Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
σφ
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020
Σχολές - Τμήματα
Εγγραφή
 Δεν μου έρχεται ο κωδικός πιν για την εγγραφή...μήπως ξέρεις κάποιος γιατί;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (0)
 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ: ελκυστικές τιμές για όλα τα έργα σας! Χρειάζονται χρήματα για να λύσει ένα πρόβλημα, να αγοράσετε ένα νέο όχημα, χτίσεις ένα σπίτι, να κάνει μια επένδυση, να προετοιμάσει την επόμενη διακοπές, ανακαινίσουμε, ακόμη και για την ολοκλήρωση των έργων που θα έχουν περισσότερο την καρδιά, απολαύστε ελκυστικά επιτόκια των ΛΙΝΑ Προσωπικό Δάνειο από 1.000 € έχει € 25.000.000 με ποσοστό 2% έως 4%. Επιλέξτε το ποσό σας και να πάρετε το χρόνο για να πληρώσει! Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες 
e-mail: lina.financias@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (0)
Σε οσους δεν ερχεται το πιν,ειναι γιατι το συστημα δεν τους κανουν δεκτους για εγγραφη.
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (0)
 και μενα αργησε περιπου 2 ωρες να μου σταλθει ..πιθανον λογω του οτι θα μπηκαν πολλα ατομα
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (0)
 
Σε σενα και σε ολους  δεν ερχεται  πιν , εχει θεμα το συστημα. Αστο για σημερα αυριο παλι
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Ωγ
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Πανελληνιες εκθεση απορια
 Βλέποντας τα θεματα πανελληνιων για την εκθεση λογοτεχνια δεν παρατηρησα καποια μεγαλη διαφορα στα θεματα σε σχεση με οταν διναμε μονο εκθεση. Μπορει καποιος να μου πει τι ακριβως εχει προστεθει με την προσθηκη της λογοτεχνιας? 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (0)
 ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΔΑΝΕΙΟ: ελκυστικές τιμές για όλα τα έργα σας! Χρειάζονται χρήματα για να λύσει ένα πρόβλημα, να αγοράσετε ένα νέο όχημα, χτίσεις ένα σπίτι, να κάνει μια επένδυση, να προετοιμάσει την επόμενη διακοπές, ανακαινίσουμε, ακόμη και για την ολοκλήρωση των έργων που θα έχουν περισσότερο την καρδιά, απολαύστε ελκυστικά επιτόκια των ΛΙΝΑ Προσωπικό Δάνειο από 1.000 € έχει € 25.000.000 με ποσοστό 2% έως 4%. Επιλέξτε το ποσό σας και να πάρετε το χρόνο για να πληρώσει! Επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες 
e-mail: lina.financias@gmail.com
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (0)
 Η διαφορά βρίσκεται στην αλλαγή της διατύπωσης στις ερωτήσεις της γλώσσας (ερωτήσεις πιο πολύ κειμενοκεντρικές) και στο ερμηνευτικό σχόλιο πάνω σε ένα λογοτεχνικό κείμενο (πεζό ή ποιητικό).
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Άρθρα
Εκδοση αποτελεσμάτων εισαγωγής στα ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού για το έτος κατάρτισης 2020-2021
 Σε εφαρμογή των οριζόμενων στην παρ. 2 του άρθρου 2 της 6003/14.4.2020 κοινής απόφασης των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Τουρισμού «Επιλογή υποψηφίων καταρτιζομένων στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) αρμοδιότητας Υπουργείου Τουρισμού» (Β’ 1905) και της 13408/24.8.2020 σχετικής Προκήρυξης (ΑΔΑ: 937Η465ΧΘΟ-Δ7Β), ανακοινώνουμε την έκδοση των αποτελεσμάτων εισαγωγής καταρτιζομένων στα ΙΕΚ του Υπουργείου Τουρισμού για το έτος κατάρτισης 2020-2021.

Οι υποψήφιοι λαμβάνουν στο e-mail, το οποίο έχουν δηλώσει για την υποβολή της αίτησης, ενημέρωση σχετικά με την έκδοση των αποτελεσμάτων και μπορούν να συνδεθούν στο σύστημα από τον λογαριασμό τους και να πληροφορηθούν το αποτέλεσμα της αίτησής τους.

Οι υποψήφιοι που είναι επιτυχόντες και αποκτούν δικαίωμα εγγραφής, υποβάλλουν στο ΙΕΚ επιτυχίας, εντός προθεσμίας επτά (7) εργάσιμων ημερών από την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων, ήτοι από Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020 έως και Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020 και κατά τις ώρες από 09:00 έως 14:30 τα δικαιολογητικά από τα οποία προκύπτει ότι πληρούνται τα κριτήρια που δήλωσαν στο ειδικό πληροφοριακό σύστημα, σύμφωνα με την παρ. 5 της Προκήρυξης. Η γραμματεία των ΙΕΚ θα προβεί σε έλεγχο ορθότητας των δηλωθέντων μορίων του επιτυχόντα, όπως φαίνονται στην αίτησή του, σε αντιπαραβολή με τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά.

Η αίτηση εγγραφής υποβάλλεται είτε από τους ίδιους τους υποψηφίους είτε μέσω εξουσιοδοτημένου προσώπου με θεώρηση του γνησίου της υπογραφής από αρμόδια αρχή. Σε περίπτωση μη έγκαιρης προσέλευσης για εγγραφή στο ΙΕΚ εισαγωγής, οι επιτυχόντες χάνουν το δικαίωμα εγγραφής.

Όσοι επιτυχόντες επιθυμούν την εγγραφή τους σε υψηλότερη θέση προτίμησης, από αυτή στην οποία πέτυχαν, δύνανται να δηλώσουν βελτίωση θέσης εντασσόμενοι εκ νέου στην διαδικασία επιλογής. Στο αποτέλεσμα της αρχικής τους αίτησης τους στο σύστημα, οι υποψήφιοι μπορούν να δουν και την θέση την οποία κατέλαβαν ως επιλαχόντες στις υψηλότερες θέσεις προτίμησης, από αυτή στην οποία πέτυχαν. Η βελτίωση θέσης δηλώνεται από τον υποψήφιο είτε μέσω του συστήματος είτε στο εκπαιδευτήριο εισαγωγής.

Ειδικά για το ΙΕΚ Αναβύσσου, οι επιτυχόντες μπορούν να προσέρχονται για εγγραφή από Τρίτη 22 Σεπτεμβρίου 2020 έως και Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2020 και κατά τις ώρες από 09:00 έως 16:00. Για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους και στο πλαίσιο εφαρμογής των μέτρων για τον περιορισμό της διασποράς του κορωνοϊού, παρακαλούνται οι επιτυχόντες να επικοινωνούν τηλεφωνικά με το εκπαιδευτήριο για να κανονίζουν ραντεβού (τηλέφωνα επικοινωνίας: 22910-42294-5, 22910-36998)


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020
Επικαιρότητα
ΕΚΠΑ: Ειδική επαναληπτική εξέταση σε φοιτητές από πληγείσες περιοχές
Σε εφαρμογή απόφασης του Πρυτανικού Συμβουλίου του ΕΚΠΑ, καλούνται οι φοιτητές που κατάγονται από τις πληγείσες από τον κυκλώνα περιοχές και οι οποίοι, λόγω των προβλημάτων που δημιουργήθηκαν, δεν κατάφεραν να λάβουν μέρος σε προγραμματισμένες εξ αποστάσεως εξετάσεις να το δηλώσουν στη Γραμματεία του Τμήματός τους, ώστε να οργανωθεί ειδική επαναληπτική εξέταση, όπου απαιτείται.

Πηγή: Foititikanea.gr










Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Άρθρα
Επιτροπή για την αντιστοιχία πτυχίων Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίων
 Έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για την έκδοση Υπουργικής Απόφασης για τη σύσταση και συγκρότηση της Επιτροπής για την αντιστοιχία πτυχίων Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίων

της παρ. 3 του άρθρου 66 Ν. 4610/2019 (Α ́ 70),  και στην οποία είναι προφανές ότι απαιτείται να συμμετέχουν εγνωσμένου κύρους πανεπιστημιακοί δάσκαλοι, οι οποίοι θα εισηγηθούν, λαμβάνοντας υπόψη το πρόγραμμα σπουδών κάθε σχολής, και θα καθορίσουν με ακρίβεια τα ακαδημαϊκά κριτήρια αντιστοίχισης.

Τα παραπάνω ανακοίνωσε στη Βουλή ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κωνσταντίνος Αχ. Καραμανλής , και σημείωσε:

Μέχρι τα τέλη του έτους:  Παρά την προβλεπόμενη συνθετότητα των κανονιστικών πράξεων που θα εκδοθούν, το Υπουργείο μας υπολογίζει ότι μέχρι τα τέλη του έτους θα ολοκληρωθεί η σχετική διαδικασία.

Ένταξη των Τ.Ε.Ι.  σε υφιστάμενα πανεπιστημιακά ιδρύματα: Με τον Ν. 4610/2019 (Α ́ 70) «Συνέργειες Πανεπιστημίων και Τ.Ε.Ι., πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, πειραματικά σχολεία, Γενικά Αρχεία του Κράτους και λοιπές διατάξεις.» επιλέχθηκε η ένταξη των Τ.Ε.Ι. και Α.Τ.Ε.Ι. σε υφιστάμενα πανεπιστημιακά ιδρύματα και η αντίστοιχη κατάργησή τους.

Αναγκαιότητα της αντιστοίχισης των πτυχίων: Απόρροια της ανωτέρω επιλογής είναι, μεταξύ άλλων, η αναγκαιότητα της αντιστοίχισης των πτυχίων των Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίων και υλοποίηση της αναγνώρισης των επαγγελματικών δικαιωμάτων των πτυχιούχων Τμημάτων Μηχανικών Τ.Ε. των Τ.Ε.Ι.

Να μην δημιουργηθούν συνθήκες που θα προσβάλλουν ήδη αναγνωρισθέντα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά δικαιώματα: Τα συναρμόδια υπουργεία καταβάλλουν κάθε δυνατή προσπάθεια για την υλοποίηση της νομοθετικής επιταγής κατά τρόπο άρτιο ως επιβάλλεται από τη διάταξη του άρθρου 66 του άνω νόμου, λαμβάνοντας κάθε δυνατή πρόνοια, ώστε εκ της διαδικασίας αυτής να μην δημιουργηθούν συνθήκες που θα προσβάλλουν ήδη αναγνωρισθέντα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά δικαιώματα.
 
Τι προβλέπει το άρθρο 66 του Ν. 4610/2019 (Α ́ 70):  Στο άρθρο 66 του Ν. 4610/2019 (Α ́ 70) ορίζεται η διαδικασία αντιστοιχίας πτυχίων Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίων, για την ολοκλήρωση της οποίας προβλέπεται στην παρ. 4 του ως άνω άρθρου η έκδοση Κοινής Υπουργικής Απόφασης (ΚΥΑ) των Υπουργών Υποδομών & Μεταφορών και Παιδείας & Θρησκευμάτων με την οποία θα καθορίζονται τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις που πρέπει να πληροί ένα τμήμα Σχολής Μηχανικών, για να θεωρηθεί αντίστοιχο με Τμήμα Πολυτεχνικής Σχολής καθώς και ο τρόπος με τον οποίο πιστοποιείται η τήρηση των προϋποθέσεων αυτών.

Συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας: Προς την κατεύθυνση αυτή τα δύο υπουργεία συνεργάζονται στενά και έχει ζητηθεί από το Υπουργείο Παιδείας & Θρησκευμάτων σχετική εισήγηση της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης, που αποτελεί κατά νόμο την αναγκαία προϋπόθεση, ώστε εν συνεχεία να εκδοθεί η προβλεπόμενη ΚΥΑ.

 

Πηγή: esos.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020
Άρθρα
Eσπασαν τα κοντέρ στις Πανελλήνιες αλλά φεύγουν με υποτροφίες στις ΗΠΑ

Τρεις αριστούχοι μαθητές, αν και πέρασαν σε κορυφαία τμήματα της Ελλάδας, έγιναν δεκτοί με πλήρη υποτροφία από αμερικανικά πανεπιστήμια

Βαλίτσες για την άλλη άκρη του Ατλαντικού ετοιμάζουν τρεις αριστούχοι μαθητές από τη Θεσσαλονίκη οι οποίοι αν και κατάφεραν να περάσουν σε κορυφαίες σχολές των ελληνικών ΑΕΙ, θα κυνηγήσουν το αμερικανικό όνειρο από τα... 18 καθώς αποδέχτηκαν τις πλήρεις υποτροφίες πανεπιστημίων των ΗΠΑ που τους προσφέρθηκαν.

Πρόκειται για την πρωταθλήτρια τένις Ιωάννα Γιαννακού η οποία πέρασε στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Πολυτεχνείου στο ΑΠΘ και έγινε δεκτή με πλήρη υποτροφία στο Grinnell College των ΗΠΑ για Engineering, τον Πέτρο Μπασάκη ο οποίος μπήκε στο  τμήμα Νομικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου και έγινε δεκτός με πλήρη υποτροφία στο αμερικάνικο κολλέγιο Davidson College και τον Γιώργο Αξαρλή, ο οποίος πέρασε Λογιστική και Χρηματοοικονομικά στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας ενώ έγινε δεκτός με πλήρη υποτροφία για να σπουδάσει Οικονομικά στο Pomona College των ΗΠΑ.

 Η οργάνωση των αμερικανικών πανεπιστημίων, η ευελιξία των ακαδημαϊκών προγραμμάτων που προσφέρουν, οι αυξημένες χρηματοδοτήσεις για έρευνα και η δυνατότητα παρακολούθησης ποικίλων δραστηριοτήτων που δε συνδέονται κατ΄ ανάγκη με το αντικείμενο των σπουδών τους έγειραν μεταξύ άλλων την πλάστιγγα υπέρ των ξένων πανεπιστημίων. Ωστόσο, και οι τρεις αριστούχοι, αν και κουνούν μαντήλι εντούτοις δεν κλείνουν οριστικά την πόρτα για πιθανή επιστροφή τους στο μέλλον στη χώρα.

 

Η πρωταθλήτρια τένις που θέλει να ασχοληθεί με τη ρομποτική 

Πρωταθλήτρια τένις το 2016 η αριστούχος μαθήτρια του Κολλεγίου Ανατόλια, Ιωάννα Γιαννακού, σταμάτησε την μεγάλη της αγάπη στη Β΄Λυκείου για να προετοιμαστεί για τον επόμενο μεγάλο της στόχο, να μπει στο Πολυτεχνείο. Δύο χρόνια αργότερα οι κόποι της έπιασαν τόπο και η 18χρονη πρωταθλήτρια έγινε δεκτή με πλήρη υποτροφία στο Grinnell College των ΗΠΑ για Engineering, ενώ πέρασε και μέσω πανελληνίων πιάνοντας 18.225 μόρια στο τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών του Πολυτεχνείου στο ΑΠΘ. Η 18χρονη, ωστόσο, πρωταθλήτρια είχε πάρει ήδη την απόφασή της από το καλοκαίρι της β΄ Λυκείου, όταν και πρωτοπήγε στην Αμερική παρακολουθώντας ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα σε σχολείο έξω από τη Βοστώνη, παρατηρώντας ιδίοις όμμασι τόσο το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας αλλά και την ακαδημαϊκή ζωή εκεί. Έκτοτε η ιδέα της Αμερικής στριφογύριζε στο μυαλό της.

    ac0i0338a_2.jpg

 

 Αν και αναγνωρίζει ότι το ελληνικό πανεπιστήμιο έχει πολύ καλό επίπεδο αποφάσισε «Αμερική» γιατί οι φοιτητές στην εκεί έχουν πάρα πολλές ευκαιρίες και πιθανότητες να ακολουθήσουν το δρόμο που θέλουν στο μέλλον, όπως είπε. Οργάνωση, ευελιξία, χρηματοδοτήσεις, δυνατότητα παρακολούθησης ποικίλων δραστηριοτήτων που δε συνδέονται κατ΄ ανάγκη με το αντικείμενο των σπουδών αλλά σου διευρύνουν τους ορίζοντες, υποτροφίες για έρευνα και ευκαιρίες για δουλειά έγειραν την ζυγαριά υπέρ της άλλης άκρης του Ατλαντικού. Στο πλευρό της στάθηκαν και οι γονείς της οι οποίοι στήριξαν την απόφασή της.  

Στην Ελλάδα πρέπει να αποφασίσεις από τα 18 σου τι θέλεις να κάνεις - Στην Αμερική το σύστημα σου δίνει το χρόνο σου

«Μου δίνεται η δυνατότητα να μη διαλέξω από την αρχή τον τομέα που θέλω να ασχοληθώ. Στην Ελλάδα, από τη στιγμή που κάνουμε το μηχανογραφικό έπρεπε να ξέρουμε τι θέλουμε να κάνουμε, να έχουμε κατασταλάξει. Έχω πολλά ενδιαφέροντα, όπως η ρομποτική και η τεχνητή νοημοσύνη αλλά δεν ξέρω ακόμη με τι θέλω να ασχοληθώ στο μέλλον. Στην Αμερική σου δίνεται η δυνατότητα να διαλέξεις μαθήματα από διάφορα επιστημονικά πεδία (κοινωνικές επιστήμες, κοινωνιολογία, φιλοσοφία) τα οποία και σε βοηθούν να δεις τι σου αρέσει αλλά και σε οδηγούν εν τέλει στην απόκτηση του πτυχίου». Πλέον περιμένει να εξομαλυνθεί η κατάσταση της πανδημίας προκειμένου να ξεκινήσει τα μαθήματα τον προσεχή Φεβρουάριο.

20200508_102112_1.jpg
ethnos.gr/Ιωάννα Γιαννακού

Αν και έκανε πρωταθλητισμό τόσο στα γήπεδα τένις όσο και στις σχολικές αίθουσες, σπάζοντας τα κοντέρ δεν στερήθηκε εξόδους, ούτε διάβασε υπερβολικά εκτός από την τελευταία χρόνια που υπήρχε πίεση, όπως είπε. «Το μυστικό της επιτυχίας για το καθένα είναι ξεχωριστό. Για μένα ήταν η θέλησή μου να φύγω αλλά και να μπω στο ελληνικό πανεπιστήμιο». Ολοκληρώνοντας τις σπουδές της θέλει να επιστρέψει στην Ελλάδα αφού, όμως, δοκιμάσει πρώτα την τύχη της στις ΗΠΑ.

Πέτρος Μπασάκης: Ηθελα να σπουδάσω και Βιολογία και Διεθνείς σχέσεις με κάποιο τρόπο

Να δίνει λύσεις σε προβλήματα που μαστίζουν τη διεθνή κοινότητα είναι το όνειρο του 18χρονου Πέτρου Μπασάκη, ακολουθώντας είτε καριέρα διπλωμάτη, είτε ερευνητή Βιολογίας. Ο 18χρονος αριστούχος μαθητής του Κολλεγίου Ανατόλια αν και πέρασε φέτος στο τμήμα Νομικής του Δημοκρίτειου Πανεπιστημίου έγινε δεκτός με πλήρη υποτροφία στο Αμερικάνικο Κολλέγιο Davidson College, αρπάζοντας την ευκαιρία. Εδώ και λίγες βδομάδες ο Πέτρος Μπασάκης παρακολουθεί-μέχρι να καταλαγιάσει η πανδημία-διαδικτυακά μαθήματα, διεθνών σχέσεων και βιολογίας, ανυπομονώντας να ταξιδέψει στην Αμερική και να γνωρίσει τους νέους του συμφοιτητές. 

img_20200716_210605_1.jpg
ethnos.gr/Πέτρος Μπασάκης

Πάντα του άρεσε το κομμάτι της έρευνας αλλά και να δίνει το παρών σε συσκέψεις για διεθνή ζητήματα, παίρνοντας αποφάσεις που βοηθούν το κόσμο προκειμένου αυτός να γίνει πιο δίκαιος. «Ήθελα να σπουδάσω και βιολογία και διεθνείς σχέσεις με κάποιο τρόπο. Στην Ελλάδα μπορούσα να επιλέξω μόνο μια ειδικότητα και όχι δύο κατευθύνσεις, μια θετική και μια θεωρητική. Αντίθετα, στην Αμερική μπορώ να κάνω και τα δύο χωρίς να χρειάζεται να επιλέξω. Και η βιολογία είναι ένας πολύ ενδιαφέρον κόσμος που θα αναδειχθεί πολύ στο μέλλον και αξίζει να ασχοληθείς μαζί της» είπε στο ethnos.gr o 18χρονος μαθητής του Κολλεγίου Ανατόλια. 

Θέλω να γυρίσω κάποια στιγμή στην Ελλάδα

Το πολυπολιτισμικό περιβάλλον της Αμερικής και οι επαφές με τόσο διαφορετικούς συμφοιτητές σίγουρα βοηθούν να ανοίξεις τον ορίζοντά σου. Τα αμερικανικά πανεπιστήμια επενδύουν πάρα πολύ στην έρευνα βοηθούν και υποστηρίζουν τους μαθητές να εφαρμόσουν τη γνώση που μαθαίνουν, πρόσθεσε ο Πέτρος Μπασάκης. Αντίθετα, στην Ελλάδα, οι φοιτητές είναι πιο απομονωμένοι. «Δεν υπάρχει ένα πιο συνεργατικό κλίμα.  Και τα πανεπιστήμιά μας έχουν περισσότερο δασκαλοκεντρική παρά μαθητοκεντρική προσέγγιση». Όπως εξηγεί ο ίδιος, στη χώρα μας δεν υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για έρευνα-ιδιαίτερα στο κομμάτι της βιολογίας. Αντίθετα, δίνεται πολύ μεγάλη βάση στη θεωρία και ουσιαστικά αυτοί που αποφοιτούν δεν έχουν καλή αποκατάσταση σε τομείς που θα ήθελε, όπως σε ερευνητικά κέντρα. Όσο για το μέλλον ο ίδιος αφήνει ανοιχτό το ενδεχόμενο της επιστροφής. «Το σκέφτομαι αλλά όλα θα κριθούν από την εξέλιξη των πραγμάτων».  Αναφερόμενος στο μυστικό της επιτυχίας, αυτό κρύβεται στη μεθοδική δουλειά, στην αγάπη σε αυτό που κάνεις αλλά και στην αισιοδοξία. «Όλα γίνονται με τη δουλειά και με την κατάλληλη συμβουλευτική υποστήριξη, όπως είχα στο σχολείο μου».

Το επίπεδο τόσο των μαθημάτων όσο και της ύλης είναι ανώτερο από οποιοδήποτε πτυχίο μπορείς να ολοκληρώσεις στην Ελλάδα

Λογιστική και Χρηματοοικονομικά στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας με 17.825 μόρια και δεκτός με πλήρη υποτροφία για να σπουδάσει Οικονομικά στο Pomona College των ΗΠΑ είναι ο «απολογισμός» του 18χρονου Γιώργου Αξαρλή. «Στο ΠΑΜΑΚ θα σπούδαζα οικονομικά, τελεία και παύλα ενώ στο πανεπιστήμιο στις ΗΠΑ παρακολουθώντας μια γκάμα μαθημάτων από διαφορετικά επιστημονικά πεδία έχεις τη δυνατότητα να αποκτήσεις γνώσεις και δεξιότητες, χτίζοντας μια πολύπλευρη προσωπικότητα. Και το επίπεδο τόσο των μαθημάτων όσο και της ύλης είναι ανώτερο από οποιοδήποτε πτυχίο μπορείς να ολοκληρώσεις στην Ελλάδα» είπε ο 18χρονος μαθητής του Κολλεγίου Ανατόλια ο οποίος ανυπομονεί να ξεκινήσει τα μαθήματα στο πανεπιστήμιο των ΗΠΑ.

axarlis_photo_1st_choice_1.jpeg
ethnos.gr/Γιώργος Αξαρλής

Η απόφασή του να κυνηγήσει το αμερικανικό όνειρο βασίστηκε σε δύο διαφορετικούς πυλώνες. Ο πρώτος έχει να κάνει καθαρά με το ακαδημαϊκό κομμάτι και ο δεύτερος με την ανάπτυξη γενικών δεξιοτήτων της προσωπικότητάς του. Στο Pomona College, όπως είπε, υπάρχει πολύ στενή αλληλεπίδραση μαθητών και καθηγητών. Τα μεγαλύτερα τμήματα αποτελούνται από 30 φοιτητές και συνήθως τα περισσότερα είναι 15άρια. «Οπότε καταλαβαίνεται, υπάρχει στενή αλληλεπίδραση καθηγητή-μαθητή. Μπορείς πιο εύκολα να συζητήσεις, μαζί τους, να τους ρωτήσεις»

Από την άλλη, όπως εξήγησε, τα παιδιά που επιλέγονται έχουν πολύ υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο, ανεβάζοντας τον πήχη και την ποιότητα του τμήματος. «Υπάρχει ένας υγιής ανταγωνισμός, κάτι το οποίο δεν νομίζω ότι γίνεται στις διαλέξεις των 500 φοιτητών στη Ελλάδα. Δυστυχώς, η εκπαίδευση στην Ελλάδα υποβαθμίζεται συνεχώς. Ειδικά με τα αποτελέσματα που είδαμε φέτος στις πανελλήνιες όπου μαθητές μπήκαν στο μαθηματικό, συγκεντρώνοντας ελάχιστα μόρια…»

 Πλεονέκτημα, σύμφωνα με τον ίδιο, είναι και η δυνατότητα εξερεύνησης διαφορετικών θεμάτων και πεδίων. «Δεν είναι όπως στο ελληνικό πανεπιστήμιο που λες θα κάνω αυτό το αντικείμενο και τελείωσες για 4 χρόνια». Στις ΗΠΑ είσαι υποχρεωμένος να επιλέξεις τα πρώτα δύο χρόνια μία γκάμα μαθημάτων από τις φυσικές και κοινωνικές επιστήμες αλλά και τις τέχνες ώστε να μπορείς να καταλάβεις και να ανακαλύψεις τι θέλεις να κάνεις. «Στα πανεπιστήμια σε όλη την Ευρώπη υπάρχουν αρκετοί που φτάνουν στο 2ο και 3ο έτος της ακαδημαϊκής ζωής και συνειδητοποιούν ότι δεν τους αρέσει αυτό που σπουδάζουν. Προσπαθούν  να αλλάξουν αλλά βρίσκουν μπροστά τους τείχος. Αυτό δεν συμβαίνει στην Αμερική» συμπλήρωσε. 

 Ο Γιώργος Αξαρλής αν και δεν ξέρει ακόμη τι θέλει να κάνει, στόχος του είναι όταν έρθει η ώρα και το βρει να έχει την δυνατότητα να μπορεί να το ακολουθήσει. Και μπορεί στο ακαδημαϊκό και στο επαγγελματικό κομμάτι οι ΗΠΑ να υπερέχουν, ωστόσο, στο κομμάτι της ζωής και των ανθρώπινων σχέσεων η Ελλάδα δεν συγκρίνεται με άλλο μέρος του κόσμου. «Γι αυτό και κάποια στιγμή θέλω να γυρίσω, παρόλο που με φοβίζει η έλλειψη εμπιστοσύνης  στους θεσμούς και η έλλειψη εμπιστοσύνης των θεσμών στους ανθρώπους. Και ο συνδυασμός των δυο υποβαθμίζει οποιοδήποτε σύστημα όπως η υγεία, η παιδεία και αποτρέπει πολλούς να σπουδάσουν εδώ» κατέληξε ο 18χρονος.

 

Πηγή: ΕΘΝΟΣ


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020
Επικαιρότητα   Άρθρα
Η επαγγελματική εκπαίδευση αλλάζει
Με στόχο η επαγγελματική εκπαίδευση να συνδεθεί με την αναγκαία αλλαγή παραγωγικού μοντέλου της χώρας, όπως τόνισε στην «Κ» υψηλόβαθμο κυβερνητικό στέλεχος, το υπουργείο Παιδείας προχωρά σε αναδιάταξη της επαγγελματικής  εκπαίδευσης, κατάρτισης και διά βίου μάθησης.
 
Εμβληματική αλλαγή είναι η δημιουργία Πρότυπων Επαγγελματικών Λυκείων, ένας θεσμός περιζήτητος από τους γονείς στη γενική εκπαίδευση. Επίσης, πρόκειται να αναβαθμιστεί η μεταλυκειακή επαγγελματική εκπαίδευση, που προσφέρεται στα ΙΕΚ, με την ίδρυση Πειραματικών και Θεματικών ΙΕΚ, ενώ θα καθιερωθεί Εθνικό Σύστημα Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης. Η βάση του νέου συστήματος θα είναι η οργάνωση σχολών επαγγελματικής κατάρτισης, οι οποίες για πρώτη φορά εντάσσονται στο Εθνικό Πλαίσιο Προσόντων, το οποίο θεσμοθετείται. Στον σχεδιασμό ενεργό ρόλο θα έχουν οι επαγγελματικοί φορείς και οι Περιφέρειες.
 
Ειδικότερα, τις προσεχείς ημέρες η υπουργός Παιδείας αναμένεται να παρουσιάσει στον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη το νομοσχέδιο για την επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και διά βίου μάθηση, βασικά σημεία του οποίου παρουσιάζει σήμερα η «Κ». Το υπουργείο Παιδείας δίνει ιδιαίτερο βάρος στο εγχείρημα, καθώς στην Ελλάδα η επαγγελματική εκπαίδευση είναι «ο φτωχός συγγενής» του εκπαιδευτικού συστήματος, σε αντίθεση με ό,τι συμβαίνει στην Ευρώπη. Ενδεικτικά, στην Ελλάδα το 30% των αποφοίτων γυμνασίου επιλέγει επαγγελματικά λύκεια (ΕΠΑΛ) ενώ το 70% των αποφοίτων γυμνασίου επιλέγει γενικά λύκεια (ΓΕΛ) με στόχο να εισαχθεί, μέσω των Πανελλαδικών Εξετάσεων, στα πανεπιστήμια. «Η επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση αλλάζει άρδην με στόχο να αντιμετωπιστούν οι στρεβλώσεις, όπως το δαιδαλώδες πλαίσιο, να θεσμοθετηθεί ένα εθνικό πλαίσιο προσόντων για να είναι σαφές σε ποιο επίπεδο τοποθετείται κάθε πτυχίο, και να αναβαθμιστεί η ποιότητα της εκπαίδευσης», παρατήρησε στην «Κ» η διευθύνουσα σύμβουλος του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού Προσανατολισμού (ΕΟΠΠΕΠ) κ. Ιωάννα Λυτρίβη.
 
Συγκεκριμένα, μεταξύ άλλων, θα δοθεί η δυνατότητα στα νυν συμβατικά επαγγελματικά λύκεια (ΕΠΑΛ) να μετατραπούν σε Πρότυπα, με αξιολόγηση των εκπαιδευτικών τους. Ο σύλλογος διδασκόντων κάθε επαγγελματικού λυκείου θα μπορεί να ζητήσει το σχολείο να μετατραπεί σε Πρότυπο. Η λειτουργία των Πρότυπων ΕΠΑΛ θα γίνει από την επόμενη σχολική χρονιά και ο τελικός αριθμός όσων θα ιδρυθούν θα εξαρτηθεί και από το δημοσιονομικό κόστος.
 
Θα ιδρυθούν σχολές επαγγελματικής κατάρτισης, στις οποίες θα έχουν πρόσβαση οι απόφοιτοι γυμνασίου, και οι απόφοιτοί τους θα βγαίνουν στην αγορά ως επαγγελματίες τεχνίτες (π.χ. υδραυλικοί).
 
Οι σχολές αυτές, άλλωστε, θα αποτελούν τη βάση του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων που θα θεσμοθετηθεί και θα είναι κατ’ αντιστοιχία του Ευρωπαϊκού Πλαισίου Προσόντων (η κλίμακα ξεκινά από το επίπεδο 1 για τους αποφοίτους δημοτικού και καταλήγει στο επίπεδο 8 για τους κατόχους διδακτορικού διπλώματος). Οι σχολές επαγγελματικής κατάρτισης θα χορηγούν πτυχία επιπέδου 3. Πτυχίο επιπέδου 4 θα χορηγείται στους αποφοίτους των επαγγελματικών λυκείων έπειτα από ενδοσχολικές εξετάσεις. Πτυχίο επαγγελματικής ειδικότητας εκπαίδευσης και κατάρτισης επιπέδου 5 θα χορηγείται στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ που θα έχουν παρακολουθήσει έτος μαθητείας και θα έχουν περάσει εξετάσεις πιστοποίησης καθώς και στους αποφοίτους των ΙΕΚ.
 
 Επίσης, θα αναβαθμιστούν οι Τάξεις Μαθητείας μετά την ολοκλήρωση των τριετών σπουδών στα ΕΠΑΛ, καθώς και τα ΙΕΚ. «Ειδικά όσον αφορά τα ΙΕΚ, παρατηρείται έλλειψη συνάρθρωσης της επαγγελματικής εκπαίδευσης με το σύστημα κατάρτισης, διότι λείπουν ο συντονισμός και ο κοινός σχεδιασμός καθώς και η σύνδεσή της με την αγορά εργασίας, με αποτέλεσμα οι ειδικότητες να σχεδιάζονται χωρίς διάγνωση των αναγκών και με την απουσία των κοινωνικών εταίρων», δήλωσε στην «Κ» ο γενικός γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά βίου Μάθησης κ. Γεώργιος Βούτσινος.
 
 

Η διασύνδεση

Στο ίδιο πλαίσιο, η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας δίνει ιδιαίτερη σημασία στη διασύνδεση των Ειδικών Εργαστηρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης (ΕΕΕΕΚ) με την υπόλοιπη Ειδική Επαγγελματική Εκπαίδευση. Στόχος, είναι να γίνουν τα ΕΕΕΕΚ πιο ελκυστικές δομές εκπαίδευσης, και  να ενισχυθεί η προοπτική απασχόλησης των αποφοίτων τους.

«Καθένας θα γνωρίζει το επίπεδο στο οποίο αντιστοιχεί κάθε πτυχίο και επάγγελμα. Βεβαίως έχουν σημασία η εξειδίκευση και η πιστοποίηση των γνώσεων που θα έχει κάθε απόφοιτος από δομή της επαγγελματικής εκπαίδευσης, κατάρτισης και διά βίου μάθησης», παρατηρεί η κ. Λυτρίβη. 
Στον σχεδιασμό των ειδικοτήτων και των προγραμμάτων σπουδών των νέων δομών λόγο θα έχουν οι κοινωνικοί εταίροι (επιχειρήσεις, επαγγελματικοί φορείς, επιμελητήρια) ώστε να αποτυπώνουν τις ανάγκες της αγοράς εργασίας. Και αυτό διότι μέχρι τώρα το σύστημα επικρίνεται ότι οργανώθηκε με βάση το υπάρχον εκπαιδευτικό προσωπικό και όχι τις ανάγκες των επιχειρήσεων, που διαμαρτύρονται για ελλείψεις σε εξειδικευμένο τεχνικό προσωπικό. Ενδεικτικά, κάθε Περιφέρεια ή δήμος θα μπορεί να οργανώσει ειδικότητες ανάλογα με τις ανάγκες της οικονομίας της περιοχής.

Τα ΙΕΚ

Σημαντική θέση στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση έχουν τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ), τα οποία προσφέρουν περίπου 100 ειδικότητες. Μάλιστα, την περίοδο της μεγάλης ανεργίας δεν ήταν λίγοι οι πτυχιούχοι ΑΕΙ που επέλεξαν να σπουδάσουν σε κάποιο ΙΕΚ για να βρουν επαγγελματική προοπτική. Σύμφωνα με τα στοιχεία του υπουργείου Παιδείας την περίοδο 2019-2020 το σύνολο των καταρτιζόμενων στα δημόσια ΙΕΚ ήταν 30.539 και στα ιδιωτικά 36.643. Μεταξύ των προσφερόμενων ειδικοτήτων, οι πιο δημοφιλείς είναι ο τεχνικός μαγειρικής τέχνης – αρχιμάγειρας (σεφ), ο βοηθός βρεφονηπιοκόμων, ο τεχνικός τουριστικών μονάδων και επιχειρήσεων φιλοξενίας, ο τεχνικός αισθητικής και μακιγιάζ, ο τεχνικός φαρμακείου, ο βοηθός φυσικοθεραπείας, ο φύλακας μουσείων και αρχαιολογικών χώρων, ο τεχνικός κομμωτικής τέχνης, ο διασώστης – πλήρωμα ασθενοφόρου, ο τεχνικός εφαρμογών πληροφορικής. Οπως ανέφερε στην «Κ» ο γενικός γραμματέας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Διά βίου Μάθησης κ. Γεώργιος Βούτσινος, «με το νομοσχέδιο προβλέπεται η ίδρυση Πειραματικών και Θεματικών ΙΕΚ. Επίσης, ηλεκτρονικό μητρώο εκπαιδευτών Επαγγελματικής Κατάρτισης βρίσκεται ήδη στη διάθεση των ΙΕΚ και των εκπαιδευτών τους. Η δημιουργία μητρώου, ζητούμενο πολλών ετών, συμβάλλει σημαντικά στον εκσυγχρονισμό του συστήματος, στην αποφυγή της ετήσιας ταλαιπωρίας των εκπαιδευτών και εξασφαλίζει ταχύτερες διαδικασίες και μεγαλύτερη ακρίβεια στην επιλογή των εκπαιδευτών».

 

Πηγή: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Σαρωτικές αλλαγές στα ΑΕΙ: Κόβονται τμήματα, ελάχιστη βάση εισαγωγή
 αρωτικές αλλαγές στον τρόπο εισαγωγής στα πανεπιστήμια αλλά και στο χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης, σχεδιάζει το υπουργείο Παιδείας, όπως αποκαλύπτει με συνέντευξή του, στο ethnos.gr, o υφυπουργός Παιδείας Βασίλης Διγαλάκης. Οπως τονίζει ο υφυπουργός, μέσα στο επόμενο εξάμηνο, θα προωθηθεί νομοσχέδιο, το οποίο θα προβλέπει- μεταξύ πολλών ακόμη ρυθμίσεων -και σημαντικές βελτιώσεις όσον αφορά στην αναδιάταξη των τμημάτων στα πανεπιστήμια μετά από σχετική αξιολόγηση αλλά και ελάχιστη βάση εισαγωγής στα ΑΕΙ, την οποία θα καθορίζουν τα τμήματα, για ένα ή και περισσότερα από τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Στο πλαίσιο αυτό, πολλά τμήματα των πανεπιστημίων θα καταργηθούν ή θα μετεξελιχθούν, ενώ στόχος είναι να μελετηθούν και οι προοπτικές απασχόλησης των αποφοίτων στην αγορά εργασίας κάτι, που μέχρι σήμερα δεν έχει γίνει.

 

Οπως ανακοίνωσε και ο πρωθυπουργός κ. Μητσοτάκης, πρώτα θα κατατεθεί στη Βουλή νομοσχέδιο για την αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και στη συνέχεια το νομοσχέδιο για την αναδιάρθρωση της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Η υπουργός Παιδείας κ. Κεραμέως ακόμη δεν έχει ανοίξει τα χαρτιά της, σχετικά με τις νέες ρυθμίσεις αλλά κατά τη διάρκεια συνάντησης, που είχε με πρυτάνεις έκανε μια αναφορά σε «σκέψεις και την παρουσία μάνατζερ στα πανεπιστήμια επί θεμάτων που σχετίζονται με την οικονομικά των ιδρυμάτων» χωρίς όμως να δώσει περισσότερες λεπτομέρειες.

Οι αποφάσεις για τη βάση εισαγωγής στα -σύμφωνα με το υπουργείο Παιδείας- πάρθηκαν μετά και από την φετινή εισαγωγή φοιτητών, σε τμήματα των ΑΕΙ με κάτω από 10.000 μόρια. Οπως εξηγεί στο ethnos.gr ο υφυπουργός Παιδείας κ. Διγαλάκης «φέτος είχαμε στο 40% των τμημάτων φοιτητές, οι οποίοι εισήχθησαν με βαθμούς κάτω της βάσης, ενώ το 80% των αποφοίτων λυκείων εισήχθησαν στα πανεπιστήμια. Επίσης τα τελευταία χρόνια είχαμε μια σημαντική αλλαγή στον χάρτη των ΑΕΙ, με τη δημιουργία τμημάτων χωρίς κανένα σχεδιασμό, χωρίς ακαδημαϊκά κριτήρια και χωρίς καμία σύνδεση με την αγορά εργασίας. Ειδικά φέτος λόγω της πανδημίας, οι απόφοιτοι των λυκείων δεν προτίμησαν τμήματα μακριά από τον τόπο κατοικίας τους».

Οπως υπογραμμίζει ο υφυπουργός η κατάσταση αυτή "πρέπει ν΄ αντιμετωπισθεί από το υπουργείο Παιδείας καθώς οι νέοι φοιτητές πρέπει να έχουν έστω τα ελάχιστα κριτήρια για να μπορέσουν να παρακολουθήσουν τα προγράμματα σπουδών στα ΑΕΙ και να αποφοιτήσουν ομαλά. Θα προχωρήσουμε γρήγορα σε διαβούλευση με όλους τους αρμόδιους φορείς για τα κριτήρια εισαγωγής στα ΑΕΙ, όπως για παράδειγμα, να «μπει» ελάχιστος βαθμός εισαγωγής σε κάποιο ή κάποια μαθήματα, από τα ίδια τα τμήματα. Εάν φέτος βάζαμε βάση του 10,ένας μεγάλος αριθμός αποφοίτων θα έμενε εκτός πανεπιστημίων και πολλά τμήματα χωρίς φοιτητές».

Οπως εξηγεί ο υφυπουργός, η Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, έχει την αρμοδιότητα και θα εισηγηθεί στο υπουργείο την αναδιάταξη του χάρτη της Ανώτατης Εκπαίδευσης. Στο πλαίσιο αυτό και μετά από τη σχετική πιστοποίηση είναι πιθανό να εισηγηθεί τη διακοπή σε προγράμματα σπουδών, που δεν έχουν τις απαιτούμενες ακαδημαϊκές προδιαγραφές.

Οσον αφορά στο συγκεκριμένο θέμα και ο πρόεδρος της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης, κ. Περικλής Μήτκας ,έχει δηλώσει: Το Ανώτατο Συμβούλιο της ΕΘΑΑΕ επεξεργάζεται ήδη στοιχεία για την κατάσταση και τις προοπτικές των ελληνικών ΑΕΙ, βάσει των οποίων θα εισηγηθεί την εθνική στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση. Η ΕΘΑΑΕ προγραμματίζει επίσης, σε συνεργασία με τα υπουργεία Παιδείας και Εργασίας, τη συστηματική παρακολούθηση της ένταξης των αποφοίτων κάθε τμήματος στην αγορά εργασίας. Βασιζόμαστε σε δεδομένα για να χαράξουμε τα επόμενα βήματα”.

Πηγή: iPaidia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (0)
 ΚΑΙΡΟΣ ΗΤΑΝ!!!
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020
Επικαιρότητα
Οι Ιατρικοί Σύλλογοι της χώρας κοντά στα σχολεία στη μάχη κατά του κορωνοϊού
Στην τηλεδιάσκεψη με τον Ιατρικό Σύλλογο Καστοριάς συμμετείχε η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, στο πλαίσιο ενημέρωσης της εκπαιδευτικής κοινότητας από κατά τόπους ιατρικούς συλλόγους για θέματα που αφορούν τον κορωνοϊό.
 

Κατόπιν συνεργασίας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου, οι Διευθυντές Εκπαίδευσης διοργανώνουν ενημερωτικές τηλεδιασκέψεις μεταξύ αφ’ ενός ιατρών από τους τοπικούς ιατρικούς συλλόγους, αφ’ ετέρου διευθυντών, εκπαιδευτικών και μελών των συλλόγων γονέων σχολικών μονάδων. Στόχος είναι η έγκυρη ενημέρωση των μελών της εκπαιδευτικής κοινότητας από ιατρούς, οι οποίοι απαντούν σε ερωτήματα εκπαιδευτικών και γονέων με εύληπτο και επιστημονικό τρόπο, αναλύουν τα μέτρα προστασίας και πρόληψης και υποδεικνύουν την ορθή τήρησή τους.

Ήδη έχουν πραγματοποιηθεί περισσότερες από 80 τηλεδιασκέψεις σε Περιφερειακές Ενότητες όλης της χώρας, με ιδιαίτερη επιτυχία και ευρύτατη συμμετοχή, ενώ έχουν προγραμματιστεί και άλλες εντός της εβδομάδας.

Η Νίκη Κεραμέως, κατά την παρέμβασή της στην τηλεδιάσκεψη, δήλωσε: «Πολύ σημαντικό τμήμα της πρόληψης είναι η εμπεριστατωμένη ενημέρωση, για όλα τα μέτρα προστασίας που μας έχουν υποδείξει οι ειδικοί επιστήμονες. Από την ενδεδειγμένη χρήση της μάσκας, τη σχολαστική υγιεινή των χεριών, τον ειδικό τρόπο διεξαγωγής διαλειμμάτων, την προσαρμοσμένη λειτουργία κυλικείων και άλλα. Θα ήθελα να σας ευχαριστήσω όλους θερμά για την καίρια συμβολή σας σε αυτήν την εθνική προσπάθεια για τη διαφύλαξη της δημόσιας υγείας και τη συνέχιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας με αυξημένα μέτρα προστασίας και πρόληψης. Και το εκπαιδευτικό προσωπικό, και τα στελέχη εκπαίδευσης, και τους μαθητές, και τους γονείς, και τους ιατρικούς συλλόγους. Η εμπειρία έχει δείξει ότι η εκπαιδευτική κοινότητα εφαρμόζει υποδειγματικά τα μέτρα και αυτό οφείλεται σε όλους εσάς».


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020
Άρθρα
Συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων με το Συμβούλιο της Ευρώπης: Καμπάνια «Ένα στα πέντε για την παιδική σεξουαλική κακοποίηση»
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων δια της Υφυπουργού Σοφίας Ζαχαράκη, και το Τμήμα Δικαιωμάτων του Παιδιού του Συμβουλίου της Ευρώπης δια της επικεφαλής του Τμήματος κας Regina Jensdottir, υπέγραψαν σύμφωνο αμοιβαίας συνεργασίας για την χρήση του υλικού του Συμβουλίου, στο πλαίσιο της καμπάνιας «ΕΝΑ στα ΠΕΝΤΕ»  για την πρόληψη της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης.
 

Συγκεκριμένα, το ενημερωτικό υλικό που έχει σχεδιάσει το Συμβούλιο της Ευρώπης περιλαμβάνει:

1. το τηλεοπτικό σποτ 30΄΄ «Κίκο και το Χέρι»,

2. Το παιδικό παραμύθι «Κίκο και το Χέρι» (κατάλληλο για παιδιά άνω των τεσσάρων ετών σύμφωνα με τις οδηγίες του Συμβουλίου της Ευρώπης),

3. Το ενημερωτικό φυλλάδιο για ενήλικες (γονείς, εκπαιδευτικούς, ειδικούς επιστήμονες κ.ά.) με τίτλο «Ο Κανόνας των Εσωρούχων»,

4. Αφίσες του Συμβουλίου της Ευρώπης με μηνύματα της καμπάνιας,

5. Ενημερωτικό έντυπο με τίτλο «Μίλα σε κάποιον που εμπιστεύεσαι» (κατάλληλο για παιδιά άνω των εννιά ετών σύμφωνα με τις οδηγίες του Συμβουλίου της Ευρώπης),

6. Ενημερωτικό βίντεο με τίτλο «Μίλα σε κάποιον που εμπιστεύεσαι» (επίσης κατάλληλο για παιδιά άνω των εννιά ετών σύμφωνα με τις οδηγίες του Συμβουλίου της Ευρώπης).

Περαιτέρω περιλαμβάνονται δύο ιστορίες κινουμένων σχεδίων της ελληνικής καμπάνιας «ΕΝΑ στα ΠΕΝΤΕ» «Το μυστικό της Νίκης» & «Το μυστικό της Νίκης 2-Η περιπέτεια του Βίκτωρα», που έχουν ολοκληρωθεί με την έγκριση του Συμβουλίου της Ευρώπης και για τις οποίες έχει ήδη χορηγηθεί η θετική γνωμοδότηση του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής του Υπουργείου Παιδείας για χρήση, προβολή και αξιοποίηση από τους εκπαιδευτικούς.

Κομβικής σημασίας για την υπογραφή του εν λόγω συμφώνου υπήρξε η συμβολή της βουλευτή Α΄ Περιφέρειας Θεσσαλονίκης Έλενας Ράπτη, όπως άλλωστε και διαχρονικά, για το σύνολο της καμπάνιας «ΕΝΑ στα ΠΕΝΤΕ» στην χώρα μας.

Η υπογραφή του συμφώνου αποτελεί ένα ακόμη βήμα στη συνεργασία της χώρας μας και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, με το Συμβούλιο της Ευρώπης και άλλους φορείς, για την ακόμα αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση του νοσηρού φαινομένου της παιδικής σεξουαλικής κακοποίησης.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 6 από 12171 (121708 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
5
6
7
8
12169
12170
12171
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020 - 20:09
Σχόλια (0)

Μαιευτικη
Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020 - 09:17
Σχόλια (4)

Διπαε
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 - 20:49
Σχόλια (2)

ΙΕΚ
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 - 20:21
Σχόλια (1)

4%
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 - 19:32
Σχόλια (0)

αμοιβαία μετεγγραφή
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 - 15:49
Σχόλια (1)

SOS.ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΙΙ
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 - 13:37
Σχόλια (6)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Δασολογια
Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020 - 14:25
Σχόλια (11)

βοήθεια !!!
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 - 16:46
Σχόλια (4)

Εγγραφή
Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2020 - 15:50
Σχόλια (4)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013
Πιο θανατηφόρα για τους παχύσαρκους τα τροχαία ατυχήματα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2803 ημέρες
Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013
Πρεμιέρα για την υπηρεσία Mega του Κιμ Ντοτκόμ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2803 ημέρες
Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013
Έρευνα: Το Διαδίκτυο «επανακαθορίζει» την ανθρώπινη προσωπικότητα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2803 ημέρες
Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013
Επιχείρησαν να απαγάγουν παιδιά έξω από νηπιαγωγείο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2803 ημέρες
Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013
Κατάργηση δυνατότητας επιλογής Β΄ ξένης γλώσσας στην Αχαΐα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2803 ημέρες
Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2013
Μεταγραφές αποφοίτων 2010'11
Σχόλια (2)
Υποβλήθηκε πριν από 2803 ημέρες
Σελίδα 4197 από 4619 (27714 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4196
4197
4198
4199
4617
4618
4619
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης