Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Νέα επιστολή Κεραμέως - Διγαλάκη προς τους τομεάρχες Παιδείας: Προς συζήτηση το νέο πλαίσιο λειτουργίας των ΑΕΙ
 
Νέα επιστολή της ηγεσίας υπουργείου Παιδείας προς τους Τομεάρχες Παιδείας των κομμάτων, με την οποία παρουσιάζεται το πλαίσιο συζήτησης επί των επερχόμενων αλλαγών στον τρόπο λειτουργίας των Ανώτατων Ιδρυμάτων

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως και ο Υφυπουργός κ. Βασίλης Διγαλάκης, απηύθυναν, σήμερα, σε συνέχεια της πρώτης, δεύτερη επιστολή προς τους Τομεάρχες Παιδείας των κοινοβουλευτικών κομμάτων της Αντιπολίτευσης, στο πλαίσιο της πρόσκλησης σε έναν ουσιαστικό, διαρκή και εποικοδομητικό διάλογο για την Παιδεία.

Στόχος της δεύτερης επιστολής είναι να αναφέρει ένα ενδεικτικό πλαίσιο συζήτησης και προτάσεις της ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ γύρω από θέματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και να δηλώσει τη διαθεσιμότητά της για συζήτηση, και εκτός του ανωτέρω πλαισίου, ευρύτερων θεμάτων που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Παιδείας.

Ακολουθεί το πλήρες κείμενο της επιστολής:

Αξιότιμη κυρία / κύριε Τομεάρχη,

Ευχαριστούμε θερμά όσους από εσάς ανταποκριθήκατε άμεσα στην πρόσκλησή μας στην έναρξη ενός διαρκούς διαλόγου για την Παιδεία, ορίζοντας τις διμερείς συναντήσεις εντός των επόμενων ημερών.

Προσκαλούμε εκ νέου και τους υπόλοιπους εκπροσώπους των τομέων Παιδείας των κομμάτων της Αντιπολίτευσης να προσέλθουν στο τραπέζι του διαλόγου, καθώς η Παιδεία μπορεί και πρέπει να αποτελέσει πεδίο συνεννοήσεων και συναινέσεων.

Ενός διαλόγου που προηγείται και συμπληρώνει τον διάλογο που θα διεξαχθεί στη Βουλή, σύμφωνα με τις προβλεπόμενες κοινοβουλευτικές διαδικασίες.

Όπως προαναφέρθηκε στην προηγούμενη επιστολή μας, καθώς πρόθεσή μας είναι τους επόμενους μήνες να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση το νέο νομοθετικό πλαίσιο που θα διέπει τη λειτουργία της Ανώτατης Εκπαίδευσης, στόχος μας είναι αυτή να αποτελέσει κεντρικό πλαίσιο συζήτησης, κατά την εκκίνηση του μεταξύ μας διαλόγου. Συγκεκριμένα, στις προτάσεις μας συμπεριλαμβάνονται τα παρακάτω:

  1. Αποτελεσματικότεροι Θεσμοί Διοίκησης

-  Επανακαθορισμός αρμοδιοτήτων για τα όργανα διοίκησης του Πανεπιστημίου (εύρος και εσωτερική κατανομή αρμοδιοτήτων, με στόχο την αποφυγή αλληλοεπικαλύψεων και αύξηση της αποτελεσματικότητας στη λήψη και εφαρμογή αποφάσεων).

-  Θεσμικά αντίβαρα εντός του Πανεπιστημίου, απαραίτητα για τη μεταφορά αρμοδιοτήτων από το Υπουργείο στα Πανεπιστήμια και την ενίσχυση του αυτοδιοίκητου.

-   Γενικός Γραμματέας στα Ανώτατα Ιδρύματα (ρόλος, αρμοδιότητες, τρόπος επιλογής).

  1. Οικονομική Διαχείριση & Προσέλκυση Επιπλέον Πόρων

2.1 Κρατική Χρηματοδότηση

-   Θέσπιση νέων κανόνων (αντικειμενικών κριτηρίων και δεικτών) για τον προσδιορισμό του ύψους της κρατικής χρηματοδότησης ανά Ίδρυμα. Σύνδεση της αξιολόγησης με τμήμα της κρατικής χρηματοδότησης.

-  Πολυετείς προγραμματικές συμφωνίες του Υπουργείου Παιδείας με τα Ιδρύματα, προκειμένου να διευκολυνθεί ο στρατηγικός σχεδιασμός.

2.2 Πρόσθετοι Πόροι

-  Ίδρυση Ν.Π.Ι.Δ. για τη διαχείριση ίδιων πόρων από ερευνητικά προγράμματα, αξιοποίηση πνευματικής ιδιοκτησίας και περιουσίας Πανεπιστημίων.

-  Επιχειρήσεις έντασης γνώσης (spin-off): Θέσπιση νέων κανόνων, διαδικασιών και κινήτρων για την αξιοποίηση της ερευνητικής δραστηριότητας των Ιδρυμάτων (ενδεικτικά, μέσω επιχειρηματικών επιταχυντών, θερμοκοιτίδων επιχειρήσεων, της υλοποίησης πατεντών και επιστημονικών ιδεών κ.αλ.).

-  Αξιοποίηση σχημάτων ΣΔΙΤ για την κάλυψη αναγκών των Ιδρυμάτων.

-  Αναμόρφωση κανονιστικού πλαισίου για τις δωρεές.

  1. Αξιολόγηση και Πιστοποίηση της Ποιότητας

-  Αναβάθμιση και ενίσχυση της Ανεξάρτητης Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση.

-   Θέσπιση νέου κανονιστικού πλαισίου για την αξιολόγηση των Ιδρυμάτων εν γένει, καθώς και για τη διαμόρφωση εφεξής του ακαδημαϊκού χάρτη της χώρας, ιδίως με τη θέσπιση αντικειμενικών διαδικασιών και κριτηρίων και την πρόβλεψη προηγούμενης σχετικής τεκμηρίωσης.

-  Ενίσχυση του θεσμού της αξιολόγησης των προγραμμάτων σπουδών.

  1. Προγράμματα Σπουδών

-  Διεύρυνση δυνατότητας δημιουργίας ξενόγλωσσων προπτυχιακών προγραμμάτων.

- Απελευθέρωση των Προγραμμάτων Μεταπτυχιακών Σπουδών.

- Ενίσχυση των θερινών/χειμερινών προγραμμάτων.

- Καθιέρωση ενός εσωτερικού προγράμματος κινητικότητας για φοιτητές μεταξύ Ελληνικών Πανεπιστημίων, στα πρότυπα του Erasmus.

- Ανάπτυξη εκπαιδευτικών προγραμμάτων εξ’ αποστάσεως σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

- Ενίσχυση του θεσμού της πρακτικής άσκησης φοιτητών σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς, σε συναφή με τις σπουδές τους αντικείμενα.

-  Καθιέρωση ανώτατου χρονικού ορίου ολοκλήρωσης των προπτυχιακών σπουδών (πλην ορισμένων εξαιρέσεων).

  1. Λοιπά Θέματα

-  Καθιέρωση ελάχιστης βάσης εισαγωγής στα Ανώτατα Ιδρύματα και ο ρόλος των Ιδρυμάτων στον προσδιορισμό ανώτερης βάσης εισαγωγής και αριθμού εισακτέων.

-  Ενίσχυση του τεχνολογικού τομέα και προτεινόμενες δράσεις για την επίλυση προβλημάτων (διοικητικής φύσης ή άλλης) που δημιουργήθηκαν από την πρόσφατη ενοποίηση των πρώην Πανεπιστημίων και ΤΕΙ.

-  Θεσμικό πλαίσιο για τη στέγαση και τη σίτιση φοιτητών.

Ανταποκρινόμενοι και στις προτροπές κομμάτων της αντιπολίτευσης, θα θέλαμε να τονίσουμε ότι, εφόσον το κρίνετε σκόπιμο, είμαστε στη διάθεσή σας να συζητήσουμε και πέρα από το ανωτέρω πλαίσιο, ευρύτερα θέματα που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Παιδείας. Αναμένοντας τον εποικοδομητικό μας διάλογο.

Με εκτίμηση,

Η Υπουργός

Νίκη Κεραμέως

Ο Υφυπουργός

Βασίλης Διγαλάκης


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
- -Δημήτρης
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019
Επικαιρότητα
Μεταγραφή
 καλησπέρα!περασα στις Σέρρες οικονομικο,η αδερφή μου σπουδάζει Κομοτηνή.Η ερώτηση μου είναι η εξης :αν θα παρω μεταγραφή θα με "τραβήξει" στην Κομοτηνή ,η θα πάω Θεσσαλονίκη (που εκεί είναι και ο τόπος κατοικιας μου);; Ευχαριστω
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Ρωταω γιατί κάπου διαβασα οτι εφόσον υπάρχει αντιστοιχία σχολης στην περιοχή οπου σπουδαζει ο αδερφός σου πηγαινεις εκεί.ισχυει; η θα μεταφερθω στον τόπο κατοικιας μου; 
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Νικος
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Απορία
 Το τμήμα Χρηματοοικονομικης και τραπεζικησ διοικητικης του παπει είναι καλό? Εγγράφονται οι απόφοιτοι του τμήματος στο Οικονομικό επιμελητήριο Ελλάδας? 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

 ναι γραφονται 

 

 Ως μέλη του ΟΕΕ εγγράφονται υποχρεωτικά όλοι οι πτυχιούχοι των ελληνικών ανώτατων οικονομικών σχολών, δηλαδή του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Αθήνας (πρώην ΑΣΟΕΕ), του Πανεπιστημίου Πειραιά (πρώην ΑΒΣΠ), του Πανεπιστημίου Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών (πρώην ΑΒΣΘ), των Οικονομικών Τμημάτων: του Πανεπιστημίου Αθηνών, του Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, του Πανεπιστημίου Πατρών, του Πανεπιστημίου Αιγαίου και του Πανεπιστημίου Κρήτης, του Τμήματος Δημόσιας Διοίκησης του Παντείου Πανεπιστημίου Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών, οι πτυχιούχοι ισότιμων Οικονομικών Σχολών του εξωτερικού και οι πτυχιούχοι Οικονομικών Σχολών ή Τμημάτων Πανεπιστημίων που θα ιδρυθούν. Η οικονομική κατεύθυνση αποδεικνύεται από τη πλειοψηφία των οικονομικών μαθημάτων κορμού του προγράμματος σπουδών του κάθε τμήματος.

 

  Σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 10 και 11 του Ν.3912/2011, δικαιούνται να εγγραφούν ως μέλη στο Οικονομικό Επιμελητήριο της Ελλάδας οι πτυχιούχοι των τμημάτων της Λογιστικής, Εμπορίας και Διαφήμισης, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Τουριστικών Επιχειρήσεων, Χρηματοοικονομικών Εφαρμογών, Χρηματοοικονομικής και Ελεγκτικής και Χρηματοοικονομικής και Ασφαλιστικής της Σχολής Διοίκησης και Οικονομίας των Τεχνολογικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Τ.Ε.Ι.) που είναι κάτοχοι μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στην οικονομική επιστήμη των ελληνικών Α.Ε.Ι. ή ισότιμου μεταπτυχιακού διπλώματος της αλλοδαπής και χρησιμοποιούν το πτυχίο τους ή το μεταπτυχιακό δίπλωμα ειδίκευσης για την κατάληψη θέσης στο δημόσιο και ιδιωτικό τομέα ή για την άσκηση ελεύθερου επαγγέλματος.

Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Το έργο 100 ημερών της Ν. Κεραμέως στο υπ. Παιδείας. Το νομοθετικό έργο, οι δεσμεύσεις, οι υποσχέσεις και το αρχικό σχέδιο
 Η νυν πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, Ν. Κεραμέως, Σ. Ζαχαράκη και Β. Διγαλάκης, έκλεισε 100 ημέρες στο “τιμόνι” του υπουργείου Παιδείας.

Η Νίκη Κεραμέως και ως τομεάρχης της ΝΔ μέσα από το πρόγραμμα του κόμματος είχε θέσει σειρά στόχων αλλά και όταν ανέλαβε υπουργός Παιδείας  ανέπτυξε μέσα στη Βουλή το σχέδιο της Κυβέρνησης για τις τρεις βαθμίδες της εκπαίδευσης 

Εκατό ημέρες μετά η νυν πολιτική ηγεσία:

Σε νομοθετικό έργο περιορίστηκε στην προώθηση στη Βουλή επί μέρους διατάξεων σε άσχετα με το υπουργείο Παιδείας νομοσχέδια  και όχι δομημένου  νομοσχεδίου για θέματα παιδείας.

Ωστόσο έχει ανακοινωθεί ότι το πρώτο νομοσχέδιο που θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή θα αφορά  τα Πανεπιστήμια και "δρομολογείται" ένα δεύτερο νομοσχέδιο  για την Πρωτοβάθμια και Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.

Σε επίπεδο δημοσίων διαβουλεύσεων κατατέθηκαν πέντε επιμέρους διατάξεις  (σ.σ.  ψηφίστηκαν στη Βουλή) που αφορούσαν:

  •     Το Ακαδημαϊκό Άσυλο  
  •     Την  κατάργηση του νόμου για τη ίδρυση της Νομικής Σχολή Πατρών
  •     Τη θητεία των εκπαιδευτικών στα τα Πρότυπα-Πειραματικά Σχολεία  
  •     Τις πιστώσεις για την πρόσληψη των αναπληρωτών   και
  •     Τις αποσπάσεις στη Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας  

 Η νέα σχολική χρονιά ξεκίνησε με λογότερα προβλήματα,  σύμφωνα με δηλώσεις της πολιτικής ηγεσίας του υπουργείου, ενώ προσλήφθηκαν  πάνω από 30.000 εκπαιδευτικοί  ως αναπληρωτές και  χθες ψηφίστηκε στη Βουλή τροπολογία  με την οποία διπλασιάζονται οι πιστώσεις , προκειμένου το υπουργείο Παιδείας να έχει τη δυνατότητα να προσλάβει επιπλέον  μεγάλο  αριθμό αναπληρωτών για την κάλυψη όλων των αναγκών.

Ειδικότερα

ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ - ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Νομοθετικό έργο (Διατάξεις, αποφάσεις)

  • Υπερψηφίστηκαν , κατά πλειοψηφία, στην Ολομέλεια της Βουλής οι δύο τροπολογίες του υπουργείου Παιδείας που αφορούν την διαδικασία επιλογής σημαιοφόρων και τον διπλασιασμό των πιστώσεων για την πρόσληψη αναπληρωτών  για το τρέχον σχολικό έτος 2019-20
  • Μίνι” Σχέδιο Νόμου του υπουργείου Παιδείας,   κατατέθηκε από την υπουργό Παιδείας Ν.Κεραμέως, προς ψήφιση, στη Βουλή , σε νομοσχέδιο άλλου υπουργείου, και αφορά:

-Κατάργηση “πράσινων”σχολών για την εισαγωγή των υποψηφίων στα ΑΕΙ

-Εισαγωγή παλαιών αποφοίτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω Πανελλαδικών Εξετάσεων το σχολικό έτος 2019-20

-Ρυθμίσεις  για τα Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία

-Επαγγελματική ισοδυναμία πτυχίων Κολλεγίων και ξένων πανεπιστημίων

-Μεταπτυχιακά

  • Διατάξεις για τα Πρότυπα και Πειραματικά Σχολεία 
  • Ειδική ρύθμιση “Κεραμέως” για την εισαγωγή στα ΑΕΙ των αποφοίτων Ομογενειακών σχολείων της Τουρκίας
  • Υπογράφηκαν από την υπουργό Παιδείας Ν. Κεραμέως  οι πέντε αποφάσεις  για την απαλοιφή του Θρησκεύματος και της Ιθαγένειας από τους Απολυτήριους Τίτλους
  • Μίνι” νομοσχέδιο του υπ. Παιδείας 11 άρθρων όπως ψηφίστηκε στη Βουλή
  • Διάταξη: Τα ΚΠΕ συνεχίζουν να λειτουργούν- Καταργείται απόφαση για ντα ΚΕΑ
  • Παράταση για την εκπαιδευτική επάρκεια και τα ΚΔΒΜ 
  • Απόφαση για τη συνεξέταση της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας
  • Η νέα εξεταστέα ύλη της Γ Λυκείου στα μαθήματα Βιολογία, Χημεία, Κοινωνιολογία, Οικονομία, Ιστορία, Αρχαία Ελληνικά 

Δεσμεύσεις-Υποσχέσεις

  • Την επέκταση του θεσμού της Πρακτικής Άσκησης και στους μαθητές του Λυκείου προανήγγειλε  η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, σχολιάζοντας την έκθεση της ΑΔΙΠ σχετικά με την ανεργία των πτυχιούχων τριτοβάθμιας εκπαίδευσης 
  • Ετοιμάζουμε ένα συνολικό νομοσχέδιο που θα αφορά  την επαγγελματική εκπαίδευση, δήλωσε σ η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως 
  • Τη βελτίωση των εργασιακών δικαιωμάτων των αναπληρωτών εκπαιδευτικών και την αλλαγή των διαδικασιών πρόσληψης αναπληρωτών και υπηρεσιακών μεταβολών των εκπαιδευτικών, προανήγγειλε στη Βουλή η υπουργός Παιδείας  Nίκη Κεραμέως
  • Επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου

ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Νομοθετικό έργο

  • Μίνι” Σχέδιο Νόμου του υπουργείου Παιδείας,   κατατέθηκε από την υπουργό Παιδείας Ν.Κεραμέως, προς ψήφιση, στη Βουλή, σε νομοσχέδιο άλλο υπουργείου,  και αφορά:

-Κατάργηση “πράσινων”σχολών για την εισαγωγή των υποψηφίων στα ΑΕΙ

-Εισαγωγή παλαιών αποφοίτων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω Πανελλαδικών Εξετάσεων το σχολικό έτος 2019-20

-Ρυθμίσεις  για τα Πειραματικά και Πρότυπα Σχολεία

-Επαγγελματική ισοδυναμία πτυχίων Κολλεγίων και ξένων πανεπιστημίων

-Μεταπτυχιακά

  • Επιστολή  προς τους τομεάρχες παιδείας των κομμάτων της αντιπολίτευσης έστειλε   η υπουργός  Παιδείας Ν. Κεραμέως με την οποία  τους προσκαλεί στο γραφείο της για συνάντηση εν όψει της μεταρρύθμισης για τα Πανεπιστήμια
  • Πρόσθετη χρηματοδότηση στα Πανεπιστήμια της χώρας,ύψους 12.417.034,41 ευρώ υπέγραψε   η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως, υλοποιώντας τη δέσμευσή της στη Σύνοδο Πρυτάνεων για την κάλυψη λειτουργικών δαπανών οικονομικού έτους 2019 
  • Επιστολή προς την ακαδημαική κοινότητα (τα προεδρεία της Συνόδου Πρυτάνεων, ΠΟΣΔΕΠ, ΕΔΙΠ και ΕΤΕΠ) απέστειλαν η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως και ο υφυπουργός, αρμόδιος για τα ΑΕΙ, Β Διγαλάκης, με την οποία θέτουν 22 θέματα και ζητούν τις προτάσεις τους
  • Ψηφίστηκε στη Βουλή τροπολογία  με την οποία αναστέλλονται μέχρι δύο ακαδημαικα έτη τα Διετή Προγράμματα “Γαβρόγλου"
  • Ψηφίστηκε στη Βουλή τροπολογία  για πανεπιστημιακούς που διορίζονται στο ΣΟΕ

Δεσμεύσεις-Υποσχέσεις

  • Διατάξεις για την απλοποίηση του πλαισίου λειτουργίας των ΕΛΚΕ για την ουσιαστική επιτάχυνση των σχετικών διοικητικών ενεργειών (τροποποίηση ισχύοντος κανονιστικού πλαισίου, διαδικασιών κ.αλ. για μεγαλύτερη ευελιξία και μείωση της γραφειοκρατίας), με τις κατάλληλες θεσμικές εγγυήσεις διαφάνειας και λογοδοσίας, ετοιμάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας
  • Νέο Ακαδημαϊκό Χάρτη ο οποίος θα σχεδιαστεί από της ΑΔΙΠ , προανήγγειλε   στη Βουλή η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

ΙΔΙΩΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ

Νομοθετικό έργο

  • Διατάξεις για τα πτυχία των Κολλεγίων και ξένων Πανεπιστημίων
  • Νέος νόμος για την ιδιωτική εκπαίδευση

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Νομοσχέδιο “σκούπα” ετοιμάζει η Ν.Κεραμέως

 Θα κατατεθεί στη Βουλή πριν το νομοσχέδιο για τα Πανεπιστήμια

Νομοσχέδιο “σκούπα” που θα περιλαμβάνει διατάξεις και των τριών βαθμίδων , ιδιωτικής και δημόσιας εκπαίδευσης, ετοιμάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, πριν το “μεγάλο” νομοσχέδιο για την τριτοβάθμια εκπαίδευση .

Πρόκειται για ένα νομοσχέδιο που θα περιέχει διατάξεις με όλες τις εκκρεμότητες του υπουργείου Παιδείας που απαιτούν άμεση νομοθετική ρύθμιση.

Ηδη , σύμφωνα με πληροφορίες του esos, η υπουργός Νίκη Κεραμέως ζήτησε από τους δύο υφυπουργούς  της και τους τέσσερις Γενικούς Γραμματείς να συγκεντρώσουν τις εκκρεμότητες που υπάρχουν και να   υποβάλουν τις προτάσεις τους.

Στο νομοσχέδιο “σκούπα” δεν αποκλείεται να συμπεριληφθούν:

Α. Διατάξεις επαναφοράς του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, αλλά κι ενδεχομένων για το σύνολο της διαδικασίας επιλογής των στελεχών εκπαίδευσης, προκειμένου οι νέες κρίσεις να έχουν ολοκληρωθεί πριν το Μάιο.

Β. Διατάξεις για την επιμόρφωση και την αξιολόγηση σχολικών μονάδων

Η διαδικασία που θα ακολουθήσει η υπουργός Παιδείας είναι:

Α. Να θέσει το νομοσχέδιο σε ολιγοήμερη δημόσια διαβούλευση

Β. Να κατατεθεί προς συζήτηση στη Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και στη συνέχεια να εισαχθεί , προς ψήφιση, στην Ολομέλεια της Βουλής.

Χρονοδιάγραμμα

Επιδίωξη της Ν. Κεραμέως είναι το νομοσχέδιο αυτό να έχει ψηφιστεί  πριν τις εορτές των Χριστουγέννων.

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Χιλιάδες διδακτικές ώρες χάνουν οι μαθητές και στα μαθήματα που θα εξεταστούν στις Πανελλαδικές
 

Χιλιάδες διδακτικές ώρες χάνουν καθημερινά οι μαθητές του Γυμνασίου και Λυκείου-και σε μαθήματα που θα εξεταστούν στις Πανελλαδικές- επειδή  σαράντα ημέρες μετά την έναρξη του διδακτικού έτους , δεν έχουν πάει στα σχολεία καθηγητές.

Παρά το γεγονός ότι συνολικές προσλήψεις αναπληρωτών  στην  Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση  προσεγγίζουν ήδη τον περσινό συνολικό αριθμό προσλήψεων, περισσότεροι από 30.000, τα κενά   παραμένουν, κυρίως στην Αττική , Θεσσαλονίκη, Κρήτη και Δωδεκάνησα.

Ο Ειδικός Γραμματέας της ΟΛΜΕ Ανδρέας Παπαδαντονάκης εκτιμά ότι λείπουν από τα σχολεία περισσότεροι από 1.000 καθηγητές και σε  μαθήματα Πανελλαδικών Εξετάσεων και μας εξηγεί γιατί:

  • Οι ανάγκες σε εκπαιδευτικό προσωπικό είναι αυξημένες σε σχέση με πέρσι.
  • Ειδικά στη Γ ΓΕΛ τα κενά φέτος είναι πολύ περισσότερα  σε σχέση με την περσινή σχολική χρονιά, ως αποτέλεσμα της δημιουργίας τεσσάρων, αντί τριών ομάδων προσανατολισμού στη Γ τάξη.
  • Το πρόβλημα γίνεται πιο έντονο λόγω του προγράμματος σπουδών που προβλέπει 7ωρες διδασκαλίας στα μαθήματα κατευθύνσεων.
  • Ενδεικτικά αναφέρω   είναι πάνω από το 20% των συνολικών τμημάτων προσανατολισμού στη Γ ΓΕΛ είναι ολιγομελή.
  • Οι συνολικές προσλήψεις αναπληρωτών  σε Α/θμια και Β/θμια προσεγγίζουν ήδη τον περσινό συνολικό αριθμό προσλήψεων.
  • Σε περιοχές όπως Κρήτη, Δωδεκάνησα αλλά ακόμη και σε σχολεία της Αττικής και Θεσ/νικης υπάρχουν πολλά κενά ακόμη και σε μαθήματα προσανατολισμού.
  • Πρόσθετα προβλήματα δημιουργεί η απόλυτα δικαιολογημένη πλέον άρνηση πολλών αναπληρωτών να αναλάβουν υπηρεσία ειδικά σε περιοχές των Κυκλάδων  αλλά και σε νησιωτικές περιοχές της χώρας όπου τα ενοίκια και το κόστος διαβίωσης κάνουν την μετακίνηση εκεί απαγορευτική.
  • Το σημαντικότερο όμως είναι ότι συνεχίζεται η πολιτική της αδιοριστίας, που  υποθηκεύει  τις ζωές χιλιάδων αναπληρωτών συναδέλφων, απαξιώνει  την παιδαγωγική μας λειτουργία και υποβαθμίζει την  της ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης.
  • Πρόκειται για μία πολιτική  υποβάθμισης της δημόσιας εκπαίδευσης.
  • Πολύ περισσότερο όταν οι μόνιμοι διορισμοί θα επιβάρυναν  ελάχιστα  ή και καθόλου τον κρατικό προϋπολογισμό, υπεραποδίδοντας όμως οφέλη στη σταθερότητα του συστήματος και στην γενικότερη εκπαιδευτική λειτουργία.

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
Δικογραφία και 30.000ευρώ σε βάρος δύο μαθητών που σκότωσαν τυφλή γάτα
 
 Σχηματίστηκε δικογραφία σε βάρος δύο ανήλικων μαθητών του δημοτικού, τα οποία σκότωσαν με κλωτσιές μια τυφλή γάτα στη Φολέγανδρο.

Η δικογραφία σχηματίστηκε μετά την καταγγελία που έκανε το zoosos.gr δίνοντας όλο το αποδεικτικό υλικό στις αρχές, δηλαδή το video από την πισίνα του ξενοδοχείου που αποδεικνύει τις πράξεις των δύο παιδιών.

Η εισαγγελία Πρωτοδικών Νάξου, έδωσε εντολή στο ΑΤ Φολεγάνδρου να προχωρήσει σε προανάκριση συγκεντρώνοντας τις καταθέσεις όλων των εμπλεκόμενων και παράλληλα έδωσε εντολή για τη βεβαίωση και του διοικητικού προστίμου των 30.000 ευρώ σε βάρος των γονιών του ανήλικου αγοριού που κλωτσάει με μανία και κατ' επανάληψη μέχρι θανάτου την τυφλή γάτα. 

Όπως αναφέρει το zoosos.gr, η ιστοσελίδα ενημερώθηκε από κάτοικο του νησιού για το έγκλημα, καθώς η κάμερα ασφαλείας ξενοδοχείου της περιοχής κατέγραψε το βασανισμό του γατιού. Όταν η ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου βρήκε νεκρή τη γάτα που η ίδια φρόντιζε, κατάλαβε ότι τα δύο αγόρια που έπαιζαν νωρίτερα γύρω από την πισίνα είχαν ανάμειξη με το θάνατο της γάτας.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Αρχές Νοεμβρίου η τέταρτη φάση πρόσληψης αναπληρωτών
 
Συνέντευξη της Σ. Ζαχαράκη στο Open

Συνέντευξη παραχώρησε η υφυπουργός Παιδείας στο Open, όπου απάντησε σε ερωτήματα για τους μόνιμους διορισμούς, τις προσλήψεις αναπληρωτών, τα εκπαιδευτικά κενά, την αξιολόγηση εκπαιδευτικών κ.α.

Η συνέντευξη στα κύρια σημεία:

Για τα κενά σε εκπαιδευτικό προσωπικό: Σχετικά με τα κενά, η υφ. Παιδείας τόνισε πως το ξεκίνημα της σχολικής χρονιάς υπήρξε ομαλό, εν συγκρίσει με προηγούμενες χρονιές. Η κάλυψη των κενών υπήρξε «δύσκολη εξίσωση» όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η Σ. Ζαχαράκη καθώς τα κενά «εκτοξεύθηκαν» από επιλογές όπως η επέκταση της δίχρονης προσχολικής αγωγής και η κατάρτιση 4 κατευθύνσεων στην Γ΄Λυκείου. Συνολικά οι προσλήψεις κατά την ολοκλήρωση της Γ΄Φάσης φτάνουν τις 30.000.

Για τις τοποθετήσεις και τη μοριοδότηση: Αναφερόμενη στις  δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι αναπληρωτές, αναφέρθηκε η κατάργηση της διπλής μοριοδότησης. «Σκεφτόμαστε το ενδεχόμενο της διπλής μοριοδότησης», συμπλήρωσε και εξήγησε πως το υπουργείο επεξεργάζεται ένα συνολικό πλαίσιο για την μοριοδότηση. Στη συνέχεια απηύθηνε κάλεσμα προς τους δήμους για να δοθούν λύσεις στο επείγον πρόβλημα της στέγασης. Ως παράδειγμα ανέφερε την Μύκονο, όπου δόθηκε λύση από την τοπική αυτοδιοίκηση.

Για την επόμενη φάση προσλήψεων: Η Σ. Ζαχαράκη δεσμεύθηκε για Δ΄Φάση προσλήψεων, αναφερόμενη σε σχετική απόφαση της Βουλής για την έγκριση 1.800 πιστώσεων για την κάλυψη κενών. Οι προσλήψεις θα γίνουν έως τις αρχές Νοεμβρίου.

Παρέμβαση του προέδρου Α΄ ΕΛΜΕ Κυκλάδων: Στην εκπομπή παρενέβη ο Δ. Παπαδημητρίου, πρόεδρος της Α΄ΕΛΜΕ Κυκλάδων. Ανέφερε πως υπάρχουν τουλάχιστον 100 κενά σε γενική και ειδική αγωγή, καθώς κατά την τελευταία φάση προσλήψεων από τους 43 εκπαιδευτικούς μόλις 20 εμφανίστηκαν για να αναλάβουν καθήκοντα. Ανέφερε πως τμήματα ακόμη και στη Σύρο υπολειτουργούν, ενώ σε μικρά νησιά όπως η Δονούσα δεν διδάσκονται μαθήματα κατεύθυνσης. Προσέθεσε πως δεν παρέχεται Ενισχυτική Διδασκαλία και Παράλληλη Στήριξη, ενώ το 35% των αναπληρωτών είτε δεν παρουσιάζονται είτε παραιτούνται, λόγω της απαξίωσης του ρόλου της προϋπηρεσίας.

Η υπουργός τοποθετήθηκε αναφέροντας πως το υπουργείο θα προβεί σε μόνιμους διορισμούς αφού γίνει αναλυτική καταγραφή των κενών. Σχετικά με την κάλυψη των κενών κατά την Γ΄Φάση, τόνισε πως από αύριο Παρασκευή (18/10) θα ζητηθεί από τις περιφερειακές διευθύνσης η καταγραφή των κενών, ώστε εντός 15 ημερών να ολοκληρωθούν οι τοποθετήσεις. Η υπουργός δεσμεύθηκε πως για τις 1.800 προσλήψεις που επίκεινται, η προτεραιότητα θα δοθεί στις νησιωτικές περιοχές και στην παραμεθόριο, καθώς και η διδασκαλία πανελλαδικώς εξεταζόμενων μαθημάτων.

Για την αξιολόγηση: «Θα ξεκινήσουμε από την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας, σε δεύτερο χρόνο θα πάμε στα πρόσωπα και είναι πολύ πιο δεκτή σε όλη την εκπαιδευτική κοινότητα αυτή η ιδέα της αξιολόγησης», ανέφερε εισαγωγικά η υφυπουργός. 

Μάλιστα η υπουργός εξήγγειλε πως το νομοθετικό πλαίσιο για την αξιολόγηση θα κατατεθεί κατά το τέλος του 2019 ή προς τις αρχές του 2020. Δήλωσε πως η αξιολόγηση δεν θα έχει «τιμωρητικό» χαρακτήρα, αλλά θα πραγματοποιηθεί για την ενίσχυση των αδυναμιών του συστήματος. Μάλιστα, τόνισε πως η αξιολόγηση θα βασιστεί στην επιμόρφωση.

«Δεν θα οδηγεί στην απόλυση, αλλά θα οδηγεί στην επιμόρφωση η οποία είναι απαραίτητη. Πολύς κόσμος το ζητάει, "διψάει" για επικαιροποιημένες επιμορφώσεις, δεσμευόμαστε ότι θα τις πραγματοποιήσουμε και σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα εξελίσσεται όλη αυτή η προετοιμασία επιμόρφωσης πολύ σύντομα».

Για τους μόνιμους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή: Η Σ. Ζαχαράκη τόνισε ότι η ενίσχυση της Ειδικής Αγωγής αποτελούσε και αποτελεί προτεραιότητα της κυβέρνησης και του Κ. Μητσοτάκη προσωπικά, ενώ η διαδικασία «τρέχει» για την προκήρυξη μόνιμων διορισμών προσωπικού Ειδικής Αγωγής, Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού.

Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα των μόνιμων διορισμών, η Σ. Ζαχαράκη εξέφρασε την πεποίθηση ότι η διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του έτους.

Για τις κτιριακές υποδομές: Η υφυπουργός εξήγησε πως οι κτιριακές υποδομές αποτελούν αρμοδιότητα των δημοτικών αρχών. Αναφερόμενη στο κτηριακό πρόβλημα που αντιμετώπισε στην αρχή της χρονιάς ΓΕΛ στο Περιστέρι, ανέφερε πως το υπουργείο παρενέβη άμεσα  ώστε οι μαθητές να μην αναγκαστούν να μοιραστούν σε «διπλοβάρδια» τις σχολικές εγκαταστάσεις.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Πώς θα γίνεται η επιλογή σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου στα δημοτικά
 
Υπογράφηκε εχθές, 17/10 από την υφ. Παιδείας Σ. Ζαχαράκη η νέα υπουργική απόφαση που ορίζει την διαδικασία επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων κατάθεσης στεφάνου. Αναμένεται σήμερα να ανακοινωθεί η απόφαση.

Παρακάτω θα βρείτε αναλυτικά το ΦΕΚ σχετικά με την Επιλογή σημαιοφόρων στα δημοτικά σχολεία

Άρθρο 41

Επιλογή σημαιοφόρων στα δημοτικά σχολεία

Η παράγραφος 5 του άρθρου 3 του π.δ.  79/2017 (Α΄109) αντικαθίσταται ως εξής: «5. α) Σημαιοφόροι ορίζονται δύο μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, o ένας για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και o άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Επιλέγονται αυτοί που κατά το προηγούμενο σχολικό έτος έχουν συγκεντρώσει το μεγαλύτερο γενικό μέσο όρο βαθμολογίας, υπολογιζομένου και του κλασματικού του μέρους.

Το κλασματικό μέρος αναφέρεται στον ετήσιο γενικό μέσο όρο.

Σε περίπτωση ισοβαθμίας και στο κλασματικό μέρος, διενεργείται κλήρωση.

β) Παραστάτες ορίζονται δέκα (10) μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, πέντε (5) για το χρονικό διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και πέντε από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους. Η επιλογή γίνεται με την ίδια διαδικασία με την οποία επιλέγονται οι σημαιοφόροι.

γ) Με τον τρόπο που περιγράφεται στην περίπτωση α΄, επιλέγονται δύο (2) μαθητές της ΣΤ΄ τάξης που δεν επιλέχθηκαν ούτε σημαιοφόροι ούτε παραστάτες, στους οποίους ανατίθεται η κατάθεση στεφάνου, ο ένας για το διάστημα μέχρι 31 Ιανουαρίου και ο άλλος από 1η Φεβρουαρίου μέχρι το τέλος του διδακτικού έτους.

δ) Οι σημαιοφόροι, οι παραστάτες και οι υπεύθυνοι για την κατάθεση στεφάνου επιλέγονται ανά τμήμα για τα ως άνω χρονικά διαστήματα αντίστοιχα.

Η κατά τις προηγούμενες παραγράφους επιλογή ή κλήρωση, εφόσον συντρέχει τέτοια περίπτωση, πραγματοποιείται από τον διευθυντή της σχολικής μονάδας ή τον νόμιμο αναπληρωτή του παρουσία του συλλόγου διδασκόντων και των ενδιαφερομένων μαθητών και συντάσσεται σχετικό πρακτικό.

ε) Στη διαδικασία επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων για την κατάθεση στεφάνου στα δημοτικά σχολεία μπορούν να συμμετέχουν και οι μετεγγραφέντες μαθητές από άλλα σχολεία, εφόσον η μετεγγραφή έχει ολοκληρωθεί μέχρι τις 10 Οκτωβρίου του έτους που γίνεται η επιλογή και έχει προσκομισθεί στο σχολείο αντίγραφο της σελίδας του Βιβλίου Μητρώου, στην οποία φαίνεται η αναλυτική βαθμολογία τους στην Ε΄τάξη.

στ) Με απόφαση του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων καθορίζεται ο τρόπος επιλογής σημαιοφόρων, παραστατών και των υπευθύνων κατάθεσης στεφάνων, εφόσον στη ΣΤ΄ τάξη λειτουργούν λιγότερα ή περισσότερα των δύο (2) τμημάτων ή οι μαθητές της ΣT΄ τάξης δεν επαρκούν για να επιλεγούν σημαιοφόροι, παραστάτες και υπεύθυνοι για κατάθεση στεφάνου, το περιεχόμενο του ως άνω προβλεπομένου πρακτικού, καθώς και κάθε άλλο σχετικό θέμα για την εφαρμογή της παρούσας παραγράφου.

Η παρούσα διάταξη εφαρμόζεται και για το διδακτικό έτος 2019-2020, για το οποίο, κατ’ εξαίρεση, η επιλογή των σημαιοφόρων, παραστατών και υπευθύνων για την κατάθεση στεφάνων στα δημοτικά σχολεία θα πραγματοποιηθεί την επομένη της δημοσίευσης του παρόντος νόμου στο ΦΕΚ. Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση της κατά την περίπτωση στ΄ της παρούσας παραγράφου Υπουργικής Απόφασης».

 

Δείτε το ΦΕΚ αναλυτικά εδώ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Εντονη διαφωνία της Συγκλήτου του ΑΠΘ για κολέγια και όριο στη διάρκεια σπουδών
 
Οι Πρυτανικές Αρχές και τα Μέλη της Συγκλήτου του ΑΠΘ συνεδρίασαν σε άτυπη ανοικτή συνεδρίαση, με τη συμμετοχή φοιτητών και διοικητικών υπαλλήλων, για να συζητήσουν για τρέχοντα φοιτητικά ζητήματα που απασχολούν τη φοιτητική κοινότητα στη χώρα μας σήμερα.

Κάθετα αντίθετη στην κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε αποφοίτους κολεγίων αλλά και στη θέσπιση ορίου (ν+2) στα έτη σπουδών των φοιτητών των ΑΕΙ ειναι η Σύγκλητος του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. 

Η ανακοίνωση -που δημοσιοποιήθηκε σήμερα- αναφέρει τα εξής:

Στις 15 Οκτωβρίου 2019, οι Πρυτανικές Αρχές και τα Μέλη της Συγκλήτου του ΑΠΘ συνεδρίασαν σε άτυπη ανοικτή συνεδρίαση, με τη συμμετοχή φοιτητών και διοικητικών υπαλλήλων, για να συζητήσουν για τρέχοντα φοιτητικά ζητήματα που απασχολούν τη φοιτητική κοινότητα στη χώρα μας σήμερα.

Φλέγον ζήτημα συζήτησης αποτέλεσε η αναγνώριση επαγγελματικών δικαιωμάτων στα ιδιωτικά Κολλέγια της χώρας. Έντονη είναι, ως ακαδημαϊκοί δάσκαλοι,  η εναντίωσή μας στην κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων σε αποφοίτους Κολλεγίων, και μάλιστα ισοδύναμων με τα δικαιώματα που αναγνωρίζονται στους αποφοίτους των ΑΕΙ, για το λόγο ότι τα Κολλέγια δεν λειτουργούν με ακαδημαϊκές εγγυήσεις παροχής διδακτικού και ερευνητικού έργου αντίστοιχου αυτών που παρέχεται στα ΑΕΙ της χώρας. Μετά την «ανωτατοποίηση» των ΤΕΙ και, εσχάτως, την «πανεπιστημιοποίησή» τους, η αναγνώριση ισότιμων με τα ΑΕΙ επαγγελματικών δικαιωμάτων στα Κολλέγια θ’ αποτελέσει ένα ακόμη πλήγμα στο αξιοκρατικό σύστημα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπως αυτό δομήθηκε από το Σύνταγμα. Δεν είμαστε διατεθειμένοι να ανεχθούμε άλλες εκπτώσεις στις αρχές της αξιοκρατίας και της ισότητας στην ανώτατη εκπαίδευση στη χώρα μας. Αποτελεί προσβολή στην προσπάθεια των παιδιών μας που εισάγονται μετά πολλών κόπων στα ΑΕΙ, να βλέπουν συναδέλφους τους είτε των ΤΕΙ είτε των Κολλεγίων να τους ανταγωνίζονται επί ίσοις όροις στην αγορά εργασίας εξ αιτίας μιας άδικης, κρατικής ρύθμισης.

Την ανοικτή συνεδρίαση απασχόλησε και το ζήτημα της χρονικής διάρκειας των σπουδών, του ν+2. Ομόφωνα εκφράστηκε η αντίθεση ως προς τη θέσπιση του εν λόγω ορίου φοίτησης. Παράλληλα, εξελίχθηκε μια συζήτηση για το αν τιθέμενα χρονικά όρια αποτελούν δόκιμο τρόπο αντιμετώπισης του ζητήματος της μεγάλης καθυστέρησης αποφοίτησης. Είναι βέβαιο πως κανένα Πανεπιστήμιο άξιο τού ονόματός του σε όλο τον κόσμο, δεν λειτουργεί με φοιτητικό δυναμικό που δεν αποφοιτά ποτέ. Σε κάθε περίπτωση, οριζόντιες λύσεις δεν ενδείκνυνται, ενώ μεταβατικές διατάξεις θα πρέπει να ρυθμίζουν, με επιείκεια, την περίπτωση των ήδη εγγεγραμμένων φοιτητών, λαμβάνοντας υπόψη τον μέσο χρόνο αποφοίτησης στα Τμήματα όπου φοιτούν και τις οικονομικές συνθήκες που επικρατούν στη χώρα σήμερα.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 11 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 2 από 11809 (118083 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11807
11808
11809
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
μετεγγραφες μορια
Σάββατο, 19 Οκτωβρίου 2019 - 02:28
Σχόλια (0)

ΙΚΥ
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019 - 21:14
Σχόλια (2)

Μεταγραφή οικονομικό Θεσσαλονίκης ΣΟΣ
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019 - 19:45
Σχόλια (0)

μετεγγρφη πατρα
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019 - 18:48
Σχόλια (8)

μετεγγραφες -κατ'εξαιρεση
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019 - 18:29
Σχόλια (12)

Απορία
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019 - 17:31
Σχόλια (1)

μετεγγραφη
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019 - 14:55
Σχόλια (3)

Τροποποίηση ΙΚΥ ΕΚΟ
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019 - 13:58
Σχόλια (11)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

ικυ εκο
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019 - 12:54
Σχόλια (0)

ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΜΕ 8 ΜΟΡΙΑ
Παρασκευή, 18 Οκτωβρίου 2019 - 12:53
Σχόλια (6)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012
Από 1-21 Ιουνίου οι εγγραφές των μαθητών και των νηπίων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2710 ημέρες
Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012
Αναβιώνει το μεταναστευτικό κύμα της δεκαετίας του ’60
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2710 ημέρες
Πέμπτη, 17 Μαΐου 2012
H Αγγελική-Ευφροσύνη Κιάου νέα Υπουργός Παιδείας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2710 ημέρες
Τετάρτη, 16 Μαΐου 2012
Τη Δευτέρα, 21 Μαΐου, ξεκινούν οι πανελλήνιες εξετάσεις
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2711 ημέρες
Σελίδα 4272 από 4298 (25783 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4271
4272
4273
4274
4296
4297
4298
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης