Τρίτη, 26 Μαΐου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Σύγκλητος ΕΛΜΕΠΑ: Πώς θα εξεταστούν οι φοιτητές!

Σύγκλητος ΕΛΜΕΠΑ: Πώς θα εξεταστούν οι φοιτητές!

Στο Ηράκλειο στις 21 Μαΐου 2020 ημέρα Πέμπτη και ώρα 10.30 συνήλθε σε έκτακτη συνεδρίαση η Σύγκλητος του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου με τηλεδιάσκεψη, σύμφωνα με την με αρ. πρωτ. 2666/Φ20/18-05-2020 πρόσκληση του Πρύτανη Νικολάου Κατσαράκη.

Εκπρόσωποι των προπτυχιακών και μεταπτυχιακών φοιτητών δεν συμμετέχουν καθότι δεν έχει υποβληθεί η νόμιμη εκπροσώπησή τους από τους Συλλόγους τους. Γραμματέας της Συγκλήτου ήταν η Μαρία Μούντη, Προϊσταμένη του Τμήματος Συλλογικών και Ατομικών Οργάνων και Επιτροπών.

Διεξαγωγή εξετάσεων εαρινού εξαμήνου, ακαδημαϊκού έτους 2019-2020

O Πρύτανης Νικόλαος Κατσαράκης έθεσε υπόψη των μελών της Συγκλήτου την με ημερομηνία 18-05-2020 εισήγησή του με θέμα Διεξαγωγή εξετάσεων εαρινού εξαμήνου, ακαδημαϊκού έτους 2019-2020.

Η Σύγκλητος του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου αφού συζήτησε διεξοδικά την εισήγηση του Πρυτανικού Συμβουλίου, την ΥΑ 59181/Ζ1 (ΦΕΚ τ.Β’. 1935/20.5.2020) και λαμβάνοντας υπόψη τις έκτακτες συνθήκες λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού, γνωστοποιεί τα εξής σε σχέση με την εξεταστική περίοδο του Ιουνίου-Ιουλίου 2020:

Είναι σαφές ότι οι εξαιρετικές συνθήκες επιβάλλουν πολύ σοβαρές και ειδικές ρυθμίσεις ώστε να διασφαλιστεί η υγεία των φοιτητών, των διδασκόντων και όλου του προσωπικού που συμμετέχει στη διεξαγωγή των εξετάσεων. Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων σε έγγραφό του στις 11.5.2020, με οδηγίες για την εφαρμογή της υπ’ αριθμ. Δ1α/ΓΠ.οικ. 28237/5.5.2020 Κοινής Υπουργικής Απόφασης (Β΄ 1699) και του τριακοστού έκτου άρθρου της από 1.5.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου (Α΄ 90), καλεί «…τα αρμόδια όργανα των Α.Ε.Ι. στο πλαίσιο άσκησης των αρμοδιοτήτων τους να λάβουν τις σχετικές αποφάσεις, μετά την έκδοση των σχετικών οδηγιών από τους αρμόδιους φορείς και αφού γνωστοποιηθεί σε όλους το κανονιστικό πλαίσιο, όπως αυτό θα διαμορφωθεί για την αντιμετώπιση της κρίσης πανδημίας COVID-19».

Ανακοινώνει τις παρακάτω κατευθύνσεις-οδηγίες σε σχέση με τη διεξαγωγή των εξετάσεων του εαρινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2019-2020:

Α) Οι προτεινόμενοι προς τα ακαδημαϊκά Τμήματα εναλλακτικοί τρόποι διεξαγωγής των εξετάσεων είναι οι ακόλουθοι:

Προφορικές εξετάσεις εξ’ αποστάσεως, ιδιαίτερα για μαθήματα με μικρό αριθμό φοιτητών, οι οποίες θα διενεργούνται κατά τρόπο ακέραιο και αδιάβλητο (από επιτροπές εξέτασης με τουλάχιστον δύο μέλη). Συνίσταται η εξέταση σε μικρές ομάδες φοιτητών, ώστε να διασφαλίζονται οι παραπάνω προϋποθέσεις.

1. Αξιολόγηση μέσω γραπτών εργασιών ή και ασκήσεων σε εργαστήρια ή σε θεωρητικά μαθήματα με μικρό αριθμό εγγεγραμμένων φοιτητών (με παράλληλη εξ’ αποστάσεως προφορική εξέταση ή παρουσίαση με ερωτήσεις). Πρόκειται για ένα δοκιμασμένο τρόπο αξιολόγησης που ήδη χρησιμοποιείται σε διάφορα Τμήματα και θα μπορούσε να αξιοποιηθεί ευρύτερα.

2. Γραπτές εξετάσεις εξ’ αποστάσεως, οι οποίες θα διενεργούνται κατά τρόπο ακέραιο και αδιάβλητο. Πρέπει, σε κάθε περίπτωση, να διασφαλίζονται όλες οι προϋποθέσεις που αφορούν στην προστασία των προσωπικών δεδομένων των συμμετεχόντων στις εξετάσεις.

3. Γραπτές εξετάσεις με φυσική παρουσία, με την αυστηρή προϋπόθεση ότι θα τηρούνται όλα τα μέτρα υγιεινής που θα προταθούν από τους ειδικές υπηρεσίες του Υπουργείου Υγείας και το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι γραπτές εξετάσεις με φυσική παρουσία ενδέχεται να είναι απαραίτητες στην περίπτωση Τμημάτων με μεγάλο αριθμό φοιτητών. Τονίζεται ότι, στην περίπτωση επιλογής για συγκεκριμένα μαθήματα από τους διδάσκοντες και τα Τμήματα των γραπτών εξετάσεων με φυσική παρουσία, οι οριστικές αποφάσεις για το πλαίσιο διεξαγωγής τους θα ληφθούν «μετά την έκδοση των σχετικών οδηγιών από τους αρμόδιους φορείς και αφού γνωστοποιηθεί σε όλους το κανονιστικό πλαίσιο, όπως αυτό θα διαμορφωθεί για την αντιμετώπιση της κρίσης πανδημίας COVID-19», με βάση το με αριθμ. πρωτ. 215/11.5.2020 έγγραφο του υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Βασίλη Διγαλάκη.

Β) Θα συσταθεί αρμόδια επιτροπή του Πανεπιστημίου, η οποία θα αναλάβει την τεχνική υποστήριξη των διδασκόντων, αλλά και των φοιτητών, προκειμένου να διευκολυνθεί η οργάνωση των εξετάσεων και η συμμετοχή σε αυτές. Ειδικά, για τις εξ’ αποστάσεως εξετάσεις, θα υπάρξουν αναλυτικές οδηγίες για τις τεχνολογίες που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν, καθώς και θέματα που αφορούν τη διασφάλιση του αδιάβλητου και την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Γ) Οι φοιτητές θα πρέπει οπωσδήποτε, για λόγους προγραμματισμού και οργάνωσης των εξετάσεων, μετά από σχετικές ανακοινώσεις των Τμημάτων και των διδασκόντων, να δηλώσουν ορισμένες ημέρες πριν από την εξέταση ότι θα λάβουν μέρος σε αυτή.

Ειδικά για την περίπτωση των εξ’ αποστάσεως εξετάσεων (προφορική ή γραπτή εξ’ αποστάσεως εξέταση), να ειδοποιηθούν οι φοιτητές ότι πρέπει εγγραφούν στην ηλεκτρονική πλατφόρμα eclass του μαθήματος.

Δ) Στην περίπτωση γραπτών εξετάσεων με φυσική παρουσία:

Οι εξετάσεις θα λάβουν, κατά προτεραιότητα, χώρα σε μεγάλους ενιαίους χώρους, όπως για παράδειγμα το Κλειστό Γυμναστήριο «Μάρκος Καραναστάσης», ώστε να είναι εφικτή η διατήρηση των αποστάσεων μεταξύ των εξεταζόμενων (κατά ελάχιστο 2,0 μ), με βάση τις γενικές οδηγίες του ΕΟΔΥ και του ΥΠΑΙΘ.

Μεταξύ του τέλους της μιας εξέτασης και της έναρξης της επόμενης, θα πρέπει να μεσολαβεί ένα διάστημα τουλάχιστον μιας (1) ώρας για την αποφυγή συνωστισμού και την απολύμανση του χώρου.

Ο χρόνος διάρκειας της εξέτασης συστήνεται να μην ξεπερνάει τη μιάμιση ώρα.

Οι φοιτητές θα θερμομετρούνται πριν την είσοδο τους στο χώρο, όπου θα υπάρχουν διαθέσιμα αντισηπτικά, με βάση τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και του ΥΠΑΙΘ.

Οι φοιτητές, κατά την παραμονή τους στους χώρους διεξαγωγής των εξετάσεων, θα φορούν υποχρεωτικά προστατευτική μάσκα προσώπου.

Με αναρτήσεις στις ιστοσελίδες των Τμημάτων, καθώς και στην ηλεκτρονική τάξη και στις εισόδους των αιθουσών εξέτασης, θα επισημαίνονται στους φοιτητές τα μέτρα προστασίας και η ανάγκη τήρησής τους. Ταυτόχρονα θα οργανώνονται, ανάλογα με τις συνθήκες σε κάθε Τμήμα, τρόποι απολύμανσης των εδράνων πριν από κάθε εξέταση.

Ε) Επισημαίνουμε ότι με ευθύνη του διδάσκοντος και των Τμημάτων, θα πρέπει να ληφθεί μέριμνα για την εξέταση με κάθε δυνατό και πρόσφορο τρόπο (πλην της εξέτασης με φυσική παρουσία) φοιτητών που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες και ΑμΕΑ, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες κάθε Τμήματος. Στην περίπτωση που οι φοιτητές δεν έχουν ήδη δηλώσει την υπαγωγή τους στις παραπάνω ομάδες στις Γραμματείες των Τμημάτων, καλούνται να το πράξουν έως τις 5 Ιουνίου του 2020, για λόγους προγραμματισμού και οργάνωσης των εξετάσεων.

Το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο κατάφερε, σε συνθήκες πρωτόγνωρες για τα Πανεπιστήμια, τους φοιτητές και τις οικογένειές τους, να υλοποιήσει περισσότερα από 400 προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα του εαρινού εξαμήνου 2020 με σύγχρονα ή ασύγχρονα μέσα εξ’ αποστάσεως διδασκαλίας. Τονίζεται ότι αυτό έγινε λόγω της αίσθησης καθήκοντος και της προθυμίας του συνόλου της ακαδημαϊκής κοινότητας του Πανεπιστημίου, ώστε να μην θιγούν καίρια οι σπουδές των χιλιάδων φοιτητών μας. 

Επισημαίνουμε, όμως, ότι δεν πρόκειται για μια μόνιμη λύση, καθώς η εξ’ αποστάσεως εκπαίδευση είναι ένα συμπληρωματικό εργαλείο, το οποίο σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία, την αλληλεπίδραση των φοιτητών με τους διδάσκοντες και το σύνολο της ακαδημαϊκής κοινότητας, καθώς και τη συμμετοχή τους σε όλες τις πτυχές της ζωής μέσα στο Πανεπιστήμιο.


Πηγή: foititikanea.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Ειδικά μέτρα προστασίας κατά τη μετακίνηση των μαθητών

Νέα Κοινή Υπουργική Απόφαση, προβλέπει τα εξής:

1. Ειδικώς στην περίπτωση της μετακίνησης μαθητών, κατά παρέκκλιση των άρθρων 4 έως 6 της παρούσας, εφαρμόζονται τα ειδικά μέτρα προστασίας του παρόντος άρθρου.

2. α. Λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα, προκειμένου να τηρούνται οι αναγκαίες αποστάσεις και να δια- σφαλίζεται η ελεγχόμενη επιβίβαση και αποβίβαση με τάξη και την αναγκαία χρονοκαθυστέρηση, προς αποφυγή συνωστισμού.

β. Κάθε δυάδα θέσεων σχολικού λεωφορείου αντιστοιχεί σε έναν μαθητή, ώστε συνολικά να επιτυγχάνεται το ήμισυ της πληρότητας του οχήματος.

γ. Τα οχήματα μεταφοράς μαθητών, με την εξαίρεση των οχημάτων της παρ. 5, απολυμαίνονται καθημερινά πριν και μετά τη μεταφορά, αναλόγως των επιφανειών τους, είτε με τη χρήση αντισηπτικού αλκοολούχου διαλύματος είτε με διάλυμα υποχλωριώδους νατρίου 0,1% (διάλυμα χλωρίνης 10:1, ήτοι 9 μέρη νερό και 1 μέρος χλωρίνης), ακολουθεί φυσικός αερισμός και κενό μεσοδιάστημα μεταξύ των χρήσεων.

3. Οδηγοί οχημάτων που εκτελούν το έργο της μεταφοράς των μαθητών, συνοδοί, εκπαιδευτικοί και μαθητές μπορούν να φέρουν μη ιατρική μάσκα προστασίας.

4. Ειδικώς για τα ιδιωτικά σχολεία, είναι δυνατή η μεταφορά μαθητών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης με σχολικά λεωφορεία ιδιωτικής χρήσης που έχουν καθίσματα πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, τηρουμένων αναλόγως των μέτρων .

5. Ειδικώς στην περίπτωση της μεταφοράς μαθητών με τα επιβατηγά οχήματα των παρ. 1 και 2 του άρθρου 4 [δημόσιας χρήσης (Ε.Δ.Χ. ΤΑΞΙ, Ειδικής Μίσθωσης) και ιδιωτικής χρήσης (Ε.Ι.Χ.) οχήματα με οδηγό], η χρήση μη ιατρικής μάσκας προστασίας τόσο από τους επιβάτες, όσο και από τον οδηγό είναι υποχρεωτική. Σε περίπτωση παραβίασης της διάταξης του προηγούμενου εδαφίου , επιβάλλεται, με αιτιολογημένη πράξη της αρμόδιας αρχής, διοικητικό πρόστιμο εκατόν πενήντα ευρώ (150 €), τόσο στον οδηγό του οχήματος, όσο και στους επιβάτες.

 

Πηγή: esos.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Το Σάββατο οι Πανελλήνιοι Διαγωνισμοί Φυσικής

Οι αναβληθέντες Πανελλήνιοι Διαγωνισμοί Φυσικής Γυμνασίου και Λυκείου 2020 πρόκειται να διεξαχθούν εξ αποστάσεως, στο πνεύμα τήρησης των μέτρων ατομικής προστασίας και προφύλαξης, σε δύο φάσεις ως εξής:

Η πρώτη φάση θα διεξαχθεί διαδικτυακά το Σάββατο 30/5/2020 και ώρα 9:00-12:00 για το Λύκειο και 12:00-14:00 για το Γυμνάσιο. Για την υλοποίηση του διαγωνισμού θα χρησιμοποιηθεί ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα, στην οποία οι συμμετέχοντες μαθητές θα συνδεθούν με την χρήση προσωπικών κωδικών. Τα θέματα της πρώτης φάσης θα είναι αποκλειστικά κλειστού τύπου και το αποτέλεσμα θα εξάγεται άμεσα. Για την δεύτερη φάση θα υπάρξει νέα ανακοίνωση μετά την ολοκλήρωση της πρώτης φάσης.

Για την συμμετοχή στον διαγωνισμό δεν απαιτείται νέα εγγραφή. Ισχύουν οι αρχικές αιτήσεις, τόσο ατομικές όσο και μέσω σχολείων. Το μόνο που χρειάζεται επιπλέον για κάθε μαθητή, προκειμένου να αποκτήσει τον προσωπικό κωδικό πρόσβασης στα θέματα, είναι να επισκεφθεί τον υπερσύνδεσμο http://eduhub.com.gr/forma-eef/ όπου θα συμπληρώσει τα στοιχεία του.

Η οργανωτική επιτροπή έχει διασφαλίσει την προστασία των προσωπικών δεδομένων όλων των συμμετεχόντων μαθητών. Με το πέρας της πρώτης φάσης όλοι οι συμμετέχοντες μαθητές θα λαμβάνουν αυτόματα το αποτέλεσμα και την βεβαίωση συμμετοχής στον διαγωνισμό.

Νέες αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές έως την Πέμπτη 28/5/2020 και ώρα 12:00.

Για οποιαδήποτε διευκρίνιση μπορείτε να επικοινωνείτε στο email: eef.pan.diag@gmail.com υπ’ όψιν κας Κλειδέρη και στο τηλέφωνο 2103635701.

Το Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών

 

Πηγή: esos.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Δημοτικά-νηπιαγωγεία: Παρατείνεται το σχολικό έτος έως τις 26 Ιουνίου, έως τις 30 Ιουνίου οι συμβάσεις των αναπληρωτών

Έως τις 31 Ιουλίου θα μείνουν ανοιχτοί οι βρεφονηπιακοί σταθμοί και παιδικοί σταθμοί

Πώς θα λειτουργήσουν από 1η Ιουνίου δημοτικά, νηπιαγωγεία, παιδικοί και βρεφονηπιακοί σταθμοί

Την επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών δομών της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, της ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων και των παιδικών και βρεφικών σταθμών από την 1η Ιουνίου, ανακοίνωσαν σε κοινή συνέντευξη τύπου η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως και ο υπουργός Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος, κατόπιν ομόφωνης θετικής εισήγησης της επιτροπής λοιμοξιολόγων.

·         Σχετικά με τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία, θα επαναλειτουργήσουν τη Δευτέρα 1η Ιουνίου. Τα μαθήματα θα παραταθούν έως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου (αντί για τη 15η Ιουνίου), ενώ συνολικά για τους εκπαιδευτικούς η λήξη του διδακτικού έτους θα είναι η 30η Ιουνίου. Για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι συμβάσεις τους θα παραταθούν έως τις 30 Ιουνίου.

·         Τα τμήματα σχολείων και νηπιαγωγείων θα λειτουργούν με έως 15 μαθητές τη φορά και με 1.5 μέτρο απόσταση στα θρανία, τα οποία θα έχουν τον ίδιο προσανατολισμό. Αν οι μαθητές υπερβαίνουν τους 15, τότε το τμήμα θα διαιρείται σε 2 υπο-τμήματα, και θα λειτουργούν εκ περιτροπής, Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή το ένα, Τρίτη-Πέμπτη το άλλο, και την επόμενη εβδομάδα το αντίθετο. Αν οι μαθητές δεν υπερβαίνουν τους 15, τότε το τμήμα θα λειτουργεί καθημερινά.

·         Για τα ειδικά σχολεία: θα επαναλειτουργήσουν την 1η Ιουνίου μέχρι τις 12 Ιουνίου για την δευτεροβάθμια και μέχρι την 26η Ιουνίου για τα πρωτοβάθμια. Συνεδριάζει σήμερα η αρμόδια υπο-επιτροπή των λοιμωξιολόγων για να δώσει ειδικές οδηγίες για την επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων ειδικής αγωγής. Θα υπάρχουν αυστηρά μέτρα προστασίας

·         Προβλέπονται διαλείμματα σε διαφορετικές ώρες για τη μείωση του συγχρωτισμού, και προβλέπεται απαγόρευση λειτουργίας των κυλικείων.

·         Προβλέπεται φυσικός αερισμός των αιθουσών, η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές (και στο σχολείο και στα σχολικά λεωφορεία), ειδικές οδηγίες ΕΟΔΥ θα αποσταλούν τις επόμενες ημέρες σε όλες τις δομές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, και σημαντικό μέρος της πρώτης ημέρας θα αφιερωθεί στην επεξήγηση των οδηγιών αυτών.

·         Υπάρχει ιδιαίτερη μέριμνα για εκπαιδευτικούς που εμπίπτουν στην κατηγορία ειδικών αδειών απουσίας όπως αυτές έχουν οριστεί από το Υπουργείο Εσωτερικών. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα απουσίας μαθητή, στη βάση απλής υπεύθυνης δήλωσης γονέα ή κηδεμόνα περί ύπαρξης ατόμου στο σπίτι που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου ή που νοσεί.

·         Στις αίθουσες θα υπάρχουν αντισηπτικά, προβλέπεται καθαρισμός δύο φορές την ημέρα, και κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και μετά το πέρας αυτού. Έχει προβλεφθεί ειδική νομοθετική ρύθμιση και επιπλέον κονδύλια για την τροποποίηση των συμβάσεων του προσωπικού καθαριότητας, καθώς επίσης υπάρχει η δυνατότητα για πρόσληψη επιπλέον προσωπικού καθαριότητας. Ευχαριστούμε το Υπουργείο Εσωτερικών και τους Δήμους για την εξαιρετική συνεργασία στον τομέα αυτό.

·         Υπάρχει η δυνατότητα για σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία από εκπαιδευτικούς για όσους μαθητές εμπίπτουν σε κατηγορίες που δικαιολογούν την απουσία τους.

·         Για την ώρα τα ολοήμερα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν.

·         Οι δημοτικοί βρεφονηπιακοί σταθμοί και παιδικοί σταθμοί ανοίγουν από την 1η Ιουνίου και θα λειτουργήσουν έως τις 31 Ιουλίου. Οι κανόνες είναι ακριβώς οι ίδιοι με τους κανόνες που ισχύουν για τα δημοτικά, δηλαδή οι αίθουσες θα φιλοξενούν έως 15 παιδιά σε κάθε αίθουσα. Εάν ο αριθμός είναι μικρότερος των 15, τότε θα μπορούν να λειτουργούν σε καθημερινή βάση.

Αναλυτικά η ομιλία της υπουργού Παιδείας, Νίκης Κεραμέως:

Κυρίες και Κύριοι καλησπέρα σας,

Σχεδόν 3 μήνες τώρα εργαζόμαστε συλλογικά, Πολιτεία και εκπαιδευτική κοινότητα, για να προσαρμόσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία στα νέα δεδομένα της υγειονομικής κρίσης.

Από την κλιμακωτή μέχρι την καθολική αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών, από την εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης μέχρι την εκπαιδευτική τηλεόραση, από την αυξανόμενη χρήση των τεχνολογικών εφαρμογών του Υπουργείου μέχρι τη δημιουργία νέου ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου, από την ταχύτατη προσαρμογή όλων στα νέα δεδομένα ψηφιακής τάξης μέχρι την επαναφορά στη νέα κανονικότητα.

Τώρα κάνουμε ένα ακόμη βήμα.

Αποφασίστηκε από την Κυβέρνηση η επαναλειτουργία των νηπιαγωγείων, δημοτικών και σχολείων ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων από τη Δευτέρα, 1 Ιουνίου 2020.

Η απόφαση αυτή βασίστηκε στους ακόλουθους παράγοντες:

1.   Πρώτον και κυριότερο, στην ομόφωνη εισήγηση της Επιτροπής Αντιμετώπισης Εκτάκτων Συμβάντων Δημόσιας Υγείας από Λοιμογόνους Παράγοντες για επαναλειτουργία των εν λόγω σχολικών δομών. Η εισήγηση αυτή ασφαλώς συνδέεται με τη σταθερά καθοδική πορεία της επιδημίας, με το ότι τα παιδιά κολλάνε και μεταδίδουν τον ιό πιο δύσκολα, το ότι τώρα που ανεβαίνει η θερμοκρασία είναι επιδημιολογικά η ασφαλέστερη περίοδος να ανοίξουν τα σχολεία. Από την αρχή αυτής της υγειονομικής κρίσης, έχουμε το προνόμιο να μας καθοδηγεί μία εξαίρετη ομάδα ειδικών, τις συστάσεις της οποίας ακολουθούμε με πολύ καλά, διεθνώς αναγνωρισμένα, αποτελέσματα. Έτσι πορευόμαστε και τώρα, και τους ευχαριστούμε θερμά.

2.   Η συνολική αποκλιμάκωση των μέτρων έχει εξελιχθεί πολύ θετικά. Αναφορικά δε με τα σχολεία, η προηγούμενη εμπειρία από το άνοιγμα γυμνασίων και λυκείων είναι πολύ ενθαρρυντική. Τα μέτρα προστασίας και πρόληψης τηρούνται υποδειγματικά από τα μέλη της εκπαιδευτικής κοινότητας και όλα έχουν κυλήσει εξαιρετικά ομαλά.

3.   Οφείλουμε να διασφαλίσουμε την επιστροφή όλων των μαθητών στο φυσικό τους χώρο, που δεν είναι άλλος από το σχολείο. Η μακρόχρονη απουσία από το σχολείο εμποδίζει τη μαθησιακή τους πορεία, την πνευματική, κοινωνική, ψυχική τους εξέλιξη. Οι μαθητές πρωτοβάθμιας βρίσκονται ήδη σχεδόν 3 μήνες εκτός σχολείου, και θα βρίσκονταν συνολικά 6 μήνες αν τα σχολεία δεν άνοιγαν τώρα. Δεν μπορεί να υπάρχει κανονικότητα χωρίς ανοιχτά σχολεία.

4.   Τα παιδιά είναι πιο ασφαλή στο σχολείο, όπου τηρούν κανόνες και ακολουθούν τα μέτρα προστασίας και πρόληψης, πάρα έξω στις γειτονιές και στις πλατείες χωρίς κανόνες. Δεν υπάρχει καλύτερο μέρος από το σχολείο για να προσαρμοστούν και να συνηθίσουν τα παιδιά στη νέα πραγματικότητα. Για να μάθουν να προσέχουν περισσότερο σε κάθε πτυχή της καθημερινότητάς τους.

5.   Τα ανοιχτά σχολεία μειώνουν τις κοινωνικές ανισότητες και ενισχύουν τα παιδιά που προέρχονται από πιο ευάλωτα οικογενειακά περιβάλλοντα. Μαθητές που δεν έχουν σύγχρονο τεχνολογικό εξοπλισμό, μαθητές που βιώνουν ένταση στο οικογενειακό τους περιβάλλον, μαθητές των μικρότερων κυρίως τάξεων που δεν έχουν οικογενειακή καθοδήγηση για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση.

6.   Σχετικά με τα ειδικά σχολεία, οι μαθητές που φοιτούν στα σχολεία αυτά έχουν ιδιαίτερη ανάγκη να βρεθούν εκ νέου στο περιβάλλον του σχολείου τους, με τους εκπαιδευτικούς τους και τους συμμαθητές τους. Και το έχουν ανάγκη προφανώς για τη μαθησιακή τους εξέλιξη αλλά και για την ψυχοσυναισθηματική και κοινωνική τους εξέλιξη.

Έρχομαι τώρα στον τρόπο επαναλειτουργίας των εκπαιδευτικών αυτών δομών:

·         Σχετικά με τα δημοτικά και τα νηπιαγωγεία, θα επαναλειτουργήσουν τη Δευτέρα 1η Ιουνίου. Τα μαθήματα θα παραταθούν έως και την Παρασκευή 26 Ιουνίου (αντί για τη 15η Ιουνίου), ενώ συνολικά για τους εκπαιδευτικούς η λήξη του διδακτικού έτους θα είναι η 30η Ιουνίου. Για τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, οι συμβάσεις τους θα παραταθούν έως τις 30 Ιουνίου.

·         Τα τμήματα σχολείων και νηπιαγωγείων θα λειτουργούν με έως 15 μαθητές τη φορά και με 1.5 μέτρο απόσταση στα θρανία, τα οποία θα έχουν τον ίδιο προσανατολισμό. Αν οι μαθητές υπερβαίνουν τους 15, τότε το τμήμα θα διαιρείται σε 2 υπο-τμήματα, και θα λειτουργούν εκ περιτροπής, Δευτέρα-Τετάρτη-Παρασκευή το ένα, Τρίτη-Πέμπτη το άλλο, και την επόμενη εβδομάδα το αντίθετο. Αν οι μαθητές δεν υπερβαίνουν τους 15, τότε το τμήμα θα λειτουργεί καθημερινά.

·        Στις αίθουσες θα υπάρχουν αντισηπτικά, προβλέπεται καθαρισμός δύο φορές την ημέρα, και κατά τη διάρκεια λειτουργίας του σχολείου και μετά το πέρας αυτού. Έχει προβλεφθεί ειδική νομοθετική ρύθμιση και επιπλέον κονδύλια για την τροποποίηση των συμβάσεων του προσωπικού καθαριότητας, καθώς επίσης υπάρχει η δυνατότητα για πρόσληψη επιπλέον προσωπικού καθαριότητας. Ευχαριστούμε το Υπουργείο Εσωτερικών και τους Δήμους για την εξαιρετική συνεργασία στον τομέα αυτό.

·  Προβλέπονται διαλείμματα σε διαφορετικές ώρες για τη μείωση του συγχρωτισμού, και προβλέπεται απαγόρευση λειτουργίας των κυλικείων.

·         Προβλέπεται φυσικός αερισμός των αιθουσών, η χρήση της μάσκας είναι προαιρετική για εκπαιδευτικούς και μαθητές (και στο σχολείο και στα σχολικά λεωφορεία), ειδικές οδηγίες ΕΟΔΥ θα αποσταλούν τις επόμενες ημέρες σε όλες τις δομές πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, και σημαντικό μέρος της πρώτης ημέρας θα αφιερωθεί στην επεξήγηση των οδηγιών αυτών. Υπάρχει ιδιαίτερη μέριμνα για εκπαιδευτικούς που εμπίπτουν στην κατηγορία ειδικών αδειών απουσίας όπως αυτές έχουν οριστεί από το Υπουργείο Εσωτερικών. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα απουσίας μαθητή, στη βάση απλής υπεύθυνης δήλωσης γονέα ή κηδεμόνα περί ύπαρξης ατόμου στο σπίτι που ανήκει σε ομάδα αυξημένου κινδύνου ή που νοσεί.

·  Υπάρχει η δυνατότητα για σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία από εκπαιδευτικούς για όσους μαθητές εμπίπτουν σε κατηγορίες που δικαιολογούν την απουσία τους.

·         Για την ώρα τα ολοήμερα σχολεία δεν θα λειτουργήσουν.

·    Για τα ειδικά σχολεία: θα επαναλειτουργήσουν την 1η Ιουνίου μέχρι τις 12 Ιουνίου για την δευτεροβάθμια και μέχρι την 26η Ιουνίου για τα πρωτοβάθμια. Συνεδριάζει σήμερα η αρμόδια υπο-επιτροπή των λοιμωξιολόγων για να δώσει ειδικές οδηγίες για την επαναλειτουργία των εκπαιδευτικών μονάδων ειδικής αγωγής. Θα υπάρχουν αυστηρά μέτρα προστασίας

Θα ήθελα να κλείσω με το εξής: Όπως επανειλημμένως έχει τονίσει ο κ. Πρωθυπουργός, το άνοιγμα και η επιστροφή στη νέα κανονικότητα είναι πιο δύσκολη άσκηση από το να κάτσουμε όλοι σπίτι μας, και απαιτεί πρόσθετη υπευθυνότητα. Κάνουμε το καθήκον μας και φροντίζουμε να επανέλθουμε όλοι, μικροί μεγάλοι, σταδιακά στη νέα κανονικότητα.

θα ήθελα για μια ακόμη φορά να συγχαρώ και να ευχαριστήσω την εκπαιδευτική κοινότητα, εκπαιδευτικούς, στελέχη εκπαίδευσης, μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές, γονείς, για τη συλλογική προσπάθεια και την αλληλεγγύη που έχουν επιδείξει όλο αυτό το διάστημα.

Μέριμνά μας, από την αρχή αυτής της πρωτόγνωρης κρίσης, ήταν να κρατήσουμε όλους τους μαθητές, τους σπουδαστές, τους φοιτητές, όσο το δυνατόν πιο ενεργούς, κοντά στις εκπαιδευτικές δομές και στην εκπαιδευτική διαδικασία, κοντά στο πρόγραμμά τους, κοντά στους συμμαθητές τους και στους συμφοιτητές τους. Και σε αυτό έπαιξαν και παίζουν καθοριστικό ρόλο οι εκπαιδευτικοί μας, όλες και όλοι εκείνοι, που όλους αυτούς τους μήνες καταβάλλουν μεγάλη προσπάθεια, βάζουν το δικό τους λιθαράκι στην επιτυχία του συλλογικού εγχειρήματος, βάζουν πρώτα τα παιδιά μας.

Συνεχίζουμε, με προσεκτικά και σταθερά βήματα και πάντοτε στη βάση των οδηγιών των ειδικών.

 

Πηγη: alfavita.gr 



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
KYA για τον τρόπο διεξαγωγής πανελλαδικών εξετάσεων 2020, γραπτών και προφορικών

KYA για τον τρόπο διεξαγωγής πανελλαδικών εξετάσεων 2020, γραπτών και προφορικών

το αρχείο σε μορφή pdf


Πηγή: minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 25 Μαΐου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ: Υποβολή Αιτήσεων/Δικαιολογητικών έως 29 Μαΐου

Προκήρυξη ιαγωνισµού Επιλογής Σπουδαστών/τριών Ανωτάτων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυµάτων (ΑΣΕΙ), [Ευελπίδων (ΣΣΕ), Ναυτικών οκίµων (ΣΝ), Ικάρων (ΣΙ), Αξιωµατικών Σωµάτων (ΣΣΑΣ), Αξιωµατικών Νοσηλευτικής (ΣΑΝ)] και των Ανωτέρων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωµατικών (ΑΣΣΥ), [Στρατού Ξηράς (ΣΜΥ), Πολεµικού Ναυτικού (ΣΜΥΝ) και Πολεµικής Αεροπορίας (ΣΜΥΑ)

 H διαδικασία Υποβολής Ηλεκτρονικής Αίτησης των υποψηφίων για τα ΑΣΕΙ-ΑΣΣΥ για το Ακαδημαϊκό Έτος 2020 - 2021, θα λάβει χώρα στις εξής ημερομηνίες:

• Έλληνες εσωτερικού: 13/05/2020 έως 29/05/2020

• Έλληνες εξωτερικού: 08/07/2020 έως 22/07/2020

 

Στον παρακάτω ιστότοπο, θα βρείτε οδηγίες χρήσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής, χρήσιμες πληροφορίες, καθώς και το σύνδεσμο για την υποβολή νέας αίτησης. Σας υπενθυμίζουμε ότι είναι σημαντικό να έχετε μελετήσει την Εγκύκλιο (ΚΛΙΚ ΕΔΩ), πρωτού υποβάλλετε αίτηση κατάταξης στις Στρατιωτικές Σχολές, προκειμένου να αποφύγετε τυχόν λάθη ή παραβλέψεις.

 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 24 Μαΐου 2020
Διάφορα Θέματα   Άρθρα
Η καταπληκτική έκθεση «Ζωή και θάνατος στην Πομπηία και το Ηρακουλάνιο» online και δωρεάν από το Βρετανικό Μουσείο

Το Βρετανικό Μουσείο αποφάσισε να παρουσιάσει την έκθεση σαν να πρόκειται για μια ιδιωτική προβολή – ξενάγηση με εκπληκτικά στοιχεία για τον πλούτο και τις ανέσεις της Πομπηίας τη στιγμή πριν από την καταστροφή

Κείμενο: Αργυρώ Μποζώνη

Email: abozoni@elculture.gr

Το Βρετανικό Μουσείο παρουσιάζει στις 20 Μαΐου δωρεάν και online την έκθεση “Life and death in Pompeii and Herculaneum“, μια μεγάλη επιτυχία του μουσείου, μια έκθεση του 2013 για την Πομπηία.

Το Βρετανικό Μουσείο αποφάσισε να παρουσιάσει την έκθεση σαν να πρόκειται για μια ιδιωτική προβολή – ξενάγηση με εκπληκτικά στοιχεία για τον πλούτο και τις ανέσεις της Πομπηίας τη στιγμή πριν από την καταστροφή. Τοιχογραφίες και γλυπτά από κρεβατοκάμαρες, τραπεζαρίες και κήποι αποκαλύπτουν το στιλ και το μεγαλείο των πλούσιων σπιτιών στην Πομπηία. Μαγειρικά σκεύη, θερμάστρες, καναπέδες και λαμπτήρες, καταστήματα και λουτρά ενισχύουν την εικόνα ενός κόσμου που είναι παρόμοιος με τον δικό μας.

Το 79 μ.Χ., μια κοινωνία που πίστευε ότι ήταν σύγχρονη, εξελιγμένη και έλεγχε απολύτως την τύχη της πήρε ένα μάθημα από την ίδια τη φύση. Η έκρηξη του Βεζούβιου κατέπληξε τότε όλη τη Ρωμαϊκή αυτοκρατορία. Tο Βρετανικό μουσείο σημειώνει τον παραλληλισμό με την πανδημία του κορονοϊού με τις σύγχρονες κοινωνίες να θεωρούν ότι μπορούν να ελέγξουν απολύτως την τύχη τους και να γίνονται «θύματα» μιας θανατηφόρας διασποράς ενός ιού.

Η έκθεση Life and death in Pompeii and Herculaneum (Ζωή και θάνατος στην Πομπηία και το Ηρακουλάνιο) κάνει μια διαδικτυακή διαδρομή στην έκθεση του 2013 προσφέροντας παράλληλα μια ανησυχητική ματιά στον καθρέφτη της ιστορίας.

Wall painting of the baker Terentius Neo and his wife. From the House of Terentius Neo, Pompeii. AD 50 to 79. / Trustees of the British Museum

Όπως οι κάτοικοι της Πομπηίας πριν από εμάς, έχουμε πιαστεί απροετοίμαστοι. Οι άνθρωποι εκεί, όπως και εμείς εδώ και τώρα, δεν είδαμε κανένα σημάδι της φύσης να έρχεται απειλητικά προς το μέρος μας. Ακόμα και σήμερα, που η τεράστια αρχαιολογική περιοχή είναι κλειστή λόγω του κορονοϊού, ακόμα και μια ψηφιακή περιήγηση στον τόπο, μας κάνει να νιώσουμε όχι θαύματα πολιτισμού, αλλά μια καθημερινότητα μέσα στην ευμάρεια, την τέχνη, έτσι ώστε η πόλη και τα ερείπιά της να μας γεννούν νοσταλγία για μια πόλη που φαίνεται οικεία και αναγνωρίσιμη.

Οι κάτοικοι της Πομπηίας δε φαντάστηκαν ποτέ όπως και εμείς σήμερα ότι μια φονική απειλή μπορεί να παραμονεύει. Πίστευαν ότι η τρύπα του Βεζούβιου ήταν η είσοδος στον Άδη, αγνοώντας τα στοιχεία της γεωλογικής δραστηριότητας της περιοχής.  Το χώμα του ηφαιστείου φαινόταν ευεργετικό για την καλλιέργεια των αμπελιών τους, μάλιστα ένας πίνακας  που βρέθηκε στην Πομπηία απεικονίζει το βουνό καλυμμένο με σταφύλια, ενώ ο θεός του κρασιού Βάκχος στέκεται δίπλα του δίνοντας την ευλογία του. Το βουνό παράγει ακόμα ένα διάσημο κρασί, το Lacryma Christi.

Και αν η Πομπηία έχει ανασκαφεί, μια επίσκεψη στο Ηρακουλάνιο, την πόλη δίπλα στη θάλασσα, είναι αληθινά ενοχλητική με πλήθος σκελετών να υπάρχουν στις περιορισμένες ανασκαφές που έχουν γίνει από ανθρώπους που κατέφυγαν στο λιμάνι προκειμένου να σωθούν από το πυκνό σύννεφο και τη λάβα του Βεζούβιου.

Σήμερα στη σύγχρονη πόλη που είναι χτισμένη στα ερείπια της ρωμαϊκής ζουν σχεδόν 54.000 άτομα. Πώς είναι πιο ασφαλείς από τους αρχαίους από το ηφαίστειο; Όταν δείτε την Πομπηία μη σκεφτείτε μόνο ότι ήταν κάτι μακρινό, που συνέβη και δε θα ξανασυμβεί και κανένας μας δεν κινδυνεύει από καταστροφή. Δείτε την ιστορία τους σαν τη δική μας ιστορία.

Το Pompeii Live του Βρετανικού Μουσείου κάνει πρεμιέρα την Τετάρτη 20 Μαΐου

Πηγή: elculture

 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 24 Μαΐου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Τι αλλαγές θα γίνουν στο νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας

Στην αφαίρεση διατάξεων που αφορούν στην επαγγελματική εκπαίδευση, τα πρότυπα και τα πειραματικά σχολεία, αλλά και τα δημοτικά θα προχωρήσει το υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με τα όσα ανέφερε η υπουργός, Νίκη Κεραμέως, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εφημερίδα «ΤΑ ΝΕΑ». Το νομοσχέδιο, σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό του υπουργείου, θα έρθει προς ψήφιση στη Βουλή στα τέλη του Μαΐου.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα νέα στοιχεία, δεν θα γίνονται εισαγωγικές εξετάσεις για τους υποψηφίους των πρότυπων σχολείων από το γυμνάσιο στο λύκειο, αλλά μόνο από το δημοτικό στο γυμνάσιο. Επίσης, θα αφαιρεθεί η ρύθμιση που όριζε ότι τα πανεπιστημιακά πειραματικά σχολεία θα μετατρέπονταν σε πρότυπα. Αντίθετα, θα διατηρήσουν τον χαρακτήρα τους και θα δέχονται υποψηφίους με κλήρωση.

Ακόμη, θα αφαιρεθεί η διάταξη που καθόριζε ότι ο αριθμός των μαθητών στις τάξεις του δημοτικού από 22 θα ανέλθει στους 24 (και μαζί με την προσαύξηση του 10% σε 26). Στο νομοσχέδιο δεν θα συμπεριληφθούν ούτε οι αλλαγές που είχαν ανακοινωθεί σχετικά με τα Επαγγελματικά Λύκεια και το ηλικιακό όριο των 17 ετών κατ’ ανώτερο.

Τέλος, σχετικά με το άνοιγμα των δημοτικών σχολείων, η κ. Κεραμέως ανέφερε ότι δεν έχει ληφθεί ακόμη απόφαση, καθώς αναμένονται τα πρώτα επιδημιολογικά στοιχεία από το άνοιγμα των υπόλοιπων βαθμίδων από τους ειδικούς.

Πηγή: e-paideia.org


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 24 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Ποια σχολεία θα γίνουν Εξεταστικά Κέντρα για τις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ

Όσον αφορά τα ΓΕΛ φέτος τα Εξεταστικά Κέντρα είναι 899 από 843 πέρσι, δηλαδή 56 περισσότερα.

Ορίστηκαν , με δύο αποφάσεις  που υπέγραψε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως τα σχολεία , που θα γίνουν  Εξεταστικά Κέντρα για τη διεξαγωγή των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, ανά Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ  ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΓΕΛ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ  ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΕΠΑΛ

 Όσον αφορά τα ΓΕΛ φέτος τα Εξεταστικά Κέντρα είναι 899 από 843 πέρσι, δηλαδή 56 περισσότερα.

Οι Περιφερειακοί Διευθυντές Εκπαίδευσης με Απόφασή τους καθορίζουν την κατανομή των υποψηφίων στα εξεταστικά κέντρα για την οποία λαμβάνονται υπόψη τα οριζόμενα από την ΚΥΑ, με αρ. πρωτ. Φ.251/60473/Α5/21-05-2020 και θέμα «Τρόπος διεξαγωγής των πανελλαδικών εξετάσεων 2020, γραπτών ή προφορικών» (ΦΕΚ 1967Β/21-05-20), οι ιδιαίτερες συγκοινωνιακές συνθήκες κάθε περιοχής καθώς και τυχόν άλλες αντικειμενικές ανάγκες.

 

Πηγή: esos.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 24 Μαΐου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Νέες φοιτητικές εστίες σε Ζάκυνθο, Κεφαλλονιά και Λευκάδα

Η κατασκευή φοιτητικών εστιών στη Λευκάδα, την Κεφαλονιά και την Ζάκυνθο, με δεδομένο ότι στην Κέρκυρα έχει ήδη δρομολογηθεί η διαδικασία, προωθείται με την συνεργασία της Περιφέρειας Ιονίων Νήσων και του Ιονίου Πανεπιστημίου.

Το θέμα συζητήθηκε στο πλαίσιο της 3ης τροποποίησης του Ετήσιου Προγράμματος Δράσης, με πρωτοβουλία της περιφερειάρχη Ιονίων Νήσων, Ρόδης Κράτσα-Τσαγκαροπούλου, προκειμένου να δρομολογηθεί, όπως ανέφερε, η «οριστική λύση στο τεράστιο ζήτημα της έλλειψης στέγης για τους φοιτητές του Ιονίου Πανεπιστημίου».

Έτσι, μετά την έγκριση του Περιφερειακού Συμβουλίου, ξεκινά άμεσα η εκπόνηση σχετικής μελέτης, προϋπολογισμού 24.800 ευρώ, για την κατασκευή φοιτητικών εστιών στις Περιφερειακές Ενότητες Λευκάδας, Κεφαλονιάς και Ζακύνθου.

«Οι φοιτητικές εστίες δεν θα διευκολύνουν μόνο την στέγαση των φοιτητών και τις υποχρεώσεις των οικογενειών τους, αλλά ελπίζουμε ότι<, σύμφωνα με τις προδιαγραφές των σύγχρονων μελετών, να γίνουν πραγματικές εστίες φοιτητικής ζωής και με χώρους ψυχαγωγίας, εκδηλώσεων ουσιαστικής συνύπαρξης και φιλοξενίας», δήλωσε η περιφερειάρχης.

Στην Κεφαλλονιά και την Λευκάδα τα κτίρια των φοιτητικών εστιών θα ανεγερθούν σε ιδιόκτητα οικόπεδα του πανεπιστημιακού ιδρύματος, ενώ στην Ζάκυνθο συζητούνται περιπτώσεις παραχώρησης οικοπέδου.


Πηγή: ipaidia.gr

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 2 από 12013 (120126 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
12011
12012
12013
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Επαλ ειδικότητα συντελεστές βαρύτητας
Τρίτη, 26 Μαΐου 2020 - 10:41
Σχόλια (0)

ΙΚΥ ΕΚΟ
Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020 - 21:20
Σχόλια (2)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Πτυχιακή εργασία
Παρασκευή, 22 Μαΐου 2020 - 17:29
Σχόλια (1)

10%
Τετάρτη, 20 Μαΐου 2020 - 20:07
Σχόλια (3)

ΙΚΥ ΕΚΟ 2017/18
Τρίτη, 19 Μαΐου 2020 - 10:12
Σχόλια (1)

Επαλ βάσεις
Δευτέρα, 18 Μαΐου 2020 - 15:14
Σχόλια (3)

Πόσοι απόφοιτοι με το παλιό πρώτο πεδίο;
Κυριακή, 17 Μαΐου 2020 - 15:13
Σχόλια (6)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

ΦΟΙΤΗΤΙΚΆ ΕΝΟΊΚΙΑ
Κυριακή, 17 Μαΐου 2020 - 13:11
Σχόλια (1)

ΕΥΔΟΞΟΣ
Κυριακή, 17 Μαΐου 2020 - 01:58
Σχόλια (2)

αλλαγη ύλης
Παρασκευή, 15 Μαΐου 2020 - 21:31
Σχόλια (0)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012
Το όχημα του μέλλοντος
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2731 ημέρες
Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012
Πανεπιστημιακοί διεθνούς φήμης στα συμβούλια διοίκησης των ΑΕΙ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2731 ημέρες
Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012
Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου: Εγγραφές για το Πρόγραμμα «Σπουδές στον Ελληνικό Πολιτισμό»
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2731 ημέρες
Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012
6 διαπιστώσεις για τα πιστοποιητικά γλωσσομάθειας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2731 ημέρες
Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012
Σχετικά με την θέρμανση των μαθητών στην βόρεια Ελλάδα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2731 ημέρες
Δευτέρα, 3 Δεκεμβρίου 2012
Δεν καταργείται η επιλογή της δεύτερης ξένης γλώσσας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2731 ημέρες
Σελίδα 4198 από 4471 (26823 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4197
4198
4199
4200
4469
4470
4471
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης