Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 10 Οκτωβρίου 2012
Διάφορα Θέματα
Μετρήστε προβατάκια, είναι χαλαρωτικό!
 

Τι προτείνουν οι ειδικοί για την αϋπνία

Η έλλειψη ύπνου αποτελεί σοβαρό πρόβλημα και πολύ συχνά οι άνθρωποι δεν αντιλαμβάνονται, παρά μόνο στη διάρκεια της ημέρας, ότι ο ύπνος τους κατά τη διάρκεια της νύχτα δεν ήταν ποιοτικός.

«Το πρόβλημα συχνά είναι το να αντιμετωπίζουμε την αϋπνία με λανθασμένο τρόπο», λέει ο Γιούργκεν Τσούλεϊ, ερευνητής ύπνου στο Ρέγκενσμπουργκ της Γερμανίας. Πολλοί από αυτούς που αντιμετωπίζουν το πρόβλημα μπορούν να βοηθηθούν βελτιώνοντας τον τρόπο ζωής τους.

«Η αλλαγή συμπεριφοράς δεν είναι εύκολη», λέει ο ίδιος ο οποίος ασχολείται με το θέμα εδώ και περισσότερα από 35 χρόνια και αυτή την εποχή είναι πρόεδρος της Γερμανικής Ακαδημίας για την Υγεία και τον Ύπνο.

Η αϋπνία δεν διαγιγνώσκεται μέχρι να αρχίσουν να επηρεάζονται οι καθημερινές δραστηριότητες του ατόμου εξαιτίας των προβλημάτων του ύπνου κάθε μέρα για περισσότερο από έναν μήνα. Τότε είναι που πρέπει με βεβαιότητα να ληφθούν μέτρα.

Πολλοί άνθρωποι που πάσχουν από το ίδιο πρόβλημα ζητούν βοήθεια από ομοιοπαθείς τους. «Φυσικά δεν μπορώ να προσφέρω ιατρική συμβουλή. Ο οικογενειακός γιατρός είναι υπεύθυνος γι αυτό. Όμως πολλοί άνθρωποι παρηγορούνται μιλώντας σε άλλους και παίρνοντας συμβουλές», λέει ο Χάρτμουτ Ρέντμάϊστερ, ο οποίος είναι υπεύθυνος ομάδας αυτοβοήθειας στη Γερμανία.

Ο ειδικός σε θέματα ύπνου Τσούλεϊ προτείνει οποιαδήποτε βοήθεια μπορεί να βρεθεί μέσα στο σπίτι αρκεί να μην είναι αλκοόλ.

«Ένα ποτηράκι το βράδυ δεν βοηθάει, περισσότερο δυσκολεύει τα πράγματα για έναν καλό ύπνο και για την υγεία συνολικά. Το ζεστό γάλα με μέλι ή η βαλεριάνα μπορεί να βοηθήσουν. Επίσης η ήρεμη μουσική βοηθάει. Ακόμη το να "μετράς προβατάκια" μπορεί να βοηθήσει καθώς πρόκειται για μια μονότονη διεγερτική διαδικασία που μπορεί να σε κοιμήσει. Η χαλάρωση είναι ο ευκολότερος τρόπος για να κοιμηθεί κάποιος», τονίζει ο Τσούλεϊ.

Η τήρηση συγκεκριμένων βασικών κανόνων είναι απαραίτητη για έναν καλό ύπνο, όπως το να μην πηγαίνεις στο κρεβάτι αν δεν είσαι πολύ κουρασμένος. Μια άνετη κρεβατοκάμαρα, περιλαμβανομένου του κατάλληλου κρεβατιού και της κατάλληλης θερμοκρασίας δωματίου, είναι απαραίτητα.

Αν οι συμβουλές δεν βοηθήσουν τότε ο πάσχων θα πρέπει να επισκεφθεί τον γιατρό, αναφέρει το ΑΜΠΕ. «Ο οικογενειακός γιατρός πρέπει πρώτα να αποκλείσει ότι δεν υπάρχει κάποια ασθένεια που να προκαλεί την αϋπνία», τονίζει η Μαρί-Λουϊζ Χάνσεν, επικεφαλής της πανεπιστημιακής κλινικής Charite του Βερολίνου.

Αν δεν υπάρχει ασθένεια, προτείνεται η λήψη υπνωτικών χαπιών, κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες, αλλά όχι για περισσότερο από έναν μήνα. Αν αυτό δεν βοηθήσει, το άτομο θα πρέπει να επισκεφθεί έναν γιατρό, ειδικό στις διαταραχές ύπνου. Η φύση μάς λέει να κοιμηθούμε με το σκοτάδι και να ξυπνήσουμε με το φως. Επομένως μαθαίνουμε τους εαυτούς μας να ξυπνούν τα χαράματα και να είναι δραστήριοι. Η ώρα που ξυπνάμε είναι η σημαντικότερη της ημέρας» λέει η Χάνσεν.
 
newsbest.gr
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online
how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands
link click married cheat
cheater click i dream my husband cheated on me
married men cheat signs of unfaithful husband read here
dating for married why women cheat on their husband wifes who cheat
progesterone progesterone progesterone
late term abortion clinics abortion laws by state national abortion federation
pharmacy discount code pharmacy discount discount rx pharmacy
pramipexol kaufen pramipexol kosten pramipexol precio

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2664 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Αίτηση για τη πρωτοβαθμια
Δευτέρα, 27 Ιανουαρίου 2020 - 01:54
Σχόλια (0)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Επείγουσα ερώτηση !!!!
Κυριακή, 26 Ιανουαρίου 2020 - 02:51
Σχόλια (2)


Αποτελέσματα
Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020 - 20:24
Σχόλια (3)

Από φιλοσοφική Ιωαννίνων στη ψυχολογία
Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020 - 15:44
Σχόλια (3)

Από φιλοσοφική Ιωαννίνων στη ψυχολογία
Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020 - 15:44
Σχόλια (0)


Στεγαστικό 18-19
Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2020 - 15:13
Σχόλια (1)

κατ εξαιρεση αποτελεσματα
Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020 - 19:00
Σχόλια (6)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

10%
Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2020 - 20:19
Σχόλια (1)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Η εξεταστέα ύλη για τη Γ' Λυκείου 2019-2020
Σχόλια (6)
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2020
Προκηρύξεις ΑΣΕΠ Γενικής: Υπολογισμός προϋπηρεσίας και αναλυτικές οδηγίες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2020
Πανεκπαιδευτικό συλλαλητήριο ΔΟΕ-ΟΛΜΕ-ΟΙΕΛΕ ενάντια στους τίτλους κολλεγίων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2020
N. Κεραμέως: Υπάρχει πλήρης έλεγχος στα πτυχία των κολεγίων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Σελίδα 1 από 4360 (26156 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4358
4359
4360
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης