Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Άρθρα
Ο φόβος των μαθηματικών
Γιατί οι μαθητές φοβούνται τα μαθηματικά; Και πώς θα ξεπεράσουν τους φόβους τους μπροστά σε ένα μάθημα το οποίο είναι άκρως απαραίτητο για μια επιτυχημένη επαγγελματική ζωή;
 
Η μαθηματικοφοβία είναι το άγχος, ο φόβος, η ανασφάλεια που αισθάνονται οι μαθητές για το μάθημα των μαθηματικών και βέβαια δεν πρόκειται για μια παθολογική κατάσταση. Προξενείται από τις αρνητικές εμπειρίες των μαθητών στο μάθημα των μαθηματικών και επηρεάζει άμεσα τη μαθηματική τους επίδοση, μειώνοντας τη στο ελάχιστο.
 
Το φαινόμενο όπως υποστηρίζουν οι ειδικοί επιστήμονες οφείλεται κατά κύριο λόγο στους εκπαιδευτικούς, στον τρόπο που διδάσκεται το μάθημα, στα άχαρα βιβλία των μαθηματικών αλλά και στο οικογενειακό περιβάλλον. Και στην Ελλάδα το πρόβλημα αυτό είναι διαδεδομένο ανάμεσα στον μαθητικό πληθυσμό, ενώ ταυτόχρονα από την άλλη πλευρά οι Ελληνες μαθητές που επιλέγονται από την Ελληνική Μαθηματική Εταιρεία μέσα από διαγωνισμούς για μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου έχουν πολύ μεγόλες επιτυχίες στις Μαθηματικές Ολυμπιάδες.
 
Οπως λένε οι εκπαιδευτικοί όταν τα παιδιά μάθουν από μικρά, δηλαδή από δημοτικό σχολείο να φοβούνται τα μαθηματικά, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα πάψουν ποτέ να τα φοβούνται, θα έχουν χαμηλές επιδόσεις και πάντα θα νιοιώθουν δέος μπροστά από ένα πρόβλημα μαθηματικών, κάτι που θα έχει συνέπειες και στο επαγγελματικό τους μέλλον.
 
 
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ
10 συμβουλές για να λύσουμε την εξίσωση του φόβου
 
  1. Να μη μαλώνουν τους μικρούς μαθητές όταν κάνουν λάθη στις ασκήσεις, όταν δεν καταλαβαίνουν κάτι, αλλά να προσπαθούν να πείσουν τα παιδιά ήρεμα να ξανασκεφτούν καλύτερα το πρόβλημα.
  2. Να τονίζουν στα παιδιά ότι ακόμη και οι μεγάλοι μαθηματικοί έκαναν λάθη, αλλά από αυτά τα λάθη μάθαιναν και γίνονταν καλύτεροι.
  3. Ένα τρικ για τους γονείς είναι τα μαθηματικά παιχνίδια που κάνουν το μάθημα ευχάριστο και ελκυστικό όταν δεν είναι επιτυχημένη και να χρησιμοποιούν τεχνικές ώστε τα παιδιά vα έχουν ενδιαφέρον για το μάθημα και να συνεχίζουν τις προσπάθειες.
  4. Να δίνουν στους μαθητές αρχικά εύκολες ασκήσεις ώστε να τους τονώνουν την αυτοπεποίθηση.
  5. Να τους δίνουν χρόνο για vα κάνουν τις εργασίες και να μην τα πιέζουν.
  6. Να δημιουργούν ομάδες μαθητών που θα εργάζονται πάνω σε μαθηματικά προβλήματα.
  7. Να χρησιμοποιούν εκπαιδευτικό υλικό για τη μετάβαση από το συγκεκριμένο στο αφηρημένο.
  8. Να ενθαρρύνουν τους μαθητές ώστε να προσεγγίζουν το πρόβλημα με πολλούς και διαφορετικούς τρόπους
  9. Να ωθούν τα παιδιά που έχουν δυσκολία να ξαναδιατυπώνουν ένα πρόβλημα με τα δικά τους λόγια, προκειμένου να εντοπιστούν πιθανές παρανοήσεις στα προβλήματα.
  10. Να χρησιμοποιούν μαθηματικά παιχνίδια ώστε vα κάνουν το μάθημα ευχάριστο και ελκυστικό, κυρίως για τα παιδιά του Δημοτικού.
 
 
 
 
Την ίδια στιγμή τα μαθηματικά γίνονται όλο και πιο απαραίτητα στη ζωή μας, καθώς n τεχνολογική επανάσταση εχει δημιουργήσει ένα περιβάλλον όπου οι άνθρωποι που έχουν δυσκολίες με τις μαθηματικές έννοιες θα αποκλείονται σταδιακά από όλο και περισσότερες σημαντικές θέσεις στην αγορά εργασίας.
 
Οι μαθηματικοί πιστεύουν ότι το πρόβλημα προέρχεται κυρίως από τον τρόπο που διδάσκονται τα μαθηματικό, χωρίς βέβαια να αποκλείουν και άλλους παράγοντες όπως:
  • Η μαθηματική γλώσσα, n οποία απέχει πολύ από τη φυσική καθημερινή γλώσσα.
  • Η ειδική ορολογία των μαθηματικών και τα αφηρημένα σύμβολα δυσκολεύουν τους μαθητές να κατακτήσουν τις διάφορες έννοιες.
  • Η ιδιαίτερη φύση του μαθήματος των μαθηματικών με την αλυσιδωτή σειρά των εννοιών και την πυραμιδωτή παραγωγική ανάπτυξη τους, προξενεί ένταση στα παιδιά και δυσχεραίνει τη μαθησιακή διαδικασία σε περίπτωση δημιουργίας κενών. 
  • Ο φόβος, που εδώ και χιλιάδες χρόνια έχει καλλιεργηθεί για τα μαθηματικά και ότι αυτό μπορούν ν ' αποτελέσουν κτήμα των λίγων και εκλεκτών.
  • Η κακή διδασκαλία των μαθηματικών η οποία στηρίζεται στην απομνημόνευση και αποστήθιση και όχι στην κατανόηση μέσω της ενεργητικής συμμετοχής των μα θητών στη διαδικασία ανακαλυψης και κατασκευής της μαθηματικής γνώσης.
  • Ακόμη και η διαδικασία αξιολόγησης των παιδιών, η ασκησιομανία και η βαθμοθηρία λειτουργούν αρνητικά.
 
 
Η φοβική τάση για το μάθημα κατά το μεγαλύτερο ποσοστό δημιουργείται στις τάξεις των μαθηματικών και οφείλεται κυρίως στην προβληματική διδασκαλία και συμπεριφορά των διδασκόντων. 
 
 
 
Πηγή: ΕΘΝΟΣ 
website buy discreet medical viagra viagra superactive canadian
how to cheat with a married woman how can people cheat women who cheat on husbands
abortion pill bleeding website abortion paperwork
abortion pill prices read hysteroscopy dilatation and curettage
cipro 500mg twice a day cipro 500mg tab ciprofloxacin use
metformin metformin metformin
end pregnancy d&c instrument ways to terminate an early pregnancy
how to get an abortion pill facts on abortion pill first trimester abortion pill
prescription coupon cialis coupon coupon for cialis

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3051 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Εισακτεοι
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021 - 16:15
Σχόλια (0)

ερώτηση sos
Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2021 - 21:02
Σχόλια (0)

ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ
Πέμπτη, 25 Φεβρουαρίου 2021 - 15:30
Σχόλια (2)

ΙΚΥ ΕΚΟ
Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2021 - 14:16
Σχόλια (1)

ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ 2022 ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ
Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2021 - 12:54
Σχόλια (3)

ΕΞ ΑΠΟΣΤΑΣΕΩΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟ 2021-22 ΛΕΤΕ;;
Σάββατο, 20 Φεβρουαρίου 2021 - 11:31
Σχόλια (5)

Σχολή με ελάχιστες υποχρεωτικές παρακολουθήσεις
Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021 - 20:33
Σχόλια (8)

Εξεταστική εξ αποστάσεως sos
Παρασκευή, 19 Φεβρουαρίου 2021 - 20:22
Σχόλια (3)

Όριο φοιτησης
Τρίτη, 16 Φεβρουαρίου 2021 - 16:04
Σχόλια (3)

Αλλαγή πεδίου επαλ
Δευτέρα, 15 Φεβρουαρίου 2021 - 16:51
Σχόλια (1)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021
Tην άνοιξη το ν/σ για το μοντέλο διοίκησης των ΑΕΙ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021
Οι εγκύκλιοι για τις εγγραφές μαθητών στα Νηπιαγωγεία και Δημοτικά Σχολεία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021
Πανελλήνιες 2021: Χωρίς βάση εισαγωγής οι παλαιοί υποψήφιοι με το 10%
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021
Η θέση του Πανεπιστημίου Πατρών για την αναδιοργάνωση των Τμημάτων του
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021
Μουσική διαμαρτυρία φοιτητών στο ΠΑΜΑΚ για να ανοίξουν τα Πανεπιστήμια
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Παρασκευή, 26 Φεβρουαρίου 2021
Κλειστά Πανεπιστήμια-Σχολές: Το ΦΕΚ για το Εαρινό Εξάμηνο – ΤΙ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Σελίδα 1 από 4871 (29221 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4869
4870
4871
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης