Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Μανωλακης
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Παλια καινουργια υλη
 Οι μαθητες που θα δωσουν πανελληνιες για δευτερη φορα το 2020 θα δωσουν με την καινουργια η υξν παλια υλη 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Με όποιο συστήμα θέλουν , είτε όπως έδωσαν πέρυσι η ίδια ύλη τα ίδια μαθήματα ή με το καινούργιο σύστημα... Εγώ πάντως είμαι απόφοιτος θεωρητικής κ σίγουρα επιλέγω με το καινούργιο, πρώτον γτ σαφέστατα υπερτερούμε έναντι των τελειόφοιτων, μια καλή επανάληψη κ επικεντρώνονται κυρίως στα καινούργια κοινωνιολογία, λογοτεχνία, ενώ οι τελειόφοιτοι είναι όλοι πελαγωμενοι με τον τεράστιο ογκο...κ φυσικά  θα διεκδικήσουμε το 90%των θεσεων κ όχι το 4%οπως έγινε το 2016που αριστούχοι μαθητές δεν πέρασαν γτ είχαν 6-8θεσεις σε κάθε σχολή..  καλή επιτυχία σε όλους μας
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

Η ερώτηση των εκατομμυρίων. Υπομονή για επίσημη ανακοίνωση.Το πιθανότερο είναι με παλιά. Υπάρχουν αναρίθμητα posts για αυτό το θέμα 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 https://www.foititikanea.gr/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%B7%CE%BD%CE%B9%CE%B5%CF%82-%CE%B5%CE%BE%CE%B5%CF%84%CE%AC%CF%83%CE%B5%CE%B9%CF%82/%CF%80%CE%B1%CE%BD%CE%B5%CE%BB%CE%BB%CE%AE%CE%BD%CE%B9%CE%B5%CF%82-2020
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Κωστής
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Έμφραγμα στα ΑΕΙ
 Έμφραγμα στα ΑΕΙ. Τι θα γίνει με το μποτιλιάρισμα που θα δημιουργήσει όλη η πλεμπα που μπήκε φέτος? Θα γεμίσει η αγορά με άχρηστους πτυχιούχος σε δέκα χρόνια!
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (4)

 Η αληθινη πλεμπα θα εμφανιστει στον ακαδημαικο ΧΑΡΤΗ μονον οταν περασει η νδ το σχεδιο για τα ιδιωτικα πανεπιστημια-ΑΠΑΤΕΣ. Οποτε να τι θα γινει τωρα: θα βαλουν τα πανεπιστημια κατωτατη βαση και ολοι οι γονεις θα στελνουν τους μινι-Αινσταιν τους στα ιδιωτικα και φυσικα με το ΑΖΗΜΙΩΤΟ.

Πρεπει να ομολογησω οτι ειναι σατανικο σχεδιο, με αποτελεσμα ο Μητσοτακης να κατατασσεται επαξια στο κλαμπ των villain αναμεσα στους Bowser, Voldemort, Joker κλπ.

Ολα αυτα σε συνδυασμο ν+2 και ΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΜΕ ΑΝΕΞΙΤΗΛΟ απο την Κεραμεως, την ΙΣΟΠΕΔΩΣΗ της 4ης νομικης, και το συστημα του εθνικου απολυτηριου, θα στειλει ολο και πιο πολλα προβατα σε φροντιστηρια και ιδιωτικα σχολεια. Οποτε τωρα οι γονεις που γεμισαν τις καλπες με ψηφους νδ, θα αδειασουν τις τσεπες για χαρη του βοσκου τους του ΚΟΥΛΗ. ΜΠΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

ΠΑΝΤΑ φιλικα, Ι.Ρ. 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Image result for sheep gif transparentΧΟΡΕΥΟΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΧΟΡΟ ΤΟΥ ΒΟΣΚΟΥ ΜΑΣ!!! ΜΠΕΕΕΕImage result for sheep gif transparent
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 οταν θελεις.......... εχεις μυαλο και αναλυεις ακριβεστατα.
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 ΕΧΕΙΣ ΧΟΝΤΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΦΙΛΕ,ΝΑ ΠΑΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ...............!!! ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ 4Η ΝΟΜΙΚΗ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΤΑΜΑΤΗΣΑΝ ΟΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ!!!
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 σαφεστατα....αχρηστη η τεταρτη νομικη,, αναγκαια η ιδιωτικη νομικη!!!!!!!!!!!!!!!!.
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 ΟΤΙ  ΝΑΝΑΙ...!!! ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟ ΨΥΧΟΠΑΘΗ Ι.Ρ. ΣΕ ΚΟΒΩ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΝΤΑΣ ΣΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΟΥ...!!!
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 ο συριζα με διαταξη που ψηφισε δεν επιτρεπει την αναθεωρηση του συνταγματος στο αρθρο 16, αυτο σημαινει οτι για τα επομενα 10 χρονια δεν επιτρεπεται η ιδρυση ιδιωτικων πανεπιστημιων
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Λοιπόν το ξέρουμε ότι η νέα κυβέρνηση θα κάνει τα πανεπιστήμια χειρότερα και από αυτά της Λιβύης και η έρευνα θα πέσει χαμηλότερα και από την τρύπα κόλα στην Ρωσία! Αυτό όμως δεν αναιρεί την σωστή πρωτοβουλία να ιδρύσει ιδιωτικά πανεπιστήμια! Κούλη δώσε !!!
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Τ ΕΧΕΙΣ ΚΑΨΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣ...    Ι.Ρ.   ...!!!ΚΑΤΙ ΣΑΝ Τ ΘΕΟ ΙΑΝΟ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΕΙΣ!ΧΑ,ΧΑ,ΧΑ...!!!ΜΟΝΟΣ ΓΡΑΦΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΨΕΥΔΩΝΥΜΑ................ΑΠΛΑ....ΓΕΛΟΙΟΣ..........!!!! ΜΠΕ....ΜΠΕ....ΜΠΕ....!!!
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Μηπως μπορεις να προσδιορισεις πια ειναι η πλεμπα και οι αχρηστοι
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Εννοείται πως μπορώ αν και για να ρωτάτε έτσι μάλλον θα είστε μέλος της. Είναι όλοι αυτοί που περάσανε με λιγότερο από δέκα σε σχολές που απαιτούν πολύ παραπάνω αλλά λόγο ζήτησης κατεδαφίστηκαν. ! Τώρα να δούμε που θα βγάλει όλο αυτό. Μόνο κακό για την κοινωνία αλλά και για τα παιδιά !!
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Ελπίζουμε ότι η νέα κυβέρνηση κάτι θα κάνει για συτό,και θα ανακόψει αυτή την αλλοπρόσαλλη κατάσταση,να μπαίνουν μαθητές με βαθμό κατω από τη βάση  και με μερικές χιλιάδες μόρια σε σχολές που θα ονομάζονται ΑΕΙ και να συναγωνίζονται έστω και κατ΄όνομα  πτυχιούχους σχολών που κατέβαλλαν σημαντική προσπάθεια για να εισαχθούν.
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
μαρία
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Αμοιβαίες μετεγγραφές - αναζήτηση υποψηφίου
 για όσους ενδιαφέρονται https://www.foititikanea.gr/meteggrafes/
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Επικαιρότητα
Αγιασμός στο ελληνικό σχολείο «Όμηρος» της Χειμάρρας
 
Το σχολείο υποδέχθηκε τους μαθητές για τη νέα σχολική χρονιά

Το ελληνικό σχολείο «Όμηρος» είναι ένα από τα πιο μεγάλα σχολεία της ομογένειας και σήμερα υποδέχθηκε μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς για την έναρξη της σχολικής χρονιάς.

Αξίζει να σημειωθεί πως το σχολικό συγκρότημα πρόσφατα ανακαινίστηκε και αναδιαμορφώθηκε ώστε να καλύψει τις εκπαιδευτικές ανάγκες της κοινότητας.

 



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Σ. Ζαχαράκη για τα κενά στα σχολεία: Οι πρώτες μέρες είναι δύσκολες
 
Τι δήλωσε η υφυπουργός Παιδείας για τα χιλιάδες κενά αναπληρωτών

Στον καθιερωμένο αγιασμό παρέστη σήμερα η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη, η οποία επισκέφθηκε τα συστεγαζόμενα 39ο-141ο Δημοτικά Σχολεία και 97ο Νηπιαγωγείο Αθηνών.

Αναφερόμενη στα χιλιάδες κενά που υπάρχουν στα σχολεία κατά την έναρξη της σχολικής χρονιάς και τη σχετική καταγγελία της ΟΛΜΕ, η υφυπουργός ανέφερε ότι «οι πρώτες μέρες είναι δύσκολες. Κάνουμε επικαιροποίηση της εικόνας στην Ελλάδα και σύντομα θα αντιδράσουμε με την επόμενη φάση πρόσληψης αναπληρωτών». 

Μιλώντας στον ΑΝΤ1, η Σοφία Ζαχαράκη πρόσθεσε ότι η σημερινή ημέρα είναι για τα παιδιά και τους δασκάλους. «Γι’ αυτούς δουλεύουμε και τους υποσχόμαστε ότι έχουμε ανοικτά τα αυτιά για οποιοδήποτε αίτημα προκύψει μέσα στη χρονιά», δήλωσε. 



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Χαιρετισμός της Υπουργού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2019-2020»
 

Αγαπητοί Μαθητές και Μαθήτριες,

Αγαπητοί και Αγαπητές Λειτουργοί της Εκπαίδευσης,

Για μερικούς από εσάς είναι η πρώτη ημέρα στο σχολείο, για ορισμένους η πρώτη φορά σε νέο σχολείο, και για κάποιους άλλους η επιστροφή σε έναν γνώριμο τόπο με καινούργιες όμως προκλήσεις.

Μια νέα σχολική χρονιά ξεκινά σήμερα, γεμάτη ελπίδα, προσδοκίες και αγωνίες.

Στόχος και αυτή τη χρονιά είναι εσείς, οι μαθητές μας, να αποκτήσετε πολύτιμες γνώσεις, χρήσιμες δεξιότητες και πλούσιες εμπειρίες. Έχετε κι εσείς την ευθύνη απέναντι στον εαυτό σας. Να αδράξετε την ευκαιρία, να αποκομίσετε όσα περισσότερα μπορείτε, να ονειρευτείτε. Όλα μπορείτε να τα καταφέρετε!

Στόχος, επίσης, εσείς οι εκπαιδευτικοί μας, με τη στήριξη της Πολιτείας, να συνεχίσετε να επιτελείτε με γνώση και όρεξη το λειτούργημά σας. Σημαντική σας αποστολή να εμπνέετε τα παιδιά μας να αναζητούν διαρκώς τη γνώση και την αυτό-βελτίωση.

Μεγάλο μέρος της ευθύνης έχουμε βεβαίως και εμείς, ως πολιτική ηγεσία και υπηρεσίες του Υπουργείου. Να στηρίζουμε έμπρακτα τους λειτουργούς και τα στελέχη της εκπαίδευσης σε όλα τα επίπεδα, να βάζουμε τον πήχη ολοένα και ψηλότερα και να εργαστούμε συλλογικά για να φτιάξουμε ένα καλύτερο σχολείο.

Σας εύχομαι όλες και όλους καλή σχολική χρονιά, με υγεία και πρόοδο.

Διακριτά θέλω να ευχηθώ στους γονείς και κηδεμόνες, οι οποίοι μαθαίνουν στα παιδιά τους να πιστεύουν στον εαυτό τους και τα στηρίζουν σε κάθε τους βήμα για να πραγματώσουν τα όνειρά τους.

Καλή αρχή!


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Τα σημερινά θέματα των επαναληπτικών Πανελλαδικών εξετάσεων 11/9/2019
 

Τα σημερινά θέματα του ειδικού μαθήματος:

ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (Θέματα)

ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ (Σχέδιο)


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Ρα
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Επικαιρότητα
Μεταπτυχιακό Ολλανδία

 Καλημέρα

Υπάρχει κάποιος που έχει κάνει μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο του Μααστριχ στην Ολλανδία?

Σκέφτομαι για το νευροεπιστημων που είναι 1 χρονο

Κατά τη γνώμη σας τα μεταπτυχιακά του εξωτερικού είναι καλύτερα? 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (2)

 Τα Μεταπτυχιακά σίγουρα ναι!

Τα Πανεπιστήμια πολλές φορές είναι το ίδιο και χειρότερα.

 

Γενικά το επίπεδο προ-πτυχιακών σπουδών στο εξωτερικό είναι πολύ κατώτερο πολλές φορές από τα καλά ελληνικά πανεπιστήμια.

 

 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Καλά ρε τι ακούω εδώ μέσα !! Ανοίξτε τα μάτια σας και δείτε ότι τα πανεπιστήμια της Ελλάδας είναι στον πάτο ακαδημαϊκά! Μόνο για να συζητάμε στις γειτονιές με γιαγιάδες αξίζουν. Ειδικα τώρα με τις aftermarket μετατροπές του Κούλη θα πάνε απατο.!! Πήγαινε παιδί μου στο εξωτερικό να κάνεις καλή και με σωστή αμοιβή δουλειά και άμα είσαι κλαρίνο και δέν αντέχεις γυρνά Ελλάδα. 

Πάντως πραγματικά όσοι είναι μέσα στα πανεπιστήμια ξέρουν γιατί πράγμα μιλάω και παρόλα αυτά  πάλι λένε ότι είναι καλά τα πανεπιστήμια. ΈΛΕΟΣ!!

Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 Πιστεύεις ότι αξίζει το μεταπτυχιακό δηλαδή στην Ολλανδία σε σύγκριση με του Απθ για παράδειγμα?

Αν αξίζει σνα μεταπτυχιακό κ γενικά σαν κόπος και χρήματα  

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Πολυ καλη επιλογή της Ολλανδίας για μεταπτυχιακό ισως ειναι καλύτερη και απο της Αγγλίας ειδικα με το Brexit. Τα καλύτερα πανεπιστήμια για τον τομεα σου ειναι University of Amsterdam, TU Delft, Leiden.
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Το Brexit δε θα επηρεάσει σε κανέναν βαθμό τους φοιτητές που θα εισαχθούν μέχρι και το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021 αλλά και στη συνέχεια τουλάχιστον τα δίδακτρα θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα. https://www.gov.uk/government/news/eu-student-funding-continued-for-202021

Τα πανεπιστήμια της Ολλανδίας είναι εξαιρετικά ωστόσο τα τοπ πανεπιστήμια της Ευρώπης βρίσκονται στο uk (oxford, cambridge, ucl, imperial, Edinburgh, King's college κ.α. )

 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Σχολικό έτος 2019-2020: Διακοπές - Αργίες - Εορταστικές Εκδηλώσεις

 Οι διακοπές, οι αργίες και οι εορταστικές εκδηλώσεις των σχολείων 

 Διδασκαλία μαθημάτων δεν διεξάγεται και εξετάσεις δεν διενεργούνται κατά τις ακόλουθες χρονικές περιόδους του σχολικού έτους:

 α) Διακοπές Χριστουγέννων από την 24η Δεκεμβρίου μέχρι και την 7η Ιανουαρίου.

 β) Διακοπές Πάσχα, από τη Μεγάλη Δευτέρα μέχρι την Κυριακή του Θωμά.

 γ) Θερινές διακοπές, από την 1η Ιουλίου μέχρι και την 31η Αυγούστου, με την επιφύλαξη της παρ. 10 του άρθρου 1.

 2. Κατά τις θερινές διακοπές το γραφείο κάθε Γυμνασίου, Γενικού Λυκείου και Επαγγελματικού Λυκείου δέχεται το κοινό μία ημέρα την εβδομάδα, η οποία ορίζεται από τον/τη Διευθυντή/ντρια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και ανακοινώνεται στον πίνακα ανακοινώσεων του σχολείου. Την ημέρα αυτή ένας/μία τουλάχιστον από τους/τις διδάσκοντες/ουσες κάθε Σχολείου, ο/η οποίος/α ορίζεται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων/ουσών πριν από τη λήξη του διδακτικού έτους, είναι υπεύθυνος/η για τη διεκπεραίωση κάθε τρέχοντος υπηρεσιακού θέματος, ασκώντας εκτάκτως αρμοδιότητες Διευθυντή/ντριας σχολείου, και υπογράφει αντ’ αυτού/ής κάθε έγγραφο ή τίτλο. Εάν τα καθήκοντα ασκούν περισσότεροι από ένας/μία διδάσκοντες/ουσες, τις αρμοδιότητες αυτές ασκεί ο/η ανώτερος/η κατά τον βαθμό και επί ισόβαθμων ο/η αρχαιότερος/η. Εάν η ημέρα που έχει οριστεί συμπίπτει με ημέρα αργίας, το γραφείο δέχεται το κοινό την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

 3. Για τα Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και Επαγγελματικά Λύκεια ισχύουν οι διατάξεις του Ν. 1157/1981 (Α 126) για την καθιέρωση πενθήμερης εβδομάδας εργασίας, όπως έχουν τροποποιηθεί και ισχύουν.

 4. Ημέρες αργίας των Γυμνασίων, Γενικών Λυκείων, Επαγγελματικών Λυκείων, Γυμνασίων ΕΑΕ, Λυκείων ΕΑΕ, Ενιαίων Ειδικών Επαγγελματικών Γυμνασίων-Λυκείων και Ε.Ε.Ε.ΕΚ. ορίζονται:

 α) όλες οι Κυριακές

 β) οι θρησκευτικές εορτές του Αγίου Πνεύματος και των Τριών Ιεραρχών,

 γ) οι εθνικές επέτειοι της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου

 δ) η Καθαρά Δευτέρα

 ε) η 1η Μαΐου

 στ) οι, σύμφωνα με τις ισχύουσες διατάξεις, ημέρες αργίας για την έδρα κάθε σχολείου λόγω τοπικής θρησκευτικής ή εθνικής εορτής.

 5. Τα ιδιωτικά σχολεία επιτρέπεται, ύστερα από σχετική γνωστοποίηση στον/στην οικείο/α Διευθυντή/ντρια Εκπαίδευσης, να αργούν έως δύο επιπλέον ημέρες ανά έτος, σε ημερομηνίες που σχετίζονται με την ιστορία και τη σχολική τους παράδοση ή, στην περίπτωση των ξένων σχολείων, που αποτελούν επίσημη εθνική ή θρησκευτική εορτή στη χώρα προέλευσής τους.

 6. Κατά την παραμονή των εθνικών επετείων της 28ης Οκτωβρίου και της 25ης Μαρτίου, καθώς και κατά την επέτειο της 17ης Νοεμβρίου πραγματοποιούνται στα Γυμνάσια, Γενικά Λύκεια και Επαγγελματικά Λύκεια, ανοιχτές στην κοινωνία, εορταστικές επετειακές εκδηλώσεις και δρώμενα στον χώρο εκδηλώσεων των σχολείων. Αν η ημέρα αυτή συμπίπτει με Σάββατο ή αργία, οι ανωτέρω εκδηλώσεις πραγματοποιούνται την προηγούμενη του Σαββάτου ή της αργίας αυτής. Η εορτή της σημαίας πραγματοποιείται την ίδια ημέρα των εορταστικών εκδηλώσεων της επετείου της 28ης Οκτωβρίου.

 Αργίες σχολικής περιόδου 2019-2020

 Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2019 (Εθνική Εορτή)

 Τετάρτη 25 Δεκεμβρίου 2019 (Χριστούγεννα)

 Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2019 (Σύναξη της Θεοτόκου)

 Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019 

 Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2020 (Πρωτοχρονιά)

  Δευτέρα 6 Ιανουαρίου 2020 (Θεοφάνεια)

 Δευτέρα 2 Μαρτίου 2020 (Καθαρά Δευτέρα)

 Τετάρτη 25 Μαρτίου 2020 (Εθνική Εορτή)

 Παρασκευή 17 Απριλίου 2020 (Μεγάλη Παρασκευή)

 Δευτέρα 20 Απριλίου 2020 (Διακαινησίμου)

 Παρασκευή 1 Μαϊου 2020 (Εργατική Πρωτομαγιά)

 Δευτέρα 8 Ιουνίου 2020 (Αγίου Πνεύματος)


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Άρθρα
Πρωταθλήτρια η Ελλάδα σε άνεργους απόφοιτους της τριτοβάθμιας στην ΕΕ

 Του Νίκου Ηλιάδη

 Νίκος Ηλιάδης, Πολ/κός Μηχ/κός Ε.Μ.Π.  ,  M.Sc. ( Concordia University Montreal Canada ) , Ph.D.  University of Maryland USA,  ) Technology and Vocational Education, τ.καθηγητής ΠΑΤΕΣ/ΣΕΛΕΤΕ, τ.Καθηγητής ΤΕΙ Πειραιώς, τ.Ειδ.Γραμματέας του ΥΠΕΠΘ για τα ΤΕΙ ,τ. εκπρόσωπος των Υπουργείων Παιδείας και Πολιτισμού στη Μόνιμη Ελληνική Αντιπροσωπεία στις Βρυξέλλες ( Μ.Ε.Α. )  τ. Διοικητής ΠΓΝ «ΑΤΤΙΚΟΝ ,  τ. μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωσης Παιδαγωγικών Ινστιτούτων της Ευρώπης (http://www.cidree.org/), τ. εκπρόσωπος της Κυβέρνησης στο Δ.Σ. του CEDEFOP (https://www.cedefop.europa.eu/ )του Ευρωπαϊκού Κέντρου για την Επαγγελματική Εκπαίδευση και Κατάρτιση ,  Επίτιμος Σύμβουλος του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου.

“Πρωταθλήτρια” η Ελλάδα σε άνεργους απόφοιτους της τριτοβάθμιας εκ/σης στην ΕΕ-28

rait.jpg

Σύμφωνα με τον οργανισμό IRDAC στο συνημμένο διάγραμμα από το 1992 ( IRDAC- Industrial Research and Development Advisory Committee of the European Community, 1992 ),, το ποσοστό ανεργίας ατόμων χαμηλής εκπαίδευσης ήταν 6 φορές μεγαλύτερο από το ποσοστό ανεργίας ατόμων με υψηλή εκπαίδευση στις ΗΠΑ, γεγονός που σημαίνει ότι το υψηλού ανταγωνιστικού επιπέδου  εργασιακό περιβάλλον της χώρας αυτής έχει ανάγκη από εκπαιδευμένα άτομα για να λειτουργήσει, και εκτοπίζει τους ανεκπαίδευτους.  Ομοίως στο Ηνωμένο Βασίλειο το ποσοστό ανεργίας ατόμων χαμηλής εκπαίδευσης είναι 4 φορές μεγαλύτερο από το ποσοστό ανεργίας ατόμων με υψηλή εκπαίδευση, στη Δανία 4,8 φορές, στην Ιταλία 1,8 φορές. 

Αντίθετα, στην Ελλάδα το ποσοστό ανεργίας ατόμων χαμηλής εκπαίδευσης σύμφωνα με τα στοιχεία του IRDAC είναι μικρότερο ( 0,8 φορές) από το αντίστοιχο ποσοστό ανεργίας ατόμων υψηλής εκπαίδευσης ( με τα όποια ποιοτικά προβλήματα έχει η εκπαίδευση αυτή).  Οι ανεκπαίδευτοι στην Ελλάδα έχουν καλύτερη τύχη αφού οι δουλειές που προσφέρονται είναι χαμηλού εκπαιδευτικού επιπέδου , και αναγκάζονται να τις κάνουν και εκπαιδευμένοι , όσοι δεν καταφεύγουν στο εξωτερικό για να εντάξουν στην αγορά εργασίας του εξωτερικού τα όποια προσόντα τους. 

Βεβαίως , Τα δικά μας πανεπιστήμια και, προφανώς τα ΤΕΙ που εντάχθηκαν στα πανεπιστήμια  δεν είναι στις πρώτες εκατοντάδες θέσεις σε οποιαδήποτε κλίμακα αξιολόγησης   όπως

 https://www.timeshighereducation.com/world-university-rankings/2019/world-ranking#!/page/0/length/25/sort_by/rank/sort_order/asc/cols/stats

 ή

http://www.4icu.org/  κλπ

Για να αντιμετωπισθούν τα προβλήματα αυτά απορρόφησης εκπαιδευμένων ατόμων και ιδίως πανεπιστημιακών αποφοίτων στη χώρα μας , διατυπώνεται από πολλούς η άποψη ότι θα πρέπει να μειωθεί ή να μην αυξηθεί η πρόσβαση σπουδαστών στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, για να μπορούν να απασχοληθούν με την αποφοίτησή τους στην αγορά εργασίας.

Οι  σύγχρονες απόψεις συνηγορούν  υπέρ της αντίθετης πολιτικής αναφορικά με τις δυνατότητες πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση.   Υποστηρίζουν δηλαδή ότι θα πρέπει να επιδιώκεται η αύξηση αναλογικά του αριθμού των εισαγομένων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για να εξασφαλισθεί στη σύγχρονη  κοινωνία της οικονομίας της γνώσης το μορφωμένο ανθρώπινο δυναμικό που απαιτείται για ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα στο διεθνοποιημένο εργασιακό περιβάλλον.   Χαμηλού μορφωτικού επιπέδου ανθρώπινο δυναμικό δεν είναι δυνατόν να διαχειρισθεί αποτελεσματικά και ανταγωνιστικά το σύγχρονο περιβάλλον  της εποχής της γνώσης και της πληροφόρησης.  Η αύξηση αναλογικά  του ρυθμού πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση οδηγεί σε συνδυασμό με οικονομικά μέτρα σε ανάπτυξη και σε αύξηση του πραγματικού αριθμού θέσεων εργασίας.  Είμαι ευνόητο ότι στην αύξηση αυτή του ρυθμού πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση  δεν συμπεριλαμβάνεται η δημιουργία πανεπιστημιακών σχολών που οδηγούν στο πουθενά , και απλά βαφτίζουν κάποιους πανεπιστημιακούς αποφοίτους.

Στη χώρα μας παρουσιάζονται προβλήματα απορρόφησης των αποφοίτων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ( με τα όποια προβλήματα έχει η εκπαίδευση αυτή ) σαν αποτέλεσμα του    χαμηλού αναπτυξιακού  επιπέδου  και του γεγονότος ότι το παραγωγικό περιβάλλον είναι χαμηλού επιπέδου και δεν χρειάζεται πραγματικά μορφωμένους για να λειτουργήσει.  Μορφωμένοι / ανεκπαίδευτοι κάνουν τις ίδιες δουλειές .  Το αποτέλεσμα βέβαια είναι ότι το χαμηλού αυτού επιπέδου εργασιακό  περιβάλλον , δεν παράγει εισόδημα για να υποστηρίξει το επιθυμητό επίπεδο ζωής.

Υπόμνημα της Επιτροπής των Ευρωπαϊκών Κοινοτήτων ( από το έτος 1991) για την τριτοβάθμια εκπαίδευση παρουσίαζε  τα επίπεδα συμμετοχής των νέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ευρωπαϊκή Κοινότητα  να είναι γενικά πολύ χαμηλότερα από τα αντίστοιχα των  ΗΠΑ και της  Ιαπωνίας , και ότι έπρεπε να ληφθούν μέτρα για την ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ κάλυψη αυτής της υστέρησης 

Οι Η.Π.Α. και η Ιαπωνία Βέβαια από τότε «εφοδίαζαν» το υψηλής ανταγωνιστικότητας ανταγωνιστικό τους περιβάλλον με μεγάλο αναλογικά ποσοστό πανεπιστημιακών αποφοίτων ποιότητας και σε κρίσιμες και κατάλληλες ειδικότητες , ώστε να εξασφαλίζουν υψηλό εισόδημα για την κοινωνία τους.

Το χαμηλό επίπεδο λειτουργίας του τεχνολογικού και παραγωγικού περιβάλλοντος της Ελλάδος), εκτός από τις προφανείς επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητα της χώρας και το Εθνικό εισόδημα, δημιουργεί σειρά προβλημάτων στην αγορά εργασίας σε όλο τα φάσμα των επαγγελμάτων και ιδιαίτερα των τεχνικών επαγγελμάτων. 

Από πολλές πλευρές εντοπίζονται σήμερα στον Ελληνικό χώρο, ολοένα και περισσότερα κρίσιμα προβλήματα σε σχέση με την εκπαίδευση, την αγορά εργασίας και την ανάπτυξη.  Παρά τις αναμενόμενες αλλαγές σε πολλές πτυχές της Ελληνικής κοινωνίας και της αγοράς εργασίας από τη δεκαετία του 1990 σαν αποτέλεσμα της ενιαίας Ευρωπαϊκής αγοράς, δεν διαφαίνονται μέχρι σήμερα στρατηγικές ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού σύμφωνα με τις σύγχρονες απαιτήσεις της μεταβιομηχανικής κοινωνίας. Το πρόβλημα αυτό γίνεται καθημερινά και οξύτερο, αφού το ανθρώπινο δυναμικό ποιότητας αποτελεί τον περισσότερο σημαντικό συντελεστή στην προσπάθεια μιας κοινωνίας να εξασφαλίσει ανταγωνιστικότητα στο διεθνοποιημένο σύγχρονο οικονομικό περιβάλλον της γνώσης και της πληροφόρησης.

Παρά τις προσπάθειες που γίνονται, το εκπαιδευτικό σύστημα  εξακολουθεί να έχει έντονα Ακαδημαϊκό προσανατολισμό, μακριά από τις ανάγκες της πραγματικής ζωής.  Η υποχρεωτική εκπαίδευση περιλαμβάνει ελάχιστα στοιχεία που προετοιμάζουν για το χώρο της εργασίας. Η βασική γενική και τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση δεν είναι οργανωμένες κατά τρόπο ώστε να οδηγούν ομαλά στην επαγγελματική κατάρτιση και τη συνεχιζόμενη δια-βίου εκπαίδευση ανάλογα με τις ραγδαίες εξελίξεις στην αγορά εργασίας.  Η εκπαιδευτική κοινότητα αγνοεί σε μεγάλο βαθμό τις σύγχρονες απαιτήσεις που καλείται να εξυπηρετήσει η εκπαίδευση, ενώ σε πολλές περιπτώσεις επιδιώκει να συντηρήσει προγράμματα και διαδικασίες που εξασφαλίζουν παραδοσιακές θέσεις εργασίας και δραστηριότητες , κάτι που δεν είναι δυνατόν στα πλαίσια της σύγχρονης πραγματικότητας. Τα παραδοσιακά επαγγέλματα που απαιτούν χαμηλού επιπέδου γνώσεις καταργούνται σε όλο τον κόσμο διότι είναι ασύμφορα, όλα δε τα επαγγέλματα απαιτούν συνεχή εκπαίδευση και προσαρμογή στις ραγδαίες εξελίξεις.  Η συνεχιζόμενη επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση είναι ανοργάνωτη και τα σχετικά προγράμματα σπανίως ικανοποιούν προεπιλεγμένες ανάγκες της αγοράς εργασίας .

Στη χώρα μας τα τελευταία χρόνια έχει αυξηθεί ο ρυθμός πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση , και σχεδόν εισάγονται όλοι οι υποψήφιοι απόφοιτοι της δευτεροβάθμιας , ικανοποιώντας κοινωνικές πιέσεις, ακόμη και με πολύ χαμηλές βαθμολογίες  .  Όμως δεν έχει εξασφαλισθεί η αξιοποίησή τους στην προβληματική  υφεσιακή και χαμηλού ανταγωνιστικού επιπέδου αγορά εργασίας.  Επιπλέον, υπάρχουν ποιοτικά εκπαιδευτικά προβλήματα στα  ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ενώ δεν επιτρέπεται  η λειτουργία ιδιωτικών πανεπιστημίων, που θα μπορούσαν να συμβάλλουν στην ποιοτική βελτίωση λόγω του ανταγωνισμού.   

Η σχετική καθυστέρηση των απαιτούμενων διαρθρωτικών αλλαγών και της ανάπτυξης, σε συνδυασμό με τη μη ισόρροπη και αντιαναπτυξιακή κλαδική κατανομή απασχόλησης των τεχνικών επαγγελμάτων, έχει ως αποτέλεσμα να «συνωστίζονται» εξειδικευμένοι ανθρώπινοι πόροι -και στην περίπτωση των μηχανικών υψηλής εξειδίκευσης- σε κλάδους φθίνουσας οικονομικής δραστηριότητας και να ανισοκατανέμονται σε περιφερειακό επίπεδο. 

Στις Η.Π.Α. για να συνεχίσουν εργαζόμενοι να ασκούν πολλά επαγγέλματα, θα πρέπει να παρακολουθούν προγράμματα δια-βίου εκπαίδευσης και τις εξελίξεις .  Ειδικές υπηρεσίες ειδοποιούν τους εργαζομένους για τα προγράμματα δια-βίου εκπαίδευσης που προσφέρονται και που θα πρέπει να παρακολουθήσουν ( σε πολλές περιπτώσεις κάθε χρόνο ) , προκειμένου να συνεχίσουν να ασκούν το επάγγελμα που ασκούν. Στην αντίθετη περίπτωση τους αφαιρείται η σχετική άδεια .

Παραδείγματα κανονισμών για την δια- βίου εκπαίδευση περιλαμβάνονται στην ιστοσελίδα

https://www.regulations.gov/searchResults?rpp=25&po=0&s=Regulations%2Bfor%2Binservice%2Btraining&fp=true&ns=true

Οι  διαδικασίες για εγκαταστάσεις παραγωγής , διέπονται επίσης από ανάλογους κανονισμούς για πραγματοποίηση μεταβολών λόγω των ραγδαίων εξελίξεων  , ή για πραγματοποίηση δοκιμών και πειραμάτων ( για παράδειγμα για κατοχή άδειας εγκαταστάσεων για την ανεξάρτητη αποθήκευση των χρησιμοποιημένων ραδιενεργών καυσίμων και των υψηλού επιπέδου ραδιενεργών  αποβλήτων ).  Η θέσπιση κανόνων για λόγους απλότητας αναφέρεται και σε ειδική γλώσσα που περιγράφει όρους και περιλαμβάνεται σε ειδικό τμήμα κανονισμών.   Οι κανονισμοί προβλέπουν ότι οι δικαιοδόχοι μπορούν να κάνουν αλλαγές στην εγκατάσταση ή τις διαδικασίες παραγωγής , όπως περιγράφονται στην έκθεση ανάλυσης της ασφάλειας, ή να  διενεργούν δοκιμές ή πειράματα που δεν έχουν ενσωματωθεί στην άδεια λειτουργίας.

Στις ΗΠΑ τα χιλιάδες επαγγέλματα που ασκούνται  μπορούν να αναζητηθούν στην ιστοσελίδα του Υπουργείου εργασίας http://www.bls.gov/ooh/   

. Πολλά από αυτά δεν ασκούνται ακόμη στη χώρα μας στην οποία σε πολλές περιπτώσεις δεν προβλέπεται  εκπαίδευση στα επαγγέλματα αλλά γίνεται κατά τον αρχαίο τρόπο από τον τεχνίτη στον μαθητή του , αφού στα τεχνικά σχολεία προβλέπεται η εκπαίδευση σε περιορισμένο αριθμό επαγγελμάτων αντίστοιχων με τις ειδικότητες των διορισμένων καθηγητών.   Πολλές επιχειρήσεις διατυπώνουν απόψεις ότι δεν βρίσκονται στην αγορά εργασίας υποψήφιοι για εργασία με τα σύγχρονα προσόντα και τις ικανότητες που απαιτούνται.  Πολιτικές σχετικά με την επαγγελματική εκπαίδευση στις ΗΠΑ συνοπτικά περιλαμβάνονται στην ιστοσελίδα http://search.usa.gov/search?utf8=%E2%9C%93&query=Vocational+profiles&affiliate=u.s.departmentoflabor&x=0&y=0 , του υπουργείου εργασίας http://www.dol.gov/ ).

 Για κάθε επάγγελμα πρέπει να προβλέπεται συγκεκριμένη διαδικασία εκπαίδευσης και κατάρτισης ,  που θα ελέγχεται  ή και θα προσφέρεται από τον αντίστοιχο επαγγελματικό σύλλογο/ συνδικάτο.  Η άσκηση οποιουδήποτε επαγγέλματος δεν θα πρέπει να είναι δυνατή αν δεν είναι γραμμένος ο υποψήφιος για οποιαδήποτε εργασία στο αντίστοιχο συνδικάτο, που θα πιστοποιεί τη δυνατότητα άσκησης του επαγγέλματος. Επίσης  ελέγχει την τήρηση από τον εργαζόμενο των προβλεπόμενων απαιτήσεων για την άσκηση επαγγέλματος. Τα επαγγελματικά δικαιώματα δηλαδή αποκτώνται με την εγγραφή στο συνδικάτο, και όχι με αποφάσεις του υπουργείου παιδείας. Για την εγγραφή αυτή απαιτείται κατά περίπτωση αποφοίτηση από συγκεκριμένο εκπαιδευτικό επίπεδο , πραγματική και ουσιαστική πρακτική άσκηση με την βοήθεια manuals που συντάσσονται αρμοδίως και υπό την εποπτεία τόσο εκπαιδευτικών όσο και στελεχών της αγοράς εργασίας , εξετάσεις κλπ.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα του χαμηλού επιπέδου λειτουργίας της αγοράς εργασίας στη χώρα μας αποτελεί η γεωργία. Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάσθηκαν στο 3ο συνέδριο αγροτικής επιχειρηματικότητας ,

http://www.eleftheria.gr/%C

Η Ολλανδία παράγει σε αξία 1700 ευρώ το στρέμμα, το Ισραήλ 1290 και η Ελλάδα μόλις 190…

Οι μηχανικοί όλων των ειδικοτήτων θα πρέπει να εμπλακούν άμεσα σε όλες τις διαστάσεις στην  παραγωγή στον πρωτογενή τομέα, να εισάγουν αυτοματισμούς και στον τομέα αυτό , και να βελτιώσουν το επίπεδο λειτουργίας του, σύμφωνα με τις σύγχρονες δυνατότητες . 



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 4 από 11769 (117686 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11767
11768
11769
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
ΕΠΕΊΓΟΝ
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019 - 06:50
Σχόλια (0)

Στατιστικη ΟΠΑ
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019 - 20:53
Σχόλια (3)

Καλο φροντιστηριο μαρουσι?
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019 - 14:03
Σχόλια (1)

μας γελασαν
Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019 - 19:57
Σχόλια (1)

Ου
Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019 - 16:18
Σχόλια (2)

To Apoluthrio
Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019 - 12:54
Σχόλια (1)


Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Η Επιστολή ΙΚΥ στα Φοιτητικά Νέα!!
Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019 - 02:49
Σχόλια (20)


ΙΚΥ ΕΚΟ
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019 - 14:22
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Η εξεταστέα ύλη για τη Γ' Λυκείου 2019-2020
Σχόλια (4)
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019
Επιχειρηματικότητα και εθελοντισμός στα σχολεία - Ίσες ευκαιρίες για τους μαθητές
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019
Σ. Ζαχαράκη: Ρεκόρ προσλήψεων αναπληρωτών στην α' φάση
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019
Επαναληπτικές Πανελλαδικές: Τα σημερινά θέματα στη Μουσική Αντίληψη και Γνώση
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019
Σ. Ζαχαράκη: Στόχος οι 4.500 διορισμοί μέχρι το τέλος του έτους
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σελίδα 1 από 4265 (25587 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4263
4264
4265
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης