Δευτέρα, 20 Μαΐου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 1 Νοεμβρίου 2023
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα
Αναπληρωτές Φυσικής Αγωγής: «Πράσινο φως» για την ίδρυση νέων Πρότυπων Αθλητικών σχολείων
 «Πράσινο φως» για την ίδρυση νέων Πρότυπων Αθλητικών σχολείων - Τι ειπώθηκε στη συνάντηση αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής με τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής, Δ. Κερερέ

Συνάντηση πραγματοποίησε η Πανελλήνια Ένωση Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής με τον Προϊστάμενο Διεύθυνσης Φυσικής Αγωγής, Δ. Κερερέ.

Όπως αναφέρουν οι αναπληρωτές,σχετικά με το αίτημα για την ίδρυση των νέων Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων «ο κ. Κερερές φάνηκε να είναι ένθερμος υποστηρικτής του όλου εγχειρήματος με σαφείς προτάσεις για την επανίδρυσή τους σε νέα βάση και με νέα προοπτική».

Παράλληλα, διαβεβαίωσε τους εκπροσώπους της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. ότι ήδη έχει προχωρήσει το ζήτημα εσωτερικά, ώστε τα Αθλητικά Σχολεία να τύχουν υγιούς εκκίνησης αρχικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με επέκταση σε κάθε Περιφέρεια της Ελλάδας.  

Αναλυτικά

Θέμα: Συνάντηση εκπροσώπων της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α με τον Προϊστάμενο Δ/νσης Φυσικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘΑ

Σε ιδιαίτερα θερμό κλίμα πραγματοποιήθηκε η συνάντηση μεταξύ των εκπροσώπων της Πανελλήνιας Ένωσης Αναπληρωτών Φυσικής Αγωγής (Π.ΕΝ.Α.Φ.Α.) Ι. Αντωνίου Ι. & Κ. Ζυγούρη με τον Προϊστάμενο της Δ/νσης Φυσικής Αγωγής στο Υ.ΠΑΙ.Θ.Α. κ. Δ. Κερερέ. Την αποστολή συνόδευε η γνωστή Εργατολόγος κ. Μαρλέν Ασημακοπούλου, η οποία
συμπαρίσταται στην Ένωση, δείχνοντας την ένθερμη υποστήριξή της στα δίκαια αιτήματα του Κλάδου μας.

Συζητήθηκαν τα θέματα που περιλαμβάνονταν στις πρόσφατα απεσταλμένες επιστολές της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. προς το ΥΠΑΙΘΑ και δόθηκαν υποσχέσεις από την πλευρά του εκπροσώπου του Υπουργείου, ότι θα γίνουν όλες οι απαραίτητες ενέργειες ώστε να λυθούν τα χρονίζοντα προβλήματα του Κλάδου και η Φυσική Αγωγή να λάβει τη θέση της, ως ισάξιο μάθημα στην εκπαιδευτική διαδικασία όλων των βαθμίδων.

Σχετικά με το αίτημα της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. για την ίδρυση των νέων Πρότυπων Αθλητικών Σχολείων, ο κ. Κερερές φάνηκε να είναι ένθερμος υποστηρικτής του όλου εγχειρήματος με σαφείς προτάσεις για την επανίδρυσή τους σε νέα βάση και με νέα προοπτική. Διαβεβαίωσε τους εκπροσώπους της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. ότι ήδη έχει προχωρήσει το ζήτημα
εσωτερικά, ώστε τα Αθλητικά Σχολεία να τύχουν υγιούς εκκίνησης αρχικά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με επέκταση σε κάθε Περιφέρεια της Ελλάδας. 

Έγινε εκτενής αναφορά στην αύξηση των ωρών του μαθήματος στις τάξεις της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, σύμφωνα με το διεθνές πλαίσιο και το δικαίωμα των παιδιών μας στην άθληση, μέσω του σχολικού αθλητισμού. Ιδιαίτερη μνεία έγινε στο μάθημα της Κολύμβησης, το οποίο τόνισε πως πρέπει να επεκταθεί
σε κάθε Δήμο που μπορεί να το υποστηρίξει με τις εγκαταστάσεις του. Για το συγκεκριμένο ζήτημα ανέφερε ότι το Υπουργείο προσανατολίζεται, πλέον, στην πρόσληψη καθηγητών φυσικής αγωγής ανεξαρτήτου ειδικότητας, γεγονός που θα διευκολύνει την εξάπλωση του προγράμματος. Όσον αφορά στη σύσταση νέων οργανικών θέσεων, δήλωσε ότι το αίτημα για τη διεκδίκηση της πλήρωσης των καταγεγραμμένων 477 θέσεων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση θα εξεταστεί ενδελεχώς. Παράλληλα, θα διερευνηθεί και το ζήτημα των «λειτουργικών κενών», ώστε να διαλευκανθεί αν καλύπτονται με αυτά πάγιες και διαρκείς ανάγκες, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α.. Στη συνέχεια, οι εκπρόσωποι της Π.ΕΝ.Α.Φ.Α. παρέδωσαν στον κ Κερερέ
όλα τα στοιχεία που αφορούν στις προσλήψεις των αναπληρωτών ανά φάση και κατά έτος, τους διορισμούς που θα έπρεπε να έχουν γίνει βάσει των αποχωρήσεων των συναδέλφων και το χάσμα που υπάρχει στην πλήρωση των θέσεων αυτών.

Η εισαγωγή του μαθήματος της Φυσικής Αγωγής στην Προσχολική Εκπαίδευση αποκλειστικά από Πτυχιούχους Καθηγητές Φυσικής Αγωγής είναι ένα από τα καίρια αιτήματα του Κλάδου. Η τοποθέτηση του Υπουργείου ήταν ότι θα πρέπει να εξεταστεί περαιτέρω από εξειδικευμένους επιστήμονες το συγκεκριμένο εγχείρημα με μοναδικό γνώμονα το συμφέρον των μαθητών. Οι απόψεις μας φαίνεται να συγκλίνουν, καθώς κρίνεται πιο επιτακτική σήμερα παρά ποτέ, η ανάγκη της εισαγωγής της Φ.Α. στο Νηπιαγωγείο και της διδασκαλίας της, για την παροχή της γνώσης του ορθού τρόπου
εκτέλεσης των κινητικών δεξιοτήτων, την καλλιέργεια της αγάπης για κίνηση δια βίου και την ανάπτυξη των κοινωνικών σχέσεων όλων των μελών της τάξης.

Τέλος, ο Δ/ντής Φυσικής Αγωγής κ. Κερερές τόνισε ότι η Διεύθυνση και το Υπουργείο θα σταθούν αρωγοί στην προσπάθεια που καταβάλλουμε, ώστε, με αγαστή συνεργασία και επιμονή στην επίλυση των σημαντικότερων ζητημάτων των Κλάδων ΠΕ11 και ΠΕ11 ΕΑΕ, οι μαθητές όλων των βαθμίδων της εκπαίδευσης να λάβουν όλα τα εκείνα τα απαραίτητα εφόδια προκειμένου να γίνει τρόπος ζωής η δια βίου άθληση.

Πηγή:www.alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 200 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Κυριακή, 19 Μαΐου 2024
Πανελλαδικές 2024: Προτεινόμενα θέματα και απαντήσεις στην Πληροφορική
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 16 ώρες
Σάββατο, 18 Μαΐου 2024
Πανελλήνιες 2024: Τι επιτρέπεται και τι απαγορεύεται
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σάββατο, 18 Μαΐου 2024
Πανελλαδικές 2024: Πώς θα γίνει η κατανομή των μαθητών στις αίθουσες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σελίδα 1 από 6231 (37384 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6229
6230
6231
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης