Δευτέρα, 06 Ιουλίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Xrhstos
Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020
Επικαιρότητα
10%
Μια πρόβλεψη για την βάση της νομικης Κομοτηνής με το 6%?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020

Σχόλια (0)
Υπάρχει κάποια πρόβλεψη για ημμυ εμπ με το 6% ?
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020

Σχόλια (0)
 Θεωρώ πως θα κυμανθεί καπου στο 17.050-17.250 , αναλογά παντα και με την ζητηση της αχολής.
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020

Σχόλια (0)
 και εγω κομοτηνη οικονομικο ειμαι και περασα με 10% αλλα θελει πολυ προσοχη!!! στης εξετασεις.
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ΠΕΤΡΟΣ
Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020
Σχολές - Τμήματα
ΓΝΩΜΗ -ΒΟΗΘΕΙΑ
 ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΜΑΚ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΑΠΘ ΟΠΟΙΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020

Σχόλια (1)
 Οικονομικο ασοεε το καλυτερο απ ολα.
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020

Σχόλια (1)

οικονομικο πα.μακ.!!! το οικονομικο απθ ειναι πιο θεωρητικη σχολη.

 

 

 

Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Τρίτη, 30 Ιουνίου 2020

Σχόλια (0)
 ευχαριστω ενδιαφερομαι μονο για θεσσαλονικη
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Προκήρυξη ξεναγών για το ακαδημαϊκό έτος 2020-21

 

Τις προκηρύξεις για την εισαγωγή σπουδαστών σε τρεις νέες σχολές ξεναγών υπέγραψε ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Μάνος Κόνσολας, οι οποίες από χθες αναρτήθηκαν στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ.

Ταυτόχρονα, εκδόθηκαν και οι προκηρύξεις για την εισαγωγή νέας σειράς σπουδαστών στις Σχολές Ξεναγών Αθήνας και Θεσσαλονίκης.

Πριν από ένα χρόνο κάναμε την αρχή. Καινοτομήσαμε και λειτούργησαν για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, δύο σειρές εισαγωγής (πρώτο και δεύτερο έτος) στη Σχολή Ξεναγών Αθήνας. Επαναλειτουργήσαμε, επίσης, μετά από σχεδόν 10 χρόνια, τη Σχολή Ξεναγών στη Θεσσαλονίκη.

Τώρα, ιδρύουμε και λειτουργούμε τρεις νέες Σχολές Ξεναγών εθνικής εμβέλειας, στο Ρέθυμνο της Κρήτης, την Κέρκυρα και τη Ρόδο.

Ισχυρή πολιτική βούληση της κυβέρνησης και του Υπουργείου Τουρισμού ήταν και είναι η αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης, αλλά και του επαγγέλματος του ξεναγού.


Όπως τονίζει σε δήλωσή του, ο Υφυπουργός Τουρισμού, κ. Κόνσολας:

«Για πρώτη φορά υπάρχει ένα εθνικό πλαίσιο για τη λειτουργία των Σχολών Ξεναγών σε πέντε πόλεις της χώρας. Πρόκειται για μια εξέλιξη που αλλάζει το χάρτη της τουριστικής εκπαίδευσης.

Μέσα από τη λειτουργία αυτών των σχολών, θα εκπαιδευτούν στελέχη ικανά για να ανταποκριθούν στις νέες απαιτήσεις της τουριστικής αγοράς και αναδεικνύεται η επαγγελματική ταυτότητα των Ξεναγών».

Οι προκηρύξεις για τις νέες Σχολές Ξεναγών Κέρκυρας, Ρέθυμνου Κρήτης και Ρόδου αφορούν στην εισαγωγή 40 σπουδαστών σε κάθε σχολή.

Στις Σχολές Ξεναγών Αθήνας και Θεσσαλονίκης προβλέπεται η εισαγωγή 35 σπουδαστών.

Οι υποψήφιοι προκειμένου να συμμετάσχουν στη διαδικασία επιλογής υποβάλλουν από 31-8-2020 μέχρι 11-9-2020 στον ειδικό σύνδεσμο στην ιστοσελίδα www.mintour.edu.gr αίτηση συμμετοχής, η οποία γίνεται για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού ηλεκτρονικά. 

 

 Ακολουθεί η προκήρυξη:

 

 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Σπύρος
Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020
Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
10%
 Πόσο λέτε να φτάσει η νομική στη Κομοτηνή φέτος με το 4% ;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020

Σχόλια (0)
 κανείς δεν ξέρει.
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Νικος
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020
Επικαιρότητα
Βοηθεια για μετεγγραφη κατ εξαιρεση
 Παιδια,μεχρι περυσι ανοιξε η πλατφορμα 3 φορες και τωρα καμια...εγω θελω να κανω τωρα κατ εξαιρεση τωρα,γιατι ανεκυψε λογος και τωρα με τον νεο νομο τιθεται οριο εισοδηματος που εγω δεν το πληρω...ειναι βεβαιο οτι θα την επαιρνα την μετεγγραφη αν ανοιγε,προκειται για προβλημα υγειας...στην εγκυκλιο ελεγε οτι θα ανοιξει και δευτερη φορα,μηπως μπορω να το κανω αιτημα στο υπουργειο επικαλουμενος τον νομο; Θελω απο ιστορικο βολου,ιστορικο απθ
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020

Σχόλια (0)
 νομιζω θα την ανοιξουν,κατι τετοιο μου ειπε μια φιλη που ειπε οτι θα ξανακανει.Παρε τηλ για να μαθεις καλυτερα
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Πανελλαδικές: Λάθη στα θέματα της Χημείας - Να ακυρωθεί το θέμα Δ3 ή να γίνουν αποδεκτές 2 απαντήσεις

Ανοιχτή επιστολή εκπαιδευτικών προς την Κεντρική Επιτροπή Γενικών Εξετάσεων (ΚΕΓΕ)

Αξιότιμοι κύριοι και κυρίες της ΚΕΓΕ,

Το χημικό φαινόμενο που περιγράφεται στο θέμα Δ3 αναφέρεται σε πολλές αντιδράσεις οι οποίες είναι παράλληλες (ορισμένες μπορεί και διαδοχικές) που γίνονται στις ίδιες συνθήκες, από ορισμένα αντιδρώντα για την παραγωγή διαφορετικών προϊόντων.

Αντί να δοθούν στην εκφώνηση τουλάχιστον δύο χημικές εξισώσεις δόθηκε μια που ονομάστηκε λανθασμένα συνολική χημική εξίσωση.

Αν υποθέσουμε ότι η σωστή απάντηση στο ερώτημα (ii) είναι 5,4 Kg CH3COOH, τότε η συνολική εξίσωση θα έπρεπε να ήταν η εξής:

20CO + ...H2 9CH3COOH + παραπροϊόντα,

όπου από 200 mol CO παράγονται 90mol ή 5,4 Kg CH3COOH.

Κάθε συνολική χημική εξίσωση, για την γραφή της οποίας έχουν ληφθεί υπόψη οι αναλογίες με τις οποίες αντιδρούν και παράγονται οι ουσίες, μας επιτρέπει να υπολογίσουμε την ποσότητα ενός προϊόντος που παράγεται πρακτικά, εκτός κι αν η αντίδραση είναι αμφίδρομη ή υπάρχουν απώλειες από το προϊόν αυτό.

Η υποτιθέμενη συνολική εξίσωση που δίνεται στην εκφώνηση δεν είναι συνολική, διότι οι συντελεστές των αντιδρώντων αντιστοιχούν μόνο στην παραγωγή του CH3COOH:

2CO + 2H2 CH3COOH + παραπροϊόντα,

Η παραπάνω χημική εξίσωση είναι ένα στάδιο του συνολικού φαινομένου, οπότε τα 200 mοl του CO δεν καταναλώνονται μόνο για την παραγωγή του CH3COOH, αλλά και άλλων προϊόντων. Δεν αναφέρεται όμως ποιο ποσοστό των 200 mοl CO καταναλώθηκε για την παραγωγή του CH3COOH, αλλά χωρίς καμία λογική βάση το ποσοστό αυτό ταυτίζεται με την εκατοστιαία κατά μάζα σύσταση του CH3COOH στο μείγμα των προϊόντων.

Έτσι πιστεύουμε ότι το ερώτημα (ii) του θέματος Δ3 πρέπει να ακυρωθεί ή εφόσον αυτό δεν είναι δυνατόν, να ληφθούν σωστές και οι δύο απαντήσεις (5,4 Kg ή 6 Κg CH3COOH).

Γενικότερα τα θέματα είχαν προβλήματα και αρκετές ασάφειες που θα οδηγήσουν σε ακόμα χαμηλότερες βαθμολογίες σε σχέση με τις περσινές και θα απογοητεύσουν για άλλη μια χρονιά τους μαθητές του 2ου και 3ου επιστημονικού πεδίου καθώς θα ακυρώσουν την προσπάθειά τους. Αυτό είναι άδικο και για τον επιπλέον λόγο ότι οι μαθητές του 2ου και 3ου επιστημονικού πεδίου θα έχουν μειονέκτημα για τις κοινές σχολές των πεδίων.

 

Οι χημικοί

Αποστολάτος Ηλίας

Γαλανοπούλου Γιούλη

Γιαννακοπούλου Ειρήνη

Δεβές Γιώργος

Δημητροπούλου Αριστέα

Κοπανιτσάνος Μιλτιάδης

Κουτρουμάνος Γιάννης

Λυμπεροπούλου Ιωάννα

Μπατσούλης Απόστολος

Μπρούτσος Βασίλης

Παλάντζας Αθανάσιος

Παπακώστας Νίκος

Παπανδρεάδης Παντελής

Περδικούρης Τάσος

Πρίφτης Θανάσης

Στεφανοπούλου Νατάσσα

Ταβαντζής Μηνάς

Τεμεκενίδης Αριστοτέλης

Τράπαλη Βασιλική

Φωτόπουλος Χρήστος

Χριστούλας Ελευθέριος

Χιώτη Οδύσσεια

 

Πηγή: alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στα ΑΕΙ σε ποσοστό 5%

Επιτροπή εξέτασης ενστάσεων υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση σε ποσοστό 5%,συγκροτήθηκε στο υπουργείο Παιδείας, ως ακολούθως:

1. Φρυσίρα Ελένη, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Κλινικής Γενετικής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Γ.Ν. Παίδων «Η ΑΓΙΑ ΣΟΦΙΑ».

2. Μπάμπης Γεώργιος, Καθηγητής Ορθοπεδικής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Γ.Ν. Ν. ΙΩΝΙΑΣ «ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΕΙΟ - ΠΑΤΗΣΙΩΝ».

3. Μπούμπας Δημήτριος, Καθηγητής Παθολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ».

4. Φιλιππάτος Γεράσιμος, Καθηγητής Πανεπιστημίου Αθηνών. στο Π.Γ.Ν. «ΑΤΤΙΚΟΝ» ως πρόεδρος της Επιτροπής.

5. Κουράκλης Γρηγόριος, Ομότιμος Καθηγητής Χειρουργικής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Γ.Ν.Α. «ΛΑΪΚΟ».

6.Παπαϊωάννου Μαρία,Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Αιματολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης στο Γ.Ν.Α. «ΛΑΪΚΟ», Π.Γ.Ν.Θ «ΑΧΕΠΑ».

7. Στράντζαλης Γεώργιος, Αναπληρωτής Καθηγητής Νευροχειρουργικής του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Γ.Ν.Α. «Ο ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ - ΟΦΘΑΛΜΙΑΤΡΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ - ΠΟΛΥΚΛΙΝΙΚΗ».

8. Στεργίου Γεώργιος, Καθηγητής Παθολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Γ.Ν.Ν.Θ.Α. «Η ΣΩΤΗΡΙΑ».

9. Παπαδημητρίου Χρήστος, Καθηγητής Παθολογικής Ογκολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών στο Γ.Ν.Α. «ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ».

Έργο της Επιτροπής θα είναι:

1) Η εξέταση ενστάσεων κατά των αποφάσεων που έχουν εκδοθεί από τις επταμελείς επιτροπές των αρμοδίων Νοσοκομείων Φ.151/17897/Β6 κοινή απόφαση των Υπουργών Παιδείας και Θρησκευμάτων και Υγείας «Καθορισμός οργάνων, τρόπου και διαδικασίας διαπίστωσης σοβαρών παθήσεων για εισαγωγή στην Τριτοβάθμια Εκ- παίδευση» (Β’ 358), όπως τροποποιήθηκε με την υπ’ αρ. Φ.153/146145/Α5/2019 (Β’ 3557) όμοια).

2) Η εξέταση τυχόν εκπρόθεσμων αιτήσεων προς τις επταμελείς επιτροπές των Νοσοκομείων.

3) Η διατύπωση εξατομικευμένης κρίσης για τις περιπτώσεις που προβλέπεται στην παρ. 1 του άρθρου 35 του ν. 3794/2009, όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 13 του ν. 4452/2017.

Η Επιτροπή έχει δικαίωμα προκειμένου να εξετάσει τα αιτήματα των υποψηφίων να ζητά σχετικά συμπληρωματικά στοιχεία αν το κρίνει αναγκαίο.

Η Επιτροπή μπορεί να απευθύνεται σε ειδικούς εισηγητές για γνωμοδότηση διαμέσου της Εκτελεστικής Επιτροπής του Κε.Σ.Υ.

Τα πρακτικά συνεδριάσεων της Επιτροπής θα υποβάλλονται για περαιτέρω έγκριση στην Εκτελεστική Επιτροπή του Κε.Σ.Υ.

Tα αιτήματα θα διαβιβάζονται στην Επιτροπή από τις γραμματείες των επταμελών επιτροπών.

 

Πηγή: esos.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Η Ν. Κεραμέως ξεκινά διαβούλευση με φορείς επί του Σχεδίου Νόμου
Διαβούλευση   με όλους τους εμπλεκόμενους φορείς   θα ξεκινήσουν    την ερχόμενη εβδομάδα η υπουργός Νίκη Κεραμέως  και ο αρμόδιος Γενικός Γραμματέας Γιώργος Βούτσινος   προκειμένου να οριστικοποιήσουν το νέο Σχέδιο Νόμου για την  Επαγγελματική εκπαίδευση, κατάρτιση και Δια Βίου Μάθηση

Με το Σχέδιο Νόμου αλλάζει ριζικά η επαγγελματική εκπαίδευση με στόχο από λύση ανάγκης για λίγους να γίνει συνειδητή επιλογή και εργαλείο απασχόλησης για πολλούς.

 

Πηγή: esos.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Σχολιασμός των θεμάτων Πληροφορικής και ΑΕΠΠ από την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας

Σχολιασμός των θεμάτων Πληροφορικής και ΑΕΠΠ από την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδας

Πανελλήνιες 2020: Σχολιασμός των θεμάτων των Πανελλαδικών Εξετάσεων στα μαθήματα «Πληροφορική Ο.Π.» και «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, από την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος.

Την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2020, οι υποψήφιοι της Ομάδας Προσανατολισμού «Οικονομίας & Πληροφορικής», εξετάστηκαν γραπτώς στο μάθημα «Πληροφορική» (υποψήφιοι με το νέο σύστημα) και «Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον» (ΑΕΠΠ, υποψήφιοι με το παλαιό σύστημα).

Όσον αφορά στα θέματα, τόσο αυτά με το νέο σύστημα εξετάσεων, στα οποία εξετάστηκε η πλειοψηφία των υποψηφίων, όσο και τα της ΑΕΠΠ (παλαιό σύστημα) θα τα χαρακτηρίζαμε βατά, χωρίς ιδιαίτερες δυσκολίες. Δυστυχώς όμως:

Στο θέμα Α1 (του νέου συστήματος) υπάρχουν 5 προτάσεις στις οποίες καλούνται οι μαθητές να αποφανθούν για την ορθότητα τους. Σε δύο εξ αυτών ( Β και Ε) η απάντηση αν και αναφέρεται στα εγχειρίδια είναι αμφίσημη και μη επαρκώς τεκμηριωμένη, ενώ η Α δεν έχει καμία ρεαλιστική εφαρμογή σε κανένα “πραγματικό” πρόγραμμα,

Στο θέμα Α2, ως σωστές απαντήσεις πρέπει να γίνουν αποδεκτές όσες προκύπτουν από δυο (2) διαφορετικά σημεία του εγχειριδίου όπου υπάρχει μερική επικάλυψη (τυπικές επεξεργασίες δομών δεδομένων και ειδικότερα στατικών και τυπικές επεξεργασίες πινάκων).

Στο θέμα Α3 όπως περιγράφεται η άσκηση γίνεται αναφορά γενικά στη δομή στοίβα και ουρά και όχι σε υλοποίηση της με πίνακα, με αποτέλεσμα ο σχεδιασμός των δύο δομών να μην ανταποκρίνεται πλήρως στη λειτουργία τους. Η σημείωση του συμπληρωματικού εκπαιδευτικού υλικού που αναφέρει ότι δεν διαγράφονται τα στοιχεία κατά την απώθηση ή την εξαγωγή, αφορά στην υλοποίησή τους με πίνακα και όχι γενικά στη φιλοσοφία της κάθε δομής. Επιπρόσθετα καμία από τις ενδεικτικές λύσεις, τόσο του βασικού εγχειριδίου όσο και του συμπληρωματικού υλικού δεν συμπεριλαμβάνει τα στοιχεία εκτός της εμβέλειας των δεικτών top, front και rear.

Στο θέμα Β2 (και στα δυο συστήματα), οι προτεινόμενες από την ΚΕΕ λύσεις οδηγούν σε λάθος αποτέλεσμα για n=2. Με άλλα λόγια, ο άριστα προετοιμασμένος μαθητής θα έχανε χρόνο ώστε να προτείνει λύση που να οδηγεί στο -σωστό- αποτέλεσμα ότι ο 2 είναι πρώτος, πράγμα που δεν κάνουν οι προτεινόμενες λύσεις. Θα ήταν σαφώς προτιμότερο να είχε υλοποιηθεί με τη δομή επανάληψης όσο. Η προτεινόμενη λύση της συμπλήρωσης του κενού {3} με το: "n mod i =0 KAI i<>2" δόθηκε καθυστερημένα όσο αφορά μέρους της εξέτασης των φυσικώς αδυνάτων για να “καλυφθεί” το αρχικό λάθος. Επιπρόσθετα το συγκεκριμένο τμήμα κώδικα, το οποίο καλούνται να συμπληρώσουν οι μαθητές, δεν προάγει τον βέλτιστο προγραμματιστικά αλγόριθμο επίλυσης του προβλήματος καθώς εκτελεί αχρείαστες επαναλήψεις, οι οποίες θα μπορούσαν π.χ. να τερματιστούν είτε στο n div 2 ή (βέλτιστα) στο T_Ρ(n).

Στο θέμα Δ θα μπορούσε κανείς να υποστηρίξει πως δεν υπάρχει δίκαιη κατανομή των μονάδων καθώς αν π.χ. προηγηθεί η επίλυση των Δ4 και Δ5 ερωτημάτων, καθίσταται πολύ ευκολότερο το Δ3 το οποίο όμως μοριοδοτείται περισσότερο.

Τέλος, είναι σημαντικότερο να επισημανθεί για άλλη μία φορά ότι, και, η φετινή ΚΕΕ διαιωνίζει στρεβλώσεις που πηγάζουν από την παλαιότητα και το παρωχημένο του σχολικού εγχειριδίου. Όπως π.χ. ότι οι πίνακες είναι στατικές δομές δεδομένων και η πρόκριση χρήσης εντολών σαν την ΕΠΙΛΕΞΕ και μάλιστα όχι για διακριτές τιμές. Πρόκειται για ζητήματα που έχουμε αναδείξει πολλές φορές στο παρελθόν.

Με την ευκαιρία λοιπόν αυτή, η Ένωσή μας επαναλαμβάνει την αναγκαιότητα για:

Άμεση επικαιροποίηση και εκσυγχρονισμό του διδακτικού πακέτου του μαθήματος της Πληροφορικής στην Γ’ ΓΕΛ, με την διδασκαλία μιας πραγματικής γλώσσας προγραμματισμού όπως π.χ. της δημοφιλούς σήμερα γλώσσας Python. Άλλωστε, η Python ήδη διδάσκεται στα ΕΠΑΛ.

Διδασκαλία του αντικειμένου του Προγραμματισμού και εξέταση σ’ αυτό κάθε υποψηφίου που επιθυμεί να σπουδάσει σε Τμήματα Πληροφορικής των ΑΕΙ της χώρας. Δυστυχώς, κάτι τέτοιο δεν συμβαίνει σήμερα για όσους επιθυμούν π.χ. να σπουδάσουν σε Τμήματα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Η/Υ, οι οποίοι επιλέγοντας την Ο.Π. Θετικών Σπουδών δεν διδάσκονται και ούτε εξετάζονται φυσικά στον προγραμματισμό Η/Υ. Επίσης, όσοι μαθητές επιλέγουν την Ο.Π Οικονομίας και Πληροφορικής δεν μπορούν να επιλέξουν στο μηχανογραφικό τα τμήματα Πληροφορικής των Πολυτεχνικών Σχολών των Πανεπιστημίων και των Πολυτεχνείων. Για το συγκεκριμένο θέμα έχει κατατεθεί πολλάκις πρόταση της ΕΠΕ σύμφωνα με την οποία οι ίδιες οι σχολές θα έπρεπε να καθορίζουν ποια 3 μαθήματα από αυτά που διδάσκονται στο Λύκειο, πέρα της Νεοελληνικής Γλώσσας και Λογοτεχνίας, θα έπρεπε να προσμετρώνται για την εισαγωγή των φοιτητών τους.

Πηγή: foititikanea.gr

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 28 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Πανελλαδικές: Σε τέσσερα μαθήματα εξετάζονται αύριο Δευτέρα οι υποψήφιοι των ΕΠΑΛ
 Ολοκληρώθηκαν την Παρασκευή (26/6) οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για τους μαθητές των ΓΕΛ, ως προς την εξέταση των υποχρεωτικών μαθημάτων.

Οι μαθητές των ΕΠΑΛ συνεχίζουν την προσπάθειά τους, διεκδικώντας το 10% των θέσεων στα ΑΕΙ.

Οι υποψήφιοι την Δευτέρα (29/6) θα εξεταστούν στα μαθήματα:

·       Στοιχεία Σχεδιασμού Κεντρικών Θερμάνσεων

·       Ηλεκτρικές Μηχανές

·       Οικοδομική 

·       Τεχνολογία Υλικών

Αναλυτικά το πρόγραμμα των εξετάσεων για τα ΕΠΑΛ

 

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

                       ΕΞΕΤΑΖΟΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ

ΤΡΙΤΗ

16-6-2020

- ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΠΕΜΠΤΗ

18-6-2020

- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Άλγεβρα)

ΣΑΒΒΑΤΟ

20-6-2020

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΜΗΧΑΝΩΝ

- ΑΝΑΤΟΜΙΑ-ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΑ II

 

- ΑΡΧΕΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ (ΑΟΘ)

- ΙΣΤΟΡΙΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΤΕΧΝΗΣ

ΤΡΙΤΗ

23-6-2020

- ΝΑΥΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΟ-ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΝΑΥΤΙΛΙΑ-ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ

- ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

 

- ΔΙΚΤΥΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

- ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΓΕΩΡΓΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

ΠΕΜΠΤΗ

25-6-2020

- ΗΛΕΚΤΡΟΤΕΧΝΙΑ 2

- ΜΗΧΑΝΕΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ II (ΜΕΚ ΙΙ)

 

- ΥΓΙΕΙΝΗ

- ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ (ΑΟΔ)

ΣΑΒΒΑΤΟ

27-6-2020

- ΑΡΧΕΣ ΒΙΟΛΟΓΙΚΗΣ ΓΕΩΡΓΙΑΣ

- ΝΑΥΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

 

- ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

- ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑ ΙΙ

ΔΕΥΤΕΡΑ

29-6-2020

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΕΝΤΡΙΚΩΝ ΘΕΡΜΑΝΣΕΩΝ

- ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ

 

- ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ

- ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΥΛΙΚΩΝ

ΤΡΙΤΗ

30-6-2020

- ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΥΞΗΣ-ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΥ

- ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΑΕΡΟΣΚΑΦΩΝ

 

- ΨΗΦΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 7 από 12054 (120534 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6
7
8
9
12052
12053
12054
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
SOS
Κυριακή, 5 Ιουλίου 2020 - 23:56
Σχόλια (0)

ΟΜΟΓΕΝΕΙΣ - ΛΙΜΕΝΙΚΟ!!!???
Κυριακή, 5 Ιουλίου 2020 - 19:52
Σχόλια (0)

ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΠΑΛΑΙΟ
Κυριακή, 5 Ιουλίου 2020 - 09:58
Σχόλια (10)

10%
Κυριακή, 5 Ιουλίου 2020 - 00:03
Σχόλια (1)

10% βολ 2
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020 - 14:42
Σχόλια (5)

ΣΤΙΣ 10 ΙΟΥΛΙΟΥ ΟΙ ΒΑΘΜΟΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020 - 13:16
Σχόλια (1)

ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020 - 00:48
Σχόλια (0)

Κ.ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ
Σάββατο, 4 Ιουλίου 2020 - 00:47
Σχόλια (2)

Βαθμοί πότε βγαίνουν;
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020 - 19:08
Σχόλια (3)

Ερώτηση 10%
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020 - 12:58
Σχόλια (3)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012
Σχετικά με την επαναφορά πτυχιακής εξεταστικής στα ΑΕΙ απο το υπουργείο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2802 ημέρες
Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012
Μετρήθηκε το φως όλων των άστρων που έχουν λάμψει στο σύμπαν
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2802 ημέρες
Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012
Κάστρο βγαλμένο από παραμύθι
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2802 ημέρες
Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012
Οι Μάγιας δεν πίστευαν ότι φέτος είναι το τέλος του κόσμου
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2802 ημέρες
Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012
Παρέμβαση του συνηγόρου του πολίτη για την μεταφορά μαθητών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2802 ημέρες
Παρασκευή, 2 Νοεμβρίου 2012
Η απάντηση του υπουργού για τις μετεγγραφές
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2802 ημέρες
Σελίδα 4324 από 4516 (27095 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4323
4324
4325
4326
4514
4515
4516
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης