Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2024 - Μηχανογραφικό 2024

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2014
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
ΣΥΓΚΛΗΤΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΚΡΗΤΗΣ προς ΥΠΟΥΡΓΟ: Ανακαλέστε την απόφαση για τον αριθμό εισακτέων

 Η Σύγκλητος και το Συμβούλιο Ιδρύματος του Πολυτεχνείου Κρήτης καλούν την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας είτε να ανακαλέσει άμεσα  την απόφαση για τον αριθμό εισακτέων , αποδεχόμενη την πρόταση του  , είτε να αυξήσει τη χρηματοδότηση στο Ίδρυμα.  
Αυξάνοντας τον αριθμό των εισακτέων χωρίς να εξετάσει τις προϋποθέσεις για την ουσιαστική φοίτησή τους, σημειώνουν η Σύγκλητος και το Συμβούλιο Ιδρύματος ,ο υπουργός Παιδείας:
1)    Αποπροσανατολίζει τους νέους και τις οικογένειές τους, καθώς τους υπόσχεται σπουδές, ενώ στην πραγματικότητα κάποιοι από εκείνους δε θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα μαθήματα λόγω έλλειψης χώρου, υποδομών και προσωπικού. 
2)    Φέρνει τα Πανεπιστήμια στα όριά τους: (α) το διδακτικό προσωπικό, υποχρεωμένο να απασχολείται για τη διδασκαλία επιπλέον τμημάτων διδασκαλίας, δεν μπορεί να προσφέρει όλα τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών, (β) τα ΑΕΙ, για αρκετούς μήνες φέτος θα λειτουργήσουν ως αμιγώς εξεταστικά κέντρα, αφού στις εξεταστικές Φεβρουαρίου και Ιουνίου θα εξεταστούν διπλάσιοι φοιτητές σε σχέση με άλλες χρονιές, (γ) το εργαστηριακό προσωπικό καλύπτει πολύ περισσότερες ώρες εργαστηρίων, ενώ κάποια εργαστήρια δεν γίνονται λόγω έλλειψης προσωπικού και (δ) τα μέλη ΔΕΠ δεν έχουν το χρόνο που απαιτείται για να ασχοληθούν με έρευνα, επίβλεψη διπλωματικών εργασιών, κ.α., αφού πολλές ώρες κάθε εβδομάδα απαιτούνται για τις βασικές διδακτικές και διοικητικές τους υποχρεώσεις.
3)    Δημιουργεί ασφυκτικές συνθήκες για τους φοιτητές:αφενός δεν υπάρχει η δυνατότητα να αναπτύξουν τη σχέση που απαιτείται με τους καθηγητές για τη σωστή μόρφωσή τους και αφετέρου δεν διασφαλίζεται η εύρυθμη και ασφαλής λειτουργία των εργαστηρίων. 
4)    Επιβαρύνει περαιτέρω επαγγελματικούς κλάδους που είναι προ πολλού κορεσμένοι, με συνέπεια πολλοί νέοι να μεταναστεύουν στο εξωτερικό. 
5)    Εισάγει αποφοίτους λυκείου με χαμηλή βαθμολογία στις Σχολές του Ιδρύματος, οι οποίοι, αντικειμενικά, δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στα προγράμματα σπουδών του Πολυτεχνείου.
6)    Διακινδυνεύει την πιστοποίηση των προγραμμάτων σπουδών του Ιδρύματος από την ΑΔΙΠ, λόγω της υποβάθμισης της ποιότητας σπουδών.

Ψήφισμα Έκτακτης Κοινής Συνεδρίασης Συγκλήτου και Συμβουλίου Ιδρύματος Πολυτεχνείου Κρήτης
Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, αγνοώντας τις τεκμηριωμένες αποφάσεις της Συγκλήτου του Πολυτεχνείου Κρήτης και αποκλείοντας κάθε μορφής επικοινωνία, προέβη σε αύξηση του αριθμού εισακτέων του Πολυτεχνείου Κρήτης για το ακαδημαϊκό έτος 2014-2015 κατά 30%.  Η αύξηση αυτή έρχεται σε συνέχεια της περσινής αύξησης κατά 24%, με αποτέλεσμα στις 5 Σχολές του Πολυτεχνείου Κρήτης να προγραμματίζεται η εισαγωγή 825 νέων φοιτητών.  Σε  σχέση με το 2008, το Πολυτεχνείο Κρήτης καλείται να υποδεχθεί 65% περισσότερους εισακτέους, όταν ο προϋπολογισμός του έχει μειωθεί κατά 60%, ενώ ο αριθμός καθηγητών και εργαστηριακού προσωπικού μειώνεται. Ειδικά για το Πολυτεχνείο Κρήτης, ο αριθμός των εισακτέων δεν πρόκειται να μειωθεί λόγω μεταγραφών.
Η απόφαση του Υπουργείου για τον αριθμό των εισακτέων είναι ατεκμηρίωτη, αναιτιολόγητη και δεν μπορεί να βασιστεί σε κανένα ορθολογικό κριτήριο. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι οι 5 αντίστοιχες Σχολές του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου θα υποδεχθούν το 2014-2015 775 νέους φοιτητές, όταν ο αριθμός των καθηγητών στις Σχολές αυτές του ΕΜΠ είναι τριπλάσιος από τον αριθμό των καθηγητών του Πολυτεχνείου Κρήτης, το κόστος ανά φοιτητή είναι διπλάσιο στο ΕΜΠ από το Πολυτεχνείο Κρήτης και ο προϋπολογισμός λειτουργικών δαπανών του ΕΜΠ πολλαπλάσιος από αυτόν του Πολυτεχνείου Κρήτης. Αντίστοιχες αυξήσεις έχουν και τα υπόλοιπα περιφερειακά ιδρύματα, υποδηλώνοντας έτσι την πρόθεση του Υπουργείου να τα μετατρέψει σε εκπαιδευτήρια και εξεταστικά κέντρα, υποβαθμίζοντάς τα ως πανεπιστήμια.
Το Ίδρυμα, με βάση  τις εργαστηριακές υποδομές του, τον αριθμό των καθηγητών και εργαστηριακού προσωπικού, τις χωρητικότητες των αιθουσών διδασκαλίας του και τη συνεχώς μειούμενη χρηματοδότηση, αδυνατεί να υποδεχθεί τον αριθμό φοιτητών που προγραμμάτισε το Υπουργείο. Αυξάνοντας τον αριθμό των εισακτέων χωρίς να εξετάσει τις προϋποθέσεις για την ουσιαστική φοίτησή τους, ο Υπουργός Παιδείας:
7)    Αποπροσανατολίζει τους νέους και τις οικογένειές τους, καθώς τους υπόσχεται σπουδές, ενώ στην πραγματικότητα κάποιοι από εκείνους δε θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν τα μαθήματα λόγω έλλειψης χώρου, υποδομών και προσωπικού. 
8)    Φέρνει τα Πανεπιστήμια στα όριά τους: (α) το διδακτικό προσωπικό, υποχρεωμένο να απασχολείται για τη διδασκαλία επιπλέον τμημάτων διδασκαλίας, δεν μπορεί να προσφέρει όλα τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών, (β) τα ΑΕΙ, για αρκετούς μήνες φέτος θα λειτουργήσουν ως αμιγώς εξεταστικά κέντρα, αφού στις εξεταστικές Φεβρουαρίου και Ιουνίου θα εξεταστούν διπλάσιοι φοιτητές σε σχέση με άλλες χρονιές, (γ) το εργαστηριακό προσωπικό καλύπτει πολύ περισσότερες ώρες εργαστηρίων, ενώ κάποια εργαστήρια δεν γίνονται λόγω έλλειψης προσωπικού και (δ) τα μέλη ΔΕΠ δεν έχουν το χρόνο που απαιτείται για να ασχοληθούν με έρευνα, επίβλεψη διπλωματικών εργασιών, κ.α., αφού πολλές ώρες κάθε εβδομάδα απαιτούνται για τις βασικές διδακτικές και διοικητικές τους υποχρεώσεις.
9)    Δημιουργεί ασφυκτικές συνθήκες για τους φοιτητές:αφενός δεν υπάρχει η δυνατότητα να αναπτύξουν τη σχέση που απαιτείται με τους καθηγητές για τη σωστή μόρφωσή τους και αφετέρου δεν διασφαλίζεται η εύρυθμη και ασφαλής λειτουργία των εργαστηρίων. 
10)    Επιβαρύνει περαιτέρω επαγγελματικούς κλάδους που είναι προ πολλού κορεσμένοι, με συνέπεια πολλοί νέοι να μεταναστεύουν στο εξωτερικό. 
11)    Εισάγει αποφοίτους λυκείου με χαμηλή βαθμολογία στις Σχολές του Ιδρύματος, οι οποίοι, αντικειμενικά, δεν μπορούν να ανταπεξέλθουν στα προγράμματα σπουδών του Πολυτεχνείου.
12)    Διακινδυνεύει την πιστοποίηση των προγραμμάτων σπουδών του Ιδρύματος από την ΑΔΙΠ, λόγω της υποβάθμισης της ποιότητας σπουδών.
Μπροστά σε αυτά τα δεδομένα, η Σύγκλητος και το Συμβούλιο Ιδρύματος του Πολυτεχνείου Κρήτης καλούν την ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας είτε να ανακαλέσει άμεσα αυτή την απόφαση, αποδεχόμενη την πρόταση του Ιδρύματος για τον αριθμό εισακτέων, είτε να αυξήσει τη χρηματοδότηση στο Ίδρυμα. Για να μπορέσει το Πολυτεχνείο Κρήτης να ανταπεξέλθει σε αυτό τον αριθμό εισακτέων απαιτούνται: 
•    Διπλασιασμός του προϋπολογισμού λειτουργικών δαπανών.
•    Αύξηση της επιχορήγησης για έκτακτο εκπαιδευτικό προσωπικό από 50.000 σε 500.000 ευρώ.
•    Αύξηση των κονδυλίων για φοιτητική μέριμνα.
•    Άμεση προκήρυξη θέσεων ΔΕΠ και εργαστηριακού – επιστημονικού προσωπικού.
•    Ενεργοποίηση του μέτρου της κινητικότητας για την ενίσχυση του Ιδρύματος σε διοικητικό και εργαστηριακό προσωπικό
Σε περίπτωση που το Υπουργείο Παιδείας δεν ανταποκριθεί, η Σύγκλητος και το Συμβούλιο Ιδρύματος θα επανεξετάσουν το θέμα. Είμαστε αποφασισμένοι να διατηρήσουμε το επίπεδο σπουδών του Πολυτεχνείου Κρήτης και θα κάνουμε ότι απαιτείται για αυτό.

πηγή:esos.gr 

ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase
where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion
viagra vs cialis real life comparisons where can i hide my viagra click here
click here how to cheat wife how to know if wife has cheated
redirect read here why do married men cheat on their wives
link what is infidelity married cheat
will my husband cheat online women who want to cheat
click here when married men cheat catch a cheat
redirect redirect cheaters
online why most women cheat website
website go open
free spyware apps top free spy apps for android top spy app for android
free coupons printable canadian pharmacy coupons discount prescriptions
tretinoin open priligy pill
voltaren nedir voltaren patch voltaren gel
voltaren voltaren gel voltaren nedir
lilly cialis coupons accuton.com coupon for cialis

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3679 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια

Είναι εύκολη η Αγγλική Φιλολογία του ΕΚΠΑ;;
Τρίτη, 13 Φεβρουαρίου 2024 - 15:53
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακά
Σάββατο, 10 Φεβρουαρίου 2024 - 22:37
Σχόλια (0)

Δεκαπέντε (15) θέσεις έμμισθων υποψηφίων διδακτόρων
Τρίτη, 26 Σεπτεμβρίου 2023 - 14:46
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2023 - 18:41
Σχόλια (6)


Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (0)

Πολιτικής Επιστήμης ΕΚΠΑ ή Κοινωνιολογίας ΕΚΠΑ
Κυριακή, 13 Αυγούστου 2023 - 19:23
Σχόλια (13)

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Σάββατο, 12 Αυγούστου 2023 - 01:50
Σχόλια (3)

ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ
Τετάρτη, 12 Ιουλίου 2023 - 19:36
Σχόλια (11)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
Πανελλαδικές 2024: Διευκρινίσεις σχετικά με το μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία»
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
Πανελλήνιες: Επιλογές σπουδών των υποψηφίων που επιμένουν και ξαφνιάζουν
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
«Τουρισμός για Όλους»: Βγήκαν τα αποτελέσματα- Πώς θα δείτε εάν κληρωθήκατε
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
Υπό ανάφλεξη τα πανεπιστήμια στις ΗΠΑ για τη σφαγή στη Γάζα - Από Κολούμπια μέχρι Χάρβαρντ
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Παρασκευή, 26 Απριλίου 2024
Τι ισχύει για τις εγγραφές μαθητών όταν την επιμέλεια έχει ένας εκ των δυο γονέων
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Σελίδα 1 από 6200 (37196 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
6198
6199
6200
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης