Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Πολυνομοσχέδιο COVID: Όλες οι νέες διατάξεις για την Παιδεία που ψηφίστηκαν χτες (ΦΕΚ)

Αποσπάσεις, προσλήψεις αναπληρωτών, καθαριότητα σχολείων, τηλεμαθήματα, μετεγγραφές, άδειες γονέων και εκπαιδευτικών, τοποθετήσεις ΕΕΠ-ΕΒΠ, και πολλά άλλα

Δημοσιεύτηκε σήμερα σε ΦΕΚ ο ν. 4722/2020 που αφορά στην Κύρωση:

α) της από 10.8.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Επείγουσες ρυθμίσεις αντιμετώπισης εκτάκτων αναγκών του Εθνικού Συστήματος Υγείας, προστασίας από τη διασπορά του κορωνοϊού COVID-19, στήριξης της αγοράς εργασίας και διευκόλυνσης της εκπαιδευτικής διαδικασίας» (A΄ 157) και β) της από 22.8.2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου «Έκτακτα μέτρα για την ενίσχυση των αστικών συγκοινωνιών, την προμήθεια μέσων ατομικής προστασίας και την πρόσληψη προσωπικού καθαριότητας των σχολικών μονάδων, τη στήριξη των τουριστικών επιχειρήσεων και της αγοράς εργασίας και την ενίσχυση της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας προς αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19, καθώς και τη στήριξη των πλημμυροπαθών της Εύβοιας που επλήγησαν κατά τις πλημμύρες της 8ης και 9ης Αυγούστου 2020» (Α΄ 161) και άλλες διατάξεις για την αντιμετώπιση των συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλων επειγόντων ζητημάτων

Σε ότι αφορά το υπουργείο Παιδείας, στο πολυνομοσχέδιο υπάρχουν οι εξής διατάξεις:

Άρθρο δέκατο έβδομο

Παροχή σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης

Το πρώτο εδάφιο της παρ.  1 του άρθρου  63 του ν. 4686/2020 (Α΄ 96) αντικαθίσταται ως εξής: “Παρέχεται, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης και υπό τους ειδικότερους όρους, τις προϋποθέσεις και την έκταση που αποφασίζονται κατά περίπτωση από τον Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση με χρήση μέσων τεχνολογίας σε μαθητές πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν διά ζώσης την εκπαιδευτική διαδικασία είτε λόγω καθολικής ή μερικής αναστολής ή απαγόρευσης ή εκ περιτροπής λειτουργίας εκπαιδευτικής δομής είτε για άλλο λόγο που ανάγεται σε έκτακτο ή απρόβλεπτο γεγονός.”.

Άρθρο τέταρτο

Προμήθεια μέσων ατομικής προστασίας μαθητών και εκπαιδευτικών από την πανδημία του κορωνοϊού

Άρθρο 16

Άδεια των γονέων λόγω νόσησης των τέκνων από τον κορωνοϊό COVID -19

Άρθρο 35

Προσλήψεις προσωρινών αναπληρωτών εκπαιδευτικών και μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού κατά το διδακτικό έτος 2020-2021

Άρθρο 36

Χρηματοδότηση από το  συγχρηματοδοτούμενο σκέλος του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της πληρωμής προσωρινών αναπληρωτών κατά το διδακτικό έτος 2020-2021

Άρθρο 37

Καθορισμός ωρολόγιου εβδομαδιαίου προγράμματος για την πρωτοβάθμια εκπαίδευση για το σχολικό έτος 2020-2021

Άρθρο 38

Θέματα Επιτροπής κατ’ εξαίρεση Μετεγγραφών

Άρθρο 39

Προσωπικό καθαριότητας Δημόσιων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης, Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας και άλλων σχολικών μονάδων

Άρθρο 40

Πιστοποίηση εκπαιδευτικής επάρκειας ως προϋπόθεση συμμετοχής εκπαιδευτών σε προγράμματα μη τυπικής εκπαίδευσης

Άρθρο 41

Παράταση προθεσμίας πιστοποίησης προγραμμάτων σπουδών Κέντρων Διά Βίου Μάθησης (Κ.Δ.Β.Μ.)

Άρθρο 42

Ειδικότερες ρυθμίσεις για τη διαδικασία προσωρινής τοποθέτησης νεοδιοριζόμενων μόνιμων εκπαιδευτικών, μελών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.

Άρθρο 43

Αρμοδιότητα οργάνων για προσωρινή αναστολή λειτουργίας τμημάτων και σχολικών μονάδων, δημόσιων και ιδιωτικών

Αρθρο 44

Παράταση προθεσμίας μεταγραφής ληξιαρχικών και προξενικών αρχών 

Δείτε όλο το ΦΕΚ εδώ 

 

Πηγή: alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Νέα εγκύκλιος με οδηγίες και για ταυτόχρονη μετάδοση μαθημάτων - Προθεσμία δήλωσης ευπαθών ομάδωνv

Οι γονείς καλούνται να προσκομίσουν έως και Παρασκευή 18-09-2020 δικαιολογητικά που βεβαιώνουν ότι εμπίπτουν στις ομάδες αυξημένου κινδύνου

Οδηγίες για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση απέστειλε με εγκύκλιό του το υπουργείο Παιδείας στα σχολεία. Και σε αυτή την εγκύκλιο προβλέπεται ξανά η ταυτόχρονη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υπό τη μορφή ταυτόχρονης διδασκαλίας σε μαθητές/τριες, οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε μαθητές/τριες οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία

Συγκεκριμένα, στην εγκύκλιο, με τίτλο "Οδηγίες προς Διευθυντές και Εκπαιδευτικούς Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπ/σης για τη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση κατά το σχολικό έτος 2020-21", αναφέρεται μεταξύ άλλων:

1. Όλως εξαιρετικά, μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους 2020-2021 και εφόσον παραμένει ο κίνδυνος διασποράς του κορωνοϊού COVID-19, οι σχολικές μονάδες της Π/θμιας και της Δ/θμιας εκπαίδευσης υποχρεούνται να παρέχουν σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε μαθητές/τριες, που δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία, την εκπαιδευτική διαδικασία. Σύμφωνα με την από 10-09-2020 εισήγηση του ΙΕΠ, η διάρκεια του εξ αποστάσεως μαθήματος συνιστάται να είναι από 30 έως και 45 λεπτά, ενώ ο αριθμός μαθητών/τριών δεν θα πρέπει να υπερβαίνει το μέγιστο αριθμό φυσικού τμήματος που προβλέπεται στις κείμενες διατάξεις.

2. Σε ποιες περιπτώσεις παρέχεται η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση

Η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση παρέχεται: (α) Στους μαθητές/τριες τμημάτων σχολικών μονάδων ή ολόκληρων σχολικών μονάδων που τελούν σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, ως μέτρο για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 και για όσο χρονικό διάστημα παραμένουν σε αυτό το καθεστώς. (β) Στους μαθητές/τριες τμημάτων σχολικών μονάδων ή ολόκληρων σχολικών μονάδων που λειτουργούν κανονικά, ήτοι δεν τελούν σε καθεστώς προσωρινής αναστολής ή απαγόρευσης λειτουργίας, οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία, καθώς: (i) ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου του άρθρου 8 της υπό στοιχεία Δ1α/ΓΠ.οικ.55339/20-8-9-2020 (ΦΕΚ 3780 τΒ΄) ΚΥΑ των Υπουργών Ανάπτυξης, Επενδύσεων, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Υγείας, Εσωτερικών, Υποδομών και Μεταφορών, (ii) συνοικούν με πρόσωπο το οποίο νοσεί από κορωνοϊό COVID-19, (iii) νοσούν οι ίδιοι από κορωνοϊό COVID-19 (iv) έχουν υποβληθεί σε μοριακή διαγνωστική εξέταση για τον κορωνοϊό COVID-19 και για όσο χρόνο αναμένουν την έκδοση του αποτελέσματος.

3. Με ποιον τρόπο εφαρμόζεται η σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση:

Μαθητές/τριες της περίπτωσης (2α)

Στους μαθητές/τριες της περίπτωσης αυτής, παρέχεται σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, όπου τόσο οι εκπαιδευτικοί όσο και οι μαθητές/τριες συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία. Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/την Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και κοινοποιείται στον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Μαθητές/τριες της περίπτωσης (2β)

Στους μαθητές/τριες της περίπτωσης αυτής, παρέχεται ταυτόχρονη σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση, υπό τη μορφή ταυτόχρονης διδασκαλίας σε μαθητές/τριες, οι οποίοι συμμετέχουν στο μάθημα με φυσική παρουσία και σε μαθητές/τριες οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία. Το πρόγραμμα της σύγχρονης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης καθορίζεται από τον/την Διευθυντή/ντρια της σχολικής μονάδας σε συνεργασία με τον οικείο Σύλλογο Διδασκόντων, με ανάλογη τήρηση των εκάστοτε ισχυουσών οδηγιών του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Ειδικά για τους μαθητές που θα απουσιάσουν καθ’ όλη τη διάρκεια των έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση του κορωνοϊού COVID-19 (περίπτωση 2β.i) και εφόσον η εφαρμογή της ταυτόχρονης σύγχρονης εξ αποστάσεως διδασκαλίας καθίσταται δυσχερής, κατόπιν αιτιολογημένης αποφάσεως του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, παρέχεται η εναλλακτική δυνατότητα σχηματισμού τμημάτων, στα οποία τόσο ο εκπαιδευτικός όσο και οι μαθητές συμμετέχουν αποκλειστικά εξ αποστάσεως στην εκπαιδευτική διαδικασία («διαδικτυακά τμήματα»).

Στα διαδικτυακά τμήματα ο ελάχιστος και ο μέγιστος αριθμός μαθητών καθορίζονται βάσει των κείμενων διατάξεων. Η συγκρότηση των διαδικτυακών τμημάτων πραγματοποιείται με την ακόλουθη διαδικασία: Ο Διευθυντής/ντρια της σχολικής μονάδας ενημερώνει τον οικείο Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος που θα απαρτίζεται είτε από μαθητές μόνο της συγκεκριμένης σχολικής μονάδας είτε διαφορετικών σχολικών μονάδων, ανά τάξη και ανά μάθημα. Σε περίπτωση που ο αριθμός μαθητών που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου στην οικεία Διεύθυνση Εκπαίδευσης δεν επαρκεί για τον, σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις, σχηματισμό τμήματος, ο Διευθυντής Εκπαίδευσης ενημερώνει τον οικείο Περιφερειακό Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης. Κατ’ αναλογία με τα ανωτέρω, σε περίπτωση μη σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος σε επίπεδο Περιφερειακής Διεύθυνσης, ο Περιφερειακός Διευθυντής Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ενημερώνει τη Γενική Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, ώστε να διερευνηθεί η δυνατότητα σχηματισμού διαδικτυακού τμήματος από μαθητές που ανήκουν σε περισσότερες από μία Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης.

Τα διαδικτυακά τμήματα συγκροτούνται με απόφαση:

(i) του οικείου Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν μόνο σε μαθητές της οικείας Διεύθυνσης, (ii) του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, εφόσον αφορούν σε μαθητές που ανήκουν σε περισσότερες από μία Διεύθυνση Εκπαίδευσης, και (iii) της Γενικής Γραμματέως Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής, εφόσον αφορούν σε μαθητές που ανήκουν σε περισσότερες από μία Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης. Στις σχολικές μονάδες ιδιωτικής εκπαίδευσης, τα διαδικτυακά τμήματα συγκροτούνται και λειτουργούν με απόφαση του Διευθυντή της σχολικής μονάδας, η οποία κοινοποιείται στον οικείο Διευθυντή Εκπαίδευσης. Την ομαλή λειτουργία των διαδικτυακών τμημάτων και τον γενικότερο συντονισμό εφαρμογής αυτών αναλαμβάνει ο έχων συγκροτήσει τα εν λόγω τμήματα. Επισημαίνεται ότι σε περίπτωση που για οποιονδήποτε λόγο δεν είναι εφικτή η δημιουργία διαδικτυακού τμήματος σε οποιοδήποτε επίπεδο, ο Διευθυντής της σχολικής μονάδας, σε συνεργασία με τον Σύλλογο Διδασκόντων, οφείλει να διασφαλίσει ότι θα παρέχεται ταυτόχρονη σύγχρονη εξ αποστάσεως διδασκαλία στους μαθητές/τριες οι οποίοι δεν δύνανται να παρακολουθήσουν με φυσική παρουσία την εκπαιδευτική διαδικασία.

Δείτε όλη την εγκύκλιο εδώ 

 

Πηγή: minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Νέα, ψηφιακή εποχή για τα Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία:προηγμένο περιβάλλον αναζήτησης, εύχρηστα εργαλεία για όλους

 Η υπηρεσία  Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία άλλαξε, παρέχοντας νέα, εύχρηστα εργαλεία αναζήτησης σε μαθητές και εκπαιδευτικούς, που πλέον θα μπορούν να πλοηγούνται στον ιστότοπο και να εντοπίζουν ευκολότερα το αντικείμενο αναζήτησής τους, χρησιμοποιώντας λέξεις-κλειδιά και φίλτρα.

 Η πλατφόρμα e-books, η οποία ανήκει στην "οικογένεια" του "Φωτόδεντρου", αποτελεί μια σύγχρονη on-line ψηφιακή βιβλιοθήκη που περιλαμβάνει  όλα τα σχολικά βιβλία για Δημοτικό, Γυμνάσιο, Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. σε ψηφιακή μορφή, σχολικά βιβλία μαθητή σε μορφή iBook, σχολικά βιβλία για αμβλύωπες καθώς και πάνω από 160 διαδραστικά σχολικά βιβλία με εικονίδια, προσομοιώσεις, πειράματα κ.ά. Μπορείτε να τη βρείτε εδώ: http://ebooks.edu.gr/ebooks/

 Μέσω της αναβαθμισμένης αναζήτησης, είτε μέσω μιας λέξης-κλειδί, είτε με τη χρήση φίλτρων  που αφορούν στην εκπαιδευτική βαθμίδα, την τάξη, τον τύπο βιβλίου, τη θεματολογία αλλά και το γνωστικό αντικείμενο, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να έχουν εύκολα και γρήγορα, με μερικά μόλις "κλικ", άμεση πρόσβαση στην πληροφορία ή στην διαδραστική εμπειρία που παρέχει το «Φωτόδεντρο Διαδραστικά Σχολικά Βιβλία». 

 Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων  Νίκη Κεραμέως δήλωσε: «Το νέο, προηγμένο περιβάλλον αναζήτησης στα ψηφιακά Σχολικά Βιβλία και τα μαθήματα διευκολύνει σημαντικά τη λειτουργικότητά τους και τα καθιστά ακόμη πιο χρήσιμα εργαλεία για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Η αξιοποίηση των δυνατοτήτων της τεχνολογίας προς όφελος της εκπαιδευτικής κοινότητας αποτελεί προτεραιότητα, και η περαιτέρω καλλιέργεια των ψηφιακών δεξιοτήτων των μαθητών και των εκπαιδευτικών μας, και μέσω των εργαστηρίων δεξιοτήτων, κινείται σε αυτή την κατεύθυνση.»

Η υπηρεσία διαδραστικά σχολικά βιβλία άλλαξε! Εδώ το έγγραφο

 

Πηγή: minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Τα σημερινά θέματα των Επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων

Για τα θέματα στο μάθημα Γραμμικό Σχέδιο πατήστε εδώ.

Για τις οδηγίες σύνθεσης πατήστε εδώ.


Πηγή: minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Φοιτητές αντιδρούν για τα εξ αποστάσεως μαθήματα
 Πανεπιστήμιο Αιγαίου: Φοιτητές αντιδρούν για τα εξ αποστάσεως μαθήματα Φοιτητές που φοιτούν στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου αντιδρούν στην απόφαση των Τμημάτων Στατιστικής και Αναλογιστικών - Χρηματοοικονομικών και στο Μαθηματικών σύμφωνα με την οποία τα μαθήματα θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά εξ αποστάσεως - Συλλέγουν ηλεκτρονικές υπογραφές μέσω του avaaz.org.
 
"Στις 11 Σεπτεμβρίου το Πανεπιστημιο Αιγαιου Σαμου ανακοίνωσε ότι στο Τμήμα Στατιστικής και Αναλογιστικών - Χρηματοοικονομικών και στο Τμήμα Μαθηματικών τα  μαθήματα θα γίνονται αποκλειστικά εξ αποστασεως και εκκρεμεί η απαντηση του Τμήματος Μηχανικών Πληροφοριακών και Επικοινωνιακών Συστημάτων. Είμαστε αντίθετοι στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση στο Τμήμα μας, καθως το δεύτερο εξάμηνο του 2020, μετά την πανδημία του κορωνοϊού, αντιμετωπίσαμε σοβαρές δυσκολίες. Ενδεικτικά παραθέτουμε τις παρακάτω: Εμφανίστηκαν πολλά προβλήματα στην πλατφόρμα εκπαίδευσης, συγκεκριμενα στο e-class. Μετά την είσοδο 50-60 ατομων παρατηρούνταν διακοπές καθως και προβληματα σύνδεσης, πρόσθετα σε αυτά που αντιμετώπιζαν οι φοιτητες είτε λόγω του δικτύου ή ακόμα και των προσωπικών τους υπολογιστών. Πολλοί διδάσκοντες και διδάσκουσες αδυνατούσαν να δώσουν επαρκείς εξηγήσεις στο μάθημά τους, πιθανότατα λόγω των δυσκολιών της τηλε-εκπαίδευσης. Oι ίδιοι διδάσκοντες και διδάσκουσες ήταν όμως άριστοι στις διά ζώσης παραδόσεις σύμφωνα με τους φοιτητές και φοιτήτριες, γεγονός που υποδηλώνει ότι η τηλεκπαίδευση υποβάθμισε την ποιότητα των μαθημάτων αυτών.
 
Απολύτως  λογικό, αν συλλογιστούμε ότι χάνεται η αμεσότητα με τον καθηγητή. Πολλοί διδάσκοντες και διδάσκουσες, και ειδικότερα σε μαθήματα όπου είναι αναγκαία η καταγραφή μαθηματικών τύπων ή σχεδίων, δεν μπορούσαν να τα αναπαραστήσουν ηλεκτρονικά ή τα άφηναν  ημιτελή. Εξίσου αποτυχημένη ήταν και η προσπάθεια οι τύποι αυτοί να γραφούν με το ποντίκι. Μεγάλη ήταν η δυσκολία στην επίλυση αποριών είτε λόγω του όγκου των ερωτήσεων που συγκεντρώνονταν ή ακόμα επειδή στη Σχολή μας είχαν κλειστά μικρόφωνα, ώστε  να μην υπερφορτωθεί το σύστημα. Ταυτόχρονα, η πληκτρολόγηση των ερωτήσεων ελάχιστες φορές ήταν αποτελεσματική, ιδιαίτερα μάλιστα όταν οι ερωτήσεις χρειάζονταν επιπλέον διευκρινήσεις. Για τον λόγο αυτό, συχνά είχαμε την απάντηση: «Δεν μπορώ να σε βοηθήσω, δεν καταλαβαίνω». Πολλοί φοιτητές και φοιτήτριες δεν έχουν προσωπικό υπολογιστή και αναγκάζονταν να παρακολουθούν τα ηλεκτρονικά μαθήματα μέσω του κινητού τους. Είναι βεβαίως γνωστό ότι από μία τόσο μικρή οθόνη είναι σχετικά ανέφικτη η σωστή παρακολούθηση του μαθήματος και, πολύ περισσότερο, η ανταπόκριση στις εξετάσεις. Το ίντερνετ είναι αναξιόπιστο όσον αφορά τη σύνδεσή του και πολλοί φοιτητές και φοιτήτριες έτυχε να χάσουν την προσβασή τους είτε σε περιόδους μαθημάτων είτε σε περιόδους εξεταστικής, με όλα τα αρνητικά επακόλουθα.
 
Αξίζει να αναφέρουμε ότι το Πανεπιστήμιο δεν προσφέρει κάποιο δωρεάν πρόγραμμα συνδρομής στο Internet και για τους φοιτητές και φοιτήτριες που δεν έχουν τη δυνατότητα για να αγοράσουν οι ίδιοι πρόγραμμα είναι επιπλέον οικονομική επιβάρυνση. Οι εξετάσεις ηλεκτρονικά είχαν ανυπέρβλητες δυσκολίες για τους περισσότερους φοιτητές και φοιτήτριες. Περιορισμένος χρόνος και ερωτήσεις υψηλής δυσκολίας επιδείνωσαν τα πράγματα, όταν μάλιστα δεν μπορούσαν να επιλυθούν οι απορίες μας και να εντοπιστούν τα λάθη μας ηλεκτρονικά στη διάρκεια της εξέτασης. Ειδικότερα, όταν οι διδάσκοντες ή διδάσκουσες δεν αντιλαμβάνονταν τη δυσκολία που έχουν μερικοί φοιτητές, για διάφορους λόγους, να εξεταστούν ηλεκτρονικά. Εάν τα μαθήματα γίνουν εξ αποστάσεως, πιθανόν και οι πρόοδοι θα διεξαχθούν ηλεκτρονικά, με όλα τα παραπάνω προβλήματα.
 
Από τον Μάρτιο, όταν λόγω πανδημίας ξεκίνησε η περίοδος αναστολής της δια ζώσης εκπαίδευσης, όπως ήταν φυσικό, πολλοί φοιτητές και φοιτήτριες επέστρεψαν στον μόνιμο τόπο κατοικίας τους, ώστε να αποφύγουν και την πλήρη απομόνωσή τους. Ωστόσο, συνέχιζαν να πληρώνουν το ενοίκιο στη κατοικία που είχαν νοικιάσει, ταυτόχρονα και τα πάγια έξοδά της. Αν θα συνεχίσουν τα εξ αποστάσεως μαθήματα, προκύπτουν τα εξής προβλήματα: ή να εξακολουθήσουν να πληρώνουν το ενοίκιό τους, αν έχουν υπογράψει συμβόλαιο που δεν μπορούν να λύσουν, ή να  μεταφέρουν  τα προσωπικά τους αντικείμενα για λίγους μήνες, με πρόσθετο κόστος, για πολλές οικογένειες μάλιστα δυσβάστακτο. Πιθανόν αρκετοί να εγκαταλείψουν και εντελώς τις σπουδές τους.
 
Ο Covid-19 είναι μία μεγάλη απειλή, για την οποία σίγουρα πρέπει να ληφθούν τα αναγκαία μέτρα. Όμως, αν παιδιά της προσχολικής, της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να παρακολουθούν τα διά ζώσης μαθήματα με τις κατάλληλες οδηγίες για την υγειονομική προστασία,  δεν  θεωρούμε ότι η Σχολή μας δεν μπορεί να βρει κάποιες ανάλογες λύσεις, ούτε ότι οι φοιτητές και οι φοιτήτριες δεν θα μπορέσουν να ακολουθήσουν τις οδηγίες και να προστατευτούν. Κατανοούμε ότι είναι δύσκολο να εφαρμοστεί η διά ζώσης εκπαίδευση σε όλο το εύρος των μαθήματων και για τον λόγο αυτό ζητάμε μία συνδυαστική μέθοδο, ώστε να ελαχιστοποιήσουμε τα προαναφερθέντα προβλήματα." Η ηλεκτρονική ψηφοφορία στο avaaz.org

Πηγή: Foititikanea.gr













Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
.
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΑΠΟ ΕΠΑΛ (ΑΠΟΡΙΑ)

 Καλησπέρα θα ήθελα όποιος γνωρίζει να μου λύσει μια απορία. Γράφτηκα σε ένα εσπερίνο ΕΠΑΛ

στην Β' τάξη για παρακολούθηση μόνο των μαθημάτων της ειδικότητας Βοηθός Φαρμακείου (κατέχω απολυτήριο

λυκείου). Μόλις τελειώσω λοιπον μετά από 2 χρόνια, κάνω και την πρακτική μου 1 χρόνο και δώσω και τις απαραί-

τητες εξαιτάσεις στην πρυτανεία της Φαρμακευτικής για την άδεια άσκησης εργασίας, γνωρίζει κάποιος ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ να δώσω και τις εξετάσεις πιστοποίησης που δίνουν και αυτοί που έχουν πάει σε ΙΕΚ? 

Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων. 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (0)
 πρακτική 1 έτος μάλλον εννοείς έτος μαθητείας. Μόλις τελείωσεις το νυχτερινό ΕΠΑΛ θα έχει πτυχίο βοηθού φαρμακοποιού επιπέδου 4 και με το έτος μαθητείας πας στο επίπεδο 5 ΕΦΟΣΟΝ, ναι, πετύχεις και στις σχετικές εξετάσεις πιστοποίησης
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Σταθερό ενδιαφέρον φοιτητών για Erasmus στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
 Σταθερό ενδιαφέρον φοιτητών για Erasmus στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Περίπου 400 αιτήσεις φοιτητών για τη φετινή χρονιά, με την εξέλιξη να καθορίζεται από την πανδημία. Εντονο ενδιαφέρον εκδηλώνεται για το πρόγραμμα Erasmus του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, με 400 αιτήσεις να έχουν υποβληθεί από την αρχή της χρονιάς.
 
Με την πανδημία να προκαλεί ανατροπές, όλοι βρίσκονται σε αναμονή των εξελίξεων, προκειμένου να ακολουθήσουν το πρόγραμμα κινητικότητας και ανταλλαγής γνώσεων ή να τροποποιήσουν ενδεχομένως, τα σχέδιά τους. «Το πρόγραμμα θα εξελιχθεί σύμφωνα με τα δεδομένα που θα υπάρχουν. Οι αιτήσεις έχουν υποβληθεί, οι εγκρίσεις έχουν γίνει, κάποιες ακυρώσεις έχουν ήδη καταγραφεί, αλλά πιστεύουμε ότι θα σημειωθούν και άλλες, όταν φτάσει η ώρα των μετακινήσεων» ανέφερε στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ η Πηνελόπη Δάλλη, διοικητική συντονίστρια για το πρόγραμμα ERASMUS για το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Αναφερόμενη στα προβλήματα που προκάλεσε η πανδημία, η κ. Δάλλη υπενθύμισε ότι βρέθηκαν προ απροόπτου οι συμμετέχοντες του εαρινού εξαμήνου, με πολλούς φοιτητές να διακόπτουν στη μέση το πρόγραμμα και άλλους να επιλέγουν μεταγενέστερο χρονικό διάστημα, προκειμένου να ολοκληρώσουν τη δράση. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, το πρόγραμμα, που υλοποιείται από το 1996 στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, με περισσότερες από 350 συμφωνίες σε ολόκληρο τον κόσμο, κυρίως με χώρες επιλέξιμες της Ευρωπαϊκής Ενωσης και όχι μόνο, αποτελεί επιτυχημένη δράση.
 
Η διεθνής κινητικότητα έχει ανοίξει τον δρόμο για συνεργασίες με Πανεπιστήμια της Αργεντινής του Μεξικού, της Σερβίας η οποία φέτος εισήλθε στην κλασική κινητικότητα, με την Αμερική, τον Καναδά, την Ρωσία, την Κίνα, την Αλβανία, την Αυστραλία, την Βραζιλία, την Λευκορωσία, το Λίβανο, την Ιορδανία και πολλές ακόμη χώρες να δημιουργούν γέφυρες ανταλλαγής επιστημονικής γνώσης και επικοινωνίας.
 
Δίνοντας τον ορισμό και την σημασία του Erasmus, η κ. Δάλλη υπογράμμισε ότι «ενισχύει την πρόσβαση σε γνώση, που στη χώρα του καθενός δεν θα ήταν εύκολο να αποκτηθεί, τις γνωριμίες με άλλα μαθησιακά περιβάλλοντα, την επικοινωνία με ανθρώπους στο ίδιο περιβάλλον, με τα ίδια ενδιαφέροντα, από πάρα πολλές χώρες, την εξάσκηση της γλώσσας, την διερεύνηση της ενδεχόμενης μελλοντικής συνεργασίας και πολλά ακόμη».

Πηγή: Foititikanea.gr













Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Πάτρα: Μάνα που πρωτοστατούσε στο κίνημα άρνησης της μάσκας στο σχολείο θετική στον κορονοϊό
 Θετική στον κορονοϊό βρέθηκε μητέρα η οποία πρωτοστατούσε στο κίνημα αρνητών της μάσκας στην Πάτρα και είχε σπεύσει να στηρίξει την κατάληψη σχολείου στην οποία συμμετείχε ο γιος της.

Τόσο η γυναίκα όσο και το νοσοκομείο που εργάζεται, καθώς και πολλά παιδιά από το σχολείο στο οποίο πήγαινε ο γιος της και συγχρωτίστηκαν, ανησυχούν για τη διασπορά στο σχολείο.

Εξάλλου, τρία σχολεία στην Πάτρα και ένα στην Αχαία έμεινα κλειστά λόγω κατάληψης, από μαθητές αρνητές της μάσκας, οι οποίοι  παρακινούνται σε πολλές περιπτώσεις και από τους γονείς του

Πηγη: dikailogitika.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Κεραμέως: Θα δοθούν μάσκες μιας χρήσης στους μαθητές μέχρι να αποκατασταθεί το λάθος
η χορήγηση μασκών μιας χρήσης από την ΚΕΔΕ στους μαθητές που έλαβαν χθες μάσκες μεγάλων διαστάσεων, δρομολογεί το υπουργείο Παιδείας, όπως ανέφερε η αρμόδια υπουργός, Νίκη Κεραμέως μιλώντας στον ΣΚΑΪ και την εκπομπή ΑΤΑΙΡΙΑΣΤΟΙ σημειώνοντας ότι «η πρώτη μέρα της σχολικής χρονιάς πήγε πολύ καλά, αλλά υπήρξαν και αστοχίες. Για τις μάσκες δόθηκαν εξηγήσεις από τη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Υγείας και ήδη έχουν δοθεί νέες προδιαγραφές προκειμένου να ξεκινήσει εκ νέου η παραγωγή».  

Αναφορικά με τα περισταστικά που κατεγράφησαν χθες σε σχολεία της χώρας με τους αρνητές της μάσκας επανέλαβε ότι κανένα παιδί δε θα μπαίνει στο μάθημα χωρίς μάσκα υπογραμμίζοντας ότι «θα είμαστε πάρα πολύ αυστηροί συνολικά σε ό,τι έχει να κάνει με την εφαρμογή των οδηγιών που δίνονται για την προστασία της ατομικής και της δημόσιας υγείας».

Σχολιάζοντας τον ξυλοδαρμό εκπαιδευτικού από γονέα στα Χανιά η υπουργός Παιδείας δήλωσε ότι «χθες μου αναφέρθηκε ένα περιστατικό λεκτικής και σωματικής βίας εναντίον εκπαιδευτικού στα Χανιά από γονιό που δεν ήθελε τα παιδιά του να φορέσουν μάσκα. Μόλις το έμαθα, τηλεφώνησα στον εκπαιδευτικό και τον διευθυντή του σχολείου και διαβεβαίωσα ότι το υπουργείο θα κάνει ό,τι περνά από το χέρι του για να προστατέψει την εκπαιδευτική κοινότητα από οποιεσδήποτε έκνομες ενέργειες και αμέσως συντάχθηκε σχετική αναφορά για να εκκινήσει το ίδιο το υπουργείο τις διαδικασίες για όλες τις νόμιμες ενέργειες. Παιδί χωρίς μάσκα δε θα μπαίνει στο μάθημα. Είναι μια αυτονόητη υποχρέωση προστασίας  της δημόσιας υγείας κι έχουμε εκδώσει ξεκάθαρες οδηγίες». 

Η κ. Κεραμέως επισήμανε ότι «περιμένουμε κρούσματα στα σχολεία, όμως είναι πολύ σημαντικό τα παιδιά να συνεχίσουν τη ζωή τους. Για αυτό κι ελήφθη η απόφαση να λειτουργήσουν τα σχολεία. Αν βρεθεί κρούσμα μαθητή, διερευνώνται οι στενές επαφές και με τις οδηγίες που έχει δώσει η Επιτροπή των επιστημόνων κλείνει το τμήμα, όχι το σχολείο».

Σε ό,τι αφορά στις προσλήψεις των αναπληρωτών, η ίδια τόνισε ότι έγιναν πιο νωρίς από ότι τα προηγούμενα χρόνια συμπληρώνοντας ότι «προχωρήσαμε τους μόνιμους διορισμούς στην ειδική αγωγή που δεν έχουν ξαναγίνει ποτέ στη χώρα και στη γενική εκπαίδευση που ήδη προχωρήσαμε στους προσωρινούς πίνακες». Κατέληξε ότι υπάρχουν κάποια κενά, τα οποία θα σταλούν σήμερα από τα σχολεία και στις αρχές της επόμενης εβδομάδας θα καλυφθούν. «Υπάρχουν εκπαιδευτικοί, οι οποίοι καταθέτουν τα έγγραφα που αποδεικνύουν ότι ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου και για το λόγο αυτό έχουμε προβλέψει ειδικές ρυθμίσεις για την αντικατάσταση τους. Ακόμα και αυτοί που θα απουσιάζουν, θα κάνουν τηλεκπαίδευση στα παιδιά που δεν μπορούν να παρακολουθήσουν το μάθημα λόγω προβλημάτων υγείας», πρόσθεσε.  

Πηγη: dikaiologitika.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Με μάσκες στα φοιτητικά έδρανα

Με μάσκες στα φοιτητικά έδρανα Η πλήρης επαναλειτουργία των πανεπιστήμιων της χώρας ξεκινά με υποχρεωτική χρήση μάσκας σε όλους τους κλειστούς χώρους, αλλά και με αποστάσεις. Οι φοιτητές που θα εμφανιστούν χωρίς μάσκα στην αίθουσα θα βλέπουν την έξοδο.

«Να προσληφθεί προσωπικό και καθαρίστριες και μάσκες δωρεάν από το κράτος όπως δοθήκαν στα σχολεία» Η περσινή χρονιά ήταν δύσκολη για τον Νίκο Τζίμα, τεταρτοετή φοιτητή στο τμήμα Πολιτικών επιστήμων και δημοσίας διοίκησης της Νομικής σχολής, όπως λέει η εξ αποστάσεως εκπαίδευση δεν απέδωσε .

«Έπεφτε το σύστημα οι υπάρχουσες πλατφόρμες δεν μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν από όλους, δεν είχαν όλοι οι φοιτητές την υποδομή». Κατάγεται από το Βόλο και τα έξοδα του σπιτιού που συντηρεί στην Αθήνα έτρεχαν, με το πανεπιστήμιο κλειστό λόγω της πανδημίας.

«Από την εμπειρία μου δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα να βρίσκεται ένας φοιτητής μπροστά από την οθόνη ενός υπολογιστή και φυσικά η φοιτητική ζωή δεν είναι αυτό»

Μέγιστος αριθμός φοιτητών στα αμφιθέατρα θα είναι 50 άτομα και 30 σε εργαστήρια και κλινικές ασκήσεις. Με ανησυχία και αναπάντητα ερωτήματα θα ξεκινήσει η χρονιά και για τη Μαριάννα Μιχάλα, φοιτήτρια στο 5ο έτος της φιλοσοφικής Αθηνών .

«Ξεκινάει μια νέα χρονιά με ένα πρωτόγνωρο τρόπο δεν γνωρίζουμε πως θα κάνουμε τα μαθήματα, αυτό που με αγχώνει είναι εάν το υπουργείο θα ανταποκριθεί άμεσα στις ανάγκες που θα προκύψουν».

Οι φοιτητές θέλουν να επιστρέψουν στα φοιτητικά έδρανα, για να συνεχίσουν τις σπουδές τους δια ζώσης. Με μάσκες, αποστάσεις και με τους όρους υγιεινής που προστάζει η πανδημία.


Πηγή: Foititikanea.gr




Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 5 από 12165 (121645 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
12163
12164
12165
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Εργοθεραπεια
Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 - 16:29
Σχόλια (0)

Κατατακτήριες για δεύτερη σχολη
Δευτέρα, 21 Σεπτεμβρίου 2020 - 13:17
Σχόλια (1)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

3ΕΑ
Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου 2020 - 22:10
Σχόλια (0)

Διεκ
Κυριακή, 20 Σεπτεμβρίου 2020 - 10:15
Σχόλια (1)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Ποιοτητα γνωσης Πανεπιστημίου Λευκωσιας
Σάββατο, 19 Σεπτεμβρίου 2020 - 10:28
Σχόλια (4)

Πιστοποιηση ιεκ
Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 - 17:53
Σχόλια (3)

εγγραφες EROR 404
Πέμπτη, 17 Σεπτεμβρίου 2020 - 16:07
Σχόλια (5)

Θέσεις μετεγγραφών
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 - 15:40
Σχόλια (4)

ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΑΠΟ ΕΠΑΛ (ΑΠΟΡΙΑ)
Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020 - 12:26
Σχόλια (1)

Αθλητές παλαιό σύστημα
Κυριακή, 13 Σεπτεμβρίου 2020 - 15:59
Σχόλια (0)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013
Τρια αμαρτήματα της παιδείας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2802 ημέρες
Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013
Λύση για τη μεταφορά μαθητών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2802 ημέρες
Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013
Με λεφτά τπς Ε. Ε. κολατσιό για 250.000 παιδιά
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2802 ημέρες
Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013
Κομπίνα 12 εκατ. με αόρατα σεμιναρια
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2802 ημέρες
Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013
E-Learning μαθήματα για όλους σχεδιάζει το Πανεπιστήμιο της Αθήνας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2802 ημέρες
Σάββατο, 19 Ιανουαρίου 2013
Ημερίδα με θέμα: "Γυναίκα, διά βίου μάθηση και σταδιοδρομία"
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2802 ημέρες
Σελίδα 4197 από 4611 (27664 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4196
4197
4198
4199
4609
4610
4611
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης