Δευτέρα, 03 Αυγούστου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Πιθανή η υποχρεωτική χρήση μάσκας στα σχολεία τον Σεπτέμβριο

Την υποχρεωτική χρήση μάσκας στα σχολεία από μαθητές και εκπαιδευτικούς συζητά η επιτροπή των ειδικών για το άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβριο

Την υποχρεωτική χρήση μάσκας στα σχολεία από μαθητές και εκπαιδευτικούς συζητά η επιτροπή των ειδικών για το άνοιγμα των σχολείων τον Σεπτέμβριο, αποκάλυψε η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη.

«Τα σχολεία πρέπει να ανοίξουν», όπως δήλωσε σε πρωινή εκπομπή του ΣΚΑΪ, ενώ το συγκεκριμένο μέτρο δεν είναι δύσκολο να εφαρμοστεί.

Σύμφωνα δε με την ιατρό, είναι δεδομένο ότι θα υπάρξει δεύτερο επιδημιολογικό κύμα, ωστόσο δεν πρόκειται να εφαρμοστεί εκ νέου μέτρο γενικού lockdown. «Ως χώρα τελειώσαμε» δήλωσε χαρακτηριστικά για ένα τέτοιο ενδεχόμενο, ωστόσο θα εφαρμοστούν μέτρα τοπικού lockdown όπου εντοπιστούν μεγάλες συγκεντρώσεις κρουσμάτων.

Η αύξηση των κρουσμάτων τις τελευταίες ημέρες πρέπει να αντιμετωπιστεί ως αποτέλεσμα της χαλαρότητας το προηγούμενο διάστημα, με την πλειονότητα των κρουσμάτων να καταγράφεται σε νέους ανθρώπους

Οι νέοι, εξήγησε, είναι μεν λιγότεροι μεταδοτικοί και η πιθανότητα να νοσήσουν βαριά είναι μικρότερη, ωστόσο μπορούν να μεταδώσουν τον ιό σε ευάλωτες ομάδες.

Η πραγματικότητα, δε, είναι ότι οι ηλικιωμένοι και όσοι ανήκουν σε ευάλωτες ομάδες προτιμούν, πλέον, να μένουν σπίτι, και γι'αυτόν τον λόγο η διασπορά παρατηρείται μεταξύ νέων, κυρίως, ανθρώπων. «Ο μέσος όρος ηλικίας των κρουσμάτων έχει κατέβει», συμπλήρωσε.

Το βασικό μέτρο προστασίας δεν είναι η μάσκα, αλλά το στοιχειώδες μέτρο της απόστασης των 2 μέτρων. Το πλύσιμο των χεριών και οι μάσκες λειτουργούν συμπληρωματικά.

Η ιατρός συμβούλευσε τους πολίτες να έχουν πάντα μαζί τους μια μάσκα και να την χρησιμοποιούν σε περιπτώσεις που παρατηρείται συνωστισμός. Τόνισε, δε, ότι η μεγαλύτερη ανησυχία υπάρχει για τους ασυμπτωματικούς φορείς.

«Σε ένα πάρτι ένας να είναι ασυμπτωματικός, μπορεί να μεταδώσει τον ιό σε 80 ή 100 άτομα».

 

Πηγή: alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Σημεία λόγου της Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ.Σοφίας Ζαχαράκη στη Βουλή
 Πρωταρχικό μας μέλημα και κατεύθυνση του συνολικού έργου μας, όπως έμπρακτα αποδεικνύουμε, είναι η παροχή μιας ποιοτικής και σύγχρονης παιδείας, η οποία θα παρέχει σε κάθε νέο και νέα όλα τα αναγκαία εκείνα εφόδια για να είναι σε θέση να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της σύγχρονης εποχής.

 Η προσπάθεια αυτή, ως είναι αυτονόητο, δεν μπορεί παρά να αφορά και τα ιδιωτικά σχολεία. Τούτο είναι τόσο λογικά όσο και συνταγματικά επιβεβλημένο, καθότι, σε μία δημοκρατική κοινωνία το κράτος έχει την ευθύνη για την παιδεία που παρέχεται στους πολίτες συνολικά, είτε εκείνοι επιλέγουν το δημόσιο σχολείο της περιοχής τους, είτε κάποιο ιδιωτικό εκπαιδευτήριο.

Στο σημείο αυτό εντοπίζεται ο ιδιαίτερος χαρακτήρας του παρόντος νομοσχεδίου, αλλά και η ειδοποιός διαφορά του σε σχέση με το προηγούμενο καθεστώς και κατά συνέπεια η εκ διαμέτρου αντίθετη δική μας αντίληψη και θεώρηση των ζητημάτων εκπαίδευσης και διαπαιδαγώγησης των παιδιών αυτού του τόπου. Ποια είναι αυτή η ειδοποιός διαφορά; Η βαθιά μας πίστη και αφοσίωση στην υπεράσπιση του θεμελιώδους, σε κάθε δημοκρατία, δικαιώματος κάθε πολίτη της ελεύθερης επιλογής και ελεύθερης ανάπτυξης της προσωπικότητάς του, όπως αυτό αλλωστε κατοχυρώνεται και στο Σύνταγμά μας.

Αξίζει να τονισθεί ότι αποδέκτες και τελικά ωφελούμενοι των μεταρρυθμίσεων που αφορούν την ιδιωτική εκπαίδευση και μέσω των οποίων ενισχύεται η ιδιωτική πρωτοβουλία, δεν είναι δήθεν - όπως ακούστηκε δυστυχώς από ορισμένους - μία κάποια ελίτ, μεμονωμένα ιδιωτικά συμφέροντα, αλλά το σύνολο των μελών της κοινωνίας μας, είτε αυτοί έχουν επιλέξει για την εκπαίδευση των τέκνων τους το δημόσιο, είτε κάποιο ιδιωτικό σχολείο.

Επιθυμούμε την δημιουργία ενός ποιοτικού, καινοτόμου ιδιωτικού εκπαιδευτηρίου με την ίδια ένταση με την οποία ενδιαφερόμαστε για την λειτουργία ενός αντίστοιχου δημοσίου σχολείου. Επιθυμούμε την καλλιέργεια και θεμελίωση ενός περιβάλλοντος υγιούς ανταγωνισμού με συνθήκες ουσιαστικής εποπτείας, το οποίο θα δημιουργεί κίνητρα βελτίωσης και μιας διαρκούς πορείας προς τα πάνω για όλα τα σχολεία, σε αντίθεση με την λογική της εξίσωσης όλων προς τα κάτω.

Σε αυτή την κατεύθυνση, σήμερα, με το παρόν νομοσχέδιο, απελευθερώνουμε και απεγκλωβίζουμε τις ιδιωτικές σχολικές μονάδες από τον αντιπαραγωγικό και αναποτελεσματικό κρατικό παρεμβατισμό, από την υπέρμετρη γραφειοκρατία, και παρέχουμε μεγαλύτερη ευελιξία και αυτονομία στις ίδιες τις σχολικές μονάδες.

Το παρόν νομοσχέδιο θέτει στο επίκεντρο κατ’ αρχάς τις ανάγκες των ίδιων των μαθητών, το συμφέρον των οποίων οφείλει να αποτελεί, εξ ορισμού, πρωταρχικό μέλημα για την εκπαιδευτική διαδικασία, και άρα και για το Υπουργείο. Καθώς απλοποιούμε τις μέχρι σήμερα γραφειοκρατικές διαδικασίες, διατηρούμε και αναβαθμίζουμε την εποπτεία του Υπουργείου Παιδείας για θέματα λειτουργίας ιδιωτικών σχολείων όπως: αδειοδότηση, τήρηση εκπαιδευτικής νομοθεσίας, έλεγχος προσόντων και διορισμός Διευθυντή/υποδιευθυντή, γνωστοποίηση πρόσθετων δράσεων, έγκριση κανονισμού λειτουργίας, έλεγχος τίτλων σπουδών.

Ο έλεγχος της εκπαιδευτικής νομοθεσίας και των τίτλων σπουδών παραμένει όπως και πριν, η ισοτιμία των ιδιωτικών σχολείων είναι αδιαπραγμάτευτη και αποτελεί κύρια μέριμνα των πολιτικών μας. Με την νέα ευελιξία που παρέχεται στην διαμόρφωση των εργασιακών σχέσεων των ιδιωτικών εκπαιδευτικών επιδιώκεται η ισορροπία μεταξύ εποπτείας και ελευθερίας.

Δεν απεμπολείται η εποπτεία επί των εργασιακών σχέσεων αλλά επανακαθορίζεται και επιβεβαιώνεται. Η εποπτεία που οφείλει να ασκεί ένα σύγχρονο κράτος, ουσιαστικά αναβαθμίζεται καθότι είναι ενιαία προς όλους τους ιδιωτικούς εργαζομένους αλλά και συνάμα ουσιαστικότερη, μετά την απαλοιφή ιδεοληπτικών και αναχρονιστικών αγκυλώσεων.

Με αίσθημα ευθύνης και συνεπείς προς το Σύνταγμα και τις επιταγές του, μεριμνούμε με τον ίδιο τρόπο για την ποιοτική αναβάθμιση της παιδείας στο σύνολό της, δημόσιας και ιδιωτικής. Μακριά από φοβικά σύνδρομα ή άλλες αναχρονιστικές ιδεοληψίες.

 Συνεπείς προς τις δεσμεύσεις μας και την πολιτική μας ταυτότητα, ενισχύουμε και ενθαρρύνουμε την ιδιωτική αυτονομία, η οποία όταν ασκείται εντός οριοθετημένου περιβάλλοντος, επιφέρει πολλαπλά οφέλη για το σύνολο της κοινωνίας μας, αναβαθμίζει και ενισχύει την Πολιτεία μας. Για τα παιδιά μας, τους μελλοντικούς πολίτες αυτής της χώρας, τη γενιά που θα πρέπει να είναι όσο το δυνατόν καλύτερα εφοδιασμένη να αντιμετωπίσει τις νεοφυείς κρίσεις και πρωτοφανείς προκλήσεις που ο 21ος αιώνας, ο αιώνας αυτός των μεγάλων αλλαγών και ραγδαίων παγκόσμιων μεταβολών επιφυλάσσει για τις ζωές όλων μας.

Στο παρόν νομοσχέδιο περιλαμβάνονται στοχευμένες διατάξεις οι οποίες αφορούν τη δημόσια εκπαίδευση, στο πλαίσιο της διαρκούς αναβάθμισης αυτής. Συγκεκριμένα, αναφέρομαι στην θεσμοθέτηση της υποχρεωτικής διδασκαλίας των ειδικών μαθημάτων των Πανελλαδικών εξετάσεων στα δημόσια σχολεία της χώρας μας.

Για πρώτη φορά και μετά από χρόνια, έχοντας μεριμνήσει για την εξασφάλιση των αναγκαίων πόρων, κατοχυρώνεται το αυτονόητο: το δημόσιο σχολείο μεριμνά και προετοιμάζει το ίδιο τους μαθητές του για τη συμμετοχή τους σε κάθε μάθημα στο οποίο τυχόν εξετάζονται προκειμένου να εισαχθούν σε σχολή της επιλογής τους.

Πηγή: minedu.gov.gr  


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Δεύτερη παράταση στην ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για το στεγαστικό επίδομα
Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους —δυνητικούς δικαιούχους του στεγαστικού επιδόματος για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020 ότι σήμερα Τετάρτη 29 Ιουλίου 2020 ολοκληρώνεται η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων.


Προς διευκόλυνση των δικαιούχων που δεν έχουν υποβάλει αίτηση έως σήμερα, το σύστημα θα επιτρέπει εκ νέου την υποβολή αιτημάτων κατά το χρονικό διάστημα από την Παρασκευή 21 Αυγούστου 2020 έως και την Παρασκευή 28 Αυγούστου 2020.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να επισκέπτονται την ειδική εφαρμογή στεγαστικού επιδόματος στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://stegastiko.minedu.gov.gr (ή μέσω της ιστοσελίδας του Υπουργείου), προκειμένου να υποβάλουν ηλεκτρονικά την αίτησή τους.

Για την είσοδό τους στην ηλεκτρονική εφαρμογή, οι αιτούντες θα χρησιμοποιήσουν το όνομα χρήστη (username) και τον κωδικό (password) που τους χορηγήθηκε από την Α.Α.Δ.Ε. για τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του TAXISnet.

Περισσότερες πληροφορίες δίδονται στη σχετική εγκύκλιο που αφορά στη χορήγηση του στεγαστικού επιδόματος για το ακαδημαϊκό έτος 2019-2020.

Πηγή: minedu.gov.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
10 αλήθειες για το νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση
Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκη Κεραμέως, κατά την ομιλία της στην Ολομέλεια της Βουλής, όπου συζητείται σήμερα το νομοσχέδιο για την ιδιωτική εκπαίδευση και άλλες διατάξεις του Υπουργείου, ανέδειξε τις 10 κυριότερες αλήθειες της εν λόγω νομοθετικής πρωτοβουλίας. Το νομοθέτημα αυτό έρχεται να συμπληρώσει, μαζί με το νόμο που αφορούσε την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου και ψηφίστηκε τον Ιούνιο, την πρώτη σημαντική παρέμβαση στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση για την αναβάθμιση και τον εκσυγχρονισμό του σχολείου. Η Υπουργός ανέφερε, μεταξύ άλλων:
 
ΑΛΗΘΕΙΑ 1

Το Σύνταγμά μας προστατεύει την παιδεία σε όλες τις εκφάνσεις της, είτε αυτή είναι δημόσια, είτε ιδιωτική. Κατοχυρώνει και εγγυάται, ως βασική αποστολή του Κράτους, την παιδεία, με δωρεάν πρόσβαση σε όλες τις βαθμίδες της. Και εγγυάται και τη λειτουργία ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων.

ΑΛΗΘΕΙΑ 2

Η ιδιωτική εκπαίδευση λειτουργεί σήμερα σε ένα ασφυκτικό και συγκεντρωτικό πλαίσιο λειτουργίας υπέρμετρου κρατικού παρεμβατισμού, αποτέλεσμα, σε μεγάλο βαθμό, των παρεμβάσεων της προηγούμενης Κυβέρνησης.

ΑΛΗΘΕΙΑ 3

Έχει έρθει η ώρα για μία γενναία τομή στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Συνεπείς στις προεκλογικές μας δεσμεύσεις και εδώ, εισάγουμε ένα νομοσχέδιο που διασφαλίζει την κρατική εποπτεία επί των ιδιωτικών εκπαιδευτηρίων, αλλά ταυτόχρονα τους δίνει την ελευθερία και την αυτονομία να αναπτύξουν τη δράση τους, να προσφέρουν το εκπαιδευτικό τους έργο, να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις και τις προσδοκίες των γονέων και των μαθητών.

ΑΛΗΘΕΙΑ 4

Τι ακριβώς επιδιώκουμε με το νομοσχέδιο αυτό;

  • τη μείωση του κρατικού παρεμβατισμού και την ενίσχυση της ιδιωτικής πρωτοβουλίας,
  • την ενίσχυση της ουσιαστικής αυτονομίας της σχολικής μονάδας,
  • την ενίσχυση της ευελιξίας όσον αφορά στην οργάνωση και στη λειτουργία της σχολικής μονάδας,
  • την αποτελεσματικότερη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού.

Επιδιώκουμε τη συνολικότερη αναβάθμιση και του ιδιωτικού σχολείου και της παρεχόμενης εκπαίδευσης εν γένει. Περνάμε από την ακαμψία, στην ευελιξία, από τον συγκεντρωτισμό, στην αποκέντρωση, από την αμφισβήτηση, στην εμπιστοσύνη.

ΑΛΗΘΕΙΑ 5

Το νομοσχέδιο αυτό ωφελεί αυτούς που βρίσκονται στο επίκεντρο της πολιτικής μας: τους μαθητές. Πώς;

  • Αναβαθμίζει την παρεχόμενη εκπαίδευση:
    • με την εισαγωγή συστήματος αξιολόγησης εκπαιδευτικού έργου, σχολικής μονάδας και εκπαιδευτικών,
    • με τη δυνατότητα για διευρυμένο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα, διαμορφωμένο από το σχολείο με ευελιξία,
    • με τη δυνατότητα του σχολείου να διαχειριστεί με μεγαλύτερη ελευθερία και αυτονομία το ανθρώπινο δυναμικό του προς όφελος της παρεχόμενης εκπαίδευσης (π.χ. να προβλέπει τη διδασκαλία μαθημάτων από ειδικότητες συγκεκριμένου κλάδου, να απομακρύνει ακατάλληλο εκπαιδευτικό),
    • με τη δυνατότητα να ορίζει το ίδιο το σχολείο τους Διευθυντές και Υποδιευθυντές του, και να καταρτίζει τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας του σχολείου, χωρίς έλεγχο σκοπιμότητας από κρατικούς παράγοντες,

Διευρύνει τις επιλογές για απογευματινές δραστηριότητες, χάρη στην ευελιξία διαμόρφωσης του σχετικού προγράμματος και πρόσληψης εκπαιδευτικών και άλλων διδασκόντων, ανάλογα με τις ανάγκες, και τη δυνατότητα συμμετοχής μαθητών σε δραστηριότητες και το καλοκαίρι, εφόσον το επιθυμούν.

ΑΛΗΘΕΙΑ 6

Το νομοσχέδιο αυτό ωφελεί τους εκπαιδευτικούς, δίνοντας ευκαιρίες πρόσθετης απασχόλησης με δυνατότητα αύξησης του εισοδήματός τους, με αυξημένη προστασία στο εργασιακό καθεστώς τους. Πώς;

  • Δίνεται η δυνατότητα στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να εργάζονται και σε πρόσθετες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, μετά το πέρας του (υποχρεωτικού ή διευρυμένου) ωραρίου, με πρόσθετη αμοιβή.
  • Δίνεται η δυνατότητα σε όλους τους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να εργάζονται παράλληλα σε κέντρα ξένων γλωσσών και άλλους φορείς εκπαίδευσης με πρόσθετη αμοιβή.
  • Δίνεται η δυνατότητα στους ιδιωτικούς εκπαιδευτικούς να εργάζονται με πρόσθετη αμοιβή σε δραστηριότητες της σχολικής μονάδας και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού (και όχι μόνο μέχρι τις 30 Ιουνίου).
  • Προβλέπεται η μετατροπή όλων των συμβάσεων των ιδιωτικών εκπαιδευτικών σε αορίστου χρόνου - καταργούνται οι συμβάσεις διετίας, που τους οδηγούσαν σε δυσμενή θέση.

 
ΑΛΗΘΕΙΑ 7

Το νομοσχέδιο αυτό ωφελεί τα σχολεία και την ιδιωτική εκπαίδευση συνολικά.

  • Μεγαλύτερη ελευθερία, περισσότερες δυνατότητες επιλογών: στην οργάνωση και λειτουργία σχολικής μονάδας, στη διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού, στη χρήση των κτιριακών εγκαταστάσεων.
  • Απλοποίηση του πλαισίου λειτουργίας, ευρύτερη ευελιξία, λιγότεροι περιορισμοί.
  • Ανταπόκριση στον πολύπλευρο ρόλο που μπορεί να διαδραματίσει ένα καινοτόμο ιδιωτικό σχολείο.


ΑΛΗΘΕΙΑ 8

Το κράτος διατηρεί ακέραιη την εποπτεία του επί της ιδιωτικής εκπαίδευσης.

ΑΛΗΘΕΙΑ 9

Ποιος εν τέλει αντιπαλεύεται το νομοσχέδιο αυτό;

Δυνάμεις της οπισθοδρόμησης, του υπερσυγκεντρωτικού κράτους, χειραγώγησης της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Δυνάμεις που ενδόμυχα -ή και ρητώς εκπεφρασμένα- επιθυμούν την κατάργηση της ιδιωτικής εκπαίδευσης. Πολιτικές δυνάμεις ή συντεχνιακές, που δεν θέλουν την αξιολόγηση, την πρόοδο.

Η Αξιωματική Αντιπολίτευση, η οποία όταν ήταν Κυβέρνηση, επέδειξε μία τρομακτική ιδεοληψία και εμμονή απέναντι στην ιδιωτική εκπαίδευση:

  • πολέμησε την αξιολόγηση στα ιδιωτικά σχολεία,
  • περιόρισε τη δυνατότητα για εκπόνηση πρόσθετων εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων, εισάγοντας επί της ουσίας έλεγχο σκοπιμότητας και στις πρόσθετες δραστηριότητες,
  • μονιμοποίησε επί της ουσίας εκπαιδευτικούς στην ιδιωτική εκπαίδευση αντί να τους δίνει κίνητρα για βελτίωση.
  • Θυμίζω ακόμη και την απόπειρα της προηγούμενης Κυβέρνησης να επιβάλλει ΦΠΑ 23% στην ιδιωτική εκπαίδευση.


ΑΛΗΘΕΙΑ 10

Το νομοσχέδιο ενέχει ένα βαθύ συμβολισμό και είναι βαθιά ιδεολογικό. Συγκρούονται 2 κόσμοι. Η κυρία Κεραμέως τόνισε: «Συγκρούεται από τη μία ο κόσμος του προοδευτισμού, ο κόσμος που θέλει σχολεία υπό την εποπτεία μεν του κράτους, αλλά πιο ελεύθερα και πιο αυτόνομα, σχολεία πρωτοπόρα, σχολεία δυναμικά, ΚΑΙ από την άλλη ο κόσμος της οπισθοδρόμησης, της ήσσονος προσπάθειας, της πολεμικής εναντίον κάθε έννοιας αξιολόγησης, ο κόσμος που θέλει το κράτος να απλώνει τα πλοκάμια του παντού. […] Το νομοσχέδιο που συζητούμε σήμερα έρχεται να επιφέρει μία πιο υγιή ισορροπία μεταξύ αφενός της κρατικής εποπτείας και της αυστηρής τήρησης του νόμου, αφετέρου των βαθμών ελευθερίας και αυτονομίας που οφείλει το κράτος να αποδώσει στα ιδιωτικά σχολεία. Οι ρυθμίσεις αυτές απελευθερώνουν και το ιδιωτικό σχολείο από αγκυλώσεις και ιδεοληψίες του παρελθόντος. Προσδίδουν και στην ιδιωτική εκπαίδευση τα χαρακτηριστικά εκείνα που την καθιστούν, μαζί με το δημόσιο σχολείο, μοχλό ανάπτυξης για τη χώρα.»

Η ομιλία της Υπουργού: https://www.youtube.com/watch?v=DlRts6v9iT4&feature=youtu.be

Πηγή: minedu.gov.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Μαθήτρια
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020
Επικαιρότητα
Πρόβλεψη βάσεων για τα επαλ
 Καλησπέρα υπαρχει καμια πρόβλεψη για τα ΕΠΑΛ γιατι δν υπάρχει καμια ενημέρωση  ??ε
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
helen
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020
Επικαιρότητα
10%
 γεια σας .φετος εδωσα πανελληνιες και ημουν στο 1ο πεδιο και εβγαλα 6500 και αν δεν πιασω φετος καμια σχολη σκεφτομαι να κανω του χρονου το 10% εχω πιθανατοτηες με το 10% να το κανω δηλαδη ;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 ξαναδωσε δε πιάνεις καμία σχολή, δες περσυ κι πρπσεπρσυ βασεος 10% .
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Με 9300+ πιάνω κάτι με το 4%? 1 πεδίο... 
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 δυσκολα
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 Τι δύσκολα καλέ και εσύ έλεος που το ξέρεις;; έχει πιστεύω πιθανότητες με αυτά τα μόρια για κάποιες σχολές πχ Θεολογία ή κανένα ιστορικό επαρχίας κλπ. Αμέσως όλοι γίνατε γνώστες. 
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 ε να παει τοτε!! Για να ρωταει σημαινει οτι δεν θελει τις θεολογιες
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
Αφού είπε εαν πιάνει κάτι με αυτά τα μόρια...δεν διευκρίνισε κάποια συγκεκριμένη σχολή!!! Οπότε και εγώ θεώρησα ότι μπορεί να θέλει και αυτές, τι να πω...
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Δ.Κ
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020
Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
6%
 Με 9.100 μόρια υπάρχει πιθανότητα για κάποιο παιδαγωγικό με το 6%;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 πολυ δυσκολο..στατιστικά εισαι 1/100 (πχ)
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Σάββατο, 1 Αυγούστου 2020

Σχόλια (0)
 Με 4 % είχες ελπιδες, προσχολικής ηλικίας στην Ρόδο, πέρσι μπήκαν με 9.350 με το4% ομως
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Countdown
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Βάσεων

 27 μέρες για τις Βάσεις.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 αντε να φτασει στις 20
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Νικος Α
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020
Σχολές - Τμήματα
ιατρικη 4%
 Για ιατρικη 4% που το βλεπετε?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (2)
 Αλεξανδρούπολη  18750 
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
οτι να ναι
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 απο 18436? 
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 30 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 18399
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Σάββατο, 1 Αυγούστου 2020

Σχόλια (0)
 Μακαρι
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
mary
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020
Επικαιρότητα
10%
 γεια σας .φετος εδωσα πανελληνιες και του χρονου σκεφτομαι για το 10% .ΗΜΟΥΝ στο 1ο πεδιο (ανθρωπιστικων σπουδων) και δεν με ενδιαφερει καποια σχολη μπορω με το 10% να δηλωσω σχολη απο 4ο πεδιο 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)

 

 Αμιγως οικονομικες σχολες δεν υπαρχουν ως κοινες 1ου και 4ου ,αλλα υπαρχουν πολυ ενδιαφερουσες κοινες σχολες και μερικες δινουν και δικαιωματα οικονομολογου.

 

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΚΑΙ ΟΠΤΙΚΟΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ (ΑΙΓΑΛΕΩ) – ΠΔΑ

ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΑΡΓΟΣΤΟΛΙ) – ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ

ΨΗΦΙΑΚΩΝ ΤΕΧΝΩΝ ΚΑΙ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ (ΨΑΧΝΑ ΕΥΒΟΙΑΣ) – ΕΚΠΑ

ΤΕΧΝΩΝ ΗΧΟΥ ΚΑΙ ΕΙΚΟΝΑΣ (ΚΕΡΚΥΡΑ) – ΙΟΝΙΟ ΠΑΝ/ΜΙΟ

 ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΜΥΤΙΛΗΝΗ) – ΠΑΝ.ΑΙΓΑΙΟΥ

 ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΩΝ (ΒΟΛΟΣ) – ΠΑΝ.ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

 ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΘΗΝΑ) – ΠΑΝΤΕΙΟ

 ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) – ΠΑΝ.ΜΑΚΕΔ. ( οικονομολογοι)

 ΔΙΕΘΝΩΝ ΚΑΙ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΠΕΙΡΑΙΑΣ) – ΠΑΝ. ΠΕΙΡΑΙΑ ( οικονομολογοι)

ΔΙΕΘΝΩΝ, ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ (ΑΘΗΝΑ) – ΠΑΝΤΕΙΟ



Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 29 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 οχι. Αλλα στο πρωτο πεδιο εχει το διεθνων ευρωπαϊκων σπουδων και την δημοσια διοικηση που ανηκουν και στο 4ο πεδιο. Για να αλλαξεις πεδιο πρεπει να δωσεις του χρονου πανελληνιες 
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 7 από 12100 (120997 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6
7
8
9
12098
12099
12100
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Ερώτηση
Δευτέρα, 3 Αυγούστου 2020 - 13:10
Σχόλια (0)

Χειμερινό εξαμηνο
Δευτέρα, 3 Αυγούστου 2020 - 11:54
Σχόλια (2)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Βάσεων 2020.
Δευτέρα, 3 Αυγούστου 2020 - 10:41
Σχόλια (1)

Κτηνιατρική κατατακτήριες
Δευτέρα, 3 Αυγούστου 2020 - 09:09
Σχόλια (0)

Αναγνώριση πτυχίων University of people
Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020 - 21:07
Σχόλια (3)

Πανελλήνιες ΕΠΑΛ με πτυχίο ΕΠΑΣ ΟΑΕΔ
Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020 - 16:23
Σχόλια (0)

μεταπτυχιακο κ δευτερο πτυχιο
Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020 - 16:07
Σχόλια (1)

Που είσαι an????
Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020 - 13:06
Σχόλια (1)

10% εκτιμηση
Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020 - 10:59
Σχόλια (15)

Ανακοίνωση των αποτελεσμάτων των Βάσεων 2020.
Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020 - 10:00
Σχόλια (0)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020
Βάσεις 2020: Σε ποιες σχολές πέφτουν, Σε ποιες άνοδος
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020
«Γενικό Λύκειο Νάξου - Μανώλης Γλέζος»
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020
Διεθνής επιτυχία του ΠΑΔΑ με το συντονισμό προγράμματος Erasmus+
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 19 ώρες
Κυριακή, 2 Αυγούστου 2020
Ιατρική Κρήτης: Ματαίωσης Ορκωμοσίας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σελίδα 3 από 4556 (27336 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4554
4555
4556
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης