Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Ιωάννα1
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
αγγλόφωνο μεταπτυχιακό σε κολέγιο
Καλησπέρα σας παιδιά. Έχω αποφασίσει απο σεπτέμβριο να ξεκινήσω μεταπτυχιακό σε κάποιο κολέγιο (μάλλον deree) στην επικοινωνία, καθώς είμαι απόφοιτος δημοσιογραφίας του εκπα. Το ζήτημα είναι πως το μεταπτυχιακό είναι στα αγγλικά και εδώ ακριβώς έγκειται το άγχος μου. Έχω proficiency και μάλιστα ήμουν άριστος αλλά απο τότε που το πήρα δεν ασχολήθηκα σχεδόν καθόλου. Έχω αρχίσει τώρα δειλά δειλά να τα εφαρμόζω λίγο, είτε με ταινίες είτε με διάβασμα άρθρα κλπ. Έχετε κάποια γνώμη, αν θα μπορέσω να ανταπεξέλθω και αν το επίπεδο αγγλικών σε ένα μεταπτυχιακό είναι τόσο υψηλό ώστε να αποτελεί εμπόδιο στο να το παρακολουθήσω? οποιαδήποτε άλλη άποψη-γνώμη εννοείται ευπρόσδεκτη.

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
άσχετο, χρειάζεται συγκεκριμένος βαθμός για να γίνεις δεκτός σε μεταπτυχιακό στο deree? γιατί είχα δει κάποτε οτι ήθελε τουλάχιστον Β, δηλαδή λίαν καλώς.
Υποβλήθηκε πριν από 18 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Πανελλαδικές 2020: Χαμηλές επιδόσεις σχεδόν σε όλα τα μαθήματα - «Βατερλό» σε Μαθηματικά και Ιστορία
 Πάνω από το 50% των υποψηφίων έγραψε κάτω από τη βάση σε Μαθηματικά και Ιστορία - Θεαματική η αύξηση των υποψηφίων που έγραψαν κάτω από 10 σε Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία και Χημεία

* «Βατερλό» σε Μαθηματικά και Ιστορία: Πάνω από το 50% των υποψηφίων έγραψε κάτω από τη βάση

* Θεαματική η αύξηση των υποψηφίων που έγραψε κάτω από τη βάση σε Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία και Χημεία συγκριτικά με πέρυσι

* Χαμηλότερες επίσης οι επιδόσεις σε Φυσική και Πληροφορική 

* Καλύτερες οι επιδόσεις σε Βιολογία και Οικονομία 

* Αύξηση των αριστούχων σε Αρχαία, Ιστορία, Φυσική, Μαθηματικά και Οικονομία

Χαμηλότερες ήταν οι βαθμολογικές επιδόσεις των φετινών υποψηφίων σχεδόν σε όλα τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα σε σχέση με πέρυσι, αλλά ταυτόχρονα αυξήθηκε σε πολλά μαθήματα ο αριθμός των υποψηφίων που πέτυχε βαθμολογία άνω του 18.

Όπως προκύπτει από τα στατιστικά στοιχεία των πανελλαδικών εξετάσεων που δόθηκαν στο δημοσιότητα από το υπουργείο Παιδείας, πάνω από τους μισούς υποψηφίους έγραψαν κάτω από τη βάση στα Μαθηματικά (58,84%) αλλά και την Ιστορία (50,8%). Την ίδια ώρα όμως αυξήθηκαν οι αριστούχοι καθώς το 6,74% των υποψηφίων έγραψε πάνω από 18 στα Μαθηματικά και το 15,64% στην Ιστορία. Σημειώνεται, πάντως, ότι στα Μαθηματικά οι φετινές επιδόσεις ήταν καλύτερες καθώς πέρυσι κάτω από τη βάση είχε γράψει το 61,05% των υποψηφίων.

Εξαιρετικά χαμηλές ήταν οι επιδόσεις στα μαθήματα της Νεοελληνικής Γλώσσας, των Αρχαίων και της Χημείας, στα οποία καταγράφεται μάλιστα θεαματική αύξηση των υποψηφίων που έγραψαν κάτω από τη βάση σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Χαμηλές ήταν οι επιδόσεις που πέτυχαν οι υποψήφιοι σε Φυσική και Πληροφορική, ενώ καλύτερες σε σχέση με πέρυσι είναι οι βαθμολογίες στη Βιολογία και την Οικονομία.

Θεαματική η αύξηση των υποψηφίων που έγραψε κάτω από τη βάση σε Νεοελληνική Γλώσσα, Αρχαία και Χημεία

Ειδικότερα, το ποσοστό των υποψηφίων που έγραψε φέτος κάτω από τη βάση στο μάθημα των Αρχαίων αυξήθηκε κατά 15 μονάδες συγκριτικά με πέρυσι, φτάνοντας το 47,18% από 31,72% πέρυσι, ενώ καταγράφεται αύξηση των αριστούχων (3,95% από 2,84% πέρυσι).

Ανάλογη είναι η εικόνα των επιδόσεων και στο μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας, στο οποίο διάφοροι παράγοντες, όπως η κοινή εξέταση του μαθήματος (Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία), οι ασάφειες που παρατηρήθηκαν σε ορισμένα ζητούμενα αλλά και το αμφιλεγόμενο -για πολλούς- θέμα της έκθεσης, φαίνεται ότι οδήγησαν στην αύξηση του ποσοστού των υποψηφίων που έγραψε κάτω από τη βάση, και μάλιστα κατά 11 μονάδες. Σε σχέση με πέρυσι, οι υποψήφιοι που έγραψαν κάτω από τη βάση έφτασε στο 27,13% (από 16,11%).

Κατά 10 μονάδες αυξήθηκε επίσης το ποσοστό των υποψηφίων που έγραψε κάτω από 10 στη Χημεία, αγγίζοντας το 51,72% (από 42,1% πέρυσι). Ωστόσο αυξήθηκε το ποσοστό των αριστούχων που έφτασε στο 5,47% από 4,33% πέρυσι.

Χαμηλότερες επιδόσεις σε Φυσική και Πληροφορική

Χαμηλότερες ήταν επίσης οι βαθμολογικές επιδόσεις στη Φυσική και την Πληροφορική, χωρίς όμως μεγάλες διαφορές. Πιο συγκεκριμένα, στη Φυσική το ποσοστό των υποψηφίων που έγραψε κάτω από 10 αυξήθηκε στο 42,95% (39,41% πέρυσι) και στην Πληροφορική έφτασε το 44% (από 42,95%).

Οι χαμηλές επιδόσεις στο μάθημα της Πληροφορικής σε συνδυασμό με τη μείωση των αριστούχων δείχνει ότι τα φετινά θέματα δυσκόλεψαν τους φετινούς υποψηφίους. Ωστόσο, σε αντίθεση με την Πληροφορική όπου το ποσοστό των αριστούχων μειώθηκε από το 20,67% στο 16,48%, στη Φυσική το ποσοστό αυξήθηκε στο 15,85% από 12,73.

Καλύτερες βαθμολογίες σε Βιολογία - Οικονομία

Στα μοναδικά μαθήματα που παρατηρούμε καλύτερες βαθμολογικές επιδόσεις είναι της Βιολογίας και της Οικονομίας. Στη Βιολογία πάνω από τη βάση έγραψε το 71,75% των υποψηφίων (68,57% πέρυσι), ενώ στην Οικονομία πάνω από 10 έγραψε το 60,24% (από 56,5%). 

Παρά το γεγονός ότι οι φετινές βαθμολογίες στο μάθημα της Βιολογίας ήταν σε γενικές γραμμές καλύτερες από πέρυσι, ταυτόχρονα μειώθηκε θεαματικά το ποσοστό των αριστούχων καθώς μόνο το 15,21% των υποψηφίων κατάφερε να γράψει πάνω από 18. Την προηγούμενη χρονιά οι αριστούχοι είχαν αγγίξει το ποσοστό του 28%. Αντίθετη βέβαια είναι η εικόνα για το μάθημα της Οικονομίας, στο οποίο το ποσοστό των αριστούχων αυξήθηκε από 12,22% πέρυσι στο 27,38% φέτος.

Οι επιδόσεις στο μάθημα της Κοινωνιολογίας, στο οποίο εξετάστηκαν για πρώτη φορά οι υποψήφιοι του 1ου επιστημονικού πεδίου, αναμένεται να σπρώξουν λίγο παρακάτω τις βάσεις μιας ήταν ελαφρώς χαμηλότερες σε σχέση με τις περσινές επιδόσεις των υποψηφίων στα Λατινικά. Πιο συγκεκριμένα, στην Κοινωνιολογία κάτω από τη βάση έγραψε το 37,9% των υποψηφίων ενώ πέρυσι κάτω από τη βάση στα Λατινικά έγραψε το 30,29%. 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Πανελλαδικές 2020: Πτώση βάσεων σε νομικές και ιατρικές σχολές - Οι πρώτες εκτιμήσεις

Πτωτικά αναμένεται να κινηθούν οι βάσεις στις νομικές και ιατρικές σχολές, ενώ δεν αναμένονται ιδιαίτερες διακυμάνσεις στις βάσεις των θετικών και των οικονομικών σχολών και της πληροφορικής

Μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών των υποψηφίων για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση χθες, Παρασκευή 10 Ιουλίου, είναι δυνατή μία πρώτη ασφαλής εκτίμηση για το πώς θα κινηθούν οι βάσεις. Πρέπει, ωστόσο, να σημειωθεί ότι οι φετινές επιδόσεις των υποψηφίων και τα μόρια που έχουν συγκεντρώσει δεν θα πρέπει να έρθουν σε ευθεία σύγκριση με την περυσινή χρονιά, καθώς από το φετινό, νέο σύστημα λείπουν οι συντελεστές βαρύτητας.

Σύμφωνα με την ανάλυση των εκπαιδευτικών, Γιώργου Χατζητέγα και Γιάννη Ζαμπέλη, που παρείχαν στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, οι πρώτες ασφαλείς εκτιμήσεις δείχνουν ότι πτωτικά θα κινηθούν οι βάσεις στις σχολές του 1ου και του 3ου Επιστημονικού Πεδίου, στις σχολές δηλαδή των Ανθρωπιστικών, Νομικών και Κοινωνικών Σπουδών και στις σχολές των Επιστημών Υγείας και Ζωής. Σύμφωνα με την ίδια ανάλυση, στο 2ο και το 4ο πεδίο (Θετικές και Τεχνολογικές Επιστήμες και Επιστήμες Οικονομίας και Πληροφορικής αντίστοιχα) δεν θα υπάρξουν μεγάλες διαφορές σε σχέση με πέρυσι.

Αναλυτικότερα, το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, που έχει μία νέα δομή πλέον, φάνηκε να δυσκόλεψε τους υποψήφιους, κάτι που αντικατοπτρίζεται σε μία εντυπωσιακή αύξηση του ποσοστού των βαθμολογιών κάτω από τη βάση. Πέρυσι, το ποσοστό των υποψηφίων που είχαν γράψει κάτω από 10 ανήλθε στο 16%, ενώ φέτος στο 27%. Επίσης, το ποσοστό βαθμολογιών άνω του 16 μειώθηκε, καθώς φέτος είναι στο 6%, από 21% που ήταν πέρυσι.

 «Μιλάμε ξεκάθαρα για χειρότερες επιδόσεις σε σχέση με πέρυσι», επεσήμανε ο κ. Χατζητέγας. Αξίζει να σημειωθεί ότι, ελλείψει συντελεστών βαρύτητας στα μαθήματα Προσανατολισμού, το μάθημα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας έχει μεγαλύτερη βαρύτητα στον τελικό υπολογισμό των μορίων.

Πτώση στις νομικές σχολές

 «Είναι ασφαλές να πούμε ότι θα υπάρξει πτώση των βάσεων στις νομικές σχολές», σημείωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Χατζητέγας, «δεδομένου ότι οι επιδόσεις των υποψηφίων του πεδίου ήταν χαμηλότερες σε σχέση με πέρυσι».

Ειδικότερα, στα Αρχαία το ποσοστό των υποψηφίων που έγραψαν κάτω από τη βάση ήταν αισθητά μεγαλύτερο από εκείνο της περυσινής χρονιάς: 31% των υποψηφίων είχαν γράψει κάτω από 10 πέρυσι, ενώ φέτος το αντίστοιχο ποσοστό ανήλθε στο 47%.

Καθοριστικής σημασίας η Βιολογία για τις ιατρικές σχολές

Σύμφωνα με τον κ. Χατζητέγα, το μάθημα της Βιολογίας θα αποδειχθεί καθοριστικό για όσους θελήσουν να εισαχθούν στις ιατρικές σχολές και τις σχολές του 3ου πεδίου.

Βάσει των διαθέσιμων στοιχείων, στο μάθημα της Βιολογίας παρατηρείται μείωση στον αριθμό των υποψηφίων που πήραν βαθμό πάνω από 16: Από 28,14% το ποσοστό των υποψηφίων που βαθμολογήθηκαν από 16 και πάνω διαμορφώθηκε στο 15,21%.

 «Πρόκειται για μία εντυπωσιακή διακύμανση στις βαθμολογίες της Βιολογίας, καθώς φαίνεται να άδειασαν οι κλάσεις των αρίστων, με βαθμολογίες 18-20», σχολίασε ο κ. Χατζητέγας.

 «Παρατηρείται υποχώρηση του πλήθους των αρίστων και αυτό θα σημάνει την πτώση των βάσεων στις Ιατρικές σχολές. Η έκταση της πτώσης αυτής δεν μπορεί να υπολογιστεί ακόμα, ωστόσο», τόνισε.

Επιπλέον, τα απαιτητικά θέματα σε Φυσική και Χημεία, όπως σχολίασε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο κ. Χατζητέγας, προκάλεσαν το φαινόμενο «πόλωσης των βαθμολογιών στα άκρα», καθώς αυξήθηκε σε σχέση με πέρυσι ο αριθμός των μαθητών που έγραψαν κάτω από τη βάση, αλλά αυξήθηκε και ο αριθμός όσων έγραψαν πάνω από 17. Ενδεικτικά, στη Χημεία το ποσοστό βαθμολογιών κάτω από τη βάση διαμορφώθηκε στο 48% φέτος, σε αντίθεση με το 42% πέρυσι.

Χωρίς σημαντικές διακυμάνσεις οι βάσεις στο 2ο και 4ο πεδίο

Οι βάσεις στις σχολές των Θετικών και Τεχνολογικών Επιστημών (2ο Επιστημονικό Πεδίο) και των Επιστημών Οικονομίας και Πληροφορικής (4ο Επιστημονικό Πεδίο), σύμφωνα με τον κ. Χατζητέγα δεν θα έχουν σημαντικές διακυμάνσεις σε σχέση με πέρυσι.

 «Από τη μία, δεν έχει αλλάξει κάτι ριζικά στα μαθήματα που εξετάζονται, οι βαθμολογίες κινήθηκαν λίγο-πολύ στα ίδια επίπεδα με πέρσι, ενώ οι θέσεις των σχολών των πεδίων αυτών είναι οριακά ίσες με τον αριθμό των υποψηφίων», ανέφερε. «Έτσι, δεν αναμένεται να υπάρξει κάποια σημαντική διακύμανση προς τα πάνω ή κάτω», πρόσθεσε.

Εν αναμονή της κλιμάκωσης των μορίων

Λαμβάνοντας υπ' όψιν τα στατιστικά των βαθμολογιών των υποψηφίων, ασφαλέστερες προβλέψεις για τις διακυμάνσεις των βάσεων θα μπορούν να γίνουν σε δεύτερο χρόνο, μετά την ανακοίνωση της κλιμάκωσης των μορίων των υποψηφίων. Τα στοιχεία αυτά αναμένεται να δημοσιευθούν από το υπουργείο Παιδείας μέσα στις επόμενες ημέρες.

Μέχρι τις 17 Ιουλίου η οριστικοποίηση του Μηχανογραφικού

Γνωρίζοντας τις βαθμολογίες τους, οι υποψήφιοι πλέον μπορούν και πρέπει να οριστικοποιήσουν τις επιλογές τους στο Μηχανογραφικό Δελτίο τους.

Ωστόσο, ακριβώς επειδή το φετινό σύστημα είναι πιο σύνθετο και διαφορετικό από το περυσινό, οι υποψήφιοι θα πρέπει να συμπληρώσουν το Μηχανογραφικό, χωρίς να έχουν στο μυαλό τους τις περυσινές βάσεις. «Θα υπάρξουν νέα δεδομένα, που σίγουρα θα δημιουργήσουν νέες ισορροπίες στις σχολές και ευκαιρίες για τους υποψήφιους», σχολίασε σχετικά ο κ. Χατζητέγας. «Γι' αυτό καλύτερα οι υποψήφιοι θα συμπληρώσουν το Μηχανογραφικό Δελτίο με φθίνουσα σειρά επιθυμίας και όχι με βάση τις περυσινές βάσεις», κατέληξε.

Από σήμερα, Σάββατο 11 Ιουλίου, μέχρι και την Παρασκευή 17 Ιουλίου, όλοι οι υποψήφιοι θα πρέπει να οριστικοποιήσουν το Μηχανογραφικό τους, επιλέγοντας «Οριστικοποίηση», στην ειδική πλατφόρμα του υπουργείου Παιδείας, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://exams.it.minedu.gov.gr.

Όπως έχει επισημανθεί από το υπουργείο, μετά την παρέλευση της προθεσμίας, κανείς υποψήφιος δεν θα μπορεί να οριστικοποιήσει το Μηχανογραφικό του. Έτσι, προτείνεται στους υποψήφιους να εκτυπώσουν ή/και να αποθηκεύσουν στον υπολογιστή τους το οριστικοποιημένο μηχανογραφικό --το οποίο που θα έχει αποκτήσει αυτόματα και αριθμό πρωτοκόλλου-- ώστε ανά πάσα στιγμή να μπορούν να δουν τις τελικές προτιμήσεις τους.

Μέχρι τη λήξη της προθεσμίας υποβολής, όλα τα ΓΕΛ και ΕΠΑΛ (εκτός από την προγραμματισμένη τους εφημερία) θα λειτουργήσουν μία επιπλέον ημέρα, η οποία δε έχει ανακοινωθεί μέχρι στιγμής από το υπουργείο, για να υποστηρίξουν τους υποψηφίους στην ηλεκτρονική υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων.

 

Πηγή: alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Δημοσιοποίηση της Μελέτης Εκτίμησης Αντικτύπου σχετικά με την Προστασία Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Κατόπιν της λήξης του διδακτικού έτους και της επικείμενης ολοκλήρωσης των Πανελλαδικών Εξετάσεων, το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων θέτει στο δημόσιο διάλογο τα δημοσιεύσιμα τμήματα της από 15.05.2020 Μελέτης Εκτίμησης Αντικτύπου που αφορά στην Προστασία Δεδομένων («ΕΑΠΔ») σχετικά με τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, τηρώντας τη σχετική δέσμευσή του. Στόχος του Υπουργείου είναι να συζητήσει αναλυτικά θέματα που αφορούν την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, και στο πλαίσιο αυτού του διαλόγου καλεί εμπλεκόμενους φορείς στο Υπουργείο την ερχόμενη Δευτέρα 13 Ιουλίου 2020.

Συνημμένα θα βρείτε τη Μελέτη Εκτίμησης Αντικτύπου, χωρίς τα τμήματα εκείνα που αφορούν σε τεχνικά ζητήματα ασφαλείας. Η ΕΑΠΔ έχει υποβληθεί αυτούσια στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα.

Η Μελέτη Εκτίμησης Αντικτύπου σε μορφή pdf

Πηγή: minedu.gov.gr



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Υπενθύμιση Εξέτασης Μαθημάτων «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» και «Μουσική Αντίληψη και Γνώση»
 Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι οι εξετάσεις των μαθημάτων «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» και «Μουσική Αντίληψη και Γνώση»,  για τους υποψηφίους Γενικών Λυκείων (ΓΕΛ) και Επαγγελματικών Λυκείων (ΕΠΑΛ), θα διενεργηθούν στα παρακάτω εξεταστικά κέντρα και με βάση το πρόγραμμα εξετάσεων που ακολουθεί:

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ 2020 ΓΙΑ ΓΕΛ & ΕΠΑΛ

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ

11-7-2020

ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ

17.30 μ.μ.

ΔΕΥΤΕΡΑ

13-7-2020

ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ

08.30 π.μ

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ «ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ»

ΚΑΙ «ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ»

Α. Εξεταστικά Κέντρα Μουσικού Μαθήματος «ΜΟΥΣΙΚΗ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ»

α) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Α’ Αθήνας και  Δ’ Αθήνας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Αλίμου (οδός Κυθηρίων 69 & Δήμητρος 17, Τ.Κ. 17456 – Αθήνα – Άλιμος), με εξαίρεση τους υποψηφίους που επιθυμούν να εξεταστούν σε περισσότερα από 2 τυμπάνια, οι οποίοι και θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Ιλίου (οδός Σύμης 5, Τ.Κ. 13100 – Αθήνα – Ίλιον).

β) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Β’ Αθήνας, Ανατολικής Αττικής και Φθιώτιδας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Πειραματικού Μουσικού Γυμνασίου – Λυκείου Παλλήνης (17ο χιλιόμετρο Λεωφόρου Μαραθώνος, θέση Μαρίζα Παλλήνης, Τ.Κ. 15351 – Αθήνα).

γ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Γ’ Αθήνας, Δυτικής Αττικής, Εύβοιας, Φωκίδας, Βοιωτίας και Ευρυτανίας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Ιλίου (οδός Σύμης 5, Τ.Κ. 13100 – Αθήνα – Ίλιον).

δ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Πειραιά, Λέσβου, Σάμου, Χίου, Κυκλάδων και Δωδεκανήσου, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Πειραιά (οδός  Κ. Μαυρομιχάλη 27, Τ.Κ. 18545 – Πειραιάς)

ε) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Ανατολικής Θεσσαλονίκης, Χαλκιδικής και Κιλκίς, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης (Προέκταση Εγνατίας 118, Τ.Κ. 555 35 – Πυλαία – Θεσσαλονίκη). 

στ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης, Σερρών και Πέλλας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Σερρών (1ο χλμ. Σερρών – Νεοχωρίου, Τ.Κ. 62124 – Σέρρες). 

ζ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Πιερίας και Ημαθίας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Κατερίνης (οδός Εθνικού Σταδίου 1, Τ.Κ. 60132 – Κατερίνη), με εξαίρεση τους υποψηφίους που επιθυμούν να εξεταστούν σε μαρίμπα ή τύμπανα, οι οποίοι και θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης (Προέκταση Εγνατίας 118, Τ.Κ. 555 35 – Πυλαία – Θεσσαλονίκη). 

η) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Δράμας, Καβάλας, Ροδόπης και Έβρου, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Γυμνασίου - Λυκείου Κομοτηνής (οδός Παναγιώτη Ελλή 6, Τ.Κ. 69132 – Κομοτηνή).

θ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Κοζάνης, Καστοριάς, Φλώρινας και Γρεβενών, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Σιάτιστας (πλατεία Παύλου Μελά, Τ.Κ. 50300 – Σιάτιστα).

ι) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Λάρισας, Μαγνησίας, Τρικάλων και Καρδίτσας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Λάρισας (οδός Τάσου Λειβαδίτη 20, Τ.Κ. 41335 – Νέα Πολιτεία – Λάρισα).

ια) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Ιωαννίνων, Πρέβεζας, Άρτας, Θεσπρωτίας, Κέρκυρας και Λευκάδας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Ιωαννίνων (οδός Κωνσταντινουπόλεως 1, Τ.Κ. 45445 – περιοχή Αγίου Νικολάου Κοπάνων – Ιωάννινα). 

ιβ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Αχαΐας, Αιτωλοακαρνανίας, Ζακύνθου και Κεφαλληνίας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Πατρών (Πάροδος ΕΒ 30 Εγλυκάδα, Τ.Κ. 26335 – Πάτρα). 

ιγ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Κορινθίας, Αρκαδίας, Μεσσηνίας, Αργολίδας, Λακωνίας και Ηλείας, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Καλαμάτας «Μαρία Κάλλας» (Γεωργίου Καρέλια, Ανατολική Παραλία, Τ.Κ. 24100 – Καλαμάτα). 

ιδ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Διευθύνσεων Δ.Ε. Ηρακλείου, Χανίων, Ρεθύμνου και Λασιθίου, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Ρεθύμνου (οδός Καντανολέοντος 10, Τ.Κ. 74100 – Ρέθυμνο).  

ιε) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια της Διεύθυνσης Δ.Ε. Ξάνθης, θα εξεταστούν στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Ξάνθης (Διομήδεια, Τ.Κ. 67100 – Ξάνθη).

Β. Εξεταστικά Κέντρα Μουσικού Μαθήματος «ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ»

α) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής, Πελοποννήσου, Στερεάς Ελλάδας, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίου, θα εξεταστούν στην ΑΘΗΝΑ και στα εξής Εξεταστικά Κέντρα ανάλογα με το αρχικό γράμμα του επωνύμου τους.

1. Στο Ε.Κ. του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων – αίθουσα «Jacqueline de Romilly» (Α. Παπανδρέου 37, Τ.Κ. 15180, Μαρούσι), όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α έως και Ο.

2. Στο Ε.Κ. του 5ου Γενικού Λυκείου Νέας Ιωνίας (οδός Εμμανουήλ Παππά 6 και Φιλελλήνων, Τ.Κ. 14234 - Νέα Ιωνία), όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Π έως και Χ.

β) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης (εκτός των υποψηφίων της Δ.Δ.Ε. Ξάνθης), θα εξεταστούν στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ και στα εξής Εξεταστικά Κέντρα ανάλογα με το αρχικό γράμμα του επωνύμου τους.

  • Στο Ε.Κ. του Μουσικού Σχολείου Θεσσαλονίκης (Προέκταση Εγνατίας 118, Τ.Κ. 55535 – Πυλαία Θεσσαλονίκης), όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από Α έως και ΚΑΣ.
  • Στο Ε.Κ. του 2ου Γενικού Λυκείου Νεάπολης (Στρ. Στρεμπενιώτη, Τ.Κ. 56701 - Νεάπολη Θεσσαλονίκης), όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από ΚΑΤ έως και ΠΑΝ.
  • Στο Ε.Κ. του 1ου ΕΠΑΛ Καλαμαριάς (Κωνσταντίνου Καραμανλή & Μακεδονίας, Τ.Κ. 55134 - Καλαμαριά Θεσσαλονίκης), όσοι το επώνυμό τους αρχίζει από ΠΑΠ έως και Χ.

γ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Ελλάδας, Ιονίων Νήσων και Ηπείρου, θα εξεταστούν στο ΑΓΡΙΝΙΟ και συγκεκριμένα στο Ε.Κ. του 4ου Γενικού Λυκείου Αγρινίου (Άγιος Κωνσταντίνος Αγρινίου, Τ.Κ. 30027, Αγρίνιο).

δ) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κρήτης, θα εξεταστούν στο ΡΕΘΥΜΝΟ και συγκεκριμένα στο Ε.Κ. του Πειραματικού Λυκείου Ρεθύμνου Πανεπιστημίου Κρήτης (Μαρκέλλου και Σάθα, Τ.Κ. 74132, Ρέθυμνο).

ε) Οι υποψήφιοι που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης, θα εξεταστούν στην ΞΑΝΘΗ και συγκεκριμένα στο Ε.Κ. του 3ου Γενικού Λυκείου Ξάνθης (Νίκου Ματσούκα 1, Τ.Κ. 67132, Ξάνθη).

ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ «ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ»

α) Στην ΑΘΗΝΑ θα εξεταστούν οι Υποψήφιοι με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΑττικήςΠελοποννήσου, Δυτικής Ελλάδας, Στερεάς Ελλάδας, Κρήτης, Ιονίων Νήσων, Βορείου Αιγαίου και Νοτίου Αιγαίου.

Εξεταστικό Κέντρο Υποψηφίων με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες του Μαθήματος «ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ»  στην Αθήνα:

5ο Γενικό Λύκειο Νέας Ιωνίας (Εμμανουήλ Παππά 6 και Φιλελλήνων, Τ.Κ. 14234 - Νέα Ιωνία)

β) Στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ θα εξεταστούν οι Υποψήφιοι με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες που κατέθεσαν Αίτηση-Δήλωση σε Λύκεια των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Θεσσαλίας, Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας, Κεντρικής Μακεδονίας και Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

Εξεταστικό Κέντρο Υποψηφίων με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες του Μαθήματος «ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΝΤΙΛΗΨΗ ΚΑΙ ΓΝΩΣΗ»  στη Θεσσαλονίκη:

2ο Γενικό Λύκειο Νεάπολης (Στρατόπεδο Στρεμπενιώτη, Τ.Κ. 567 01 - Νεάπολη Θεσσαλονίκης)

Επισημαίνεται ότι για το μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» δεν υπάρχει διαφοροποίηση στα εξεταστικά κέντρα, συνεπώς οι υποψήφιοι με Αναπηρία και Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες εξετάζονται στα ίδια εξεταστικά κέντρα με τους υπόλοιπους υποψηφίους που εξετάζονται στο συγκεκριμένο μάθημα.

ΟΔΗΓΙΕΣ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ

1. Οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν μαζί τους υποχρεωτικά το δελτίο εξεταζομένου και κατά προτίμηση και την αστυνομική τους ταυτότητα ή διαβατήριο.

2. Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στα εξεταστικά κέντρα μέχρι τις 08.00 π.μ. για το μάθημα Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία και μέχρι τις 17:00 μ.μ. για το μάθημα Μουσική Αντίληψη και Γνώση.

3. Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα:

- για το μουσικό μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» η εξέταση της φωνητικής ή οργανικής μουσικής διαρκεί 2’ με 6’ λεπτά για κάθε υποψήφιο,

- για το μουσικό μάθημα «Μουσική Αντίληψη και Γνώση», η εξέταση στο αντικείμενο της Μουσικής Αντίληψης έχει διάρκεια 30’ λεπτών, ενώ η εξέταση στο αντικείμενο της Μουσικής Γνώσης έχει διάρκεια 2 ωρών.

4. Για την εξέταση στο μάθημα «Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία» οι υποψήφιοι θα πρέπει να φέρουν μαζί τους τα μουσικά όργανα στα οποία θα εξεταστούν, εκτός από τα μουσικά όργανα πιάνο και κρουστά ευρωπαϊκά (κλασσικά – σύγχρονα), τα οποία θα υπάρχουν στο χώρο εξέτασής τους. Οι υποψήφιοι κατά την εξέτασή τους δεν θα πρέπει να φέρουν μαζί τους παρτιτούρες και κινητά τηλέφωνα. Επιπλέον, σε ό,τι αφορά την Λόγια Δυτική Μουσική και την Βυζαντινή Μουσική οι υποψήφιοι θα πρέπει να φέρουν μαζί τους και να καταθέσουν εγκαίρως (μέσω ενός επιτηρητή) προς χρήση από την επιτροπή μια καθαρή παρτιτούρα των επιλεγέντων έργων, ώστε οι εξεταστές να έχουν πλήρη εικόνα των έργων που εξετάζονται οι υποψήφιοι.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Συγχαρητήρια Διγαλάκη στα Ελληνικά Πανεπιστήμια
Συγχαρητήρια Υφυπουργού Παιδείας Β. Διγαλάκη στα Ελληνικά Πανεπιστήμια που προκρίθηκαν στην πρόκληση για τα νέα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια του Erasmus+

Τους Πρυτάνεις των τεσσάρων ελληνικών πανεπιστημίων που επελέγησαν να υποστηριχθούν στο πλαίσιο των νέων Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων του προγράμματος Erasmus+ συνεχάρη, αποστέλλοντας συγχαρητήριες επιστολές, ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, αρμόδιος για θέματα ανώτατης εκπαίδευσης, Βασίλης Διγαλάκης, την Παρασκευή 10 Ιουλίου.

Πρόκειται για το Πολυτεχνείο Κρήτης, το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και το Πανεπιστήμιο Αιγαίου, τα οποία προστίθενται στην ομάδα των ελληνικών ΑΕΙ που συμμετέχουν σε Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια, σύμφωνα με τη χθεσινή δημοσίευση των αποτελεσμάτων της αξιολόγησης της δεύτερης πρόσκλησης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για κατάθεση προτάσεων από συμμαχίες πανεπιστημίων.

Ο κ. Διγαλάκης συνεχάρη τα ελληνικά πανεπιστήμια για την πολύ σημαντική επιτυχία τους, η οποία αντανακλά τη δέσμευση και προσήλωση των ανώτατων εκπαιδευτικών ιδρυμάτων στην ανάπτυξη του ακαδημαϊκού και ερευνητικού τους έργου. Ο Υφυπουργός επισήμανε ότι η διάκριση αυτή σηματοδοτεί την τοποθέτησή των ελληνικών ΑΕΙ μεταξύ των πρωτοπόρων ιδρυμάτων που θα συμμετάσχουν στη διαμόρφωση του Ευρωπαϊκού Χώρου Ανώτατης Εκπαίδευσης και επανέλαβε τη δέσμευση του υπουργείου για υποστήριξη της πρωτοβουλίας αυτής.

Σημειώνεται ότι ήδη, από το φθινόπωρο του 2019, τρία ελληνικά πανεπιστήμια δραστηριοποιούνται στο πλαίσιο συμμαχιών Ευρωπαϊκών Πανεπιστημίων, κατόπιν της πρόκρισής τους στην πρώτη πρόσκληση που είχε απευθύνει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Πρόκειται για το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης που συμμετέχει στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο ERICUR, το Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο στο CIVIS και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στο CONEXUS.

Τα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια είναι διεθνείς συμμαχίες ιδρυμάτων ανώτατης εκπαίδευσης της Ε.Ε., τα οποία υποστηρίζονται μέσα από τα Προγράμματα Erasmus+ και Horizon 2020 με σκοπό να ενισχύσουν την ποιότητα, τη συμπερίληψη, την ψηφιοποίηση και την ελκυστικότητα της Ευρωπαϊκής Ανώτατης Εκπαίδευσης.

Πληροφορίες για την εμβληματική πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για τα Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια στον σύνδεσμο

https://ec.europa.eu/education/education-in-the-eu/european-education-area/european-universities-initiative_en

Τα αποτελέσματα της αξιολόγησης της δεύτερης πρόσκλησης στον σύνδεσμο https://ec.europa.eu/commission/presscorner/detail/en/ip_20_1264

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Β. Διγαλάκης: Η αλήθεια για τις αντιστοιχίες των τμημάτων στα πανεπιστήμια
Οι αντιστοιχίες των τμημάτων ΑΕΙ και ΑΕΑ για το ακαδημαϊκό έτος 2020 - 2021 βασίστηκαν στην ακαδημαϊκά και επιστημονικά τεκμηριωμένη εισήγηση της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ), την οποία το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων έκανε αποδεκτή όπως τόνισε από το βήμα της Βουλής, ο υφυπουργός Βασίλης Διγαλάκης, απαντώντας σε σχετική επίκαιρη ερώτηση της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ Μερόπης Τζούφη, την Παρασκευή 10 Ιουλίου. Όπως ανέφερε ο κ. Διγαλάκης, η νυν πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων αποδεικνύει στην πράξη ότι σέβεται απόλυτα και έχει πλήρη εμπιστοσύνη στις Ανεξάρτητες Αρχές, σε αντίθεση με την προηγούμενη κυβέρνηση.

Ο κ. Διγαλάκης ανέδειξε ότι η προηγούμενη ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων όχι μόνο δεν έλαβε υπόψη της την εισήγηση της Αρχής Διασφάλισης και Πιστοποίησης Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (ΑΔΙΠ) -προηγούμενο σχήμα της ΕΘΑΑΕ- αλλά ο κ. Γαβρόγλου ισχυρίστηκε αναληθώς, και μάλιστα σε επίσημο έγγραφο, σε Υπουργική Απόφαση, ότι παρήλθε άπρακτη η προθεσμία για τη διατύπωση γνώμης! Μάλιστα, ο κ. Διγαλάκης κατέθεσε στα πρακτικά το έγγραφο της ΑΔΙΠ, στο οποίο η Ανεξάρτητη Αρχή σημείωνε ότι τα τμήματα θα αντιστοιχηθούν αφού πρώτα λειτουργήσουν για δύο χρόνια και αφού πρώτα θα έχουν πιστοποιηθεί.

Σχολιάζοντας, δε, πρόσφατη ανακοίνωση του Τμήματος Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ για το συγκεκριμένο θέμα, ο Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων τόνισε ότι “εσείς, που τοποθετήσατε στην ΑΔΙΠ, ως πρόεδρο, τον σύμβουλο του κ. Γαβρόγλου, μιλάτε για εργαλειακή ένταξη της ΕΘΑΑΕ, της διαδόχου της ΑΔΙΠ, αφού πρώτα αποκρύψατε σε επίσημο έγγραφο ότι η γνώμη της ΑΔΙΠ υπήρχε πέρυσι”.

Ο κ. Διγαλάκης διευκρίνισε ότι η εισήγηση της ΕΘΑΑΕ, την οποία έκανε αποδεκτή το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, αφορά αποκλειστικά τις αντιστοιχίες τμημάτων για τις μετεγγραφές του ακαδημαϊκού έτους 2020-21 και δεν έχει καμία σχέση με απόδοση επαγγελματικών δικαιωμάτων, όπως αναληθώς υποστηρίζει ο ΣΥΡΙΖΑ.

Εξήγησε, επίσης, ότι η απόφαση αυτή δεν έχει αμετάκλητο χαρακτήρα καθώς “αναθεωρείται κάθε χρόνο, γίνεται έλεγχος των κριτηρίων που θέτει η ΕΘΑΑΕ και τροποποιείται, εφόσον έχουν αλλάξει οι συνθήκες σχετικά με την εκπλήρωση των κριτηρίων από τα τμήματα”.

“Και ως απόδειξη αυτού του γεγονότος, ότι δηλαδή οι αντιστοιχίες για μετεγγραφές δεν σχετίζονται με τα επαγγελματικά δικαιώματα”, πρόσθεσε ο κ. Διγαλάκης, “σας πληροφορώ ότι έχει ήδη ξεκινήσει η διαδικασία για την αντιστοίχιση των τμημάτων των σχολών μηχανικών με τα τμήματα των πολυτεχνικών σχολών, με έγγραφο που απέστειλα προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών προκειμένου να εκδοθεί η προβλεπόμενη ΚΥΑ από το άρθρο 66 του ν. 4610/2019”.

Ο κ. Διγαλάκης παρουσίασε τα κριτήρια συνάφειας των προγραμμάτων σπουδών, στα οποία βασίστηκε η γνωμοδότηση της ΕΘΑΑΕ, μεταξύ των οποίων είναι η ύπαρξη κοινών μαθημάτων σε ποσοστό τουλάχιστον 70%, η ύπαρξη του ελάχιστου προβλεπόμενου αριθμού μελών ΔΕΠ με συναφή γνωστικά αντικείμενα με τα μαθήματα του προγράμματος σπουδών, το πλήθος και η ύπαρξη συνάφειας μεταξύ των προσφερόμενων κατευθύνσεων σπουδών, η διάρκεια σπουδών σε εξάμηνα, τα έτη από την έναρξη λειτουργίας του προγράμματος σπουδών και η συνακόλουθη ωριμότητα της ακαδημαϊκής τους συγκρότησης και η τυχόν ένταξη στις διατάξεις του άρθρου 46 του νόμου 4485/2017 (integrated master).


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 20 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ελενη
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
επιλογη σχολης
 Ποια σχολή πιστεύετε οτι αξίζει περισσοτερο η φιλοσοφια ή το παιδαγωγικο δευτεροβαθιας εκπαιδευσης

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 20 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 νηπιαγωγών αλλιώς παιδαγωγικό
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΜΑΙΡΗ
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
ΒΟΗΘΕΙΑ.....
Έδωσα πανελλήνιες από ΕΠΑΛ και έγραψα 16,06... ενδιαφέρομαι για Χαροκόπειο.... έχω ελπίδες φέτος ή να δηλώσω πρώτη επιλογή Δημόσια και Κοινοτική Υγεία ΠΑΔΑ; Μου αρέσουν και τα δύο. Γνωρίζει κάποιος να με βοηθήσει; Ευχαριστώ...
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 20 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Ιωαννα
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020
Επικαιρότητα
Βαση ψυχολογιας παλιο συστημα
 Εγραψα 17.204 με το παλιο συστημα,υπαρχουν πιθανοτητες για ψυχολογια παντειου που περσι ειχε 17.285;.Αλλιως περναω τουλαχιστον επαρχεια;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 23 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)

ΜΕ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΜΟΛΙΣ  300 ΠΑΙΔΙΑ  ΠΕΡΑΣΑΝ ΤΟ 16. ΒΓΑΛΕ ΣΩΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΕΣ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ

ΓΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΕΣ  ΘΑ ΠΑΝΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ  17400 (ΕΚΠΑ)

 

 

Υποβλήθηκε πριν από 6 λεπτά
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 ΜΕΓΆΛΗ ΆΝΟΔΟΣ  ΑΝΑΜΈΝΕΤΑΙ ΣΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΣΎΣΤΗΜΑ. 
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Από ποιον αναμένεται;
Υποβλήθηκε πριν από 1 ώρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (2)
 ΔΕΝ ΒΛΈΠΩ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΝΑΛΥΤΗΣ ΝΑ ΚΆΝΕΙ ΕΚΤΊΜΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΛΑΙΟ ΣΎΣΤΗΜΑ.. ΓΙΑΤΊ????? 
Υποβλήθηκε πριν από 18 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)

 

Έχουμε κι εμείς δικαίωμα  στην ενημέρωση από αναλυτές!

Βλέπω μεγάλη απαξίωση στην ενημέρωση αποφοίτων που έδωσαν με το παλιό σύστημα. 

Υποβλήθηκε πριν από 17 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)

Λοιπον εχουμε και λεμε

Περυσι πανω απο 15000 μορια ειχαμε 7200 υποψηφιους που πηραν θεσεις για σχολες πανω απο αυτα τα μορια αλλα και σε αλλες με χαμηλοτερες βασεις για να ειναι κοντα στο σπιτακι τους.Αν μετρησα σωστα οι σχολές αυτες πανω απο 15000 μορια αντιστοιχουν περιπου σε 6400 θεσεις.

Φετος υπολογιζω να ειναι βαση των βαθμων περιπου 430 υποψηφιοι με μορια ανω των 15000.

Αν παρουμε το 10% των 6400 περιπου , εχουμε 600 με 650 θεσεις για αυτους που εγραψαν με το παλιο.

Οταν εχουμε μονο 430 υποψηφιους σε αυτα τα μορια καταλαβαινουμε πως θα υπαρχει πτωση.Ποσο θα ειναι δεν ξερω, θα εξαρτηθει και απο τις προτιμησεις 

Υποβλήθηκε πριν από 17 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Παιδιά εγώ έχω 16.805.Πιανω λέτε Γιάννενα ή Κρήτη;
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)

 Καλησπέρα,

Εγώ έγραψα 17.400 και θέλω ψυχολογια, είτε ΕΚΠΑ είτε Πάντειο γιατί δυστυχώς δεν γινεται να φύγω από την Αθήνα. Λέτε να πιάνω της Παντειου η είμαι πολύ οριακα; 

Υποβλήθηκε πριν από 20 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)

 ΔΥΣΚΟΛΟ ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΑΚΑΤΟΡΘΩΤΟ

ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΟΙ ΠΕΡΣΙ

ΜΗΝ ΑΚΟΥΤΕ ΓΙΑ ΠΤΩΣΗ 

Υποβλήθηκε πριν από 22 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Γιατί ρε φίλε;Επειδή 100 άτομα αρίστευσαν που πολύ από αυτούς δώσαμε μόνο για σώματα ασφαλείας;
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Δεν θέλω να στεναχωρήσω κανέναν αλλά αν δείτε τα στατιστικά θα διαπιστώσετε πως παλιό και νέο σύστημα στο πεδίο των ανθρωπιστικών σπουδών δεν έχουν σημαντικές αποκλίσεις.Σίγουρα θα υπάρξει μία μικρή πτώση στις υψηλόβαθμες σχολές με το νέο και με το παλιό λίγο μεγαλύτερη.Δυστυχώς θεαματική πτώση δεν προβλέπεται παρά μόνο σε κάποιες χαμηλόβαθμες..Όσοι όμως είστε από 16.500 και πάνω μπορείτε να ελπίζετε για Ψυχολογία.Η Φλώρινα είναι απρόβλεπτη και η βάση της θα καθοριστεί από αυτούς που θα τολμήσουν να την επιλέξουν,Μπορεί και να είναι πολύ χαμηλότερα από τις άλλες.Εγώ έχω 14.230 με το παλιό και αγωνιώ για το αν θα πιάσω σχολές που με ενδιαφέρουν αν και έχω δικαίωμα μετεγγραφής! Εύχομαι να διαψευστώ και να περάσετε όλοι εκεί που επιθυμείτε!Εδώ κάνουμε προβλέψεις.Οι βάσεις θα βγουν τον Αύγουστο.Μέχρι τότε καλή δύναμη σε όλους μας!
Υποβλήθηκε πριν από 17 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Με 13200 έχω ελπίδες για κοινωνική εργασία;;;;
Υποβλήθηκε πριν από 29 λεπτά
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Καλή επιτυχία.. Μέσα είσαι 
Υποβλήθηκε πριν από 22 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Πολύ άνετα, 1000 μόρια πτωση περίμενε
Υποβλήθηκε πριν από 23 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
Το πιο πιθανό περνάς.. Καλή επιτυχία. Προβλέπεται πτώση.. 
Υποβλήθηκε πριν από 23 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)

 Εδω εμεις ελπίζουμε με 16.000😅

17.204 αμα ειχα θα χαίρομουν ηδη για εκπα. 

Υποβλήθηκε πριν από 22 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Αμα η βαση ειναι 16000 θα κανω παρτυ 😅 
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Παιδιά μην ξεχνάτε κ τα σώματα ασφαλείας,οι πολύ υψηλές βαθμολογίες θα απορροφηθούν κ από κει ..πάντως εμάς με το παλιό ούτε μας δίνουν σημασία, κάνεις κάν ασχολείται, λες κ είμαστε 100-200 άτομα....καλή μας επιτυχία
Υποβλήθηκε πριν από 26 λεπτά
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Σελίδα 2 από 12064 (120631 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
12062
12063
12064
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Βάση για κοινωνική εργασία Αιγάλεω, Κομοτηνή, Κρήτη
Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020 - 11:39
Σχόλια (0)

Πανελλήνιες 2021
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 - 22:01
Σχόλια (0)

Βάσεις μακρυκωστελλου ρολφη
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 - 21:10
Σχόλια (5)

Απόφοιτοι 2018 (4% των θέσεων) 1ο πεδίο
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 - 19:38
Σχόλια (0)

ΒΑΣΕΙΣ!!
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 - 17:54
Σχόλια (2)

19.000
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 - 17:02
Σχόλια (6)

αγγλόφωνο μεταπτυχιακό σε κολέγιο
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 - 16:59
Σχόλια (1)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

επιλογη σχολης
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 - 15:44
Σχόλια (1)

ΒΟΗΘΕΙΑ.....
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 - 15:15
Σχόλια (0)

Βαση ψυχολογιας παλιο συστημα
Σάββατο, 11 Ιουλίου 2020 - 12:11
Σχόλια (18)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012
9 ΤΟΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΕΡΟΥΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ - ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2970 ημέρες
Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012
Τελικές Οδηγίες για τη Φυσική Κατεύθυνσης και τη Νεοελληνική Λογοτεχνία
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2970 ημέρες
Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012
ΔΥΣΚΟΛΑ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2970 ημέρες
Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012
ΕΠΤΑ ΠΑΡΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2970 ημέρες
Πέμπτη, 24 Μαΐου 2012
Οι Έλληνες φοιτητές ψηφίζουν Ολλανδία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2970 ημέρες
Σελίδα 4476 από 4525 (27147 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4475
4476
4477
4478
4523
4524
4525
Επόμενο