Τρίτη, 19 Μαρτίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Το μάρκετινγκ μπροστά σε νέες προκλήσεις

 Πιστεύω όπ το πρόβλημα της Ελλάδας δεν είναι το πολυουζπτημενο χρέος, αλλά το ότι, σύμφωνα με τους όρους Μάρκετινγκ, π χώρα μας δεν έχει πελάτες και αυτό γιατί δεν παράγει και δεν διαθέτει επώνημα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν αξία στην παγκόσμια αγορά. Είναι εμφανές ότι η χώρα μας δεν ανταποκρίθηκε στις προκλήσεις ούτε της Ευρωπαϊκής Ενωσης ούτε και της Νομισματικής Ενωσης, αποκτώντας εξωτερικό προσανατολισμό. Πράγματι το πρόβλημα του εξαγωγικού ελλείμματος της χώρας μας είναι μεγάλο. Εχουμε το χαμηλότερο κατά κε φολήν εξαγωγικό εισόδημα της Ευρώπης. Μάλιστα, ενώ στη χώρα μας οι εξαγωγές αντιπροσωπεύουν γύρω στο l0% του ΑΕΠ, σε χώρες που συγκρίνονται πληθυσμιακά με την Ελλάδα, όπως το Βέλγιο, η Ολλανδία, η Δανία, τα αντίστοιχα ποσοστά είναι κατά πολύ υψηλότερα. Είναι γενικά αποδεκτό ότι οι ελληνικές εξαγωγές δεν πρόκειται να αυξηθούν, εάν δεν βελτιωθεί η διεθνής ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων και προϊόντων και της ελληνικής οικονομίας γενικότερα. Πιστεύω ακράδαντα ότι, για να κτίσουμε μια ανταγωνιστική οικονομία, θα πρέπει π επιστήμη του Μάρκετινγκ να αποτελέσει, όπως και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, κυρίως του Βορρά, τρόπο ζωής (modus vivendi). Ενώ όμως στην Ευρώπη το Μάρκετινγκ ως επιστημονικός χώρος διδάσκεται και ερευνάται τουλάχιστον από τις δεκαετίες του '50 και ιου '60, στη χώρο μας η παρουσία της επιστήμης του Μάρκετινγκ στα προγράμματα πανεπιστημιακών σπουδών ήταν μέχρι τα πρώτα χρόνια της δεκαετίας του '80 ελάχιστη αν όχι συμβολική.

Η κατάσταση αυτή διορθώθηκε κάπως, από τα μέσα της δεκαετίας του '80 με τη λειτουργία της ειδίκευσης Μάρκετινγκ στο τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ) και την ενεργοποίηση μιας σειράς μαθημάτων Μάρκετινγκ. Η ειδίκευση αυτή μετεξελίχθηκε σε τμήμα και. από to 1992, άρχισε να λειτουργεί στο ΟΠΑ το τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας (αρχικά με τον τίτλο Επιχειρησιακής Ερευνας και Μάρκετινγκ), με τη φιλοδοξία να γίνει ένα πρωτοπόρο τμήμα, όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και διεθνώς και να αποτελέσει ένα κέντρο ακαδημαϊκής αριστείας στον επιστημονικό χώρο του Μάρκετινγκ.

Η εικοσαετής ιστορία του τμήματος επιβεβαίωσε τους στόχους αυτούς, όπως προκύπτει από ουγκεκριμένες αντικειμενικές αξιολογήσεις. Ειδικότερο, στην πανελληνία αξιολόγηση πανεπιστημιακώντμημάτων που επιχείρησε το υπουργείο Παιδείας το 2000, χρηματοδοτώντας ερευνητική ομάδα υπό την καθοδήγηση του καθηγητή Γεωργίου Μπήτρου, το τμήμα αναδείχθηκε πρώτο στον ευρύτερο χώρο των σηουδών στη διοίκηση των επιχειρήσεων, τόσο από ερευνητικής όσο και από διδακτικής σκοπιάς. Επίσης, τον Ιούνιο του 2010, ολοκληρώθηκε με επιτυχία π αξιολόγηση του τμήματος από εξωτερικούς αξιολογητές, καθηγητές γνωστών πανεπιστημίων του εξωτερικού, τους οποίους είχε ορίσει n ΑΔΙΠ (Αρχή Διασφάλισης Ποιότητας Ανωτάτης Εκπαίδευσης) του υπουργείου Παιδείας. Το τμήμα ήταν μέσα στα πρώτα 10 πα νεπιστημιακά τμήματα πανελλαδικά που αξιολογήθηκαν.

Σύμφωνα με την έκθεση αξιολόγησης, το τμήμα βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο όσον άφορα στο πρόγραμμα σπουδών, τη διδασκαλία και την έρευνα. Το πρόγραμμα σπουδών είναι πολύ επίκαιρο και συγκρίσιμο με εκείνα των πιο αναγνωρισμένων πανεπιστημίων του εξωτερικού . Η έκθεση αξιολόγησης καταλήγει με το συμπέρασμα ότι πρόκειται για το καλύτερο πανεπιστημιακό τμήμα της χώρας μας στα αντικείμενα του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας και το οποίο είναι ανταγωνιστικό διεθνώς.

Οι διακρίσεις αυτές δημιουργούν ακόμη μεγαλύτερος υποχρεώσεις τόσο για το διδακτικό όσο και για το ερευνητικό έργο του τμήματος, το οποίο εστιάζει στην παραγωγή νέας γνώσης σε θέματα μάρκετινγκ και επικοινωνίας που απασχολούν τις ελληντκές επιχειρήσεις και οργανισμούς. Γι' αυτό και n μεγάλη πρόκληση για το τμήμα μας είναι n διοχέτευση των πορισμάτων των ερευνών μας που δημοσιεύονται στα πιο έγκριτα επιστημονικά περιοδικά Μάρκετινγκ στον κόσμο, όχι μόνο στους φοιτητές μας στο αμφιθέατρο, κάτι βέβαια που αποτελεί και το συγκριτικό πλεονέκτημα του τμήματος μας διεθνώς, αλλά και σε αυτούς για τους οποίους γίνεται n επιστημονική έρευνα: τα στελέχη των επιχειρήσεων.

Ανταποκρινόμενοι στην πρόκληση αυτή, επιδιώκουμε τη συστηματική δημοσιοποίηση των πρακτικών επιπτώσεων των αποτελεσμάτων των ερευνών μας, τραο από τις στήλες έγκριτων εφημερίδων και περιοδικών που διαβάζουν τα στελέχη των επιχειρήσεων, όσο και στο πλαίσιο συνεδρίων και ημερίδων, όπως για παράδειγμα στα συμπόσια της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και στα συνέδρια του Ελληνικού Ινστιτούτου Μάρκετινγκ. Το έργο του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας και η συμβολή του στην οικονομία και στην κοινωνία παρουσιάστηκε και συζητήθηκε σε ειδική εκδήλωση έγινε στο πλαίσιο του εορτασμού των 20 ετών λειτουργίας του στις 26 Νοεμβρίου 2012 στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.Το μάρκετινγκ μπροστά σε νέες προκλήσεις μια ανταγωνιστική οικονομία, θα πρέπει η επιστήμη του Μάρκετινγκ να αποτελέσει, όπως και σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες, κυρίως του Βορρά, τρόπο ζωής. 

Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ 

ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase
women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband
how to catch a cheat go online
viagra 100mg tablet generic no prescription viagra online
how to cheat with a married woman read here redirect
affairs with married men what makes married men cheat go
women love to cheat click here online
website abortion clinic chicago how abortion pill works
men and women go meet and cheat
tretinoin open priligy pill
voltaren nedir charamin.com voltaren gel

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4123 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (1)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (1)

ΔΩΡΕΑΝ Μαθήματα Αγγλικών / Απόκτησε (Lower, Advanced, Proficiency)
Κυριακή, 3 Δεκεμβρίου 2023 - 04:06
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (4)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (12)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (2)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Κυριακή, 17 Μαρτίου 2024
Πανελλήνιες 2024: Η προκήρυξη για την εισαγωγή στην Πυροσβεστική Ακαδημία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Κυριακή, 17 Μαρτίου 2024
Ποιες σχολές θα κινδυνεύσουν να κλείσουν με τη λειτουργία των ιδιωτικών ΑΕΙ;
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σελίδα 1 από 6156 (36931 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6154
6155
6156
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης