους βαθμούς σε όλα τα μαθήματα. Οι άλλοι υποψήφιοι είναι πιο πραγματικές περιπτώσεις και βλέπουμε ότι όσο μεγαλύτερη απόκλιση έχουν οι βαθμοί τους από το μέσο όρο, τόσο μεγαλύτερη θα είναι η διαφορά των μορίων.

Αυτό μας επιτρέπει να καταλάβουμε ότι θα έχουμε άνοδο των βάσεων των χαμηλόβαθμων σχολών, εξαιτίας της αλλαγής του τρόπου υπολογισμού μορίων. Δεν γνωρίζουμε βέβαια πως θα επηρεάσει τη διαμόρφωση των βάσεων η δυσκολία των θεμάτων και οι επιδόσεις των υποψηφίων στις εξετάσεις.

Φυσικά τους υποψηφίους καθόλου δεν τους ενδιαφέρει πόσα μόρια θα έβγαζαν με το ένα ή με το άλλο σύστημα. Η μελέτη αυτή είναι χρήσιμη για να καταλάβουν ότι δεν έχει κανένα νόημα να κοιτάζουν τις περσινές βάσεις, γιατί πέρα από τη διαφοροποίηση που θα υπάρχει από τις επιδόσεις των υποψηφίων, υπάρχει και η κρίσιμη διαφορά του διαφορετικού τρόπου υπολογισμού των μορίων, που επί της ουσίας κάνει πράξη χωρίς νόημα να κοιτάζει ο υποψήφιος τις περσινές βάσεις.

Ο υποψήφιος νο 3 με το παλιό σύστημα συγκέντρωνε 9950 μόρια και αν υπήρχε η βάση του 10 θα κοβόταν ενώ με το νέο σύστημα θα συγκέντρωνε 10.250 μόρια και δεν θα κοβόταν. Άλλη μία απόδειξη ότι η βάση του 10 είναι ένα κινητό φράγμα χωρίς νόημα.

Πηγή : dikaiologitika.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 32 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Πασο
Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020 - 12:00
Σχόλια (0)

4% νομική Κομοτηνής
Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020 - 10:59
Σχόλια (3)

Ενημέρωση για την ανακοίνωση των Βάσεων 2020.
Τετάρτη, 12 Αυγούστου 2020 - 09:59
Σχόλια (0)

Νομική Κομοτηνής 6%
Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 - 22:41
Σχόλια (1)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Απορία στη Χημεία
Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 - 21:21
Σχόλια (0)

ΠΑΛΑΙΟ ΣΥΣΤΗΜΑ
Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 - 20:24
Σχόλια (6)

6%
Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020 - 16:52
Σχόλια (7)


10% σος
Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 - 19:27
Σχόλια (1)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

6% πτδε
Δευτέρα, 10 Αυγούστου 2020 - 19:26
Σχόλια (1)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020
Άνοιγμα σχολείων: Πότε θα χτυπήσει το πρώτο κουδούνι, τα δύο σενάρια
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020
Βάσεις 2020 – Φοιτητική στέγη
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Τρίτη, 11 Αυγούστου 2020
Πότε θα ανακοινωθούν από το Υπουργείο Παιδείας οι βάσεις 2020
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2020
Πανελλήνιες 2020: Η πιο πιθανή ημερομηνία για την ανακοίνωση των βάσεων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Παρασκευή, 7 Αυγούστου 2020
1723 ικανοί και 2770 μη ικανοί για την εισαγωγή στις Πυροσβεστικές Σχολές (2020) - ΟΝΟΜΑΤΑ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Σελίδα 1 από 4562 (27371 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4560
4561
4562
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης