Πέμπτη, 02 Απριλίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Ιων
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020
Επικαιρότητα
Νεο συστημα
 Σύμφωνα με το ρεπορτάζ της Μάρνυς Παπαματθαίου στα «Νέα», η εκπαιδευτική κοινότητα αναμένει μια μείωση 20% στην εξεταστέα ύλη των μαθημάτων και αναφέρεται σχετικά η δέσμευση της υπουργού Παιδείας ότι οι μαθητές θα εξεταστούν τη φετινή χρονιά μόνο σε όσα έχουν μάθει στη φυσική τους τάξη. Πότε όμως θα ανακοινωθεί η εξεταστέα ύλη ώστε να ξέρουν οι μαθητές;

Δεν ξερω με τετοια μειωση αν πρεπει τα παιδια να στραφουν  στο ΝΕΟ ΣΥΣΤΗΜΑ και οχι στο παλιο...ειδικα το 2 και 4 πεδιο.  ισως και 25% μειωση και ακουγεται και αφαιεση λογοτεχνιας....νομιζω ειναι πιο συμφερον διοτι η υλη θα ειναι κατα πολυ λιγοτερη...και οι θεσεις περοσοτερες













Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020

Σχόλια (1)

 Καλα εδω που τα λεμε τωρα η Νεα Δημοπρασια για να φτιαξει καποιο σχεδιο μαλλον βλεπει επεισοδια σκουμπι ντου. Οποτε μην περιμενεις να ξεκαθαριστει τιποτα συντομα, πιο πολλες πιθανοτητες εχει να αναστηθει το πασοκ σε στυλ ΙΗΣΟΥ.

 Με ολα αυτα τα κολπακια λοιπον της Νεας Δημοπρασιας μαλλον οι βασεις θα φτασουν καπου στον γαλαξια Ανδρομεδα. Και εκει που νομιζα οτι χειροτερα απο τον ΦΑΛΥΡΙΖΑ δεν υπαρχει, εμφανιστηκε μπροστα μας ο βοσΚΟΥΛΗΣ με τα προβατα του. ΜΠΕΕΕΕΕ

 Παντως μια χαρα ξεμπλεξε ο κουλης καθως θα πεταξει εκει κατι ψιχουλα στο δημοσιο ενω οι ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ των φροντιστηριων ανετα θα γεμιζουν τις τσεπες καθως τα ΞΥΝΟΥΝ στο σπιτι. Να δεις που του χρονου θα λεει οτι αποδειχθηκε η αξια των ιδιωτικων με αυτα που γιναν, και θα συνεχισουν να ρεουν τα χαρτονομισματα αβερτα.

Παντα φιλικα και αντιμνημονιακα

Ι.Ρ. 

Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020

Σχόλια (1)

 Ασε που ξεχασα να πω πως οτι εχουν κανει στην ταξη οι μαθητες ειναι λιγο σχετικο, καθως ο καθε καθηγητης ανα σχολειο κανει οτι του κατεβει (κατι αναλογο με τις μεταρυθμισεις της Νεας Δημοπρασιας)

Οι πιο μπροστα ειναι αυτοι στα ιδιωτικα οποτε ξανα οι γονεις αναγκαζονται να τα ΣΚΑΝΕ.

Και αφου με την σειρα τους κατεστρεψαν το δημοσιο το Παπαροσοκ, η Νεα δημοπρασια και ο Φαλυριζα, τωρα θα τρεχουν να καλυψουν την υλη οσοι μειναν πισω σε ΚΑΘΗΓΗΤΑΔΕΣ ιδιαιτερων, με αποτελεσμα για αλλη μια φορα να γεμιζουν οι τσεπες αυτων και των βοσΚΟΥΛΙΔΩΝ με χαρτονομισματα γρηγοροτερα αποτι μπορει να τα τυπωσει η κεντρικη τραπεζα.

Μετα σου λεει για δωρεαν παιδεια εμενα παντως μου μοιαζει πιο πολυ για δωρεαν ΧΡΕΟΚΟΠΙΑ

Παντα φιλικα, Ι.Ρ. 

 

Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020

Σχόλια (1)

 Αξιότιμε κύριε Ρολφη

 Εδώ και αρκετό καιρό διαβάζω τα post σας αυτό το blog και έχω να πω ότι είστε ένας άνθρωπος που πάντα λέει τα πράγματα με το όνομα τους. θα ήθελα να διευκρινίσω ότι είμαι ένας ανήσυχος πατέρας του οποίου ο γιος αυτή τη στιγμή δίνει πανελλαδικές εξετάσεις αλλά παράλληλα και ιδιοκτήτης ενός ιδιωτικού σχολείου στην περιφέρεια. Μπορώ να πω με σιγουριά ότι μόνο τα παιδιά δεν είμαστε και ότι τα παίρνουμε χοντρά από τους δεξιούς ούτε από τους αριστερούς καθώς οι μόνοι μας πληρώνουν είναι οι γονείς για να εκπαιδεύσουμε σωστά τα παιδιά τους. Το δημόσιο σύστημα αδυνατεί να κάνει κάτι τέτοιο και προφανώς ο λαός θα στραφεί στον ιδιωτικό τομέα όποιος είναι και καλύτερος εδώ που τα λέμε. Τα υψηλά standards του σχολείου του

Ιδιωτικου δεν θα το δείτε ποτέ το δημόσιο γιατί εκεί που ένας καθηγητής δεν θα κάνει μάθημα το ιδιωτικό θα παραιτηθεί (οικειοθελώς πάντα δεν θα απολαύσουμε και κανέναν) ενώ στο δημόσιο θα πιάσει την καρέκλα και θα ξαπλώσει με το κλιματιστικό στο φουλ.

Αν και οι πολιτικές μας αντιλήψεις είναι τελείως διαφορετικές μπορώ σίγουρα να κρίνω τον τρόπο με τον οποίο απευθύνεται σε όλους τους Έλληνες ψηφοφόρους όπως είναι απαράδεκτος.

τέλος ελπίζω να μην ξαναγράψεις ποτέ σε αυτό το αξιότιμο site και να πάρεις το αστρόπλοιο σου και να πας στην Ανδρομέδα μαζί με τις βάσεις 

Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020

Σχόλια (0)
Μόνο απάτη δεν είμαστε
Οι μόνοι που μας πληρώνουν
Δεν θα κάνει μάθημα στο ιδιωτικό θα παραιτηθεί
Οικειοθελώς δεν θα απολύσουμε και κανέναν
Απευθύνεσαι σε όλους τους Έλληνες 
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Eclass – Η Τάξη: Σύνδεση μαθητών στο eclass, Οδηγίες (video)
  E-class – Η τάξη: Η πανδημία έχει αλλάξει τα δεδομένα σχεδόν σε όλους τους τομείς της ζωής μας, επηρεάζοντας καταρχάς την παιδεία. Πρώτα απ' όλα, για λόγους ασφαλείας, έκλεισαν όλα τα σχολεία και τα πανεπιστήμια της χώρας και σταδιακά περνάμε σε μία νέα μορφή εκπαίδευσης: την  τηλεκπαίδευση.

Βίντεο με οδηγίες προς μαθητές και γονείς για την σύνδεση στην πλατφόρμα eclass του σχολείου και την εγγραφή σε μαθήματα.

Δείτε στο παρακάτω video επιμέλειας από το Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Φλώρινας βήμα βήμα την σύνδεση στην ηλεκτρονική τάξη εξ αποστάσεως τη μαθησιακή διαδικασία: Η Ηλεκτρονική Σχολική Τάξη (η-Τάξη)

 

https://youtu.be/ejRzKIqV6NI
 

Με δεδομένο το γεγονός ότι οι σχολικές μονάδες όλων των βαθμίδων είναι κλειστές εξ αιτίας του κορωνοϊού, και με ανοικτό το ενδεχόμενο να παραμείνουν κλειστές για αρκετές μέρες ακόμη, είναι φυσιολογικό να αναζητούντα λύσεις εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, σύγχρονης ή και ασύγχρονης. Τέτοιου είδους λύσεις δεν υπάρχουν μόνο για τα Ακαδημαϊκά Ιδρύματα (π.χ. https://eclass.uth.gr/), στα οποία είναι και ευρέως χρησιμοποιούμενες, αλλά και για τους μαθητές και εκπαιδευτικούς της Α/θμιας & Β/θμιας εκπαίδευσης της Δημόσιας Εκπαίδευσης της χώρας μας.

Δημήτρης Γ. Λιόβας, Υπεύθυνος Πληροφορικής & Νέων Τεχνολογιών Β/θμιας Εκπαίδευσης Λάρισας – Αντιπρόεδρος Επιστημονικής Ένωσης για την προώθηση της Εκπαιδευτικής Καινοτομίας (ΕΕΠΕΚ)
Ως εκπαιδευτικοί λοιπόν, καλούμαστε –αν δεν το έχουμε πράξει ήδη μέχρι σήμερα- να τις γνωρίσουμε και να τις αξιοποιήσουμε –υποστηρικτικά της δια ζώσης διδασκαλίας- προς όφελος των μαθητών μας, καθώς η αξιοποίηση της Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης δίνει νέες δυνατότητες στην εκπαίδευση, προσφέροντας ένα μέσο αλληλεπίδρασης και συνεχούς επικοινωνίας μεταξύ εκπαιδευτή και εκπαιδευόμενου. Παράλληλα, υποστηρίζεται η ηλεκτρονική οργάνωση, αποθήκευση και παρουσίαση του εκπαιδευτικού υλικού, ανεξάρτητα από τους περιοριστικούς παράγοντες του χώρου και του χρόνου της κλασσικής διδασκαλίας, δημιουργώντας τις προϋποθέσεις ενός δυναμικού περιβάλλοντος εκπαίδευσης. Με τον τρόπο αυτό, ο χρήστης – εκπαιδευτής μπορεί εύκολα και γρήγορα να δημιουργεί εύχρηστα και λειτουργικά ηλεκτρονικά μαθήματα, χρησιμοποιώντας το εκπαιδευτικό υλικό που διαθέτει (σημειώσεις, παρουσιάσεις, κείμενα, εικόνες, κ.λπ.), ενώ παράλληλα οι εκπαιδευόμενοι αποκτούν ένα εναλλακτικό κανάλι πρόσβασης στην προσφερόμενη γνώση.

Διαβάστε περισσότερα: Eclass - Η Τάξη: Σύνδεση μαθητών στο eclass, Οδηγίες (video) - iPaidia.gr

Ένα τέτοια δωρεάν και υποστηριζόμενη από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο εφαρμογή είναι και η υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη), στη διεύθυνση: https://eclass.sch.gr. Η πλατφόρμα η-Τάξη υποστηρίζει τις υπηρεσίες Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης χωρίς περιορισμούς και δεσμεύσεις. Η πρόσβαση σε αυτές γίνεται με τη χρήση ενός απλού φυλλομετρητή (web browser), χωρίς την απαίτηση εξειδικευμένων τεχνικών γνώσεων, και απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς και μαθητές, με στόχο τον εμπλουτισμό και την ενίσχυση της κλασικής (δια ζώσης) εκπαιδευτικής διδασκαλίας με σύγχρονα εργαλεία που ενδυναμώνουν τη διαδικασία της μάθησης. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο Σύστημα Διαχείρισης Ηλεκτρονικών Μαθημάτων και αποτελεί την πρόταση του Ακαδημαϊκού Διαδικτύου (GUnet) για την υποστήριξη Υπηρεσιών Ασύγχρονης Τηλεκπαίδευσης.

Φιλοσοφία η-Τάξης:

Βασικός προσανατολισμός της πλατφόρμας η-Τάξη είναι η ενίσχυση και η υποστήριξη της εκπαιδευτικής δραστηριότητας μέσα από ένα εύχρηστο περιβάλλον τεχνολογικής αιχμής. Στόχος είναι η παροχή και η υποστήριξη ολοκληρωμένων δράσεων Τηλεκατάρτισης προσφέροντας στον εκπαιδευτή ένα δυναμικό περιβάλλον οργάνωσης και διάχυσης της γνώσης, και στον εκπαιδευόμενο ένα εναλλακτικό κανάλι εξατομικευμένης μάθησης ανεξάρτητο από χωροχρονικές δεσμεύσεις.

Παράλληλα, σημαντικά χαρακτηριστικά της διαδικτυακής πλατφόρμας αποτελούν η προσαρμοστικότητα στις απαιτήσεις, η ευελιξία, η ευκολία στη χρήση, η δυνατότητα αναβάθμισης και επέκτασης, οι μικρές λειτουργικές απαιτήσεις, η ανεξαρτησία από το υποκείμενο Λειτουργικό Σύστημα, η δυνατότητα ολοκλήρωσης της πλατφόρμας με άλλες δικτυακές υπηρεσίες, οι ξεκάθαρες λειτουργικές δομές (εγγραφή, πρόσβαση, δημιουργία μαθήματος, διαχείριση κλπ), καθώς και η συνεχής υποστήριξη από το Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο (ΠΣΔ).

Παιδαγωγικά Οφέλη:

Βασική επιδίωξη της πλατφόρμας αποτελεί η ανάπτυξη υποδομών εκπαίδευσης και κατάρτισης ανεξάρτητα από τους περιοριστικούς παράγοντες του χώρου και του χρόνου της συμβατικής διδασκαλίας. Ειδικότερα, οι βασικοί στόχοι που ικανοποιούνται από το σχεδιασμό και τα οφέλη που αποκομίζονται από τη χρήση της πλατφόρμας συνοψίζονται στα εξής:

Ενσωμάτωση των νέων τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών (ΤΠΕ) στην εκπαιδευτική δραστηριότητα για την παροχή ανταγωνιστικών υπηρεσιών εκπαίδευσης υψηλής ποιότητας μέσα από ένα σύγχρονο περιβάλλον τεχνολογικής αιχμής.

Δημιουργία ενός εύχρηστου μέσου αλληλεπίδρασης και συνεχούς επικοινωνίας εκπαιδευτή – εκπαιδευόμενου.

Αξιοποίηση του πλούσιου εκπαιδευτικού υλικού και της συσσωρευμένης εκπαιδευτικής εμπειρίας.

Εποικοδομητική χρήση του Διαδικτύου και της ψηφιακής υποδομής.

ευκολία στη χρήση από εκπαιδευτές – εκπαιδευόμενους για την υποστήριξη ατόμων με διαφορετική τεχνολογική παιδεία και κουλτούρα αλλά με τις ίδιες υψηλές απαιτήσεις στην ποιότητα της προσφερόμενης εκπαίδευσης.

Υποστήριξη μιας αξιόπιστης χαμηλού κόστους υπηρεσίας τηλεματικής για την Ασύγχρονη Τηλεκπαίδευση.

Δομημένη παρουσίαση του μαθήματος

Ευκολία χρήσης & δημιουργίας μαθήματος

Προσαρμοστικότητα στις ιδιαίτερες απαιτήσεις και ανάγκες.

Βασικά Χαρακτηριστικά – Ρόλοι χρηστών:

Οι βασικοί ρόλοι χρηστών που υποστηρίζει η πλατφόρμα είναι ο εκπαιδευτής, και ο εκπαιδευόμενος. Ο χρήστης εκπαιδευτής είναι υπεύθυνος για τη δημιουργία και τη διαχείριση των ηλεκτρονικών μαθημάτων. Ο λογαριασμός του δημιουργείται από τους διαχειριστές της πλατφόρμας, κατόπιν αίτησης του ενδιαφερόμενου. Ο εκπαιδευτής μπορεί να δημιουργήσει όσα μαθήματα επιθυμεί, να επικοινωνεί με τους εκπαιδευόμενους (που παρακολουθούν τα μαθήματά του), να εισάγει και να διαχειρίζεται το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος (κείμενα, εικόνες, παρουσιάσεις, βίντεο, εργασίες, ασκήσεις αυτοαξιολόγησης κλπ), να δημιουργεί ομάδες εργασίας και περιοχές συζητήσεων και γενικά να ελέγχει την εκπαιδευτική διαδικασία.

Ο χρήστης εκπαιδευόμενος μπορεί να εγγραφεί σε όσα μαθήματα του επιτρέπεται, να έχει πρόσβαση στο εκπαιδευτικό υλικό που περιέχουν, και να συμμετάσχει σε ομάδες εργασίας, περιοχές συζητήσεων και ασκήσεις αυτοαξιολόγησης. Ο λογαριασμός του δημιουργείται είτε αυτόματα με την εγγραφή του στην πλατφόρμα είτε από τους διαχειριστές της πλατφόρμας, κατόπιν αίτησης του ενδιαφερόμενου.

Κατηγορίες Μαθημάτων:

Η πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα δημιουργίας μαθημάτων τεσσάρων διακριτών κατηγοριών:

Ανοικτά μαθήματα, είναι τα μαθήματα ελεύθερης πρόσβασης, όπου έχουν πρόσβαση ακόμα και χρήστες που δεν διαθέτουν λογαριασμό στην πλατφόρμα.

Ανοικτά σε εγγραφή, είναι τα μαθήματα στα οποία ένας χρήστης μπορεί να έχει πρόσβαση μόνο αν διαθέτει λογαριασμό στην πλατφόρμα και εγγραφεί σε αυτά.

Κλειστά μαθήματα, είναι τα μαθήματα στα οποία ένας χρήστης που έχει λογαριασμό στην πλατφόρμα έχει πρόσβαση μόνο αν του το επιτρέψει ο υπεύθυνος εκπαιδευτής, και τέλος:

Ανενεργά μαθήματα είναι τα μαθήματα στα οποία έχει πρόσβαση μόνο ο υπεύθυνος εκπαιδευτής και δεν είναι ορατά στον κατάλογο μαθημάτων.

Δομή ενός Ηλεκτρονικού Μαθήματος:

Το Ηλεκτρονικό Μάθημα αποτελεί τον κεντρικό πυρήνα της πλατφόρμας η-Τάξη. Κάθε μάθημα αποτελεί μια αυτόνομη οντότητα στην πλατφόρμα η οποία ενσωματώνει μια σειρά από υποσυστήματα (εργαλεία μαθήματος). Ουσιαστικά το ηλεκτρονικό μάθημα είναι μια αρθρωτή δομή, η οποία οργανώνεται και διαχειρίζεται από τον υπεύθυνο εκπαιδευτή, ανάλογα με το υλικό που διαθέτει και το μοντέλο ηλεκτρονικής μάθησης που θα υιοθετήσει (από μια απλή ενημερωτική ιστοσελίδα του μαθήματος έως ένα πλήρως δυναμικό περιβάλλον εκπαίδευσης).

Στην κεντρική οθόνη του μαθήματος υπάρχει η ταυτότητα του ηλεκτρονικού μαθήματος όπου αναφέρονται βασικές πληροφορίες (τίτλος, κωδικός, σύντομη περιγραφή, υπεύθυνος εκπαιδευτής, τμήμα, τύπος πρόσβασης, εγγεγραμμένοι χρήστες, λέξεις κλειδιά, κλπ). Στο αριστερό τμήμα της οθόνης υπάρχει το μενού με τα υποσυστήματα (εργαλεία μαθήματος), καθώς και τα εργαλεία διαχείρισης του μαθήματος. Στο δεξί τμήμα της αρχικής οθόνης του μαθήματος υπάρχει ένα μενού με εργαλεία/συντομεύσεις ενεργειών. Ειδικότερα, υπάρχει η δυνατότητα επικοινωνίας με τον υπεύθυνο εκπαιδευτή του μαθήματος μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προϋποθέτει οι εκπαιδευόμενοι, να έχουν ορίσει διεύθυνση e-mail στο προφίλ τους), η δυνατότητα μετάβασης του υπεύθυνου εκπαιδευτή στο ρόλο του εκπαιδευόμενου ώστε να ελέγξει το μάθημά του και από τη διεπαφή του εκπαιδευόμενου και η προσθήκη της ηλεκτρονικής διεύθυνσης (URL) της αρχικής σελίδας του ηλεκτρονικού μαθήματος στους σελιδοδείκτες του φυλλομετρητή (browser) με την προϋπόθεση ότι το μάθημα είναι ανοικτό.

Ηλεκτρονικό Μάθημα – Διεπαφή Εκπαιδευτή:

Σε γενικές γραμμές το ηλεκτρονικό μάθημα είναι μια αρθρωτή δομή αποτελούμενη από δεκαπεπτά (17) υποσυστήματα (εργαλεία μαθήματος) και τέσσερα (4) εργαλεία διαχείρισης. Στα υποσυστήματα αυτά αποθηκεύεται και οργανώνεται το πρωτογενές εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος. Ο υπεύθυνος εκπαιδευτής μπορεί να τα ενεργοποιεί και να τα απενεργοποιεί ανάλογα με τη δομή και το υλικό του μαθήματος που διαθέτει, ώστε να απλοποιείται το περιβάλλον του εκπαιδευομένου, και να εμφανίζονται μόνο οι απολύτως απαραίτητες εκπαιδευτικές ενότητες. Αναλυτικότερα τα υποστηριζόμενα υποσυστήματα που συνθέτουν το ηλεκτρονικό μάθημα είναι τα εξής:

Ατζέντα, όπου παρουσιάζονται χρονικά τα γεγονότα σταθμοί του μαθήματος (διαλέξεις, συναντήσεις, αξιολογήσεις, κλπ).

Έγγραφα, όπου αποθηκεύεται, οργανώνεται και παρουσιάζεται το εκπαιδευτικό υλικό του μαθήματος. Ειδικότερα το υποσύστημα αυτό παρέχει έναν εύχρηστο μηχανισμό για τη διαχείριση, την οργάνωση και την ομαδοποίηση του εκπαιδευτικού υλικού (κείμενα, παρουσιάσεις, εικόνες, διαγράμματα, κλπ) μέσα από ένα σύστημα καταλόγων και υποκαταλόγων.

Ανακοινώσεις, που αφορούν το μάθημα και ενημερώνουν τους εγγεγραμμένους χρήστες, εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους.

Περιοχές Συζητήσεων, για την ανταλλαγή απόψεων και ιδεών σε θέματα σχετικά με το μάθημα. Αποτελεί ένα υποσύστημα αλληλεπίδρασης εκπαιδευτή – εκπαιδευόμενου.

Ομάδες Εργασίας, (ανοικτές ή κλειστές), αποτελούν μια συλλογή από εγγεγραμμένους χρήστες (εκπαιδευόμενοι και εκπαιδευτές) που μοιράζονται την ίδια περιοχή συζητήσεων καθώς και την ίδια περιοχή μεταφόρτωσης αρχείων και εργασιών, και προάγουν τη συνεργασία και την αλληλεπίδραση ανάμεσα στους εκπαιδευόμενους.

Σύνδεσμοι – χρήσιμες πηγές από το Διαδίκτυο που αφορούν το μάθημα και ομαδοποιούνται σε κατηγορίες.

Εργασίες Εκπαιδευόμενων, ένα χρήσιμο εργαλείο που επιτρέπει την ηλεκτρονική διαχείριση, υποβολή και βαθμολόγηση των εργασιών του μαθήματος.

Ασκήσεις Αυτοαξιολόγησης, που δημιουργεί ο εκπαιδευτής με στόχο την εξάσκηση των Εκπαιδευόμενων στην ύλη του μαθήματος. Το υποσύστημα αυτό ενσωματώνει μια γεννήτρια παραγωγής Ασκήσεων με ερωτήσεις πολλαπλών επιλογών, καθώς και ασκήσεις του τύπου «συμπληρώματος κενών» ή «ταιριάσματος στηλών».

Περιγραφή Μαθήματος, χώρος όπου παρουσιάζονται πληροφορίες σχετικά με την ύλη, τους στόχους, τις εκπαιδευτικές δραστηριότητες, τα βοηθήματα, τους τρόπους αξιολόγησης, κλπ του μαθήματος.

Γλωσσάριο, χώρος για την προσθήκη και διαχείριση όρων που περιλαμβάνονται στο μάθημα.

Ηλεκτρονικό Βιβλίο, χώρος για την εισαγωγή, διαχείριση και παρουσίαση ηλεκτρονικών βιβλίων σε μορφή HTML.

Πολυμέσα, χώρος αποθήκευσης και διάθεσης οπτικοακουστικού εκπαιδευτικού υλικού. Υπάρχουν δύο επιλογές: προσθήκη πολυμεσικού αρχείου και προσθήκη εξωτερικού συνδέσμου σε αρχείο πολυμέσων που βρίσκεται αποθηκευμένο πχ. στο YouTube, και αφορούν το μάθημα.

Γραμμή Μάθησης, παρέχει τη δυνατότητα στους εκπαιδευτές να οργανώσουν το εκπαιδευτικό τους υλικό σε δομημένες ενότητες και στους εκπαιδευόμενους να ακολουθούν μια σειρά από βήματα ως δραστηριότητες μάθησης (SCORM).

Κουβέντα, ένα υποσύστημα που παρέχει τη δυνατότητα ανταλλαγής γραπτών μηνυμάτων (chat) σε πραγματικό χρόνο.

Τηλεσυνεργασία, ένα υποσύστημα που παρέχει τη δυνατότητα επικοινωνίας με εργαλείο whiteboard και να επικοινωνεί με εικόνα και ήχο με τους με τους εκπαιδευόμενους σε πραγματικό χρόνο.

Ερωτηματολόγια, ένα υποσύστημα που παρέχει τη δυνατότητα δημιουργίας δημοσκοπήσεων και ερευνών μαθησιακού προφίλ.

Wiki, ένα εργαλείο συνεργασίας που επιτρέπει στους συμμετέχοντες στο μάθημα εκπαιδευτές κι εκπαιδευόμενους να επεξεργάζονται από κοινού το περιεχόμενο διαφόρων κειμένων.

Χώρος Ανταλλαγής Μηνυμάτων, όπου υποστηρίζεται η ανάδραση στην εκπαιδευτική δραστηριότητα με την ανταλλαγή μηνυμάτων μεταξύ των υπεύθυνων εκπαιδευτών και των εγγεγραμμένων εκπαιδευόμενων του μαθήματος.

Βαθμολόγιο, για την καταγραφή βαθμολογίας εκπαιδευομένων, καθώς επίσης και:

Παρουσιολόγιο, για την καταγραφή παρουσιών/απουσιών των εκπαιδευομένων.

 

Η ενεργοποίηση – απενεργοποίηση των υποσυστημάτων (εργαλείων μαθήματος) γίνεται από τον υπεύθυνο εκπαιδευτή του μαθήματος, μέσα από το αντίστοιχο διαχειριστικό εργαλείο. Να σημειωθεί ότι τα απενεργοποιημένα υποσυστήματα του μαθήματος παραμένουν λειτουργικά διατηρώντας την πληροφορία που τυχόν έχει εισαχθεί, απλά δεν είναι ορατά από τους εκπαιδευόμενους.

Αντίστοιχα τα εργαλεία διαχείρισης μαθήματος επιτρέπουν την αλλαγή των πληροφοριών και του τύπου πρόσβασης του μαθήματος, τη διαγραφή – ανανέωση, τη διαχείριση των εγγεγραμμένων χρηστών καθώς και την εισαγωγή νέων υποσυστημάτων στη δομή του μαθήματος. Τέλος παρέχεται η δυνατότητα στον υπεύθυνο εκπαιδευτή να παρακολουθεί στατιστικά στοιχεία που αφορούν τη συμμετοχή στο μάθημα. Περισσότερες πληροφορίες, αλλά και αναλυτικά εγχειρίδια χρήσης (εκπαιδευτικού, μαθητή, κ.λπ.) είναι διαθέσιμα μέσα στην εφαρμογή (https://eclass.sch.gr/info/manual.php ).

Συμπερασματικά, θα μπορούσαμε να πούμε πως πρόκειται για ένα πολύτιμο εύχρηστο και αποτελεσματικό εργαλείο στα χέρια κάθε εκπαιδευτικού, ικανό να ανταπεξέλθει στην υποστήριξη της κλασσικής (δια ζώσης) διδασκαλίας οποιουδήποτε μαθήματος. Η αξιοποίησή του ενδείκνυται σε όλες τις φάσεις της εκπαιδευτικής διαδικασίας, πολύ περισσότερο δε- σε έκτακτες καταστάσεις, όπως αυτή που βιώνουμε τον τελευταίο καιρό στη χώρα μας αλλά και σε ολόκληρο τον πλανήτη. Σε κάθε περίπτωση, ως εκπαιδευτικοί οφείλουμε να είμαστε προετοιμασμένοι για κάθε ενδεχόμενο, προδιαγράφοντας -παρά ακολουθώντας- το μέλλον…



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Πάντειο: Λειτουργία υπηρεσίας συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης για τους φοιτητές

Πάντειο: Λειτουργία υπηρεσίας συμβουλευτικής και ψυχολογικής υποστήριξης για τους φοιτητές

Πάντειον Πανεπιστήμιο: Μετά την επιβολή μέτρων προσωρινής απαγόρευσης των εκπαιδευτικών λειτουργιών στα εκπαιδευτικά ιδρύματα και  μέτρων περιορισμού της κυκλοφορίας:

Η Υπηρεσία Συμβουλευτικής και Ψυχολογικής Υποστήριξης δέχεται τηλεφωνικές κλήσεις για την υποστήριξη των φοιτητών του Παντείου Πανεπιστημίου κάθε Τρίτη και Πέμπτη 12:00 με 15:00 (τηλ:2109201045).

Η Υπηρεσία θα είναι ανοιχτή κάθε Τρίτη 12:00 -14:00 για επείγοντα θέματα και για εξαιρετικές περιπτώσεις που απαιτούν φυσική παρουσία. 

Αίθριος χώρος του Νέου Κτιρίου (ισόγειο).

Τηλ. επικοινωνίας: 210 9201045 210 9201921

E –mail: ypiresiesfoitites@panteion.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Εξ αποστάσεως μαθήματα στις Σχολές του υπουργείου Τουρισμού με τη συμβολή του ΕΑΠ

Εξ αποστάσεως μαθήματα στις Σχολές του υπουργείου Τουρισμού με τη συμβολή του ΕΑΠ

Με πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα, σε ένα ασφαλές και οργανωμένο «ηλεκτρονικό» περιβάλλον λειτουργούν από την προηγούμενη εβδομάδα οι Σχολές του υπουργείου Τουρισμού, μετά από την υπογραφή μνημονίου για την συνεργασία του με το Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ).

Το ΕΑΠ, με μια εμπειρία σχεδόν τριάντα ετών, αποτελεί τον βασικό φορέα της ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη χώρα, ενώ ως σήμερα συνεργάζεται με πανεπιστήμια της χώρας στα οποία και προσφέρει την τεχνογνωσία του.

Από την περασμένη Δευτέρα δε, μετά την υπογραφή του σχετικού μνημονίου οι δώδεκα σχολές του υπουργείου Τουρισμού λειτουργούν με πλήρες εκπαιδευτικό πρόγραμμα. Το ΕΑΠ, σε συνεργασία με τη Microsoft, παρείχε όλες του τις υποδομές και τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες, τόσο για σύγχρονη όσο και για ασύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, αλλά κυρίως την τεχνογνωσία και εμπειρία των στελεχών του. Αποτέλεσμα είναι ότι την τελευταία εβδομάδα το εκπαιδευτικό πρόγραμμα έχει επανέλθει σε πλήρη λειτουργία και πλέον δε χάνεται ούτε μία ώρα μαθημάτων, διασφαλίζοντας την ομαλή εξέλιξη και λειτουργία των προγραμμάτων εκπαίδευσης των Σπουδαστών του Υπουργείου Τουρισμού.

Την Τρίτη 24 Μαρτίου συνδέθηκαν με τηλεδιάσκεψη στις "ηλεκτρονικές τάξεις" και απηύθυναν χαιρετισμό (φωτ.) στους σπουδαστές και καθηγητές, ο Υφυπουργός Τουρισμού, καθηγητής στο Παν/μιο Αιγαίου κ. Μάνος Κόνσολας, ο Πρόεδρος του ΕΑΠ καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του Παν/μίου Κρήτης κ. Οδυσσέας Ζώρας και ο Αντιπρόεδρος Διοικητικών και Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας του ΕΑΠ καθηγητής της Ιατρικής Σχολής του ΕΚΠΑ κ. Στάθης Ευσταθόπουλος.

Λόγω της γενικότερης έκτακτης κατάστασης που έχει διαμορφωθεί με την πανδημία, το ΕΑΠ, ο κυρίαρχος εκπαιδευτικός φορέας της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη χώρα, όχι μόνο δε διέκοψε ούτε στιγμή τη λειτουργία του και τις παροχές προς τους φοιτητές του, αλλά σε πλήθος περιπτώσεων κλήθηκε να συνδράμει την προσπάθεια και άλλων εκπαιδευτικών φορέων και ιδρυμάτων με μεγάλη επιτυχία, ανταποκρινόμενο στις απαιτήσεις της εποχής.



Πηγή: foititikanea.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020
Επικαιρότητα
Παράταση εγγραφών εκπαιδευτικών και μαθητών στο ΠΣΔ

Επισυνάπτεται το με αρ. 41606/Ε1/30.3.2020 έγγραφο περί παράτασης προθεσμίας καταχώρισης δικαιολογητικών των υποψήφιων εκπαιδευτικών στο πλαίσιο των με αρ. 2ΓΕ/2019, 1ΓΤ/2020, 2ΓΔ/2020 προκηρύξεων του ΑΣΕΠ.

 

Δείτε το σχετικό έγγραφο σε μορφή pdf 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
LAGIOS
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Καλή μέρα
 Καλημέρα

Email:  lagiosdimitris@yahoo.gr

Μπορούμε να σας προσφέρουμε δάνεια εμπορικά, προσωπικά και ιδιωτικά.Το επιτόκιο που εφαρμόζουμε είναι μικρότερο του 2%μαι η διάρκεια αποπληρωμής του κυμαίνεται από 1 έως 20 έτη.
Τα δάνεια που σας προσφέρουμε ξεκινάνε από 1000 ευρώ έως και 25000000 ευρώ.Εάν ενδιαφέρεστε, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της παρακάτω ηλεκτρονικής διεύθυνσης: 
Ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο :
email:    lagiosdimitris@yahoo.gr

email:    lagiosdimitris@yahoo.gr










Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
LAGIOS
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Καλή μέρα
 Καλημέρα

Email:  lagiosdimitris@yahoo.gr

Μπορούμε να σας προσφέρουμε δάνεια εμπορικά, προσωπικά και ιδιωτικά.Το επιτόκιο που εφαρμόζουμε είναι μικρότερο του 2%μαι η διάρκεια αποπληρωμής του κυμαίνεται από 1 έως 20 έτη.
Τα δάνεια που σας προσφέρουμε ξεκινάνε από 1000 ευρώ έως και 25000000 ευρώ.Εάν ενδιαφέρεστε, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της παρακάτω ηλεκτρονικής διεύθυνσης: 
Ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο :
email:    lagiosdimitris@yahoo.gr

email:    lagiosdimitris@yahoo.gr










Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
LAGIOS
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Καλή μέρα
 Καλημέρα

Email:  lagiosdimitris@yahoo.gr

Μπορούμε να σας προσφέρουμε δάνεια εμπορικά, προσωπικά και ιδιωτικά.Το επιτόκιο που εφαρμόζουμε είναι μικρότερο του 2%μαι η διάρκεια αποπληρωμής του κυμαίνεται από 1 έως 20 έτη.
Τα δάνεια που σας προσφέρουμε ξεκινάνε από 1000 ευρώ έως και 25000000 ευρώ.Εάν ενδιαφέρεστε, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της παρακάτω ηλεκτρονικής διεύθυνσης: 
Ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο :
email:    lagiosdimitris@yahoo.gr

email:    lagiosdimitris@yahoo.gr










Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
LAGIOS
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Καλή μέρα
 Καλημέρα

Email:  lagiosdimitris@yahoo.gr

Μπορούμε να σας προσφέρουμε δάνεια εμπορικά, προσωπικά και ιδιωτικά.Το επιτόκιο που εφαρμόζουμε είναι μικρότερο του 2%μαι η διάρκεια αποπληρωμής του κυμαίνεται από 1 έως 20 έτη.
Τα δάνεια που σας προσφέρουμε ξεκινάνε από 1000 ευρώ έως και 25000000 ευρώ.Εάν ενδιαφέρεστε, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της παρακάτω ηλεκτρονικής διεύθυνσης: 
Ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο :
email:    lagiosdimitris@yahoo.gr

email:    lagiosdimitris@yahoo.gr










Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
LAGIOS
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Καλή μέρα
 Καλημέρα

Email:  lagiosdimitris@yahoo.gr

Μπορούμε να σας προσφέρουμε δάνεια εμπορικά, προσωπικά και ιδιωτικά.Το επιτόκιο που εφαρμόζουμε είναι μικρότερο του 2%μαι η διάρκεια αποπληρωμής του κυμαίνεται από 1 έως 20 έτη.
Τα δάνεια που σας προσφέρουμε ξεκινάνε από 1000 ευρώ έως και 25000000 ευρώ.Εάν ενδιαφέρεστε, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας μέσω της παρακάτω ηλεκτρονικής διεύθυνσης: 
Ή μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας στο τηλέφωνο :
email:    lagiosdimitris@yahoo.gr

email:    lagiosdimitris@yahoo.gr










Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 4 από 11954 (119537 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11952
11953
11954
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Ψυχολογίκα και 3 πεδιο
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020 - 18:40
Σχόλια (4)

καλο πασχα για την υλη
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020 - 18:29
Σχόλια (0)

Master στο Πανεπιστήμιο Κύπρου
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020 - 16:48
Σχόλια (0)

Βγηκε το μηχανογραφικο επαλ 20
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020 - 16:07
Σχόλια (0)

Κατ εξαίρεση
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020 - 15:29
Σχόλια (1)

10%
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020 - 03:39
Σχόλια (0)

Νεο συστημα
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2020 - 21:48
Σχόλια (4)

Η ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΡΧΕΤΑΙ!!
Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020 - 21:34
Σχόλια (5)

1 μια κατηγορία από αρ0% κι αθλητισμός
Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020 - 17:37
Σχόλια (5)

σχετικά με την κατ' εξαίρεση
Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2020 - 17:29
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 2 Απριλίου 2020
Ν. Κεραμέως: Να είμαστε προετοιμασμένοι ότι τα σχολεία δεν θα ανοίξουν μετά το Πάσχα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Πέμπτη, 2 Απριλίου 2020
Διαβίβαση ενημερωτικού υλικού σχετικά με την ασφαλή πλοήγηση στο διαδίκτυο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Πέμπτη, 2 Απριλίου 2020
Καταχώριση στοιχείων στο σύστημα διαχείρισης της ΔΙΠΟΔΕ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Τετάρτη, 1 Απριλίου 2020
Εξ αποστάσεως βοήθεια στους φοιτητές από την Βιβλιοθήκη του ΟΠΑ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 17 ώρες
Σελίδα 1 από 4406 (26433 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4404
4405
4406
Επόμενο