Δευτέρα, 30 Σεπτεμβρίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 29 Οκτωβρίου 2023
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Σχολεία - Σύμβουλοι εκπαίδευσης ζητούν εργασία και τα Σαββατοκύριακα
Οι εκπαιδευτικοί καταγγέλλουν πως σύμβουλος εκπαίδευσης τους απειλεί πως θα δώσει τα ονόματά τους αν δεν εργαστούν και τα Σαββατοκύριακα

Σε μια αδιανότητη καταγγελία προχωρούν εκπαιδευτικοί της Πρωτοβάθμιας Υπαίθρου-Λαγκαδά-Στ' Αριστοτέλη, όπου τους ζητείται να να εργαστούν το Σαββατοκύριακο.

Παράλληλα τονίζουν, ότι η προϊσταμένη εντέλλεται να εφαρμόσει το νόμο, αρνούμενη το ρόλο του συλλόγου διδασκόντων, όπου σύμφωνα με το ΦΕΚ είναι ο μόνος αρμόδιος να αποφασίσει για το σχέδιο εργασίας που θα επιλέξει ο σύλλογος διδασκόντων.

«Στις πιέσεις αλλά και τον πιεστικό τόνο της συμβούλου αντέδρασαν πολλοί-ές νηπιαγωγοί και υπερασπίστηκαν το ρόλο του συλλόγου διδασκόντων την παιδαγωγική και ακαδημαϊκή ελευθερία, υπερασπίστηκαν τις αποφάσεις της ομοσπονδίας και του κλάδου. Μετά τις αντιδράσεις των συναδέλφων για την αντιδημοκρατική συμπεριφορά της έκλεισε την ενημέρωση λέγοντας, “τέλος πάντων κάντε ότι θέλετε αλλά εσείς θα βρεθείτε εκτεθειμένοι”», αναφέρουν χαρακτηριστικά στην καταγγελία.

Aναλυτικά

Σχετικά με την ημερίδα ενημέρωσης συμβούλου εκπαίδευσης Αρχές Οκτωβρίου, σύμβουλος εκπαίδευσης νηπιαγωγείων Δυτικής Θεσσαλονίκης, πραγματοποίησε διαδικτυακή συνάντηση μέσω webex για την αυτοξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης σύμφωνα με όσα μας μετέφεραν οι συναδέλφισσες και οι συνάδελφοι νηπιαγωγοί, οι συμμετέχουσες/συμμετέχοντες δέχτηκαν από τη σύμβουλο διαρκείς πιέσεις και επαναλαμβανόμενες απειλές για την εφαρμογή του νόμου της αξιολόγησης Ακούστηκαν λόγια όπως “αυτά που ξέρατε με τα κείμενα της ΔΟΕ να τα ξεχάσετε….τέρμα τα φασόν σχέδια δράσης», “η ΔΟΕ δε σας πληρώνει, το κράτος σας πληρώνει”…… “η αξιολόγηση είναι νόμος του κράτους”…. «Βαθμολόγησα όσα σχολεία έκαναν αξιολόγηση με 10 κ όσα τα κείμενα της ΔΟΕ με 7. Την επόμενη φορά θα είναι χειρότερα.» και συνέχισε “στο σχολείο πρέπει να έχετε μια ενιαία γραμμή και δεν μπορεί να κάνει ο ένας τον καλό μπάτσο και ο άλλος τον κακό μπάτσο”…«οι προϊσταμένες πρέπει στην αρχή της χρονιάς φτιάχνουν “γραπτούς κανόνες” για τη λειτουργία του σχολείου και τις σχέσεις μεταξύ συναδέλφων/ισσών». Απείλησε ευθέως ότι φέτος θα “δώσει ονόματα“!, ότι όλα τα νηπιαγωγεία θα εφαρμόσουν την αξιολόγηση γιατί είναι νόμος του κράτους, (που αν και δεν το αναφέρει ο νόμος, είπε ότι πρέπει να συμπληρωθούν και οι 5 άξονες), παροτρύνοντας μάλιστα να βρεθούν και να εργαστούν το Σαββατοκύριακο και ότι η προϊσταμένη εντέλλεται να εφαρμόσει το νόμο, αρνούμενη ξεκάθαρα το ρόλο του συλλόγου διδασκόντων, όπου σύμφωνα με το ΦΕΚ είναι ο μόνος αρμόδιος να αποφασίσει για το σχέδιο εργασίας που θα επιλέξει ο σύλλογος διδασκόντων. Για την εφαρμογή του νόμου μάλιστα τόνισε πως «η προϊσταμένη “επιτάσσει τους εκπαιδευτικούς“.

Στις πιέσεις αλλά και τον πιεστικό τόνο της συμβούλου αντέδρασαν πολλοί-ές νηπιαγωγοί και υπερασπίστηκαν το ρόλο του συλλόγου διδασκόντων την παιδαγωγική και ακαδημαϊκή ελευθερία, υπερασπίστηκαν τις αποφάσεις της ομοσπονδίας και του κλάδου. Μετά τις αντιδράσεις των συναδέλφων για την αντιδημοκρατική συμπεριφορά της έκλεισε την ενημέρωση λέγοντας, “τέλος πάντων κάντε ότι θέλετε αλλά εσείς θα βρεθείτε εκτεθειμένοι”. Συναδέλφισσες/φοι, Στις 4/10/23, το Δ.Σ. της ΔΟΕ απέστειλε τα νέα σχέδια Ενιαίων Κειμένων για το σχολικό έτος 2023-2024. Ενιαία Κείμενα που έχουν αποτρέψει, τα δύο προηγούμενα σχολικά έτη, την πολιτική της κατηγοριοποίησης σχολείων, εκπαιδευτικών και μαθητών. Αυτό έγινε πραγματικότητα με τη συλλογική ενιαία και μαζική μας στάση. Είναι σαφές και αναμενόμενο ότι η στάση αυτή του κλάδου έχει ενοχλήσει όλα εκείνα τα << πρόθυμα >> στελέχη εκπαίδευσης (που ευτυχώς αποτελούν θλιβερή μειοψηφία) τα οποία το τελευταίο διάστημα με προφορικές εντολές, απειλές για ποινές, χαμηλή βαθμολόγηση, ακόμα και δημόσια διαπόμπευση (σε ποιες εποχές ζουν άραγε) έχουν αναλάβει το έργο της συνέχισης της πολιτικής τρομοκρατίας που είχε υιοθετήσει η προηγούμενη πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας. Θέλουμε να ξεκαθαρίσουμε στη σύμβουλο – αξιολογήτρια και να ενημερώσουμε τους συναδέλφους μας ότι: Χρόνια τώρα ο εκπαιδευτικός κλάδος υλοποιεί τις αποφάσεις της ομοσπονδίας της ΔΟΕ για να υπερασπιστεί τα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών, τα εργασιακά δικαιώματα των εκπαιδευτικών, το δημόσιο χαρακτήρα του σχολείου. Είναι αυθαιρεσία να δηλώνεται ότι η προϊσταμένη επιτάσσει.

Ακόμη και ο νόμος 4823/2021 (ΦΕΚ 136/03.08.2021) του συλλογικού προγραμματισμού για την ειδική συνεδρίαση, την απόφαση του συλλόγου διδασκόντων ορίζει και όχι την καταστρατήγησή του με την επιβολή του/της προϊσταμένου/ης. Συναδέλφισσες και συνάδελφοι η επιβολή κλίματος φόβου που επιχειρείται από στελέχη εκπαίδευσης δεν θα περάσει. Υπερασπιζόμαστε την επιστημονική αξιοπρέπειά μας, την παιδαγωγική ελευθερία και δημοκρατία, τη εργασία μας και τους/τις μαθητές /τριές μας. Συντασσόμαστε και υλοποιούμε άμεσα τις αποφάσεις της ΔΟΕ για τον συλλογικό προγραμματισμό, αναρτώντας τα ενιαία κείμενα με το σκεπτικό ότι δεν διαχωρίζουν, δεν κατηγοριοποιούν τα σχολεία μας, αντίθετα αναδεικνύουν τα συσσωρευμένα προβλήματα της δημόσια εκπαίδευσης που είναι κοινά για όλα τα σχολεία. Απειλές και εκφοβισμοί για «δόσιμο ονομάτων» μας θυμίζουν πολύ σκοτεινές εποχές που ευτυχώς έχουν παρέλθει ανεπιστρεπτί και δηλώνουμε ότι δεν θα επιτρέψουμε τη διάλυση του δημόσιου σχολείου, την διατάραξη των συναδελφικών σχέσεων που αποτελούν τη βάση της λειτουργίας του σχολείου, την εντατικοποίηση και επιδείνωση της παιδαγωγικής λειτουργίας με τη διαδικασία ανταγωνισμού και κατηγοριοποίησης που επιχειρείται με τους νόμους της αξιολόγησης του σχολείου, των εκπαιδευτικών και των μαθητών/τριών.

Τα νηπιαγωγεία, έχουν σοβαρά και χρόνια άλυτα προβλήματα όπως είναι ο υψηλός αριθμός των μαθητών (25) ανά τμήμα που επιδρά αρνητικά στην παιδαγωγική λειτουργία, το κτιριακό πρόβλημα με τα ακατάλληλα κτίρια, οι ελλείψεις σε υποστηρικτικές υπηρεσίες (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί), οι ελλείψεις σε μέσα και ψηφιακές υποδομές (απαρχαιωμένες) και ασφαλώς το ωράριο των νηπιαγωγών που τόσα χρόνια παραμένει άνισο στην πράξη σε σχέση με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς. · Σας καλούμε να μην υιοθετήσετε το ρόλο της «επιθεωρήτριας» που η εξουσία ετοίμασε για σας. · Σας καλούμε ακόμη και τώρα να υπογράψετε την απεργία-αποχή της ομοσπονδίας και να μην συνδράμετε στην απαξίωση, την κατηγοριοποίηση του δημόσιου σχολείου, των εκπαιδευτικών και των μαθητών. · Καλούμε τους νέου και τις νέες συναδέλφους και τις συναδέλφισσες που ήρθαν τώρα στο σχολείο να υπογράφουν και να πρωτοκολλούν τη δήλωση συμμετοχής στην απεργία-αποχή από την ατομική αξιολόγηση. Παρακαλούμε τους /τις συναδέλφους εκπαιδευτικούς των σχολείων να επικοινωνούν αμέσως με το σύλλογό τους για οποιαδήποτε αυθαιρεσία προσπαθεί να επιβληθεί.
 
Πηγή: alfavita.gr 
 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 336 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024
Μεταλυκειακό Έτος - Τάξη Μαθητείας: Ξεκίνησαν οι αιτήσεις - Μέχρι πότε η διορία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024
Σχολεία: Έρχεται η επόμενη μέρα χωρίς μαθήματα αλλά με απουσίες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024
Φτιάξτε το πιο υγιεινό κολατσιό για το σχολείο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Κυριακή, 29 Σεπτεμβρίου 2024
Πώς θα αξιολογηθούν οι μαθητές του Γυμνασίου στο α' τετράμηνο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2024
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας: Δέκα καθηγητές του στο 2% των πλέον διακεκριμένων του κόσμου
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2024
Αυτισμός: Πώς να τον αναγνωρίζουν οι γονείς νωρίτερα στο παιδί
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης