Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Εγκύκλιος για το πρόγραμμα κολύμβησης στα σχολεία (2019-2020)
 
Εφαρμογή του αντικειμένου της κολύμβησης στο πλαίσιο του μαθήματος Φυσικής Αγωγής στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση σχολικού έτους 2019-2020 στη Γ’ τάξη και όπου δύναται και στη Δ΄ τάξη των Δημοτικών σχολείων της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 20192020

Σκοπός της διδασκαλίας της κολύμβησης στους μαθητές και τις μαθήτριες στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση είναι η απόκτηση κολυμβητικής παιδείας/επάρκειας στοχεύοντας στην αποφυγή του πνιγμού, την εξοικείωση των παιδιών με το υδάτινο στοιχείο, την απόκτηση βιωματικής γνώσης των βασικών κανόνων ασφαλείας και υγιεινής, την ανάπτυξη της συνεργασίας και της κοινωνικότητας των μαθητών/τριών, παράγοντες οι οποίοι συμβάλλουν στην ολοκλήρωση της προσωπικότητάς τους.

Την ευθύνη οργάνωσης και υλοποίησης του μαθήματος έχουν οι Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης (σε όποιες από τις Διευθύνσεις Π.Ε. έχουν τοποθετηθεί) με τους ορισμένους από τους Περιφερειακούς Διευθυντές Π.Ε. και Δ.Ε. Συντονιστές Κολύμβησης, εκπαιδευτικούς κλάδου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα κατά προτεραιότητα στην κολύμβηση -οι οποίοι προέρχονται από την Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση- και εδρεύουν στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της επικράτειας. Στις Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στις οποίες έχουν τοποθετηθεί Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής και Σχολικού Αθλητισμού οι Συντονιστές κολύμβησης θα απασχολούνται στο χώρο διδασκαλίας του αντικειμένου της κολύμβησης (κολυμβητήρια).

Αρμοδιότητες και υποχρεώσεις Υπευθύνων Φυσικής Αγωγής Π.Ε. και Συντονιστών Κολύμβησης για την εφαρμογή του αντικειμένου της κολύμβησης

– Συνεργασία με τις Περιφέρειες ή και τους Δήμους για την άμεση εξασφάλιση μεταφορικών μέσων για τη δωρεάν μετάβαση των μαθητών/τριών από τις σχολικές μονάδες προς τα κολυμβητήρια και αντίστροφα.
-Προγραμματισμός ανά τρίμηνο για τα τμήματα τα οποία θα συμμετάσχουν σε συνεργασία με τις σχολικές μονάδες, σύμφωνα με το ωρολόγιο πρόγραμμα και τις διαθέσιμες ανά κολυμβητήριο διαδρομές.
-Συνεργασία με τη Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ. για τον αριθμό των μόνιμων εκπαιδευτικών ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής και των Πτυχιούχων Φυσικής Αγωγής που απαιτούνται για την εφαρμογή της διδασκαλίας της κολύμβησης.
-Έκθεση αξιολόγησης και καταγραφή στατιστικών στοιχείων ανά τρίμηνο και αποστολή τους στη Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ.
-Παρουσία των Συντονιστών Κολύμβησης στους χώρους διδασκαλίας του μαθήματος (κολυμβητήρια) για τον έλεγχο, την υποβοήθηση με συμμετοχή τους στη διδασκαλία, όπου κρίνεται αναγκαίο, καθώς και καταγραφή και άμεση επίλυση των προβλημάτων που πιθανόν να προκύψουν.

Οδηγίες για την εφαρμογή του αντικειμένου της κολύμβησης

1. Τα μαθήματα πραγματοποιούνται ανά τρίμηνο και ο αριθμός τους ορίζεται σε 10-12 ανά τμήμα. Σε ειδικές περιπτώσεις (π.χ. καιρικές συνθήκες κ.ά.) δύναται να ολοκληρωθούν σε περισσότερα από ένα τρίμηνο.
2. Τα μαθήματα υλοποιούνται εντός ενός συνεχόμενου διδακτικού δίωρου. Στο διδακτικό δίωρο περιλαμβάνεται ο χρόνος μετάβασης των μαθητών/τριών από και προς το χώρο διεξαγωγής της διδασκαλίας της κολύμβησης, η χιλιομετρική απόσταση και η διάρκεια της διδασκαλίας.
3. Τη διδασκαλία της κολύμβησης πραγματοποιούν μόνιμοι εκπαιδευτικοί κλάδου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής ή/και πτυχιούχοι Φυσικής Αγωγής προκειμένου να τηρείται η αναλογία 10:1 μαθητών/τριών ανά εκπαιδευτικό.
4. Ο συνοδός του Τμήματος, εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ11 Φυσικής Αγωγής, υποχρεούται να παρίσταται στο χώρο που βρίσκονται οι μαθητές/τριες που συνοδεύει (κολυμβητήριο και αποδυτήρια) κατά τη διδασκαλία του αντικειμένου της κολύμβησης.
Με την παρούσα καλούνται οι Υπεύθυνοι Φυσικής Αγωγής της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης και οι Συντονιστές Κολύμβησης, οι οποίοι έχουν ολοκληρώσει τις απαιτούμενες ενέργειες, να προχωρήσουν στην έναρξη της διδασκαλίας του αντικειμένου της κολύμβησης.
 

Δείτε εδώ την εγκύκλιο


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Εγγραφές Αλλαδαπών-Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ σε τμήματα ΑΕΙ
 
Ενημέρωση του υπ. Παιδείας

Εγγραφές σε Πανεπιστήμια των εισαγομένων με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών – Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε.

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων υπενθυμίζεται ότι οι εγγραφές των επιτυχόντων στα Τμήματα και τις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης με την ειδική κατηγορία Αλλοδαπών – Αλλογενών αποφοίτων λυκείων εκτός ΕΕ και αποφοίτων λυκείων ή αντίστοιχων σχολείων κρατών – μελών της Ε.Ε. θα πραγματοποιηθούν από 23 Σεπτεμβρίου μέχρι και 30 Σεπτεμβρίου 2019.

Στις ίδιες ημερομηνίες εγγράφονται:

1. Οι εισαγόμενοι της ειδικής κατηγορίας της παρ. 4Β1, του άρθρου 1 της με αρ.πρωτ. Φ.151/82115/Α5 Υπουργικής Απόφασης (ΦΕΚ 1873 Β’ 2017), προηγούμενων ετών,  άρρενες, απόφοιτοι Λυκείων της Κυπριακής Δημοκρατίας  που υπηρετούσαν τη θητεία τους στην Κύπρο και έχουν απολυθεί από τις τάξεις του στρατού, ύστερα από σχετική βεβαίωση της Κυπριακής Πολιτείας.

2. Οι εισακτέοι με την ως άνω κατηγορία ακαδημαϊκού έτους 2018-2019 που δεν είχαν αποκτήσει τη βεβαίωση ελληνομάθειας, μπορούν να εγγραφούν μέσα στην προθεσμία εγγραφής των νεοεισαγόμενων φοιτητών με την οικεία ειδική κατηγορία, εφόσον προηγουμένως έχουν αποκτήσει τη βεβαίωση αυτή. Σε αντίθετη περίπτωση ο εισαγόμενος χάνει το δικαίωμα εγγραφής του.

Για την εγγραφή τους οι επιτυχόντες ή το νομίμως εξουσιοδοτημένο από αυτούς πρόσωπο, καταθέτουν στη Γραμματεία της Σχολής ή του Τμήματος τα δικαιολογητικά τα οποία μπορούν να πληροφορηθούν είτε από τις Γραμματείες των Σχολών / Τμημάτων είτε από την αναλυτική εγκύκλιο εγγραφών με αρ. πρωτ. Φ.152/14636/Α5/20-09-2019 (ΑΔΑ: 658Φ4653ΠΣ-Β1Ρ) και η οποία αναρτάται στην ιστοσελίδα του Υπουργείου  (www.minedu.gov.gr, ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ- ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ-ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ- ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ).

Για την εγκύκλιο  εγγραφών πατήστε εδώ.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ε.Ε: 15 μαθητές ανά δάσκαλο ο μέσος όρος στην Πρωτοβάθμια
 
Γράφημα με αναλυτικά στοιχεία για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τα προγράμματα σπουδών

Αποκαλυπτικά στοιχεία για τους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και τα προγράμματα σπουδών στην Ευρωπαϊκή Ένωση δημοσιεύει η Eurostat.

Σύμφωνα με το σχετικό γράφημα που δημιούργησε το ΑΠΕ-ΜΠΕ, το 2017, σε επίπεδο Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης, υπήρχαν 29,3 εκατομμύρια μαθητές και 2,2 εκατομμύρια εκπαιδευτικοί στα κράτη μέλη της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Σε γενικές γραμμές, οι μαθητές εισέρχονται σε προγράμματα Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης σε ηλικία μεταξύ 5 και 7 ετών. Αυτά τα προγράμματα είναι συνήθως σχεδιασμένα για να παρέχουν στους μαθητές μια καλή βασική εκπαίδευση στην ανάγνωση, τη γραφή και τα μαθηματικά μαζί με μια στοιχειώδη κατανόηση άλλων θεμάτων όπως η ιστορία, η γεωγραφία, οι φυσικές και κοινωνικές επιστήμες, η τέχνη και η μουσική.

Σύμφωνα με τη Eurostat, σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση ο μέσος αριθμός μαθητών ανά δάσκαλο σε πρωτοβάθμιο επίπεδο το 2017 ήταν 14,7, αν και τα στοιχεία διαφέρουν μεταξύ των κρατών μελών της ΕΕ. Οι υψηλότερες αναλογίες μαθητών-εκπαιδευτικών αναφέρθηκαν στη Γαλλία (19,6), στη Ρουμανία (19,4) και στην Τσεχία (19,1).

Στο άλλο άκρο της κλίμακας, οι χαμηλότερες αναλογίες καταγράφηκαν στο Λουξεμβούργο (9,0), στην Ελλάδα (9,4) και στη Λιθουανία (10,6).

Σημείωση: Ο δείκτης μαθητών / δασκάλων υπολογίζεται διαιρώντας τον αριθμό των μαθητών ισοδύναμου πλήρους απασχόλησης με τον αριθμό των ισοδύναμων εκπαιδευτικών πλήρους απασχόλησης που διδάσκουν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Ο λόγος μαθητών-δασκάλων δεν πρέπει να συγχέεται με το μέσο μέγεθος της τάξης, καθώς δεν λαμβάνει υπόψη ειδικές περιπτώσεις, όπως το μικρό μέγεθος ομάδων μαθητών ειδικών αναγκών ή συγκεκριμένων θεματικών πεδίων ή η διαφορά μεταξύ του αριθμού των ωρών διδασκαλίας που παρέχονται από τους εκπαιδευτικούς και του αριθμού των ωρών διδασκαλίας που προβλέπονται για τους μαθητές. 

Δείτε το γράφημα:

grafima

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
Πίσω στα θρανία: Το Δίκτυο ΕΥΡΥΔΙΚΗ δημοσιεύει το σχολικό και ακαδημαϊκό ημερολόγιο για το 2019/20
 

Το Δίκτυο ΕΥΡΥΔΙΚΗ, το Ευρωπαϊκό Δίκτυο Πληροφόρησης για την οργάνωση και λειτουργία των εκπαιδευτικών συστημάτων στην Ευρώπη, δημοσιεύει δύο νέες εκθέσεις με τίτλο «The Organisation of School Time in Europe. Primary and General Secondary Education – 2019/20» (Οργάνωση του Σχολικού Χρόνου στην Ευρώπη. Πρωτοβάθμια και Γενική Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση – 2019/20) και «The Organisation of the Academic Year in Europe – 2019/20» (Οργάνωση του Ακαδημαϊκού Έτους στην Ευρώπη – 2019/20) από τη σειρά εκδόσεων Facts & Figures.

Αν θέλετε πληροφορίες για το πώς κατανέμονται οι γιορτές στο σχολικό έτος ή για τον αριθμό των σχολικών ημερών στο διδακτικό έτος στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, τότε αυτή είναι η έκθεση που θα πρέπει να διαβάσετε.

Σε 10 χώρες/περιφέρειες, το σχολείο γενικά αρχίζει τον Αύγουστο. Οι  χώρες όπου το σχολείο ξεκινά νωρίτερα είναι η Δανία και η Φινλανδία.

Οι ημέρες του σχολικού έτους ποικίλουν από 157,5 στην πρωτοβάθμια, όπως στη Φλαμανδική κοινότητα του Βελγίου, έως  200, όπως στη Δανία και την Ιταλία.

Η έκθεση με τίτλο «The Organisation of School Time in Europe. Primary and General Secondary Education – 2019/20»  δίνει στοιχεία για την οργάνωση του σχολικού έτους  στην Ευρώπη. Παρά τις διαφορές, υπάρχουν πολλές ομοιότητες μεταξύ των χωρών, ως προς  τη δομή του σχολικού έτους. Ο αριθμός των ημερών του σχολικού έτους είναι γενικά ίδιος στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, με μερικές εξαιρέσεις όπου ο αριθμός των ημερών στο σχολικό έτος είναι μεγαλύτερος στη δευτεροβάθμια από ότι στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση.

Η έκθεση με τίτλο: «The Organisation of the Academic Year in Europe – 2019/20» (Οργάνωση του Ακαδημαϊκού Έτους στην Ευρώπη – 2019/20) που αφορά το ακαδημαϊκό ημερολόγιο δίνει εθνικά στοιχεία για τη δομή το ακαδημαϊκού έτους (πότε ξεκινάει το ακαδημαϊκό έτος, τα εξάμηνα, τις αργίες, την περίοδο των εξετάσεων).

Στην έκθεση υπογραμμίζονται, οι διαφορές ανάμεσα στα πανεπιστημιακά και μη-πανεπιστημιακά προγράμματα.

Οι εκθέσεις αφορούν τις 38 Ευρωπαϊκές χώρες (43 εκπαιδευτικά συστήματα) που συμμετέχουν στο πρόγραμμα Erasmus + της Ε.Ε.

Οι εκθέσεις είναι διαθέσιμες στην αγγλική γλώσσα, στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Μονάδας του Δικτύου  ΕΥΡΥΔΙΚΗ, στους συνδέσμους: 

: https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/organisation-school-time-europe-primary-and-general-secondary-education-%E2%80%93-201920_en

και

https://eacea.ec.europa.eu/national-policies/eurydice/content/organisation-academic-year-europe-%E2%80%93-201920_en

 School Calendar 2019 20 vignette Academic Calendar 2019 20 vignette


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Τροποποιήσεις ωρολογίων προγραμμάτων Καλλιτεχνικών και Μουσικών Γυμνασίων και Λυκείων
 

Τροποποίηση της 100530/Δ2/21-06-2019 υπουργικής απόφασης (Β΄ 2581) με θέμα: «Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Καλλιτεχνικού Γυμνασίου και των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Γενικού Καλλιτεχνικού Λυκείου

Τροποποίηση της 100526/Δ2/21-06-2019 υπουργικής απόφασης (Β΄ 2629) με θέμα: «Ωρολόγιο Πρόγραμμα των μαθημάτων των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Μουσικού Γυμνασίου και των Α΄, Β΄ και Γ΄ τάξεων Γενικού Μουσικού Λυκείου (διόρθωση σφάλματος ΦΕΚ Β΄ 3022/26-07-2019)

Διαβάστε εδώ το ΦΕΚ


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΣτΕ: Αντισυνταγματικά τα προγράμματα σπουδών στα Θρησκευτικά
 
Αντισυνταγματικές κρίθηκαν οι αποφάσεις του πρώην υπ. Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου για τα προγράμματα σπουδών του μαθήματος

Ειδικότερα, σύμφωνα με σημερινή ανακοίνωση του ΣτΕ, με τις υπ΄ αριθμ. 1749 - 1752/2019 αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (προεδρεύων ο αντιπρόεδρος Αθανάσιος Ράντος και εισηγήτρια η Σύμβουλος Επικρατείας Παρασκευή Μπραΐμη) ακυρώθηκαν οι 101470/Δ2/16.6.2017 και 99058/Δ2/13.6.2017 αποφάσεις του υπουργού Παιδείας.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την ανακοίνωση του ΣτΕ, ακυρώθηκαν οι 101470/Δ2/16.6.2017 και 99058/Δ2/13.6.2017 αποφάσεις του υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, με τις οποίες καθορίστηκαν τα προγράμματα σπουδών του μαθήματος των θρησκευτικών αφενός του δημοτικού και του γυμνασίου και αφετέρου του λυκείου.

Ειδικότερα, σε σχέση με τη διδασκαλία του μαθήματος των Θρησκευτικών, η Ολομέλεια του Δικαστηρίου έκρινε, κατά πλειοψηφία, ότι πρέπει να επιδιώκεται η ανάπτυξη της ορθόδοξης χριστιανικής συνείδησης και ότι το μάθημα αυτό απευθύνεται αποκλειστικά στους ορθόδοξους χριστιανούς μαθητές.

Εξάλλου, σύμφωνα με το ΣτΕ, οι ετερόδοξοι, αλλόθρησκοι ή άθεοι μαθητές έχουν δικαίωμα πλήρους απαλλαγής από το μάθημα με την υποβολή σχετικής δήλωσης, η οποία θα μπορούσε να γίνει με μόνη την επίκληση λόγων θρησκευτικής συνείδησης. Η δε Πολιτεία οφείλει, εφόσον συγκεντρώνεται ικανός αριθμός μαθητών που απαλλάσσονται, να προβλέψει τη διδασκαλία ισότιμου μαθήματος προκειμένου να αποτραπεί ο κίνδυνος «ελεύθερης ώρας». Στην προκειμένη περίπτωση, όμως, τα επίδικα προγράμματα σπουδών, όπως προκύπτει από τους σκοπούς και το περιεχόμενό τους, δεν αποβλέπουν στην ανάπτυξη της θρησκευτικής συνείδησης των ορθόδοξων μαθητών, διότι τα μεν προγράμματα του δημοτικού και του γυμνασίου δεν περιέχουν ολοκληρωμένη -και διακριτή έναντι άλλων δογμάτων και θρησκειών- διδασκαλία των δογμάτων, ηθικών αξιών και παραδόσεων της ορθόδοξης εκκλησίας, το δε πρόγραμμα του λυκείου είναι αποσυνδεδεμένο από τη διδασκαλία αυτή.

Αντιθέτως, δίδεται ιδιαίτερη έμφαση είτε στην προβολή στοιχείων κοινών με τη διδασκαλία άλλων δογμάτων και θρησκειών (δημοτικό-γυμνάσιο) είτε στη διδασκαλία διαφόρων ηθικών και κοινωνικών ζητημάτων, τα οποία είτε είναι αντικείμενο κυρίως άλλων μαθημάτων (δημοτικό-γυμνάσιο) είτε είναι άσχετα ή και αντίθετα με την ορθόδοξη χριστιανική διδασκαλία (λύκειο).

Τελικά, κρίθηκε ότι τα επίδικα προγράμματα σπουδών έρχονται σε αντίθεση με τα άρθρα 16 παρ.2 και 13 παρ.1 του Συντάγματος, με το άρθρο 2 του Πρώτου Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της ΕΣΔΑ και με την Αρχή της Ισότητας (άρθρο 4 παρ. 1 του Συντάγματος, άρθρα 14 και 9 της ΕΣΔΑ).


