Πέμπτη, 09 Μαΐου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 27 Απριλίου 2024
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Πιερρακάκης: Σχετικά με τις προκλήσεις και τις δυνατότητες της χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση
Ξεκινά η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην τεχνητή νοημοσύνη - Οι δράσεις αυτές θα ξεκινήσουν τον Μάιο με στόχο την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών 

Με τον καθηγητή του London Business School Μιχάλη Ιακωβίδη συναντήθηκε χθες ο υπουργός Παιδείας Κυριάκος Πιερρακάκης στο πλαίσιο επίσκεψής του στη Βρετανική πρωτεύουσα.

Σημειώνει ο Κυριάκος Πιερρακάκης

«Στο πλαίσιο του προγράμματος Next Generation Digital Strategy του London Business School, συζητήσαμε στο Reform Club για την εξέλιξη του ψηφιακού μετασχηματισμού, καθώς και για τις προκλήσεις και τις ευκαιρίες που φέρνει η 4η Βιομηχανική Επανάσταση στα εκπαιδευτικά συστήματα όλων των χωρών.
Στόχος μας είναι μέσα από την εκπαίδευση να διαμορφώσουμε πολίτες και επαγγελματίες που θα διαθέτουν τόσο τις αναγκαίες γνώσεις, όσο και τις δεξιότητες ζωής που απαιτούνται για να αξιοποιούν την τεχνολογία σωστά και προς όφελος της κοινωνίας.

pierrakkakis

Με τον καθηγητή του London Business School Μιχάλη Ιακωβίδη είχαμε μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα συζήτηση στο Sammy Ofer Centre για τις προκλήσεις και τις δυνατότητες της χρήσης της Τεχνητής Νοημοσύνης στην εκπαίδευση.
Οι αναδυόμενες τεχνολογίες μπορούν να ανοίξουν νέους ορίζοντες στην Παιδεία, διευκολύνοντας τη διδασκαλία. Θέλουμε να αξιοποιήσουμε την Τεχνητή Νοημοσύνη ως ένα χρήσιμο εργαλείο για τον εμπλουτισμό της εκπαιδευτικής διαδικασίας, τη μετάδοση γνώσης και την ανάπτυξη δεξιοτήτων».

Σπύρος Δουκάκης - ΙΕΠ: Ξεκινά η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην τεχνητή νοημοσύνη

Σε τροχιά μετασχηματισμού βρίσκεται το εκπαιδευτικό σύστημα στη χώρα μας, με στόχο την εισαγωγή εφαρμογών της τεχνητής νοημοσύνης στα σχολικά προγράμματα μέχρι το τέλος του 2025, όπως επισημάνθηκε στο πλαίσιο του 9oυ Οικονομικού Φόρουμ των Δελφών, που πραγματοποιήθηκε στους Δελφούς 10-13 Απριλίου υπό την Αιγίδα της Α.Ε. της Προέδρου της Δημοκρατίας, κας Κατερίνας Σακελλαροπούλου.

«Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) δεν είναι ένα ακόμη εργαλείο, είναι μια άλλη κουλτούρα, ένα νέο σύστημα» ανέφερε η Άννα Διαμαντοπούλου, Πρόεδρος, ΔΙΚΤΥΟ για τη Μεταρρύθμιση στην Ελλάδα και την Ευρώπη, Πρώην Ευρωπαία Επίτροπος & Υπουργός, επισημαίνοντας πως η μετάβαση προς αυτή τη νέα εποχή θα πρέπει να γίνει με τρόπο που θα είναι προς όφελος των πολλών. Η χρήση της ΑΙ στην εκπαίδευση, «την απλοποιεί, την κάνει πιο συμπεριληπτική, βοηθά την επικοινωνία, την κρίση και την κριτική ικανότητα, την διαχείριση του σχολείου, ακόμη και των υποδομών».

Όπως ανέφερε, από τις 38 χώρες του ΟΟΣΑ 11 έχουν ήδη προχωρήσει στις απαραίτητες αλλαγές στα εκπαιδευτικά τους συστήματα για την ενσωμάτωση σε αυτά της ΑΙ και 4 – μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα – είναι ακόμα σε επίπεδο συζητήσεων. «Εάν δεν χρησιμοποιήσουμε την τεχνητή νοημοσύνη γρήγορα και αποτελεσματικά, μπαίνουμε σε μια εποχή τεράστιων ανισοτήτων, τόσο στο εσωτερικό των κοινωνιών όσο και μεταξύ των κοινωνιών» τόνισε η κα Διαμαντοπούλου. «Δεν γίνεται να κάνουμε αυτή την διαδικασία μετασχηματισμού της εκπαίδευσης μια εθελοντική διαδικασία» πρόσθεσε, υπογραμμίζοντας πως απαιτείται αλλαγή νοοτροπίας των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα.

Σπυρίδων Δουκάκης (ΙΕΠ)

«Οι έρευνες δείχνουν ότι μόνο ένας στους δύο εκπαιδευτικούς ξέρει τι είναι η τεχνητή νοημοσύνη. Κι από αυτούς που ξέρουν, μόνο ένας στους τρεις δηλώνει ότι κατανοεί τι πρέπει να κάνει» ανέφερε ο Σπυρίδων Δουκάκης, Πρόεδρος, Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, προαναγγέλοντας την έναρξη επιμορφωτικών σεμιναρίων για τους ανθρώπους που εργάζονται στην εκπαίδευση, σε συνεργασία και με ιδιωτικούς φορείς.

Οι δράσεις αυτές, όπως εξήγησε, θα ξεκινήσουν τον Μάιο με στόχο την επιμόρφωση 800 επιλεγμένων, εκπαιδευτικών που θα αποτελέσουν τους πρεσβευτές του υπουργείου Παιδείας σε αυτό το εγχείρημα. «Το υπουργείο Παιδείας ετοιμάζει ένα σύστημα σχολικής εκμάθησης που με την βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης θα παρέχει την δυνατότητα πρόβλεψης και πρόγνωσης για το παιδί» τόνισε ο κος Δουκάκης. Το πρόγραμμα αυτό θα είναι έτοιμο στο τέλος του 2025 και υλοποιείται με χρηματοδότηση από το Ταμείο Ανάκαμψης, ύψους 40 εκατ. Ευρώ. Τις τελευταίες δύο εβδομάδες, όπως διευκρίνισε, το Ινστιτούτο προετοιμάζει τις οδηγίες που θα πρέπει να ακολουθούν οι εκπαιδευτικοί, όταν και αν χρησιμοποιούν τεχνητή νοημοσύνη.

«Η ΑΙ δίνει την δυνατότητα στους εκπαιδευτικούς να απελευθερωθούν από το διαχειριστικό κομμάτι και να επικεντρωθούν στην εκπαίδευση» ανέφερε ο Παύλος Κιτσανέλης, Δ/ντής Δημόσιου Τομέα για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Microsoft, επισημαίνοντας ότι στην Ελλάδα «τρέχει» ήδη ένα μεγάλο πρόγραμμα για τους λειτουργούς της εκπαίδευσης. 

Στόχος, όπως εξήγησε, είναι μέχρι το 2025 να έχουν καταρτιστεί στην χρήση της τεχνητής νοημοσύνης 70.000 εκπαιδευτικοί.

«Ο στόχος δεν θα πρέπει να είναι η ενσωμάτωση της ΑΙ στην εκπαίδευση, αλλά ο μετασχηματισμός της εκπαίδευσης από ένα δασκαλοκεντρικό σε ένα μαθητοκεντρικό μοντέλο για την αξιοποίησή της» ανέφερε ο Παναγιώτης Αναστασιάδης, Καθηγητής, Δια Βίου και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση με την χρήση των ΤΠΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης.

Η εισαγωγή της τεχνητής νοημοσύνης στο εκπαιδευτικό σύστημα δεν έχει νόημα χωρίς ένα φιλοσοφικό και παιδαγωγικό πλαίσιο, τόνισε. Ο στόχος, όπως είπε, θα πρέπει να είναι η καλλιέργεια της κριτικής σκέψης, η ανάπτυξη της συνεργατικής διερεύνησης και η οικοδόμηση της γνώσης, η ενθάρρυνση της δημιουργικότητας μέσα από τις τέχνες και τον πολιτισμό και η καλλιέργεια κοινωνικών δεξιοτήτων με έμφαση στην αυτορρύθμιση και την κοινωνική χειραφέτηση.

Η τεχνητή νοημοσύνη, όπως εξήγησε ο κος Αναστασιάδης, είναι αλγόριθμος και δεδομένα. Τα δεδομένα είναι ανθρώπινο δημιούργημα, επισήμανε, αναφερόμενος στην προκατάληψη γύρω από την χρήση της ΑΙ. «Σκοπός της τεχνητής νοημοσύνης δεν είναι η υποκατάσταση της ανθρώπινης νοημοσύνης, αλλά η βελτιστοποίηση των δυνατοτήτων του σύγχρονου ανθρώπου με όρους κοινωνικής υπευθυνότητας», κατέληξε.

Πηγή : alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 29 Απριλίου 2024

Σχόλια (0)
 γεια
Είμαστε ένας οργανισμός που προσφέρει δάνεια σε άτομα που χρειάζονται προσωπική επένδυση με ποσοστό 2%. Το ποσό κυμαίνεται από 2000 Ευρώ έως 800.000 Ευρώ Είμαι γρήγορος και δίκαιος. E-mail επικοινωνίας:  thristinatsonkova@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 10 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια


Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 9 Μαΐου 2024
Επιμορφώσεις εκπαιδευτικών και δυσανάλογο χάος στα σχολεία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Πέμπτη, 9 Μαΐου 2024
ΕΟΔΥ - Σχολεία: Οδηγίες για την προφύλαξη των μαθητών και των εκπαιδευτικών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Πέμπτη, 9 Μαΐου 2024
Οικογένειες παιδιών με αναπηρία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Πέμπτη, 9 Μαΐου 2024
Η Παρουσία του Ιονίου Πανεπιστημίου στη Διεθνή Έκθεση BEYOND 2024
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Πέμπτη, 9 Μαΐου 2024
ΟΠΕΚΑ – Επίδομα παιδιού Α21: Τι θα γίνει με τις αιτήσεις
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Σελίδα 1 από 6216 (37296 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6214
6215
6216
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης