Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019
Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Εγγραφή επιτυχόντων στην Τριτοβάθμια με διακρίσεις σε επιστημονικούς διαγωνισμούς
 

 Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι η εγγραφή των επιτυχόντων έτους 2019 στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης θα πραγματοποιηθεί κατά το διάστημα από Τετάρτη 18 έως και Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019.

Μέσα στην ίδια προθεσμία εγγραφών (18-27 Σεπτεμβρίου) υποβάλλουν αίτηση για εγγραφή στα Πανεπιστημιακά Τμήματα, μαζί με τα σχετικά δικαιολογητικά, οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ, οι οποίοι διακρίθηκαν στη Βαλκανική ή στη Διεθνή Ολυμπιάδα Μαθηματικών, Πληροφορικής ή Ρομποτικής, Φυσικής, Χημείας, Βιολογίας ή στον Ευρωπαϊκό Διαγωνισμό για νέους επιστήμονες ή στην Ευρωπαϊκή Ολυμπιάδα Μαθηματικών Κοριτσιών (EGMO) και τους έχει απονεμηθεί, πρώτο, δεύτερο ή τρίτο βραβείο (χρυσό, αργυρό ή χάλκινο μετάλλιο). Για τη συγκεκριμένη ειδική κατηγορία ΔΕΝ εφαρμόζεται η ηλεκτρονική εγγραφή.

Το έγγραφο σε μορφή doc 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019
Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Επαναληπτικές Πανελλαδικές: Τα σημερινά θέματα στα Νέα Ελληνικά
 

Τα θέματα στο μάθημα:

ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Γιάννης Λ.
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
Μεταπτυχιακό εξωτερικό
 Καλησπέρα σε όλους. Γνωρίζει κανείς ή έχει εμπειρία σχετικά με τα Foundations που υπάρχουν στην Αθήνα? Δηλαδή με λίγα λόγια ποιο απ ολα να εμπιστευτώ. Ευχαριστώ 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
ΙΚΥ ΕΚΟ
 Μιλησε κανεις μαζι τους;Καποιο νεότερο;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Ε ναι ρε παιδια να στειλετε στο Παπαδακη.ελεος δλδ.ειναι βοηθεια και προσφερεται για τους φοιτητες με βαση τα οικονομικα κ κοινωνικα κριτηρια,αν ειναι δυνατον.να τους παρει αυτος κ να απαιτησει να μαθει προς τι η καθυστερηση..δεν μπορει να λενε οτι περιμενουν την υπογραφη της υπουργου κ αυτη να φευγει στην Αμερικη.σας λυπηθηκε η ψυχη μου τοσο καιρο να περιμενετε..θα ξεφτιλιστουν κ θα το τρεξουν ξαφνικα,θα δειτε..
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Πόσοι έχετε μείνει περίπου απλήρωτοι;
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Υποτίθεται των ενστασεων..αλλα και καποιος π ηταν αρχικος δικαιουχος ειχε πει οτι δν εχει πληρωθει ακομα..
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Ρε ππαιδια μια απορια.Γτ δεν στελνετε μια επιστολη με τα παραπονα σας στον Παπαδακη το πρωι?Να δεις για ποτε θα σας την δωσουν την υποτροφια.......
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

ΝΑ ΤΟΥ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ

ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΣΥΡΙΖΕΩΣ ΑΥΤΟΣ

ΘΑ ΤΑ ΧΩΣΕΙ ΓΕΡΑ

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (2)

 OOOOOOOOOOOOOOXI ΚΑΡΙ@ΛΑΚΙΑ

ΘΑ ΤΗΝ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ

ΔΕΝ ΕΤΡΕΧΑ ΕΓΩ ΣΑΝ ΤΟ Μ@Λ@Κ@ , ΕΧΑΣΑ 2 ΜΕΡΕΣ ΑΔΕΙΑΣ απο την δουλειά μου για να πάω να μαζέψω τα κωλόχαρτά σας

με ξεσηκώσατε με επιρεάσατε με δεχτήκατε, υπογράψαμε ότι θα μου τα δώσετε , ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ μου ειναι να έχω βασιστεί σε αυτα τα λεφτά για να κάνω κάποια πράγματα και ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΩ αλλιως θα βγώ στα κανάλια και θα σας Γ@ΜΗΣΩ όλους.

ΓΙΑΤΙ αμα δείτε και στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ τα κονδύλια που δεσμέυουν είναι όλα για χρηματοδοτήσεις και υποτροφίες μεταπτυχιακών φοιτητών και υποψήφιων δηδακτόρων .

αυτές οι υποτροφίες βλέπετε αξίζουν να προχωρήσουν γιατί αυτές θα πάνε μπροστά τη χώρα....

Ντροπή να μην δώσουμε στον υποψήφιο δηδάκτορα 10000€ τι θα πεί η ευρώπη??

ενω ο φοιτιτάκος ο φτωχός απο την κωλοπετινίτσα που ζεί με 300 ευρώ στην αθήνα σιγά μην αντιδράσει, γιατί τα είχε και απο χτές????

Ετσι ειναι η ΝΕΑ δημοκρατία σας,

τα παιδιά των κοινωνικά και οικονομικά ευπαθών ομάδων δεν σας ενδιαφέρουνε

ΚΩΛΟΖΩΑ

ΟΧΙ ΚΑΡΙΟΛ@ΚΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΤΕ ΤΗΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΕΞΤΡΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΑΛΕΠΩΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΥΧΙΚΗ ΟΔΥΝΗ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΗΜΟΣΙΟ ΣΥΓΝΩΜΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΑΤΑΛΗΛΟΣΥΝΗ ΣΑΣ 


Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

ΕΣΕΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΑΠΑΣΧΟΛΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΘΥΜΩΝΕΙ ΚΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗΣ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑΣ.

Η ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΟΡΑ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΟΡΑ. ΣΑΦΩΣ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΡΕΥΝΑ. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ Ο ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΔΙΔΑΚΤΟΡΑΣ ΕΒΓΑΛΕ ΦΥΤΡΕΣ ΑΠΟ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ. ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΝΕΙΣ. 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 Συμφωνω μαζι σου..αλλα τι αλλο να κανουμε;;για να μας υα δωσουν;

Ολοι τα εχουμε αναγκη..θελω να πιστευω πως θα τα παρουμε τα χρηματα απλα θα τα παρουμε οταν θελησουν αυτοι..

 Ειναι αδικο αυτο που συμβαινει αυτη τη στιγμη..

Και φερευ ευθυνη το ΙΚΥ αν ειχε φροντισει ολα να γινουν στν ωρα τους δεν θα ειχαμε φτασει Ιούλιο που ήταν οι εκλογες..αλλα ξυνονται..περυσι μεσα σε 8 μηνες τα λεφτα τα ειχσμε παρει..

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (2)

 ΕΤΣΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑΙ

ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΒΕΒΑΙΑ ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΥΣΙ ΤΑ ΚΟΙΤΑΓΑΝΕ ΟΙ ΣΧΟΛΕΣ ΠΡΩΤΑ ΤΑ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΣΤΟ ΙΚΥ

ΡΕ ΝΑ ΣΟΥ ΠΩ ΕΓΩ ΤΙ ΣΥΝΕΒΕΙΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΑΥΤΟΠΡΟΣΩΠΩΣ ΝΑ ΔΩΣΩ ΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΣΤΟ ΙΚΥ

ΟΥΤΕ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΩΣ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ

ΚΑΙ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΜΕΣΑ ΧΑΟΣ

ΤΣΑΚΩΝΟΤΑΝΕ ΜΙΑ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟΥ ΜΕ ΕΝΑΝ ΔΙΑΝΟΜΕΑ ΓΙΑΤΙ ΕΧΑΣΕ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ

ΕΧΩ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΗΜΟΥΝΑ ΕΓΩ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ 2 ΑΚΟΜΑ ΑΤΟΜΑ

Ο ΑΛΛΟΣ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΑΞΙΟΛΟΓΟΥΣΕ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΕΝΑΣ ΤΡΕΛΑΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ ΜΕ ΝΕΥΡΑ ΔΕΝ ΣΟΥ ΜΙΛΑΓΕ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΥΦΑΚΙ ΤΥΠΟΥ ΗΡΘΕΣ ΕΔΩ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΛΕΦΤΑ ΕΣΥ??

ΜΕ ΚΑΛΕΣΑΝΕ ΓΙΑΤΙ ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΚΑΠΟΙΑ ΧΑΡΤΙΑ

ΤΗΣ ΛΕΩ ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΑΣ ΕΚΕΙ ΤΗΣ ΛΕΩ ΦΕΡΕ ΜΟΥ ΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΕΔΩ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ ΦΕΡΤΟΝ ΜΟΥ

ΛΕΕΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΩ ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΛΕΩ ΚΑΝΕ ΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΕΓΩ ΔΕΝ ΒΙΑΖΟΜΑΙ- ΣΕ 2 ΛΕΠΤΑ ΤΟΝ ΕΙΧΕ ΒΡΕΙ Η ΡΟΥΦΙΑΝΑ

ΜΕ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΟΝ ΦΕΡΝΕΙ ΤΗΣ ΛΕΩ ΑΝΟΙΞΕ ΤΟΝΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΝΟΙΓΕΙ ΚΑΙ ΤΗΣ ΛΕΩ ΠΟΙΑ ΧΑΡΤΙΑ ΛΕΙΠΟΥΝ ΕΔΩ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΛΕΙΠΟΥΝ Ε9 ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΚΛΠ

ΓΙΑ ΔΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΦΑΚΕΛΟ

ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΝΑΙ ΟΚ ΕΝΤΑΞΕΙ ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ ΣΑΣ ΤΟ ΖΗΤΗΣΑΝ ΞΑΝΑ

 

ΑΝΤΕ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΒΛΑΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΠΗΓΑ ΝΑ ΤΗΣ ΠΩ ΖΩΑ

ΕΙΝΑΙ ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΙ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ

ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΚΑΙ ΓΑΜΑ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ

ΑΥΤΟΙ ΑΝΕΚΑΘΕΝ ΠΑΙΖΟΥΝ ΜΕ ΤΙΣ ΖΩΕΣ ΜΑΣ

ΟΙ ΥΠΑΛΟΙΛΟΙ ΣΤΟ ΙΚΥ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΗΨΙΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΠΟΥ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΗΝ ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΦΑΙΡΟΝΤΑΙ ΤΟΣΟ ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΑ?????? ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΡΕ ΦΙΛΕ ΝΑ ΧΑΣΕΙΣ ΑΜΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΦΕΡΘΕΙΣ ΛΙΓΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ?? ΣΕ ΠΡΟΣΒΑΛΑ ΕΓΩ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ? ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΑΜΑ ΔΕΝ ΣΑΡΕΣΕΙ Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ΜΗΝ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙΣ. ΕΓΩ ΤΙ ΣΟΥ ΦΤΑΙΩ ???

 

ΑΝΤΕΓΑΜΗΘΕΙΤΕΜΑΛΑΚΕΣ

ΕΔΩ ΕΙΜΑΙ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΠΑΙΔΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΩ ΔΗΜΟΣΙΑ

ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΕΛΗ ΟΚΤΩΒΡΗ

Η ΑΚΥΡΩΘΕΙ Η ΠΛΗΡΩΜΗ ΜΑΣ

ΘΑ ΒΓΩ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΓΑΜΗΣΩ ΟΛΟΥΣ



Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Ποσο δικιο εχεις..ειλικρινα!

Μηπως πρεπει να κινηθουμε στα καναλια;;

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Και εμενα τα χαρτια μου έχασαν και γι αυτο ειμαι απο ενσταση..χαρτια που τα ειχα παραδώσει..χαρτια που ηταν ηδη μεσα στο φακελο μου..πηγα τους ειπα να μου ανοιξουν το φακελο..τα βρηκαν μεσα στ φακελο μου..και μου λεει.." και καλα γιατι σας εκριναν ακυρη τγν αιτηση σας" και της λεω εμενα ρωτατε..

Τώρα παντως αφου δν σε εγκριναν μου λεει πρεπει να κανεις ενσταση..και γι αυτο ειμαι ακομα απλήρωτοι..

Γι αυτο κυρια ευθυνη εχει το ΙΚΥ..αυτοι ευθυνονται γι αυτο το χαλι..

Χωρις να εμπλεκομαι κοματικα..η Νεα κυβερνηση μπροει καν να μην εχει ασχοληθει με το θεμα γιατι δεν ξερει τι γινεται..Γι αυτο οφειλουμαι να κινητοποιηθουμε καπως..Τώρα ομως..οχι να μπει το 2020

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

ΓΙΑΤΙ ΑΠΛΩΣ ΔΕΝ ΧΑΛΑΡΩΝΕΤΕ;;; ΑΦΟΥ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΑΚΡΗ, ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΙΟ ΠΙΘΑΝΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΕΤΕ ΜΙΑ ΩΡΑΙΑ ΑΚΥΡΗ ΠΡΩΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΤΣΕΚΑΡΕΤΕ ΤΟΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ. ΑΛΛΛΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΑΙ ΑΥΡΙΟ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ. ΣΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΕ ΧΑΣΑΤΕ ΤΙΠΟΤΑ! ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΧΑΤΕ ΠΟΤΕ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΛΑΙΤΕ ΑΠΟ ΤΩΡΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΩΣ ΤΑ ΒΓΑΖΕΤΕ ΠΕΡΑ;; ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΝ ΑΥΤΗ Η ΥΠΟΤΡΟΦΙΑ, ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΑΤΕ;;; 

ΜΑΖΙ ΣΑΣ ΕΙΜΑΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙΣ ΜΕ ΤΗ ΓΡΑΦΕΙΟΚΡΑΤΙΑ... ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΕΙΣ. 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Το μονο που μπορουμε να κνουμε ειναι να περιμενουμε , τι θα γινει δλδ θα μαζευτουμε εικοσι ατομα στο γραφειο της κεραμεως, αραξτε να πουμε , οπως κ να εχει αν δε πληρωθουμε δε μπορουν να προχωρησουν στην επομενη υποτροφια , οποτε ή δε θα πληρωθουμε ποτε κ αυτο θα ειναι κ το τελος της εν λογω υποτροφιας ή θα πληρωθουμε κοντα στα χριστουγεννα ισως για να προχωρησει στην επομενη φαση , ολο αυτο που γινεται εδω δεν εχει νοημα δλδ , μπραβο στα παιδια με την επιστολη αλλα μεχρι εκει
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
πρεπει να κανουμε μαλλον κατι πολυ δραστικο δεν μπορουμε  να περιμενουμε αλλο, ολη την ωρα μας λενε οτι θεμα της υπουργου. Εγω πηγα στο ικυ και μιλησα με μια κυρια και δεν ειχε ιδεα για το ποτε θα πληρωθουμε και το μονο που μου ειπε ειναι οτι δεν γνωριζει τιποτα και  να παω να βρω την υπουργο, δηλαδη ελεος παιζουν μαζι μας.
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
Ναι συμφώνω μαζι σου..αλλα τι να κανουμε δλδ;σαν πιο δραστικο;;ιδεες να προτεινει καποιος;;
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 Μήπως την επιστολή πρέπει να την στείλουμε στο Υπουργείου Παιδείας και ποιό συγκεκριμένα στην Υπουργό  Πόσο ακόμη μπορούμε να περιμένουμε χωρίς να γίνεται κάτι καμία απάντηση απο το ικυ αυτή δηλαδή δοσαν τα χαρτιά στο Υπουργείο και περιμένουν δεν πρέπει να ενοχλήσουν τον υπεύθυνο για το πότε θα υπογραφούν να άφησαν εκεί και οτι γίνει εαν τα δει κάποιος καλός αλλιώς ξέχνα το.

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Ναι..ισως και αν τηλεφωνουσαμε στο γραφειο της να μπορουσαμε να μας δωσει καποιος μια απαντηση..
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 ακομα περιμενετε?? ελεος δηλαδη!!! γιατι τοση ταλαιπωρια???
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 Σκεψου εμεις που το βιωνουμε κιολας. Ποσο εχουμε.ταλαιοωρηθει..

3400 δν ειναι λιγα..περνάς τοσους μηνες..

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 το αντιλαμβάνομαι αυτό που λες. εγώ ήμουν από τις τυχερές που πληρώθηκαν τον Ιούλιο. μακάρι να λήξει αυτό το θέμα σύντομα και για εσάς
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Φοιτητικά Ενοίκια: Ποιες φοιτητουπόλεις κρατούν τα σκήπτρα της ακρίβειας
 Σαφής αύξηση των αξιών σε επίπεδα περίπου 9% σε σχέση με πέρσι και θεμελίωση πιθανής σημαντικής ανοδικής πορείας. Αυτή είναι η εικόνα για τα φοιτητικά διαμερίσματα όπως προκύπτει από το Παρατηρητήριο Αξιών GEOAXIS, της γνωστής εταιρείας συμβούλων, η οποία πραγματοποίησε έρευνα για τα φοιτητικά διαμερίσματα σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο, Βόλο και Κομοτηνή. «Για πρώτη χρονιά καταγράφεται σαφής αύξηση των πιθανών τιμών ενοικίασης φοιτητικών διαμερισμάτων και στις έξι περιοχές μελέτης επιβεβαιώνοντας τόσο το τέλος του καθοδικού κύκλου όσο και την επίδραση που έχει ασκήσει το φαινόμενο των βραχυχρόνιων μισθώσεων σε συνδυασμό με την έλλειψη νέων κατασκευών τύπου «φοιτητικών εστιών».
 
Το επίπεδο της αύξησης των μισθωμάτων προσδιορίζεται περίπου στο 9% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, προεξοφλώντας εν μέρει και την γενικότερη προσδοκία πλήρους ομαλοποίησης της οικονομικής κατάστασης της χώρας», επισημαίνεται χαρακτηριστικά στην έρευνα της εταιρείας, η οποία πραγματοποιήθηκε με συλλογή στοιχείων μέσω αγγελιών που δημοσιεύθηκαν σε εφημερίδες και στο διαδίκτυο, για έξι ενδεικτικές φοιτητικές πόλεις στο διάστημα του Αυγούστου-Σεπτεμβρίου 2019. Η έρευνα βασίστηκε σε αναζήτηση διαμερισμάτων που προκαλούν το ενδιαφέρον των φοιτητών, ήτοι δυάρια ή γκαρσονιέρες τυπικής κατασκευής που δεν ωφελούνται από ιδιαίτερα χαρακτηριστικά ή εξαιρετικά προνομιακή θέση.
 
Η έρευνα επιβεβαιώνει το γεγονός ότι σε σχέση με τον Σεπτέμβριο 2018 οι τιμές αυξάνονται κατά ένα μέσο όρο της τάξης του 9,3% και η Κομοτηνή αποτελεί σταθερά την πόλη με τις υψηλότερες και ο Βόλος την πόλη με τις χαμηλότερες τιμές ενοικίασης φοιτητικών διαμερισμάτων. Αναλυτικότερα, η Κομοτηνή καταγράφει την υψηλότερη αξία μονάδας με 5,36 euro/τμ/μήνα. Ακολουθεί η Αθήνα με 5,32 euro/τμ/μήνα, η Θεσσαλονίκη με 5,24 euro/τμ/μήνα, το Ηράκλειο με 5,09 euro/τμ/μήνα, η Πάτρα με 4,98 euro/τμ/μήνα και τέλος ο Βόλος με 4,66 euro/τμ/μήνα.
 
Η ποσοτική και ποιοτική ανάλυση των συγκριτικών στοιχείων βασίστηκε αποκλειστικά σε τρέχουσες ζητούμενες τιμές ενοικίασης διαμερισμάτων ηλικίας 20 – 60 ετών, ανάλογα με τις προδιαγραφές κτιριακών υποδομών, αλλά και αποθέματος της κάθε πόλης. Επισημαίνεται ότι στα μεγαλύτερης ηλικίας ακίνητα αναζητήθηκαν κυρίως ανακαινισμένα ή μερικώς ανακαινισμένα διαμερίσματα, ενώ δεν πραγματοποιήθηκε αναζήτηση για ισόγεια ή ημιυπόγεια διαμερίσματα, καθώς λόγω της πολύ χαμηλής τιμής ενοικίασης απευθύνονται περισσότερο σε οικονομικούς μετανάστες, παρά σε φοιτητές. Αναφορικά με την επιλογή των περιοχών μελέτης σημειώνουμε ότι σκοπός μας ήταν η ενδεικτικότερη κάλυψη έξι χαρακτηριστικών φοιτητικών πόλεων με σημαντικό αριθμό φοιτητών όπως η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, το Ηράκλειο, ο Βόλος και η Κομοτηνή.
 
Επιπλέον στόχος ήταν να εξαχθούν συμπεράσματα για φοιτητικές πόλεις που εκπροσωπούν μεγάλα, αλλά και διαφορετικά διαμερίσματα της Ελλάδας (Αττική, Μακεδονία, Κρήτη, Πελοπόννησος, Θεσσαλία και Θράκη). Σε κάθε πόλη επιλέχθηκαν περιοχές / θέσεις τυπικών χαρακτηριστικών λαμβάνοντας υπόψη αφενός την ομοιογένεια των χαρακτηριστικών και αφετέρου την δυνατότητα εύρεσης κατάλληλων και αξιόπιστων συγκριτικών στοιχείων. Τα χαρακτηριστικά της αγοράς.
 
 
Οσον αφορά τα χαρακτηριστικά της αγοράς για τη μίσθωση φοιτητικών διαμερισμάτων, η αύξηση των τιμών ενοικίασης είναι συνυφασμένη και με το γεγονός ότι η προσφορά έχει μειωθεί καθώς μεγάλος αριθμός διαμερισμάτων στα κέντρα των πόλεων διατίθεται πλέον με την μορφή βραχυχρόνιας μίσθωσης μέσω πλατφορμών τύπου Airbnb. Οι περισσότεροι ιδιοκτήτες προβαίνουν σε μερική ή ολική ανακαίνιση των διαμερισμάτων και τα παραδίδουν σε καλή κατάσταση γιατί γνωρίζουν πως διαφορετικά χάνουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και κινδυνεύουν να τα κρατήσουν ξενοίκιαστα για αρκετό χρόνο. Αν και ο αριθμός των φοιτητών που εγκαταλείπουν τον τόπο τους για να σπουδάσουν σε άλλες πόλεις είναι σημαντικά μειωμένος χρόνο με το χρόνο καθώς οι φοιτητές όλο και περισσότερο επιλέγουν το αντικείμενο των σπουδών τους με βάση την έδρα του Πανεπιστημίου και όχι το γνωστικό αντικείμενο, εντούτοις ο αριθμός των εισακτέων σε κάθε σχολή είναι σταθερός, διατηρώντας κατά κάποιο τρόπο την ένταση της ζήτησης.
 
Όπως προκύπτει από την έρευνα, η πλειοψηφία των φοιτητών επιλέγει πλέον να νοικιάσει όσο το δυνατόν μικρότερα διαμερίσματα, ενώ καταγράφεται μείωση των φοιτητών που επιλέγει να συγκατοικήσει παρά το γεγονός ότι μπορεί να επιμερισθούν τα έξοδα, με αποτέλεσμα τα μεγαλύτερα διαμερίσματα να εμφανίζουν σημαντικότερο ρίσκο διάθεσης από ότι οι γκαρσονιέρες. Επιπλέον, τα τελευταία χρόνια έχει ενταθεί η προσπάθεια μεγάλων παικτών του real estate να δημιουργήσουν πολυκατοικίες στα πρότυπα «φοιτητικών εστιών», καθώς είναι διαπιστωμένο ότι με την προσφορά επιπρόσθετων υπηρεσιών (π.χ. φύλαξη και καθαρισμός) η συγκεκριμένη μορφή ανάπτυξης μπορεί να αποφέρει σημαντικά έσοδα, γράφει το «newmoney». Την Ενημερωτική σελίδα των Πρωτοετών Φοιτητών 2019-

Πηγή: Foititikanea.gr




Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Κίνδυνος να μην διεξαχθούν οι εξετάσεις για το κρατικό πιστοποιητικό πληροφορικής
 Οι προαναγγελθείσες από το υπουργείο Παιδείας εξετάσεις για τον περασμένο Ιούνιο, για το Κρατικό Πιστοποιητικό Πληροφορικής , για τους μαθητές της Γ' Γυμνασίου που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος, παρακολούθησαν “έξτρα”  μαθήματα συγκεκριμένου προγράμματος, χρηματοδοτούμενου από το ΕΣΠΑ, αναβλήθηκαν επ’ αόριστον, με “ορατό” πλέον τον κίνδυνο να μην διεξαχθούν.

Γι αυτή την εξέλιξη το υπουργείο Παιδείας δεν προέβη σε ενημέρωση , όπως  όφειλε, προς τις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης και στους μαθητές.

Οι μαθητές της Γ' Γυμνασίου που παρακολούθησαν τα “έξτρα”  μαθήματα του συγκεκριμένου προγράμματος  ΕΣΠΑ είναι ήδη  Α' Λυκείου.

Ωστόσο το συγκεκριμένο πρόγραμμα, συμπεριλαμβανομένου και το κομμάτι των εξετάσεων,  του ΕΣΠΑ αφορά αποκλειστικά τους μαθητές της Γ' Γυμνασίου.

Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει κίνδυνος να μην μπορεί να υλοποιηθεί το συγκεκριμένο πρόγραμμα του ΕΣΠΑ, καθώς οι μαθητές πλέον  είναι Α' Λυκείου.

Οι τελευταίες κινήσεις που έγιναν από το υπουργείο Παιδείας ήταν :

Α. Στις 15 Μαίου προανήγγειλε το υπουργείο με ανακοινωθέν ότι οι εξετάσεις θα διεξαχθούν προς τα τέλη του Ιουνίου 2019 σε Κέντρα Ηλεκτρονικών Εξετάσεων (ΚΗΕ).

Β. Παράλληλα το υπουργείο Παιδείας κάλεσε  τους μαθητές που έχουν δικαίωμα συμμετοχής να πραγματοποιήσουν τις ενέργειες για την απόκτηση κωδικών πρόσβασης και προσωπικού λογαριασμού στο πληροφοριακό σύστημα που λειτουργεί μέσω της επιλογής «Πληροφοριακό Σύστημα» στην πύλη ενημέρωσης https://kpp.cti.gr  

Γ. Επίσης με έγγραφο ζητήθηκε από σχολεία να δηλώσουν εάν επιθυμούν να γίνουν Εξεταστικά Κέντρα. Λόγω της πολυπλοκότητας των προϋποθέσεων , ζητήθηκε  δύο φορές από τα σχολεία να κάνουν αίτηση.

Έκτοτε το υπουργείο Παιδείας απαντά στους ενδιαφερόμενους δεν ξέρουμε πότε θα γίνουν οι εξετάσεις. 

 

Πηγή: esos.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Νι
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Χελπ μιι
 Παιδιά εκανα την εγγραφή μου και δήλωσα ότι ειμαι εγγεγραμμένη σε άλλη σχολη από πέρυσι ..για την διαγραφη μου χρειαζεται κατι αλλο Ή το διαχειρίζονται οι γραμματείες αυτο μέσω των επιλογών μου στην πλατφόρμα?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 ρε ντουβαρ,το καβλι μου χρειαζεται τωρα
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Άντε ρε μικροψωλη Βουλωνε μην στον κοψω τον κομμένο 
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Νι  αφου δηλωσες ηλεκτρονικα την διαγραφη εισαι οκ . Αν προκειψει κατι  πχ  αν χρωστας βιβλια στην παλια σου βιβλιοθηκη  κανονικα θα πρεπει να τα επιστρεψεις αμεσα  , αλλα αν οχι θα σε βρει η νεα γραμματεια κατα τον δεκεμβρη να στα ζητησει.
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Εγώ που έκανα διαγραφή από ενα πανεπιστήμιο, απλά πήγα στην γραμματεία, συμπλήρωσα μια υπεύθυνη δήλωση, και επέστρεψα πάσο και κάρτα σιτησης. Και τέλος 
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (2)
οτι λεει το εγχειριδιο το οποιο πρεπει να διαβασεις
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Μπαμπά, πότε θα μάθεις πως υπάρχει το ότι και το ό,τι;;
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Ναι μπαμπα
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ν. Κεραμέως: Στόχος να καλυφθούν όλα τα κενά στη β' φάση των προσλήψεων

 Συνέντευξη εφ' όλης της ύλης της υπουργού Παιδείας στην ΕΡΤ 

 «Ο στόχος είναι να καλυφθούν όλα τα κενά στη β' φάση προσλήψεων των αναπληρωτών» τόνισε σήμερα σε συνέντευξή της στην ΕΡΤ η υπουργός Παιδείας. Η Νίκη Κεραμέως ανακοίνωσε πως το δεύτερο κύμα τοποθετήσεων στα σχολεία θα πραγματοποιηθεί μέσα στις επόμενες ημέρες, ωστόσο δεν δεσμεύθηκε για συγκεκριμένο αριθμό προσλήψεων. 

 «Τα πράγματα πήγαν πολύ καλά, τα σχολεία άνοιξαν σε όλη την επικράτεια, όλα τα βιβλία είχαν παραδοθεί στην ώρα τους και όλοι οι εκπαιδευτικοί ήταν στις θέσεις τους» είπε και συμπλήρωσε ότι έχει δώσει εντολή οι διαδικασίες να ξεκινήσουν του χρόνου νωρίτερα.

 Για την Ειδική Αγωγή

«Η προηγούμενη κυβέρνηση είχε δρομολογήσει διορισμούς στην Ειδική Αγωγή», δήλωσε και τόνισε ότι η παρούσα κυβέρνηση κατάφερε να επισπεύσει τις διαδικασίες.

«Όλη η διαδικασία των μόνιμων διορισμών 4.500 εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού Ειδικής Αγωγής θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου». «Οι αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής που έχουν προσληφθεί θα παραμείνουν στη θέση τους» εξήγησε η υπουργός, σημειώνοντας ότι θα υπάρξει μεγάλη αλληλοεπικάλυψη μόνιμου προσωπικού και αναπληρωτών.

Τριτοβάθμια Εκπαίδευση

Για τις επερχόμενες ρυθμίσεις στην Ανώτατη Εκπαίδευση και τις αντιδράσεις πανεπιστημιακών, επανέλαβε ότι ξεκίνησε διάλογος της ηγεσίας του υπουργείου με τα ιδρύματα τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και το προσωπικό της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης.

Αναφέρθηκε επίσης στην δημιουργία ξενόγλωσσων προγραμμάτων, την μεγαλύτερη αυτονομία των ιδρυμάτων, απελευθέρωση των μεταπτυχιακών προγραμμάτων σπουδών.

Για τις πανελλαδικές και το σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

Στην ανάγκη εξορθολογισμού του συστήματος μετά τις συγχωνεύσεις τμημάτων στάθηκε η υπουργός, ενώ για τις πανελλαδικές δήλωσε πως προκαλεί μεγάλο προβληματισμό το γεγονός πως ένας στους τέσσερις επιτυχόντες πέρασε σε ΑΕΙ με βαθμό κάτω από τη βάση, ενώ για τα ΕΠΑΛ το συγκεκριμένο ποσοστό ανέρχεται στο 40%. Για την εισαγωγή της ελάχιστης βάσης εισαγωγής, δήλωσε πως το μέτρο από μόνο του δεν αποτελεί πανάκεια, αλλά θα πρέπει να εντοπιστούν παθογένειες στη βάση του εκπαιδευτικούς συστήματος.

«Η πραγματική ουσία είναι πώς θα βελτιώσουμε την παρεχόμενη εκπαίδευση, πώς θα ενισχύσουμε την κριτική σκέψη στα παιδιά, πώς θα εισάγουμε τις λεγόμενες ήπιες δεξιότητες - ψηφιακές δεξιότητες, πώς θα αναμορφώσουμε τα προγράμματα σπουδών ούτως ώστε να αυξήσουμε την ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης».

«Αυτή τη στιγμή δεν υπάρχουν αλλαγές για τα μηχανογραφικά, σκοπός μας είναι να μην αιφνιδιάσουμε κανένα», ανέφερε για τους εφετινούς υποψηφίους, ενώ εξήγγειλε διάλογο με τους φορείς της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Για τον προϋπολογισμό για την Παιδεία

«Στόχος της κυβέρνησης είναι να αυξηθεί ο προϋπολογισμός της Παιδείας, είναι ο βασικός στόχος και μέλημα της κυβέρνησης», ενώ συμπλήρωσε πως υπάρχουν στόχοι που δεν απαιτούν κόστος, όπως η ενίσχυση της αυτονομίας των ιδρυμάτων.

Ως ζήτημα «ύψιστης προτεραιότητας» χαρακτήρισε η υπουργός την ανάγκη επιμόρφωσης των εκπαιδευτικών, τονίζοντας πως η συγκεκριμένη ενέργεια απαιτεί κονδύλια, ωστόσο αποτελεί χρέος της πολιτείας απέναντι στους εκπαιδευτικούς.

Για το μάθημα της Ιστορίας 

Σχετικά με το μάθημα της ιστορίας και τις δηλώσεις για «ενίσχυση της εθνικής συνείδησης» της υπουργού που είχαν προκαλέσει αντιδράσεις, η υπουργός δήλωσε πως «δεν θα απαντήσει σε ύβρεις».

Τόνισε πως το ίδιο το Σύνταγμα επιτάσσει την καλλιέργεια εθνικής συνείδησης, αν και δεν αποτελεί μοναδικό στόχο της εκμάθησης της Ιστορίας, συμπληρώνοντας πως αναγκαία είναι η καλλιέργεια ιστορικής συνείδησης και εξέλιξης, κριτικής σκέψης και άλλων παραγόντων. 

«Υπάρχει μια έμφαση στην αποστήθιση», δήλωσε για το μάθημα της Ιστορίας αλλά και εν γένει της διδασκαλίας, τονίζοντας την ανάγκη να ενισχυθεί η κριτική σκέψη των μαθητών.

Στη συνέχεια η υπουργός έφερε το παράδειγμα του «πολλαπλού βιβλίου», δηλαδή να μην χρησιμοποιείται μόνο μια πηγή διδασκαλίας αλλά περισσότερα βιβλία/κείμενα, μια καινοτομία που εφαρμόζεται στο εξωτερικό και ωθεί τους μαθητές να συνδυάζουν πηγές και πληροφορίες. Το συγκεκριμένο μέτρο έχει ήδη τεθεί σε συζήτηση με εκπαιδευτικούς φορείς.

Για την αναγραφή του θρησκεύματος και της Ιθαγένειας στο Απολυτήριο

«Ο βασικός μας στόχος είναι να δημιουργήσουμε ένα σχολείο ελεύθερο, δημιουργικό, που θα σέβεται τις θρησκευτικές πεποιθήσεις και θα καταπολεμά τις διακρίσεις» τόνισε η υπουργός, ενώ συμπλήρωσε πως το σχολείο οφείλει να σέβεται την προστασία προσωπικών δεδομένων των μαθητών. 

«Υπήρξε μια απόφαση της ΑΔΙΠ η οποία αναφέρει ότι η αναγραφή της ιθαγένειας και του θρησκεύματος δεν είναι αναγκαία για την εκπλήρωση των συγκεκριμένων στόχων του σχολείου» ενώ τόνισε πως η ηγεσία του υπουργείου ως όφειλε δρομολόγησε τις διαδικασίες για την προσαρμογή των εγκεκριμένων τίτλων σπουδών στην απόφαση της ΑΔΙΠ.

«Έχουμε μια απόφαση ανεξάρτητης αρχής στην οποία η πολιτεία οφείλει να συμμορφωθεί» συμπλήρωση.

Για τις φοιτητικές εστίες

«Είναι ένα μείζον ζήτημα, το οποίο το κοιτάμε διεξοδικά». «Ο στόχος μας είναι να αυξηθεί ο κρατικός προϋπολογισμός για την Παιδεία». «Παράλληλα, όμως, θέλουμε να δώσουμε και να αξιοποιήσει η Πολιτεία εν συνόλω και άλλα χρηματοδοτικά εργαλεία, τα οποία είναι διαθέσιμα. Παράδειγμα, ΣΔΙΤ».

Πάνω στο τελευταίο, η Νίκη Κεραμέως επεσήμανε ότι θα μπορούσαν να γίνουν συμπράξεις δημόσιου και ιδιωτικού τομέα για κατασκευή φοιτητικών εστιών. «Χαίρομαι πάρα πολύ που κάποια ιδρύματα έχουν ξεκινήσει ήδη και έχουν συμφωνήσει σε συμπράξεις τέτοιες, προκειμένου να καλυφθούν βασικές ανάγκες που έχει η χώρα μας σε φοιτητικές εστίες», συμπλήρωσε η υπουργός Παιδείας.

Για τη σημαία

Αναφορικά με το ζήτημα των σημαιοφόρων στις παρελάσεις και στον ποιον δίνεται η σημαία, η Νίκη Κεραμέως επεσήμανε:

«Για μας το ζήτημα της σημαίας έχει να κάνει με το εξής: Θεωρούμε ότι θα πρέπει να περάσουμε ένα μήνυμα προσπάθειας, ένα μήνυμα του να προσπαθεί κάθε μαθητής κάθε μέρα να ξεπερνάει τον ίδιο του τον εαυτό. Αυτό είναι το νόημα της συζήτησης». 

Ακόμη συμπλήρωσε: «Έχουμε ανακοινώσει ότι εφεξής στα Δημοτικά Σχολεία, τη σημαία θα την κρατάει αυτός ο οποίος έχει την καλύτερη επίδοση στο σχολείο».

Ιδιωτικά Σχολεία

Σε επισήμανση του δημοσιογράφου της ΕΡΤ ότι σε ιδιωτικά σχολεία είχαν γίνει εγγραφές πριν τη σχετική διάταξη, την ώρα που πολύ συχνά στην τάξη φοιτούν πάνω από 25 μαθητές, η υπουργός Παιδείας απάντησε:

«Το καθεστώς των ιδιωτικών σχολείων το βλέπουμε συνολικά». «Εμείς είμαστε υπέρ της μεγαλύτερης ελευθερίας, προκειμένου τα ιδιωτικά σχολεία να εκπονούν πρόσθετες δραστηριότητες, άρα το πλαίσιο των ιδιωτικών σχολείων είναι κάτι που κοιτάμε συνολικά».

Άρθρο 16

«Δυστυχώς ως χώρα χάσαμε μια πάρα πολύ μεγάλη ευκαιρία», επανέλαβε η Νίκη Κεραμέως αναφορικά με το συγκεκριμένο ζήτημα, αναφέροντας επίσης: «Και χάσαμε μια πολύ μεγάλη ευκαιρία, διότι η προηγούμενη κυβέρνηση ξεκίνησε, όπως ξέρετε τη διαδικασία της Συνταγματικής Αναθεώρησης, την πρώτη φάση της. Η Νέα Δημοκρατία είχε τότε προτείνει, ως αξιωματική αντιπολίτευση, να συμπεριληφθεί το άρθρο 16 στα προς αναθεώρηση άρθρα. Δυστυχώς αυτή η πρόταση της Νέας Δημοκρατίας συνάντησε 93 περίπου ψήφους. Όπως καταλαβαίνετε τώρα η διαδικασία ως προς το άρθρο 16 και την αναθεώρησή του έχει παγώσει για κάποια χρόνια, επειδή ακριβώς δεν συνάντησε την απαιτούμενη πλειοψηφία στην προηγούμενη Βουλή».

«Ο στόχος μας όμως και γενικότερα βασικός στόχος είναι να ενισχύσουμε την εξωστρέφεια των πανεπιστημιακών μας ιδρυμάτων. Εμείς επενδύουμε πάρα πολύ σ' αυτό, θεωρούμε ότι η χώρα μας πρέπει να καταστεί ακόμη περισσότερο περιφερειακό κέντρο εκπαίδευσης, να προσελκύει φοιτητές από όλο τον κόσμο, αντί να διώχνει φοιτητές κάθε χρόνο στο εξωτερικό. Ένας τρόπος να το θεραπεύσουμε αυτό, είναι ακριβώς να επιτρέψουμε με μεγαλύτερη ευκολία την εκπόνηση ξενόγλωσσων προγραμμάτων, προπτυχιακών προγραμμάτων, τα οποία θα προσελκύουν ξένους φοιτητές».

Αριστεία

Σε ερώτηση δημοσιογράφου της ΕΡΤ, «τι σημαίνει για εσάς αριστεία», την ώρα που, όπως ο ίδιος επεσήμανε, η έννοια αυτή έχει λάβει ιδεολογικό περιεχόμενο, η υπουργός Παιδείας απάντησε:

«Για 'μένα αριστεία σημαίνει να προσπαθείς να ξεπερνάς κάθε μέρα τον ίδιο σου τον εαυτό. Να ξυπνάς το πρωί και να λες: "σήμερα θα γίνω καλύτερο απ' αυτό που ήμουνα". Αυτό είναι για 'μένα αριστεία και αυτό πρέπει να είναι επιδίωξη όλων. Να επιδιώκουν την ανέλιξη, να επιδιώκουν την αυτοβελτίωση».

Αιώνιοι φοιτητές

Σε ερώτηση της δημοσιογράφου της ΕΡΤ αναφορικά με το ζήτημα των «αιώνιων φοιτητών», η Νίκη Κεραμέως απάντησε:

«Εμείς εδώ συζητάμε πολλά αυτονόητα. Συζητάμε το αν είναι φυσιολογικό να μπαίνει κανείς στο πανεπιστήμιο με 0,8 στα 20. Αν το πούμε αυτό κάπου έξω δεν θα το πιστεύουν. Συζητάμε για το αν διαπράττει κανείς ένα έγκλημα εντός του πανεπιστημίου και να μη μπαίνει η αστυνομία να τον συλλάβει».

«Συζητάμε επίσης αντιστοίχως για το θέμα των αιωνίων φοιτητών. Εγώ τούς προκαλώ να μου πούνε σε ποια ευνοούμενη χώρα υπάρχει ένα σύστημα στο οποίο μπορεί να είναι κανείς 20, 30, 40 χρόνια φοιτητής.»

«Φυσικά και υπάρχουν περιπτώσεις υγείας και άλλες πολύ σοβαρές. Εμείς λέμε όχι τόσο για λόγους οικονομικούς, δεν είναι ότι κοστίζουν τόσο πολύ στο κράτος οι αιώνιου φοιτητές, είναι πιο πολύ ένα θέμα πειθαρχίας, να περάσει δηλαδή ένα μήνυμα ότι όπως πολλά πράγματα στη ζωή μας, όπως το σχολείο έχει ένα συγκεκριμένο ορίζοντα, έτσι και το πανεπιστήμιο πρέπει να έχει έναν ορίζοντα. Άρα είναι ένα ζήτημα πειθαρχίας, ένα μήνυμα δηλαδή ότι πρέπει και οι φοιτητές να έχουν στο μυαλό τους ότι υπάρχει ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο ολοκλήρωσης των σπουδών».

«Εμείς λοιπόν έχουμε μιλήσει για ένα χρονικό όριο ολοκλήρωσης των σπουδών, το οποίο θα ισχύει για τους νεοεισερχόμενους φοιτητές και για αυτούς που είναι ήδη φοιτητές θα προβλεφθούν φυσικά μεταβατικές διατάξεις οι οποίες και αυτές θα συζητηθούν αναλυτικά με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς».


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ν. Κεραμέως για μόνιμους διορισμούς: Οι αναπληρωτές που έχουν προσληφθεί θα παραμείνουν στη θέση τους

 «Θα υπάρξει μεγάλη αλληλοεπικάλυψη μόνιμου προσωπικού και αναπληρωτών», στην Ειδική Αγωγή 

 Εφ' όλης της ύλης συνέντευξη για τα εκπαιδευτικά ζητήματα έδωσε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, στην ΕΡΤ.

 Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε και στο ζήτημα των 4.500 μόνιμων διορισμών στην Ειδική Αγωγή.

 «Η προηγούμενη κυβέρνηση είχε δρομολογήσει διορισμούς στην Ειδική Αγωγή», δήλωσε και τόνισε ότι η παρούσα κυβέρνηση κατάφερε να επισπεύσει τις διαδικασίες.

 «Όλη η διαδικασία των μόνιμων διορισμών 4.500 εκπαιδευτικών και βοηθητικού προσωπικού Ειδικής Αγωγής θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του χρόνου».

Αναφορικά με τους ήδη προσληφθέντες αναπληρωτές είπε:

 «Οι αναπληρωτές Ειδικής Αγωγής που έχουν προσληφθεί θα παραμείνουν στη θέση τους», σημειώνοντας ότι «θα υπάρξει μεγάλη αλληλοεπικάλυψη μόνιμου προσωπικού και αναπληρωτών».


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ν. Κεραμέως: Χρονικό όριο στις σπουδές - Τι θα ισχύσει για τους ήδη φοιτούντες

 «Είναι ένα ζήτημα πειθαρχίας, ένα μήνυμα δηλαδή ότι πρέπει και οι φοιτητές να έχουν στο μυαλό τους ότι υπάρχει ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο ολοκλήρωσης των σπουδών» 

 Σε ερώτηση αναφορικά με το ζήτημα των «αιώνιων φοιτητών» απάντησε η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, στη σημερινή της συνέντευξη στην ΕΡΤ. 

 Πιο αναλυτικά είπε:

 «Εμείς εδώ συζητάμε πολλά αυτονόητα. Συζητάμε το αν είναι φυσιολογικό να μπαίνει κανείς στο πανεπιστήμιο με 0,8 στα 20. Αν το πούμε αυτό κάπου έξω δεν θα το πιστεύουν. Συζητάμε για το αν διαπράττει κανείς ένα έγκλημα εντός του πανεπιστημίου και να μη μπαίνει η αστυνομία να τον συλλάβει».

 «Συζητάμε επίσης αντιστοίχως για το θέμα των αιωνίων φοιτητών. Εγώ τούς προκαλώ να μου πούνε σε ποια ευνοούμενη χώρα υπάρχει ένα σύστημα στο οποίο μπορεί να είναι κανείς 20, 30, 40 χρόνια φοιτητής.»

 «Φυσικά και υπάρχουν περιπτώσεις υγείας και άλλες πολύ σοβαρές. Εμείς λέμε όχι τόσο για λόγους οικονομικούς, δεν είναι ότι κοστίζουν τόσο πολύ στο κράτος οι αιώνιοι φοιτητές, είναι πιο πολύ ένα θέμα πειθαρχίας, να περάσει δηλαδή ένα μήνυμα ότι, όπως πολλά πράγματα στη ζωή μας, όπως το σχολείο έχει ένα συγκεκριμένο ορίζοντα, έτσι και το πανεπιστήμιο πρέπει να έχει έναν ορίζοντα. Άρα είναι ένα ζήτημα πειθαρχίας, ένα μήνυμα δηλαδή ότι πρέπει και οι φοιτητές να έχουν στο μυαλό τους ότι υπάρχει ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο ολοκλήρωσης των σπουδών»

Για όσους φοιτητές σπουδάζουν ήδη σε κάποιο τριτοβάθμιο ίδρυμα, η υπουργός Παιδείας
 
 
ανέφερε: 
 
 
 
 «Εμείς λοιπόν έχουμε μιλήσει για ένα χρονικό όριο ολοκλήρωσης των σπουδών, το οποίο θα ι
 
 
σχύει για τους νεοεισερχόμενους φοιτητές και για αυτούς που είναι ήδη φοιτητές θα
 
 
 
προβλεφθούν φυσικά μεταβατικές διατάξεις, οι οποίες και αυτές θα συζητηθούν αναλυτικά με
 
 
 
 
όλους τους εμπλεκόμενους φορείς».


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

Εγώ πέρασα Περιβάλλον το 2015, την περίοδο εκείνη διαγνώσθηκε η μητέρα μου με καρκίνο και τρέχαμε μέχρι τα τέλη 2016 στα νοσοκομεία και Άγιο Σάββα. Είχα παγώσει την σχολή για 1 έτος και ξεκίνησα το 2016-2017 έτος κανονικά, πάνω στους 3 μήνες  και ενώ εγώ είχα μπει σε πρόγραμμα, έχασα την μάνα μου. Μετα κλείστηκα στο σπίτι για 2 έτη κατάθλιψη και ξεκίνησα φέτος για πρώτη φορά! Πέρασα 8 μαθήματα… Τώρα εάν έρθει η μουσαφιρισσα του χαρβαρντ και με διώξει τι να της πω, μπράβο.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE X-NONE
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Ναι συμφωνώ ότι να είναι κάποιος 10-15 χρόνια φοιτητής δεν είναι δίκαιο, αλλά όλοι οι κανόνες έχουν τις εξαιρέσεις τους. Δεν είναι θέμα πειθαρχία ς όταν είσαι φοιτητής ιατρικής κ έχεις 85 μαθήματα να δώσεις κ τί μαθήματα !!!! Ή φοιτητής ημμυ, μηχανολόγος....κ φοιτητής προσχολικής,νηπιαγωγός,πληροφορικής κχιλιαδες άλλα με 40-45 μαθηματα πτυχίου.....μήπως ο γενικός κανόνας είναι κάκιστος;;;;;;
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 19 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Μπα δε νομιζω να πετυχεις τιποτα με το v+2 , εγω λεω απο το v+1 να  αρχισεις να τους βγαζεις δυο νυχια ανα χρονο.

Που την πετυχαμε αυτη  και κατινα και εγγονη του χιτλερ. 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Σελίδα 7 από 11779 (117788 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6
7
8
9
11777
11778
11779
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Αλίμονο στα παιδιά
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019 - 00:37
Σχόλια (0)

Παδα
Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019 - 16:17
Σχόλια (3)

Φροντηστήρια Ολλανδικών
Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019 - 15:25
Σχόλια (0)

ΙΚΥ ΕΚΟ
Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019 - 14:14
Σχόλια (9)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Απορια
Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019 - 12:40
Σχόλια (4)

Δημόσια Διοίκηση Παντείου
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019 - 15:15
Σχόλια (9)

Εστια
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019 - 13:45
Σχόλια (4)

ΒΑΣΗ 10?
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019 - 12:58
Σχόλια (1)

Φροντιστηριο
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019 - 12:51
Σχόλια (2)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019 - 06:36
Σχόλια (0)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Η εξεταστέα ύλη για τη Γ' Λυκείου 2019-2020
Σχόλια (4)
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019
Μαθητής προσπάθησε να αυτοκτονήσει στην Πάτρα λόγω bullying
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019
Προκήρυξη: Νέες προσλήψεις στα σχολεία για Διαπολιτισμική Εκπ/ση
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019
Οριστικοί πίνακες κατάταξης ωρομισθίων εκπαιδευτών ΔΙΕΚ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Σελίδα 1 από 4275 (25645 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4273
4274
4275
Επόμενο