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΝΕΩΝ EΛΛΑΔΑΣ-ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΣ «WORK AND HOLIDAY VISA»
 Η Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης καλεί τους νέους που επιθυμούν να λάβουν μέρος στο πρόγραμμα κινητικότητας για νέους  Ελλάδας-Αυστραλίας (Work and Holiday Visa) και έχουν συμπληρώσει το 18ο έτος της ηλικίας τους αλλά δεν έχουν συμπληρώσει το 31ο , να υποβάλουν τις αιτήσεις τους για τη χορήγηση της επιστολής-βεβαίωσης, η οποία περιλαμβάνει δήλωση ότι η Ελληνική Κυβέρνηση έχει συναινέσει ως προς την παραμονή των Ελλήνων νέων στο Μέρος Υποδοχής (Αυστραλία) και τα απαραίτητα δικαιολογητικά από τις 20/09/ 2019 έως τις 20/10/2019.

Οι προϋποθέσεις συμμετοχής στο εν λόγω πρόγραμμα καθορίζονται στο αρθ. 1 του νόμου 4353/2015 (ΦΕΚ 173 Α’). Τα δικαιολογητικά, η διαδικασία επεξεργασίας τους και οι προϋποθέσεις χορήγησης ή μη της επιστολής-βεβαίωσης, με την οποία η Ελληνική Κυβέρνηση συναινεί για την παραμονή των ελλήνων νέων στην Αυστραλία, καθορίζονται στην αριθ.212712/05.12.2017 ΚΥΑ (ΦΕΚ Β’4488).

Οι αιτήσεις θα υποβάλλονται αυτοπροσώπως ή με εξουσιοδότηση ή ταχυδρομικώς στο Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά Βίου Μάθησης, Αυτοτελές Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Θεμάτων, Αν.Παπανδρέου 37, 151 80 Μαρούσι Αττικής.

Περισσότερες πληροφορίες για το πρόγραμμα μπορούν να λάβουν οι ενδιαφερόμενοι στην ηλεκτρονική σελίδα: https://www.mfa.gr/australia/en/greece/greece-and-australia/work-and-holiday-visa.html και για την έκδοση της επιστολής-βεβαίωσης από το Αυτοτελές Τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Θεμάτων: neagenia.int@minedu.gov.gr.

Η Πρόσκληση  σε μορφή pdf 

Η Πρόσκληση σε μορφή doc


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Αθηνά
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Σεμινάρια
Πιστέυετε οτι μπορεί κάποιος να ασχοληθεί με ένα επαγγελματικό τομέα μόνο μέσω σεμιναρίων?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 ως βοηθός ίσως ναι
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Anna
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
SOS
 Έβαλα στα στοιχεία τρίτου προσώπου το ίδιο όνομα με τα δικά μου στην ηλεκτρονική εγγραφή. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα μπορέσω να γραφτώ? 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
ποσο βλημα μπορει να εισαι παιδακι μου.Εσυ τωρα θα σπουδασεις σε Πανεπιστημιο!!Ουτε για βοιδοσχολη εισαι...
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 " Έβαλα στα στοιχεία τρίτου προσώπου το ίδιο όνομα με τα δικά μου στην ηλεκτρονική εγγραφή. "

 

ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ Η ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΟΥ. ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 οχι αννα  μη ανησυχεις  ολα καλα
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 εχεις ηδη παρει απαντηση. μην επανερχεσαι. εκτιθεσαι.
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Μάριος
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα
Κοινωνιολογία

 Παιδιά οκ το καταλαβαίνω πως οι κοινωνιολογίες κλπ είναι κορεσμένα επαγγέλματα αλλά για εμάς που θέλουμε να περάσουμε κ δε τα καταφέραμε τι θα γίνει;😂

Γιατί να μην υπάρχουν ιεκ;

έστω δημόσια. 

Βαρέθηκα να βλέπω διοικηση επιχειρήσεων κλπ. 

Δεν θέλουμε όλοι να γίνουμε λογιστές..  


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 καλα ρε Μαριε,ντιπ ντουβαρ εισαι και δεν μπορεσες να περασεις ;Πλακα μας κανεις;
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Αλλη δουλεια δεν εχεις εσυ ρε που πας κ γραφεις μαλακιες σε ολα τα ποστ...μια λεξη ξερεις να λες κ αυτη το ντουβαρι ελεος!!!
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

φετος με 11.000 περνουσες κοινωνιολογια στη μυτιληνη. παρα πολυ χαμηλα μορια. και αν δεν ειχες συγκεντρωσει ουτε καν αυτα τα μορια θα μπορουσες να ξαναπροσπαθησει.

αν κατι το αγαπας το παλευεις για να το εχεις. ακομα και δουλεια να εκανες συγχρονως μπορουσες για να εκπληρωσεις την επιθυμια σου στην περιπτωση που υπηρχε οικονομικο προβλημα 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 20 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 Μαριε να μην απορεις.

Η διοικηση επιχειρησεων  δεν ειναι επιστημη ειναι  μια διδαχη μεθοδολογιας τυπου  πασπαρτου.

Κολαει παντου ,απο security ως πρωθυπουργος , εξ ου και το μεγαλο ενδιαφερον.

Εχει φτηνους καθηγητες και στην ελλαδα δεν χρειαζεται εργαστηρια  

Αντιθετα η κοινωνιολογια ειναι επιστημη ,εχει ακριβους καθηγητες και δεν κολαει παντου , εχεις ακουσει εσυ security κοινωνιολογο? . Οι γνωσεις του τον εμποδιζουν να εκτελεσει το εργο αυτο.

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Σάββατο, 21 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

Είναι να το συζητάς?

Άμα τελειώσεις κοινωνιολόγος έλυσες το πρόβλημα της ζωής σου. Διαλέγεις που θα πας, σε παρακαλάνε για δουλειά κι από χρήματα μάτσοοοοοοοοοοοο!

Άσε δε η βαρύτητα που έχει το πτυχίο αυτό!!!!! Ποιά διοικηση επιχειρήσεων, ποια πολυτεχνία, ποιά οικονομικά, ποιά νομικά. Τις πλάκας.

Τελικά όπως είχε πει και κάποιος παλιότερα το μεγαλύτερο πτυχίο είναι η Μ Α Λ Α Κ Ι Α !!!!!

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 5 από 11779 (117788 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11777
11778
11779
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Αλίμονο στα παιδιά
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019 - 00:37
Σχόλια (0)

Παδα
Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019 - 16:17
Σχόλια (3)

Φροντηστήρια Ολλανδικών
Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019 - 15:25
Σχόλια (0)

ΙΚΥ ΕΚΟ
Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019 - 14:14
Σχόλια (9)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Απορια
Δευτέρα, 23 Σεπτεμβρίου 2019 - 12:40
Σχόλια (4)

Δημόσια Διοίκηση Παντείου
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019 - 15:15
Σχόλια (9)

Εστια
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019 - 13:45
Σχόλια (4)

ΒΑΣΗ 10?
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019 - 12:58
Σχόλια (1)

Φροντιστηριο
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019 - 12:51
Σχόλια (2)

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΉ
Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2019 - 06:36
Σχόλια (0)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Η εξεταστέα ύλη για τη Γ' Λυκείου 2019-2020
Σχόλια (4)
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019
Μαθητής προσπάθησε να αυτοκτονήσει στην Πάτρα λόγω bullying
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019
Προκήρυξη: Νέες προσλήψεις στα σχολεία για Διαπολιτισμική Εκπ/ση
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ώρες
Τρίτη, 24 Σεπτεμβρίου 2019
Οριστικοί πίνακες κατάταξης ωρομισθίων εκπαιδευτών ΔΙΕΚ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Σελίδα 1 από 4275 (25645 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4273
4274
4275
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης