Τρίτη, 18 Φεβρουαρίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
α
Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα
ΙΚΥ ΕΚΟ Αποτελεσματα

 Καλημέρα,

Δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τη γραμματεία τους, υπάρχει κάποιο νέο σχετικά με τις υποτροφίες ΙΚΥ ΕΚΟ; Έχει περάσει αρκετός καιρός από τη λήξη των αιτήσεων και δεν έχουν βγει τα αποτελέσματα ακόμα.

Ευχαριστώ.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 Σε οσους επιλεχθηκαν εχει σταλει e mail.Αν δνε εχεις λαβει e mail σημαινει οτι δεν εχεις επιλεγει
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Πέμπτη, 6 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)

 Καλημέρα,

Μπορείς  να μου πεις  μετα την ανακοίνωση  τν αποτελεσμάτων  και όσοι  έχουν  επιλεχθεί  στέλνουν  στο  ικυ τα απαραίτητα  δικαιολογητικά  και μετα ξανα  ελέγχονται  και αφου περάσεις  και απο εκει στέλνεις  το 65% τέλικο παραδοτέο και βεβαίωση  οτι δεν  θα λάβεις  στεγαστικο επίδομα; καπως ετσι παει; 

Υποβλήθηκε πριν από 11 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (2)

 Ακόμα δεν έχουν βγάλει τα περυσινά εσύ περιμένεις από τώρα τα φετινά?

χαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχαχ 

Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
ΕΓΩ ΤΟΝ ΙΟΥΛΙΟ ΕΛΑΒΑ 3.420 ΖΕΣΤΑ ΕΥΡΟΥΛΑΚΙΑ. ΕΣΥ ΤΙ ΛΕΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ...Χ
Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)

τα περσινα βεβαιως και ανακοινωθηκαν και πιστωθηκαν τα χρηματα στους λογαριασμους μας το καλοκαιρι.

οι υποτροφιες που δεν εχουν ολοκληρωθει ειναι αυτες με ενστασεις ή με ελλειψεις που δεν θα ικανοποιηθουν κιολας. 

Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)

 καμια επιμερους ενημερωση δεν νομιζω να υπαρχει.

μπορεις να στειλεις email στο dsafarikas@iky.gr 

Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Τέλος ο θεσμός της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια

 Με απόφαση της υφυπουργού Σοφίας Ζαχαράκη δεν θα πραγματοποιηθεί κατά το τρέχον σχολικό έτος ο θεσμός της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια - Επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε νέες θεματικές ανακοίνωσε το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής 

 Σύμφωνα με εγκύκλιο της υφυπουργού Παιδείας, και σύμφωνα με το αρ. 1/03-01-2020 απόσπασμα πρακτικού του Δ.Σ. του Ι.Ε.Π., τα Γυμνάσια όλης της χώρας ενημερώνονται ότι κατά το τρέχον σχολικό έτος 2019-2020 και εφεξής, δεν θα υλοποιηθεί η Θεματική Εβδομάδα. 

  Την ίδια ώρα, το ΙΕΠ έχει προτείνει την υλοποίηση των εξής επιμορφωτικών δράσεων με στόχο την επιμόρφωση 13.000 περίπου πολλαπλασιαστών και ωφελούμενο το σύνολο των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της Β/θμιας Εκπαίδευσης. Η έναρξη της υλοποίησης των κατωτέρω επιμορφωτικών δράσεων έχει οριστεί τον Σεπτέμβριο του 2020.

  1. Επιμόρφωση σε ήπιες δεξιότητες
  2. Δράσεις Υποστήριξης Εκπαίδευσης παιδιών προσφύγων και μεταναστών
  3. Επιμόρφωση στη Διδακτική Τριών Εγγραμματισμών (Ελληνική Γλώσσα, Μαθηματικά και Φυσικές Επιστήμες
  4. Επιμόρφωση σε θέματα εκπαίδευσης του πολίτη (citizenship education)
  5. Επιμόρφωση σε θέματα κυκλοφοριακής αγωγής
  6. Επιμόρφωση σε θέματα πολιτικής προστασίας
  7. Επιμόρφωση σε θέματα αειφόρου ανάπτυξης
  8. Επιμόρφωση σε θέματα μετάβασης (Νηπ.-Δημ., Δημ.-Γυμν.)
  9. Επιμόρφωση σε θέματα Υγιεινής Διατροφής
  10. Επιμόρφωση σε θέματα Αγωγής Υγείας
  11. Επιμόρφωση σε θέματα Α' Βοηθειών
  12. Επιμόρφωση σε θέματα επιχειρηματικότητας
  13. Επιμόρφωση σε θέματα σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης
  14. Επιμόρφωση σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού
  15. Διοικητική Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Προσχολικής & Δημοτικής Εκπαίδευσης
  16. Επιμόρφωση Συντονιστών Σχολικών Συμβούλων
  17. Επιμόρφωση Σχολικών Συμβούλων
  18. Επιμόρφωση Στελεχών Εκπαίδευσης
  19. Επιμόρφωση σε θέματα εσωτερικής αξιολόγησης σχολικών μονάδων
  20. Επιμόρφωση Στελεχών Διοίκησης (ΥΠΑΙΘ, Περιφ. Δομών)


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 γεια σας, 
Είμαι ένα άτομο εταιρική διευθυντής και μέτοχος της τράπεζας προγραμματιστής και διευθυντής της εταιρείας κάνω δάνεια σε οποιονδήποτε που χρειάζονται και θα προσφέρουν επίσης υποθήκη και αυτόματη έπιπλα damerez εσάς που θέλετε μια δραστηριότητα ή με τα έργα ή για κατασκευή ενός αγαθού ή μιας πίστωσης είναι μια ευκαιρία για τους εισάγετε επειδή είμαι πολύ ανοιχτή σε αυτό το δάνειο τότε το ποσό που καταβάλλεται θα εξοφληθεί σε διάστημα 1 μηνός έως 25 ετών υπό την προϋπόθεση ότι οι κανόνες και οι νόμοι είναι ο σεβασμός, ώστε αν είστε στο Ψάχνετε για ένα δάνειο που χορηγεί το δάνειο που κυμαίνονται από 1000 € έως 25.000.000,00 € με ποσοστό 2% έως 4% η ευκαιρία εγκάρδια Επικοινωνία E-mail: mariepaizee@katamail.com
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Γιωργος
Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
ΚΑΝΕΝΑ ΝΕΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ;
 Υπαρχει καποιο νεο κυμα ανακοινώσεων;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 Μπα 
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Νικολας
Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Κατ εξαιρεση
Έχω κάνει και εγώ κατ εξαιρεση με κριτήριο το άγχος και οικονομικά θέματα αλλά δεν βγαίνουν τα απότεκρσματα καο το αγχοε μεγαλώνει. ΘεωρΡίτσι πώς έχω ελπιδες;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 αν υπαρχει καποια ιατρικη γνωματευση για σοβαρη αγχωδη διαταραχη την οποια εχεις επικαλεστει τοτε ισως εχεις ελπιδες.
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 Aν  συνεχισεις με τετοια  Ελληνικα νομιζω οτι δεν  εχεις ελπιδες
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Έκτορας
Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Μεταπτυχιακό στην Ολλανδια
Έχω τελειώσει οικονομικής επιστήμης στην ΑΣΟΕΕ με βαθμό πτυχίου (6).Έχω ελπίδα να με πάρουν για μεταπτυχιακό στην Ολλανδία ή να μην ασχοληθώ καθόλου????
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 δεν εχεις να χασεις κατι υποβαλλοντας μια αιτηση
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ν. Κεραμέως: Μέτρα προστασίας και ενημέρωση των μαθητών για το bullying

 Αλλαγές στα προγράμματα σπουδών, εθνικό απολυτήριο, ενίσχυση του ρόλου των εταιριών στα πανεπιστήμια, αναδιάρθρωση επαγγελματικής εκπαίδευσης 

 Αλλαγές και ρυθμίσεις σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης προαναγγέλλει η Νίκη Κεραμέως σε συνέντευξη στην εφημερίδα «Μακεδονία». 

 Ακολουθεί η συνέντευξη σε βασικά σημεία:

 Για τη σύνδεση του 20% της χρηματοδότησης των ΑΕΙ με την αξιολόγηση των ιδρυμάτων

 Σχετικά με τη σύνδεση αξιολόγησης-χρηματοδότησης, η υπουργός Παιδείας τόνισε πως η χρηματοδότηση συνδέεται με αντικειμενικούς και ποιοτικούς δείκτες, ώστε να επιβραβεύεται η διαρκής προσπάθεια των ιδρυμάτων. Προσέθεσε ότι τα ακαδημαϊκά ιδρύματα μπορούν να διαλέξουν τα ίδια τους τομείς που θέλουν να αξιολογηθούν (π.χ έρευνα, εξωστρέφεια κ.α) και να επιβραβευθούν αναλόγως. Μάλιστα, η υπ. Παιδείας δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο περαιτέρω αύξησης του προϋπολογισμού για την Παιδεία το 2021, αν το επιτρέψουν οι δημοσιονομικές συνθήκες.

 Για την εξίσωση των πτυχίων ΑΕΙ-Κολεγίων

 Για τη δυνατότητα προσλήψεων αποφοίτων κολεγίων στη δημόσια εκπαίδευση και τις σχετικές αντιδράσεις, η υπ. Παιδείας καταλογίζει υποκρισία στην αξιωματική αντιπολίτευση, καθώς εφήρμοσε την ίδια διάταξη καθ΄όλη τη διάρκεια της κυβερνητικής θητείας και την αντικατέστησε ελάχιστους μήνες πριν τις εκλογές, για ψηφοθηρικούς λόγους.

 Η Ν. Κεραμέως προσέθεσε πως η συγκεκριμένη νομοθετική ρύθμιση υπηρετεί βασικές αρχές ευρωενωσιακού δικαίου, όπως η ελευθερία εγκατάστασης και άσκησης επαγγελματικών δικαιωμάτων εργαζομένων από άλλο κράτος-μέλος της EE.

 Σχετικά με τις αλλαγές στα προγράμματα σπουδών

 Στην ανάγκη ενίσχυσης των λεγόμενων ήπιων δεξιοτήτων στάθηκε η υπουργός Παιδείας, καθώς και την εισαγωγή θεματικών για την ενημέρωση για κοινωνικά ζητήματα, όπως η σεξουαλική αγωγή, η καταπολέμηση των εξαρτήσεων κ.α. 

 Η ηγεσία του υπ. Παιδείας προωθεί εκπαιδευτικές πολιτικές όπως η χρήση πολλαπλού βιβλίου, η αυτονομία σχολικών μονάδων και η συμμετοχή σε διεθνείς διαγωνισμούς.

 Για το εθνικό απολυτήριο, την τράπεζα θεμάτων και τη νέα βάση εισαγωγής στις Πανελλαδικές

 Το εθνικό απολυτήριο θα περιλαμβάνει τις επιδόσεις του μαθητή από τις τρεις τάξεις του Λυκείου, ενισχύοντας τον παιδαγωγικό ρόλο και την αξία των τελευταίων τάξεων του σχολείου, ενώ θα συνυπολογίζεται για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. 

 Από το επόμενο σχολικό έτος η τράπεζα θεμάτων θα τεθεί εκ νέου σε ισχύ, καθώς είναι ένας θεσμός που διασφαλίζει τη διαφάνεια, την αδιαβλητότητα και τους κοινούς βαθμούς δυσκολίας.

 Για το μέλλον του Διεθνούς Πανεπιστημίου Ελλάδος (ΔΙΠΑΕ)

 Η υπ. Παιδείας καταλόγισε προχειρότητα στην προηγούμενη κυβέρνηση, σχετικά με τις συγχωνεύσεις ιδρυμάτων και την αστοχία της συγχώνευσης του ΔΙΠΑΕ με το ΤΕΙ Κεντρικής Μακεδονίας και το ΤΕΙ Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης.

 Η σημερινή ηγεσία του υπ. Παιδείας έχει ήδη παρέμβη ενάντια στην συγκρότηση 25μελους διοικητικού συμβουλίου του ΔΙΠΑΕ, το οποίο προκάλεσε δυσχέρειες κατά τη διαδικασία συνεδρίασης και λήψης αποφάσεων.

 Στο εξής, οι αλλαγές στον ακαδημαϊκό χάρτη θα γίνονται μόνον κατόπιν εισήγησης της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης.

 Για την εξεύρεση νέων πηγών χρηματοδότησης των ΑΕΙ

 Η Ν. Κεραμέως εξήγησε πως κυρίαρχος στόχος του υπ. Παιδείας είναι η εύρυθμη λειτουργία των ΑΕΙ και γι' αυτόν τον σκοπό αύξησε κατά 22 εκ. ευρώ την κρατική χρηματοδότηση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Επιπρόσθετα, το υπουργείο προωθεί την αξιοποίηση χρηματοδοτικών εργαλείων όπως οι Συμπράξεις Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ), ενώ επανεξετάζεται το πλαίσιο για τις δωρεές.

 Η συγκεκριμένη ρύθμιση θα ενσωματώνει φορολογικά κίνητρα και θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη χρηματοδότηση επώνυμων εδρών τη διαχείριση κληροδοτημάτων δωρεές από ενώσεις αποφοίτων κ.α. 

 Τέλος, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας επεξεργάζεται ένα νέο πλαίσιο για την αξιοποίηση των ερευνητικών προγραμμάτων, ώστε τα πανεπιστήμια να αποκτήσουν έσοδα από τη συνεργασία με επιχειρήσεις έντασης γνώσης (spin-of) και άλλες ερευνητικές δραστηριότητες σε συνεργασία με ερευνητικούς φορείς.

 Για τις δράσεις του υπ. Παιδείας ενώ τα περιστατικά bullying στα σχολεία αυξάνονται

 Στην ανάγκη προστασίας τόσο του θύματος, όσο και του θύτη στάθηκε η Ν. Κεραμέως, αναφορικά με το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού.

 Η κυβέρνηση εξετάζει το μέτρο θέσπισης και εφαρμογής Σχολικών Κανονισμών σε κάθε σχολείο, με τους μαθητές να συνδράμουν επίσης στο εγχείρημα, με την καταγραφή και την τήρηση των κανόνων.

 Οι τακτικές συναντήσεις μαθητών, εκπαιδευτικών και γονέων κινούνται, καθώς και η διενέργεια ημερίδων και εκδηλώσεων για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού, μπορούν να συμβάλουν θετικά.Επιπρόσθετα, το κάθε σχολείο έχει τη δυνατότητα να αξιοποιήσει εκπαιδευτικούς με ειδικές γνώσεις (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) ενώ προωθείται ο θεσμός του Δασκάλου/Καθηγητή Εμπιστοσύνης, στον οποίο θα μπορούν να απευθυνθούν οι μαθητές. 

 Για την αναβάθμιση των Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΔΙΕΚ)

 Προτεραιότητα της κυβέρνησης, σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας, αποτελεί η ανάκτηση του κύρους και η αναδιοργάνωση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, καθώς μπορεί να συντελέσει στην δημιουργία έτοιμων επαγγελματιών για την αγορά εργασίας.

 Κεντρικό ρόλο στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης έχουν τα ΔΙΕΚ, ενώ εξετάζονται μέτρα όπως η εισαγωγή τμήματος συμβουλευτικής και σταδιοδρομίας η δημιουργία εικονικών επιχειρήσεων και ενός μητρώου εκπαιδευτών από την αγορά εργασίας αλλά και η ουσιαστική συμμετοχή κοινωνικών εταίρων στη δημιουργία τμημάτων που ανταποκρίνονται στις σύγχρονες απαιτήσεις.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ν. Κεραμέως για Κολέγια: Προωθήσαμε την επαγγελματική και όχι την ακαδημαϊκή αναγνώριση

 Συνάντηση της Ν. Κεραμέως με τον δήμαρχο Καλαμάτας 

 Θα επιστρέψει στην Καλαμάτα το επόμενο διάστημα για να επισκεφθεί σχολεία και να ακούσει τους εκπαιδευτικούς, δεσμεύτηκε σήμερα το μεσημέρι η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, κατά την επίσκεψή της στο νέο Δημαρχείο και τη συνάντησή της με το δήμαρχο της πόλης Θανάση Βασιλόπουλο.

 Μετά τη συνάντηση στην οποία παραβρέθηκαν αντιδήμαρχοι και οι βουλευτές Μίλτος Χρυσομάλλης και Περικλής Μαντάς, ο δήμαρχος Θαν.Βασιλόπουλος δήλωσε ότι ενημέρωσε την υπουργό για τα ζητήματα με τις κτιριακές υποδομές και για τα προγράμματα Δια Βίου Μάθησης και Ειδικής Αγωγής. Επεσήμανε ότι “συμφωνήσαμε να της καταθέσουμε υπόμνημα με αυτά τα ζητήματα και για την κατασκευή του νέου κτηρίου του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου”.

 Η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως ευχαρίστησε τον δήμαρχο για την πληρέστατη ενημέρωση για τα ζητήματα της εκπαίδευσης και ανέφερε ότι η επίσκεψή της στην Καλαμάτα εντάσσεται στο πλαίσιο περιοδειών της ηγεσίας του υπουργείου σε όλη τη χώρα.

 Παρατήρησε πως με τις περιοδείες αυτές στόχος τους είναι να ακούσουν συγκεκριμένα προβλήματα της εκπαίδευσης απ’ αυτούς που είναι καθημερινά στα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς, να δουν ποιες είναι οι δυσκολίες και τι πρέπει να κάνει το υπουργείο για να τις αντιμετωπίσει.

 Επειδή, όπως είπε δεν μπόρεσε να έρθει από την Παρασκευή στην Καλαμάτα, για να πάει σε σχολεία, δεσμεύτηκε ότι θα επιστρέψει στην πόλη το επόμενο διάστημα για να δει τα σχολεία, να ακούσει τους εκπαιδευτικούς, τις παρατηρήσεις και τα σχόλια τους.

 Απαντώντας σε ερωτήσεις, είπε ότι “εμείς καινοτομούμε, ξεκινάμε από τα κάτω προς τα πάνω, από την προσχολική εκπαίδευση” και έκανε λόγο για αναθεώρηση των προγραμμάτων σπουδών και για νέες μεθόδους διδασκαλίας, που θα στοχεύουν στις ήπιες και τις ψηφιακές δεξιότητες.

 Η κ. Κεραμέως ανέφερε ότι έχουν ξεκινήσει μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών μετά από χρόνια και πως προσβλέπουν στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών.

 Για την εξίσωση των πτυχίων των κολεγίων με τα πτυχία των Πανεπιστημίων που ψήφισε η κυβέρνηση της Ν.Δ., υποστήριξε ότι “δεν υπάρχει ακαδημαϊκή αναγνώριση, αλλά επαγγελματική, που είναι από τις θεμελιώδεις αρχές του Ευρωπαϊκού Δικαίου”.

 Τάχθηκε, ακόμα, υπέρ της αξιολόγησης εκπαιδευτικών μονάδων και των εκπαιδευτικών.



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 γεια σας, 
Είμαι ένα άτομο εταιρική διευθυντής και μέτοχος της τράπεζας προγραμματιστής και διευθυντής της εταιρείας κάνω δάνεια σε οποιονδήποτε που χρειάζονται και θα προσφέρουν επίσης υποθήκη και αυτόματη έπιπλα damerez εσάς που θέλετε μια δραστηριότητα ή με τα έργα ή για κατασκευή ενός αγαθού ή μιας πίστωσης είναι μια ευκαιρία για τους εισάγετε επειδή είμαι πολύ ανοιχτή σε αυτό το δάνειο τότε το ποσό που καταβάλλεται θα εξοφληθεί σε διάστημα 1 μηνός έως 25 ετών υπό την προϋπόθεση ότι οι κανόνες και οι νόμοι είναι ο σεβασμός, ώστε αν είστε στο Ψάχνετε για ένα δάνειο που χορηγεί το δάνειο που κυμαίνονται από 1000 € έως 25.000.000,00 € με ποσοστό 2% έως 4% η ευκαιρία εγκάρδια Επικοινωνία E-mail: mariepaizee@katamail.com
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Wat
Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
ΑΝ κάποιος έχει νέο, Να μιλησει(κατ εξαιρεση)

Μετά από αρκετή ανάγνωση σε αυτό το site κατάλαβα ότι την Παρασκευή 31 Ιανουαρίου περίπου στις 1 μ.μ.(αν κατάλαβα καλα) βγηκαν τα πρώτα αποτελέσματα των κατ εξαιρεση μεττεγραφων.Γνωριζω πολύ καλά τον πόνο, το άγχος και την αναμονή, αυτών που περιμενουν κάποια εξέλιξη. Ανήκω και εγώ σε αυτούς. Γιαυτό φτιάχνω αυτό το θέμα γιατί σήμερα είναι Δευτέρα και ξεκινάει μια νέα εβδομάδα, όπου κάποιοι μπορεί να πάρουν κι άλλα αποτελέσματα. Αν και έχω την εντύπωση ότι αν βγουν θα ξαναβγουν συγκεντρωτικα(και σε διάστημα χρόνου δηλαδή). Αν κάποιος πάρει οποιοδήποτε αποτέλεσμα, να μας πει τον αριθμό πρωτοκόλλου του και από που σε που αιτηθηκε για την μεταγραφή του. Αυτο το θέμα ΔΕΝ εστιάζει στους λόγους αλλά εστιάζει στην χαρτογράφηση του τρόπου επιλογής προτεραιότητας πανεπιστήμιων ή αριθμών πρωτοκόλλου των ανθρώπων που εξετάζουν τις αιτήσεις αυτές.

 

Εκ των προτέρων, είναι πολύ λυπητερο που κάποιοι δεν πήραν την κατεξαιρεση μεττεγραφη, κατανοώ την δυστυχία, και τον πόνο, αλλά υπάρχουν και άλλες επιλογές που μπορεί κάποιος να αναλογιστεί. Όχι, έφτασε Φεβρουάριος και δεν μπορεί κάποιος να διαβάσει για πανελλαδικές, και μάλλον θα ήταν καλύτερο να αφήσει το 10% και αν θέλει να επιμείνει, βέβαια όλα γίνονται στην ζωή, το πιστεύω πολύ αυτό.Αλλα ούτε η ζωή ούτε οι επιλογές σταματούν εκεί και αυτή είναι η αλήθεια. Αυτό είναι ένα μήνυμα που ίσως να με βοηθήσει να ξεπεράσω ίσως και την δική μου απορριψη. Τελοσπαντων οπότε πάρω αποτέλεσμα θα φροντίσω να γυρίσω σε αυτό το θέμα ακόμη και σε 3-4 χρόνια να βγει(αυτό ήταν αστείο..) να απαντησω τον Α. Π. Και από που για που στοχευα.

Σας ευχαριστώ για την κατανόησ.  


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
( Από ποιο σε ποιο πανεπιστήμιο εννοώ από που σε που) *
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)
Χαιρεται περιμενω και εγω μηπως καταφερω και παρω την μετεγγραφή μου. Ασχέτως απο ολα αυτά θα ηθελα να πω οτι ειμαι 35 χρονων και περυσι έδωσα  πανελλήνιες μαζι με παιδια που ειχαν την μιση μου ηλικία! Με 20 μερες διάβασμα χωρις καμια υπερβολή καταφερα να βγαλω περιπου 12.000 μορια. Ολο αυτό το λεω γιατί ποτε δεν ειναι αργα να προσπαθήσει  κάποιος! Οσα παιδια δεν παρουν την μετεγγραφή δεν εγινε και κάτι! Σαν μεγαλυτερος μπορω να πω οτι ολα τσ εμποδια πολλες φορες σε οδηγούν σε κατι καλυτερο! Αν φετος δεν καταφερω να παρω την μετεγγραφή θα ξαναδωσω! Αν δεν αποθαρρυνομαι εγώ τοτε πόσο μαλλον οι νεοτεροι μου! Ευχομαι σε ολους καλα αποτελέσματα!
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (2)
 παίζει να είσαι και μυαλό θαύμα ! με 20 ημέρες διάβασμα 12000 μόρια , το λιγότερο που περιμένουμε από εσένα είναι να προετοιμαστείς ξανά  να περάσεις εννοείται πρώτος στην ιατρική ή βιολογία και πριν ακόμα να πάρεις πτυχίο να έχεις βρει την θεραπεία του καρκίνου (και όπως λες χωρίς υπερβολές )  ..........  ΕΛΕΟΣ
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 Δεν εχω λογο να σου πω ψέμματα! Θεωρητική ημουν αλλα ανοιξα το τριτο πεδίο! Δουλευω ταυτόχρονα και δεν ειχα χρονο να διαβάζω. Μονο οταν πήρα αδεια λιγες μερες πριν τις εξετασεις! Ξερεις συμβαινουν και αυτα! Το πολυ διαβασμα δεν αποφερει παντα σιγουρα αποτελέσματα! Να σκεφτεις εκθεση εγραψα 13.4 χωρις καμια προετοιμασια σε εκθεση! Σιγουρα παίζει ρολο η ηλικία. 
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)
 δεν ειναι "θαυμα" οπως λες. απλα στα 35 χρονια εχουμε αλλη αντιληψη των παντων, καλυτερη απο τα 18χρονα παιδια που δεν γνωριζουν ουτε πως να διαβαζουν σωστα 
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 ειδικα για την θεωρητικη που ειναι (ιστορια) θα πω για μενα που σε σκοτωνει στην παπαγαλια για αρχαια οκ αλα η ιστορια ειναι κατι που δεν θες να δοσεις  ξανα πανελελε :D
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Ζ
Κυριακή, 2 Φεβρουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
νομική 4%
 καλησπέρα, είχα γράψει στις πανελλήνιες 2018 16970 μόρια, έχω πιθανότητες για νομική Κομοτηνής εάν κάνω τώρα το 4% ;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 15 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 Δεν είναι καθόλου απίθανο.. η περσινή βάση του 4% για νομική Κομοτηνής ήταν στα 17.200, γύρω στα 300 μόρια δηλαδή διαφορά με σένα.. δεν είναι καθόλου σίγουρο αλλά ούτε είναι να απογοητευεσαι.. υπάρχουν πιθανότητες και μάλιστα καλές 
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 3 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)

ΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΟΥ ΠΕΙ ΜΕ ΣΙΓΟΥΡΙΑ?? ΚΟΙΤΑΞΕ ΤΙΣ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΓΑΛΕ ΕΝΑ ΠΙΘΑΝΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑ ΝΟΜΙΚΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ 4% ΚΑΘΩΣ ΤΑ ΜΟΡΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΑΓΓΙΖΟΥΝ ΟΥΤΕ ΚΑΝ ΤΑ 17.000

Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 2 Φεβρουαρίου 2020
Διάφορα Θέματα
Τα χαρισματικά παιδιά δεν χαίρουν της δημόσιας φροντίδας στην Ελλάδα

 Τα όμορφα μυαλά ...όμορφα «καίγονται» 

 Μπορεί η φύση να τα προίκισε με επιπλέον πνευματικά χαρίσματα, η δημόσια παιδεία όμως στην Ελλάδα, δεν φαίνεται διατεθειμένη να τα «φροντίσει», αλλά και να αξιοποιήσει τις δυνατότητές τους. Τα χαρισματικά παιδιά στην Ελλάδα υπάρχει κίνδυνος, σύμφωνα με τους ειδικούς, να χαρακτηριστούν ακόμα και ως παιδιά με προβληματικές συμπεριφορές, εάν δεν διαγνωστούν άμεσα οι ικανότητές τους, ενώ σίγουρα δεν υπάρχουν δημόσια προγράμματα να τα στηρίξουν και να τα βοηθήσουν να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο τις δυνατότητές τους, όπως ισχύει στο εξωτερικό.

 Η ειδική παιδαγωγός, επίκουρη καθηγήτρια στην Α΄ Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική του νοσοκομείου Παπαγεωργίου και υπεύθυνη της εξωτερικής υπηρεσίας διάγνωσης μαθησιακών διαταραχών, μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικά Πρακτορείο Ειδήσεων και την Αλεξάνδρα Χατζηγεωργίου, υπογράμμισε πως «πολλές φορές, αυτά τα παιδιά, λόγω του ότι έχουν πιο υψηλές ικανότητες, μπορεί να δίνουν μια εικόνα στο σχολείο με συμπεριφορικά προβλήματα, διότι βαριούνται, γιατί κουράζονται, τους είναι όλα εύκολα και εάν αυτό δεν γίνει έγκαιρα αντιληπτό, μπορεί αυτό το παιδί να χαρακτηριστεί ως ένα παιδί με πρόβλημα συμπεριφοράς και να μη διαγνωστεί ποτέ ως χαρισματικό».

 Υπάρχει νομοθεσία για τα χαρισματικά παιδιά που δεν εφαρμόστηκε ποτέ

 «Κατά καιρούς γίνονται διάφορες τροποποιήσεις στους νόμους που αφορούν αυτές τις κατηγορίες των παιδιών, που περικλείονται στη νομοθεσία της ειδικής αγωγής. Η τελευταία τροποποίηση του νόμου της ειδικής αγωγής που έγινε το 2008 με τον νόμο 3699, είχε μια αναφορά και στα χαρισματικά παιδιά, η οποία όμως δεν τέθηκε ποτέ σε εφαρμογή» επισήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, η Σοφία Βαβέτση, που ανήκει στο εργαστηριακό Διδακτικό Προσωπικό στο τμήμα μαθησιακών δυσκολιών στο νοσοκομείο Παπαγεωργίου. Μάλιστα, αναφέρει ότι «τα χαρισματικά παιδιά, σύμφωνα με το Σύνταγμα της Ελλάδας και με συγκεκριμένα άρθρα, έχουν κάθε δικαίωμα στη μάθηση, άρα όταν το κράτος δεν βρίσκει τρόπο να εφαρμόσει διατάξεις για αυτά τα παιδιά, είναι αντισυνταγματικό. Για τα παιδιά αυτά, δεν έχουμε καμία πρόβλεψη από τη δημόσια παιδεία, διότι εντάσσονται στην ίδια κατηγορία με τα άτομα με μαθησιακές δυσκολίες. Ενώ ξεκάθαρα είναι άλλη κατηγορία».

 Δεν υπάρχει δημόσιος οργανισμός και εκπαιδευτικό πλαίσιο για τα παιδιά με υψηλό δείκτη νοημοσύνης

 «Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα δεν υπάρχει κάτι για αυτά τα παιδιά» επισημαίνει η Δρ. Τέσσα Χριστοδούλου, κλινική ψυχολόγος- νευροψυχολόγος, εγκληματολόγος, η οποία πρόσφατα αξιολόγησε τον οκτάχρονο μικρό «Αϊνστάιν» από την Πέλλα, Τάσο Γεραντίδη, ο οποίος ήδη μετακόμισε στη Γερμανία με την οικογένεια του, για να αποκτήσει τα απαραίτητα εφόδια. «Δεν υπάρχει ένας δημόσιος οργανισμός που να μπορέσει να βάλει αυτά τα παιδιά σε ένα πλαίσιο εκπαιδευτικό, ώστε ακόμα και σε ένα δημόσιο πανεπιστήμιο της χώρας μας, να μπορέσουν να ασχοληθούν με κάτι παραπάνω. Σίγουρα υπάρχουν και πολλοί χαρισματικοί καθηγητές, που θα μπορούσαν να ενθαρρύνουν αυτά τα παιδιά μέσα από ένα ερευνητικό πρόγραμμα, να ασχοληθεί το καθένα με την επιστήμη που έχει επιλέξει σύμφωνα με τη χαρισματικότητά του» τόνισε. Η κ. Χριστοδούλου σε επαφές που είχε με γονείς χαρισματικών παιδιών της μετέφεραν τον προβληματισμό τους. «Οι γονείς στη χώρα μας που έχουν χαρισματικά παιδιά με κλίση κυρίως στα μαθηματικά, αναρωτιούνται προς τα πού θα πρέπει να κινηθούν. Το ερώτημα είναι τι θα κάνουμε με το παιδί; Αυτά τα παιδιά, τα οποία μάλιστα συχνά μπορεί να βαριούνται και να θεωρούν πολύ τυποποιημένα αυτά που διδάσκονται, δεν μπορούν αυτή τη στιγμή στη χώρα μας να απορροφηθούν κάπου».

 Χρειάζεται διεπιστημονική προσέγγιση για να καταλήξουμε σε έγκυρη διάγνωση

 Η υπεύθυνη της εξωτερικής υπηρεσίας διάγνωσης μαθησιακών διαταραχών, Ελίνα Μπόντη, αναφέρει πως «δυστυχώς δεν υπάρχει ένα ενιαίο σταθμισμένο εργαλείο στη Ελλάδα, αλλά μόνο μεμονωμένα, που αξιολογούν μεμονωμένες ικανότητες. Εγώ χρησιμοποιώ την άτυπη μαθησιακή εκτίμηση, μια σειρά διαγνωστικών δοκιμασιών, την οποίο συμπληρώνει το τεστ νοημοσύνης, το WISC-5, το οποίο είναι σταθμισμένο και έτσι έχουμε μια πλήρη εικόνα για το μαθησιακό προφίλ του παιδιού και το νοητικό προφίλ του παιδιού, δηλαδή πέρα από έναν δείκτη νοημοσύνης, μας δίνει και ενδοατομικές ικανότητες. Βλέπουμε το λεκτικό σκέλος, την αντίληψη, τη μνήμη, την ταχύτητα επεξεργασίας πληροφοριών και πολλά στοιχεία για το γνωστικό προφίλ του παιδιού και έχουμε και μια παιδοψυχιατρική εκτίμηση, καθώς οι μαθησιακές δυσκολίες είναι μία πολυπαραγοντική κατάσταση, στην οποία πρέπει να έχουμε μια διεπιστημονική προσέγγιση για να καταλήξουμε σε μια έγκυρη διάγνωση».

 Τονίζει δε πως «το νομοθετικό πλαίσιο στην Ελλάδα είναι ελλιπές. Είναι ένα μεγάλο πρόβλημα αυτό, διότι η μόνη γνωμάτευση που ισχύει και μπορεί να εφαρμοστεί είναι η απαλλαγή από τις γραπτές εξετάσεις. Δυστυχώς όλοι θέλουν αυτή την απαλλαγή, αλλά δεν είναι για όλα τα προφίλ των μαθητών» και προσθέτει ότι «τα χαρισματικά παιδιά που οι ικανότητες τους είναι πάνω από τον μέσο όρο σε κάποιους τομείς ή σε όλους είναι και αυτά παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Όπως επίσης ένα παιδί με διαταραχές του λόγου, δεν υπάρχει επίσημα κάποιος διαφορετικός τρόπος αντιμετώπισης στο σχολείο, όπως υπάρχει στο εξωτερικό, ιδίως για τα χαρισματικά παιδιά, αλλά και για τα παιδιά με άλλου τύπου διαταραχές πέραν της δυσλεξίας. Αυτό είναι ένα έλλειμμα τεράστιο στη χώρα μας».

 «Στη συγκεκριμένη υπηρεσία έχουμε επίσης την ιδιαιτερότητα ότι είμαστε από τις ελάχιστες υπηρεσίες στην Ελλάδα που μπορούμε και βλέπουμε ηλικίες και άνω των 16 ετών. Η επίσημη διάγνωση των μαθησιακών μπορεί να γίνει μετά τη δευτέρα δημοτικού και εμείς μπορούμε να δούμε όλες τις ηλικιακές ομάδες. Από παιδιά δημοτικού και εφήβους ως ενήλικες. Οι ενήλικες μάλιστα είναι αυτοί που αντιδρούν με έναν βαθιά συναισθηματικό τρόπο, καθώς όταν αντιλαμβάνονται ότι οι δυσκολίες που αντιμετώπιζαν στη μάθηση οφείλονταν για παράδειγμα στη δυσλεξία είναι σαν να δικαιώνονται και μερικές φορές ξεσπούν σε κλάματα» εκμυστηρεύτηκε η κ. Μπόντη.

 Οι οδηγίες που δίνουμε δύσκολα εφαρμόζονται από τους εκπαιδευτικούς

 Σχετικά με το τι ισχύει στη χώρα μας και πώς συμπεριφέρονται στα δημόσια σχολεία στα παιδιά που εντάσσονται στην ειδική αγωγή, ανάμεσα τους και τα χαρισματικά παιδιά, η Ελίνα Μπόντη ανέφερε πως «σε δημόσιο επίπεδο, δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι κανόνες που να εφαρμόζονται για αυτές τις περιπτώσεις. Εμείς δίνουμε συγκεκριμένες οδηγίες, αλλά επίσης θεωρώ ότι εξαρτάται από την καλή θέληση και την ευαισθητοποίηση των εκπαιδευτικών και ειδικά στο γυμνάσιο και στο λύκειο είναι πολύ δύσκολο να εφαρμοστεί, διότι κάθε εκπαιδευτικός θα πρέπει να μπει σε αυτή την διαδικασία». Διευκρίνισε δε, ότι θα πρέπει να υπάρχουν από το υπουργείο Παιδείας, «συγκεκριμένες οδηγίες και συγκεκριμένη ύλη για το εκπαιδευτικό, όπως αυτό που ζητάμε να μειώνεται η ύλη και να τροποποιείται ανάλογα με τις ανάγκες του παιδιού. Δυστυχώς όμως αυτό που ζητάμε στη θεωρία, να υπάρχει δηλαδή διαφοροποιημένη διδασκαλία για τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, στην πράξη, δεν εφαρμόζεται, παρά μόνο εάν το επιθυμεί και έχει τη διάθεση να το κάνει ο εκπαιδευτικός».



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 15 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 γεια σας, 
Είμαι ένα άτομο εταιρική διευθυντής και μέτοχος της τράπεζας προγραμματιστής και διευθυντής της εταιρείας κάνω δάνεια σε οποιονδήποτε που χρειάζονται και θα προσφέρουν επίσης υποθήκη και αυτόματη έπιπλα damerez εσάς που θέλετε μια δραστηριότητα ή με τα έργα ή για κατασκευή ενός αγαθού ή μιας πίστωσης είναι μια ευκαιρία για τους εισάγετε επειδή είμαι πολύ ανοιχτή σε αυτό το δάνειο τότε το ποσό που καταβάλλεται θα εξοφληθεί σε διάστημα 1 μηνός έως 25 ετών υπό την προϋπόθεση ότι οι κανόνες και οι νόμοι είναι ο σεβασμός, ώστε αν είστε στο Ψάχνετε για ένα δάνειο που χορηγεί το δάνειο που κυμαίνονται από 1000 € έως 25.000.000,00 € με ποσοστό 2% έως 4% η ευκαιρία εγκάρδια Επικοινωνία E-mail: mariepaizee@katamail.com
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 10 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 γεια σας, 
Είμαι ένα άτομο εταιρική διευθυντής και μέτοχος της τράπεζας προγραμματιστής και διευθυντής της εταιρείας κάνω δάνεια σε οποιονδήποτε που χρειάζονται και θα προσφέρουν επίσης υποθήκη και αυτόματη έπιπλα damerez εσάς που θέλετε μια δραστηριότητα ή με τα έργα ή για κατασκευή ενός αγαθού ή μιας πίστωσης είναι μια ευκαιρία για τους εισάγετε επειδή είμαι πολύ ανοιχτή σε αυτό το δάνειο τότε το ποσό που καταβάλλεται θα εξοφληθεί σε διάστημα 1 μηνός έως 25 ετών υπό την προϋπόθεση ότι οι κανόνες και οι νόμοι είναι ο σεβασμός, ώστε αν είστε στο Ψάχνετε για ένα δάνειο που χορηγεί το δάνειο που κυμαίνονται από 1000 € έως 25.000.000,00 € με ποσοστό 2% έως 4% η ευκαιρία εγκάρδια Επικοινωνία E-mail: mariepaizee@katamail.com
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Σελίδα 6 από 11914 (119131 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
5
6
7
8
11912
11913
11914
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
αποτελεσματα κατ εξαιρεση
Δευτέρα, 17 Φεβρουαρίου 2020 - 13:44
Σχόλια (0)

ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΠΡΑΞΗΣ - ΤΕΙ
Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2020 - 19:09
Σχόλια (0)

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ 2020
Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2020 - 18:01
Σχόλια (2)

Μετεγγραφές κατ' εξαίρεση
Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2020 - 17:33
Σχόλια (7)

City college (Sheffield University) αναγνώριση masters
Κυριακή, 16 Φεβρουαρίου 2020 - 16:09
Σχόλια (0)

υλη ΑΟΘ πανελληνιων 2021
Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2020 - 22:15
Σχόλια (0)

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ
Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2020 - 16:46
Σχόλια (2)

Ικυ βοήθεια..
Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020 - 18:18
Σχόλια (4)

Κ.ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ
Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020 - 09:29
Σχόλια (2)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Κ.ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ
Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020 - 16:40
Σχόλια (2)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2020
Συνυπολογισμός των επιδόσεων σε όλο το Λύκειο για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2020
Ν. Κεραμέως: Οι 4.500 διορισμοί στην Ειδική είναι οι πρώτοι στην ιστορία της χώρας μέσω ΑΣΕΠ
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2020
Εκδηλώσεις στα σχολεία για την Παγκόσμια Ημέρα Ελληνικής Γλώσσας
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Κυριακή, 9 Φεβρουαρίου 2020
Διονύσιος Σολωμός: O ποιητής της εθνεγερσίας
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Τετάρτη, 5 Φεβρουαρίου 2020
Πρόγραμμα ανακύκλωσης με τρεις κάδους σε κάθε σχολείο -Ποιά υλικά θα ανακυκλώνονται
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 12 ημέρες
Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου 2020
Τέλος ο θεσμός της Θεματικής Εβδομάδας στα Γυμνάσια
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Σελίδα 3 από 4368 (26207 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4366
4367
4368
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης