Τρίτη, 16 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 19 Μαρτίου 2021
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Παν. Θεσσαλίας: Δράση για τις απαιτήσεις της φοιτητικής ζωής εν μέσω πανδημίας από τους Uth Acternatives

Η πανδημία έφερε δραματικές αλλαγές στην καθημερινότητα, κάποιες προφανείς (όπως ο εγκλεισμός και η κοινωνική αποστασιοποίηση) και κάποιες λιγότερο προφανείς (όπως η αύξηση των κοινωνικών ανισοτήτων).

Η ζωή των φοιτητών και των φοιτητριών δεν ήταν δυνατό να μείνει ανεπηρεάστη: Διαδικτυακή εκπαίδευση, άπειρες ώρες μπροστά σε μία οθόνη, έλλειψη πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας με συμφοιτήτριες και συμφοιτητές και εκπαιδευτικό προσωπικό του Πανεπιστημίου.

Μέσα σε αυτή την ιδιαίτερη συγκυρία, κανένας και καμία δεν μένει παθητικός δέκτης των εξελίξεων. Την Τετάρτη 24/3/2021 και ώρα 16.00-18.00, στο πλαίσιο του μαθήματος "Η Ανθρώπινη Ανάπτυξη ως Κοινωνική και Ιστορική Κατασκευή", με διδάσκοντα τον Επίκουρο Καθηγητή Γιώργο Βλειώρα, και στη βάση των ιδεών της αφηγηματικής προσέγγισης στη θεραπεία και την κοινοτική πρακτική, θα συζητηθούν δεξιότητες και γνώσεις που είχαν ή που ανέπτυξαν οι φοιτητές και οι φοιτήτριες για να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της φοιτητικής ζωής εν μέσω πανδημίας.Προσκαλούνται φοιτητές και φοιτήτριες που θα ήθελαν να συμμετέχουν στη διαδικασία αυτή ανεξαρτήτως Τμήματος. Οι ιδέες τους θα αποτελέσουν μία συλλογή δεξιοτήτων και γνώσεων, ανοιχτή προς χρήση από κάθε ενδιαφερόμενο ή ενδιαφερόμενη. Η ανατροφοδότηση της εμπειρίας αυτής θα παρουσιαστεί σε εκπομπή των Uth Acternatives και βοηθητικό υλικό θα ανέβει στον ιστότοπο http://acternatives.uth.gr/wordpress/

Όσες και όσοι επιθυμούν να το παρακολουθήσουν, παρακαλούνται να στείλουν μήνυμα στο akoletti@uth.gr μέχρι την Κυριακή 21/3. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

Παράλληλα στη Συμβουλευτική Φοιτητών δρομολογούνται τα βιωματικά σεμινάρια "Ένας ιός με φέρνει μπροστά στον εαυτό μου, Covid θέματα και ψυχικά αποθέματα", που αφορούν τους φοιτητές και τις φοιτήτριες που ανέπτυξαν εξαρτητικές συμπεριφορές εν μέσω εγκλεισμού και θα διεξαχθούν σε συνεργασία με το ΚΕΘΕΑ Βόλου.

Τη δράση Uth Acternatives επιμελείται ομάδα εθελοντών φοιτητών/τριών και η Συμβουλευτική Φοιτητών Πανεπιστημίου Θεσσαλίας.

Πηγή: foititikanea.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1123 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (4)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (12)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (2)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (9)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024
Αυξάνονται τα σχολικά γεύματα στους μαθητές
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 17 ώρες
Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024
Σπύρος Δουκάκης - ΙΕΠ: Ξεκινά η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην τεχνητή νοημοσύνη
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 17 ώρες
Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024
Αντίστροφη μέτρηση για τις Πανελλήνιες 2024 / Πότε τελειώνουν τα μαθήματα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 17 ώρες
Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024
Αριθμός εισακτέων στις ΑΕΝ κατά ειδικότητα και Σχολή έτους 2024-2025 / ΠΙΝΑΚΑΣ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 17 ώρες
Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024
Πανελλαδικές 2024: Σχετικά με τον αριθμό θέσεων εισακτέων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 18 ώρες
Δευτέρα, 15 Απριλίου 2024
Ψηφιακό σχολείο από τον Σεπτέμβριο για μαθητές απομακρυσμένων περιοχών της χώρας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 18 ώρες
Σελίδα 1 από 6186 (37113 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6184
6185
6186
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης