Σάββατο, 20 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 3 Ιουνίου 2012
Άρθρα
Το ερώτημα Γ4 μπήκε ξανά στη βαθμολόγηση της Φυσικής και είμαστε εμείς καλά και αυτοί καλύτερα!
 Μετά από νέα παρέμβαση του υπουργείου Παιδείας και της κεντρικής επιτροπής των γενικών εξετάσεων «αποκαταστάθηκε η τάξη». Το υπουργείο ανακάλεσε τη βιαστική του απόφαση που πάρθηκε κάτω απ’ το βάρος του έντονου προεκλογικού κλίματος και οι βαθμολογητές θα βαθμολογούν κανονικά το ερώτημα, ανεξάρτητα απ’ το αν επιστημονικά είναι σωστό ή όχι το ίδιο το ερώτημα!

Ας μιλήσουμε λοιπόν για την απόφαση αυτή, αλλά και την υποτιθέμενη λογική της.

Είναι προφανές ότι η αρχική απόφαση του υπουργείου και της υπεύθυνης υπουργού ήταν απολύτως ανεύθυνη.

Είναι προφανές ότι πάρθηκε κάτω απ' το κράτος του φόβου να μην χρεωθεί η κυρία υπουργός και το περιβάλλον της τα απαράδεκτα παιχνίδια που παίζονται στη κεντρική επιτροπή των εξετάσεων. Η απόφαση όμως αυτή ήταν απόλυτα ΑΔΙΚΗ που έβγαζε μάτια και γι’ αυτό τελικά αποσύρθηκε.

Τι όμως επεδίωκε η ηγεσία του ΥΠΕΠΘ με την πρώτη του απόφαση; Στην πραγματικότητα επιχειρούσε να χρυσώσει το χάπι, να δείξει στην ελληνική κοινωνία ότι «αφουγκράζεται» τις αγωνίες της και ότι αποκαθιστά το αίσθημα της δικαιοσύνης στην ελληνική οικογένεια και τους μαθητές ψηφοφόρους. Απέτυχε όμως οικτρά αφού η αρχική της απόφαση δημιούργησε ένα πλήθος καταγγελιών που λειτουργούσαν σαν χιονοστιβάδα απέναντι στην ηγεσία του υπουργείου.

Οφείλουμε όμως να παρατηρήσουμε ότι η κίνηση αυτή πέτυχε εν μέρει στο σκοπό της αφού μετατόπισε το πρόβλημα στο ερώτημα Γ4 και όχι στην ΟΥΣΙΑ των θεμάτων που επέλεξε η εξεταστική επιτροπή.

Και εδώ κατά τη γνώμη μου βρίσκεται το κύριο πρόβλημα και θα επιχειρήσω να εξηγήσω τι εννοώ.

Ξεκινώντας απ’ το επιστημονικό λάθος της ερώτησης Γ4, πρέπει να τονίσω τα εξής: Είναι σχεδόν βέβαιο ότι το λάθος της επιτροπής δεν απασχόλησε πιθανόν και κανένα υποψήφιο, όπως δεν απασχόλησε και σχεδόν κανένα εκπαιδευτικό που κλήθηκε να εξετάσει τους φυσικώς αδυνάτους την ημέρα των εξετάσεων. Απ’ αυτή την άποψη ο όλος θόρυβος δεν αντιστοιχεί με τα προβλήματα των μαθητών. Αυτό φυσικά δεν απαλλάσσει την επιτροπή η οποία οφείλει να παρουσιάζει άρτια και σωστά θέματα.

Είναι όμως πιο αστεία η όλη κατάσταση που δημιουργήθηκε αφού σαν βαθμολογητές δεχόμαστε σαν ορθή μία «λανθασμένη» ή ασαφή απάντηση, ενώ γράφουμε στους υποψηφίους ότι κάθε επιστημονικά τεκμηριωμένη άποψη θεωρείται σωστή!

Ας μιλήσουμε όμως για το συνολικό πακέτο των θεμάτων στο μάθημα της Φυσικής.

Από όλους χαρακτηρίστηκαν σαν ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ δύσκολα χωρίς κάποια σχετική διαβάθμιση. Και οφείλει να απαντήσει η επιτροπή των εξετάσεων στο εξής απλό ερώτημα: Ποιος ήταν ο λόγος της επιλογής τέτοιων θεμάτων. Ποιος ήταν ο λόγος της καταστρατήγησης ακόμα και αυτού του ίδιου του προεδρικού διατάγματος που καθορίζει τον τρόπο επιλογής των θεμάτων.

Οφείλει η επιτροπή των εξετάσεων να απαντήσει στα εξής απλά ερωτήματα. Γνωρίζουν όλοι αυτοί οι κύριοι τι περιέχει σαν ύλη του βιβλίο της κατεύθυνσης της Γ Λυκείου;

Γνωρίζουν για παράδειγμα ότι η «ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΕΠΑΛΛΗΛΙΑΣ» δεν περιέχεται στη διδακτέα ύλη ούτε της Α' ούτε της Β' Λυκείου και ότι αναφέρεται μόνο ακροθιγώς στην Γ' Λυκείου σαν γνωστή από παλιότερη διδακτέα ύλη;

Το ερώτημα Δ4 του τελευταίου θέματος είναι αντικείμενο μελέτης της ύλης της Γ' Λυκείου ή της Α'; Και σε τελική ανάλυση οι υποψήφιοι εξετάζονται σε συγκεκριμένη ύλη, ή σε όλη την διδακτέα ύλη όπως προβλέπεται με το νέο σχέδιο των εξετάσεων που ετοίμαζε η κυρία Διαμαντοπούλου και η ομάδα Μπαμπινιώτη;

Με όλα τα παραπάνω κατά τη γνώμη μου προκύπτει το εξής σοβαρότατο ερώτημα για τους εκπαιδευτικούς που μάχονται ακόμα για το Δημόσιο Σχολείο. Τι απάντηση θα δώσουμε στους μαθητές μας οι οποίοι θα μας ρωτήσουν το εξής απλό: Δάσκαλε γιατί; Γιατί μας ακυρώνετε τους κόπους μιας μεγάλης προσπάθειας; Γιατί μας ισοπεδώνετε έτσι;

Και δυστυχώς εμάς θα ρωτήσουν αφού οι υπεύθυνοι της αθλιότητας είναι στο απυρόβλητο και με το νόμο.

Τελειώνοντας, θα ήθελα να αναφερθώ και για τα μέλη της επιτροπής των εξετάσεων. Είναι απόλυτη πεποίθηση μου ότι ο μεγάλος «τζόγος» γύρω απ’ τα θέματα έχει να κάνει με το ποιος θα ελέγχει τις εξετάσεις. Πιστεύω ότι οι παρεμβάσεις που γίνονται από ορισμένους «πανεπιστημιακούς δασκάλους» στα θέματα είναι εναρμονισμένες στη διαμάχη αυτή. Εκτιμώ ότι όσο οι εξετάσεις παραμένουν στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση διατηρούν σε μεγάλο βαθμό τον αδιάβλητο χαρακτήρα τους. Δεν υποστηρίζω ότι είναι δίκαιες, αλλά διατηρούν μία αξιοπιστία που πιθανόν να είναι και απ’ τις τελευταίες στο ελληνικό κράτος. Το τυχόν πέρασμα των εξετάσεων στη τριτοβάθμια εκπαίδευση θα αφαιρέσει το τελευταίο αυτό στοιχείο Δικαιοσύνης.

Θλιβερός φαίνεται να είναι επίσης ο ρόλος των εκπαιδευτικών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που συμμετείχαν στην επιτροπή με τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Το γεγονός ότι αποδέχθηκαν τα θέματα αυτά που στρέφονται πρώτα απ’ όλα ενάντια στην νέα γενιά που αγωνίζεται, τους εκθέτει ανεπανόρθωτα. Η υπεύθυνη υπουργός παιδείας υπηρεσιακή ή όχι οφείλει να αναλάβει τις ευθύνες της, να κοινοποιήσει άμεσα τα ονόματα της επιτροπής και θα όφειλε να την ξηλώσει άμεσα απ’ τις εξετάσεις.

Δυστυχώς η ιστορία ξαναγράφτηκε με έναν πολύ απλό συμβιβασμό στο ερώτημα Γ4 και ούτε γάτα ούτε ζημιά!

Ο κ. Γιώργος Σόφης είναι φυσικός (και όπως λέει ο ίδιος «απελπισμένος βαθμολογητής» στην ΕΛΜΕ Νότιας Αθήνας)
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online
most women cheat wives that cheat
redirect why women cheat on their husband dating for married men
click here wife cheated how to know if wife has cheated
will my husband cheat why husband cheat women who want to cheat
website my wife cheated why women cheat on men they love
website abortion clinic chicago how abortion pill works
go redirect pregnancy termination options
go online read here
dating site for married people site reasons people cheat
progesterone progesterone progesterone
bentelan fiale bentelan allergia bentelan in gravidanza
abortion at home spiritocagliese.it facts about abortion
voltaren voltaren nedir voltaren nedir
amoxicillin antibiyotik fiyat americanstreethockey.com amoxicillin dermani haqqinda
discount prescription coupons cialis manufacturer coupon prescription coupons
ldn 4.5 mg go naltrexone side effects forum
pramipexol kaufen pramipexol 0 54 mg pramipexol precio

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4338 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (10)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
Κ. Πιερρακάκης: Τι θα διατηρήσουμε από το σύστημα των Πανελλαδικών Εξετάσεων
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
ΟΡΙΣΤΙΚΟ! Πότε κλείνουν τα σχολεία για καλοκαίρι – Πότε οι εξετάσεις για κάθε τάξη
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
Και τώρα ... «Ευρωπτυχίο»: Εξαγγελία Μ. Σχοινά στη Σύνοδο Πρυτάνεων - Σήμερα ο Κ. Πιερρακάκης
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
ΕΠΑΛ: Οι 25 ειδικότητες του Μεταλυκειακού έτους - Τάξης Μαθητείας 2024-2025
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 20 ώρες
Παρασκευή, 19 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες: Επιλογές σπουδών και τα γνωστά.. άγνωστα επαγγέλματα του μέλλοντος
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 20 ώρες
Σελίδα 1 από 6190 (37140 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6188
6189
6190
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης