Είναι πλέον γεγονός και συμβαίνει από το περασμένο Μάιο, οπότε και παρατηρήθηκε πρώτη φορά. Αρκετοί χρήστες του δημοφιλέστερου ιστοτόπου κοινωνικης δικτύωσης και γενικά του δημοφιλέστερου site στο διαδίκτυο, άρχισαν να το εγκαταλείπουν. Μεγάλες απώλειες καταγράφονται στην Αμερική (6 εκατομμύρια), στον Καναδά αλλά και σε χώρες της Ευρώπης κυρίως στην Βρετανία, στην Ρωσία και στην Νορβηγία. Το Facebook λατρεύεται από μικρούς και μεγάλους φτάνοντας να έχει σε παγκόσμια κλίμακα 700 εκατομμύρια χρήστες, χωρίς να συμπεριλαμβάνονται οι Κινέζοι πολίτες στους οποίους δεν επιτρέπεται η πρόσβαση.
Η μείωση των χρηστών για πρώτη φορά στην εξαετή ιστορία του είναι γεγονός και αγγίζει τα 7 εκατομμύρια περίπου, ενώ παράλληλα πέφτει και η μετοχή του στο 1%. Από κει και πέρα, διάφορα ερωτήματα «πέφτουν» στο τραπέζι, όπως «Θα συνεχίσουν να εγκαταλείπουν το Facebook ολοένα και περισσότεροι χρήστες, και αν ναι, που θα οδηγήσει αυτό; Σε τί ποσοστό θα πέσει η μείωση και αν είναι υπερβολικά μεγάλο, κατά πόσο θα επηρεαστεί η ύπαρξή του;» Όλοι αυτοί οι εκατομμύρια χρήστες σε τί είδους μέσο κοινωνικής δικτύωσης θα στραφούν;
Λένε στη ζωή όλα είναι μόδα. Όλα κάνουν τον κύκλο τους. Έχουν την αρχή, την ακμή και μετά από λίγο εγκαταλείπονται και έρχεται το τέλος. Ίσως τελικά και το Facebook είναι ακόμη μια μόδα και τα «σημάδια» μας προειδοποιούν για το δικό του τέλος. Μπορεί κάποια στιγμή στα επόμενα χρόνια ο κόσμος να βαρεθεί την ενασχόληση μαζί του και να στραφεί αλλού.
Το ζήτημα «που θα στραφούν οι εκατομμύρια πρώην χρήστες του Facebook» θα πρέπει να απασχολήσει αρκετά τους λεγόμενους «φωστήρες» του διαδικτύου. Κάποιο site θα εντάξει στο δυναμικό του όλα αυτά τα εκατομμύρια κόσμου. Ποιό επρόκειτο να είναι αυτό κανείς δεν μπορεί ακόμη να γνωρίζει. Ποιά η δομή ή η λειτουργία και οι παροχές του, και αυτό κανείς δεν δύναται να το γνωρίζει. Προς αυτή την κατεύθυνση πρέπει να σκέφτονται όσοι επιθυμούν να βγάζουν λεφτά από το Internet. Μπορεί να υπάρχει, δηλαδή, ήδη μέσα στο διαδίκτυο και να είναι κάποιο blog ή ένα forum ή ακόμη και το ίδιο το Twitter. Ίσως, όμως, να μην ανακαλύφθηκε ακόμη.
Πιστεύω ότι το αμέσως επόμενο αστέρι του διαδικτύου- μετά το δημιουργό του Facebook- θα είναι το άτομο που θα αντιληφθεί τις μελλοντικές ανάγκες και προτιμήσεις των χρηστών. Αυτός θα δημιουργήσει το κατάλληλο site, για να προσελκύσει αυτή τη μεγάλη δεξαμενή των εκατομμυρίων ανθρώπων, που θα εγκαταλείπουν το Facebook. Αυτός θα είναι ο δισεκατομμυριούχος της τρέχουσας ή της επόμενης δεκαετίας.
Το άτομο, δηλαδή, που θα αντιληφθεί γρήγορα ποιό θα είναι το social media site του μέλλοντος. Κάποιο άτομο που θα βλέπει πιο μπροστά από τους υπόλοιπους!
Πηγή: infospoudes.gr