Παρασκευή, 06 Δεκεμβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Δημήτρης
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Κατ'εξαίρεση μετεγγραφή κατόπιν μετεγγραφής με ένσταση
Μπορεί κάποιος που έχει πάρει μετεγγραφή με ένσταση για την δεύτερη επιλογή του να πάει να γραφτεί και να κάνει κατ'εξαίρεση για την πρώτη του επιλογή; Δεν θέλω να χάσω την ευκαιρία να πάω στην δεύτερη επιλογή μου, αλλά μόνο εφόσον  αργότερα δεν χάνω το δικαίωμα της κατ'εξαίρεση μετεγγραφής σε δεύτερο χρόνο, για την πρώτη μου επιλογή. Ευχαριστώ.
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 ΚΙ ΕΓΩ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΩ ΣΤΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΑ ΤΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΑΠΟ ΕΝΣΤΑΣΗ ΣΤΗ 2 ΕΠΙΛΟΓΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΗ ΠΡΩΤΗ.
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
Ναι αλλα μπορουμε θεωρητικα να παρουμε δευτερη μετεγγραφη, εστω και αν ειναι κατ'εξαιρεση;
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
  Ναι Δημητρη 2η μετεγγραφη μπορεις να παρεις μονο με κατ εξαιρεση.
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
Οκ γιαννη σε ευχαριστώ θερμά!
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 Tιποτα δημητρη, απο οτι καταλαβα δεν μας το εκαναν το escalation.

Απο την ταχυτητα ξεκαθαρισματος 4000 αιτησεων   φαινεται μαλλον οτι δεν μεσολαβησε ανθρωπινο ματι , μαλλον ρουτινα αλγοριθμου ετρεξαν. Τις παραμετρους ομως  δεν μπορω ξερω. 

Ουτε τα προσχηματα δεν τηρησαν .

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

     [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Ρε γιαννη θυμασαι την περιπτωση μου;! Εισαι απιστευτος! Ισχυει αυτο που λες...αν και δεν αναφερθηκα στα μορια των οικονομικων γιατι τελικα η διαφορα απο το οριο της μοριοδοτησης ηταν αρκετα μεγαλυτερη απο ο,τι νομιζα(ειχα υποψιν καθαρο κατα κεφαλην ενω μετραγε το μεικτο)...αναφερθηκα περισσοτερο σε οικογενειακα. Δεν ετρεφα ιδιαιτερες ελπιδες. Περσι οι αιτησεις νομιζω εκαναν ενα μηνα να βγουν και περιμενα οτι αναλογο χρονο θα εκαναν και φετος. Την Πατρα δεν την ειχα αναφερει καν στο κειμενο και με πηραν στην Πατρα που την ειχα βεβαια δευτερη επιλογη...μονο απο αυτο καταλαβα οτι δεν παιζει να διαβασαν τα κειμενα. Και ο αριθμος των αιτησεων που εγιναν δεκτες μου το επιβεβαιωσε.Το να παρω με ενσταση μετεγγραφη για Πατρα ουτε που μου περασε απο το μυαλο σαν ενδεχομενο... Παντως αναμφιβολα ειναι ενα θετικο βημα. Θα εγγραφω στην Πατρα (μενει να δω ποτε αρχιζουν οι εγγραφες ) και θα το παλεψω και με κατ'εξαιρεση οσο μπορω(ελπιζω εκει να ασχοληθουν πιο σοβαρα) ,και να ξερεις θα ξαναζητησω τη βοηθεια σου xD Να εισαι καλα!
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

       
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Ναι, δεν τις διαβασαν. Δυο αδελφια ζητουσαν ή και οι δυο ή κανενας, φερνουν τον ενα με ισοβαθμια κι αφηνουν τον αλλον. Πώς να κατοχυρωσει τωρα την εγγραφη ο πρωτος, μονο για την περιπτωση που παρει με κατ'εξαιρεση ο δευτερος; Αυτα εγιναν δυστυχως. Απειρια.
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Σηδβεθσ
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Μεταγραφές με 4 μορια οικονομικό
 Υπάρχει κανείς με 4 μορια που πήρε μεταγραφή οικονομικό παμακ η απθ; 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Το θεωρώ σχεδόν απίθανο
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα
Σαρωτικές αλλαγές στα πανεπιστήμια - Νέος φορέας αντικαθιστά την ΑΔΙΠ

 Την Τρίτη αναμένεται να παρουσιαστούν τα βασικά σημεία του νομοσχεδίου για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση 

 Την επόμενη εβδομάδα παρουσιάζονται από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας οι επερχόμενες αλλαγές στο χώρο της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, οι οποίες θα περιλαμβάνονται στο σχέδιο νόμου που κατατίθεται το επόμενο διάστημα στη Βουλή. Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, παρουσίασε τους βασικούς άξονες του νομοσχεδίου στο υπουργικό συμβούλιο, παρουσία του πρωθυπουργού.

 Μεταξύ άλλων, προβλέπεται η ίδρυση μιας ενισχυμένης Αρχής με ευρύτερες αρμοδιότητες, της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘΑΑΕ), η οποία θα αντικαταστήσει την ΑΔΙΠ.

 Ειδικότερα προβλέπεται:

 * Ενίσχυση με νέες αρμοδιότητες όπως η αξιολόγηση των Πανεπιστημίων, η σύνδεσή της με την χρηματοδότηση και ο στρατηγικός σχεδιασμός.

Διεύρυνση των υφιστάμενων αρμοδιοτήτων πιστοποίησης.

 * Προσωπική και λειτουργική ανεξαρτησία των μελών της Αρχής με την πρόβλεψη περαιτέρω εγγυήσεων κατά τη διαδικασία ορισμού των μελών της.

 Σύμφωνα με την υπουργό Παιδείας, παράλληλα γίνεται ένα σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση των πανεπιστημίων της χώρας:

  •  Για πρώτη φορά προβλέπεται συγκεκριμένο ποσοστό της χρηματοδότησης να εξαρτάται από την αξιολόγηση.
  •  Για πρώτη φορά πιστοποιούμε τα προγράμματα σπουδών πριν την έναρξη της λειτουργίας τους.
  •  Για πρώτη φορά εξετάζεται αν τα ΑΕΙ πληρούν ποιοτικές προϋποθέσεις για να οργανώνουν προγράμματα σπουδών α’, β’ και γ ́ κύκλου.
  •  Για πρώτη φορά εντάσσονται θεματικές και συγκριτικές αξιολογήσεις των Ιδρυμάτων σε κρίσιμα πεδία, π.χ. πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία, ηλεκτρονική μάθηση, εξωστρέφεια.
  •  Για πρώτη φορά προβλέπεται αυτοτελής αξιολόγηση των ερευνητικών κέντρων των ΑΕΙ.

 Β. Διγαλάκης: Αξιολόγηση συγχωνεύσεων ΑΕΙ - ΤΕΙ και νέων τμημάτων

 «Η μόνη μας πρόθεση είναι, όπως και τα υπόλοιπα τμήματα, να αξιολογηθούν από την ΑΔΙΠ, να υπάρχουν οι σωστές και οι προβλεπόμενες διαδικασίες, προκειμένου να κριθεί η ετοιμότητα και η χρησιμότητα της λειτουργίας των νέων τμημάτων και των προγραμμάτων σπουδών» τόνισε από τη Βουλή, ο υφυπουργός Παιδείας, Βασίλης Διγαλάκης, διευκρινίζοντας ότι θα η νέα αρχή θα αξιολογήσει και τις συγχωνεύσεις ΤΕΙ - πανεπιστημίων και θα εξετάσει τον προγραμματισμό της λειτουργίας των νέων τμημάτων συνολικά στη βάση ακαδημαϊκών κριτηρίων.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
νελη
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
κατ εξαιρεση προθεσμια
 μεχρι ποτε μπορουμε να κανουμε κατ εξαιρεση μετεγγραφη?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Ο,τι λέει η εγκύκλιος
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
π
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
ενστασεις αποτελεσματα
 ποτε βγαινουν τα αποτελεσματα των ενστασεων
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
Πώς και βγηκαν τοσο γρηγορα φετος;; Περσι δεν εκαναν ενα μηνα;
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (2)

ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ  ΚΑΝΕΙς ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΟΥΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΩΝ ΕΝΣΤΑΣΕΩΝ????

ΕΓΩ ΜΕ ΑΜΕΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ  ΜΕ 90% ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΚΑΙ 5 ΜΟΡΙΑ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΘΑ ΤΗ ΠΑΡΩ ΑΠΟ ΦΛΩΡΙΝΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΕΚΠΑ?????????

 

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
Το άτομο ΑΜΕΑ φαντάζομαι ότι θα είναι γονέας ή αδελφός που βαρύνει την οικογένεια και κατοικεί στο ίδιο σπίτι. Μόνο έτσι θα έχεις ελπίδα.  Επίσης πρέπει να υπάρχει και η σχετική πιστοποίηση ότι είναι ΑΜΕΑ.
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 ΒΓΗΚΑΝ ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗ 2 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΝ 1 ΣΤΟ ΤΟΠΟ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.

ΤΟ ΑΔΕΡΦΑΚΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ 9,5 ΧΡΟΝΩΝ ΜΕ 90% ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΑΠΟ ΚΕΠΑ 

ΕΙΜΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΡΙΤΕΚΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ 

ΤΑ ΕΓΡΑΨΑ ΟΛΑ ΣΤΗΝ ΕΝΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΤΟΝΙΣΑ ΓΙΑ ΑΘΗΝΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΦΑΝΩς ΔΕΝ ΔΙΑΒΑΣΑΝ ΚΑΝ ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ.

ΕΙΧΑ ΣΥΝΟΛΟ 5 ΜΟΡΙΑ ΚΑΙ ΕΠΙΑΝΑ ΛΟΓΙΚΑ ΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΕ ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΕΚΕΙ.

ΔΕΝ ΕΧΩ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΠΑΩ.

ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΗ ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ?????????????

 

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Ναι μπορεις να κανεις κατ εξαιρεση και να τονισεις στο κειμενο οτι το αδελφακι σου σε χρειαζεται για ψυχολογικη  στηριξη και διαβασμα στα μαθηματα. 
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

ΚΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΗΝ ΕΓΓΡΑΦΗ ΤΩΡΑ ΣΤΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ????? 

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 Φωτεινη 

Το ερωτημα σου ειναι τρομερα κρισιμο και ευαισθητο και δεν θελω να απαντησω.

Εχει να κανει με το παρα τα δυνατα σου χαρτια θα πετυχει η κατ εξαιρεση ,αν  θα θεωρηθει μειονεκτημα ή οχι ,η αποδοχη της πρωτης αυτης ευεργεσιας.

Εχει να κανει με το αν αποτυχει η κατ εξαιρεση τι θα γινει με τις σπουδες σου.

Εχει να κανει  με το οτι στην ψυχολογια  πολυ δυσκολα ξαναμπαινει καποιος.

Εχει να κανει με ποιο  θα ειναι το σκηνικο μετεγγραφων του χρονου.

Καταλαβαινεις οτι τα ρισκα  δυστηχως ειναι μονο προσωπικα. 

σορυ. 

  

 

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
      [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (2)

το καταλαβαινω και το αντιλαμβανομαι αυτο που λες, και ειναι και σωστο.

 

Μπορω να την απορριψω τη μετεγγραφη που πηρα για τη 2 επιλογη μου στη Θεσσαλονικη  και να συνεχισω στη Φλωρινα?

Γινεται αυτο??? 

Γιατι ξερω οτι αν παρεις μια φορα μετεγγραφη δε ξανα χει αλλη. 

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
        
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Εννοειται  μπορεις να παραμεινεις στη Φλωρινα! Κανενα πανεπιστημιο δεν σε παιρνει απο το χερι να σε μετεγγραψει...ο μονος τροπος να δεχτεις τη μετεγγραφη ειναι να ακολουθησεις ακριβως την προβλεπομενη διαδικασια στον σωστο χρονο ( διαγραφη απο Φλωρινα και εγγραφη σε Θεσσαλονικη). Αυτο δεν γινεται αυτοματα. Επισης αν δεν εγγραφεις στην Θεσσαλονικη δεν θεωρειται οτι πηρες μετεγγραφη...παρα μονο οτι εχεις επιλεγει για μετεγγραφη. Αν θες να μεινεις Φλωρινα ,μενεις Φλωρινα, και διατηρεις το δικαιωμα να ξαναζητησεις μετεγγραφη με βαση τα μορια σου.
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 Αν παρεις  μετεγγραφη και την  αποδεχθεις γραφομενης, τοτε τελος δεν εχει αλλη κανονικη , μονο κατ εξαιρεση.

Αν δεν την αποδεχθεις εισαι  πρωταρα.

Προσεξε , πως  θα ελεγξουν του χρονου πχ αν εχεις παρει μετεγγραφη .

Στα βασικα χαρτια που σου λενε να πας στην γραμματεια της σχολης προορισμου , υπαρχει και μια βεβαιωση εγγραφης απο το τμημα προελευσης. Γιατι το ζητανε αυτο ,ξερουν οτι εισαι γραμμενη? Το ζητανε για να δουνε τον τροπο εισαγωγης στην σχολη, αν ειναι απο κατατακτηριες, αν ειναι απο αθλητες , αμεα, απο μετεγγραφη κλπ, κ.α 

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

        [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Σας ευχαριστω παρα πολυ 
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

         [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 2 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

  καλο μηνα και καλη εβδομαδα

να ρωτησω πρεπει να κανω εγγραφη στη 2 επιλογη που πηρα μετεγγραφη απο ενσταση και μετα να προχωρησσω στη κατ εξαιρεση????

Η να τη κανω σημερα τη κατ εξαιρεση που την εχω ετοιμη και μολις βγει ανακοινωση απο το ΑΠΘ να προχωρησω στην εγγραφη??????

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

           
Τρίτη, 3 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 Καλο μηνα Φωτεινη.

Να πουμε οτι  υπαρχουν δυο πακετα μετεγγραφων ανεξαρτητα μεταξυ τους:

1  ΟΙ κανονικες και ενστασεις τους,  συμφωνα με την εγκυκλιο τους και  με συγκεκριμενα κριτηρια και  στοχο να μην χαθει το εξαμηνο.

2 Οι κατ' εξαιρεση  οι οποιες δεν εχουν συγκεκριμενα  κριτηρια αλλα βασιζονται στην λογικη, στην ηθικη ,  την προνοια,στο συνταγμα στα δικαιωματα του ανθρωπου  και οπου αλλου.   

Αν τωρα εχεις αποφασισει να γραφτεις στο ΑΠΘ να την κανεις αμεσα ,μην χαθουν και οι προθεσμιες τους και σου κανουν τον δυσκολο μετα. Αν θα βγαλουν ανακοινωση δεν το ξερω , ενοχλησε τους εσυ. 

Την κατ' εξαιρση φροντισε να την κανεις μεχρι το τελος της προθεσμιας της  και να ξερεις οτι το ΥΠΑΙΘ δεν εχει καμια βιαση να βγαλει συντομα αποτελεσματα  για αυτες, οποτε θελει θα το κανει. Μπορει μεχρι τα χριστουγεννα μπορει και τον φεβρουαριο.

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 

 Αναρτηση του ΥΠΑΙΘ

 

29-11-2019  Αποτελέσματα ενστάσεων-αιτήσεων θεραπείας μετεγγραφών ακαδημαϊκού έτους 2019 – 2020

Το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων ενημερώνει τους φοιτητές που έχουν καταθέσει ένσταση - αίτηση θεραπείας επί των αρχικών αποτελεσμάτων των ηλεκτρονικών αιτήσεων μετεγγραφής ότι, από σήμερα Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019, μπορούν να ενημερώνονται για τα αποτελέσματα της αίτησής τους στην ιστοσελίδα του Υ.ΠΑΙ.Θ. www.minedu.gov.gr μέσω της ειδικής εφαρμογής μετεγγραφών https://transfer.it.minedu.gov.gr/

Συνολικά κατατέθηκαν 3.893 ενστάσεις-αιτήσεις θεραπείας, εκ των οποίων έγιναν δεκτές οι 728, δηλ. ποσοστό 18,7% 

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (2)

 Δεν διαβασαν καν τα κειμενα, πηραν μονο τις ισοβαθμιες.

Πηρε κανεις μηχανολογος για ΕΜΠ; Προφανως οχι. 

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Οι ενστάσεις μετεγγραφών εφέτος ήταν μια μεγάλη απάτη και κοροϊδία. Δεν τις διάβασε κανένας. Πήραν μόνο τις ισοβαθμίες. Έπαιξαν με τον πόνο και την αγωνία τόσο των παιδιών όσο και των γονιών Μεγάλο κρίμα. Δεν χρειάζονταν όλη αυτή η κοροϊδία και η διαδικασία. Μπορούσαν να το κάνουν από την αρχή. Όμως έχει ο καιρός γυρίσματα. Ότι δίνεις παίρνεις, όπως λέει και η παροιμία. Θα το βρούνε μπροστά  τους όπως το βρήκαν και άλλοι.
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
Πραγματι ... εγω εκανα ενσταση με 0 μορια και πηρα για Πατρα (ηθελα Αθηνα πρωτη επιλογη)...προφανως επειδη ισοβαθμουσα με τον τελευταιο που πηγε Πατρα.
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Παρασκευή, 29 Νοεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
*που πηρε μετεγγραφη για Πατρα
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Βράβευση της Ομάδας Ρομποτικής του Αρσακείου από τον Πρωθυπουργό και 2 Υπουργούς
 
Τους 21 Έλληνες μαθητές που διακρίθηκαν στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, που πραγματοποιήθηκε στο Γκιορ της Ουγγαρίας (8-10 Νοεμβρίου), συνάντησε και συνεχάρη ο πρωθυπουργός σε τελετή βράβευσης που φιλοξένησε το Υπουργείο Εσωτερικών την Τετάρτη 27 Νοεμβρίου 2019.

Ανάμεσα στους βραβευθέντες ήταν και οι μαθητές των Αρσακείων - Τοσιτσείων Δημοτικών Σχολείων Εκάλης, Γιώργος Καστρίτης και Φίλιππος Σίνγκερ, που κατέκτησαν τη 2η θέση και το ασημένιο μετάλλιο στην Ολυμπιάδα με το project «Άλεξ, το έξυπνο αρκουδάκι» και η προπονήτριά τους, κ. Πωλίνα Πλουμιδάκη, η οποία μαζί με τη Διευθύντρια του Α΄ Δημοτικού κ. Ελισάβετ Βιτζηλαίου συνόδευσαν τα παιδιά. Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να συναντήσουν και να συζητήσουν με την Υπουργό Παιδείας για την εργασία τους, το σχολείο και το μάθημα της ρομποτικής, προτείνοντάς της μάλιστα να μπει σε όλα τα σχολεία, γεγονός που ανέφερε στην ομιλία της.

arsakeio-kyriakosΣτην εκδήλωση παρέστησαν ο Πρωθυπουργός κ. Κυριάκος Μητσοτάκης και οι υπουργοί Εσωτερικών Τάκης Θεοδωρικάκος και Παιδείας Νίκη Κεραμέως, οι οποίοι βράβευσαν μαθητές και εκπαιδευτικούς.

Οι μαθητές Γιώργος Καστρίτης και Φίλιππος Σίνγκερ πλαισιώνουν την υπουργό Παιδείας Νίκη Κεραμέως

Στην εκδήλωση παρέστησαν, ο υφυπουργός Εσωτερικών κ. Θ. Λιβάνιος και οι γενικοί γραμματείς του Υπουργείου Μιχ. Σταυριανουδάκης (Εσωτερικών και Οργάνωσης), Βιβή Χαραλαμπογιάννη (Ανθρώπινου Δυναμικού Δημόσιου Τομέα) και Αθανάσιος Μπαλέρμπας (Ιθαγένειας).

Πρωθυπουργός: Πιστεύω στην εκπαιδευτική Ρομποτική

Kyriakos mitsotakis

«Αγαπητά μου παιδιά, αγαπητοί μου εκπαιδευτικοί, αγαπητοί γονείς,

Είμαι εδώ, απλά και μόνο, για να σας πω ένα μεγάλο μπράβο για την προσπάθειά σας, για τη συμμετοχή σας, για την επιτυχία σας.

Θεωρώ εξαιρετικά σπουδαίο να βλέπω στα πρόσωπά σας το χαμόγελο και την αισιοδοξία μιας φωτεινής Ελλάδος. Αυτό το οποίο πετύχατε, ξέρω ότι το πετύχατε με πολύ κόπο και με πολλή προσπάθεια. Ξέρω ότι εσείς αλλά και οι εκπαιδευτικοί σας, αλλά και οι γονείς σας, αφιερώσατε ώρες που μπορεί να τις είχατε αναλώσει σε ψυχαγωγία, στο να βλέπετε τηλεόραση ή στο να κάνετε άλλα πράγματα, για να μπορέσετε να δουλέψετε σκληρά και ομαδικά για να φέρετε αυτές τις σημαντικές διακρίσεις. Πρώτα απ’ όλα για τους ίδιους σας τους εαυτούς.

Πιστεύω πολύ στην εκπαιδευτική ρομποτική και όσες φορές είχα την ευκαιρία να μιλήσω με τους πρωτεργάτες αυτής της σημαντικής πρωτοβουλίας στην Ελλάδα, πάντα βλέπω με πόσο μεγάλη χαρά και προσδοκία αγκαλιάζουν τέτοιες πρωτοβουλίες -όχι μόνο- οι μαθητές μας αλλά και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί. Θα στηρίξω κι εγώ την πρωτοβουλία του Υπουργείου, τέτοιου είδους θεματικές δραστηριότητες να ενταχθούν με ποιο ενεργό, με ποιο συστηματικό τρόπο στα προγράμματα των σχολείων μας.

Ασχέτως το πού θα σας οδηγήσει τελικά η ζωή σας και το τι επιλογές θα κάνετε: αν θα επιλέξετε να σπουδάσετε κάποιο γνωστικό αντικείμενο το οποίο θα έχει σχέση με τη ρομποτική, με τον κόσμο της τεχνολογίας -ο οποίος ανοίγεται μπροστά μας- αυτά τα οποία μάθατε από τη συμμετοχή σας σε αυτήν την εξαιρετική πρωτοβουλία, πιστεύω, ότι θα σας συνοδεύουν για πάντα. Μάθατε πάνω απ’ όλα να συνεργάζεστε στα πλαίσια μιας ομάδας. Μάθατε να θέτετε φιλόδοξους στόχους και να τους πετυχαίνετε. Μάθατε να ξεπερνάτε δυσκολίες, οι οποίες αναπόφευκτα προκύπτουν σε κάθε ομαδική δουλειά.

Μάθατε -είμαι σίγουρος γι’ αυτό -γιατί είχα την ευκαιρία να δω λίγο τις πολύ ενδιαφέρουσες προτάσεις, ιδέες, εφαρμοσμένες ιδέες, με τις οποίες προσήλθατε στον διαγωνισμό αυτό. Μάθατε κάτι πάρα πολύ σημαντικό: να σκέφτεστε «έξω από το κουτί» και να βρίσκετε μη συμβατικές λύσεις σε συμβατικά προβλήματα.

Αυτές, λοιπόν, οι δεξιότητες θα σας είναι χρήσιμες ό,τι και αν επιλέξετε τελικά να κάνετε στη ζωή σας.

Μπροστά σας και μπροστά μας ανοίγεται ένας νέος κόσμος γεμάτος προκλήσεις, γεμάτος ευκαιρίες, γεμάτος κινδύνους. Προσωπικά πιστεύω ότι η τεχνολογία, η ευρηματικότητα, η καινοτομία θα μπορέσει να δώσει πολλές λύσεις στα μεγάλα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζει η ανθρωπότητα.

Εσείς κληθήκατε να αντιμετωπίσετε, στο δικό σας πεδίο, κάποια από τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν σήμερα οι πόλεις. Πώς οι έξυπνες πόλεις μπορούν να κάνουν τις ζωές μας όλο και καλύτερες, όλο και πιο εύκολες. Αντίστοιχα, στη μεγάλη κλίμακα, η τεχνολογία είναι αυτή που θα μας επιτρέψει -και το πιστεύω αυτό ακράδαντα- να αντιμετωπίσουμε τεράστια προβλήματα, όπως το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής.

Και πιστεύω ότι αν πρέπει κάτι να κάνουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, είναι να κρατάμε ζωντανή την περιέργεια των νέων παιδιών, των νέων ανθρώπων, των νέων πολιτών.

Γι’ αυτό και η Παιδεία για εμάς, για μένα, για την Υπουργό, για τους Υπουργούς δεν είναι απλά μια διαδικασία στείρας αποστήθισης. Δεν είναι απλά μια διαδικασία με την οποία αντιλαμβανόμαστε τη γνώση ως κάτι το οποίο μαθαίνουμε για να το μεταφέρουμε στη συνέχεια σε μία κόλλα χαρτί στον προφορικό μας λόγο. Είναι κάτι πολύ παραπάνω η γνώση στον σημερινό κόσμο και ακριβώς αυτήν την ευρεία γνώση, αυτές τις δεξιότητες που τόσο χρήσιμες θα σας είναι ότι και αν επιλέξετε να κάνετε, θέλουμε να καλλιεργήσουμε μέσα από το σχολείο του μέλλοντος, έτσι όπως, τουλάχιστον, το οραματιζόμαστε.

Σταματώ εδώ, λέγοντάς σας και πάλι ένα μεγάλο μπράβο για τις επιτυχίες σας. Συγχαίροντας εσάς προσωπικά αλλά συγχαίροντας, ειδικά, και δασκάλους σας και τους καθηγητές σας. Διότι, γνωρίζω -και θα κλείσω με αυτό- ότι έχουμε στην εκπαίδευση ένα εξαιρετικό εκπαιδευτικό δυναμικό. Ένα εκπαιδευτικό δυναμικό το οποίο συχνά ψάχνει ευκαιρίες να κάνει περισσότερα πράγματα από αυτά τα οποία, ενδεχομένως, είναι μέσα στο συμβατικό πλαίσιο των δραστηριοτήτων ενός δασκάλου κι ενός καθηγητή.

Και χρέος μας, ως πολιτεία, είναι ακριβώς αυτούς τους καθηγητές, τους δασκάλους που θέλουν να κάνουν περισσότερα πράγματα, που θέλουν να πειραματιστούν -σε συνεργασία με τα παιδιά και με τους γονείς- να τους δώσουμε την ευκαιρία και τη δυνατότητα να το κάνουν.

Και πάλι θερμά συγχαρητήρια, μας κάνατε όλους υπερήφανους, αλλά πάνω απ’ όλα κάνατε υπερήφανους τους εαυτούς σας, βλέποντας ότι μπορείτε να βάλετε έναν υψηλό στόχο και να τον πετύχετε.
Να είστε καλά, πάντα επιτυχίες».

Takis Theodorikakos

Ο υπουργός Εσωτερικών  κ. Θεοδωρικάκος στον χαιρετισμό του είπε τα εξής:

«Αξιότιμε κύριε Πρόεδρε της Κυβέρνησης,

Αγαπημένα μας παιδιά που μας κάνατε περήφανους με τις διακρίσεις σας στην πρόσφατη Ολυμπιάδα Ρομποτικής.

Είναι ξεχωριστή η χαρά μας σήμερα που είστε μαζί μας σε αυτή την τιμητική εκδήλωση, που είναι αφιερωμένη σε εσάς. Και γι’ αυτό αποκτά ξεχωριστή σημασία ότι είναι μαζί μας ο Πρωθυπουργός της χώρας. Πετύχατε κάτι σπουδαίο. Σε έναν τομέα που σχετίζεται ευθέως με την έρευνα και την τεχνολογία, ανταγωνιστήκατε με μεγάλη επιτυχία παιδιά από χώρες που βρίσκονται πολύ μπροστά σε αυτούς τους τομείς. Αυτό σημαίνει πολλά. Πρώτα απ’ όλα ότι έχετε ικανότητες, δεξιότητες που καλλιεργείτε ακόμη περισσότερο με σκληρή δουλειά και μεθοδική προσπάθεια.

Έχετε θέληση, δημιουργικότητα, φαντασία, ομαδικότητα. Συνεργάζεστε αποτελεσματικά, αξιοποιείτε την επικοινωνία με τους δασκάλους σας, τη γνώση, την εμπειρία τους.

Έχετε προλάβει να μάθετε ότι την επιτυχία τη φέρνει το πάθος της δημιουργίας και η συνεχής προσπάθεια να γίνεται κανείς καλύτερος. Να βάλει τον πήχυ ψηλότερα, να κερδίζει τα καθημερινά στοιχήματα και τις προκλήσεις. Και μέσα απ’ αυτό τον αδιάκοπο αγώνα να προσφέρει στην ομάδα που συμμετέχει, στην μικρή του κοινωνία, στην κοινωνία της γνώσης, της επιστήμης, της εφαρμογής, αλλά και στη μεγαλύτερη, στην ίδια την πατρίδα μας.

Είμαι σίγουρος ότι αυτές οι αξίες που εμπνέουν την ενασχόλησή σας με τη ρομποτική και την έρευνα, θα σας συνοδεύουν σε όλη την πορεία σας στη ζωή και σε όλους τους τομείς. Είστε ήδη άξιοι ερευνητές, μπορείτε να είστε πάντα δημιουργικοί άνθρωποι, που πορεύονται με την αξία της ελευθερίας και της αλληλεγγύης και της προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο.

Με την ταχύτητα που εξελίσσονται οι τεχνολογικές εφαρμογές, η τεχνητή νοημοσύνη, η Επιστήμη των Δεδομένων και η «ευφυΐα» των μηχανών, χαρακτηριστικά της λεγόμενης 4ης βιομηχανικής επανάστασης, θα αποτελούν την καθημερινότητα μας.

Η χώρα μας, με τις τόσες δυνατότητες και τα τόσα πολλά προτερήματα αλλά και τα μεγάλα προβλήματα, μπορεί να αποτελέσει πηγή έμπνευσης πολλαπλών εφαρμογών για τις ομάδες σας.

Μπορείτε να δημιουργήσετε εφαρμογές για την ενέργεια, την  ανακύκλωση, την προώθηση της ιστορίας και του πολιτισμού μας, την προστασία του περιβάλλοντος, την ανάδειξη των μοναδικών σε ποιότητα ελληνικών προϊόντων, την παροχή βοήθειας σε συμπολίτες μας που ζουν σε απομακρυσμένες δυσπρόσιτες περιοχές ή σε μικρά νησιά, ή ακόμη μια σειρά εφαρμογών που θα διευκολύνουν τους πολίτες αλλά και την ίδια τη λειτουργία του κράτους ή των Δήμων και των Περιφερειών της χώρας μας. Αναπτύσσετε ιδέες που θα κάνουν την καθημερινότητάς μας πιο απλή , πιο λειτουργική, θα αναβαθμίσουν την ποιότητα της ζωής μας και θα δημιουργήσουν έξυπνες πόλεις, με ασφάλεια, θα δώσουν λύσεις στο κυκλοφοριακό και ιδέες που θα βρίσκουν εφαρμογή στην προσπάθεια για αειφόρο ανάπτυξη. Και μέσα από την αγάπη σας για τον διπλανό σας προχωρήστε σε εφαρμογές που θα δώσουν λύσεις σε προβλήματα που αντιμετωπίζουν συνάνθρωποί μας με κινητικά ή άλλα προβλήματα καθιστώντας τη ζωή τους πιο εύκολη, θέτοντας την επιστήμη και τα αποτελέσματα της ρομποτικής στην υπηρεσία των ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ήδη άλλωστε οι εφαρμογές που έχετε δημιουργήσει έχουν αυτό τον προσανατολισμό.

Που σημαίνει ότι το ταξίδι της γνώσης που έχετε ξεκινήσει έχει προορισμό τον άνθρωπο.

Μας γεμίζετε υπερηφάνεια και ελπίδα ότι η Ελλάδα του αύριο έχει προοπτική, καθώς μπορεί να εμπιστευθεί το μέλλον της σε ανθρώπους σαν κι εσάς και μυαλά σαν τα δικά σας.

Όσα έχετε πετύχει αποτελούν πηγή έμπνευσης και παράδειγμα δημιουργικότητας για όλους. Η διαδρομή σας και οι επιτυχίες σας αλλά και οι γνώσεις που αποκτάτε μέσω της ρομποτικής και της ανταλλαγής πληροφοριών με συνομήλικους σας από άλλες χώρες, σας κάνουν από μικρή ηλικία πολίτες του κόσμου. Στην πορεία σας, όπου και αν τελικά καταλήξετε, μη ξεχάσετε ποτέ από πού ξεκινήσατε. Μη λησμονήσετε την πατρίδα και τον τόπο που σας γέννησε. Γιατί η πατρίδα μας στην προσπάθειά της για αναγέννηση, για να σταθεί και πάλι στα πόδια της και να σηκωθεί ψηλά, έχει ανάγκη όλους τους Έλληνες. Προ πάντων όμως έχει ανάγκη εσάς και τις γνώσεις σας. Γιατί η δική σας γενιά θέλουμε να ζήσει εδώ, στην Ελλάδα. Να είστε οι πρωτοπόροι μιας πατρίδας πιο φωτεινής. Εσείς μπορείτε να πάτε την Ελλάδα πολύ ψηλά!

Να την κάνετε διεθνές κέντρο γνώσης, έρευνας, καινοτομίας, όπως αγωνίζεται ο πρωθυπουργός και η υπουργός Παιδείας. Αυτός είναι ένας βασικός στόχος και της κυβέρνησής μας.

Και όπως μας κάνετε περήφανους με τις διακρίσεις σας, όλοι οι Έλληνες που είμαστε περήφανοι για την ιστορία της χώρας μας, να γίνουμε περήφανοι για την ιστορία που όλοι μαζί θα γράψουμε!».

Niki Kerameos

Η υπουργός Παιδείας κυρία Νίκη Κεραμέως δήλωσε:

«Αξιότιμε κ. Πρωθυπουργέ, αξιότιμε κ. Υπουργέ, κ. Υφυπουργέ, αξιότιμοι εκπαιδευτικοί και αγαπητοί μαθητές και αγαπητές μαθήτριες.

Δύο μόνο σκέψεις από εμένα.

Πρώτα από όλα θα ήθελα να απευθύνω θερμά συγχαρητήρια σε σας, για όχι μόνο και τη διάκριση σας. Πάνω από όλα για τη συμμετοχή και την προσπάθεια.

Γιατί αυτό που είναι πιο σημαντικό πάνω από όλα για μας, είναι η θέληση σας για συμμετοχή και η βούληση και η πρόθεσή σας να προσπαθείτε κάθε μέρα να ξεπερνάτε τον ίδιο σας τον εαυτό.

Γιατί για μας αυτό είναι αριστεία.

Το να ξυπνάτε το πρωί και να λέτε: «σήμερα θα γίνω καλύτερος, από αυτό που ήμουνα χθες»!

Σας αξίζουν λοιπόν θερμά συγχαρητήρια.

Δεν αξίζουν όμως μόνο σε σας, αξίζουν και στους γονείς σας, στις οικογένειες σας και στους εκπαιδευτικούς σας που σας στήριξαν σε αυτό το πολύ δύσκολο εγχείρημα.

Δεύτερη σκέψη: Τέτοιες επιτυχημένες δράσεις μας ενδυναμώνουν την απόφαση που έχουμε πάρει με τον κ. Πρωθυπουργό, να ενισχύσουμε το σχολείο, να το δούμε ευρύτερα από έναν απλό φορέα μεταλαμπάδευσης γνώσεων.

Για μας αποστολή του σχολείου δεν είναι μόνο να μαθαίνει γράμματα με την κλασική έννοια του όρου. Αποστολή του σχολείου είναι να βγάζει στη κοινωνία πιο σφαιρικά διαμορφωμένους πολίτες. Πολίτες με μία ευρύτερη διαπαιδαγώγηση και για αυτόν ακριβώς τον λόγο έχουμε αποφασίσει και ήδη μελετούμε την εισαγωγή νέων θεματικών στο σχολείο. Νέες θεματικές που επενδύουν σε αυτό που λέμε ήπιες δεξιότητες και ψηφιακές δεξιότητες. Νέες θεματικές που έχουν να κάνουνε και με την ρομποτική.

Γι’ αυτό λοιπόν εργαζόμαστε ήδη για μία ευρύτερη εφαρμογή της Ρομποτικής στα σχολεία. Πρέπει να σας πω λοιπόν,  προς μεγάλη μου χαρά, ο Φίλιππος και ο Γιώργος που κάθονται δίπλα μου, μόλις τους ρώτησα αν θα συμφωνούσαν ότι η Ρομποτική θα εφαρμόζεται σε περισσότερα σχολεία και περισσότερες ώρες, η απάντηση ήταν "ναι, θα ήτανε πάρα πολύ ωραίο".

Σας ευχαριστώ πολύ».

Somolakidis

Ο κ. Γιάννης Σομαλακίδης πρόεδρος του οργανισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής και Επιστήμης WRO Ελλάς, στον χαιρετισμό του είπε:

«Το να παρευρίσκεται σε μια τέτοια εκδήλωση ο πρωθυπουργός και οι δύο υπουργοί σημαίνει ότι κάτι καλό θα γίνει σε αυτή τη χώρα. Κάτι αλλάξει. Πάμε προς  μια κατεύθυνση άλλη, αυτή που ζητάει ο καθένας μας, όπως την έχει ονειρευτεί και όπως θέλει να γίνει. Αλλά εγώ είμαι σίγουρος ότι η σημερινή νεολαία της πατρίδας μας μπορεί να μας δώσει μια χώρα που να τη ζηλεύουν οι υπόλοιπες. Ήμουν πάρα πολύ συγκινημένος όταν στην πιο δύσκολη κατηγορία σηκώθηκε η σημαία μας δίπλα από τις ρωσικές και είπαμε όλοι ότι είμαστε έτοιμοι. Το λέω αυτό γιατί το 2017, είχε έλθει ο τότε αρχηγός της αξιωματικής αντιπολίτευσης και νυν πρωθυπουργός στο Ολυμπιακό Στάδιο και κάθισε μαζί μας περισσότερο από δύο ώρες, μιλώντας με όλα τα παιδιά που έλαβαν μέρος στον πανελλήνιο διαγωνισμό. Και έβλεπες στα μάτια των παιδιών αλλά και στα μάτια του ίδιου, ότι είμαστε εδώ και θα δώσουμε δύναμη σε αυτή τη νεολαία να μας κάνει κι εμάς καλύτερους.

Επίσης αυτό που βλέπετε σήμερα, τις πέντε ομάδες που είμαστε εδώ, είναι αποτέλεσμα μιας σημαντικότατης δουλειάς. Δηλαδή, για να πάρεις μέρος στην Ολυμπιάδα πρέπει να κερδίσεις τον Πανελλήνιο Διαγωνισμό. Για να έλθεις στον πανελλήνιο Διαγωνισμό πρέπει να κερδίσεις στην Περιφέρεια. Έχουμε 13 γεωγραφικές Περιφέρειες. Και για να πας στην Περιφέρεια πρέπει να κερδίσεις στο νομό. Αυτή τη στιγμή λοιπόν, ο Κώστας Τσατσαρώνης έχει αναβάλει ένα webinar που κάνουμε στο οποίο συμμετέχουν 250 εκπαιδευτικοί της πατρίδας μας. Η χώρα μας, λοιπόν, είναι πανέτοιμη. Και δεν είναι πανέτοιμη επειδή πήρε τα μετάλλια, αλλά γιατί μπορεί να κατασκευάσει, μπορεί να προγραμματίσει, μπορεί να εμψυχώσει μαθητές να συμμετάσχουν. Και όπως είπε και ο κ. Πρωθυπουργός δεν έχει σημασία τι επάγγελμα θα κάνει, σημασία έχει να ανήκεις σε αυτόν τον αιώνα.

Εμείς αποκτώντας όλη αυτήν την εμπειρία τα τελευταία 12 χρόνια, έχουμε λάβει προσκλήσεις σημαντικές και γι’ αυτό θα προχωρήσουμε και σε άλλες δράσεις, μια εκ των οποίων είναι στη Λουιζιάνα της Αμερικής. Και είμαστε ιδιαίτερα υπερήφανοι γι’ αυτό. Γιατί εκεί ακριβώς ο Οργανισμός ο δικός μας θα κάνει τα ίδια που κάνει και στην Ελλάδα. Και με την ευκαιρία θέλω να σας δώσω συγχαρητήρια για την ψήφο των Ελλήνων του εξωτερικού. Η ψήφιση του νομοσχεδίου είναι ιδιαίτερα σημαντική, διότι έχουμε ανάγκη και αυτούς για να αλλάξουν την πατρίδα. Στο Illinois λοιπόν, στο McNeese, αντιπρύτανης είναι Έλληνας, ο Νίκος Κυρίτσης. Κλείνοντας θέλω να πως συγχαρητήρια για τον νόμο και να σας ευχαριστήσω γιατί η εκπαίδευση μπορεί να γίνει αντικείμενο δημόσιου διαλόγου και συζήτησης.
Σας ευχαριστώ».


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Μητσοτάκης: Θα στηρίξω την ένταξη της Ρομποτικής στα προγράμματα των σχολείων
 
«Πιστεύω πολύ στην εκπαιδευτική ρομποτική» δήλωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο Εσωτερικών προς τιμήν των ελληνικών ομάδων που απέσπασαν σπουδαία διάκριση στην Ολυμπιάδα Εκπαιδευτικής Ρομποτικής στο Győr της Ουγγαρίας

Ακόμη, επισήμανε ότι όσες φορές είχε την ευκαιρία να μιλήσει με τους πρωτεργάτες αυτής της σημαντικής πρωτοβουλίας στην Ελλάδα, πάντα βλέπει με πόσο μεγάλη χαρά και προσδοκία αγκαλιάζουν τέτοιες πρωτοβουλίες -όχι μόνο- οι μαθητές, αλλά και οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί. Στη συνέχεια, πρόσθεσε ότι θα στηρίξει ο ίδιος προσωπικά την πρωτοβουλία του υπουργείου Παιδείας, ώστε τέτοιου είδους θεματικές δραστηριότητες να ενταχθούν με ποιο ενεργό, με ποιο συστηματικό τρόπο στα προγράμματα των σχολείων.

«Ασχέτως το πού θα σας οδηγήσει τελικά η ζωή σας και το τι επιλογές θα κάνετε. Αν θα επιλέξετε να σπουδάσετε κάποιο γνωστικό αντικείμενο το οποίο θα έχει σχέση με τη ρομποτική, με τον κόσμο της τεχνολογίας -ο οποίος ανοίγεται μπροστά μας- αυτά τα οποία μάθατε από τη συμμετοχή σας σε αυτήν την εξαιρετική πρωτοβουλία, πιστεύω, ότι θα σας συνοδεύουν για πάντα. Μάθατε πάνω απ’ όλα να συνεργάζεστε στα πλαίσια μιας ομάδας. Μάθατε να θέτετε φιλόδοξους στόχους και να τους πετυχαίνετε. Μάθατε να ξεπερνάτε δυσκολίες, οι οποίες αναπόφευκτα προκύπτουν σε κάθε ομαδική δουλειά» είπε ο πρωθυπουργός απευθυνόμενος στους μαθητές.

«Θεωρώ εξαιρετικά σπουδαίο να βλέπω στα πρόσωπά σας το χαμόγελο και την αισιοδοξία μιας φωτεινής Ελλάδος. Αυτό το οποίο πετύχατε, ξέρω ότι το πετύχατε με πολύ κόπο και με πολλή προσπάθεια. Ξέρω ότι εσείς αλλά και οι εκπαιδευτικοί σας, αλλά και οι γονείς σας, αφιερώσατε ώρες που μπορεί να τις είχατε αναλώσει σε ψυχαγωγία, στο να βλέπετε τηλεόραση ή στο να κάνετε άλλα πράγματα, για να μπορέσετε να δουλέψετε σκληρά και ομαδικά για να φέρετε αυτές τις σημαντικές διακρίσεις. Πρώτα απ’ όλα για τους ίδιους σας τους εαυτούς» συμπλήρωσε.

Στη συνέχεια, υπογράμμισε ότι όπως οι μαθητές που συμμετείχαν στο διαγωνισμό κλήθηκαν να αντιμετωπίσουν κάποια από τα προβλήματα τα οποία αντιμετωπίζουν σήμερα οι πόλεις και να βρουν πώς οι έξυπνες πόλεις μπορούν να κάνουν τις ζωές μας όλο και καλύτερες, όλο και πιο εύκολες, αντίστοιχα, στη μεγάλη κλίμακα, η τεχνολογία είναι αυτή που θα μας επιτρέψει να αντιμετωπίσουμε τεράστια προβλήματα, όπως το πρόβλημα της κλιματικής αλλαγής.

«Και πιστεύω ότι αν πρέπει κάτι να κάνουμε στο εκπαιδευτικό μας σύστημα, είναι να κρατάμε ζωντανή την περιέργεια των νέων παιδιών, των νέων ανθρώπων, των νέων πολιτών» τόνισε, αναφέροντας ότι για τον ίδιο και τους αρμόδιους υπουργούς η παιδεία δεν είναι απλά μια διαδικασία στείρας αποστήθισης.

Σημειώνεται ότι οι Έλληνες μαθητές συναγωνίστηκαν στη δημιουργία και στον προγραμματισμό ρομποτικών κατασκευών στους τομείς των αστικών μεταφορών, της ύδρευσης και της διαχείρισης αποβλήτων, του φωτισμού και της θέρμανσης κτηρίων, με θέμα τις «Έξυπνες Πόλεις».

Οι 21 μαθητές που βραβεύτηκαν φοιτούν  στη Ράλλειο Σχολή Πειραιά, στο Πειραματικό Σχολείο της Πάτρας, στην Εκπαιδευτική Αναγέννηση, στο Αρσάκειο, στο 4ο Δημοτικό  και 4ο Γυμνάσιο Αγίας Παρασκευής, στο Πειραματικό Γενικό Λύκειο Πάτρας και στο Γενικό Λύκειο Καστριτσίου.

Κατάφεραν να κερδίσουν τα περισσότερα μετάλλια -μαζί με τη ρωσική αποστολή- ανάμεσα σε 423 ομάδες από 73 χώρες, σε ρομποτικές κατασκευές που μπορούν να συμβάλλουν στη δόμηση των πόλεων του μέλλοντος.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Νέο καινοτόμο λογισμικό από την πανεπιστημιακή έρευνα του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για την προστασία προσωπικών δεδομένων
 

Η προστασία προσωπικών δεδομένων αποκτά νέο σύμμαχο με το λογισμικό PDGuard που δημιούργησαν ερευνητές από το Εργαστήριο Επιχειρηματικής Αναλυτικής, του Τμήματος Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας (ΔΕΤ), του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ).

Ο Δρ. Δημήτρης Μητρόπουλος, οι κκ. Θοδωρής ΣωτηρόπουλοςΝίκος Κουτσαβασίλης και ο Καθηγητής Διομήδης Σπινέλλης, σε πρόσφατη έρευνα  που δημοσίευσαν στο έγκριτο περιοδικό International Journal of Information Security, τον Σεπτέμβριο του 2019, παρουσίασαν το νέο λογισμικό, το οποίο έχει ήδη εφαρμοστεί με επιτυχία σε δυο μελέτες περίπτωσης.

Τα δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα που επεξεργάζονται οι διάφορες ηλεκτρονικές εφαρμογές, σπανίως ελέγχονται αποτελεσματικά από τα φυσικά πρόσωπα που αφορούν. Επιπλέον, όπως καταδεικνύουν τα τακτικά φαινόμενα διαρροών προσωπικών δεδομένων, συχνά οι οργανισμοί που τα αποθηκεύουν δεν τα προστατεύουν επαρκώς. Ακολουθώντας την προσέγγιση «προστασία ήδη από τον σχεδιασμό» (security-by-design), η αρχιτεκτονική λογισμικού PDGuard, χρησιμοποιεί στοιχεία από την τεχνολογία λογισμικού και την εφαρμοσμένη κρυπτογραφία για να λύσει και τα δυο προαναφερθέντα προβλήματα.

Όπως σημειώνει ο Δρ. Δημήτρης Μητρόπουλος «Η καινοτόμα αρχιτεκτονική λογισμικού PDGuard αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο ελέγχουμε και προστατεύουμε τα προσωπικά δεδομένα, προσφέροντας στον χρήστη τη δυνατότητα να ελέγχει, με αξιοπιστία, τον τρόπο με τον οποίο οι εφαρμογές χρησιμοποιούν τα προσωπικά του δεδομένα.»

 «Το PDGuard αποδεικνύει τον άριστο διάλογο της πανεπιστημιακής έρευνας με την κοινωνία και τη συμβολή του Πανεπιστημίου ως κυψέλη γνώσης με άμεση και τελεσφόρο εφαρμογή στην αγορά» επισημαίνει ο Καθηγητής Διομήδης Σπινέλλης. «Στο Τμήμα ΔΕΤ η παραγωγή γνώσης, η εξωστρέφεια και η διασύνδεση της εφαρμοσμένης έρευνας με την παραγωγή και την αγορά, προς όφελος των πολιτών, αποτελεί σημαντική παράμετρο της ανάπτυξης των ανθρώπων του και του Τμήματος, με συνεργασίες εντός κι εκτός Ελλάδας.»

 



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2019
Επικαιρότητα
Δημόσιο: 18.000 μόνιμοι διορισμοί το 2020 - Προτεραιότητα σε Παιδεία-Υγεία
 
Ενημέρωση για το σχεδιασμό και τις πρωτοβουλίες του υπουργείου Εσωτερικών πραγματοποίησε σήμερα στο Υπουργικό Συμβούλιο ο Τάκης Θεοδωρικάκος

Σε 18.000 ανέρχονται περίπου οι εγκεκριμένες μόνιμες προσλήψεις στο δημόσιο τομέα για το 2020, με προτεραιότητα τους τομείς της Παιδείας και της Υγείας. Αυτό ανακοίνωσε ο υπουργός Εσωτερικών, Τάκης Θεοδωρικάκος, ενημερώνοντας το Υπουργικό Συμβούλιο, κατά τη διάρκεια της σημερινή συνεδρίασης.

Παράλληλα, ο κ. Θεοδωρικάκος ενημέρωσε για τον αριθμό του τακτικού και έκτακτου προσωπικού στο δημόσιο κατά το μήνα Σεπτέμβριο. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε το τακτικό προσωπικό ανέρχεται 565.268 υπαλλήλους και το έκτακτο σε 51.680 υπαλλήλους.

Συμπληρώνοντας, υπουργός Εσωτερικών ανέφερε: «Οι αποχωρήσεις από το δημόσιο για τα έτη 2018-2019 ήταν 20.300 και οι εγκεκριμένες προσλήψεις για το 2020 περίπου 18.000».

Όσον αφορά την κινητικότητα, ο κ. Θεοδωρικάκος επεσήμανε ότι οι εγκρίσεις αιτημάτων για μετατάξεις ανέρχονται σε 6.752 και σε αποσπάσεις 473, σύνολο 7.225.

Νομοθετικές πρωτοβουλίες από το Υπουργείο Εσωτερικών

Παράλληλα, ο Τάκης Θεοδωρικάκος ενημέρωσε το Υπουργικό Συμβούλιο για τις νομοθετικές πρωτοβουλίες που έχει αναλάβει το υπουργείο Εσωτερικών.

Συγκεκριμένα, αφορούν σε:

• Σύνδεση κινητικότητας και προσλήψεων για αποτελεσματικότερη στελέχωση

• Άμεση αναμόρφωση του ν. 2190/1994 προκειμένου πλην της αντικειμενικότητας να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα και η ταχύτητα στις διαδικασίες προσλήψεων

• Άρθρο 186 ν.4635/2019: καταργήθηκαν οι εξαιρέσεις από την έγκριση της ΠΥΣ 33/2006 για την διαδικασία πρόσληψης προσωπικού με σύμβαση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου εφόσον η δαπάνη για τις αποδοχές αυτών επιβαρύνει εξ’ ολοκλήρου τον κρατικό προϋπολογισμό ή καλύπτεται από επιχορήγηση του φορέα από τον κρατικό προϋπολογισμό.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα
Χαρακόπουλος; Άνιση μεταχείριση 900 φοιτητών Τουριστικών Επιχειρήσεων πρώην ΤΕΙ Λάρισας
 
Ερώτηση προς την υπουργό Παιδείας στη Βουλή από τον βουλευτή της ΝΔ Μάξιμο Χαρακόπουλο

Την άρση της άνισης μεταχείρισης την οποία υφίστανται 900 φοιτητές του πρώην ΤΕΙ Λάρισας, που είναι οι μοναδικοί πανελλαδικά που δεν θα έχουν την δυνατότητα λήψης πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων μετά τη συγχώνευση του ΤΕΙ με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ζητά ο βουλευτής Λαρίσης της Νέας Δημοκρατίας κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος από την υπουργό Παιδείας κ. Νίκη Κεραμέως

Ο Θεσσαλός πολιτικός, μετά από συνάντηση που είχε με τον εκπρόσωπο των φοιτητών κ. Θεοφάνη Αρβανίτη που του επέδωσε υπόμνημα με εκατοντάδες υπογραφές φοιτητών και γονιών, κατέθεσε ερώτηση στην αρμόδια υπουργό στην οποία επισημαίνει ότι «οι φοιτητές του τμήματος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του πρώην ΤΕΙ Λάρισας καταγγέλλουν την άνιση μεταχείριση που υφίστανται, σε σχέση με τους φοιτητές των τμημάτων των ΤΕΙ που συγχωνεύτηκαν με άλλα Πανεπιστήμια στην χώρα και ζητούν την αποκατάσταση της αδικίας. 

Συγκεκριμένα, θεωρούν ως αδικαιολόγητη την κατάργηση του προγράμματος σπουδών στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων του πρώην ΤΕΙ Θεσσαλίας που έχει ως αποτέλεσμα οι περίπου 900 φοιτητές να είναι οι μοναδικοί πανελλαδικά που δεν θα έχουν την δυνατότητα λήψης πανεπιστημιακού τίτλου σπουδών στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. Κι αυτό συμβαίνει σε αντίθεση με ότι προβλέφθηκε για το Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, το Διεθνές Πανεπιστήμιο στη Θεσσαλονίκη, το Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο στο Ηράκλειο, το Πανεπιστήμιο Πάτρας και το Ιόνιο Πανεπιστήμιο, όπου δημιουργήθηκαν πανεπιστημιακά τμήματα τουρισμού.

Επιπλέον, ο σχετικός Νόμος (4589/19), δεν αναφέρει καν τους φοιτητές της Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων του ΤΕΙ Θεσσαλίας, και δεν υπάρχει καμία πρόβλεψη ώστε να έχουν την δυνατότητα να λάβουν πανεπιστημιακό τίτλο σπουδών στις τουριστικές επιστήμες.

Εύλογα, επομένως, οι φοιτητές του συγκεκριμένου τμήματος ζητούν επειγόντως την εξεύρεση λύσης στο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν και την άρση της κατάφωρης αδικίας απέναντί τους. Στο πλαίσιο αυτό προτείνουν είτε τη δημιουργία αυτόνομου Τμήματος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, ώστε να μπορούν να λάβουν πτυχίο Πανεπιστημίου στη Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων είτε τη δημιουργία κατεύθυνσης προχωρημένου εξαμήνου Τουριστικών Επιχειρήσεων στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων που θα οδηγεί σε τίτλο σπουδών με ξεκάθαρη ειδίκευση στις Τουριστικές Επιχειρήσεις».

Κατόπιν τούτων ο Μάξιμος Χαρακόπουλος ρωτά την αρμόδια υπουργό αν προτίθεται να άρει την αδικία που έχει συμβεί, λόγω παράλειψης του σχετικού νόμου, έναντι των περίπου 900 φοιτητών του τμήματος Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας του πρώην ΤΕΙ Λάρισας, λαμβάνοντας τις κατάλληλες αποφάσεις.



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 7 από 11870 (118691 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6
7
8
9
11868
11869
11870
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Sos επιλογη
Παρασκευή, 6 Δεκεμβρίου 2019 - 08:13
Σχόλια (1)

Μεταπτυχιακό Ειδικής Αγωγής Frederick ή Λευκωσίας;
Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019 - 22:03
Σχόλια (0)

Δουλειά
Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019 - 21:07
Σχόλια (0)

Ικυ 85 μόρια
Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019 - 16:40
Σχόλια (3)

Ικυ ΕΚΟ ερώτηση αίτηση
Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019 - 15:26
Σχόλια (1)

ΙΚΥ ΕΚΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΊΤΗΣΗ
Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019 - 14:15
Σχόλια (8)

ΙΚΥ ΕΚΟ
Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019 - 12:07
Σχόλια (2)

ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ
Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019 - 11:56
Σχόλια (2)

ικυ εκο ενστασεις 2017-2018
Πέμπτη, 5 Δεκεμβρίου 2019 - 11:27
Σχόλια (1)

Επίδομα ΙΚΥ βοήθεια
Τετάρτη, 4 Δεκεμβρίου 2019 - 23:04
Σχόλια (4)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012
Υποτροφίες σε πρωτοετείς φοιτητές για το ακαδημαϊκό έτος 2012 13
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2620 ημέρες
Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012
23 υποτροφίες εσωτερικού από το Βαρβάκειο Ίδρυμα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2620 ημέρες
Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012
Λαμπερές ιστορίες φωτιάς για μαθητές
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2620 ημέρες
Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012
110 έκατ. εύρώ γιά βιοκλιματικά σχολεία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2620 ημέρες
Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012
Βοηθάει τους μαθητές στο σχολείο ένα καλό πρωινό γεύμα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2620 ημέρες
Τρίτη, 2 Οκτωβρίου 2012
Πριεμέρα χωρίς καθηγητές τα ΑΕΙ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2620 ημέρες
Σελίδα 4197 από 4335 (26006 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4196
4197
4198
4199
4333
4334
4335
Επόμενο