Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Λ
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
ΑΠΟΡΙΑ
 Αν καποιος εχει λερωμενο ποινικο εξαιτιας καποιων πλημεληματων και εχει τελειωσει ΑΕΙ θα μπορεσει να βρει δουλεια στο αντικειμενο των σπουδων του?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 για διορισμο στο Δημοσιο ζηταται αετεπαγγελτα ποινικο μητρωο.

δεν ξερω κατα ποσο αυτο ειναι ανασταλτικο.

κανε μια αναζητηση στο γκουγκλ ή περιμενε να σου απαντησει καποιος που θα κανει την αναζητηση στο ιντερνετ 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

[Κλείσιμο]
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 ΠΟΙΚΙΝΙ ΜΗΤΡΩΟ ΕΝΝΟΩ.
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Μήπως εννοείς Μπικίνι;
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ

1ο Εξάμηνο

1) Απειροστικός Λογισμός Ι

2) Γραμμική Άλγεβρα

3) Φυσική (Μηχανική)

4) Στατική Στερεού Σώματος

5)  Πληροφορική Ι

6) Παραστατική Γεωμετρία

7) Τεχνικό Σχέδιο

 

2ο Εξάμηνο

1) Απειροστικός Λογισμός ΙΙ

2) Στατιστική - Πιθανότητες 

3) Γενική Χημεία

4) Μηχανική των Υλικών Ι

5) Δομικά Υλικά Ι

6) Πολιτική Οικονομία

7) Πληροφορική ΙΙ 

 

3ο Εξάμηνο

1) Συνήθεις Διαφορικές Εξισώσεις

2) Μηχανική των Υλικών ΙΙ

3) Δυναμική Στερεού Σώματος

4) Τεχνική Γεωλογία

5) Τοπογραφία Ι

6) Δομικά Υλικά ΙΙ

7) Επιχειρησιακή Έρευνα 


4ο Εξάμηνο

1) Μερικές Διαφορικές Εξισώσεις

2) Στατική Ι

3) Μηχανική Ρευστών 

4) Κυκλοφοριακή Τεχνική

5) Δομικές Μηχανές

6) Τοπογραφία ΙΙ

7) Οικοδομική Τεχνολογία Ι

 

5ο Εξάμηνο

1) Αριθμητική Ανάλυση

2) Στατική ΙΙ

3) Υδραυλική

4) Εδαφομηχανική Ι

5) Οδοποιία Ι

6) Οικοδομική Τεχνολογία ΙΙ

7) Σχεδιασμός των Μεταφορών 

 

6ο Εξάμηνο

1) Στατική ΙΙΙ

2) Εδαφομηχανική ΙΙ

3) Σιδηροπαγές Σκυρόδεμα Ι

4) Σιδηρές Κατασκευές Ι

5) Οδοποιία ΙΙ

6) Τεχνική Υδρολογία

7) Υπόγεια Υδραυλική 

 

7ο Εξάμηνο

1) Σιδηροπαγές Σκυρόδεμα ΙΙ

2) Σιδηρές Κατασκευές ΙΙ 

3) Υδρεύσεις - Αποχετεύσεις

4) Διαχείριση Έργων 

5) Μάθημα Κατεύθυνσης

6) Μάθημα Κατεύθυνσης

7) Μάθημα Κατεύθυνσης

 

8ο Εξάμηνο 

1) Σιδηροπαγές Σκυρόδεμα ΙΙΙ

2) Επιφανειακές Θεμελιώσεις

3) Στοιχεία Δικαίου & Τεχνικής Νομοθεσίας

4) Μάθημα Κατεύθυνσης

5) Μάθημα Κατεύθυνσης

6) Μάθημα Κατεύθυνσης

7) Μάθημα Κατεύθυνσης 

 

9ο Εξάμηνο

1) Μάθημα Κατεύθυνσης

2) Μάθημα Κατεύθυνσης

3) Μάθημα Κατεύθυνσης

4) Μάθημα Κατεύθυνσης

5) Μάθημα Κατεύθυνσης 

6) Μάθημα Κατεύθυνσης

7) Μάθημα Κατεύθυνσης

 

10ο Εξάμηνο

Διπλωματική Εργασία


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 ναι...τι?
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 και;

 

Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Τι θες να πεις ότι έχει πολλά μαθήματα? 10 παραπάνω απ' των πανεπιστημίων διότι είναι 5 χρόνια αντί 4. Ανεργία καραμπινατη. Να παρακαλάς να κρατήσει το κτηματολόγιο καμία 5 ετια ακόμα αλλιώς......... Θα βαρανε το 50 ευρώ με σφεντόνα.
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Νικος
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
Επικαιρότητα
Ικυ μορια
 Με 63 παιρνω; 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Όχι δυστυχώς
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Με ποσα υπάρχουν πιθανότητες πόσο είναι δηλαδή το όριο; 
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   
Τρίτη, 10 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 απο 74 και πανω
Υποβλήθηκε πριν από 2 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Σ. Ζαχαράκη: Εντός του 2020 οι μόνιμοι διορισμοί στη Γενική Εκπαίδευση
 
Συνέντευξη της Σοφίας Ζαχαράκη - «Η αξιολόγηση δεν θα έχει “τιμωρητικό” χαρακτήρα, αλλά θα πραγματοποιηθεί για την ενίσχυση των αδυναμιών του συστήματος»

Συνέντευξη στην εφημερίδα «Νέα Σελίδα» παραχώρησε η Σοφία Ζαχαράκη.

«Η επιστροφή των νέων μας αποτελεί το μεγάλο στοίχημα της κυβέρνησής μας, καθώς γνωρίζουμε καλά ότι οι περισσότεροι δεν εγκατέλειψαν την χώρα μας από επιλογή, αλλά γιατί δεν έβρισκαν καλές δουλειές, δεν άντεχαν τις δυσβάσταχτες φορολογικές και ασφαλιστικές εισφορές, δεν έβλεπαν κάποια προοπτική», ανέφερε στη «Νέα Σελίδα» η υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Σοφία Ζαχαράκη.

Παράλληλα, η κυρία Ζαχαράκη υπογραμμίζει ότι «αποτελεί βασική μας προτεραιότητα να προχωρήσουμε σε διορισμό μόνιμων εκπαιδευτικών με βάση τις πραγματικές ανάγκες, τις δημογραφικές εξελίξεις και τις δημοσιονομικές δυνατότητες της χώρας». Η διαδικασία αναμένεται να ξεκινήσει εντός του 2020, ενώ σχετικά με την αξιολόγηση σχολικών μονάδων και εκπαιδευτικών, η Σ. Ζαχαράκη τόνισε ότι « δεν θα έχει “τιμωρητικό” χαρακτήρα, αλλά θα πραγματοποιηθεί για την ενίσχυση των αδυναμιών του συστήματος».

Τέλος, αναφέρεται στις σχέσεις κράτους – Εκκλησίας, ενώ περιγράφει τις προτεραιότητες και τις ενέργειες που σχεδιάζονται στον τομέα της εκπαίδευσης
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Κεραμέως για ΑΕΙ-αξιολόγηση: Τμήματα που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις ενδέχεται να κλείσουν
 
Τι ανέφερε η Νίκη Κεραμέως για την αναστολή ίδρυσης 37 νέων ακαδημαϊκών τμημάτων και τη διαδικασία αξιολόγησης από ανεξάρτητο φορέα

Συνέντευξη παραχώρησε στην Καθημερινή η Νίκη Κεραμέως για τα ζητήματα τρέχουσας εκπαιδευτικής επικαιρότητας.

Εν όψει της ίδρυσης νέας ανεξάρτητης αρχής για την τριτοβάθμια εκπαίδευση, η υπουργός τόνισε πως προτεραιότητα αποτελεί η αξιολόγηση των 37 υπό ίδρυση ακαδημαϊκών τμημάτων. Ωστόσο, ενδέχεται να αποφασιστεί η κατάργηση κάποιων εξ αυτών, σε περίπτωση που δεν πληρούν συγκεκριμένα ακαδημαϊκά κριτήρια.

Αναλυτικά όσα ανέφερε η υπουργός:

Τα νέα πανεπιστημιακά τμήματα

– Πότε θα ξεκινήσει η αξιολόγηση των πανεπιστημίων από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης; 

– Το συντομότερο δυνατόν, αμέσως μόλις συσταθεί η Αρχή, και σίγουρα εντός του 2020.

– Τα πανεπιστημιακά τμήματα που λειτούργησαν πρώτη φορά από το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, και τα οποία ιδρύθηκαν την περασμένη άνοιξη από τον τέως υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου θα αξιολογηθούν, και πώς; 

– Ασφαλώς θα αξιολογηθούν από την ΕΘΑΕΕ βάσει των κριτηρίων που θα θεσπίσει η Αρχή στο πλαίσιο του νέου νόμου, όπως και όλα τα τμήματα των ΑΕΙ.

– Είναι πιθανό να καταργηθούν τμήματα μετά την αξιολόγησή τους;

– Αν δεν πληρούν βασικές προϋποθέσεις, και αν δεν εξυπηρετούν εκπαιδευτικές ανάγκες, τότε ενδέχεται να καταργηθούν.

Με αντικειμενικά κριτήρια η αξιολόγηση και η χρηματοδότηση των ΑΕΙ

– Ποια η διαφορά της σημερινής ΑΔΙΠ με την ΕΘΑΑΕ; Ακούστηκε πως όλα προβλέπονται στον νόμο 4009 του 2011.

– Θα διαφωνήσω, χωρίς βεβαίως να υποβαθμίζω τη σημαντική τομή που επέφερε η μεταρρύθμιση του 2011. Ο ρόλος της νέας Αρχής είναι διευρυμένος και συνεκτικός. Αποκτά νέες αρμοδιότητες στρατηγικού σχεδιασμού και διαμόρφωσης του ακαδημαϊκού χάρτη, κατανομής της κρατικής χρηματοδότησης, παράλληλα βεβαίως με την εμβάθυνση στους τομείς της αξιολόγησης και διασφάλισης ποιότητας χτίζοντας στην έως τώρα εμπειρία. Η νέα Αρχή συμβολίζει, ακόμη, μία αλλαγή νοοτροπίας: επιτέλους να υλοποιούμε πολιτικές με την απαιτούμενη προηγούμενη τεκμηρίωση και σχεδιασμό, με αντικειμενικούς δείκτες, κριτήρια ποιότητας και επιβράβευσης της προσπάθειας. Θα δώσω ένα παράδειγμα: σήμερα, ο εκάστοτε υπουργός Παιδείας μπορεί να κατανείμει την κρατική χρηματοδότηση στα ΑΕΙ κατά την απόλυτη κρίση του. Με το νομοσχέδιο που προτείνουμε εισάγονται αντικειμενικά κριτήρια και δείκτες ποιότητας για την κατανομή αυτή. Εφεξής θα εξετάζεται, επίσης, αν τα ΑΕΙ πληρούν ποιοτικές προϋποθέσεις για να οργανώνουν προγράμµατα σπουδών α΄, β΄ και γ΄ κύκλου, θα πιστοποιούνται προγράμματα σπουδών και πριν από την έναρξη λειτουργίας ενός τμήματος, ενώ προβλέπονται θεµατικές και συγκριτικές αξιολογήσεις των Ιδρυµάτων σε κρίσιµα πεδία, όπως η ηλεκτρονική µάθηση, η εξωστρέφεια, η πρόσβαση των ατόµων µε αναπηρία. Προβλέπεται, δε, αυτοτελής αξιολόγηση των ερευνητικών κέντρων των ΑΕΙ. Τίποτε από τα παραπάνω δεν γίνεται από την ΑΔΙΠ.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Αλλαγές στο Λύκειο από το 2021: Τράπεζα θεμάτων και Εθνικό απολυτήριο
 
Από την επόμενη σχολική χρόνια θα εφαρμοσθεί η τράπεζα θεμάτων ανακοίνωσε η υπουργός Παιδείας

Νέα σελίδα για το εξεταστικό σύστημα από το 2021. Η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως, μιλώντας στην «Κ», αναφέρει ότι η τράπεζα θεμάτων θα εφαρμοστεί από το επόμενο σχολικό έτος 2020-2021 για όλες τις τάξεις του λυκείου, με στόχο να διασφαλίζονται η αξιοπιστία και η αντικειμενικότητα της βαθμολόγησης των μαθητών. Τα πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα θα συνεχίσουν να είναι τέσσερα, όπως σήμερα. Ταυτόχρονα, από το ίδιο σχολικό έτος για τους μαθητές που θα εισαχθούν στην Α΄ Λυκείου, θα συνυπολογίζονται, με αυξανόμενη διαβάθμιση ανά τάξη, οι επιδόσεις των τριών τάξεων του λυκείου για την απόκτηση του εθνικού απολυτηρίου. Οι υποψήφιοι θα εξετάζονται στα τέσσερα μαθήματα στο τέλος της Γ΄ Λυκείου για να λάβουν το απολυτήριο. Το σύστημα αυτό εύλογα προϋποθέτει βάση του 10 για τη λήψη του απολυτηρίου, όπως σήμερα.

Παράλληλα, δρομολογούνται αλλαγές στα προγράμματα σπουδών των δύο βαθμίδων, ξεκινώντας από τα «θεμέλια», δηλαδή το νηπιαγωγείο. Στόχος είναι οι μαθητές να αποκτούν κρίσιμες δεξιότητες, όπως η κριτική σκέψη και η συνεργατικότητα αλλά και ουσιαστική γνώση των τεχνολογιών και της χρήσης του Διαδικτύου. Για τους στόχους αυτούς θα εμπλουτιστεί το σχολικό πρόγραμμα με νέες θεματικές (π.χ. εθελοντισμός, επιχειρηματικότητα, σεξουαλική αγωγή, καταπολέμηση των εξαρτήσεων), ενώ θα αναμορφωθούν τα υπάρχοντα προγράμματα και βιβλία καθώς και πιθανόν οι ώρες διδασκαλίας των μαθημάτων.

Στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η δημοσιοποίηση του νέου συστήματος αξιολόγησης και χρηματοδότησης των ΑΕΙ στέλνει σαφές μήνυμα, σύμφωνα με την κ. Κεραμέως, για αλλαγή νοοτροπίας. «Επιτέλους να υλοποιούμε πολιτικές με την απαιτούμενη τεκμηρίωση και σχεδιασμό, με αντικειμενικούς δείκτες, κριτήρια ποιότητας και επιβράβευσης της προσπάθειας», λέει η υπουργός.

– Στον διαγωνισμό PISA η Ελλάδα για μία ακόμη φορά πήγε άσχημα. Eχετε μιλήσει για ανάπτυξη δεξιοτήτων. Τι θα γίνει;
– Πράγματι, τα αποτελέσματα του διαγωνισμού PISA για το 2018 καταδεικνύουν μία χρόνια παθογένεια του εκπαιδευτικού μας συστήματος. Απαιτούνται δομικές και ουσιαστικές παρεμβάσεις, ξεκινώντας από τα «θεμέλια», δηλαδή από το ίδιο το νηπιαγωγείο, καθώς έχει αποδειχθεί ότι οι γνώσεις και εμπειρίες που προσλαμβάνουν τα παιδιά έως τα 6 τους διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στην ψυχοκοινωνική και παιδαγωγική ανάπτυξή τους και βελτιώνουν σημαντικά τις μελλοντικές μαθησιακές τους επιδόσεις σε κρίσιμες δεξιότητες. Θέλουμε να δώσουμε έμφαση στην καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, όπως η κριτική σκέψη και η συνεργατικότητα. Να επιβραβεύεται η επιδίωξη για συνεχή αυτοβελτίωση και όχι να συντηρούμε πρότυπα ήσσονος προσπάθειας και εξισωτισμού προς τα κάτω. Οι πρωτοβουλίες μας υπηρετούν αυτή τη λογική. Σε βάθος χρόνου, με μέθοδο και συνέπεια, μπορούμε να βελτιώσουμε το επίπεδο των δεξιοτήτων των μαθητών μας.

– Μιλάτε για προσθήκη νέων δεξιοτήτων στο σχολείο. Πώς θα γίνει αυτό; Με νέα μαθήματα;  Θα αυξηθούν οι ώρες διδασκαλίας στο σχολείο; Θα αυξομειωθούν οι ώρες διδασκαλίας επιμέρους μαθημάτων;
– Η προσθήκη νέων δεξιοτήτων στο σχολικό πρόγραμμα είναι αναγκαία, ώστε πέραν της σφαιρικής προσέγγισης και εμβάθυνσης σε γνωστικά αντικείμενα, να παρέχονται στους νέους επιπλέον εφόδια που θα τους επιτρέπουν να αξιοποιούν καλύτερα την παρεχόμενη γνώση και να προσαρμόζονται πιο ευέλικτα στο διαρκώς μεταβαλλόμενο επαγγελματικό και κοινωνικό περιβάλλον. Ο εμπλουτισμός αυτός δρομολογείται αφενός με την προσθήκη νέων θεματικών στο σχολικό πρόγραμμα, όπως ο εθελοντισμός, η επιχειρηματικότητα, η σεξουαλική αγωγή, η καταπολέμηση των εξαρτήσεων, αφετέρου με την αναμόρφωση των ήδη υπαρχόντων σχολικών προγραμμάτων και εγχειριδίων. Επιπλέον, η αξιοποίηση εργαλείων, όπως το πολλαπλό βιβλίο, που προάγουν την κριτική σκέψη και άλλες ήπιες δεξιότητες, είναι στις προτεραιότητές μας. Αυτονοήτως θα προκύψει και η ανάγκη στοχευμένης ανακατανομής των προγραμμάτων και των ωραρίων.

– Πότε θα αρχίσουν να εφαρμόζονται τα νέα προγράμματα σπουδών και κατ’ επέκταση οι αλλαγές που αυτά προϋποθέτουν;
– Σχεδιάζουμε εντατικά νέα προγράμματα σπουδών, με στόχο την ολοκλήρωσή τους μέσα στο 2020. Η εφαρμογή τους απαιτεί μια πολυδιάστατη διαδικασία με καθοριστικούς ενδιάμεσους σταθμούς, όπως η έκδοση των σχετικών βιβλίων και η πιλοτική εφαρμογή του εκπαιδευτικού υλικού.

– Τι γίνεται με την εφαρμογή της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας για τα προγράμματα σπουδών των Θρησκευτικών;
– Η νέα ηγεσία του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής αποφάσισε, με την ανάληψη των καθηκόντων της, τη συγκρότηση ειδικής επιτροπής που θα μελετήσει την απόφαση του ΣτΕ αλλά και του Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων, καθώς και άλλες υποχρεώσεις που απορρέουν από αυτές αναφορικά με το μάθημα των Θρησκευτικών. Ακολούθως, θα επανεξετάσουμε το κανονιστικό πλαίσιο στη βάση επιστημονικών κριτηρίων και θα προβούμε στις ενδεδειγμένες ενέργειες για την αναμόρφωση του προγράμματος σπουδών του μαθήματος και για την τροποποίηση της δήλωσης απαλλαγής από αυτό.

– Ο πρόεδρος του ΙΕΠ μίλησε για εθνικό απολυτήριο. Πώς θα προχωρήσει; 
– Μιλάμε για εθνικό απολυτήριο στο οποίο θα συνυπολογίζονται με διαβαθμισμένη, αυξανόμενη βαρύτητα οι επιδόσεις του μαθητή και στις τρεις τάξεις του λυκείου, αποκαθιστώντας έτσι την αξία και τον παιδαγωγικό ρόλο των τελευταίων σχολικών τάξεων. Το εθνικό απολυτήριο, σε ένα ποσοστό, θα συνυπολογίζεται κατά την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, με προϋπόθεση την προηγούμενη διασφάλιση ενός αντικειμενικού συστήματος βαθμολόγησης των μαθητών. Aμεσα, από το ερχόμενο δηλαδή σχολικό έτος, σκοπεύουμε να επαναφέρουμε την τράπεζα θεμάτων, με ορισμένες ωστόσο προσαρμογές ώστε να αξιοποιηθεί η εμπειρία από την προηγούμενη εφαρμογή της.

– Θα τεθεί το εξεταστικό στον διά-λογο; Θα υπάρξει νέο σύστημα;
– Αμεση προτεραιότητα, όπως έχουμε επανειλημμένως τονίσει, είναι να ενισχύσουμε την εκπαίδευση από κάτω προς τα πάνω, με νέα προγράμματα σπουδών στο νηπιαγωγείο, καθολική εφαρμογή της δίχρονης προσχολικής εκπαίδευσης, αναμόρφωση και εκσυγχρονισμό των προγραμμάτων σπουδών σε πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Ταυτόχρονα, προχωρούμε σε εξορθολογισμό του συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, ειδικά στον βαθμό που το ισχύον σύστημα ακυρώνει τον ρόλο της Γ΄ Λυκείου. Θέλουμε, επίσης, τα Ιδρύματα να έχουν πιο βαρύνοντα λόγο στον καθορισμό του αριθμού των εισακτέων τους, στη λογική της ενισχυμένης ελευθερίας και αυτονομίας των Ιδρυμάτων που προωθούμε και με σειρά άλλων παρεμβάσεών. Με σχέδιο, σταδιακά και χωρίς να αναστατώσουμε τον σχεδιασμό των μαθητών και των οικογενειών τους. Οι μεταρρυθμίσεις θα γίνουν σε βάθος χρόνου, βήμα βήμα, εμπλέκοντας όλους τους σχετικούς φορείς και λαμβάνοντας πάντα υπόψη τις ανάγκες των μαθητών. 

Τα νέα πανεπιστημιακά τμήματα

– Πότε θα ξεκινήσει η αξιολόγηση των πανεπιστημίων από την Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης; 
– Το συντομότερο δυνατόν, αμέσως μόλις συσταθεί η Αρχή, και σίγουρα εντός του 2020.

– Τα πανεπιστημιακά τμήματα που λειτούργησαν πρώτη φορά από το τρέχον ακαδημαϊκό έτος, και τα οποία ιδρύθηκαν την περασμένη άνοιξη από τον τέως υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου θα αξιολογηθούν, και πώς; 
– Ασφαλώς θα αξιολογηθούν από την ΕΘΑΕΕ βάσει των κριτηρίων που θα θεσπίσει η Αρχή στο πλαίσιο του νέου νόμου, όπως και όλα τα τμήματα των ΑΕΙ.

– Είναι πιθανό να καταργηθούν τμήματα μετά την αξιολόγησή τους;
– Αν δεν πληρούν βασικές προϋποθέσεις, και αν δεν εξυπηρετούν εκπαιδευτικές ανάγκες, τότε ενδέχεται να καταργηθούν.

Με αντικειμενικά κριτήρια η αξιολόγηση και η χρηματοδότηση των ΑΕΙ

– Ποια η διαφορά της σημερινής ΑΔΙΠ με την ΕΘΑΑΕ; Ακούστηκε πως όλα προβλέπονται στον νόμο 4009 του 2011.
– Θα διαφωνήσω, χωρίς βεβαίως να υποβαθμίζω τη σημαντική τομή που επέφερε η μεταρρύθμιση του 2011. Ο ρόλος της νέας Αρχής είναι διευρυμένος και συνεκτικός. Αποκτά νέες αρμοδιότητες στρατηγικού σχεδιασμού και διαμόρφωσης του ακαδημαϊκού χάρτη, κατανομής της κρατικής χρηματοδότησης, παράλληλα βεβαίως με την εμβάθυνση στους τομείς της αξιολόγησης και διασφάλισης ποιότητας χτίζοντας στην έως τώρα εμπειρία. Η νέα Αρχή συμβολίζει, ακόμη, μία αλλαγή νοοτροπίας: επιτέλους να υλοποιούμε πολιτικές με την απαιτούμενη προηγούμενη τεκμηρίωση και σχεδιασμό, με αντικειμενικούς δείκτες, κριτήρια ποιότητας και επιβράβευσης της προσπάθειας. Θα δώσω ένα παράδειγμα: σήμερα, ο εκάστοτε υπουργός Παιδείας μπορεί να κατανείμει την κρατική χρηματοδότηση στα ΑΕΙ κατά την απόλυτη κρίση του. Με το νομοσχέδιο που προτείνουμε εισάγονται αντικειμενικά κριτήρια και δείκτες ποιότητας για την κατανομή αυτή. Εφεξής θα εξετάζεται, επίσης, αν τα ΑΕΙ πληρούν ποιοτικές προϋποθέσεις για να οργανώνουν προγράμµατα σπουδών α΄, β΄ και γ΄ κύκλου, θα πιστοποιούνται προγράμματα σπουδών και πριν από την έναρξη λειτουργίας ενός τμήματος, ενώ προβλέπονται θεµατικές και συγκριτικές αξιολογήσεις των Ιδρυµάτων σε κρίσιµα πεδία, όπως η ηλεκτρονική µάθηση, η εξωστρέφεια, η πρόσβαση των ατόµων µε αναπηρία. Προβλέπεται, δε, αυτοτελής αξιολόγηση των ερευνητικών κέντρων των ΑΕΙ. Τίποτε από τα παραπάνω δεν γίνεται από την ΑΔΙΠ.

– Θεωρείτε ότι η χρηματοδότηση των ΑΕΙ είναι επαρκής και εάν όχι, γιατί;
– Ασφαλώς θέλουμε –και θα επιδιώξουμε– να αυξήσουμε την τακτική χρηματοδότηση των πανεπιστημίων, ώστε να μπορούν, όχι μόνο να καλύπτουν τις λειτουργικές τους ανάγκες, αλλά και να διευρύνουν τις δραστηριότητές τους. Σε κάθε περίπτωση, όμως, θεωρούμε αυτονόητο ότι η τακτική χρηματοδότηση πρέπει να κατανέμεται βάσει αντικειμενικών κριτηρίων και δεικτών ποιότητας, και όχι κατά την απόλυτη βούληση του εκάστοτε υπουργού, η οποία δίνει χώρο σε αυθαιρεσίες και πελατειακές σχέσεις.

– Ο νέος τρόπος κατανομής της χρηματοδότησης των ΑΕΙ από το υπουργείο θα γίνεται βάσει αντικειμενικών κριτηρίων. Ποια θα είναι αυτά, τα οποία δεν ισχύουν σήμερα;
– Προβλέπουμε το 80% της τακτικής χρηματοδότησης των Ιδρυμάτων να βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια, τα οποία θα καθορίζει η νέα ΕΘΑΑΕ, όπως ο αριθμός των φοιτητών που φοιτά σε κάθε πανεπιστήμιο, το μέγεθος και η  γεωγραφική  διασπορά του Ιδρύματος, κ.ά. Το υπόλοιπο 20% θα εξαρτάται από προδιαγεγραμμένους δείκτες ποιότητας, τους οποίους θα επιλέγει το ίδιο το Ιδρυμα, και εν συνεχεία θα αξιολογείται βάσει αυτών. 

– Η Σύνοδος Πρυτάνεων προ ημερών ζήτησε αύξηση της χρηματοδότησης. Θα ικανοποιήσετε το αίτημα;
– Ο στόχος είναι πάντοτε η αύξηση της κρατικής χρηματοδότησης για την Παιδεία. Ανταποκριθήκαμε, μάλιστα, ήδη δύο φορές σε αιτήματα έκτακτης χρηματοδότησης των πανεπιστημίων, στο μέτρο των δυνατοτήτων μας.  Παράλληλος στόχος είναι να  νομοθετήσουμε ένα πληρέστερο θεσμικό πλαίσιο για την αξιοποίηση χρηματοδοτικών εργαλείων, όπως οι δωρεές προς τα ΑΕΙ που θα ενσωματώνουν φορολογικά κίνητρα και θα μπορούσε να περιλαμβάνει τη χρηματοδότηση επώνυμων εδρών, τη διαχείριση κληροδοτημάτων, δωρεές από ενώσεις αποφοίτων κ.ά. Στην ίδια κατεύθυνση, σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε ένα πλαίσιο για την υλοποίηση ευρεσιτεχνιών και επιστημονικών ιδεών εντός της ακαδημαϊκής δραστηριότητας, να δώσουμε τη δυνατότητα στα Ιδρύματα να αξιοποιούν αποτελεσματικά έσοδα από επιχειρήσεις έντασης γνώσης (spin-off) και κοινές ερευνητικές δραστηριότητες με ιδιωτικούς φορείς, όπως και να αξιοποιήσουν περισσότερο συμπράξεις δημοσίου και ιδιωτικού τομέα.

– Αποφασίσατε το 20% της χρηματοδότησης των ΑΕΙ να δίνεται μόνον εφόσον τα Ιδρύματα πιάσουν συγκεκριμένα κριτήρια. Ομολογώ πως, από τη στιγμή που έως και σήμερα τα ΑΕΙ ζητούν αύξηση των κονδυλίων και τελικά, αναγκάζεστε να τους δώσετε έκτακτη χρηματοδότηση, το γεγονός ότι είναι υπό αίρεση το 20% της χρηματοδότησης, ελλοχεύει τον κίνδυνο μείωσης της χρηματοδότησης. Αντέχουν τα ΑΕΙ;
– Είναι θέμα κινήτρων, και όχι μείωσης της χρηματοδότησης. Πιστεύω στα ελληνικά πανεπιστήμια και στο εξαιρετικό ανθρώπινο δυναμικό τους. Μέλημά μας είναι να δημιουργήσουμε τα κατάλληλα κίνητρα, ώστε όλα τα πανεπιστήμια να βελτιώνονται. Αλλωστε, η σχετική ρύθμιση στο νομοσχέδιο δεν αποκλείει κανένα ΑΕΙ από το να πιάσει τους στόχους, που το ίδιο επιλέγει, και να επιβραβευθεί γι’ αυτούς. Η διασύνδεση κρατικής χρηματοδότησης και αξιολόγησης είναι θεωρώ μία αυτονόητη θέση. Οπως αυτονόητο είναι ότι δεν μπορεί κάποιος να εισέρχεται στο ελληνικό πανεπιστήμιο με βαθμό 1,8 στα 20. Οπως αυτονόητο είναι ότι δεν μπορεί τα πανεπιστήμιά μας να είναι εστίες ανομίας και εγκληματικότητας. Από αυτά τα αυτονόητα ξεκινάμε για την αλλαγή νοοτροπίας που τόσο έχει ανάγκη η χώρα.

– Γιατί δεν προτιμήσατε τη διασφάλιση του  100% της σημερινής χρηματοδότησης των ΑΕΙ, και τη χορήγηση ενός είδους πριμ προς τα ΑΕΙ;
– Διότι θέλουμε να συνδέσουμε την ίδια την τακτική χρηματοδότηση με δείκτες ποιότητας, και όχι μόνο ένα πριμ αυτής. Θεωρούμε ότι η ίδια η έννοια της χρηματοδότησης πρέπει να συνδεθεί με αντικειμενικούς και ποιοτικούς δείκτες. Διότι θέλουμε να εισαγάγουμε μία κουλτούρα επιβράβευσης της προσπάθειας και αξιοκρατίας. Η έκτακτη χρηματοδότηση, όπως και η χορήγηση ενός είδους πριμ, όποτε επιτρέπουν οι δημοσιονομικές συνθήκες, είναι διακριτές δυνατότητες. Αλλωστε, αν η πορεία της οικονομίας συνεχιστεί με τόσο ευοίωνους ρυθμούς, ευελπιστώ ότι ο κρατικός προϋπολογισμός της Παιδείας θα αυξηθεί για το 2021, όπως ήδη αυξάνεται για το 2020.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Σχέδιο νόμου για τις τουριστικές σχολές - Θα περιλαμβάνει την ακαδημαϊκη ισοτίμηση
 
Τι ανέφερε ο αρμόδιος υφυπουργός για τις τουριστικές σχολές

Τις βασικές πτυχές του σχεδίου νόμου για τις τουριστικές σχολές ανέπτυξε ο υφυπουργός Τουρισμού Μάνος Κόνσολας. Το σχέδιο θα περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την ισοτίμηση των υφιστάμενων Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου και Κρήτης με τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας και της ένταξης του πτυχίου τους στο επίπεδο 6 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. 

Η απάντηση του υφυπουργού Μάνου Κόνσολα

Σε απάντηση του ανωτέρω σχετικού εγγράφου που κατέθεσαν στη Βουλή των Ελλήνων οι δεκατέσσερις (14) Βουλευτές της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΣΥΡΙΖΑ, σας γνωρίζουμε ότι στο πλαίσιο της συνεχούς προσπάθειας για βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον τομέα του τουρισμού και της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, η αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και κατάρτισης αποτελεί βασική προτεραιότητα του Υπουργείου Τουρισμού.

Στο πλαίσιο αυτό, το Υπουργείο Τουρισμού αναπτύσσει μια ολοκληρωμένη τουριστική πολιτική με στόχο την ανάπτυξη ενός τουριστικού μοντέλου που θα αξιοποιεί τις υπάρχουσες συνθήκες και θα ανταποκρίνεται στις προκλήσεις του διεθνούς περιβάλλοντος.

Το Υπουργείο Τουρισμού έχει υπό την ευθύνη του τις παρακάτω δομές τουριστικής εκπαίδευσης:

  • τις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ) στη Ρόδο και την Κρήτη,

  • τις Σχολές Ξεναγών (μία στην Αθήνα με δεύτερη σειρά εισαγωγής το τρέχον ακαδημαϊκό έτος και μία στη Θεσσαλονίκη που για πρώτη φορά θα λειτουργήσει φέτος),

  • τα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) στον τομέα του Τουρισμού σε οκτώ

(8)διαφορετικές πόλεις της Ελλάδας και
  • τμήματα κατάρτισης - μετεκπαίδευσης εργαζομένων και πρόσκαιρα ανέργων εμπειροτεχνών στον τουριστικό τομέα

Εκτός, από τις παραπάνω δομές τουριστικής εκπαίδευσης υπάρχουν Πανεπιστημιακά Τμήματα σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο, Επαγγελματικά Λύκεια (ΕΠΑ.Λ.) του Υπουργείου Παιδείας, Δημόσια Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) της Γενικής Γραμματείας Επαγγελματικής Εκπαίδευσης Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης, Επαγγελματικές Σχολές (ΕΠΑ.Σ.) ΟΑΕΔ και Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ.) του Υπουργείου Εργασίας.

Οι ειδικότητες των σπουδαστών και των καταρτισμένων αφορούν στον τομέα του Τουρισμού και ειδικά στις περιπτώσεις της μεταλυκειακής κατάρτισης, επικαλύπτονται με ανάλογα αντικείμενα.

Στο Υπουργείο Τουρισμού σχεδιάζεται ο εκσυγχρονισμός του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου που διέπει τις δομές τουριστικής εκπαίδευσης που βρίσκονται στην αρμοδιότητα του Υπουργείου.

Πρόκειται για ένα συνολικό σχέδιο που περιλαμβάνει την ανωτατοποίηση των ΑΣΤΕ και τη δημιουργία δομής στην οποία θα υπαχθούν, όχι μόνο οι Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης και οι Σχολές Ξεναγών, αλλά και σχολές με νέα γνωστικά αντικείμενα που σηματοδοτούν την ολική αναβάθμιση της τουριστικής εκπαίδευσης και τη διασύνδεσή της με την αγορά εργασίας προκειμένου να συμβάλλει στην ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών επιχειρήσεων και κατ’ επέκταση στη στήριξη της ελληνικής οικονομίας.

Συγκεκριμένα, στο εξαγγελθέν σχέδιο νόμου επιχειρείται η επίλυση του ζητήματος της ακαδημαϊκής ισοτίμησης των υφιστάμενων Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης Ρόδου και Κρήτης με τα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας και της ένταξης του πτυχίου τους στο επίπεδο 6 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων. Με τον τρόπο αυτό, διορθώνεται επί της ουσίας το θέμα της

«ιδιαίτερης αντιμετώπισης» που επιφυλάσσει ο νομοθέτης και η διοίκηση στους σπουδαστές και αποφοίτους των ΑΣΤΕ, οι οποίοι αν και εισάγονται στις ΑΣΤΕ μέσω πανελλαδικών εξετάσεων, έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα με τους αποφοίτους των πρώην ΑΤΕΙ και διορίζονται στο δημόσιο σε θέσεις ΤΕ κατηγορίας, λαμβάνουν πτυχίο επιπέδου 5 και στερούνται του δικαιώματος για συνέχιση των σπουδών τους σε μεταπτυχιακό επίπεδο σπουδών αλλά και βασικών φοιτητικών δικαιωμάτων σε μειωμένο (φοιτητικό) εισιτήριο, μειωμένο κόστος μετακινήσεων, σίτισης και στέγασης.

Στη νέα αυτή εκπαιδευτική δομή, θα ενσωματωθούν οι υφιστάμενες σχολές που εποπτεύονται από το Υπουργείο Τουρισμού. Το συγκριτικό πλεονέκτημα θα είναι ο πρακτικός προσανατολισμός της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι εξειδικευμένες γνώσεις και πρακτικές δεξιότητες, καθώς και η πρακτική άσκηση στις τουριστικές επιχειρήσεις. Όσον αφορά στα υφιστάμενα Πανεπιστημιακά Τμήματα με ειδίκευση στον τουριστικό τομέα, το Υπουργείο Τουρισμού δεν έχει καμία αρμοδιότητα εποπτείας. Πάντως, η επικοινωνία με την πανεπιστημιακή κοινότητα και ειδικότερα με τις Πρυτανικές Αρχές στις οποίες ανήκουν πανεπιστημιακά τμήματα με γνωστικό αντικείμενο την τουριστική βιομηχανία είναι συνεχής. Αυτό, άλλωστε, γίνεται και με την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα, με φορείς και ενώσεις του τουρισμού και στελέχη της τουριστικής βιομηχανίας.



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Γιωργος
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
Μετεγγραφες κατ εξαιρεση
 Καλησπερα ξερει κανεις ποτε θα βγουν τα αποτελεσματα των κατ εξαιρεση;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Ειναι αοριστο, προσωπικα πιστευω οτι το εξαμηνο θα χαθει.
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Κ. Γιάννη θα ήθελα τη γνώμη σας. Έκανα και εγώ κατ'εξαιρεση και έχω 4 μόρια από πριν τα οποία είναι από τεκμήρια (σπίτι κ αμάξι), ενώ οι γονείς μ είναι δικαιούχοι του Κέα και δεν έχουν άλλο εισόδημα, είναι χαμηλό μισθοί και τόνισα πως έχω σπίτι εκεί που πέρασα και όλα αυτά τα έγραψα και τα έδειξα στα χαρτιά  έχω και ένα θέμα υγείας όχι σοβαρό. (Η σχολή είχε κλείσει στα 7) . Έχω κάποιες πιθανότητες λέτε;; 
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 Βασιλη η υπαρξει ΚΕΑ  αρκει για να κανουν αναβαθμιση απο 4 στα 6 μορια. Το ερωτημα ειναι το ενα μοριο  που λειπει θα το δωσουν? Αν η σχολη σου ειναι στο παδα, παντειο ή του εκπα απ αυτες που δεν γκρινιαζουν ισως.

Συμφωνα με τον νομο που θα ψηφισει λεει οτι θα αφαιρεσει χρηματα απο την επαρχια και θα τα δωσει σε εκεινα τα ιδρυματα που παιρνουν φοιτητες. Τα χρηματα που σου αναλογουν ειναι ο μισθος ενος διδασκοντα ,ακαδημαικου υποτροφου διδακτορα για ενα εξαμηνο.

Αυτα ειναι τα δεδομενα βασιλη , διαλεξε και υιοθετησε.

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

1) Γιατί υπάρχουν σχολές που δεν γίνονται δέκτες οι μετεγγραφές;; Και αν ναι, ξέρετε καμία;

2) Εννοείται για το Ικυ, το φοιτητικό επίδομα; 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Δευτέρα, 9 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (0)

 1. Δικαιωμα δεν εχουν αλλα κανουν κοντρες. Κλασσικη περιπτωση του ΕΜΠ πολιτικων μηχανικων οπου εκανε μεγαλο θεμα να γραψει 20 παιδια απο αδελφια το 2018. Τελικα τα εγγραψε.

https://www.esos.gr/arthra/56578/ypoyrgeio-proklitiki-i-arnisi-sholis-toy-emp-na-dehthei-meteggrafes-foititon

Δεν αρνηθηκε ομως σε κατ' εξαιρεση  

http://www.civil.ntua.gr/media/attachments/news/2018/04/27/ApanthshStoYpoyrgeio2_.pdf

2. Οχι δεν αναφερομαι σε ικυ και  επιδ. ενοικιου . Αναφερομαι στο νεο νομο που θα ψηφισει τον ιανουαριο- φεβρουαριο οπου λεει οτι η χρηματοδοτιση των αει θα ειναι και αναλογη του αριθμου φοιτητων.

https://www.esos.gr/arthra/65366/kritiria-sto-100-tis-hrimatodotisis-ton-panepistimion 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Στέλιος μαρινος
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
74 μόρια ικυ

 Γειά σας, έχω 74 μόρια για το ικυ

Θεωρείτε ότι είναι αρκετά;

ΑΝ μπορείτε απαντήστε μου.

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Εγώ με 74 μόρια πήρα υποτροφία  για το προηγούμενο ακαδημαϊκό έτος. Το 60% των μαθημάτων να έχεις όμως...Δες και τα περσυνά οριστικά αποτελέσματα του ΙΚΥ.
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Πρώτο έτος είμαι 
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Αν είσαι πρωτοετής κ στο έτος 2018-2019 ήσουν τελειόφοιτος δυστυχώς δεν το δικαιούσαι...του χρόνου όμως σαν δευτεροετής κ με 74 μόρια θα το πάρεις σίγουρα
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)

 βεβαιως το δικαιουνται οι πρωτοετεις οπως δικαιουνται και το στεγαστικο επιδομα

απλα δεν θα προσκομισει παραδοτεα 

Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Πως θα το παρει ακριβώς; γιατι αν τώρα ειναι πρωτοετής το 18-19 δεν ηταν καν μεσα στην σχολη.Εσυ μαλλον λες ότι να ναι 
Υποβλήθηκε πριν από 21 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Έχεις ελπίδες
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Αννα
Κυριακή, 8 Δεκεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
ΙΚΥ και Στεγαστικο
Αν παίρνω το στεγαστικό επίδομα, δικαιούμαι το ΙΚΥ;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 7 από 11878 (118774 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6
7
8
9
11876
11877
11878
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
IKY-EKO 2017-2018 EΝΣΤΑΣΕΙΣ
Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019 - 16:07
Σχόλια (13)


Μεταγραφές 2019
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019 - 22:04
Σχόλια (1)

πρωτο ετος
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019 - 20:47
Σχόλια (8)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Βοήθεια παρακαλώ
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019 - 14:42
Σχόλια (3)

Φοιτητικό - στεγαστικό 1000ευρω
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019 - 13:45
Σχόλια (6)

Πανελλαδικές;;;
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019 - 12:42
Σχόλια (1)

Πρακτική άσκηση
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019 - 12:29
Σχόλια (0)

Κατ' εξαίρεση μετεγγραφές - Συνολικός αριθμός αιτήσεων
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019 - 10:03
Σχόλια (10)

επιστροφή συγγραμάτων
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019 - 10:03
Σχόλια (1)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
Οι νικητές των μαθητικών εφημερίδων από «ΤΑ ΝΕΑ»
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2768 ημέρες
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΑΣ: Να καταργηθεί ο θεσμός της επάρκειας για τις ξένες γλώσσες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2768 ημέρες
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
Μελέτη διανομής βιβλίων στις σχολικές μονάδες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2768 ημέρες
Δευτέρα, 14 Μαΐου 2012
Επανέρχεται στη Έκθεση το παλαίο καθεστώς βαθμολόγησης 60 - 40 !
Σχόλια (1)
Υποβλήθηκε πριν από 2768 ημέρες
Σελίδα 4326 από 4342 (26051 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4325
4326
4327
4328
4340
4341
4342
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης