Αλέξανδρε, ο Συγκοινωνιολόγος αποτελεί μια Πολυτεχνική εξειδίκευση (η συντριπτική πλειοψηφία κατέχει πτυχίο Τοπογράφου ή Πολιτικού Μηχανικού. Απαιτείται επιπρόσθετα μεταπτυχιακή εξειδίκευση σε κάποιον από τους υποτομείς της Συγκοινωνιολογίας τουλάχιστον ετήσιας διάρκειας ή πτυχίο Μηχανικού και τριετής εργασιακή εμπειρία σε τουλάχιστον 2 από τους τομείς αυτούς). Ωστόσο, μπορούν να γίνουν αποδεκτοί και πτυχιούχοι διαφόρων ΑΕΙ με μεταπτυχιακό µονοετούς τουλάχιστον διάρκειας και που έχουν αποδεδειγµένα απασχοληθεί επαγγελµατικά µε δύο ή περισσότερους από τους τοµείς του αντικειµένου (τους αναφέρουμε αναλυτικά ποιό κάτω) και για χρονικό διάστηµα µεγαλύτερο της πενταετίας. Γενικά το αντικείμενο δεν συσχετίζεται άμεσα με αυτό του νομικού (θεωρητικά θα μπορούσες ίσως να εξειδικευθείς και να ασχοληθείς με τα αντικειμενα 7, 8, 9). Όσον αφορά τις προοπτικές του επαγγέλματος, με τα δεδομένα που έχουμε στην Ελλάδα, οι ανάγκες συσχετίζονται κυρίως με αναπτυξιακά προγράμματα δημοσίου ενδιαφέροντος, τα οποία αρκετά συχνά συνδέονται με επιδοτούμενα ευρωπαϊκά προγράμματα, τα οποία υπάρχουν μεν αλλά σε πολύ μικρή έκταση. Σε βάθος χρόνου, μπορούμε να περιμένουμε σημαντικές επεμβάσεις σε επίπεδο αστικού σχεδιασμού (round road, πεζόδρομοι, ποδηλατόδρομοι κλπ) οι οποίες θα απαιτήσουν εξειδκευμένη υποστήριξη όχι μόνο στο κατασκευαστικό αλλά και στο μελετητικό (ευρωπαϊκά κονδύλια) και διαχειριστικό μέρος. Στην παρούσα συγκυρία εκτιμώ πως οι επαγγελματικές μας επιλογές θα πρέπει να είναι πιο κλασσικές και θα πρέπει να στοχεύουμε σε τέτοιες εξειδικευσεις μόνο επικουρικά και πως θα πρέπει να δίνουμε έμφαση στο βασικό αντικείμενο των σπουδών μας, αξιοποιώντας βέβαια στο βαθμό που αυτό είναι εφικτό τους όποιους συσχετισμούς.
Ειδικότερα το αντικείµενο του Συγκοινωνιολόγου περιλαµβάνει τους εξής τοµείς δραστηριοτήτων: 1. Σχεδιασµό συστηµάτων κυκλοφορίας και µεταφορών µέσα και έξω από τα πλαίσια ρυθµιστικών σχεδίων πόλεων και χωροταξικών σχεδίων ευρύτερων περιοχών. 2. Σχεδιασµό ή και µελέτη µεµονωµένων τµηµάτων του συστήµατος όπως π.χ. οδικών αρτηριών, κυκλοφοριακών κόµβων, σταθµών µεταφορικών µέσων, αεροδροµίων, λιµανιών κλπ. 3. Σχεδιασµό ή και µελέτη συστηµάτων ρυθµίσεως της κυκλοφορίας πεζών και οχηµάτων, δηλαδή µονοδρόµων, σηµάνσεως, φωτεινής σηµατοδοτήσεως καθώς και πεζοδροµήσεως περιοχών. 4. Σχεδιασµό ή και µελέτη αστικών ή υπεραστικών συστηµάτων δηµοσίων συγκοινωνιών (οδικών, υπογείων, και υπέργειων σιδηροδροµικών, υδάτινων και αεροπορικών). 5. Σχεδιασµό ή και µελέτη συστηµάτων µεταφοράς εµπορευµάτων. 6. Σχεδιασµό ή και µελέτη ρυθµίσεως της σταθµεύσεως των οχηµάτων. 7. Έρευνα των οικονοµικών, κοινωνικών και περιβαλλοντικών επιπτώσεων των µεταφορών. 8. Έρευνα, ανάλυση και σχεδιασµός µέτρων για την ασφάλεια των µεταφορών. 9. Τεχνικο-οικονοµικές µελέτες αξιολογήσεως και επιλογής εναλλακτικών λύσεων του συστήµατος ή στοιχείων του συστήµατος των µεταφορών. 10. Οργάνωση, διεξαγωγή και κωδικοποίηση των αποτελεσµάτων µετρήσεων και ερευνών (surveys) που σχετίζονται µε µελέτες κυκλοφορίας και µεταφορών. 11. Εκπαίδευση και οργάνωση έρευνας σε θέµατα που αποσκοπούν στη βελτίωση και προαγωγή των υφισταµένων γνώσεων στους παραπάνω τοµείς.
how often do women cheat on their husbands online how many women cheat on their husbands website open why women cheat on men they love
|