Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Θέσεις του τμήματος Πληροφορικής¨ΤΕΙ Θεσσαλονίκης για το σχέδιο «Αθηνά»
 

Την άνοιξη αν δεν τη βρεις ,τη φτιάχνεις...

35 μέρες ακόμα είναι ο χρόνος που δίνει το Υπουργείο Παιδείας στα Ιδρύματα που εμπλέκονται στο Σχέδιο Αθηνά ως όριο για διαβούλευση. 35 μέρες μέσα στις οποίες η φοιτητική κοινότητα καλείται σύσσωμη να δείξει την εναντίωση της σε ένα από τα πιο παράλογα και άδικα σχέδια για την αναδιάρθρωση της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης από την περίοδο της μεταπολίτευσης και έπειτα. Ένα σχέδιο που προωθείται από συμφέροντα και πολιτικές σκοπιμότητες. Ένα σχέδιο που θα φέρει, εάν δεν το αποτρέψουμε, τα πάνω κάτω στον χάρτη της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης και της εργασίας πανελλαδικά συρρικνώνοντας, διαλύοντας και ιδιωτικοποιώντας την ανώτατη εκπαίδευση με σαφές αντίκτυπο στον εργασιακό χώρο τόσο του σήμερα όσο και του αύριο. Ένα Σχέδιο που προωθείται με ιλιγγιώδεις ρυθμούς τόσο από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας όσο και από τα περισσότερα υποκινούμενα ΜΜΕ, χωρίς όμως να έχουν αιτιολογηθεί ποτέ οι βαθύτεροι λόγοι για την εφαρμογή του. Ας δούμε λοιπόν τι μπορεί να κρύβεται πίσω από το περιβόητο Σχέδιο Αθηνά.
Η ιστορία έχει ως εξής...
 

Φοιτητική κοινότητα


Η φοιτητική κοινότητα διακρίνεται ανά την ελληνική επικράτεια στις παρακάτω πέντε κατηγορίες: Η πρώτη, φοιτητές οι οποίοι προέρχονται και σπουδάζουν στην πόλη που βρίσκεται το Ίδρυμα τους. Η δεύτερη, φοιτητές που σπουδάζουν και εργάζονται στην πόλη που βρίσκεται το Ίδρυμα τους. Η τρίτη, φοιτητές που προέρχονται από άλλη πόλη και σπουδάζουν σε πόλη διαφορετική από τον τόπο καταγωγής τους. Η τέταρτη, φοιτητές που προέρχονται από άλλη πόλη, σπουδάζουν και εργάζονται σε πόλη διαφορετική από τον τόπο καταγωγής τους και τέλος, η πέμπτη κατηγορία, φοιτητές οι οποίοι υπάγονται σε κοινωνικά κριτήρια (πχ. ΑΜΕΑ, πολύτεκνοι, κτλ.) και ειδικότερα αδέρφια τα οποία επιλέγουν να σπουδάσουν στην ίδια πόλη, πρωτίστως λόγω οικονομικών αναγκών.
Μεγάλο κομμάτι των φοιτητών (πχ. ΑΤΕΙΘ) προέρχονται από την πόλη που βρίσκεται το ίδρυμα που ως τώρα σπουδάζουν. Η επιλογή των σχολών έγινε κυρίως με βάση οικονομικά κριτήρια, δηλαδή τη διευκόλυνση του οικογενειακού προϋπολογισμού. Μεταφέροντας τους σε άλλες πόλεις όχι μόνο μετακυλίεται το κόστος σπουδών στους ίδιους και τις οικογένειες τους που πλέον στην πλειοψηφία τους δεν μπορούν να αντεπεξέλθουν λόγω της οικονομικής συγκυρίας, αλλά και ακυρώνεται η αρχική τους επιλογή. Επιπλέον οι εργαζόμενοι φοιτητές χάνουν τις δουλειές τους λόγω μετακίνησης και υψηλού ποσοστού ανεργίας στην επαρχία και αδυνατούν να αυτοσυντηρηθούν. Ας μην αναφερθούμε βέβαια στα οικονομικά προβλήματα που θα αντιμετωπίσουν οι ειδικές κατηγορίες σε μια περίοδο που τους αφαιρούνται και τα επιδόματα που δικαιωματικά ως τώρα λάμβαναν. Σε συνδυασμό με τις περικοπές στη σίτιση και τη στέγαση αποκλείεται μεγαλύτερη μερίδα φοιτητών από την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση. Υποσχέσεις της μορφής επιδότηση - μετακίνηση για τους φοιτητές, είναι μόνο όνειρα θερινής νυκτός, μιας και τα τελευταία χρόνια δεν έχουμε συνηθίσει το Υπουργείο Παιδείας να μας δίνει, παρά να μας παίρνει.
 
Καταργώντας και συγχωνεύοντας σχολές η φοιτητική κοινότητα συρρικνώνεται, καθώς εκ των πραγμάτων τα ιδρύματα υποδοχής αδυνατούν να καλύψουν τον ως τώρα προσφερόμενο αριθμό εισακτέων ακόμα και σε σχολές με υψηλή ζήτηση. Ο περιορισμός της πρόσβασης στην ανώτατη εκπαίδευση και η ουσιαστική κατάργηση του δικαιώματος στη μόρφωση καταδεικνύει τη σαφέστατη αλλαγή προσανατολισμού των κυβερνώντων . Η μόρφωση δεν αποτελεί πια κοινωνικό αγαθό, αλλά είδος πολυτελείας όσων μπορούν να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Αποτέλεσμα των παραπάνω αποτελεί η κατάργηση τμημάτων ανθρωπιστικών και κοινωνικών επιστημών καθώς προκρίνονται οι “αποδοτικότεροι” για την ανάπτυξη τομείς. Η παραγωγική και επιστημονική δύναμη της χώρας μας μειώνεται με τη μαζική μετανάστευση των νέων πτυχιούχων προς αναζήτηση ενός καλύτερου μέλλοντος στις χώρες του εξωτερικού καθώς και η αυτάρκεια της σε εξειδικευμένο ανθρώπινο δυναμικό.
 

Ιδιωτικοποίηση της εκπαίδευσης

Όπως γνωρίζουμε, με αφετηρία το νόμο 4009 του 2011(νόμος Διαμαντοπούλου), οι τότε και επόμενες κυβερνήσεις προωθούν με συστηματικό τρόπο την αποδόμηση της δημόσιας εκπαίδευσης. Με τον τρόπο αυτό ανοίγουν οι “ασκοί του Αιόλου” και τα τα ιδιωτικά Πανεπιστήμια αδράττουν την ευκαιρία που τόσο καιρό περίμεναν. Στο ίδιο μοτίβο ιδιώτες θα χρηματοδοτούν τα ιδρύματα ως χορηγοί καθοδηγώντας το περιεχόμενο σπουδών και την έρευνα προς όφελος τους. Παράλληλα οι φοιτητές θα επωμιστούν μέρος της χρηματοδότησης των Πανεπιστημίων με την επιβολή διδάκτρων
σε προπτυχιακό επίπεδο. Άξιος συνεχιστής της προηγούμενης κυβερνητικής επιλογής, ο υπουργός Παιδείας και Δια βίου μάθησης, Κων/νος Αρβανιτόπουλος, επιχειρεί εν “μια νυκτί” να εφαρμόσει όσα δεν κατάφεραν οι προκάτοχοι του και μάλιστα σε μια περίοδο που προωθείται η καταστρατήγηση των δικαιωμάτων και των κοινωνικών παροχών, όπως αυτό της δωρεάν και δημόσιας παιδείας.
Στα πλαίσια αυτής της λογικής το σχέδιο ΑΘΗΝΑ με τις συγχωνεύσεις, συνενώσεις και καταργήσεις σχολών και τμημάτων δίνει την ευκαιρία στους επιτήδειους να καθορίζουν το περιεχόμενο και την κατεύθυνση των σπουδών καθώς και το κόστος για την απόκτηση γνώσης. Συνεπώς η εκπαίδευση θα αποτελεί προνόμιο μιας μειοψηφίας οικογενειών που θα μπορούν να στηρίξουν οικονομικά τις σπουδές των παιδιών τους.
 

Εργασιακά δικαιώματα

Η αυτονόητη απαξίωση των πτυχίων που δρομολογείται με το σχέδιο ΑΘΗΝΑ οδηγεί στην αποσύνδεση των εργασιακών δικαιωμάτων των πτυχιούχων. Σκοπός του είναι η δημιουργία ενός νέου μοντέλου εργαζόμενου “μιας χρήσης”. Εργαζόμενοι πολλών ταχυτήτων χωρίς επαγγελματικά και εργασιακά δικαιώματα που θα εξυπηρετούν συγκυριακά τις ανάγκες τις αγοράς και θα απολύονται μετά την “ημερομηνία λήξης” τους.
Ταυτόχρονα με τη κατάργηση θέσεων εργασίας τόσο του διδακτικού, όσο και του διοικητικού και τεχνικού προσωπικού καταρρίπτεται και το βασικότερο επιχείρημά τους για το άνοιγμα νέων θέσεων εργασίας στην περιφέρεια. Ο κάθε καθηγητής που έχει δει δραματική μείωση στις αποδοχές του το τελευταίο χρονικό διάστημα θα αδυνατεί να πληρώσει ακόμα και τα έξοδα μετακίνησης του, για τη μεταφορά του στο χώρο εργασίας.
Όπως προκύπτει ο σχεδιασμός της κυβέρνησης αποβλέπει στη δημιουργία στρατιάς πτυχιούχων ανέργων με αυξημένα επιστημονικά προσόντα. Πρόκειται για εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό προϊόν της φορολογίας του Έλληνα εργαζόμενου το οποίο εν τέλη “δωρίζεται” σε επιχειρήσεις του εξωτερικού.
Ακαδημαϊκό & επιστημονικό περιβάλλον
Στην πλαστή κατάσταση που είχε δημιουργηθεί τα προηγούμενα χρόνια με τη στήριξη και τη χρηματοδότηση της ΕΕ μέσω ΕΠΕΑΕΚ με σχολές χωρίς σαφές αντικείμενο και επαγγελματική προοπτική έρχεται να “ απαντήσει” το σχέδιο ΑΘΗΝΑ. Με αυθαίρετα κριτήρια που στερούνται επιστημονικής και θεωρητικής βάσης αποφασίζεται το κλείσιμο ακόμα και σχολών που έχουν κριθεί από τις δικές τους αξιολογήσεις επαρκείς και άριστες (βλέπε τμήμα Πληροφορικής ΑΤΕΙΘ) . Χρήματα και υποδομές που έχουν διατεθεί για αυτές τις σχολές θα μείνουν αναξιοποίητα και θα καταστραφούν καθώς δεν μπορούν να μεταφερθούν στις νέες εγκαταστάσεις. Σε περίοδο κρίσης , όπου ζητούν από όλους μας να περιορίσουμε τις ίδιες τις ζωές μας , αυτό και μόνο αποτελεί πρόκληση.

Η λεγόμενη “αναβάθμιση” που προτείνεται, στην πραγματικότητα μεταφράζεται σε υποβάθμιση τόσο της αξίας των ίδιων των πτυχίων, όσο και της γνώσης – μάθησης που προσφέρεται στους φοιτητές από τα αντίστοιχα Τμήματα και τα Ιδρύματα στα οποία φοιτούν. Αυτό πηγάζει κυρίως από τη (κατά κύριο λόγο αυθαίρετη) συνένωση διαφορετικών προγραμμάτων σπουδών, Τμημάτων με τελείως διαφορετικό γνωστικό αντικείμενο (ένα απλό ξεφύλλισμα του Σχεδίου μπορεί να το επιβεβαιώσει).
Επιπροσθέτως, επικείμενες μετακινήσεις – συγχωνεύσεις θα καταλήξουν στην υπερχείλιση φοιτητών λόγω της αδυναμίας υποστήριξης τους, τόσο από τις ανεπαρκείς κτιριακές εγκαταστάσεις όσο και από τις ελλιπείς υλικοτεχνικές υποδομές – παροχές. Αναμφισβήτητα θα υπάρξουν τεράστιες επιπτώσεις στην ποιότητα και την ομαλή ροή της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Τα παραπάνω, παράλληλα κιόλας με τη συνεχόμενη μείωση του εκπαιδευτικού προσωπικού (στην περίπτωση των ΤΕΙ και της απόλυσης μεγάλου μέρους του Έκτακτου Προσωπικού τους) αλλά και της χρηματοδότησης των Ιδρυμάτων, θα συνδράμουν στην ποιοτική και σε δεύτερο επίπεδο στην οριστική κατάρρευση της Δημόσιας και Δωρεάν Παιδείας όπως την γνωρίζαμε ως τώρα.
Κλείνοντας, από τη σκοπιά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα προκύψει άμεσα μείωση τόσο του αριθμού των εισακτέων όσο και της ποικιλίας των διαθέσιμων Ιδρυμάτων, αναγκάζοντας πολλούς μαθητές που επιθυμούν να σπουδάσουν, να στραφούν σε μορφές ιδιωτικής εκπαίδευσης.
 
 

Στο δια ταύτα...

Το συντονιστικό της συνέλευσης του τμήματος πληροφορικής καλεί ολόκληρη την εκπαιδευτική κοινότητα να συμμετέχει στον αγώνα που μας αφορά ΟΛΟΥΣ. Για μια αληθινά δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση που θα εξασφαλίζει τα εργασιακά δικαιώματα στους πτυχιούχους. Για ένα περιεχόμενο σπουδών που δεν θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των επιχειρήσεων, αλλά στις πραγματικές ανάγκες της επιστήμης και της κοινωνίας. Για ελεύθερη και αδέσμευτη πρόσβαση στη γνώση.

Καλούμε φοιτητές, μέλη ΔΕΠ και διοικητικό προσωπικό σε συντονισμό του κοινού αγώνα με:
  • Μαζικές ανοιχτές συνελεύσεις.
  • Συμμετοχή στις πορείες που οργανώνονται από τα τμήματα.
  • Στήριξη των αποφάσεων των υπόλοιπων τμημάτων και των οργάνων των μελών ΔΕΠ.
  • Άνοιγμα του μετώπου μέσω διευρυμένων κοινών συνελεύσεων και λήψη αποφάσεων μέσα από αυτές.
  • Αναζήτηση υποστήριξης και συντονισμού αγώνα με φορείς και λοιπά ενεργά συνδικάτα.
  • Ας μην τους αφήσουμε να καταστρέψουν το μέλλον μας.
Aς μην τους αφήσουμε να αποφασίζουν ερήμην μας. Ας μην αφήσουμε τον ανορθολογισμό να
κυριαρχήσει στη ζωή μας. Καιρός για δράση...
 
Αφού σπέρνουν ανέμους ας θερίσουν θύελλες! 

Συνέλευση Τμήματος Πληροφορικής ΑΤΕΙΘ
how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands
women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband
read click here how to catch a cheater
click read wives cheat
viagra 100mg tablet buy viagra in toronto online
open buy generic viagra viagra soft how to take
click here wife cheated how to know if wife has cheated
click here when married men cheat catch a cheat
how to cheat on wife when your husband cheats how to know if wife has cheated
why do men cheat on their girlfriends go did my girlfriend cheated on me
i think my boyfriend cheated on me my boyfriend cheats would my boyfriend cheat
dating for married click why do wife cheat
adult dog sex stories tolobel.com incest nifty sex stories
walgreens coupon code photo read coupons for prescription medications
cialis 20mg amoxicillin 250mg cephalexin
amoxicillin antibiyotik fiyat americanstreethockey.com amoxicillin dermani haqqinda
amoxicillin 1000 mg yunaweddings.com amoxicillin 500 mg
end pregnancy d&c instrument ways to terminate an early pregnancy
discount prescription coupons coupons for cialis printable prescription coupons

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4087 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 15 Φεβρουαρίου 2013

Σχόλια (1)

 το σχεδιο αθηνα πρεπει να συνεχιστει,δε μας ενδιαφερει που καποιοι δεν το θελουν για x,y λογους,το θεμα ειναι το γενικο καλο


pill for abortion online website abortion pills
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online
where can i get the abortion pill online click buy cytotec for 24 week abortion
ordering abortion pills to be shipped to house link where can i get the abortion pill online
reasons married men cheat why do married men cheat I cheated on my boyfriend
go redirect pregnancy termination options
Υποβλήθηκε πριν από 4087 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Δευτέρα, 18 Φεβρουαρίου 2013

Σχόλια (0)
 ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΘΗΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ ΝΕΑ ΒΑΣΗ  ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΙΚΟ ΟΠΟΥ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΞΕΡΟΥΝ ΠΟΙΕΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΝ ΓΝΩΣΗ ΤΟΥΣ ΝΑ ΠΑΝΕ ΝΑ ΦΟΙΤΗΣΟΥΝ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΙΑΛΕΞΑΝ ΑΥΤΟΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗΣ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΛΕΝΕ ΘΑ ΦΥΓΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΣΟΥ ΔΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΤΟ ΑΛΛΟ , ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΠΟΥ  ΠΟΥΛΑΝ  ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
read women cheat husband website
women who cheated wifes that cheat read
affairs with married men women who like to cheat go
how to cheat with a married woman women cheat husband women who cheat on husbands
why some women cheat click why married men cheat
Υποβλήθηκε πριν από 4084 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (11)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Σχολεία: Τι αλλάζει στα κυλικεία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Μετεγγραφές φοιτητών 2024: Ποιοί μπορούν να κάνουν αίτηση από σήμερα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Πώς υποβάλλεται καταγγελία για περιστατικό ενδοσχολικής βίας στο stop-bullying.gov.gr
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Προσθήκη προσωνυμίας σε σχολείο της Λάρισας
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Πέμπτη, 25 Απριλίου 2024
Aκαδημαϊκή ταυτότητα: Πώς να τη βγάλετε μέσω gov.gr
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ώρες
Σελίδα 1 από 6198 (37183 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6196
6197
6198
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης