«Η πολιτική μας λέγεται ανοιχτό σχολείο: από το πώς διδάσκουμε μέχρι οργανωτικά προβλήματα και κενά, πώς χειριζόμαστε τις 14.000 σχολικές δομές» είπε ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης, μιλώντας στο OT FORUM και στους δημοσιογράφους του ot Νίκο Φιλιππίδη και Μάρνυ Παπαματθαίου.
Μεταξύ άλλων, ο Κυριάκος Πιερρακάκης, σχολιάζοντας τα αποτελέσματα της έρευνας PISA για τους έλληνες μαθητές, δήλωσε προβληματισμένος και σε συνδυασμό με τις πρωτοβουλίες που παίρνει το υπουργείο με σκοπό να αντιστρέψει την εικόνα.
«Αν δει κανείς αποφοίτους ελληνικών σχολείων σε μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού, θα διαπιστώσει ότι έχουμε πολύ καλή θεωρητική κατάρτιση, αλλά μας λείπει περισσότερο το πείραμα, παρά η εξίσωση, όπως λένε στη χημεία», ανέφερε ο υπουργός Παιδείας, εξηγώντας την ανάγκη του να γίνεται η διδασκαλία των μαθημάτων πιο ενδιαφέρουσα και αναγνωρίζοντας τις αδυναμίες της τεχνολογίας σε μια εποχή που αυτή έχει προσφέρει πολλά θετικά.
Επαγγελματική κατάρτιση
Για την επαγγελματική κατάρτιση ο Κυριάκος Πιερρακάκης ανήγγειλε ότι ο σχεδιασμός της κυβέρνησης προβλέπει να «χτίσει» επάνω στο πλαίσιο της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου με δεδομένο ότι «χρειαζόμαστε περισσότερους ειδικούς σε συγκεκριμένα επαγγέλματα, με βάση τις ανάγκες της τοπικής οικονομίας».
Θα τεθεί, σύμφωνα με τον ίδιο, σε δημόσια διαβούλευση και θα περιλαμβάνει τη δημιουργία 60 στοχευμένων δομών.
Τα σημερινά ΙΕΚ που θα μετονομαστούν σε σχολές ανώτερης επαγγελματικής κατάρτισης και θα συνυπάρχουν με τα επαγγελματικά εργαστήρια, όχι σαν χωριστές οντότητες, αλλά κάτω από την ομπρέλα ενός γραφείου διασύνδεσης με την αγορά.
Ο στόχος, είπε, είναι σε αυτές τις δομές να ενταχθούν 130 νέα επαγγέλματα, με χρηματοδότηση 114 εκατ. ευρώ το ταμείο ανάπτυξης. Θα γίνει ένας ακόμα πυλώνας ανάπτυξης της χώρας και της εθνικής οικονομίας.
Πηγή:www.alfavita.gr