Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Απριλίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Ερωτήσεις & Απαντήσεις αναφορικά με τις δράσεις του Προγράμματος Erasmus+ και του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης εν μέσω της πανδημίας του COVID-19

Η πανδημία του COVID-19 επηρεάζει αρνητικά τις δράσεις που είναι σε εξέλιξη και έχουν προγραμματιστεί στο πλαίσιο του Προγράμματος Erasmus+ και του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης.

Ο βασικός στόχος της Ευρωπαϊκής Επιτροπής είναι η ασφάλεια και η προστασία όλων των συμμετεχόντων στο Πρόγραμμα Erasmus+ και το Ευρωπαϊκό Σώμα Αλληλεγγύης, με απόλυτο σεβασμό στα μέτρα περιορισμού του ιού που λαμβάνονται σε εθνικό επίπεδο. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εργάζεται για να βοηθήσει τους φοιτητές, τους μαθητές, τους εθελοντές και όλους τους συμμετέχοντες στο Πρόγραμμα, ώστε να αντιμετωπίσουν τις προκληθείσες επιπτώσεις.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα συνεχίσει να προσαρμόζει τα μέτρα που λαμβάνει για την αντιμετώπιση αυτής της πρωτόγνωρης κατάστασης όσο αυτή εξελίσσεται, αποσαφηνίζοντας και απλοποιώντας την εφαρμογή των κανόνων και των διαδικασιών, όπου είναι απαραίτητο, σε συνεργασία με τις Εθνικές Μονάδες Συντονισμού του Προγράμματος Erasmus+ και τον Εκτελεστικό Οργανισμό Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Θεμάτων και Πολιτισμού (EACEA).

Που πρέπει να απευθύνω τις ερωτήσεις μου για τον αντίκτυπο της πανδημίας του Covid-19 στις δράσεις Erasmus+ ή του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης;

Οι συμμετέχοντες που υλοποιούν ατομικές κινητικότητες (φοιτητές, εκπαιδευτικοί, νέοι και εργαζόμενοι στον τομέα της Νεολαίας, εθελοντές κ.ο.κ) που αντιμετωπίζουν δυσκολίες μπορούν να επικοινωνήσουν με τους φορείς ή οργανισμούς αποστολής τους. Οι φορείς αποστολής οφείλουν να έχουν ένα ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με τους συμμετέχοντες στα σχέδια που υλοποιούν, ακόμα και αν έχουν κλείσει τα γραφεία τους. Παρακαλείσθε να έχετε υπόψη σας ότι απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν σε οικονομικά ζητήματα (επιστροφή χρηματοδότησης, επιλεξιμότητα δαπανών, όροι συμβάσεων κ.λ.π.) ενδεχομένως να παρέχονται μετά από εύλογο χρονικό διάστημα λόγω της δυσκολίας προσβασιμότητας στους φορείς και στους οργανισμούς αποστολής. Οι παρακάτω πληροφορίες παρέχουν απαντήσεις στις πιο συχνές ερωτήσεις που τίθενται από συμμετέχοντες που υλοποιούν ατομικές κινητικότητες.

Οι δικαιούχοι φορείς (Iδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης, σχολεία, οργανισμοί Νεολαίας κ.ο.κ) μπορούν να επικοινωνήσουν για να λάβουν υποστήριξη με την Αρχή που ενέκρινε και διαχειρίζεται το σχέδιό τους. Πιο συγκεκριμένα, είτε με:

Την Εθνική Μονάδα στη χώρα που εδρεύουν, για τις περισσότερες δράσεις του προγράμματος Erasmus+ και του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης. Οι Εθνικές Μονάδες βρίσκονται στα Κράτη Μέλη της Ε.Ε. καθώς και στη Βόρεια Μακεδονία, Ισλανδία, Λιχτενστάιν, Νορβηγία, Τουρκία, Σερβία και Ηνωμένο Βασίλειο.

Τον Εκτελεστικό Οργανισμό Εκπαίδευσης, Οπτικοακουστικών Θεμάτων και Πολιτισμού (EACEA), για τις κεντρικές δράσεις του προγράμματος Erasmus+ και του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης όπως Erasmus Mundus Κοινά Μεταπτυχιακά Προγράμματα, Jean Monnet, Ευρωπαϊκά Πανεπιστήμια, Κέντρα Επαγγελματικής Αριστείας, Σχέδια Ανάπτυξης Ικανοτήτων, Ευρωπαϊκή Νεολαία Μαζί ή Ομάδες εθελοντισμού σε Τομείς Υψηλής Προτεραιότητας.

Οι εταίροι σε σχέδια που δεν έχουν το ρόλο του συντονιστή φορέα (Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης, σχολεία, οργανισμοί νεολαίας κ.ο.κ) μπορούν να επικοινωνήσουν με τον συντονιστή φορέα του σχεδίου στο οποίο συμμετέχουν.

Ερωτήσεις που τίθενται από τους συμμετέχοντες στο Erasmus+ /Ευρωπαϊκό Σώμα Αλληλεγγύης

Βρισκόμουν σε κινητικότητα στο πλαίσιο του Erasmus+ ή του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης σε μια άλλη χώρα, αλλά έπρεπε να επιστρέψω στη χώρα μόνιμης διαμονής μου. Θα κρατήσω την επιχορήγησή μου;

Σε περίπτωση που επιστρέψατε στη χώρα μόνιμης διαμονής σας και α) έχετε ακόμα έξοδα άμεσα και αποκλειστικά συνδεόμενα με τη διαμονή σας στη χώρα προορισμού, όπως ενοίκιο και ηλεκτρικό ρεύμα και/ή β) συμμετέχετε σε ψηφιακή μάθηση ή άλλες ψηφιακές δράσεις (αν ο φορέας/οργανισμός στη χώρα προορισμού παρέχει τέτοιου τύπου δράσεις σε αντικατάσταση των αρχικά προγραμματισμένων δράσεων), ναι, μπορείτε να κρατήσετε την επιχορήγηση.

Επιπλέον, ενδεχομένως να καλυφθούν τα επιπρόσθετα έξοδα μετακίνησης στα οποία προβήκατε. Μπορείτε να εξετάσετε αυτό το ενδεχόμενο με τον φορέα/ οργανισμό αποστολής σας.

Σε περίπτωση που δεν έχετε πλέον έξοδα στη χώρα προορισμού, είναι πιθανό να πρέπει να επιστρέψετε μέρος της επιχορήγησης που αφορά τη χρονική περίοδο μεταξύ της ημερομηνίας που διακόψατε τη δράση κινητικότητας και της προγραμματισμένης ημερομηνίας που θα ολοκληρωνόταν η δράση.

Βρισκόμουν με το Erasmus+ σε άλλη χώρα, αλλά το πρόγραμμα σπουδών μου ακυρώθηκε, καθώς ο φορέας έκλεισε. Αποφάσισα να παραμείνω στη χώρα προορισμού. Μπορώ να κρατήσω την επιχορήγησή μου;

Σε περίπτωση που παραμείνατε στη χώρα προορισμού σας και α) έχετε έξοδα άμεσα και αποκλειστικά συνδεόμενα με τη διαμονή σας σε αυτή τη χώρα, όπως ενοίκιο και ηλεκτρικό ρεύμα και/ή β) συμμετέχετε σε δραστηριότητες ψηφιακής μάθησης ή άλλες ψηφιακές δράσεις (αν ο φορέας/οργανισμός στη χώρα προορισμού παρέχει τέτοιου τύπου δράσεις σε αντικατάσταση των αρχικών προγραμματισμένων δράσεων), ναι, μπορείτε να κρατήσετε την επιχορήγηση.

Επιπλέον, υπάρχει η πιθανότητα να λάβετε πρόσθετη επιχορήγηση, η οποία θα καλύψει τον επιπρόσθετο από ό,τι αρχικά προγραμματίζατε χρόνο που έπρεπε να παραμείνετε στο εξωτερικό λόγω της πανδημίας του Covid-19. Μπορείτε να εξετάσετε αυτό το ενδεχόμενο με τον φορέα αποστολής σας.

Είχα προγραμματίσει να μετακινηθώ σε άλλη χώρα στο πλαίσιο του Erasmus+ ή του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης, αλλά αναγκάστηκα να το ακυρώσω πριν την έναρξη της κινητικότητας λόγω της πανδημίας Covid-19. Είχα ήδη πληρώσει το αεροπορικό μου εισιτήριο και μέρος της διαμονής μου. Μπορώ να κρατήσω την προχρηματοδότηση που έλαβα για να καλύψω αυτά τα έξοδα;

Σε περίπτωση που έχετε κάνει έξοδα μετακίνησης συνδεόμενα με την προγραμματισμένη κινητικότητα, όπως για εισιτήριο αεροπλάνου που δεν χρησιμοποιήσατε και για το οποίο δεν μπορείτε να αποζημιωθείτε, μπορείτε να λάβετε την επιχορήγηση για τη μετακίνηση στην περίπτωση που οι χρηματοδοτικοί κανόνες της δράσης, στην οποία συμμετείχατε, προέβλεπαν κάλυψη εξόδων για μετακίνηση.

Σε περίπτωση που η δράση δεν περιελάμβανε τέτοια πρόβλεψη, μπορείτε να κρατήσετε ή να λάβετε μέρος της προχρηματοδότησης που αντιστοιχεί στο δαπανηθέν ποσό. Υπάρχει πιθανότητα να λάβετε αποζημίωση για το κόστος της προκράτησης χώρου διαμονής. Μπορείτε να εξετάσετε αυτό το ενδεχόμενο με τον φορέα αποστολής σας.

Μπορώ να μεταθέσω την προγραμματισμένη κινητικότητα στο πλαίσιο Erasmus+/ Ευρωπαϊκό Σώμα Αλληλεγγύης σε μεταγενέστερη ημερομηνία;

Επικοινωνήστε αρχικά με τον φορέα αποστολής σας. Η Εθνική Μονάδα που είναι σε επικοινωνία με τον φορέα αποστολής σας θα κάνει αποδεκτή την επέκταση του Erasmus+ σχεδίου (που ενδεχομένως περιλαμβάνει περιόδους κινητικότητας στο εξωτερικό για ομάδα συμμετεχόντων) ή σχεδίου Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης έως 12 μήνες.

Είμαι πρόσφατος/η απόφοιτος/η του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης ή της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και ήθελα να τοποθετηθώ σε θέση πρακτικής άσκησης στο εξωτερικό. Ωστόσο, επιλέξιμες δράσεις είναι αυτές που υλοποιούνται μέσα σε ένα χρονικό πλαίσιο 12 μηνών από την ημέρα αποφοίτησης. Υπάρχει κάποια εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα;

Πρόσφατοι απόφοιτοι του τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης ή της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, οι οποίοι πρέπει να μεταθέσουν τις προγραμματισμένες τοποθετήσεις τους σε θέσεις πρακτικής άσκησης στο εξωτερικό, επιτρέπεται να κάνουν χρήση ενός χρονικού πλαισίου 18 μηνών από την ημέρα αποφοίτησής τους, αντί για το 12μηνο πλαίσιο που ίσχυε.

Ερωτήσεις που τίθενται από οργανισμούς/ιδρύματα

Αρκετοί φοιτητές Erasmus+ φοβούνται ότι η περίοδος σπουδών τους στο εξωτερικό δεν θα αναγνωριστεί. Τι μπορεί να προβλεφθεί, ώστε να τους βοηθήσουμε να αντιμετωπίσουν αυτήν την κατάσταση;

Τα Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης καλούνται να καταστούν όσο ευέλικτα είναι δυνατό, βοηθώντας τους φοιτητές να επιτύχουν τα μαθησιακά αποτελέσματα που ορίζονται στις συμφωνίες μάθησης, ανεξαρτήτως της γεωγραφικής θέσης των φοιτητών, για παράδειγμα μέσω εξ αποστάσεως φοίτησης με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων. Αυτή η ευελιξία θα βοηθήσει τους φοιτητές που έχουν επιστρέψει στις χώρες προέλευσής τους να ολοκληρώσουν τα μαθήματά τους στο ίδρυμα υποδοχής και να λάβουν πλήρως αναγνωρισμένες μονάδες σύμφωνα με το Ευρωπαϊκό Σύστημα Μεταφοράς και Συσσώρευσης Ακαδημαϊκών Μονάδων (ECTS), μέσω εξ αποστάσεως φοίτησης.

Όταν τα σύνορα άρχισαν να κλείνουν, ένας/μια από τους συμμετέχοντες αναγκάστηκε να αγοράσει ένα επιπλέον αεροπορικό εισιτήριο για να επιστρέψει στη χώρα μόνιμης διαμονής του/της, καθώς η αεροπορική εταιρεία δεν δέχτηκε να αλλάξει το αρχικό εισιτήριο επιστροφής. Μπορούμε να καλύψουμε αυτήν την πρόσθετη δαπάνη ή ειδική κατηγορία δαπανών κατ’ εξαίρεση μέσω της χρηματοδότησης Erasmus+ ή του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης;

Ναι, μπορείτε να θεωρήσετε αυτό το κόστος «επιλέξιμο» σε περίπτωση που δεν συνιστά υπέρβαση του συνολικού προϋπολογισμού του σχεδίου, όπως αυτός έχει εγκριθεί και προβλέπεται στη σύμβαση επιχορήγησης. Σε μελλοντικό λογιστικό έλεγχο, θα πρέπει να προσκομίσετε απόδειξη της  επιπρόσθετης δαπάνης.

Λόγω της αναστάτωσης που προκλήθηκε εξαιτίας της πανδημίας Covid-19 κληθήκαμε να καλύψουμε κάποιες δαπάνες κατ’ εξαίρεση για έναν συμμετέχοντα με αναπηρία, ο/η οποίος/α χρειάστηκε βοήθεια για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα. Είναι αυτό το κόστος επιλέξιμο;

Ναι, μπορείτε να θεωρήσετε αυτό το κόστος «επιλέξιμο» σε περίπτωση που δεν συνιστά υπέρβαση του συνολικού προϋπολογισμού του σχεδίου, όπως αυτός έχει εγκριθεί και προβλέπεται στη σύμβαση επιχορήγησης. Σε μελλοντικό λογιστικό έλεγχο, θα πρέπει να προσκομίσετε απόδειξη της  επιπρόσθετης δαπάνης.

Επιθυμούσα να καταθέσω μια πρόταση σχεδίου και πλησιάζει η καταληκτική ημερομηνία. Ωστόσο, δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τους εταίρους στις άλλες χώρες καθώς τα γραφεία τους έχουν κλείσει. Θα μπορούσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή να μεταθέσει τις καταληκτικές ημερομηνίες των προσκλήσεων;

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει μεταθέσει τις καταληκτικές ημερομηνίες για αρκετές προσκλήσεις κατάθεσης προτάσεων για το Πρόγραμμα Erasmus+ και το Ευρωπαϊκό Σώμα Αλληλεγγύης. Για τις νέες καταληκτικές ημερομηνίες, παρακαλείσθε να μεταβείτε εδώ.

Παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την Εθνική Μονάδα στη χώρα σας, καθώς μερικές διοικητικές διαδικασίες αναφορικά με την υποβολή προτάσεων έχουν απλοποιηθεί.

Εργάζομαι για το συντονισμό σχεδίων Erasmus+ και του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης και ο μισθός μου, καθώς και των συναδέλφων μου βασίζονται και στην επιχορήγηση για τις οργανωτικές δαπάνες. Δεδομένης της ακύρωσης αρκετών δράσεων, μπορούμε να είμαστε σίγουροι ότι θα κρατήσουμε την επιχορήγηση για τις οργανωτικές δαπάνες;

Για τις περιπτώσεις που περιγράφονται παραπάνω, όπου οι συμμετέχοντες σε ατομικές κινητικότητες είναι επιλέξιμοι να λάβουν ή να κρατήσουν την επιχορήγηση για την κάλυψη των ατομικών δαπανών, ναι, δικαιούστε να λάβετε την επιχορήγηση για τις οργανωτικές δαπάνες που προβλέπονται στο Erasmus+ ή στο Ευρωπαϊκό Σώμα Αλληλεγγύης.

Ακόμα και στις περιπτώσεις που οι δράσεις Erasmus+ ή του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης έχουν ακυρωθεί, δικαιούστε να λάβετε επιχορήγηση για τις οργανωτικές δαπάνες. Αυτή η προσέγγιση λαμβάνει υπόψη ότι έχουν γίνει δαπάνες όπως ενοικίαση χώρων, κόστος προετοιμασίας και παρακολούθηση των συμμετεχόντων πριν την αναχώρησή τους, καθώς και δράσεις που υλοποιείτε για την υποστήριξη των συμμετεχόντων κατά τη διαχείριση της πρωτόγνωρης κατάστασης που έχει προκληθεί λόγω της πανδημίας Covid-19 (ακυρώσεις, επαφές με φορείς υποδοχής, συμβουλευτική κ.λ.π.).

Είμαι συντονιστής/τρια σε ένα σχέδιο και αναγκάστηκα να αναστείλω το σχέδιο. Μπορώ να κρατήσω την επιχορήγηση για τη διαχείριση σχεδίου; Μπορώ να ζητήσω να παραταθεί το σχέδιο και να ολοκληρώσω τις δράσεις σε επόμενο στάδιο;

Δικαιούχοι Στρατηγικών Συμπράξεων ή Σχεδίων Αλληλεγγύης μπορούν να επιλέξουν να ανασταλεί προσωρινά το σχέδιό τους, να ζητήσουν παράταση της διάρκειας του σχεδίου και να υλοποιήσουν τις προγραμματισμένες δράσεις όταν αρθούν οι υφιστάμενοι περιορισμοί λόγω της πανδημίας COVID-19. Σε αυτήν την περίπτωση, η επιχορήγηση για τη διαχείριση σχεδίου θα υπολογισθεί βάσει της νέας διάρκειας του σχεδίου, χωρίς να υπολογίζεται η περίοδος αναστολής, ενώ δεν μπορεί να υπερβαίνει το αρχικά εγκριθέν ποσό επιχορήγησης.

Είμαι συντονιστής/τρια σε ένα σχέδιο. Αναγκάστηκα να ακυρώσω δράσεις, αλλά είχα ήδη προβεί σε έξοδα, τα οποία δεν αποζημιώνονται (ενοίκιο δωματίου, διαμονή για συμμετέχοντες κ.ο.κ.). Μπορούν να καλυφθούν αυτά τα έξοδα;

Παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την Εθνική Μονάδα ΙΚΥ για τους τομείς της Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και με την ΕΜ ΙΝΕΔΙΒΙΜ για τον τομέα της Νεολαίας και το Ευρωπαϊκό Σώμα Αλληλεγγύης. Στις περιπτώσεις που δράσεις στο πλαίσιο του Erasmus+ ή του Ευρωπαϊκού Σώματος Αλληλεγγύης ακυρώθηκαν και οι φορείς έχουν προβεί σε έξοδα, τα οποία δεν αποζημιώνονται, υπάρχει η δυνατότητα να καλυφθεί αυτό το κόστος, εφόσον εξεταστεί και εγκριθεί από την αρμόδια Εθνική Μονάδα.

Θα ήθελα να ολοκληρώσω τη διαδικασία υπογραφών της σύμβασης επιχορήγησης, αλλά δεν μπορώ να λάβω την πρωτότυπη υπογραφή του/της νομίμου εκπροσώπου που οφείλει να την υπογράψει. Αρκεί η σκαναρισμένη υπογραφή;

Παρακαλείσθε να επικοινωνήσετε με την Εθνική Μονάδα ΙΚΥ για τους τομείς της Εκπαίδευσης και Κατάρτισης και με την ΕΜ ΙΝΕΔΙΒΙΜ για τον τομέα της Νεολαίας και το Ευρωπαϊκό Σώμα Αλληλεγγύης. Δεδομένων των ασυνήθιστων συνθηκών, η Εθνική Μονάδα ΙΚΥ θα δέχεται προσωρινά την ανταλλαγή υπογεγραμμένων σκαναρισμένων αντιγράφων των συμβάσεων επιχορήγησης. Εντούτοις, αυτές θα πρέπει να επικυρωθούν με ανταλλαγή επίσημων υπογεγραμμένων φυσικών αντιγράφων, όταν αρθούν οι περιορισμοί που έχουν τεθεί στο πλαίσιο της πανδημίας COVID-19.

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Απριλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Ν. Κεραμέως: Εξετάζουμε το ενδεχόμενο να μην ανοίξουν τα σχολεία μετά το Πάσχα

Τις επόμενες ημέρες η ανακοίνωση μείωσης της εξεταστέας ύλης των Πανελλαδικών Εξετάσεων

"Εξετάζεται το ενδεχόμενο παράτασης  της απαγόρευσης  λειτουργίας των σχολείων για κάποιο διάστημα και μετά το Πάσχα".

Αυτό δήλωσε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μιλώντας σήμερα στην τηλεόραση του ΣΚΑΙ, ενώ τόνισε τα εξής:

·       Σε αυτή την κρίση ακούμε από την πρώτη στιγμή τους ειδικούς. Προς το παρόν δεν έχει ληφθεί καμία απόφαση ακόμη αναφορικά με τη λειτουργία των σχολείων.

·       Αυτή τη στιγμή υπάρχει μία αναστολή λειτουργίας των σχολείων μέχρι το Πάσχα και εξετάζεται το ενδεχόμενο παράτασης  της αναστολής λειτουργίας για κάποιο διάστημα.

·       Είμαι σε τακτική επαφή με τον κ. Σωτήρη Τσιόδρα. Υπάρχουν θεσμοθετημένα όργανα. Οι ειδικοί αξιολογούν τα νέα δεδομένα και μας συμβουλεύουν πριν από την όποια απόφαση.

·       Αυτούς συμβουλευόμαστε ως Κυβέρνηση, πριν από όποια απόφαση.

·       Ας περιμένουμε τις  συστάσεις τους αναφορικά με το πότε μπορούμε να επανέλθουμε σταδιακά σε μια κανονικότητα  αναφορικά και με την εκπαιδευτική διαδικασία.

·       Ο κ. Τσιόδρας με τον οποίο εγώ συνομιλώ σε καθημερινή βάση είναι αισιόδοξος,.τιθ

·       Οι οδηγίες που έχω αυτή τη στιγμή  είναι ότι θα πάμε σταδιακά σε κάποια ομαλότητα. Η γενική κατεύθυνση είναι ότι είμαστε αισιόδοξοι.

Τις επόμενες ημέρες η Εξεταστέα Ύλη

“Έχω δηλώσει ότι υπάρχει προσανατολισμός μείωσης της ύλης  η οποία πιθανόν να ανακοινωθεί το αμέσως προσεχές διάστημα, προκειμένου να αφαιρέσουμε το άγχος από τα παιδιά”, δήλωσε η υπουργός Παιδείας σχετικά με την εξεταστέα ύλη των υποψηφίων για τα ΑΕΙ.  

Σταθερή επιδίωξή μας, επανέλαβε η Νίκη Κεραμέως,  είναι οι  Πανελλαδικές να γίνουν  όσο πιο κοντά γίνεται  στον Ιούνιο, δηλαδή  στις καθιερωμένες ημερομηνίες  έναρξης των Πανελλαδικών Εξετάσεων και σημείωσε:

·       Η μεγαλύτερη προτεραιότητα είναι τα παιδιά της Γ Λυκείου  γιατί υπάρχουν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις βάσει των οποίων πρέπει να εισαχθούν στο Πανεπιστήμιο.

·       Αν δεν είμαστε σίγουροι ότι προστατεύεται η  δημόσια υγεία προφανώς και  δεν θα προβεί κανείς σε καμία ενέργεια η οποία δεν ταυτίζεται απόλυτα με αυτόν το στόχο.

·       Στόχος μας είναι   να μειώσουμε όσο το δυνατόν την αναστάτωση των μαθητών  όλων των τάξεων τόσο του Γυμνασίου όσο και του Λυκείου.

 Δίδακτρα

Η υπουργός Παιδείας σχετικά με τα δίδακτρα στις ιδιωτικές δομές εκπαίδευσης, είπε πως η ΚΥΑ θα ανακοινωθεί μέχρι αύριο το πρωί.

Η ΚΥΑ, τόνισε , θα προβλέπει στήριξη των εργαζομένων , των ιδιοκτητών και των οικογενειών.

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Απριλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
ΕΟΠΠΕΠ: Και ηλεκτρονικά η αποστολή των δικαιολογητικών για τις Εξετάσεις Πιστοποίησης ΙΕΚ

ΕΟΠΠΕΠ: Και ηλεκτρονικά η αποστολή των δικαιολογητικών για τις Εξετάσεις Πιστοποίησης ΙΕΚ

Εξετάσεις Πιστοποίησης ΙΕΚ: Μετά από τις διαμαρτυρίες αποφοίτων, ο ΕΟΠΠΕΠ με ανακοίνωση του ενημερώνει τους υποψηφίους για τις αιτήσεις των εξετάσεων πιστοποίησης αποφοίτων ΙΕΚ ότι η υποβολή των δικαιολογητικών θα γίνεται και με ηλεκτρονικό τρόπο.

Πιο αναλυτικά ο ΕΟΠΠΕΠ αναφέρει "Ανταποκρινόμενοι στην απόλυτη προτεραιότητα για την προστασία της δημόσιας υγείας, αλλά και με στόχο μια πιο ευέλικτη δημόσια διοίκηση με την ενίσχυση της ψηφιακής διακίνησης εγγράφων.

Ανακοινώνουμε ότι από σήμερα 07/04/2020 και μέχρι τη λήξη της προθεσμίας στις 30/04/2020, μπορείτε να αποστέλλετε τον φάκελο των δικαιολογητικών για τη συμμετοχή σας στις Εξετάσεις Πιστοποίησης Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης Αποφοίτων ΙΕΚ, ηλεκτρονικά, στη διεύθυνση: protocol@eoppep.gr

Τα δικαιολογητικά αποστέλλονται σαρωμένα (scanned) ή, εάν αυτό δεν είναι δυνατόν, ψηφιακά φωτογραφημένα.

Σημείωση 1: Όσοι επιθυμείτε να στείλετε τον φάκελο σας με το ταχυδρομείο, και όχι ηλεκτρονικά, μπορείτε να το κάνετε.

Σημείωση 2: Όσοι από εσάς έχετε ήδη στείλει τον φάκελο δικαιολογητικών, δεν θα τον ξαναστείλετε ηλεκτρονικά.

Σημείωση 3: Μετά την αποστολή του φακέλου δικαιολογητικών, θα λαμβάνετε απαντητικό email με το αποδεικτικό της πρωτοκόλλησης της αίτησής σας.

Για τη διαδικασία και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά, συμβουλευτείτε:

«Οδηγό Υποβολής Αίτησης» καθώς και τις «Συχνές Ερωτήσεις».

Για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας μέσω του ηλεκτρονικού πρωτοκόλλου του ΕΟΠΠΕΠ (protocol@eoppep.gr), παρακαλούμε, ακολουθήστε τις παρακάτω οδηγίες:

Στο θέμα του email να αναγράφετε:

«Εξετάσεις Πιστοποίησης Αποφοίτων ΙΕΚ» και το Ονοματεπώνυμο σας

Στο σώμα του email να αναγράφετε τηλέφωνο επικοινωνίας και σύντομη περιγραφή των συνημμένων αρχείων.

Όλα τα αρχεία που συνοδεύουν την αίτηση, πρέπει να είναι σε ψηφιακή μορφή και να επισυνάπτονται στο email.

*Αποδεκτοί τύποι αρχείων εγγράφων είναι adobe acrobat, (pdf), είτε word (.docx, rtf, .odt)

**Αποδεκτοί τύποι αρχείων εικόνας είναι .jpg, .png, .tiff, .bmp.


Πηγή: foititikanea.gr




Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Απριλίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Επικαιρότητα
«Δεν θα χαθεί το ακαδημαϊκό εξάμηνο στα πανεπιστήμια»

«Δεν θα χαθεί το ακαδημαϊκό εξάμηνο στα πανεπιστήμια, σύμφωνα με τα έως τώρα διαθέσιμα στοιχεία», υπογράμμισε ο υφυπουργός Παιδείας, Βασίλης Διγαλάκης, επισημαίνοντας ότι το 96% των μαθημάτων στα τριτοβάθμια ιδρύματα της χώρας διενεργείται εξ αποστάσεως

Δεν θα χαθεί το ακαδημαϊκό εξάμηνο στα πανεπιστήμια, σύμφωνα με τα έως τώρα διαθέσιμα στοιχεία. Αυτό υπογράμμισε ο υφυπουργός Παιδείας, αρμόδιος για θέματα Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, Βασίλης Διγαλάκης, μιλώντας στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΑΝΤ1, αναφορικά με τα μέτρα στο χώρο της εκπαίδευσης, λόγω κορονοϊού.

Ο υφυπουργός τόνισε ότι τις αποφάσεις τις παίρνει η αρμόδια επιτροπή και ο ΕΟΔΥ, ενώ επεσήμανε ότι μετά το Πάσχα θα υπάρξουν κατευθυντήριες εισηγήσεις.

Ο κ. Διγαλάκης εξήρε τα αντανακλαστικά σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης αναφορικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία, την οποία χαρακτήρισε πρωτόγνωρο εγχείρημα.

Αναφερόμενος στα πανεπιστήμια, ο υφυπουργός Παιδείας δήλωσε ότι πάνω από το 96% των μαθημάτων διενεργείται εξ αποστάσεως, ενώ, όπως είπε, η ακαδημαϊκή κοινότητα σύσσωμη ανταποκρίθηκε ήδη από τις 11 Μαρτίου.

Για τις πανελλαδικές εξετάσεις, ο κ. Διγαλάκης παρέπεμψε στις δηλώσεις της Νίκης Κεραμέως και της Σοφίας Ζαχαράκη, αναφέροντας ότι γίνεται προσπαθεια να μετακινηθεί η ημερομηνία όσο το δυνατόν πιο  κοντά στην κανονική διεξαγωγή τους.

Η χώρα μας τα πάει καλά αναφορικά με την εξέλιξη της επιδημίας, τόνισε ο υπουργός, λέγοντας ότι οι όποιες τελικές αποφάσεις θα παρθούν μετά το Πάσχα.

Τέλος, ο Βασίλης Διγαλάκης εμφανίστηκε αισιόδοξος για την επόμενη ημέρα, χαρακτηρίζοντας την εξ αποστάσεως διδασκαλία ως ένα κεφάλαιο για τα πανεπιστήμια.

 

Πηγή: alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Απριλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Μένουμε σπίτι - μαθαίνουμε στο σπίτι: Ευρύτατη η συμμετοχή στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Ευρύτατη αποδεικνύεται η συμμετοχή μαθητών, σπουδαστών, φοιτητών και εκπαιδευτικών στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση, που εισήγαγε το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων άμεσα, από τη στιγμή της αναστολής της δια ζώσης εκπαιδευτικής λειτουργίας των σχολείων και εκπαιδευτικών μονάδων όλης της χώρας, στις 11 Μαρτίου.

Τα αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η εκπαιδευτική κοινότητα ανταποκρίθηκε ευρύτατα, τάχιστα και αποτελεσματικά και στους τρεις άξονες της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης. Συγκεκριμένα, ανά βαθμίδα εκπαίδευσης με βάση πρόσφατα στοιχεία:

 Α. ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ

Στη σύγχρονη εκπαίδευση καταγράφηκαν τα εξής στοιχεία:

-  1.884.981 συμμετοχές μαθητών αθροιστικά σε ψηφιακές τάξεις (Webex),

-   398.219 συμμετοχές μαθητών σε ψηφιακές τάξεις καθημερινά,

-   66% αύξηση συμμετοχών μαθητών κάθε μέρα,

-   71.701 εκπαιδευτικοί έχουν δημιουργήσει την προσωπική ψηφιακή τους τάξη,

-  113.974 ψηφιακές τάξεις έχουν δημιουργηθεί αθροιστικά,

-  ως και 21.592 ψηφιακές τάξεις την ημέρα,

-  7.366.124 λεπτά μαθημάτων σύγχρονης τηλεκπαίδευσης.

 Στην ασύγχρονη εκπαίδευση, εντυπωσιακή αύξηση στις τελευταίες δύο εβδομάδες:

-  Συμμετοχή μαθητών στις πλατφόρμες e-class: 435.468 / e-me: 260.733, αύξηση 2064% / 4612% αντίστοιχα,

-  Συμμετοχή εκπαιδευτικών στις πλατφόρμες e-class: 93.113 / e-me: 67.631, αύξηση 466% / 508% αντίστοιχα,

-  Συνολικά περισσότεροι από 913.000 μαθητές και 166.000 εκπαιδευτικοί έχουν εγγραφεί στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο.

 Εκπαιδευτική τηλεόραση:

-          Σταθερά υψηλή η τηλεθέαση της εκπαιδευτικής τηλεόρασης, που καθιέρωσε και υλοποίησε το Υπουργείο Παιδείας, σε συνεργασία με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής και την ΕΡΤ. Ενδεικτικά, τις ημέρες 30/3-3/4, τα προγράμματα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης στην ΕΡΤ2 παρακολούθησαν μεσοσταθμικά περισσότερα από 100.000 παιδιά ηλικιών 4-14.

 Β. ΣΤΑ ΔΗΜΟΣΙΑ ΙΕΚ

- 84% των μαθημάτων που διενεργούνταν διά ζώσης είναι ήδη ενταγμένα στην ασύγχρονη τηλεκπαίδευση,

- 86% των εκπαιδευτών έχουν κωδικούς πρόσβασης σε ασύγχρονη εκπαίδευση,

- 89% των καταρτιζόμενων έχουν κωδικούς πρόσβασης στην ασύγχρονη εκπαίδευση.

 Γ. ΣΤΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ

- 96,35% των προπτυχιακών μαθημάτων παραδίδονται μέσω σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης, που σε ορισμένα ΑΕΙ αγγίζει το 99,7%,

- το υπόλοιπο 3,65% αφορά σε μαθήματα αμιγώς εργαστηριακού ή κλινικού χαρακτήρα.

 Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, δήλωσε: «Τα ενθαρρυντικά ως σήμερα στοιχεία ευρύτατης συμμετοχής στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση καταδεικνύουν ότι μαθητές, σπουδαστές, φοιτητές και εκπαιδευτικοί αγκάλιασαν με ενθουσιασμό τα νέα ψηφιακά εργαλεία που επιτρέπουν τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας και τη διατήρηση στενής επαφής της εκπαιδευτικής κοινότητας με αυτήν. Μαζί με τους Υφυπουργούς, Σοφία Ζαχαράκη και Βασίλη Διγαλάκη, συνεχίζουμε τις προσπάθειές μας με την ίδια θέρμη, ώστε να ανταποκριθούμε στις υψηλές προσδοκίες, αλλά και δυνατότητες της εκπαιδευτικής κοινότητας. Συγχαρητήρια για άλλη μία φορά σε όλο το εκπαιδευτικό δυναμικό που υλοποιεί καθημερινά τη μάθηση στο σπίτι. Όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε.»

Δείτε εδώ τα γραφήματα 

 

 

Πηγή:minedu.gov.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Απριλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Οδηγίες Υλοποίησης Προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης

Οδηγίες Υλοποίησης Προγραμμάτων Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης


Δείτε εδώ την εγκύκλιο


Πηγή: minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Απριλίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Έτοιμο το πολυνομοσχέδιο του υπ. Παιδείας - Σε διαβούλευση την άλλη εβδομάδα

Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο δεν θα περιλαμβάνονται: η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου, οι νέες Δομές Εκπαίδευσης και διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ

Σε δημόσια  διαβούλευση στο opengov μπαίνει την άλλη εβδομάδα το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, το οποίο περιλαμβάνει διατάξεις και για τις τρεις βαθμίδες εκπαίδευσης.

Στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο, σύμφωνα με διασταυρωμένες πληροφορίες του esos, δεν θα περιλαμβάνονται:

1. Η επαναφορά του θεσμού του Σχολικού Συμβούλου.

2. Οι νέες Δομές Εκπαίδευσης .

3. Η διαδικασία επιλογής Στελεχών Εκπαίδευσης, και

4. Η κατάργηση των ΠΕΚΕΣ.

Η διαβούλευση θα διαρκέσει μέχρι τέλος του μήνα και αμέσως  μετά θα κατατεθεί, προς ψήφιση, στη Βουλή.

Το πολυνομοσχέδιο , μεταξύ άλλων, περιλαμβάνει:

Α. Διορθωτικές αλλαγές στο σύστημα εισαγωγής στα ΑΕΙ “Γαβρόγλου”.

Β. Επαναφορά της Τράπεζας Θεμάτων

Γ. Αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών- Επιμόρφωση

Δ. Πλαίσιο λειτουργίας και ίδρυση νέων Πειραματικών και Πρότυπων Σχολείων.

Ε. Νέες Θεματικές Ενότητες, στο Νηπιαγωγείο, Δημοτικό και Γυμνάσιο.

Ζ. Ρυθμίσεις για τη διευκόλυνση σύμπραξης των ελληνικών με ξένα Πανεπιστήμια.

Η. Ρυθμίσεις για τη διαδικασία Πρυτανικών εκλογών.

Θ. Ρυθμίσεις για μη απαιτητή αναγνώριση από  ΔΟΑΤΑΠ πτυχίων,  για υποψήφιους φοιτητές  πολίτες εκτός ευρωπαϊκής Ένωσης που επιθυμούν να εγγραφούν στα ξενόγλωσσα τμήματα των ελληνικών Πανεπιστημίων.

Πηγή: esos.gr

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Απριλίου 2020
Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Η Παγκόσμια Ημέρα Υγείας πιο επίκαιρη από ποτέ

Η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων για την Παγκόσμια Ημέρα Δράσης για την Υγεία 7 Απριλίου

Η πανδημία συνεχίζει να εξελίσσεται σε παγκόσμιο επίπεδο και η ανάγκη τήρησης μέτρων κοινωνικής απόστασης παραμένει υψηλή. Στην Ελλάδα,  τα μέτρα περιορισμού αποσκοπούν στη μείωση της διασποράς του ιού έτσι ώστε το υπερφορτωμένο σύστημα υγείας να μπορεί να ανταποκριθεί τόσο στους ασθενείς με covid-19 όσο και στις συνεχιζόμενες παράλληλες ανάγκες.

   Σήμερα, στις 7 Απριλίου 2020, Παγκόσμια Ημέρα Δράσης για την Υγεία, η Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων ενώνει την φωνή της με την ΟΕΝΓΕ και  τα πρωτοβάθμια σωματεία των δημοσίων νοσοκομείων, τα οποία ορθά απαιτούν, στην τρέχουσα πρωτοφανή συγκυρία της πανδημίας COVID-19, να πραγματοποιηθούν μαζικές προσλήψεις μόνιμων γιατρών, νοσηλευτών  και επιστημόνων και να διασφαλιστούν ασφαλείς συνθήκες εργασίας με παροχή επαρκούς και κατάλληλου υγειονομικού  εξοπλισμού. 

Ως Πανελλήνια Ένωση Βιοεπιστημόνων επισημαίνουμε ότι μαζί με τους Υγειονομικούς την μάχη εναντίον της πανδημίας  την δίνουν και οι Βιολόγοι οι οποίοι/ες εργάζονται, με  εξαντλητικά ωράρια εργασίας,  υπό πρωτοφανείς συνθήκες  και με πολλή αυξημένη ευθύνη, σε δημόσια και ιδιωτικά διαγνωστικά εργαστήρια. Οι βιολόγοι με τεκμηριωμένη επιστημονική γνώση και εργαστηριακή επάρκεια, όχι μόνο πραγματοποιούν τη διάγνωση, αλλά κυρίως, δίνουν και τώρα τη μάχη για την πρόληψη και τη θεραπευτική αντιμετώπιση του SARS CoV-2. Η βιολογική έρευνα, στην οποία σημαντική συμβολή έχουν οι βιολόγοι,  σε όλον τον κόσμο και στη χώρα μας καλείται να αναπτύξει αξιόπιστες τεχνικές ανίχνευσης του ιού,  παράλληλα με ένα κατάλληλο εμβόλιο και φαρμακευτική αντιμετώπιση.

Ελάχιστη αναγνώριση του έργου και της προσφοράς  των βιολόγων  θα αποτελούσε:

α) η πρόσληψη περισσότερων βιολόγων στα διαγνωστικά εργαστήρια

β) η διευθέτηση από πλευράς Πολιτείας του θεσμικού πλαισίου εργασίας και των επαγγελματικών τους δικαιωμάτων, ένα χρόνιο αίτημα το οποίο απαιτεί άμεση επίλυση.

 

Για το ΔΣ της ΠΕΒ

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Απριλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Η. Μόσιαλος: Μόνο για τους μαθητές Γ΄Λυκείου και με ζώνες διδασκαλίας το άνοιγμα των σχολείων

Οι μαθητές, όντες ασυμπτωματικοί στις περισσότερες περιπτώσεις, τείνουν να κάνουν τη μεγαλύτερη διασπορά στον γενικό πληθυσμό

Σύμφωνα με τον Ηλία Μοσιαλο, καθηγητή  Πολιτικής της Υγείας στο London School of Economics και εκπρόσωπο της Ελληνικής Κυβέρνησης στους διεθνείς οργανισμούς για ζητήματα που αφορούν στον κορονοϊό, οι επιστημονικές μελέτες και το παράδειγμα της Κίνας αποδεικνύουν πως χρειάζεται ένα διάστημα 11-12 εβδομάδες από τα πρώτα μέτρα που λαμβάνονται, ώστε να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά ο ιός. Με δεδομένη τη χρονική στιγμή λήψης των πρώτων μέτρων που έλαβε η ελληνική κυβέρνηση, οι περιορισμοί αναμένεται να διατηρηθούν και τον Μάιο.

Όπως εξήγησε μιλώντας στην εκπομπή «Εξελίξεις live» του ΣΚΑΪ, η επιστροφή στην σχολική καθημερινότητα θα πρέπει να γίνει με μεγάλη προσοχή.

«Τα σχολεία δεν μπορούν να ανοίξουν κανονικά μέσα στους επόμενους μήνες, θα μπορούσε να γίνει μόνο για τους μαθητές της τελευταίες τάξης και με ζώνες διδασκαλίας», δήλωσε χαρακτηριστικά. «Προσωπικά, θα ήμουν πολύ διστακτικός με το να ανοίξουν πρώτα τα σχολεία», προσέθεσε εξηγώντας πως οι μαθητές αποτελούν τον μεγαλύτερο παράγοντα διασποράς του ιού, καθώς στις περισσότερες πτώσεις είναι ασυμπτωματικοί.

«Είναι ένα τεχνικό πρόβλημα το πώς θα γίνουν οι εξετάσεις, δεν είμαστε σε κανονικές συνθήκες, πρέπει να σκεφτούμε πως δεν βρισκόμαστε σε κανονικές συνθήκες», τόνισε ο καθηγητής, εξηγώντας πως δεν θα γίνει μια απόλυτη επιστροφή στην προηγούμενη καθημερινότητα. Τα σχολεία θα πρέπει να είναι από τους τελευταίους χώρους που θα ανοίξουν ξανά μαζικά, ενώ η όποια αποκλιμάκωση θα πρέπει να γίνει σταδιακά, κατέληξε ο Η. Μόσιαλος.

  


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Γεωργία
Τρίτη, 7 Απριλίου 2020
Επικαιρότητα
Αίτηση πανελληνίων
 Είμαι απόφοιτος,έκανα την αίτηση των πανελληνίων στο σχολείο που πήγαινα πέρσι,έστειλα το Μάιλ.Δεν μου έχουν απαντησει ότι είναι όλα οκ,ξέρω βέβαια ότι δεν χρειάζεται να απαντήσουν όμως ανησυχώ πολυ,.Λέτε να τους γράψω Μάιλ να ρωτήσω η να τους πάρω κάνα τηλεφωνο;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 7 Απριλίου 2020

Σχόλια (1)

  Στειλε τους εμαιλ να σου κανουν επιβεβαιωση παραλαβης. Κανονικα επρεπε να το κανουν εξ αρχης  απο μονοι τους ,για ενα τοσο ευαισθητο θεμα ...αλλα που να το σκεφτουν?

Εγω το εκανα  εξ αρχης σε δυο λυκεια του πειραια , τους ζητησα επιβεβαιωση ληψης και απαντησαν αμεσως

Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 8 Απριλίου 2020

Σχόλια (1)
Τι εννοεις σε δυο λυκεια? Σε ενα λυκειο κανει αιτηση ο καθενας. Εκανες εκ μερους αλλων?
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Τετάρτη, 8 Απριλίου 2020

Σχόλια (0)
 Σωστα το υπεθεσες , εκανα για την ξαδελφη μου στο 1ο και για την φιλη της στο 9ο.
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 4 από 11964 (119634 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11962
11963
11964
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Ευρωπαικό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Παρασκευή, 10 Απριλίου 2020 - 09:17
Σχόλια (0)

Γνώμες για υλη επαλ
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 23:06
Σχόλια (0)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

υλη με το παλιο συστημα
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 21:54
Σχόλια (1)

Απορία για 10%
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 21:47
Σχόλια (0)

Ποσοστό με το παλιό
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 20:33
Σχόλια (4)

Υλη πανελλαδικές ΕΠΑΛ
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 19:31
Σχόλια (4)

πανελληνιες
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 19:23
Σχόλια (1)


Επικαιρότητα
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 17:00
Σχόλια (1)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2020 ΒΓΗΚΕ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΛΗ
Πέμπτη, 9 Απριλίου 2020 - 15:20
Σχόλια (0)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012
Καθηγητής πανεπιστημίου και πολιτικός εμπλέκονται στα νέα Ζωνιανά
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2702 ημέρες
Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012
Ήττα των αρνητών του νόμου για τα ΑΕΙ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2702 ημέρες
Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012
To πείραμα της Κηφισιάς
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2702 ημέρες
Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012
Κίνημα... δεν ψηφίζω
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2702 ημέρες
Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012
Σπόνσορας καταλήψεων το ΑΠΘ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2702 ημέρες
Πέμπτη, 15 Νοεμβρίου 2012
Τέλος στην κατάληψη οτο Πανεπιστήμιο Αθηνών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2702 ημέρες
Σελίδα 4198 από 4415 (26486 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4197
4198
4199
4200
4413
4414
4415
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης