Τρίτη, 16 Αυγούστου 2022
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2022 - Μηχανογραφικό 2022

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 11 Σεπτεμβρίου 2011
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Οδηγίες για τη διδασκαλία της Βιολογίας της Α΄ Λυκείου
 
ΘΕΜΑ: Οδηγίες για τη διδασκαλία της Βιολογίας  της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου για το σχ. έτος 2011-2012
 
Σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες για τη διδασκαλία της Βιολογίας της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου. 
 
Από το βιβλίο της Α΄ τάξης Γενικού Λυκείου των Καστορίνη Α., Κωστάκη -  Αποστολοπούλου Μ., Μπαρώνα – Μάμμαλη Φ., Περάκη Β., Πιαλόγλου Π. έκδοση Ο.Ε.Δ.Β. 2011.

1. Γενική οδηγία: Σε ό,τι αφορά τη διδασκαλία, προτείνεται γενικά, να μη δίνεται έμφαση στις λεπτομέρειες της δομής ή/και της λειτουργίας των επιμέρους οργάνων και συστημάτων. Αντίθετα, κρίνεται σκόπιμο να δίνεται έμφαση στην ανάδειξη της σχέσης δομής και λειτουργίας, στο ρόλο των λειτουργιών στο πλαίσιο της γενικότερης λειτουργίας του οργανισμού ως συνόλου και στην επίδραση διαφόρων παραγόντων - ιδιαιτέρως αυτών που έχουν σχέση με τον τρόπο ζωής του ατόμου - στη διατήρηση της υγείας.

2. Προτείνεται τα κεφάλαια να διδαχθούν με την εξής σειρά:

1ο, 12ο, 9ο , 10ο, 11ο, 7ο και 8ο.
 
3. Οδηγίες για τη διδασκαλία ανά κεφάλαιο:
Κεφ. 1 - Από το κύτταρο στον οργανισμό.
 
Κεφ. 12 - Αναπαραγωγή και Ανάπτυξη.
α. Κατά την κρίση του εκπαιδευτικού μπορεί να δοθεί μικρότερη έμφαση στις παραγράφους:
• Εμμηνορρυσιακός Κύκλος (σ.222-223).
• Σπερματογένεση (σ.226)
• Ωογένεση (σ.226-227)
β. Κατά την κρίση του εκπαιδευτικού μπορεί να δοθεί μικρότερη έμφαση στις λεπτομέρειες της ενότητας:
• ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΟΥ ΕΜΒΡΥΟΥ – ΤΟΚΕΤΟΣ (σ.229-243)

Κεφ. 9 - Νευρικό σύστημα.
α. Κατά την κρίση του εκπαιδευτικού μπορεί να δοθεί μικρότερη έμφαση στις λεπτομέρειες των παραγράφων:
• Δυναμικό ηρεμίας (σ.155)
• Νευρική ώση (σ.156-157)
• Συνάψεις (σ.157-158) 
• Ανώτερες Πνευματικές λειτουργίες (σ.176-178)
β. Κατά την κρίση του εκπαιδευτικού μπορεί να δοθεί μικρότερη έμφαση στις λεπτομέρειες της ενότητας:
• ΑΥΤΟΝΟΜΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ (σ.179-180)

Κεφ. 10 - Αισθητήρια Όργανα – Αισθήσεις.

Κατά την κρίση του εκπαιδευτικού μπορεί να δοθεί μικρότερη έμφαση στις λεπτομέρειες των παραγράφων: 
• Βιοχημεία της όρασης (σ.192-193).
• Ακοή (σ.194-196)
• Ισορροπία (σ.197)

Κεφ. 11 - Ενδοκρινείς αδένες.
 Κατά την κρίση του εκπαιδευτικού μπορεί να δοθεί μικρότερη έμφαση στην ενότητα:
• Τρόποι δράσης των ορμονών (σ.206).
Κεφ. 7 – Ερειστικό σύστημα
Κατά την κρίση του εκπαιδευτικού μπορεί να δοθεί μικρότερη έμφαση στις λεπτομέρειες των ενοτήτων:
• ΟΣΤΑ (σ.124-126)
• ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΟΣΤΩΝ (σ.127-128).
Σημειώνεται ότι το κεφάλαιο έχει διδαχθεί και στην Α’ Γυμνασίου, συνεπώς οι μαθητές/τριες έχουν μια καλή εικόνα και για τις ενότητες ΑΡΘΡΩΣΕΙΣ (σ.129-131) και ΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΣΚΕΛΕΤΟΥ (σ.131-134).
 
Κεφ. 8 – Μυϊκό σύστημα.
Κατά την κρίση του εκπαιδευτικού μπορεί να δοθεί μικρότερη έμφαση στις λεπτομέρειες των παραγράφων:
• Δομή και λειτουργία της γραμμωτής μυϊκής ίνας (σ.141-143)
• Μυϊκή συστολή (σ.144-145)
Η αναφορά για τις ανάγκες των μυϊκών ινών σε ενέργεια χρειάζεται να είναι γενική και όχι συσχετισμένη με το ΑΤΡ (έχει αφαιρεθεί η σχετική ύλη από τη Βιολογία  Γ΄ Γυμνασίου – Κεφ. 3 Μεταβολισμός.)
 
Η ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ
 

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΡΙΣΤΟΦΙΛΟΠΟΥΛΟΥ
online purchase abortion pill abortion pill pill for abortion online
reasons married men cheat why do married men cheat I cheated on my boyfriend
women who cheat on their husband click unfaithful husband
viagra vs cialis real life comparisons generic viagra sales click here
how to cheat with a married woman women who cheated redirect
link what is infidelity married cheat
website infidelity why women cheat on men they love
erotic stories sex stories free malayalam hot sex stories bdsm gay sex stories
viagra prescription coupon free prescription card discount card for prescription drugs
android spy sms mealmixer.com spyware cell phone
progesterone progesterone progesterone
discount pharmacy online click viagra coupons printable
crestor card angkortaxidriver.com discount card for crestor
amoxicillin 1000 mg amoxicillin dermani haqqinda amoxicillin endikasyonlar

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3991 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
ΙΚΥ ΕΚΟ 2019-2020
Τρίτη, 9 Αυγούστου 2022 - 13:49
Σχόλια (16)


ΙΚΥ ΕΚΟ ΛΑΘΟΣ ΠΟΣΟ ΣΤΗ ΣΥΜΒΑΣΗ
Τετάρτη, 3 Αυγούστου 2022 - 22:49
Σχόλια (20)

Ικυ Έκο σημαντική ερώτηση
Τρίτη, 2 Αυγούστου 2022 - 19:38
Σχόλια (21)

Πανελλαδικές
Τρίτη, 2 Αυγούστου 2022 - 11:36
Σχόλια (1)

ΙΚΥ ΕΚΟ
Δευτέρα, 1 Αυγούστου 2022 - 16:24
Σχόλια (12)

Μετεγγραφή
Κυριακή, 31 Ιουλίου 2022 - 21:37
Σχόλια (1)

ΑΠΑΛΛΑΓΗ ΔΙΔΑΚΤΡΩΝ ΑΠΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ
Κυριακή, 31 Ιουλίου 2022 - 17:14
Σχόλια (9)

ΑΠΟ ΒΙΟΙΑΤΡΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΕ ΙΑΤΡΙΚΗ
Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2022 - 13:42
Σχόλια (4)

Την γνώμη σας.
Παρασκευή, 29 Ιουλίου 2022 - 00:54
Σχόλια (6)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Κυριακή, 14 Αυγούστου 2022
Επτά χιλιάδες κενές θέσεις στα Πανεπιστήμια
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Κυριακή, 14 Αυγούστου 2022
Διδακτορική υποτροφία για την εκπόνηση διατριβής στις Πολιτισμικές Σπουδές
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Κυριακή, 14 Αυγούστου 2022
Σχολεία: Με «ατομική ευθύνη» η επιστροφή των μαθητών – Τι θα γίνει με τα self test
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σάββατο, 13 Αυγούστου 2022
Πολυτεχνείο Κρήτης: Επιβράβευση Αριστούχων Φοιτητών με Παροχή Δωρεάν Στέγης στο 2022-2023
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Σελίδα 1 από 5695 (34165 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
5693
5694
5695
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης