Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Η νέα εξεταστέα ύλη της Γ' Λυκείου σε Βιολογία, Χημεία, Κοινωνιολογία, Οικονομία, Ιστορία, Αρχαία Ελληνικά
 
Λελογισμένη μείωση της εξεταστέας ύλης ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δημοσιοποίησε την ύλη τη Βιολογία, τη Χημεία, την Κοινωνιολογία, την Οικονομία, την Ιστορία, τα Αρχαία Ελληνικά. 

Συγκεκριμένα σε σημερινή ανακοίνωση για τις παρεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τονίζεται από την μεριά του Υπουργείου Παιδείας πως "Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την εισήγηση του ΙΕΠ και μετά από διαβούλευση με επιστημονικές ενώσεις, προχωρούμε σε λελογισμένη μείωση της εξεταστέας ύλης στα μαθήματα για τα οποία η κάλυψή της δεν ήταν εφικτή." 

Διαβάστε παρακάτω την υπουργική απόφαση που υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Επαγγέλματα και Προοπτικές
Η εξεταστέα ύλη για τη Γ' Λυκείου 2019-2020
 

 Ανακοινοποίηση στο ορθό από το υπουργείο Παιδείας. Το σύνολο της ύλης συμπεριλαμβάνεται ήδη στα υπάρχοντα βιβλία ώστε να μπορεί να διδαχθεί με άνεση από τους εκπαιδευτικούς και να εμπεδωθεί αποτελεσματικά από τους μαθητές και τις μαθήτριες αναφέρει ο Κώστας Γαβρόγλου.

Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη για το έτος 2019-2020 – Δήλωση του Υπουργού Κ. Γαβρόγλου

Από το ΥΠΠΕΘ ανακοινώθηκε χθες, 30-5-2019 η διδακτέα-εξεταστέα ύλη της Γ΄ ημερησίου και Γ΄ (τριετούς) - Δ΄ (τετραετούς) εσπερινού ΓΕΛ για το έτος 2019- 2020, μετά από τις σχετικές εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που η ύλη ανακοινώνεται από τον Μάιο, με στόχο την έγκαιρη ενημέρωση και προετοιμασία τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών και μαθητριών για το νέο σχολικό έτος.

Παρακάτω παρατίθενται οι πίνακες όπως δόθηκαν από το υπουργείο Παιδείας:

Πίνακας μαθημάτων αλλαγές

Βιολογία

Φυσική

Χημεία

Μαθηματικά

Πληροφορική

Κοινωνιολογία

Οικονομία

Ιστορία

Νέα Ελληνικά

Αρχαία ελληνικά

Σχέδιο Ελεύθερο

Σχέδιο Γραμμικό

Λατινικά

Ξένες Γλώσσες


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 29 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)
Αν κάποιος απόφοιτος του 2019 θέλει να ξαναδώσει θα πρέπει να δώσει με αυτή την ύλη ή με την παλιά; 
Υποβλήθηκε πριν από 77 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)
 Η ύλη αυτή ισχύει και για τους απόφοιτους? 
Υποβλήθηκε πριν από 87 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)

ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Πραγματικοί αριθμοί

Οι πράξεις και οι ιδιότητές τους. Διάταξη πραγματικών αριθμών. Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού. Ρίζες πραγματικών αριθμών.

2. Εξισώσεις

Εξισώσεις 1ου βαθμού. Η εξίσωση x^ν=α. Εξισώσεις 2ου βαθμού.

3. Ανισώσεις

Ανισώσεις 1ου βαθμού. Ανισώσεις 2ου βαθμού. Ανισώσεις γινόμενο & ανισώσεις πηλίκο.

4. Βασικές έννοιες συναρτήσεων

Η έννοια της συνάρτησης. Γραφική παράσταση συνάρτησης. Η συνάρτηση f(x)=αx+β. Κατακόρυφη και οριζόντια μετατόπιση καμπύλης. Μονοτονία και ακρότατα συνάρτησης. Συμμετρίες συνάρτησης.

5. Μελέτη βασικών συναρτήσεων

Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α(x^2). Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α/x. Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α(x^2)+βx+γ. 


ΑΛΓΕΒΡΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Τριγωνομετρία

Τριγωνομετρικοί αριθμοί γωνίας. Βασικές τριγωνομετρικές ταυτότητες. Αναγωγή στο 1ο τεταρτημόριο. Οι τριγωνομετρικές συναρτήσεις. Τριγωνομετρικοί αριθμοί αθροίσματος και διαφοράς γωνιών. Τριγωνομετρικοί αριθμοί της γωνίας 2α. Μετασχηματισμοί τριγωνομετρικών παραστάσεων. Η συνάρτηση f(x)=αημx+βσυνx. Τριγωνομετρικές εξισώσεις. Τριγωνομετρικές ανισώσεις. Επίλυση τριγώνου.

2. Ακολουθίες - Πρόοδοι

Ακολουθίες. Αριθμητική πρόοδος. Γεωμετρική πρόοδος.

3. Πολυώνυμα - Πολυωνυμικές Εξισώσεις

Πολυώνυμα. Διαίρεση πολυωνύμων. Πολυωνυμικές εξισώσεις και ανισώσεις. Εξισώσεις και ανισώσεις που ανάγονται σε πολυωνυμικές.

4. Εκθετική και λογαριθμική συνάρτηση.

Εκθετική συνάρτηση. Λογάριθμοι. Λογαριθμική συνάρτηση.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Διανύσματα

Η έννοια του διανύσματος. Πρόσθεση και αφαίρεση διανυσμάτων. Πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα. Συντεταγμένες στο επίπεδο. Εσωτερικό γινόμενο διανυσμάτων.

2. Η ευθεία στο επίπεδο

Εξίσωση ευθείας. Γενική μορφή εξίσωσης ευθείας. Απόσταση σημείου από ευθεία. Εμβαδόν τριγώνου.

3. Κωνικές τομές

Ο κύκλος. Η παραβολή. Η έλλειψη. Η υπερβολή. Η εξίσωση A(x^2)+B(y^2)+Γx+Δy+Ε=0.

4. Πίνακες - Συστήματα

Η έννοια του πίνακα. Πρόσθεση πινάκων - Πολλαπλασιασμός αριθμού με πίνακα. Πολλαπλασιασμός πινάκων. Γεωμετρικοί μετασχηματισμοί. Η έννοια του γραμμικού συστήματος. Επίλυση γραμμικού συστήματος με τη μέθοδο απαλοιφής του Gauss. Επίλυση γραμμικού συστήματος με τη μέθοδο των οριζουσών. Μη γραμμικά συστήματα.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Στατιστική

Βασικές έννοιες. Παρουσίαση στατιστικών δεδομένων. Μέτρα θέσης και διασποράς. Γραμμική παλινδρόμιση. Γραμμική συσχέτιση.

2. Πιθανότητες

Δειγματικός χώρος - Ενδεχόμενα. Έννοια της πιθανότητας. Συνδυαστική. Δεσμευμένη πιθανότητα - Ανεξάρτητα ενδεχόμενα.

3. Θεωρία αριθμών

Η μαθηματική επαγωγή. Ευκλείδεια διαίρεση. Διαιρετότητα. Μέγιστος κοινός διαιρέτης - Ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο. Πρώτοι αριθμοί. Η γραμμική διοφαντική εξίσωση. Ισοϋπόλοιποι αριθμοί.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

 1. Μιγαδικοί Αριθμοί

Η έννοια του μιγαδικοί αριθμού. Πράξεις στο σύνολο C των μιγαδικών αριθμών. Μέτρο μιγαδικού αριθμού. Τριγωνομετρική μορφή μιγαδικού αριθμού. Πολυωνυμικές εξισώσεις στο C.

2. Όριο -Συνέχεια Συνάρτησης

Πραγματικοί αριθμοί. Συναρτήσεις. Μονότονες συναρτήσεις - Αντίστροφη συνάρτηση. Όριο συνάρτησης στο xo ανήκει R. Ιδιότητες των ορίων. Μη πεπερασμένο όριο στο xo ανήκει R. Όριο συνάρτησης στο άπειρο. Συνέχεια συνάρτησης. Θεωρήματα συνεχών συναρτήσεων (Θεώρημα Bolzano, Θεώρημα Μέγιστης & Ελάχιστης Τιμής, Θεώρημα Ενδιάμεσης Τιμής).

3. Διαφορικός Λογισμός

Η έννοια της παραγώγου. Παραγωγίσιμες συναρτήσεις - Παράγωγος συνάρτηση. Κανόνες παραγώγισης. Παράγωγος αντίστροφης και σύνθετης συνάρτησης. Κατακόρυφη εφαπτομένη. Ρυθμός μεταβολής. Θεώρημα Rolle και θεώρημα μέσης τιμής διαφορικού λογισμού. Συνέπειες του θεωρήματος μέσης τιμής. Τοπικά ακρότατα συνάρτησης. Θεώρημα Fermat. Κριτήριο 1ης και 2ης παραγώγου. Θεώρημα Darboux. Κυρτότητα - σημεία καμπής συνάρτησης. Ασύμπτωτες. Κανόνες De L' Hospital. Μελέτη και χάραξη της γραφικής παράστασης μιας συνάρτησης.

4. Ολοκληρωτικός Λογισμός

Αόριστο ολοκλήρωμα. Μέθοδοι ολοκλήρωσης. Διαφορικές εξισώσεις. Ορισμένο ολοκλήρωμα. Η συνάρτηση F(x)=S(α,x)f(t)dt. Θεώρημα μέσης τιμής ολοκληρωτικού λογισμού. Εμβαδόν επιπέδου χωρίου. Μήκος τόξου επίπεδης καμπύλης.

Υποβλήθηκε πριν από 88 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)

ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Κινηματική υλικού σημείου

Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση. Ευθύγραμμη Ομαλή Μεταβαλλόμενη Κίνηση. Ελεύθερη Πτώση. Κατακόρυφη Βολή. Οριζόντια Βολή. Πλάγια Βολή. Ομαλή Κυκλική Κίνηση.

2. Δυνάμεις - Νόμοι Νεύτωνα

Ορισμός δύναμης. Ανάλυση & σύνθεση δυνάμεων. Βάρος σώματος. Τριβή (στατική τριβή & τριβή ολίσθησης). Νόμος αδράνειας (1ος Νόμος του Νεύτωνα). Θεμελιώδης νόμος της κίνησης (2ος Νόμος του Νεύτωνα). Νόμος δράσης - αντίδρασης (3ος Νόμος του Νεύτωνα).

3. Έργο - Ενέργεια - Ισχύς 

Έργο & ισχύς δύναμης. Κινητική ενέργεια. Βαρυτική δυναμική ενέργεια. Ελατήρια και ελαστική δυναμική ενέργεια. Μηχανική ενέργεια και διατήρησή της.


ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Ηλεκτρικό Φορτίο & Ηλεκτροστατικό Πεδίο

Θετικό & αρνητικό φορτίο. Αγωγοί & μονωτές. Τρόποι ηλέκτρισης. Νόμος Coulomb. Νόμος Gauss. Ένταση ηλεκτροστατικού πεδίου σημειακών φορτίων. Ηλεκτρική δυναμική ενέργεια και δυναμικό ηλεκτροστατικού πεδίου σημειακών φορτίων, φορτισμένων σφαιρικών φλοιών και μονωμένων φορτισμένων συμπαγών σφαιρών.

2. Συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα

Ένταση ηλεκτρικού ρεύματος. Αντιστάτες. Πυκνωτές. Νόμος του Ohm. Κυκλώματα συνεχούς ρεύματος και κανόνες Kirchhoff. Πηγές συνεχούς ρεύματος (ΗΕΔ πηγής και εσωτερική αντίσταση). Συνδεσμολογία αντιστατών, πυκνωτών και πηγών συνεχούς ρεύματος. Κύκλωμα R-C σε σειρά.

3. Μαγνητικό πεδίο

Μαγνητική δύναμη και μαγνητικό πεδίο κινούμενου φορτίου. Μαγνητικό πεδίο ευθύγραμμου και κυκλικού ρευματοφόρου αγωγού. Μαγνητικό πεδίο σωληνοειδούς πηνίου. Δύναμη Laplace. Νόμος Biot-Savart. Νόμος Ampere. Κίνηση φορτισμένου σωματιδίου σε ηλεκτρομαγνητικό πεδίο. Φαινόμενο Hall.

 

ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Ορμή - Κρούση - Σχετικές Κινήσεις

Ορμή και θεμελιώδης νόμος της κίνησης. Διατήρηση της ορμής. Μονωμένα συστήματα σωμάτων. Ώθηση δύναμης. Ελαστικές και πλαστικές κρούσεις. Μετωπική κρούση. Πρόωρη πυραύλου. Σχετική κίνηση σωμάτων. Αδρανειακά συστήματα αναφοράς. Μετασχηματισμοί Γαλιλαίου.

2. Βαρυτικό πεδίο

Νόμος παγκόσμιας έλξης. Βαρυτική δυναμική ενέργεια και δυναμικό βαρυτικού πεδίου σημειακών μαζών, ομογενών σφαιρικών φλοιών και ομογενών συμπαγών σφαιρών. Δορυφόροι. Ταχύτητα διαφυγής.

3. Μηχανική ρευστών

Ορισμός ρευστού. Υδροστατική. Ρευστά σε κίνηση. Εξίσωση συνέχειας. Θεώρημα Bernoulli.

4. Κινητική θεωρία των αερίων

Νόμοι Charles, Gay-Lussac και Boyle-Mariotte. Καταστατική εξίσωση ιδανικών αερίων. Κατανομή μοριακών ταχυτήτων. Κίνηση Brown.

5. Θερμοδυναμική

Θερμοδυναμικό σύστημα και ισορροπία. Αντιστρεπτές μεταβολές. Εσωτερική ενέργεια. Παραγώμενο έργο. Ειδική θερμότητα. Μηδενικός, πρώτος και δεύτερος νόμος της θερμοδυναμικής. Ισόθερμη, ισόχωρη, ισοβαρής και αδιαβατική μεταβολή. Μηχανή Carnot. Εντροπία.


ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Μηχανικές & Ηλεκτρικές Ταλαντώσεις

Περιοδική κίνηση απλού εκκρεμούς. Απλή αρμονική ταλάντωση. Ελεύθερη ταλάντωση χωρίς απόσβεση και με ασθενή απόσβεση. Εξαναγκασμένη ταλάντωση χωρίς απόσβεση και με ασθενή απόσβεση. Συντονισμός. Σύνθεση ταλαντώσεων. Διακρότημα. Κύκλωμα L-C σε σειρά. Κύκλωμα R-L-C σε σειρά.

2. Μηχανικά κύματα

Τύποι κυμάτων. Περιοδικά κύματα. Αρμονικά κύματα σε 1 διάσταση. Αρμονικά κύματα σε 2 διαστάσεις. Επαλληλία ή υπέρθεση κυμάτων. Στάσιμα κύματα. Ηχητικά κύματα. Ένταση του ήχου. Συντονισμός. Φαινόμενο Doppler.

3. Μηχανική στερεού σώματος

Κινηματική στερεού σώματος. Μεταφορική και περιστροφική κίνηση σε 2 διαστάσεις. Ροπή δύναμης. Ισορροπία στερεού σώματος. Δυναμική στερεού σώματος. Ροπή αδράνειας. Στροφορμή και διατήρησή της. Κινητική ενέργεια λόγω περιστροφής.

4. Ηλεκτρομαγνητική επαγωγή

Μαγνητική ροή. Νόμος Faraday. Κανόνας Lenz. Κινούμενοι αγωγοί σε μαγνητικό πεδίο. Αμοιβαία επαγωγή. Αυτεπαγωγή. Επαγόμενα ηλεκτρικά πεδία. Δινορεύματα. Κύκλωμα R-L σε σειρά.

5. Εναλλασσόμενο ηλεκτρικό ρεύμα

Ενεργός τιμή τάσης και έντασης ρεύματος. Αντίσταση και άεργη αντίσταση. Το κύκλωμα R-L-C σε σειρά. Ισχύς. Συντονισμός. Μετασχηματιστές.

6. Ηλεκτρομαγνητικά κύματα - Οπτική

Παραγωγή ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων. Ενέργεια και ορμή. Στάσιμα ηλεκτρομαγνητικά κύματα. Ταχύτητα του φωτός. Μετάδοση και λήψη σημάτων. Φάσμα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας. Ανάκλαση και διάθλαση. Νόμος του Snell. Ολική ανάκλαση. Διασκεδασμός- ανάλυση του φωτός. Πόλωση του φωτός.

Υποβλήθηκε πριν από 88 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Επιχειρηματικότητα και εθελοντισμός στα σχολεία - Ίσες ευκαιρίες για τους μαθητές

 Τι δηλώνει η Σοφία Ζαχαράκη για τις αλλαγές που σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας στα προγράμματα σπουδών 

 Για τις αλλαγές στα προγράμματα σπουδών και των βιβλίων, με αφορμή και την τοποθέτηση της υπουργού Παιδείας, ρωτήθηκε  υφυπουργός, Σοφία Ζαχαράκη σε σημερινή της συνέντευξη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

 Πιο αναλυτικά:

 Ερ. Θα ήθελα να μου πείτε τι περαιτέρω σχεδιάζετε, αναφορικά με τα προγράμματα σπουδών, αλλά και την αλλαγή βιβλίων με αφορμή την τοποθέτηση της υπουργού Παιδείας;

 Απ: Υπάρχουν ειδικοί επιστήμονες, υπάρχουν επιτροπές, υπάρχουν οι γενικές κατευθύνσεις του Συντάγματος αλλά και η συσσωρευμένη εμπειρία τόσων ετών. Θα μελετήσουμε με μεγάλη προσοχή και σε εύλογο χρονικό διάστημα όποιες προτάσεις έχουμε για αλλαγή των βιβλίων και θα λάβουμε τις αποφάσεις μας σε κλίμα συναίνεσης και κρατώντας την εκπαίδευση μακριά από αντιπαραθέσεις όσο κι αν η αξιωματική αντιπολίτευση το επιχειρεί με επιμονή.

 Πέρα από τα βιβλία, αυτό που θα ήθελα σήμερα να σας πω είναι ότι μελετούμε ένα νέο συνεκτικό πρόγραμμα σπουδών από το Δημοτικό έως το Λύκειο. Θα εισάγουμε μεθόδους διδασκαλίας που ελαττώνουν το διάβασμα του μαθητή στο σπίτι, ειδικά στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Ενώ παράλληλα θα εισάγουμε νέες εκπαιδευτικές θεματικές ενότητες, όπως επιχειρηματικότητα, οδική συμπεριφορά, εθελοντισμός, αγωγή υγείας με έμφαση στην διατροφή πρόληψη, αντίδραση και προφύλαξη από τις φυσικές καταστροφές.

 Θα προωθήσουμε επίσης την ανάπτυξη δημιουργικών και βιωματικών δράσεων και τη λειτουργία μαθητικών ομίλων εκτός ωρολογίου προγράμματος (π.χ. ρομποτική, δημιουργία εικονικών επιχειρήσεων, συμμετοχή σε διαγωνισμούς κ.ά.), οι οποίες θα ενθαρρύνουν την ομαδική εργασία, την κριτική σκέψη, την πρωτοβουλία και τη δημιουργικότητα αντί για την αποστήθιση.

 Στόχος μας είναι να δώσουμε σε όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως οικονομικής δυνατότητας και ανεξαρτήτως κάθε άλλης συνθήκης, ίσες ευκαιρίες στο ξεκίνημα της ζωής τους μέσα από την πρόσβαση σε ποιοτική δημόσια εκπαίδευση.

 Αυτός είναι ο αποτελεσματικότερος μηχανισμός κοινωνικής κινητικότητας που είναι στο πυρήνα της ιδεολογίας και της πολιτικής μας.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Σ. Ζαχαράκη: Ρεκόρ προσλήψεων αναπληρωτών στην α' φάση

 «Συλλέγουμε εκ νέου δεδομένα για οποιαδήποτε κενά καταγράφονται, ώστε μέχρι τα τέλη του μηνός να προχωρήσουμε στην κάλυψή τους»

 Συνέντευξη στο ΑΠΕ-ΜΠΕ παραχώρησε η υφυπουργός Παιδείας, Σοφία Ζαχαράκη. Μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στο ζήτημα των μόνιμων διορισμών, καθώς και στη διανομή των σχολικών βιβλίων και στην κάλυψη των κενών θέσεων εκπαιδευτικών.

 Συγκεκριμένα:

 Ερ. Σε επίπεδο βιβλίων και εκπαιδευτικών φέτος έχουν καλυφθεί τα κενά πριν ανοίξουν τα σχολεία;

 Απ: Τα βιβλία είχαν ήδη αποσταλεί σε όλα τα σχολεία έγκαιρα, με μέριμνα που είχε δοθεί και από την προηγούμενη κυβέρνηση. Δυστυχώς όμως αναλαμβάνοντας τον Ιούλιο το υπουργείο Παιδείας, τόσο η υπουργός μας η κ. Κεραμέως όσο και ο κ. Διγαλάκης κι εγώ, βρεθήκαμε μπροστά σε πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις ημιτελών ή λανθασμένων διαδικασιών.

 Με μεγάλη προσπάθεια και συνεχή συντονισμό και με την ετοιμότητα και την ευσυνειδησία των υπαλλήλων του υπουργείου Παιδείας και των διευθύνσεών μας, κατορθώσαμε και στις 5 Σεπτεμβρίου, όπως είχαμε δεσμευθεί, ανακοινώσαμε τον διορισμό πάνω από 20.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή. Ο αριθμός αυτός αποτελεί ρεκόρ αναπληρωτών που προσλήφθηκαν ποτέ κατά την α΄ φάση τοποθέτησής τους, ενώ αποτελεί δέσμευσή μας η ταχύτερη ανακοίνωσή τους για την ερχόμενη σχολική χρονιά.

 Αυτήν την στιγμή, συλλέγουμε εκ νέου τα δεδομένα για οποιαδήποτε κενά καταγράφονται πλέον, ώστε μέχρι τα τέλη του μηνός να προχωρήσουμε στην κάλυψή τους.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Κκ
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
ΕΠΕΊΓΟΝ
 Έχω εμμονή με το μαχαιρι και κανω ότι κόβω τις φλέβες μου και το βάζω και στο μέτωπο. Μου χει κολλήσει η σκέψη ότι πρέπει να πάω στην κουζίνα να πάρω το μαχαιρι και να κανω αυτές τις 2 κινήσεις.Στο τέλος φοβαμαι μην κάνω οντως κακο .σε μενα.Άς μ πει κάποιος ότι περνάει Ή έχει ή περάσει το ίδιο πλιζ. 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Ebel
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Διάφορα Θέματα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Στατιστικη ΟΠΑ
 Αξιζει το τμημα Στατιστικης στο ΟΠΑ(Περασα φετος με το 10 τοις εκατο ) ,εαν το τελειωσω με μεταπτυχιακο στα εφαρμοσμενα μαθηματικα θα μπορεσω να ενταχθω στον κλαδο ΠΕ03 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 16 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Τα μεταπτυχιακά δεν αλλάζουν τα επαγγελματικά δικαιώματα. Επομένως όχι, δεν μπορείς να γίνεις μαθηματικός. Θα είσαι Στατιστικός Οικονομολόγος. Δύσκολος κλάδος η Στατιστική. Τέλεια το ΠΑΠΕΙ και σου μιλώ εξ ιδίας αντίληψης.
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Το ΟΠΑ είναι το καλύτερο οικονομικό Πανεπιστήμιο στην Ελλάδα. Το τμήμα στατιστικής είναι πολύ καλό και δύσκολο. Η επιστήμη της στατιστικής έχει πολλές προοπτικές στην αγορά για εργασία. Αρκεί να είσαι καλός στα μαθηματικά. Μην το σκέφτεσαι καθόλου.
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Αμα θελεις να γίνεις μαθηματικός υπάρχουν και σχολες που μπαινεις με 7000 μόρια. Στην ασοεε φιλε δεν πας για να βγεις καθηγητής στο Γυμνάσιο. Μπορείς βέβαια αλλά εκεί πας για το κάτι παραπάνω.
Υποβλήθηκε πριν από 4 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Μαρια
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Καλο φροντιστηριο μαρουσι?
 Εδωσα φετος πανελληνιες και εχασα την σχολη που ηθελα για λιγο.Επειδη θα ξαναδωσω μηπως ξερετε κανενα καλο φροντιστηριο αλλα οικονομικο για θεωρητικη κατευθυνση στο Μαρουσι αλλα και γενικα στα βορεια προαστεια Πευκη,Ηρακλειο,Νεα ιωνια?.Θελω να κανω μονο ιστορια και εκθεση στο φροντιστηριο τα αλλα θα τα κανω ιδιαιτερα.
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 23 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Για Εκθεση στο Ειδεναι στο Μαρουσι.
Υποβλήθηκε πριν από 22 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019
Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Επαναληπτικές Πανελλαδικές: Τα σημερινά θέματα στη Μουσική Αντίληψη και Γνώση
 Τα σημερινά θέματα των επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων στα Ειδικά Μαθήματα

 

Ειδικό Μάθημα "Μουσική Αντίληψη και Γνώση"

Αρχείο ήχου


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Σ. Ζαχαράκη: Στόχος οι 4.500 διορισμοί μέχρι το τέλος του έτους

 Τι δηλώνει σε συνέντευξή της η υφυπουργός Παιδείας 

 «Στόχος μας είναι δώσουμε σε όλους σε όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως οικονομικής δυνατότητας και ανεξαρτήτως κάθε άλλης συνθήκης, ίσες ευκαιρίες στο ξεκίνημα της ζωής τους μέσα από την πρόσβαση σε ποιοτική δημόσια εκπαίδευση» δηλώνει, σε συνέντευξή της στο Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων η υφυπουργός Παιδείας, αρμόδια για θέματα πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και ειδικής αγωγής, Σοφία Ζαχαράκη λίγες μέρες μετά την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς.

 Η κυρία Ζαχαράκη σημειώνει, ακόμη, ότι στους σχεδιασμούς του υπουργείου είναι «να μελετήσουμε με μεγάλη προσοχή και σε εύλογο χρονικό διάστημα όποιες προτάσεις έχουμε για αλλαγή των βιβλίων και θα λάβουμε τις αποφάσεις μας σε κλίμα συναίνεσης και κρατώντας την εκπαίδευση μακριά από αντιπαραθέσεις όσο και αν η αξιωματική αντιπολίτευση το επιχειρεί με επιμονή».

 Επίσης προσθέτει πως «πέρα από τα βιβλία μελετούμε ένα νέο συνεκτικό πρόγραμμα σπουδών από το δημοτικό έως το Λύκειο», «μεθόδους διδασκαλίας που θα ελαττώνουν το διάβασμα του μαθητή στο σπίτι ειδικά στις πρώτες τάξεις του δημοτικού».

 Ερωτηθείσα για την ίδρυση ιδιωτικών πανεπιστημίων η υφυπουργός Παιδείας τονίζει ότι «με ευθύνη της προηγούμενης κυβερνητικής πλειοψηφίας χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία να αναθεωρήσουμε το άρθρο 16 του Συντάγματος» ωστόσο διευκρινίζει ότι «η καρδιά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης χτυπά στο δημόσιο πανεπιστήμιο και δικό μας χρέος είναι να στηρίξουμε τα δημόσια πανεπιστήμια μας».

 Τέλος, αναφερόμενη στην παρουσία του πρωθυπουργού στη ΔΕΘ, η Σοφία Ζαχαράκη υπογραμμίζει, στη συνέντευξή της στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει ως στόχο να βάλει τη χώρα σε ένα δρόμο δημιουργίας και ανάπτυξης αλλά και να αλλάξει πολλά από τα κακώς κείμενα της πολιτικής».

 Ακολουθεί η συνέντευξη της υφυπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη στην Ευτυχία Αδηλίνη για το Αθηναϊκό/Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.\Ερ. Κυρία Ζαχαράκη, στη ΔΕΘ ο πρωθυπουργός εγκαινίασε ένα νέο, θα έλεγα, μοντέλο. Αντί για εξαγγελίες έβαλε την ετήσια ατζέντα των όσων προτίθεται να κάνει η κυβέρνηση. Συνεπώς, θα ήθελα να μου πείτε ποια θα είναι τα κέρδη της μεσαίας, κυρίως, τάξης;

 Απ: Ο Κυριάκος Μητσοτάκης έχει ως στόχο όχι μόνο να βάλει τη χώρα σε ένα δρόμο δημιουργίας και ανάπτυξης, αλλά και να αλλάξει πολλά από τα κακώς κείμενα της πολιτικής. Μέχρι σήμερα η ΔΕΘ έχει υπάρξει πολλές φορές συνώνυμο αόριστων διακηρύξεων. Για να μην αναφερθώ στο αλήστου μνήμης «πρόγραμμα της Θεσσαλονίκης» ή το «παράλληλο πρόγραμμα» που εξήγγειλε ο κ. Τσίπρας στη ΔΕΘ, τα οποία έγιναν σύμβολα πολιτικής εξαπάτησης. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αφήνει πίσω του αυτή τη λογική και διατυπώνει συγκεκριμένες δεσμεύσεις και συγκεκριμένα χρονοδιαγράμματα. Όπως πρέπει να κάνει μια κυβέρνηση με σχέδιο και στόχους. Του χρόνου θα κριθούμε όλοι μας με βάση αυτά, και γνωρίζοντας τη μεθοδικότητα του πρωθυπουργού είμαι βέβαιη ότι ο απολογισμός θα είναι πολύ θετικός.

 Σε ό,τι αφορά στη μεσαία τάξη που επλήγη τα χρόνια της κρίσης, ο πρωθυπουργός είχε ξεκαθαρίσει ότι στόχος μας είναι να ανακτήσει αυτά που της στέρησε η προηγούμενη κυβέρνηση. Οι φορολογικές ελαφρύνσεις αποτελούν μια βαθιά ανάσα για τη μεσαία τάξη. Η μικρομεσαία επιχειρηματικότητα θα δει μείωση των φόρων στα εισοδήματα και στα μερίσματα. Το ίδιο θα ισχύσει για τα φυσικά πρόσωπα. Ο εισαγωγικός φορολογικός συντελεστής για εισοδήματα μέχρι 10.000 ευρώ -τους πιο αδύναμους δηλαδή οικονομικά- μειώνεται από το 22% στο 9%, μια πολύ μεγάλη μείωση. Ενώ ήδη όλοι οι φορολογούμενοι είδαν μείωση στον ΕΝΦΙΑ που φτάνει μέχρι και 30%. Και όλα αυτά την ώρα που δρομολογούνται μια σειρά από πολιτικές που θα ενισχύσουν τις επενδύσεις και την ανάπτυξη. Για να έχουμε νέες θέσεις εργασίας και καλύτερα εισοδήματα. Αυτή ήταν η υπόσχεσή μας στις εκλογές και αυτό υλοποιούμε.

 Ερ. Αναφορικά με τις εξεταστικές επιτροπές ο πρωθυπουργός άφησε να εννοηθεί ότι ζητούμενο της κυβέρνησής του είναι το αύριο της χώρας και όχι το χθες. Αυτό σημαίνει ότι η κυβέρνηση θα είναι πολύ φειδωλή στο θέμα των εξεταστικών;

 Απ: Με το αποτέλεσμα των εκλογών οι πολιτικές ευθύνες αποδόθηκαν από τους ίδιους τους ψηφοφόρους. Όπως ανέφερε ο πρωθυπουργός, οι εξεταστικές και οι προκαταρκτικές επιτροπές είναι αρμοδιότητα της Βουλής και όχι της κυβέρνησης. Για εμάς η διάκριση των εξουσιών είναι πολύ σημαντική ως κεντρικός πυλώνας του κράτους. Και ειδικά εγώ ως εξωκοινοβουλευτική υφυπουργός δεν θα ήθελα να κάνω κάποιο επιπλέον σχόλιο.

 Ερ. Κυρία υφυπουργέ, καθώς ξεκινά εκ νέου η Συνταγματική Αναθεώρηση θα ήθελα τη γνώμη σας για την ίδρυση των ιδιωτικών πανεπιστημίων στη χώρα μας;

  Απ: Με ευθύνη της προηγούμενης κυβερνητικής πλειοψηφίας χάθηκε μια μεγάλη ευκαιρία να αναθεωρήσουμε το άρθρο 16 του Συντάγματος και να μπορέσουμε επιτέλους να ιδρύσουμε μη κρατικά πανεπιστήμια και στη χώρα μας, όπως συμβαίνει σχεδόν σε όλες τις χώρες του κόσμου. Στόχος μας είναι να επανεξετάσουμε το θέμα στο μέλλον. Η καρδιά της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης όμως χτυπά στο δημόσιο πανεπιστήμιο και δικό μας χρέος είναι να στηρίξουμε τα δημόσια πανεπιστήμιά μας. Έχουμε εξαιρετικά ιδρύματα, με αξιόλογο ανθρώπινο δυναμικό, φοιτητές, καθηγητές, και διοικητικό προσωπικό. Δική μας μέριμνα είναι να τους δώσουμε τα εφόδια και τη δυνατότητα να κάνουν τη δουλειά τους όσο καλύτερα μπορούν.

 Ερ. Αναφορικά με την τοποθέτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη για ξενόγλωσσα τμήματα στα πανεπιστήμια ώστε να προσελκύσει η χώρα φοιτητές από το εξωτερικό, θα ήθελα να σας ρωτήσω πότε θα υλοποιηθεί αυτή η εξαγγελία και τι μαθησιακούς τομείς θα αφορά;

 Απ: Η ανάπτυξη αγγλόφωνων τμημάτων, αλλά και η σύνδεση των πανεπιστημίων με περισσότερους βαθμούς ελευθερίας με την αγορά, με την εφαρμοσμένη έρευνα, αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης. Από τη φετινή ακαδημαϊκή χρονιά ξεκινούν 2 αγγλόφωνα προπτυχιακά Τμήματα στη Φιλοσοφική Σχολή Αθηνών (Αρχαιολογίας, Ιστορίας και Αρχαίας Ελληνικής Φιλολογίας) για πολίτες εκτός ΕΕ. Στόχος μας είναι να εισάγουμε φοιτητές αξιοποιώντας τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα. Για ποιο λόγο να μην αξιοποιούμε τις δυνατότητες αυτές που θα βοηθήσουν σημαντικά την ανάπτυξη της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης στη χώρα μας; Η χώρα μας μπορεί να γίνει εκπαιδευτικό κέντρο για την ευρύτερη περιοχή.

 Ερ. Σε επίπεδο βιβλίων και εκπαιδευτικών φέτος έχουν καλυφθεί τα κενά πριν ανοίξουν τα σχολεία;

 Απ: Τα βιβλία είχαν ήδη αποσταλεί σε όλα τα σχολεία έγκαιρα, με μέριμνα που είχε δοθεί και από την προηγούμενη κυβέρνηση. Δυστυχώς όμως αναλαμβάνοντας τον Ιούλιο το υπουργείο Παιδείας, τόσο η υπουργός μας η κ. Κεραμέως όσο και ο κ. Διγαλάκης κι εγώ, βρεθήκαμε μπροστά σε πολλές δυσάρεστες εκπλήξεις ημιτελών ή λανθασμένων διαδικασιών. Με μεγάλη προσπάθεια και συνεχή συντονισμό και με την ετοιμότητα και την ευσυνειδησία των υπαλλήλων του υπουργείου Παιδείας και των διευθύνσεών μας, κατορθώσαμε και στις 5 Σεπτεμβρίου, όπως είχαμε δεσμευθεί, ανακοινώσαμε τον διορισμό πάνω από 20.000 αναπληρωτών εκπαιδευτικών στην Πρωτοβάθμια και τη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή. Ο αριθμός αυτός αποτελεί ρεκόρ αναπληρωτών που προσλήφθηκαν ποτέ κατά την α΄ φάση τοποθέτησής τους, ενώ αποτελεί δέσμευσή μας η ταχύτερη ανακοίνωσή τους για την ερχόμενη σχολική χρονιά. Αυτήν την στιγμή, συλλέγουμε εκ νέου τα δεδομένα για οποιαδήποτε κενά καταγράφονται πλέον, ώστε μέχρι τα τέλη του μηνός να προχωρήσουμε στην κάλυψή τους.

 Ερ. Θα ήθελα να μου πείτε τι περαιτέρω σχεδιάζετε, αναφορικά με τα προγράμματα σπουδών, αλλά και την αλλαγή βιβλίων με αφορμή την τοποθέτηση της υπουργού Παιδείας;

 Απ: Υπάρχουν ειδικοί επιστήμονες, υπάρχουν επιτροπές, υπάρχουν οι γενικές κατευθύνσεις του Συντάγματος αλλά και η συσσωρευμένη εμπειρία τόσων ετών. Θα μελετήσουμε με μεγάλη προσοχή και σε εύλογο χρονικό διάστημα όποιες προτάσεις έχουμε για αλλαγή των βιβλίων και θα λάβουμε τις αποφάσεις μας σε κλίμα συναίνεσης και κρατώντας την εκπαίδευση μακριά από αντιπαραθέσεις όσο κι αν η αξιωματική αντιπολίτευση το επιχειρεί με επιμονή. Πέρα από τα βιβλία, αυτό που θα ήθελα σήμερα να σας πω είναι ότι μελετούμε ένα νέο συνεκτικό πρόγραμμα σπουδών από το Δημοτικό έως το Λύκειο. Θα εισάγουμε μεθόδους διδασκαλίας που ελαττώνουν το διάβασμα του μαθητή στο σπίτι, ειδικά στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού. Ενώ παράλληλα θα εισάγουμε νέες εκπαιδευτικές θεματικές ενότητες, όπως επιχειρηματικότητα, οδική συμπεριφορά, εθελοντισμός, αγωγή υγείας με έμφαση στην διατροφή πρόληψη, αντίδραση και προφύλαξη από τις φυσικές καταστροφές, Θα προωθήσουμε επίσης την ανάπτυξη δημιουργικών και βιωματικών δράσεων και τη λειτουργία μαθητικών ομίλων εκτός ωρολογίου προγράμματος (π.χ. ρομποτική, δημιουργία εικονικών επιχειρήσεων, συμμετοχή σε διαγωνισμούς κ.ά.), οι οποίες θα ενθαρρύνουν την ομαδική εργασία, την κριτική σκέψη, την πρωτοβουλία και τη δημιουργικότητα αντί για την αποστήθιση. Στόχος μας είναι να δώσουμε σε όλους τους μαθητές, ανεξαρτήτως οικονομικής δυνατότητας και ανεξαρτήτως κάθε άλλης συνθήκης, ίσες ευκαιρίες στο ξεκίνημα της ζωής τους μέσα από την πρόσβαση σε ποιοτική δημόσια εκπαίδευση. Αυτός είναι ο αποτελεσματικότερος μηχανισμός κοινωνικής κινητικότητας που είναι στο πυρήνα της ιδεολογίας και της πολιτικής μας.

 Ερ. Τέλος θα ήθελα να μου πείτε πότε θα προχωρήσουν οι προσλήψεις στην ειδική αγωγή στις οποίες έκανε ειδική αναφορά και ο πρωθυπουργός;

 Απ: Η ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής αποτελεί βασική προτεραιότητά μας. Το πρώτο βήμα γίνεται με την ολοκλήρωση της διαδικασίας των διορισμών η οποία είχε ξεκινήσει εδώ και βρίσκεται τώρα στο στάδιο κατάρτισης πινάκων από τον ΑΣΕΠ. Ένα από τα πρώτα μελήματά μας όταν ήρθαμε στο υπουργείο Παιδείας ήταν να ενημερωθούμε λεπτομερώς για την εξέλιξη του διαγωνισμού και να ζητήσουμε από τον ΑΣΕΠ την επίσπευση μιας διαδικασίας που είχε καθυστερήσει να ξεκινήσει από την προηγούμενη κυβέρνηση. Η αλήθεια είναι πως υπήρχαν αρκετά πράγματα που θα κάναμε διαφορετικά αν είχαμε κάνει εμείς την προκήρυξη. Αποφασίστηκε όμως, για το καλό των παιδιών μας και των διδασκόντων, που πραγματικά επιτελούν σπουδαίο λειτούργημα στον τομέα αυτό, να ολοκληρώσουμε τις διαδικασίες για να έχουμε όσο το δυνατόν πιο σύντομα τους εκπαιδευτικούς και το ειδικό βοηθητικό προσωπικό στα σχολεία. Στόχος είναι μέχρι το προχωρήσει το ταχύτερο δυνατόν η αξιολόγηση των φακέλων από το ΑΣΕΠ και μέχρι το τέλος του έτους να έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία διορισμού για 4.500 εκπαιδευτικούς, ειδικό εκπαιδευτικό και ειδικό βοηθητικό προσωπικό.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Πανελλήνιες 2020: Με τροπολογία καταργούν την εισαγωγή χωρίς εξετάσεις στις «πράσινες» σχολές
 

Με τροπολογία θα καταργήσει το υπουργείο Παιδείας την εισαγωγή χωρίς Πανελλήνιες εξετάσεις που ήταν να ισχύσει από την φετινή σχολική χρονιά (2019-2020) στις λεγόμενες «πράσινες» σχολές

Η νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, σε επικείμενη νομοθετική ρύθμιση, με τροπολογία, θα καταργήσει τη ρύθμιση του πρώην υπουργού Παιδείας επι κυβερνήσεως ΣΥΡΙΖΑ κ. Γαβρόγλου, βάσει της οποίας οι υποψήφιοι θα μπορούσαν να εισαχθούν χωρίς Πανελλήνιες Εξετάσεις στα «πράσινα τμήματα» με μόνο κριτήριο τον βαθμό του απολυτηρίου τους.

Παράλληλα στις φετινές Πανελλήνιες θα γίνουν διπλές εξετάσεις με διαφορετικά θέματα για διαφορετική εξεταστέα ύλη, αλλά στα ίδια μαθήματα, θα οργανωθούν το 2020 για τους αποφοίτους του 2019 και για εκείνους του 2020. Αυτό προβλέπει ο σχεδιασμός του υπουργείου Παιδείας, το οποίο έχει αποφασίσει να προχωρήσει σε αλλαγές στην εξεταστέα ύλη για τους φετινούς μαθητές της Γ΄ Λυκείου. Την ίδια στιγμή, χωρίς «πράσινα τμήματα», αλλά μόνο με τον στόχο των «κόκκινων» θα κατέλθουν στον στίβο των Πανελλαδικών Εξετάσεων οι υποψήφιοι του 2020.

Διαβάστε όλες τις Ειδήσεις απο το Dikaiologitika News

Τα στοιχεία προσομοίωσης δείχνουν ότι τα «πράσινα τμήματα» δεν θα προσέφεραν πολλά στους υποψηφίους. Ειδικότερα, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως αποφάσισε για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2020 αλλαγές σε σχέση με το 2019. Συγκεκριμένα, προχώρησε σε μείωση της ύλης σε κάποια μαθήματα ενώ μειώθηκε ο συντελεστής βαρύτητας της Λογοτεχνίας στο 15% του συνολικού βαθμού της Νεοελληνικής Γλώσσας. Επίσης, με βάση προηγούμενη απόφαση του τέως υπουργού Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου, από το 2020 τα Λατινικά αντικαθίστανται από την Κοινωνιολογία για τους υποψηφίους της ομάδας θεωρητικού προσανατολισμού.

Ωστόσο, για τους αποφοίτους του 2019 που θα δοκιμάσουν εκ νέου την τύχη τους στις Πανελλαδικές του 2020, οι αλλαγές δεν θα ισχύσουν. Αντίθετα, θα εξετάζονται την ίδια ημέρα με τους τελειόφοιτους της Γ΄ Λυκείου στα ίδια μαθήματα (μόνο τα Λατινικά θα εξεταστούν την ίδια ημέρα με την Κοινωνιολογία) αλλά σε διαφορετικά θέματα. Από την άλλη πάντως, δεν έχει αποφασιστεί το ποσοστό των θέσεων στα ΑΕΙ, τις οποίες θα μπορούν να διεκδικήσουν οι απόφοιτοι του 2019 που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές (π.χ. το 10% δίνεται σε αποφοίτους που διεκδικούν μία θέση χωρίς εξετάσεις, διατηρώντας τους βαθμούς της χρονιάς τους).


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 1 από 11769 (117686 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11767
11768
11769
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
ΕΠΕΊΓΟΝ
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019 - 06:50
Σχόλια (0)

Στατιστικη ΟΠΑ
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019 - 20:53
Σχόλια (3)

Καλο φροντιστηριο μαρουσι?
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019 - 14:03
Σχόλια (1)

μας γελασαν
Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019 - 19:57
Σχόλια (1)

Ου
Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019 - 16:18
Σχόλια (2)

To Apoluthrio
Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019 - 12:54
Σχόλια (1)


Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Η Επιστολή ΙΚΥ στα Φοιτητικά Νέα!!
Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019 - 02:49
Σχόλια (20)


ΙΚΥ ΕΚΟ
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019 - 14:22
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019
Πως οι Έλληνες φοιτητές θα μπορούν να παραμένουν στη Βρετανία μετά την αποφοίτησή τους
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019
Πρόγραμμα «Ανοικτά Σχολεία» στη Λάρισα - Παραμένουν ανοικτά για μαθητές και κατοίκους
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Αγιασμός στο ελληνικό σχολείο «Όμηρος» της Χειμάρρας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Σ. Ζαχαράκη για τα κενά στα σχολεία: Οι πρώτες μέρες είναι δύσκολες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Χαιρετισμός της Υπουργού για την έναρξη της σχολικής χρονιάς 2019-2020»
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019
Τα σημερινά θέματα των επαναληπτικών Πανελλαδικών εξετάσεων 11/9/2019
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Σελίδα 4 από 4265 (25587 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4263
4264
4265
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης