Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
ελπιδα.σ
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
ΨΑΧΝΩ ΓΙΑ ΙΔΙΑΤΕΡΑ ΣΕ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
 ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ, ΣΠΟΥΔΑΖΩ ΑΓΓΛΙΚΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΕΚΠΑ, ΑΛΛΑ ΛΟΓΩ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΕΧΩ ΚΑΠΟΙΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ. ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΤΗ ΣΧΟΛΗ Ή ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΕΙΟΦΟΙΤΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ? ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΙΟΡΔΑΝΙΔΟΥ
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Διάφορα Θέματα
ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ ΑΔΕΛΦΩΝ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

 Καλησπέρα θα σας παρακαλούσα αν γνωρίζετε να μου απαντήστε στο εξης ερώτημα:

Για ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ Β'(φοιτητές με κατά κεφαλήν εισόδημα έως 5000 ευρώ).

Έχω δίδυμα τέκνα που φέτος με τις πανελλαδικές εισήχθησαν ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ και ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ αντίστοιχα,η μόνιμη κατοικία μας είναι στον ΠΕΙΡΑΙΑ.

Υποβάλλω κοινή φορολογική δήλωση με τον σύζυγο και έχουμε ως προστατευόμενα μέλη τα δυο παιδιά μας.

Στο τελευταιο εκκαθαριστικό σημείωμα το εισόδημα επιβολής εισφοράς του συζύγου είναι 70,00(ευρώ) και το δικό μου

13.124,00(ευρώ) συνολικό δηλαδή εισόδημα 13.194,00,μπορύμε να υποβάλλουμε αίτηση μετεγγραφής (παντα για την περιπτωση Β΄) προκειμένου το παιδί απο το ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ να μετεγγραφή στην αντίστοιχη σχολή της ΑΘΗΝΑΣ;

ευχαριστώ πoλύ,αναμένω την απάντησή σας.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΚΑ
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
Επικαιρότητα
ΙΚΥ ΕΚΟ
 υπαρχει περιπτωση να μην παρουμε τα λεφτα εμεις απο τις ενστασεις? εχει επικοινωνησει καποιος μαζι τους? εγω προσπαθησα σημεεα απειρες φορες αλλα δεν μου σηκωναν τηλεφωνο.
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Εγω που μίλησα μαζι τους μου ειχαν πει οτι θα πληρωνομασταν απο τη προηγουμενη βδομαδα..

Οπως καταλαβινετε δν ξέρουν τι τους γινεται! 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Εστειλα εμειλ στο σαφαρικα απο τη παρασκευη..και του εοπα ποτε θα πληρωθούμε..και λεει δν εχουν ολοκλρηρωθει ακομα οι διαδικασιες πληρωμης των ενστασεων..

Το κανουν δν μπορώ να καταλαβω τοσους μηνες;;;;;.υποτιεθται την υπογραφη της υπουργου περίμεναν..και θα τελειωναμε 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Κι Εγω εχω παρει 500 τηλεφωνα απο το πρωι..Δεν ξερώ τι γινεται Αλήθεια..ειναι τοσο ψυχοφθορο αυτο που γινεται..

Ιουνης ιουλης Αύγουστος σεπτεμβρης Οκτώβρης..........ποσο πια;;; 

 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 θα τα παρετε μην ανησυχεις. αφου εγινε δεκτη η ενσταση θα σας δοθουν τα χρηματα
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
Διάφορα Θέματα   Άρθρα
Συμβουλές για γονείς: Πώς θα μάθετε τα παιδιά σας να σας ακούν
 
Οδηγός για γονείς που θέλουν να αποκτήσουν καλύτερη επικοινωνία με τα παιδιά τους.

Η επιλεκτική ακοή των παιδιών συχνά φέρνει τους γονείς στα όριά τους. Ένα παιδί αντιδραστικό, πεισματάρικο, που αρνείται να συνεργαστεί και να ακούσει ακόμα και τα πιο απλά αιτήματα των γονιών του, μπορεί να μετατρέψει την καθημερινότητα σε ατέρμονο αγώνα.

Πώς τα βγάζεις πέρα με ένα τέτοιο παιδί; Και τι μπορούν να κάνουν οι γονείς για να αποκτήσουν καλύτερη επικοινωνία μαζί του;

Ακούστε το για να σας ακούσει

«Πριν να έχετε την απαίτηση από το παιδί να σας ακούει, πρέπει να το διαβεβαιώσετε ότι το ακούτε και εσείς», λέει η Αμερικανίδα παιδοψυχίατρος Δρ. Victoria Samuel. Η ίδια εξηγεί πως για τους περισσότερους γονείς, με τις δεκάδες υποχρεώσεις από το πρωί μέχρι το βράδυ, το να αφιερώνουν χρόνο και προσοχή στο παιδί για να το ακούσουν δεν είναι πάντα εύκολο. Όταν, όμως, ένα παιδί νιώθει ότι δεν το ακούν και δεν του δίνουν σημασία αντιδρά με γκρίνιες, φωνές ή και βίαια ξεσπάσματα, προκειμένου να κερδίσει έτσι την προσοχή.

Το να ακούτε προσεκτικά αυτά που έχει να πει, δείχνει στο παιδί ότι σέβεστε τα συναισθήματά του και του δίνει χώρο να εκφραστεί, να διερευνήσει μία κατάσταση ή ένα πρόβλημα και να βρει λύσεις και απαντήσεις από μόνο του. Όταν οι γονείς του το προσέχουν, τα αρνητικά συναισθήματα του παιδιού απομακρύνονται. Το σημαντικότερο, όμως, είναι ότι έτσι μαθαίνει και αυτό να ακούει.

Πώς να ακούτε το παιδί

Σύμφωνα πάντα με την Δρ. Samuel, όταν το παιδί θέλει να σας πει κάτι πρέπει να του αφιερώνετε όλη την προσοχή σας:

-Σταματήστε ό,τι κάνετε, στραφείτε προς αυτό, κοιτάξτε το στα μάτια και ακούστε προσεκτικά.

-Διαβεβαιώστε το ότι το ακούτε κουνώντας το κεφάλι ή με ένα απλό «χμ…»

-Συχνά, πίσω από αυτά που λέει ένα παιδί (ή πίσω από τον τρόπο που συμπεριφέρεται, αν δε μιλά) κρύβεται ένα συναίσθημα. Αναγνωρίστε το μαζί και ονοματίστε το. Πείτε για παράδειγμα στο παιδί «αυτό ακούγεται δυσάρεστο», «έχεις απογοητευτεί τώρα, το καταλαβαίνω». Είναι πολύ σημαντικό να αποδεχτείτε τα συναισθήματα αυτά του παιδιού και να μη μπείτε στον πειρασμό να το κάνετε να νιώσει καλύτερα λέγοντάς του να τα αρνηθεί (π.χ. «δεν υπάρχει λόγος να κάνεις έτσι!»).

Στις δύσκολες καταστάσεις που το παιδί πραγματικά δείχνει αναστατωμένο, προσπαθήστε να διώξετε τις κακές σκέψεις του δημιουργώντας φαντασιώσεις αυτών που θα ήθελε, π.χ. «θα σου άρεσε να έμενες μέχρι αργά το βράδυ έξω, ε;» και «μακάρι να μπορούσα να μετατρέψω αυτόν τον χυμό σε ένα σοκολατένιο milk-shake!»

Πώς να επικοινωνείτε

Για να κάνετε το παιδί να σας ακούει, σκεφτείτε προσεκτικά πώς ακριβώς επικοινωνείτε. Μικρές παραλλαγές στο λεξιλόγιό σας, στον τόνο της φωνής ή στη γλώσσα του σώματος μπορεί να επηρεάσουν την αντίδραση του παιδιού, σύμφωνα πάντα με την παιδοψυχίατρο:

Τόνος φωνής

Το πώς λέτε κάτι μπορεί κάποιες φορές να είναι πιο σημαντικό από τα ακριβή λόγια που χρησιμοποιείτε:

-Προσπαθήστε ο τόνος σας να είναι «ζωηρός» και θετικός, να παροτρύνει πραγματικά το παιδί να κάνει κάτι.

-Όταν υποδεικνύετε στο παιδί κάποια όρια προσπαθήστε να ακούγεστε κάθετοι, αμετακίνητοι και με αυτοπεποίθηση.Αν ακούγεστε ανασφαλείς το πιθανότερο είναι το παιδί να σας αγνοήσει και να σας αμφισβητήσει.

-Για να δείξετε ότι διαφωνείτε με κάτι χρησιμοποιείτε σαφή, χαμηλόφωνο και αυταρχικό τόνο –οι φωνές δεν ωφελούν πουθενά.

-Αποφύγετε να γκρινιάζετε. Ζητήστε από το παιδί κάτι μία φορά, ευγενικά και σταθερά και στη συνέχεια αναλάβετε δράση. Αν συνηθίζετε να γκρινιάζετε για κάτι, επανειλημμένως, πριν περάσετε σε πράξεις, το παιδί θα μάθει να αγνοεί το αρχικό σας αίτημα.

Γλώσσα σώματος

-Επικοινωνείτε με το παιδί από κοντινή απόσταση. Μη φωνάζετε από το διπλανό δωμάτιο.

-Πάντα να σκύβετε στο ύψος του παιδιού και να το κοιτάζετε στα μάτια. Το να μιλάτε αυστηρά στο παιδί, ορθώνοντας το ανάστημά σας από πάνω του αποτελεί εκφοβισμό.

Λεξιλόγιο

-Χρησιμοποιείτε ξεκάθαρες «εντολές» και φροντίστε τα αιτήματά σας να είναι σύντομα και σαφή. Περιορίστε αυτό που θέλετε να πείτε σε όσο το δυνατό λιγότερες λέξεις «Πήγε 8. Ώρα για ύπνο»).

-Μην κατηγορείτε («ποτέ δεν ακούς!»), μην κριτικάρετε («είσαι τόσο τεμπέλα!») και μην απειλείτε («αν δεν ετοιμαστείς τώρα, θα φύγω χωρίς εσένα!»).

-Αποφύγετε φράσεις που υπονοούν ότι το παιδί έχει εναλλακτικές.

-Ερωτήσεις όπως «Μήπως να..;» ή «Θα μπορούσες…;» προκαλούν το παιδί να απαντήσει με ένα φαρδύ-πλατύ «Όχι!».
Καλή συνεργασία

Για κάποια παιδιά το «όχι» είναι μόνιμη στάση όταν τους ζητιέται να κάνουν πράγματα. Η δρ. Victoria Samuel δίνει ορισμένες χρήσιμες συμβουλές για να παροτρύνετε το παιδί να συνεργαστεί:

Κάντε μία συγκεκριμένη δήλωση για να περιγράψετε ένα πρόβλημα, αντί να κατηγορήσετε ή να κριτικάρετε το παιδί. Π.χ.:

«Το τραπέζι λερώθηκε με μπογιά»
«Βλέπω βιβλία πεταμένα στο πάτωμα»

Δώστε πληροφορίες

«Τα παιχνίδια στο πάτωμα μπορεί να χαθούν»
«Αφήνοντας τη βρύση ανοιχτή σπαταλάμε πολύ νερό»

Μειώστε την αντίσταση προσφέροντας επιλογές σχετικά με το πότε ή πώς να γίνει κάτι

«Θέλεις να χτενιστείς πριν ή μετά το πρωινό;»
«Θέλεις να σε κυνηγήσω ή να κάνουμε κουτσό μέχρι το αυτοκίνητο;»

Αποφύγετε τα πολλά λόγια

«Παπούτσια!»
«Πυτζάμες!»

Χρησιμοποιήστε τη φράση «όταν… τότε θα…» για να επικεντρώσετε το παιδί σε αυτό που πρέπει να κάνει

«Όταν βουρτσίσεις τα δόντια σου, τότε θα σου διαβάσω παραμύθι»
«Όταν τελειώσεις τα μαθήματά σου, τότε θα μπορείς να δεις λίγη τηλεόραση»

Αφήνετε σημειώματα

«Τα παιδιά λατρεύουν να λαμβάνουν γραμματάκια και σημειώματα. Μέσα από αυτά μπορείτε να ζητάτε αυτά που θέλετε και τα παιδιά να τα λαμβάνουν περισσότερο υπ΄όψιν τους. Μπορείτε, μάλιστα, να τα κάνετε ευφάνταστα, π.χ.:

«Μου αρέσει να κρέμομαι από τον γάντζο του μπάνιου. Σε παρακαλώ, μη με πετάς στο πάτωμα!
Ευχαριστώ,
Η πετσέτα σου.»

Επαινέστε την καλή συνεργασία

Συγχαρείτε το παιδί για κάθε προσπάθεια συνεργασίας με τρυφερότητα και ενθουσιασμό. Μπορείτε, μάλιστα, να φτιάξετε και ένα διάγραμμα με αυτοκόλλητα αστεράκια που το παιδί θα λαμβάνει κάθε φορά που θα κάνει τις «δουλειές» που του έχετε αναθέσει, π.χ. βούρτσισμα δοντιών, στρώσιμο κρεβατιού, ντύσιμο μόνο του.

Επαινώντας το και λέγοντάς του πόσο εκτιμάτε τις προσπάθειες του θα το κάνετε να συνεχίσει να προσπαθεί ακόμα περισσότερο.

Πηγή: ourlife.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
Διάφορα Θέματα   Άρθρα
Δυσαναγνωσία: Πίνακες με λέξεις που βοηθούν στην ανάγνωση
 
Πίνακες με λέξεις που έχουν τα ίδια γράμματα και πίνακες με λέξεις που διαφέρουν στον τόνο βοηθούν τα παιδιά που δυσκολεύονται στην ανάγνωση.

Όταν ένα παιδί δυσκολεύεται στην ανάγνωση, μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε καρτέλες με λέξεις.

– Λέξεις που έχουν τα ίδια γράμματα. Είναι πολύ σημαντικός πίνακας αφού πολλά παιδιά με δυσαναγνωσία/ δυσλεξία κάνουν αντιστροφή γραμμάτων ή συμπλεγμάτων κατά την ανάγνωση.

Μερικά παραδείγματα ζευγαριών λέξεων με ίδια γράμματα είναι τα εξής:

αργία – άγρια
ρίζα – ζάρι
μόνος – νομός
μπάλα – λάμπα
λέγω – γελώ
μίλα – λίμα
ρήξη – ξηρή
νότος – τόνος
σαφάρι – φαράσι
μάγος – γάμος
αγρός – αργός
καφές – φακές
αργά – ράγα
γερό – έργο
νίκησα – κίνησα
παπί – πίπα
σκέτα – στέκα
έλαβα- έβαλα
σόμπα – μπάσο
Γάλλος – λαγός
πάτα – τάπα
γύρος – υγρός
παρά – άρπα
ρόκα – κάρο
 
– Λέξεις που διαφέρουν στον τόνο
Παραδείγματα

πότε – ποτέ
νόμος – νομός
λεύκα- λευκά
γέρος – γερός
άπλα – απλά
ζέστη – ζεστή
ρόδια – ροδιά
πόδια – ποδιά
πέτα – πετά
τρέλα – τρελά
μήνας – Μηνάς
κάπνα – καπνά
τζάμι – τζαμί
πάρα – παρά
άλλα – αλλά
μόνος-μονός
παίρνω-περνώ
σχολείο-σχόλιο
πορτοκάλι – πορτοκαλί
θέα – θεά
μάτια – ματιά.
 
Γράφουμε τα ζευγάρια των λέξεων στον υπολογιστή με αρκετά μεγάλα γράμματα και δίνουμε τη λίστα στο παιδί να τη διαβάσει. Αν δυσκολεύεται τότε επαναλαμβάνουμε την άσκηση μερικές φορές σε άλλη μέρα, μέχρι το παιδί να μπορεί να διαβάσει με άνεση.

 Πηγή: paidagwgos.blogspot.gr



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
Επαγγέλματα και Προοπτικές
ΟΑΕΔ: Τελικοί πίνακες αξιολόγησης εκπαιδευτών ΙΕΚ
 
Δείτε αναλυτικά τους πίνακες

Αναρτήθηκαν σήμερα, 14 Οκτωβρίου 2019, οι τελικοί πίνακες αξιολόγησης εκπαιδευτών για τα ΙΕΚ του ΟΑΕΔ, έτους κατάρτισης 2019-2020.

Επιλέξτε τα παρακάτω αρχεία  για αναλυτική ενημέρωση:

1Τ.ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ 

2Τ.ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΘΡΑΚΗΣ

3Τ.ΑΤΤΙΚΗΣ & ΝΗΣΩΝ

4Τ.ΗΠΕΙΡΟΥ

5Τ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

6Τ.ΚΡΗΤΗΣ

7Τ.Κ & Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

8Τ.ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Ν. Κεραμέως: Θέλουμε να περάσουμε στους νέους μηνύματα πειθαρχίας και επιβράβευσης της προσπάθειας
 

Τη σημαία στην παρέλαση της 28ης Οκτωβρίου θα τη σηκώσει αυτός που είχε την καλύτερη επίδοση την προηγούμενη σχολική χρονιά δήλωσε στο ρ/δ Πρώτο Θέμα η υπουργός Παιδείας, με αφορμή την ψήφιση αύριο στη Βουλή της ρύθμισης που καταργεί την κλήρωση μεταξύ των μαθητών του δημοτικού για τη σημαία στις παρελάσεις.

Κληθείσα να σχολιάσει την κριτική του τομεάρχη Παιδείας του ΣΥΡΙΖΑ, Νίκου Φίλη ότι οι περισσότεροι μαθητές στο δημοτικό έχουν «άριστα» με βαθμούς 9 και 10 επομένως θα ξαναγίνει κλήρωση, η Νίκη Κεραμέως είπε πως η κυβέρνηση θέλει να στείλει το μήνυμα σχετικά με την «επιβράβευση της προσπάθειας και όχι της τύχης».

Με φόντο τις δεκάδες καταλήψεις σε σχολές της χώρας ενάντια στις προωθούμενες αλλαγές στο χώρο της Ανώτατης Εκπαίδευσης, ανέφερε ότι συνεχίζεται ο διάλογος με τις πρυτανικές αρχές και την ακαδημαϊκή κοινότητα.

Η υπουργός χαρακτήρισε ως μήνυμα πειθαρχίας τη θεσμοθέτηση ανώτατου χρονικού ορίου ολοκλήρωσης σπουδών καθώς «όλα έχουν αρχή, μέση και τέλος», ενώ για το σύνολο των προτεινόμενων αλλαγών στην Τριτοβάθμια, επανέλαβε πως ορισμένα πράγματα θα έπρεπε να είναι αυτονόητα όπως η ολοκλήρωση των σπουδών σε εύλογο χρόνο ή τα ξενόγλωσσα προπτυχιακά στα πανεπιστήμια.

Σχετικά με την έκτακτη χρηματοδότηση των 12,4 εκ. ευρώ στα ΑΕΙ, η υπουργός ανέφερε το υπουργείο Παιδείας έθεσε ως προτεραιότητα τις ανάγκες των πανεπιστήμιων, η πλειονότητα των οποίων είχαν ληξιπρόθεσμες οφειλές (όπως στη ΔΕΗ), ενώ άφησε αιχμές για την προηγούμενη ηγεσία σημειώνοντας πως δεν εξασφάλισε το απαραίτητο ποσό για αυτές τις ανάγκες.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Επικύρωση αποτελεσμάτων εισαγωγής καταρτιζομένων στα ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού 2019-2020

 Επικύρωση αποτελεσμάτων εισαγωγής καταρτιζομένων στα ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού 2019-2020 Δημόσια ΙΕΚ: Το Υπουργείο Τουρισμού αποφάσισε την επικύρωση των αποτελεσμάτων εισαγωγής καταρτιζομένων στα Ι.Ε.Κ. του Υπουργείου Τουρισμού για το έτος κατάρτισης 2019-2020 και την κατανομή των επιτυχόντων ανά ειδικότητα και εκπαιδευτική μονάδα εισαγωγής, σύμφωνα με το από 8.10.2019 Πρακτικό εξαγωγής αποτελεσμάτων και τον συνημμένο σε αυτό πίνακα.

Την ενημερωτική σελίδα για τα Δημόσια ΙΕΚ μπορείτε να την δείτε εδώ. Οι αλφαβητικές ονομαστικές καταστάσεις των επιτυχόντων καταρτιζόμενων αναρτώνται: α) στις ιστοσελίδες www.mintour.edu.gr και www.mintour.gov.gr και β) στις εκπαιδευτικές μονάδες του Υπουργείου Τουρισμού με μέριμνα των Διευθυντών αυτών. Στις εκπαιδευτικές μονάδες αναρτάται και η κατανομή των επιτυχόντων ανά ειδικότητα και εκπαιδευτική μονάδα εισαγωγής. Οι υποψήφιοι που περιλαμβάνονται στους πίνακες επιλεγέντων υποχρεούνται εντός προθεσμίας πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την επομένη της ανακοίνωσης των αποτελεσμάτων, ήτοι από Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2019 έως και Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019 και κατά τις ώρες από 09:00 έως 15:00 να καταθέσουν στην εκπαιδευτική μονάδα που εισάγονται, αίτηση εγγραφής, συνοδευόμενη από τα δικαιολογητικά που ορίζονται στην υπ’ αρ. 12485/28.6.2019 Απόφαση Υπουργού Τουρισμού.

Η αίτηση εγγραφής υποβάλλεται είτε από τους ίδιους τους υποψηφίους είτε μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου με θεώρηση του γνησίου της υπογραφής από αρμόδια αρχή. Μετά την παρέλευση της ως άνω ημερομηνίας, τυχόν κενές θέσεις θα καλυφθούν ύστερα από νέα κατανομή των υπόλοιπων υποψηφίων, σύμφωνα με τον αριθμό μορίων που συγκέντρωσαν και τις δηλώσεις προτίμησής τους

Πηγή: Foititikanea.gr











Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο
Φροντιστήριο
 Γνωρίζει κάποιος τις τιμες φροντιστήριων για Λάρισα;;Επίσης αν ξεκινήσω μετά τον Δεκέμβριο σαν απόφοιτος θα με δεχθούν κανονικά επειδή θα είναι στα μέσα της χρονιάς;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Απο τιμες φροντιστηριων στην λαρισα δεν ξερω , Ξερω μονο οτι ειναι ωραια πολη ,καλοι ανθρωποι  αλλα με πολυ ζεστη το καλοκαιρι. Σιγουρα θα σε δεχτουν οποτε και αν πας αλλα δεν θα προσαρμοσουν το προγραμμα τους για σενα . Θα σου προτεινουν καποια ιδιαιτερα σε καλη τιμη για την υλη που εχεις χασει.
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Ψυχολόγοι στα σχολεία: Επιτακτική η άμεση τοποθέτησή τους
 Έχει αναφερθεί σε όλους τους τόνους και έχει πολυδιάστατα καταδειχτεί η επίδραση της οικονομικής κρίσης στα θεμέλια και στην λειτουργία της οικογένειας. Φυσικά, η οικονομική κρίση δεν διεκδικεί αποκλειστικότητα στην κρίση του θεσμού της οικογένειας.

 

Οπωσδήποτε όμως αποτελεί σημαντική αιτία των εντάσεων, των έντονων διενέξεων και, σε αρκετές περιπτώσεις, της διαρραγής της συνοχής της, ακόμη και σε επίπεδα διάλυσής της. Προφανώς, οι καταστάσεις αυτές έχουν ισχυρό αντίκτυπο στην ψυχοσυναισθηματική ισορροπία των νεαρών μελών της οικογένειας. Τα παιδιά, σε κάθε περίπτωση, είναι τα πλέον ευάλωτα θύματα αυτών των καταστάσεων.

Το σχολείο καλείται να διαχειριστεί πολύμορφες παιδικές ψυχοσυναισθηματικές καταστάσεις, να λειτουργήσει προληπτικά, θεραπευτικά ή κατασταλτικά, σε κάθε περίπτωση συμβουλευτικά, ανάλογα κάθε φορά με την εκάστοτε ιδιαίτερη περίπτωση του κάθε μαθητή / -τριας.

Η ύπαρξη ψυχολόγου (κλάδου ΠΕ 23) σε κάθε σχολική μονάδα αποτελεί σημαντικό παράγοντα αποτελεσματικής διαχείρισης στην κατεύθυνση της προαγωγής της ψυχοσυναισθηματικής, κοινωνικής και γνωστικής ανάπτυξης των μαθητών /-τριών. Ο ψυχολόγος, ως ειδικός σε θέματα διαχείρισης ψυχοσυναισθηματικών καταστάσεων και διαταραχών, συνεισφέρει σημαντικά με τις γνώσεις του στην δημιουργία κατάλληλων συνθηκών αρμονικής λειτουργίας του ιστού που συνυφαίνεται μεταξύ εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων, διευκολύνοντας παράλληλα την συνεργασία, την επικοινωνία και την αλληλεπίδραση των μαθητών /-τριών και των οικογενειών τους.

Ο ψυχολόγος του σχολείου, έχοντας ως έργο του την πρόληψη και την προαγωγή της ψυχικής υγείας, έχει τον χρόνο να ασχοληθεί σε προσωπικό επίπεδο με τους μαθητές / -τριες, να διαχειριστεί την κάθε περίπτωση ξεχωριστά, ενώ παράλληλα ενημερώνει το εκπαιδευτικό προσωπικό σε θέματα διαχείρισης συμπεριφορών και εντάσεων που αναδύονται στο σχολικό περιβάλλον. Και φυσικά, η ψυχολογική υποστήριξη, η συμβουλευτική και η καθοδήγηση των οικογενειών των μαθητών /-τριών που αντιμετωπίζουν προβλήματα ψυχικής υγείας αποτελεί ανεκτίμητη προσφορά.

Έχει ήδη ολοκληρωθεί ο πρώτος μήνας έναρξης του διδακτικού έτους 2019 – 2020 και, δυστυχώς, στις σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (αλλά και σε πολλές της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης) δεν έχουν τοποθετηθεί ψυχολόγοι. Η διαχείριση θεμάτων ψυχικών διαταραχών, ψυχικής υγείας, καθώς και θεμάτων σχολικής βίας και bullying, απαιτούν την εγρήγορση όλης της εκπαιδευτικής κοινότητας (και όχι μόνο) σε όλες τις διαστάσεις και σε όλα τα επίπεδα. Ο ψυχολόγος του σχολείου διαδραματίζει κομβικό ρόλο σε αυτή την εγρήγορση. Κάθε ημέρα καθυστέρησης στην έγκαιρη τοποθέτηση ψυχολόγων στα σχολεία αποτελεί και μία ηχηρή οπισθοχώρηση στην προσπάθεια της ολόπλευρης υγιούς ανάπτυξης του χαρακτήρα και της προσωπικότητας των παιδιών μας.

Πηγή: iPaidia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 6 από 11806 (118052 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
5
6
7
8
11804
11805
11806
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Μεταγραφη
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019 - 18:50
Σχόλια (3)

ΙΚΥ ΠΛΗΡΩΜΉ
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019 - 18:30
Σχόλια (6)

Αναπηρια
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019 - 16:40
Σχόλια (7)

αιτηση θεραπειας
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019 - 16:36
Σχόλια (7)

Μετεγγραφες
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019 - 15:33
Σχόλια (3)

Δήλωση αποποίηση ς
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019 - 14:33
Σχόλια (1)

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019 - 14:08
Σχόλια (3)

Μεταγραφή για ΑΠΘ
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019 - 14:07
Σχόλια (3)

ΓΤΠ ΚΡΑΤΟΣ
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019 - 13:44
Σχόλια (1)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Διευκρίνιση
Πέμπτη, 17 Οκτωβρίου 2019 - 13:42
Σχόλια (1)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Συνάντηση ΓΓ Επαγγελματικής Εκπαίδευσης με ΓΣΕΕ, ΣΕΒ και ΕΣΕΕ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Παραιτούνται οι 50 από τους 170 αναπληρωτές στις Κυκλαδές
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Τρίτη, 15 Οκτωβρίου 2019
Σ. Ζαχαράκη: Προχωράμε στην κατανομή των 4.500 διορισμών στην Ειδική Αγωγή
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
Συμβουλές για γονείς: Πώς θα μάθετε τα παιδιά σας να σας ακούν
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Δευτέρα, 14 Οκτωβρίου 2019
Δυσαναγνωσία: Πίνακες με λέξεις που βοηθούν στην ανάγνωση
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Σελίδα 3 από 4295 (25768 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4293
4294
4295
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης