Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 8 Φεβρουαρίου 2013
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Ανακοίνωση για την διατήρηση του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης στην Ιεράπετρα

Διαβάστε παρακάτω την αναλυτική επιχειρηματολογία αναφορικά με την διατήρηση του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Κρήτης στην Ιεράπετρα:

 

 Το τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης

Συνοπτικά

· Το Τμήμα Εμπορίας και Διαφήμισης (Μάρκετινγκ) είναι το μοναδικό τμήμα στην Ελλάδα που προσφέρει κατεύθυνση Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, καθώς έχει ενσωματώσει πλήρως στο πρόγραμμα σπουδών του τις εφαρμογές της ψηφιακής τεχνολογίας και της πληροφορικής στην επιστήμη του Μάρκετινγκ. Με τον τρόπο αυτό διαφοροποιείται από τα υπόλοιπα ομότιτλα τμήματα και ανταποκρινόμενο στις σύγχρονες τάσεις του κλάδου και της αγοράς εργασίας εξοπλίζει του αποφοίτους του με πρωτοπόρα και καινοτόμα γνώση. 

· Υπάρχει πλήρης κάλυψη των θέσεων των εισακτέων (150-180) καθώς και υψηλή ζήτηση των αποφοίτων από την αγορά εργασίας (στοιχεία 2012). Χαρακτηριστικό ως προς το πρώτο, είναι το γεγονός ότι το τμήμα βρίσκεται στις 6 πρώτες επιλογές του 40% των εισακτέων του.

· Το τμήμα αποτελεί επίσης μία εκ των βασικών επιλογών των υποψηφίων από την Κρήτη καθώς το  50% περίπου των εισακτέων προέρχεται από την μεγαλόνησο. Επομένως, ικανοποιεί τη ζήτηση των υποψηφίων του νησιού που σε διαφορετική περίπτωση θα έπρεπε να φοιτήσουν εκτός Κρήτης με υψηλό κόστος φοίτησης.

· Οι κτηριακές εγκαταστάσεις του τμήματος, με σύγχρονο εξοπλισμό χρηματοδοτούμενο από το ΕΠΕΑΕΚ,  έχουν παραχωρηθεί από τον ΟΑΕΔ με μηδενικό κόστος στο ΤΕΙ Κρήτης. Θα πρέπει να σημειωθεί ότι το ΕΘΙΑΓΕ παραχώρησε και αυτό με τη σειρά του γειτνιάζον στο τμήμα οικόπεδο για την περαιτέρω κτηριακή ανάπτυξη  του τμήματος.    

· Το τμήμα διαθέτει υψηλού επιπέδου Επιστημονικό Προσωπικό, κατόχους διδακτορικών τίτλων σπουδών με έντονη ερευνητική δραστηριότητα, όπως αυτή καταγράφεται από τη δημοσίευση επιστημονικών εργασιών, τις ανακοινώσεις σε διεθνή ακαδημαϊκά συνέδρια και τη συμμετοχή σε ποικίλα ερευνητικά προγράμματα.

 
 

Κόστος από την κατάργηση ή μεταφορά των τμημάτων

1. Κατάργηση του μοναδικού τμήματος στην Ελλάδα που προσφέρει κατεύθυνση Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, ανταποκρινόμενο πλήρως στις σύγχρονες απαιτήσεις της αγοράς.

2.  Δημιουργία έντονου κοινωνικού αναβρασμού και δυσαρέσκειας , καθώς  η κοινωνία της Ιεράπετρας, πέρα όλων των άλλων, στερείται την επωφελή σε πολλά επίπεδα λειτουργία ενός τριτοβάθμιου εκπαιδευτικού ιδρύματος.

3.  Απώλεια και συνακόλουθη ερήμωση των εγκαταστάσεων, με κίνδυνο την πλήρη απαξίωσή τους.  

4. Συνωστισμός στο Ηράκλειο (σε περίπτωση μεταφοράς), γεγονός που θα προκαλέσει την υποβάθμιση του παρεχόμενου επιπέδου εκπαίδευσης.

5. Ανάγκη για τη δημιουργία πρόσθετων πολυδάπανων υποδομών στο Ηράκλειο,  ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες στέγασης του τμήματος .

6.  Αύξησης του κόστους διαβίωσης των φοιτητών στο Ηράκλειο καθώς στην Ιεράπετρα το συγκεκριμένο κόστος είναι πολύ μικρότερο.

 

 

Κόστος από τη διατήρηση των τμημάτων

· Οικονομικό κόστος για το Υπουργείο της τάξης των 55.000€ ετησίως (είναι το επί πρόσθετο κόστος της διατήρησης των τμημάτων στο νομό ), ήτοι 35€ /φοιτητή/ έτος.

· Τα οφέλη από την ενδεχόμενη κατάργηση και συγχώνευση των τμημάτων, υπακούοντας με αυτό τον τρόπο στην κοντόφθαλμη λογική της μείωσης του λειτουργικού κόστους, θα είναι μηδαμινά σε σχέση με τις πολλαπλάσιες αρνητικές κοινωνικές, εκπαιδευτικές και οικονομικές συνέπειες που θα επιφέρει.


 

1. Το Τμήμα Εμπορίας & Διαφήμισης (Marketing) - Παράρτημα Ιεράπετρας

Στο πλαίσιο του ολοένα αυξανόμενου ανταγωνισμού που χαρακτηρίζει την παγκόσμια επιχειρηματική δραστηριότητα, το μάρκετινγκ αναδεικνύεται ως το θεμελιώδες εργαλείο δημιουργίας ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος και ανάπτυξης καινοτόμων ιδεών για την αποτελεσματική προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

 

1.1  Αντικείμενο Σπουδών

Η διαπίστωση αυτή απετέλεσε και την αιτία για την ίδρυση του Τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του Τ.Ε.Ι. Κρήτης το 2003, στο οποίο σήμερα υπηρετούν τέσσερις μόνιμοι καθηγητές και στεγάζεται σε κτηριακές εγκαταστάσεις ιδιοκτησίας ΟΑΕΔ. Το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος έχει διαμορφωθεί βάσει διεθνών προτύπων και σε συνάρτηση με τις ανάγκες της αγοράς, ενώ στοχεύει στην αποτελεσματική κατάρτιση των σπουδαστών του στο ευρύτερο αντικείμενο του μάρκετινγκ, με ιδιαίτερη έμφαση στις νέες τεχνολογίες και τη χρήση υπολογιστών. Οι εκπαιδευτικοί και ερευνητικοί στόχοι του Τμήματος υποστηρίζονται αποτελεσματικά από τον σύγχρονο εξοπλισμό του, καθώς η 100% απορρόφηση των κονδυλίων από το ΕΠΕΑΕΚ είχε ως αποτέλεσμα την πλήρη υλοποίηση όλων των αναγκαίων υποδομών για τη ορθή λειτουργία του τμήματος σε όλα τα επίπεδα. Το Τμήμα προσφέρει τρεις (3) διαφορετικές ειδικεύσεις μέσω αντιστοίχων τομέων: Ηλεκτρονικού, Τουριστικού και Αγροτικού Μάρκετινγκ.

 

1.2   Καινοτόμο Πρόγραμμα Σπουδών

Το τμήμα έχει αναπτύξει ένα από τα πιο καινοτόμα προγράμματα σπουδών στην Ελλάδα, μοναδικό στο αντικείμενο του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ, ενός τομέα με συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση από κάθε μεγέθους επιχείρηση και οργανισμό παγκοσμίως.

Ενδεικτικά μερικά από τα καινοτόμα χαρακτηριστικά του προγράμματος σπουδών:

·         Δημιουργία, προώθηση και διαχείριση Ηλεκτρονικών Καταστημάτων

·         Σχεδιασμός, προώθηση και διαχείριση Ιστότοπων (WebDesign)

·         Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης (SEO)

·         Internet Advertising (SEM/Adwords)

·         e-Mail Marketing

·         Δημιουργία διαφημιστικών Βίντεο

·         Σχεδιασμός Έντυπων και Διαδικτυακών Διαφημίσεων

·         Εργασία και απασχόληση από απόσταση on-line (outsourcing, oDesk)

·         και πολλά άλλα

 

1.3  Έρευνα

Στο Τμήμα λειτουργούν δύο ερευνητικά εργαστήρια, το Εργαστήριο Ηλεκτρονικής Επιχειρηματικής Ευφυΐας (e-Business IntelligenceLab) και το Εργαστήριο Ποιότητας Τροφίμων. Μέσω των εργαστηρίων αυτών επιτυγχάνεται η διαχείριση έργων, τα οποία  συμβάλλουν στην ανάπτυξη του νομού Λασιθίου και της ευρύτερης περιοχής της Κρήτης. Παράλληλα,  ενισχύεται και αναπτύσσεται η ερευνητική εμπειρία των φοιτητών με την ενεργό συμμετοχή τους σε αυτά.

 Έχουν εκπονηθεί ποικίλα ερευνητικά προγράμματα, όπως:

1. Ερευνητικό πρόγραμμα μεταξύ της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Λασιθίου, του Δήμου Ιεράπετρας και του Κέντρου Τεχνολογικής Έρευνας (ΚΤΕ) Κρήτης, στα πλαίσια του έργου  ‘Υποστήριξη Πιστοποίησης Αγροτικών Κτηνοτροφικών Προϊόντων’, από 29/9/2006.

2. Ερευνητική δραστηριότητα, σε συνεργασία με την Ιατρική Σχολή του Πανεπιστημίου Κρήτης, με σκοπό τη διερεύνηση του βαθμού επιβάρυνσης του περιβάλλοντος και των επιπτώσεων στην ανθρώπινη υγεία (συσσώρευση φυτοφαρμάκων στον ανθρώπινο οργανισμό), από τη χρόνια και ευρεία χρήση φυτοφαρμάκων στον πρωτογενή αγροτικό τομέα (εντατικές θερμοκηπιακές καλλιέργειες) και ειδικά στην περιοχή της Ιεράπετρας.

3. «Δίκτυο Οργάνωσης Πληροφόρησης και Προώθησης Αγροτικού Τουρισμού νομού Λασιθίου», Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κοινοτικής Πρωτοβουλίας LEADER (2000-2006) μέτρο 1.2 «Ενισχύσεις σε Επενδύσεις – Στήριξη στην Επιχειρηματικότητα» Παρεμβάσεις Αγροτικού Τουρισμού Ολοκληρωμένης Προσέγγισης, ΚΤΕ Κρήτης, Προϋπολογισμός: €80.000

4.  «Ανάπτυξη συστήματος τηλε-Αγοράς και Ηλεκτρονικού Εμπορίου» (e-mall) Επιχειρησιακό Πρόγραμμα Κοινοτικής Πρωτοβουλίας LEADER (2000-2006) μέτρο 1.2 «Ενισχύσεις σε Επενδύσεις – Στήριξη στην Επιχειρηματικότητα», ΚΤΕ Κρήτης, Προϋπολογισμός: €100.000

5.  «Ενιαίο Gis Πληροφοριακό Σύστημα για το Δήμο Ιεράπετρας με Έμφαση στη Διαχείριση Υδάτινου Δυναμικού και των Αντίστοιχων Δικτύων Υποδομής», ΚΤΕ Κρήτης, Προϋπολογισμός: €185.000

 

1.4 Εξωστρέφεια

Πέραν των ερευνητικών και εφαρμοσμένων έργων, το Τμήμα διοργανώνει πλήθος άλλων δραστηριοτήτων, μεταξύ των οποίων:

· Διοργάνωση πανελλήνιο συνεδρίου με θέμα «Νέες Τεχνολογίες & Marketing»,

· Διεξαγωγή σεμιναρίων  προς εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του δήμου, κυρίως σε θέματα υπολογιστών και διαδικτυακής προώθησης,

·   Καθώς και διεξαγωγή ποικίλων σεμιναρίων, ημερίδων και διαλέξεων από διακεκριμένους έλληνες και ξένους ακαδημαϊκούς και επιχειρηματίες.

Επίσης, προσφέρει ενεργά τις υπηρεσίες του στην τοπική κοινωνία λειτουργώντας ως άμισθος σύμβουλος του Δήμου Ιεράπετρας σε θέματα τουρισμού και ανάπτυξης, ενώ έχει συμβάλει στην ανάπτυξη και προβολή φορέων, όπως για παράδειγμα τη δημιουργία της καμπάνιας του Κέντρου Θεραπείας Εξαρτημένων Ατόμων (ΚΕΘΕΑ) Αριάδνη, όπου η ομάδα των φοιτητών και καθηγητών του τμήματος στα πλαίσια της ιδέας να προσφέρουν αφιλοκερδώς ολοκληρωμένες υπηρεσίες μάρκετινγκ σε Μη Κερδοσκοπικές Οργανώσεις (ΜΚΟ), με αφορμή τις εκδηλώσεις για την Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, ανταποκρίθηκε πλήρως στη δημιουργία νέας διαφημιστικής καμπάνια της οργάνωσης.

Επίσης, μέλη του τμήματος και φοιτητές εργάστηκαν αμισθί  κατά το σχεδιασμό, την ανάπτυξη και τη διαδικτυακή προβολή των ιστοσελίδων:

·     της δημοτικής θεατρικής ομάδας (http://theatro.ierapetra.gr/)

·   του portal για το Ινστιτούτου Θαλάσσιας και Περιβαλλοντικής Έρευνας Αιγαίου «Αρχιπέλαγος»(www.archipelago.gr).

·  της Πύλης A-ZMarketing.gr.  Στόχος του οποίου είναι η διάχυση πληροφορίας και η ανταλλαγή τεχνογνωσίας μεταξύ των επαγγελματιών και ακαδημαϊκών στον ευρύτερο χώρο του marketing. (www.A-ZMarketing.gr).

Επίσης, καθηγητές και φοιτητές του τμήματος, χρησιμοποιώντας την τεχνογνωσία στο ηλεκτρονικό και τουριστικό μάρκετινγκ συμβάλουν σημαντικά στην προβολή, την ανάδειξη και την ανάπτυξη της περιοχής, τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Μερικές εθελοντικές δράσεις σε αυτό τον τομέα συμπεριλαμβάνουν:

  1. Τη συμμετοχή στη συμπλήρωση του φακέλου προς την Ευρωπαϊκή Ένωση Παράλιων και Παράκτιων Περιοχών (EUCC) με αποτέλεσμα την βράβευση της Ιεράπετρας με το χρυσό βραβείο, συγκαταλέγοντάς την στους 10 κορυφαίους Ευρωπαϊκούς προορισμούς για το 2011.
  2. Το συνεχή εμπλουτισμό, από ομάδα φοιτητών και καθηγητών, των λημμάτων της εγκυκλοπαίδειας WikiPedia σε τουριστική πληροφορία για την περιοχή, ενισχύοντας την διαδικτυακή της εικόνα.
  3. Το σχεδιασμό και την προώθηση του mini-site http://salata.ierapetra.gr για το εγχείρημα κατάρριψης ρεκόρ Γκίνες για την μεγαλύτερη σαλάτα στον κόσμο ως χορηγοί  διαδικτυακής προβολής το 2010.
  4. Τη συνεργασία με το γραφείο Νέων Τεχνολογιών του δήμου Ιεράπετρας για την συνεχή διαδικτυακή προώθηση της περιοχής σε κοινωνικά δίκτυα και σε λοιπές web υπηρεσίες, καθώς και την ενημέρωση του τουριστικού ιστοχώρου με υλικό (https://www.facebook.com/visitierapetra). Στα πλαίσια της συγκεκριμένης δράσης, η Ιεράπετρα έχει την μεγαλύτερη διαδικτυακή τουριστική προώθηση που είχε ποτέ.
  5. Την υποστήριξη του δήμου Ιεράπετρας σε θέματα διαδικτύου και την κατασκευή του επίσημου διαδικτυακού χώρου του δήμου ( http://dimos.ierapetra.gr  )
  6. Τη διεξαγωγή ελεύθερων σεμιναρίων προς τοπικές επιχειρήσεις, σχετιζόμενες με τον τουρισμό, για την ενημέρωση και την εκπαίδευσή τους σε θέματα σχετικά με ηλεκτρονικό μάρκετινγκ στον τουρισμό.
  7. Τη δωρεάν προώθηση τοπικών επιχειρήσεων στο διαδίκτυο από φοιτητές με την συμμετοχή τους στον παγκόσμιο διαγωνισμό της Google στην πλατφόρμα Adwords (GoogleOn-LineMarketingChallenge).

 

1.5 Ακαδημαϊκή Αναγνώριση

Ταυτόχρονα το εκπαιδευτικό προσωπικό του τμήματος παρουσιάζει σημαντικό αριθμό δημοσιεύσεων σε επιστημονικά περιοδικά (ΙΕΕΕ, Elsevier και Springer) και ακαδημαϊκά συνέδρια, με μεγάλο  αριθμό ετεροαναφορών και  διακρίσεις σε διεθνές και εθνικό επίπεδο. H αναγνώριση του επιστημονικού τους έργου αποδεικνύεται και από τα βραβεία καλύτερου άρθρου «BestpaperAward» που έχουν λάβει σε διεθνή επιστημονικά συνέδρια.

Επιπλέον, διατηρεί σημαντικούς δεσμούς και ερευνητικές συνεργασίες με άλλα τμήματα του ΤΕΙ Κρήτης, με τμήματα του Πανεπιστημίου Κρήτης,  του Πανεπιστημίου Πειραιά και του Πανεπιστημίου Αιγαίου και του ΤΕΙ Θεσσαλονίκης αλλά και με τμήματα του εξωτερικού. Τα μέλη Ε.Π. του τμήματος έχουν συμμετάσχει σε πλήθος από ερευνητικά ευρωπαϊκά προγράμματα και σε νέες προτάσεις (FP6, FP7)σε συνεργασία με άλλα ΑΕΙ και εταιρείες της Ελλάδας και του εξωτερικού.

 

1.6   Προτίμηση από τους Υποψήφιους Φοιτητές

Το σύνολο του παραγόμενου ακαδημαϊκού και ερευνητικού έργου, σε συνδυασμό με την άρτια υλικοτεχνική υποδομή και τις πολύ καλές επαγγελματικές προοπτικές, αποτελούν τους βασικούς λόγους για την αυξημένη ζήτηση του Τμήματος από τους υποψήφιους φοιτητές. Στοιχείο που επιβεβαιώθηκε και το τρέχον ακαδημαϊκό έτος 2012-13, όπου το 40% των επιτυχόντων δήλωσαν το τμήμα στις πρώτες τους 6 επιλογές, ενώ το 10% το είχε δηλώσει πρώτη επιλογή. Τα ποσοστά αυτά κρίνονται ιδιαίτερα υψηλά και σε πολλές περιπτώσεις συγκρίσιμα ακόμα και με αντίστοιχα τμήματα μεγάλων αστικών κέντρων όπως της  Αθήνας. Η φετινή επιτυχία του τμήματος αποδεικνύεται, τη δεδομένη χρονική στιγμή, ακόμα μεγαλύτερη αν αναλογιστεί κανείς την οικονομική κρίση που ειδικά φέτος ανάγκασε μεγάλο αριθμό υποψηφίων να δηλώσουν αποκλειστικά  σχολές που βρίσκονται κοντά στο τόπο κατοικίας τους. Το γεγονός πως μεγάλος αριθμός φοιτητών έχει συνειδητά δηλώσει το τμήμα στις πρώτες του επιλογές φανερώνει πως αντίστοιχα μεγάλο θα είναι και το ποσοστό αυτών που θα παραμείνουν ενεργοί φοιτητές και θα φοιτήσουν στην πόλη της Ιεράπετρας.

 

1.7  Επαγγελματική Αποκατάσταση Αποφοίτων

Λόγω του σύγχρονου και ανταγωνιστικού αντικειμένου σπουδών του τμήματος, λαμβανομένου υπόψη και του γεγονότος της  οικονομικής ύφεσης, υπάρχει υψηλή απορρόφηση των αποφοίτων μας από την αγορά εργασίας.  Χαρακτηριστικό ως προς αυτό τα αποτελέσματα δύο ερευνών (η τελευταία το 2012), για την επαγγελματική αποκατάσταση  των αποφοίτων του τμήματος. Ενώ, σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, τα ποσοστά ανεργίας των νέων πανελλαδικά κυμαινόταν στο 60%, στους αποφοίτους μας το αντίστοιχο ποσοστό μόλις και μετά βίας προσέγγιζε το 30%.  Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι το 26% των αποφοίτων είχε ήδη βρει δουλειά πριν καν την ολοκλήρωση των σπουδών του, ενώ το 41% απορροφάται από την αγορά εργασίας σε διάστημα μικρότερο του ενός έτους από την ημερομηνία ολοκλήρωσης των σπουδών του.

 

 

 

 

Με εκτίμηση,
Δρ. Μεραμβελιωτάκης Γιώργος

 

where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion
women who cheat on their husband click unfaithful husband
click read wives cheat
viagra vs cialis real life comparisons generic viagra sales click here
women who cheat on their husband cheat husband women affair
how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands
infidelity in marriage infidelity in marriage redirect
spy app android prashanthiblog.com android spy apps for texting
why some women cheat mdfoosball.com why married men cheat
free spy on cell phone read spyware for android cell phones
metformin metformin metformin
abortion at home spiritocagliese.it facts about abortion
dilation and curettage definition angkortaxidriver.com how many weeks pregnant to have an abortion
having an abortion history of abortion pill abortion pill cost without insurance
lilly cialis coupons cialis discount coupon coupon for cialis
how to get an abortion pill facts on abortion pill first trimester abortion pill
how to get an abortion pill arborawning.com abortion pill articles
vacuum aspiration cost alsarayabahrain.bh how to end a pregnancy
prescription coupon cialis coupon coupon for cialis

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4092 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (10)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Συνοπτικός οδηγός μετατάξεων εκπαιδευτικών για το σχολικό έτος 2024-2025
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Από σήμερα οι αιτήσεις για κατ’ εξαίρεση μετεγγραφές και μετακινήσεις φοιτητών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Κραυγή αγωνίας εκπαιδευτικών: Ως εδώ με τις σχολικές εκδρομές
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες 2024: Σημαντικές συμβουλές λίγο πριν τις εξετάσεις
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Τρίτη, 23 Απριλίου 2024
Σχολεία - Πρωτοφανές: Παραιτήσεις απίστευτου αριθμού στελεχών εκπαίδευσης
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Σελίδα 1 από 6194 (37163 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6192
6193
6194
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης