Τετάρτη, 20 Ιανουαρίου 2021
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Κλειστά σχολεία την Παρασκευή 15/1 - Λόγω κακοκαιρίας και κρουσμάτων κορονοϊού
 Κλειστά θα παραμείνουν κάποια σχολεία στη χώρα την Παρασκευή 15 Ιανουαρίου, λόγω κακοκαιρίας αλλά και κρουσμάτων κορονοϊού.

 

Με απόφαση του δημάρχου Φλώρινας Βασίλη Γιαννάκη, τα νηπιαγωγεία, τα δημοτικά σχολεία και τα σχολεία Eιδικής Aγωγής του Δήμου Φλώρινας θα παραμείνουν κλειστά την Παρασκευή 15 Ιανουαρίου εξαιτίας της χιονόπτωσης και των χαμηλών θερμοκρασιών.

Επιπλέον λόγος είναι και η λειτουργία των σχολικών τάξεων με ανοιχτά παράθυρα εξαιτίας των μέτρων για την αντιμετώπιση του κορονοϊού.

Με απόφαση του δημάρχου Πρεσπών, Παναγιώτη Πασχαλίδη, αύριο Παρασκευή, τα σχολεία του δήμου Πρεσπών θα ξεκινήσουν τη λειτουργία τους δύο ώρες αργότερα. Ο παιδικός σταθμός θα λειτουργήσει κανονικά από τη Δευτέρα 18/1/2021.

Τη λίστα με τα τμήματα σχολείων που κλείνουν λόγω κρουσμάτων κορονοϊού, ανάρτησε ξανά το Υπουργείο Παιδείας στην ιστοσελίδα του. Αυτά είναι:

3ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ (ΑΡΓΟΥΣ ΟΡΕΣΤΙΚΟΥ): αναστολή έως και 26/01/2021

Β1 (Β Τάξη), Β1 ΑΓΓΛΙΚΑ (Β Τάξη), Β2 (Β Τάξη), Β2 ΑΓΓΛΙΚΑ (Β Τάξη), ΕΝΤΑΞΗΣ Β (Β Τάξη), Ζ0*Β1 (Β Τάξη), Ζ1*Β1 (Β Τάξη), Ζ2*Β2 (Β Τάξη), ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΑΓΓΛΙΚΑ Β Ζ2 (Β Τάξη), ΠΖ Β (Β Τάξη), Ε (Ε Τάξη), Ε ΑΓΓΛΙΚΩΝ (Ε Τάξη), Ε ΓΑΛΛΙΚΑ (Ε Τάξη), ΕΝΤΑΞΗΣ Ε (Ε Τάξη), Ζ0*Ε2 (Ε Τάξη), Ζ1*Ε2 (Ε Τάξη), Ζ2*Ε1 (Ε Τάξη), ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΑΓΓΛΙΚΑ Ε Ζ1 (Ε Τάξη), ΠΖ Ε (Ε Τάξη), ΕΝΤΑΞΗΣ ΣΤ (ΣΤ Τάξη), Ζ2*ΣΤ1 (ΣΤ Τάξη), ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΑΓΓΛΙΚΑ ΣΤ Ζ1 (ΣΤ Τάξη), ΠΖ ΣΤ (ΣΤ Τάξη), ΣΤ1 (ΣΤ Τάξη), ΣΤ1 ΑΓΓΛΙΚΩΝ (ΣΤ Τάξη), ΣΤ1 ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ (ΣΤ Τάξη) από 13/1 έως και 26/1

ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΚΟΖΑΝΗΣ: αναστολή έως και 26/01/2021

Α' (Α Τάξη), ΑΓΓΛΙΚΑ Α (Α Τάξη), ΑΓΓΛΙΚΑ Β (Β Τάξη), Β' (Β Τάξη) από 13/1 έως και 26/1

ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ - ΛΥΚΕΙΟ ΕΛΕΥΣΙΝΑΣ: αναστολή έως και 25/01/2021

Δ1 (Δ Τάξη), Δ1 ΑΓΓΛΙΚΩΝ (Δ Τάξη) από 12/1 έως και 25/1

13ο ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΠΕΤΡΟΥΠΟΛΗΣ: αναστολή έως και 25/01/2021

ΟΛΟΗΜΕΡΟ 2 (ΠΡΟΝΗΠΙΑ-ΝΗΠΙΑ Τάξη), ΠΡΩΙΝΗ ΖΩΝΗ 2 (ΠΡΟΝΗΠΙΑ-ΝΗΠΙΑ Τάξη), ΠΡΩΙΝΟ 3 (ΠΡΟΝΗΠΙΑ-ΝΗΠΙΑ Τάξη) από 12/1 έως και 25/1

7ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΑΟΥΣΑΣ: αναστολή έως και 25/01/20213ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΥΚΑΡΠΙΑΣ: αναστολή έως και 25/01/2021

Ε1 (Ε Τάξη) από 12/1 έως και 25/1

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΟΦΑΔΩΝ: αναστολή έως και 25/01/2021

Α1 (Α Τάξη), ΑΓΓΛΙΚΑ Α1 (Α Τάξη) από 12/1 έως και 25/1

2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΑΛΑΤΣΙΟΥ: αναστολή έως και 24/01/2021

Γ΄1 (Γ Τάξη) από 12/1 έως και 24/1

ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ: αναστολή έως και 25/01/2021

B3 (Β Τάξη) από 12/1 έως και 25/1

Πηγη the toc.gr 

 

 

 

 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Πανος
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Sos πανελλήνιες ξανά??
 Καλημέρα σε όλους χρειάζομαι τη γνώμη σας... Καθώς δεν υπάρχει καμία ενημέρωση με τις ενστάσεις φαίνεται λοιπόν ότι θα αργήσουν να βγουν τα αποτελέσματα. Όμως αν δεν γίνει δεκτή δεν μπορώ να πάω στο μέρος που πέρασα συνεπώς θεωρείται να ξεκινήσω να διαβάσω από τωρα για πανελλήνιες? Η λέτε ν δεχτούν μερικές η έστω τις ισοβαθμίες? Συνεπώς να ξεκινήσω από τωρα να διαβάζω η να περιμένω? Έδωσα πέρσι στο 2 πεδίο την ύλη τη ξέρω οπότε δεν θα αποτελέσει πρόβλημα να ξεκινήσω τώρα 
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
«Ενδυναμώνοντας τις γέφυρες ανάμεσα στα ελληνικά πανεπιστήμια και τον Ελληνισμό της Διασποράς»
 Οι δράσεις των ελληνικών πανεπιστημίων στην εκπαίδευση, την έρευνα και την καινοτομία, η ενίσχυση της εξωστρέφειας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τα προγράμματα σπουδών που προσφέρουν τα ελληνικά πανεπιστήμια σε απόδημους Έλληνες αλλά και ξένους υπηκόους, θα είναι ορισμένα από τα θέματα που θα συζητηθούν κατά τη διάρκεια διαδικτυακής ημερίδας, με θέμα:

 «Ενδυναμώνοντας τις γέφυρες ανάμεσα στα ελληνικά πανεπιστήμια και τον Ελληνισμό της Διασποράς»

Η ημερίδα θα πραγματοποιηθεί την Κυριακή, 24 Ιανουαρίου 2021, και ώρα 14:30 (ώρα Αθήνας), με αφορμή τον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Εκπαίδευσης και τη συμπλήρωση διακοσίων χρόνων από την έναρξη της Επανάστασης του 1821, και διοργανώνεται από τη Γενική Γραμματεία Ανώτατης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων και τη Γενική Γραμματεία Δημόσιας Διπλωματίας και Απόδημου Ελληνισμού του Υπουργείου Εξωτερικών.

Στην ημερίδα θα συμμετάσχουν κυβερνητικοί αξιωματούχοι, εκπρόσωποι της Εκκλησίας της Ομογένειας, καθηγητές πανεπιστημίου, Έλληνες απόφοιτοι ελληνικών πανεπιστημίων που διαπρέπουν στο εξωτερικό, καθώς και εκπρόσωποι ομογενειακών οργανώσεων.

 Χαιρετισμό θα απευθύνουν η Νίκη Κεραμέως, Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο Κωνσταντίνος Βλάσης, Υφυπουργός Εξωτερικών, αρμόδιος για τον Απόδημο Ελληνισμό, ο Άγγελος Συρίγος, Υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, αρμόδιος για την Ανώτατη Εκπαίδευση, ο Ιωάννης Χρυσουλάκης, Γενικός Γραμματέας Δημόσιας Διπλωματίας και Απόδημου Ελληνισμού του Υπουργείου Εξωτερικών και ο Απόστολος Δημητρόπουλος, Γενικός Γραμματέας Ανώτατης Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Για πληροφορίες, το πρόγραμμα της ημερίδας, καθώς και για τη φόρμα εγγραφής, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ανατρέξουν στον παρακάτω σύνδεσμο:

https://studyingreece.edu.gr/bridges2021/

24th gr ver scaled

 24th eng ver2 scaled


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Πειθαρχικό παράπτωμα οι καταλήψεις και η αφισορύπανση στα Πανεπιστήμια - Οι ποινές!

 Ως πειθαρχικό και ποινικό παράπτωμα θα αντιμετωπίζονται σύμφωνα με το νέο Σχέδιο Νόμου του Υπουργείου Παιδείας οι καταλήψεις στα ΑΕΙ. Ακόμη, θα διώκεται πειθαρχικά όποιος / όποιοι διακόπτουν συνεδριάσεις συλλογικών οργάνων. Στο ίδιο πλαίσιο, μάλιστα, πειθαρχικό παράπτωμα είναι και η αφισορύπανση των χώρων του Πανεπιστημίου.  Συγκεκριμένα το Νομοσχέδιο ρυθμίζει πώς πειθαρχικά παραπτώματα για τους φοιτητές συνιστούν «η εκούσια παρεμπόδιση της εύρυθμης λειτουργίας του ιδρύματος, συμπεριλαμβανόμενης τόσο της εκπαιδευτικής, ερευνητικής ή διοικητικής λειτουργίας του όσο και της λειτουργίας των μονομελών και συλλογικών οργάνων και των υπηρεσιών του, καθώς και της απρόσκοπτης χρήσης των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού του. Επίσης, απαγορεύεται η χρήση των στεγασμένων ή ανοικτών χώρων, των εγκαταστάσεων, των υποδομών και του εξοπλισμού του ιδρύματος χωρίς την άδεια των αρμόδιων οργάνων του».

Τα «Φοιτητικά Νέα» σας παρουσιάζουν αναλυτικά τις διατάξεις του Νομοσχεδίου που ρυθμίζουν τα παραπάνω: Άρθρο 17 Πειθαρχικά παραπτώματα

1. Το πειθαρχικό παράπτωμα συντελείται με υπαίτια πράξη του φοιτητή που μπορεί να του καταλογιστεί. Το παράπτωμα μπορεί να τελεστεί και με παροχή συνδρομής σε τρίτο πρόσωπο ή διευκόλυνσή του για την τέλεση πειθαρχικού παραπτώματος.

2. Πειθαρχικά παραπτώματα για τους φοιτητές συνιστούν:

α) Η παραβίαση του αδιάβλητου των εξετάσεων.

β) η λογοκλοπή και η συνειδητή αποσιώπηση της άμεσης ή έμμεσης συνεισφοράς άλλων προσώπων στο εκάστοτε αντικείμενο επιστημονικής ενασχόλησης, έρευνας ή διδασκαλίας,

γ) η εκ προθέσεως καταστροφή περιουσίας του ιδρύματος, κινητής ή ακίνητης,  που χρησιμοποιείται από το ίδρυμα ή ένα ή περισσότερα μέλη της πανεπιστημιακής κοινότητας,

δ) η εκούσια παρεμπόδιση της εύρυθμης λειτουργίας του ιδρύματος, συμπεριλαμβανομένης τόσο της εκπαιδευτικής, ερευνητικής ή διοικητικής λειτουργίας του όσο και της λειτουργίας των μονομελών και συλλογικών οργάνων και των υπηρεσιών του, καθώς και της απρόσκοπτης χρήσης των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού του,

ε) η χρήση των στεγασμένων ή ανοικτών χώρων, των εγκαταστάσεων, των υποδομών και του εξοπλισμού του ιδρύματος χωρίς την άδεια των αρμόδιων οργάνων του, στ) η χρήση των στεγασμένων ή ανοικτών χώρων, των εγκαταστάσεων, των υποδομών και του εξοπλισμού του ιδρύματος για την εξυπηρέτηση σκοπών που δεν συνάδουν με την αποστολή του, καθώς και η διευκόλυνση τρίτων για την τέλεση της πράξης αυτής,

ζ) η με οποιονδήποτε τρόπο ρύπανση των στεγασμένων ή ανοικτών χώρων του ιδρύματος, συμπεριλαμβανόμενης και της ηχορύπανσης,

η) η χρήση απαγορευμένων ουσιών, που εμπίπτουν στον ν. 4139/2013 (Α΄74), εντός του ιδρύματος και η οποιαδήποτε συμβολή στη διακίνηση αυτών,

θ) η τέλεση οποιουδήποτε πλημμελήματος ή κακουργήματος εντός του ιδρύματος εφόσον συνδέεται με τη φοιτητική ιδιότητα.

Άρθρο 18 Πειθαρχικές ποινές

1. Οι πειθαρχικές ποινές που επιβάλλονται σε φοιτητή, αν διαπράξει πειθαρχικό παράπτωμα είναι οι εξής:

α) έγγραφη επίπληξη, β) απαγόρευση συμμετοχής σε εξετάσεις ενός ή περισσοτέρων  μαθημάτων, για μία ή περισσότερες εξεταστικές περιόδους, γ) προσωρινή ή μόνιμη απαγόρευση χρήσης εξοπλισμού ή εγκαταστάσεων του ιδρύματος, δ) προσωρινή αναστολή της φοιτητικής ιδιότητας από έναν (1) ως είκοσι τέσσερις  (24) μήνες και, ε) οριστική διαγραφή.

2. Η προσωρινή αναστολή της φοιτητικής ιδιότητας επιφέρει την αντίστοιχου χρόνου αποστέρηση των δικαιωμάτων, που η ιδιότητα αυτή συνεπάγεται, όπως της συμμετοχής στις εξετάσεις, της λήψης διδακτικών συγγραμμάτων και της λήψης υποστηρικτικού χαρακτήρα χρηματικών ή άλλων παροχών από το ίδρυμα. Επίσης επιφέρει την αναστολή της ισχύος του δελτίου ειδικού εισιτηρίου. Ποινή αναστολής της φοιτητικής ιδιότητας άνω των έξι (6) μηνών συνεπάγεται και τη στέρηση του δικαιώματος χρήσης των χώρων και υποδομών του ιδρύματος, καθώς και του δικαιώματος διαμονής στις φοιτητικές εστίες του Α.Ε.Ι. κατά το αντίστοιχο χρονικό διάστημα.

3. Κατά την επιλογή και επιμέτρηση της ποινής συνεκτιμώνται ιδίως: α) η βαρύτητα της πράξης, β) ο βαθμός της υπαιτιότητας, γ) οι συνθήκες τέλεσης, δ) η δράση βάσει οργανωμένου σχεδίου,  ε) αν ο πειθαρχικά διωκόμενος  διαδραμάτισε τον ιθύνοντα ή έναν υποδεέστερο ρόλο σε πράξη που τελέστηκε από πολλούς.

4. Στην απόφαση αναφέρονται ρητά οι λόγοι, με αναφορά σε συγκεκριμένα περιστατικά, που δικαιολογούν την κρίση του οργάνου για την επιμέτρηση της ποινής που επέβαλε.

5. Η πειθαρχική ευθύνη λήγει με την απώλεια της φοιτητικής ιδιότητας. Η πειθαρχική διαδικασία παύει, εφόσον ο πειθαρχικά διωκόμενος απωλέσει καθ’ οιονδήποτε τρόπο τη φοιτητική ιδιότητα.

Άρθρο 19 Πειθαρχικά όργανα

1. Η πειθαρχική δίωξη εις βάρος φοιτητή ασκείται από τον πρόεδρο του οικείου τμήματος ή από τον κοσμήτορα της σχολής σε περιπτώσεις μονοτμηματικών σχολών. Δύναται να ασκηθεί και από τον πρύτανη ή τον αρμόδιο ανά περίπτωση αντιπρύτανη, αν λάβουν γνώση ή έχουν σοβαρές ενδείξεις για την τέλεση πειθαρχικού παραπτώματος και δεν έχει ασκηθεί πειθαρχική δίωξη από τον πρόεδρο του τμήματος ή τον κοσμήτορα της σχολής.

Το ανά περίπτωση αρμόδιο όργανο για την άσκηση της πειθαρχικής δίωξης του πρώτου εδαφίου είναι αρμόδιο και για την επιβολή των πειθαρχικών ποινών της έγγραφης επίπληξης, του αποκλεισμού από τη συμμετοχή στις εξετάσεις ενός (1) ή περισσότερων μαθημάτων σε δύο (2) το πολύ εξεταστικές περιόδους, της προσωρινής απαγόρευσης της χρήσης εξοπλισμού ή εγκαταστάσεων του ιδρύματος για έξι (6) το πολύ μήνες και της αποστέρησης της φοιτητικής ιδιότητας για τρεις (3) το πολύ μήνες.

Εφόσον η βαρύτητα του παραπτώματος δικαιολογεί την επιβολή βαρύτερης ποινής, το όργανο του πρώτου εδαφίου παραπέμπει την υπόθεση στο Πειθαρχικό Συμβούλιο Φοιτητών, το οποίο έχει την αρμοδιότητα για την επιβολή και κάθε άλλης πειθαρχικής ποινής.

2. Το Πειθαρχικό Συμβούλιο Φοιτητών αποτελείται από: α) τον αρμόδιο για τα ακαδημαϊκά θέματα αντιπρύτανη, ως πρόεδρο, β) τον κοσμήτορα της κατά περίπτωση σχολής, γ) τον πρόεδρο του κατά περίπτωση τμήματος ή το αρχαιότερο μέλος της κοσμητείας της κατά περίπτωση σχολής σε μονοτμηματικές σχολές, δ) έναν εκπρόσωπο των φοιτητών.

3. Το Πειθαρχικό Συμβούλιο Φοιτητών συγκροτείται με απόφαση του πρύτανη για θητεία δύο (2) ετών, με εξαίρεση τον εκπρόσωπο των φοιτητών ο οποίος ορίζεται για θητεία ενός έτους. Χρέη γραμματέα εκτελεί διοικητικός υπάλληλος του ιδρύματος, ο οποίος ορίζεται με την πράξη συγκρότησης. Ο εκπρόσωπος των φοιτητών αναδεικνύεται με μυστική ψηφοφορία με ηλεκτρονικά μέσα από το σύνολο των φοιτητών του ιδρύματος. Αν δεν αναδειχθεί ή απουσιάζει ο εκπρόσωπος των φοιτητών, το πειθαρχικό συμβούλιο συγκροτείται, λειτουργεί, συνεδριάζει και λαμβάνει νομίμως αποφάσεις χωρίς τη συμμετοχή του.

4. Η δίωξη και τιμωρία των πειθαρχικών παραπτωμάτων αποτελεί καθήκον των πειθαρχικών οργάνων.

Άρθρο 20 Πειθαρχική διαδικασία

1. Η πειθαρχική δίωξη φοιτητή αρχίζει με την έγγραφη κλήση σε προηγούμενη ακρόαση (απολογία) του πειθαρχικώς διωκόμενου ενώπιον του αρμόδιου ανά περίπτωση πειθαρχικού οργάνου. 

 

2. Η πειθαρχική δίωξη δεν αναστέλλεται λόγω εκκρεμούς ποινικής διαδικασίας, εκτός αν το πειθαρχικό συμβούλιο αποφασίσει διαφορετικά. Για όσο χρονικό διάστημα αναστέλλεται η πειθαρχική δίωξη σύμφωνα με το πρώτο εδάφιο, αναστέλλεται και η παραγραφή του παραπτώματος. Δεύτερη πειθαρχική δίωξη για το ίδιο παράπτωμα είναι απαράδεκτη λόγω δεδικασμένου ή εκκρεμοδικίας. Πειθαρχική ποινή δεν επιβάλλεται, εάν ο φοιτητής δεν κληθεί σε προηγούμενη ακρόαση (απολογία). Η κλήση σε απολογία γίνεται εγγράφως. Το σχετικό έγγραφο περιγράφει με σαφή και ορισμένο τρόπο τα πραγματικά περιστατικά που συγκροτούν το πειθαρχικό παράπτωμα και παραθέτει τις διατάξεις που το τυποποιούν καθώς και τις προβλεπόμενες για αυτό ποινές. Στον φοιτητή παρέχεται εύλογος χρόνος για την προετοιμασία της υπεράσπισής του.

Ο φοιτητής έχει δικαίωμα να παρίσταται με συνήγορο και να προτείνει μάρτυρες υπεράσπισης. Αν ο φοιτητής δεν κατανοεί την ελληνική γλώσσα, λαμβάνεται μέριμνα για τη μετάφραση των σημαντικότερων εγγράφων της διαδικασίας σε γλώσσα που κατανοεί και για την παροχή σε αυτόν διερμηνέα.

3. Με την εμφάνιση του διωκόμενου ενώπιον του αρμόδιου οργάνου, του ανακοινώνονται προφορικώς και γραπτώς η πειθαρχική κατηγορία που του αποδίδεται, καθώς και το σχετικό αποδεικτικό υλικό. Στον ελεγχόμενο επιτρέπονται η επισκόπηση του αποδεικτικού υλικού και η χορήγηση αντιγράφων. Του χορηγείται προθεσμία για απολογία, η οποία μπορεί να παραταθεί.

4. Το πειθαρχικό όργανο δεσμεύεται από την κρίση που περιέχεται σε αμετάκλητη απόφαση ποινικού δικαστηρίου ή σε αμετάκλητο απαλλακτικό βούλευμα, μόνο ως προς την ύπαρξη ή την ανυπαρξία πραγματικών περιστατικών που στοιχειοθετούν την αντικειμενική υπόσταση πειθαρχικού παραπτώματος. Σε κάθε άλλη περίπτωση η απόφαση του ποινικού δικαστηρίου συνεκτιμάται στην πειθαρχική δίκη.

5. Το Πειθαρχικό Συμβούλιο Φοιτητών λαμβάνει αποφάσεις κατά πλειοψηφία. Στην περίπτωση πειθαρχικής απόφασης περί ενοχής του διωκομένου που έχει ληφθεί κατά πλειοψηφία, όλα τα μέλη του ψηφίζουν για την ποινή που επιβάλλεται. Λευκή ψήφος ή αποχή από την ψηφοφορία δεν επιτρέπεται.

Η ισοψηφία λειτουργεί υπέρ του διωκομένου.

Άρθρο 21 Πειθαρχική ανάκριση και ανακριτικές πράξεις

1. Το Πειθαρχικό Συμβούλιο Φοιτητών διεξάγει υποχρεωτικά πειθαρχική ανάκριση.   Κατ` εξαίρεση δεν είναι υποχρεωτική η ανάκριση στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) όταν τα πραγματικά περιστατικά που συνιστούν την αντικειμενική υπόσταση του πειθαρχικού παραπτώματος προκύπτουν από τον φάκελο κατά τρόπο αναμφισβήτητο, β) όταν ο φοιτητής ομολογεί με την απολογία του κατά τρόπο μη επιδεχόμενο αμφισβήτησης ότι διέπραξε το πειθαρχικό παράπτωμα, γ) όταν έχει προηγηθεί ανάκριση ή προανάκριση σύμφωνα με τον Κώδικα Ποινικής Δικονομίας για ποινικό αδίκημα που αποτελεί και πειθαρχικό παράπτωμα.

2. Η πειθαρχική ανάκριση διεξάγεται από μέλος Δ.Ε.Π. που επιλέγεται από τον κοσμήτορα της οικείας σχολής ή τον πρόεδρο του τμήματος. Περατώνεται εντός μηνός από την ημερομηνία κοινοποίησης της σχετικής απόφασης του πειθαρχικού συμβουλίου στο πρόσωπο που τη διενεργεί, ο οποίος μπορεί να ζητήσει, με πλήρως αιτιολογημένη αίτηση του, παράταση της προθεσμίας αυτής. Η παράταση αυτή δεν υπερβαίνει τον ένα μήνα. Η πειθαρχική ανάκριση μπορεί να επεκταθεί στην έρευνα και άλλων παραπτωμάτων του ίδιου φοιτητή εφόσον προκύπτουν επαρκή στοιχεία. Καθήκοντα γραμματέα εκτελεί υπάλληλος ο οποίος ορίζεται από τον ενεργούντα την ανάκριση.

3. Ανακριτικές πράξεις είναι: α) η αυτοψία, β) η εξέταση μαρτύρων, γ) η πραγματογνωμοσύνη, δ) η εξέταση του διωκομένου.

4. Για την ανακριτική πράξη συντάσσεται έκθεση που υπογράφεται από όσους συνέπραξαν. Αν κάποιος από τους μάρτυρες είναι αναλφάβητος ή αρνείται να υπογράψει ή βρίσκεται σε φυσική αδυναμία να υπογράψει, γίνεται σχετική μνεία στην έκθεση.

Άρθρο 22 Παραγραφή πειθαρχικών αδικημάτων και ποινών

1. Τα πειθαρχικά παραπτώματα παραγράφονται μετά την παρέλευση πέντε (5) ετών από τον χρόνο τέλεσής τους, εκτός αν αποτελούν και ποινικά αδικήματα, οπότε δεν παραγράφονται πριν τη συμπλήρωση του χρόνου της παραγραφής που ισχύει για τα τελευταία, καθώς και όσο υπάρχει εκκρεμής διαδικασία ενώπιον των ποινικών δικαστηρίων. Για τον χρόνο έναρξης και διακοπής της παραγραφής των πειθαρχικών παραπτωμάτων ισχύουν αναλογικά όσα προβλέπονται στον Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ. (ν. 3528/2007, Α΄26).

2. Οι πειθαρχικές ποινές που επιβάλλονται με βάση τον παρόντα δεν εκτελούνται μετά την παρέλευση τριών ετών από τον χρόνο της αμετάκλητης επιβολής τους. ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ Α΄ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΚΩΔΙΚΑ

Άρθρο 23 Ποινικές διατάξεις - Τροποποίηση άρθρου 168 του Ποινικού Κώδικα

Οι παρ. 1 και 2 του άρθρου 168 του Ποινικού Κώδικα (ν. 4619/2019, Α’ 95) αντικαθίστανται ως εξής: « 1. Όποιος εισέρχεται παράνομα σε χώρο δημόσιας υπηρεσίας ή υπηρεσίας τοπικής αυτοδιοίκησης ή νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου ή επιχείρησης κοινής ωφέλειας ή παραμένει στους χώρους αυτούς παρά τη ρητή εναντίωση της υπηρεσίας που τους χρησιμοποιεί, τιμωρείται με φυλάκιση έως τρία (3) έτη ή χρηματική ποινή. 2. Όποιος, με οποιονδήποτε τρόπο, προκαλεί διακοπή ή σοβαρή διατάραξη της ομαλής λειτουργίας δημόσιας υπηρεσίας ή υπηρεσίας τοπικής αυτοδιοίκησης ή νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου ή επιχείρησης κοινής ωφέλειας τιμωρείται με φυλάκιση και χρηματική ποινή. Με την ίδια ποινή τιμωρείται και όποιος, χωρίς να διαταράξει την κοινή ειρήνη, εμποδίζει αυθαίρετα ή διαταράσσει σοβαρά τη λειτουργία συλλογικού ή μονοπρόσωπου οργάνου των φορέων του προηγούμενου εδαφίου.».


Πηγή: Foititikanea.gr











Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Σύψας: Τι είπε για το άνοιγμα σχολείων και το λιανεμπόριο
 Στο κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΪ μίλησε ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας, Νίκος Σύψας και αναφέρθηκε στο πόσο θα επηρεάσει το άνοιγμα όλων των σχολικών βαθμίδων τα κρούσματα. Δείτε στο ipaidia.gr τι ανέφερε ο καθηγητής.

Άνοιγμα σχολείων: Την επόμενη εβδομάδα οι αποφάσεις

Ο κεντρικός τομέας Αθήνας είναι επιδημιολογικά στο «πορτοκαλί», άλλα πλησιάζει στο «κόκκινο» προειδοποίησε μιλώντας στο κεντρικό δελτίο του ΣΚΑΪ και τη Σία Κοσιώνη ο καθηγητής Λοιμωξιολογίας και μέλος της επιτροπής ειδικών του υπουργείου Υγείας Νίκος Σύψας, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο μέτρων, όπως ανάκληση προηγούμενης θετικής εισήγησης. Ξεκαθάρισε δε, ότι είτε θα ανοίξει το λιανεμπόριο είτε οι υπόλοιπες βαθμίδες εκπαίδευσης, αλλά όχι και τα δύο μαζί.

«Κάθε εβδομάδα θα έχουμε συνεδριάσεις και εκτίμηση κατάστασης και αν χρειάζεται θα πραγματοποιείται έκτακτη συνεδρίαση όπως στην περίπτωση της Λέσβου. Σε ό,τι αφορά το ενδεχόμενο ανοίγματος Γυμνασίων – Λυκείων για τη μεθεπόμενη εβδομάδα, ο κ. Σύψας εκτίμησε ότι «μια εβδομάδα είναι αρκετή για να κάνουμε το επόμενο βήμα, αν δεν υπάρχει σημαντική επιδημιολογική επίδραση».


Όπως επισήμανε, «ναι, υπάρχει πιθανότητα να επηρεάσει το άνοιγμα του λιανεμπορίου τη σχολική δραστηριότητα. Γνωρίζουμε ότι η κίνηση της επιδημίας στα σχολεία επηρεάζεται άμεσα από την κίνηση εκτός σχολείου. Όλα είναι αλληλένδετα. Κανένας δεν είναι σε γυάλα ή φούσκα».

Αν τα στοιχεία που μας παρουσιάσουν οι επιδημιολόγοι κατά τη συνεδρίαση της Παρασκευής είναι παρόμοια με αυτά που επικρατούν σήμερα, νομίζω ότι τότε μπορούμε να κάνουμε το επόμενο βήμα. Το πρώτο ήταν τα δημοτικά, το δεύτερο θα είναι είτε το λιανεμπόριο (ένδυση υπόδηση) είτε οι επόμενες τάξεις της εκπαίδευσης, και τα δυο θα έχουν παρόμοιο επιδημιολογικό φορτίο. Όχι όμως και τα δυο. Η τακτική μας είναι ότι ανοίγουμε ένα βήμα τη φορά. Όλα αυτά όμως, υπό την προϋπόθεση ότι τα στοιχεία της Παρασκευής θα το επιτρέπουν, τόνισε ο καθηγητής.

 iPaidia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Πανελλήνιες 2021: Κινητοποιήσεις εκπαιδευτικών και φοιτητών για το νέο νομοσχέδιο
 Στον δρόμο θα βγουν οι φοιτητές σήμερα και  ως αντίδραση στο νέο νομοσχέδιο, ενώ παράλληλα στους δρόμους θα βγουν και οι εκπαιδευτικοί. Δείτε στο ipaidia.gr αναλυτικά τι αναφέρουν στην ανακοίνωση τους.

Πανελλήνιες 2021: «Πολλοί μαθητές θα μείνουν εκτός Τριτοβάθμιας»

Οι φοιτητές θα συγκεντρωθούν στα Προπύλαια, ενώ εκπαιδευτικοί, η ΔΟΕ και η ΟΛΜΕ ΟΛΜΕ-ΔΟΕ  ζητούν ασφαλή άνοιγμα των σχολείων με την τήρηση όλων των απαραίτητων μέτρων και θα μαζευτούν στις 14:00, έξω από το υπουργείο Παιδείας.

Η ανακοίνωση των φοιτητών

Σε συνέχεια των αντι-εκπαιδευτικών μεταρρυθμίσεων το Υπουργείο Παιδείας θέτει σε διαβούλευση νέο νομοσχέδιο για την ανώτατη εκπαίδευση το οποίο αλλάζει τον τρόπο εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, εισάγει όριο φοίτησης στα πανεπιστήμια και δημιουργεί ομάδα πανεπιστημιακής αστυνομίας.

Πρόκειται για μέτρα που αποτελούν casus belli για το φοιτητικό και μαθητικό κίνημα εδώ και δεκαετίες και θα αλλάξουν άρδην τον χάρτη της δημόσιας εκπαίδευσης στην κατεύθυνση της εκπαιδευτικής αναδιάρθρωσης που τίθεται σε εφαρμογή όλα τα προηγούμενα χρόνια και η οποία δε φέρει νομιμοποίηση από κανένα κομμάτι της εκπαιδευτικής κοινότητας.

Ο τρόπος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αλλάζει ουσιαστικά, καθώς πλέον θα ορίζεται ελάχιστη βάση εισαγωγής από τα ίδια τα ιδρύματα και στη συνέχεια οι μαθητές/ριες θα καλούνται να συμπληρώσουν τα μηχανογραφικά τους σε δύο φάσεις. Ο καθορισμός της βάσης εισαγωγής από τα πανεπιστήμια θα καθορίζεται ως ποσοστό του μέσου όρου των επιδόσεων των μαθητών, το οποίο διαμορφώνεται με αυθαίρετο τρόπο από τα ιδρύματα στα πλαίσια μιας κακώς εννοούμενης ακαδημαϊκότητας και αριστείας.

Το αποτέλεσμα ενός τέτοιου μέτρου θα είναι αφ’ ενός η άμεση μείωση του αριθμού των εισακτέων στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, κίνηση που διασπά την ενιαία και με μαζικούς όρους ένταξη της νεολαίας στην Τριτοβάθμια, η οποία σαν τέτοια αποτελεί αγκάθι διαχρονικά για τα σχέδια των κυβερνήσεων, αφ’ ετέρου εντατικοποίηση της νεολαίας ήδη από τη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, προσθέτοντας έξτρα εξεταστικά φίλτρα τα οποία κάνουν ακόμα πιο επίπονη τη διαδικασία των εξετάσεων για να μπορέσει κάποιος να περάσει σε μια σχολή, ενώ διαμορφώνουν ένα προτυπο μαθητικής ζωής στο οποίο η έννοια της συλλογικής διεκδίκησης δεν θα χωράει.

Με αυτόν τον τρόπο θα οδηγήσει με βεβαιότητα στο πέταγμα μεγάλου ποσοστού μαθητών εκτός των Πανεπιστημίων, οι οποίοι θα οδηγούνται στην επαγγελματική εκπαίδευση. Στην κατηγορία αυτή θα ανήκουν κυρίως οι μαθητές, οι οικογένειες των οποίων θα αδυνατούν να αντεπεξέλθουν οικονομικά στα αλλεπάλληλα εξεταστικά φίλτρα που τίθενται σε ισχύ.

Όσοι μπορέσουν να εξασφαλίσουν την πρόσβαση τους στο πανεπιστήμιο θα φοιτούν υπό τη συνεχή απειλή του ορίου φοίτησης στα Ν+Ν/2 έτη.

Το όριο φοίτησης βάζει το μαχαίρι στο λαιμό σε χιλιάδες φοιτητές, καθώς θα θέτει ένα συγκεκριμένο χρονικό όριο το οποίο εάν κάποιος ξεπεράσει θα διαγράφεται από τη σχολή, πετώντας πραγματικά στον κάλαθο των αχρήστων τον κόπο και την οικονομική εξάντληση τόσων χρόνων. Η επίθεση θα είναι πολύ σφοδρότερη για τους εργαζόμενους φοιτητές, οι οποίο λόγω της εργασίας τους αδυνατούν να ολοκληρώσουν τις σπουδές τους εντός του προβλεπόμενου ορίου.

Ο παράλογος χαρακτήρας των διαγραφών γίνεται φανερός από το γεγονός ότι ο μέσος όρος περάτωσης των σπουδών σε πολλές σχολές είναι μεγαλύτερος από το προβλεπόμενο όριο φοίτησης, ενώ το μέτρο στοχεύει να αυταρχικοποιήσει ακόμα περισσότερο το καθεστώς υπό το οποίο σπουδάζουμε, δίνοντας στο καθηγητικό στρώμα τη δυνατότητα περαιτέρω πάτημα για καθηγητικές αυθαιρεσίες.

Με την εφαρμογή τους διαμορφώνεται ένα αυταρχικό περιβάλλον φοίτησης, στο οποίο οι φοιτητές υπό τον συνεχή φόβο δε θα έχουν χρόνο για άλλα ενδιαφέροντα, για υγιή και κοινωνικοποίηση και πολιτική δράση και διεκδίκηση. Με αυτήν την καθημερινότητα, διαμορφώνονται μελλοντικοί απόφοιτοι - εργαζόμενοι εκπαιδευμένοι στον ατομικό δρόμο, ώστε να μην αγωνίζονται και να διεκδικούν συλλογικά, αλλά να υποτάσσονται και να αποδέχονται στους κανόνες του εργοδότη τους.

Οι διαγραφές αποτελούν, συγχρόνως, μέτρο-κρίκο για την εκπαιδευτική αναδιάρθρωση, καθώς ο αριθμός των ενεργών φοιτητών είναι βασικό κριτήριο για την αξιολόγηση των ιδρυμάτων και την χρηματοδότησή τους από το κράτος. Με αυτόν τον τρόπο λειτουργούν και ως μοχλός πίεσης προς τις διοικήσεις για την εφαρμογή της αναδιάρθρωσης.

Την ίδια στιγμή και στη ζοφερή καθημερινότητα που προκύπτει από τα παραπάνω, η κυβέρνηση νομοθετεί την ίδρυση σώματος πανεπιστημιακής αστυνομίας, το οποίο θα υπάγεται στην ΕΛΑΣ σε πρώτη φάση θα δρα στα κεντρικά ιδρύματα της χώρας και θα αποτελεί την κίνηση ματ της ΝΔ για την δημιουργία ενός πανεπιστημίου αποστειρωμένου και πλήρως ασφυκτικού για την όποια φωνή αντίδρασης.

Τόσο για τους φοιτητές, όσο και για τους εργαζόμενους των ιδρυμάτων, η πανεπιστημιακή αστυνομία (σε συνδιασμό με τις πειθαρχικές διώξεις και τις κάρτες εισόδου) σημαίνουν τον καθημερινό έλεγχο και face-control όσων σπουδάζουν και δουλεύουν στο πανεπιστήμιο, με σκοπό κανένας να μην ξεφύγει από τα «όρια» που θέτουν οι καθηγητές, οι Πρυτάνεις ή το ίδιο το Υπουργείο.

Οι εικόνες από την αστυνομική επέμβαση στη ΦΕΠΑ στις 30/12 καθιστούν σαφή τον ρόλο και τον τρόπο δράσης που θα έχει ένα τέτοιο σώμα εντός των σχολών. Προφανώς, η πανεπιστημιακή αστυνομία αποτελεί αποκορύφωμα της κατασταλτικής μανίας της κυβέρνησης που βάζει στο στόχαστρο το λαϊκό κίνημα και ειδικά τη νεολαία με στόχο να μπλοκαριστεί κάθε κίνηση Φοιτητικών Συλλόγων η οποία πηγαίνει κόντρα στις πολιτικές της κυβέρνησης.

Έρχεται ως συνέχεια της κατάργησης του ασύλου και της χυδαίας καταπάτησης του από τις δυνάμεις καταστολής στοχοποιώντας τους φοιτητές που όλο το προηγούμενο διάστημα μπλοκάρουν την κυρίαρχη πολιτική στην εκπαίδευση αλλά και καθίστανται τροφοδότης και πυροδότης ευρύτερων πολιτικών εξελίξεων.

Από τα παραπάνω γίνεται προφανές, ότι το συγκεκριμένο νομοσχέδιο έρχεται να αλλάξει ουσιαστικά την τριτοβάθμια εκπαίδευση, από τη δυνατότητα πρόσβασης σε αυτήν μέχρι τους όρους και το περιβάλλον φοίτησης. Η χρονική περίοδος στην οποία κατατίθεται το νομοσχέδιο δεν είναι καθόλου τυχαία, αλλά έρχεται σε μια συγκυρία στην οποία με επιλογή της κυβέρνησης τα πανεπιστήμια είναι κλειστά για σχεδόν έναν χρόνο και την ίδια στιγμή πλησιάζει η περίοδος της εξεταστικής.

Κάνουν μεγάλο λάθος αν πιστεύουν ότι το φοιτητικό κίνημα δε θα δώσει μαχητική απάντηση! Οι Σύλλογοι δεν «έσβησαν» εν μέσω πανδημίας και θα το αποδείξουν στην πράξη. Είναι χρέος ολόκληρης της ακαδημαϊκής κοινότητας να μπλοκάρει τα σχέδια της κυβέρνησης που θέλει να περιορίσει τον τρόπο με τον οποίο η πανεπιστημιακή κοινότητα θα συζητάει και θα αντιμετωπίζει τα ζητήματα που προκύπτουν, προσπαθώντας να επιβληθεί μέσω εισβολής των δυνάμεων καταστολής στις σχολές μας. Θα μας βρουν μπροστά τους!

Το φοιτητικό κίνημα, μαζί με όλη την πανεπιστημιακή και εκπαιδευτική κοινότητα και τον κόσμο της εργασίας, θα δώσουν τη μάχη και τα επιχειρούμενα αυταρχικά σχέδια τους θα μείνουν στα χαρτιά!

ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΩΤΑΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΟΥΤΕ ΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΟΡΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ, ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ, ΒΑΣΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ

Καλούμε σε κεντρική κινητοποίηση την Πέμπτη 14/1 στις 12:00 στα Προπύλαια μαζί με μαθητές, εκπαιδευτικούς και εργαζόμενους με όλα τα μέτρα προστασίας.

Πηγη: iPaidia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
ΑΕΙ : Πώς θα πραγματοποιηθεί η χειμερινή εξεταστική
 Οι εξετάσεις του χειμερινού εξαμήνου του τρέχοντος ακαδημαϊκού έτους για τα ΑΕΙ θα πραγματοποιηθούν μόνον με  τη χρήση μεθόδων εξ αποστάσεως αξιολόγησης, σύμφωνα με την εισήγηση της Επιτροπής των ειδικών, όπως ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Παιδείας.

Οι λοιποί όροι για τη διεξαγωγή των εξετάσεων θα καθορισθούν σύμφωνα με τις αποφάσεις των οργάνων των ΑΕΙ.

β) Ως προς τις παραδόσεις των πανεπιστημιακών συγγραμμάτων, ισχύουν όσα αναφέρονται στο δελτίο τύπου του Υπουργείου της 29ης Δεκεμβρίου 2020 (https://www.minedu.gov.gr/news/47435-29-12-20-enimerosi-gia-tin-poreia-dianomis-ton-didaktikon-syggrammaton). Η συντριπτική πλειονότητα των συγγραμμάτων έχει παραδοθεί στους δικαιούχους φοιτητές. Κάποιες μεμονωμένες καθυστερήσεις σε συγκεκριμένες πόλεις οφείλονται στην υπερφόρτωση των εταιρειών ταχυμεταφορών και στις έκτακτες συνθήκες και περιορισμούς που έχουν επιβληθεί εξαιτίας της πανδημίας. Το Υπουργείο Παιδείας παραμένει σε  διαρκή επικοινωνία με τους εκπροσώπους των εκδοτών και των  εταιρειών ταχυμεταφορών, παρακολουθώντας την πορεία παράδοσης των συγγραμμάτων προς τους φοιτητές που αναμένεται να ολοκληρωθεί τις αμέσως επόμενες ημέρες. Η εξεταστική περίοδος θα αρχίσει κατ’ αρχήν μετά την 27η Ιανουαρίου 2021, εκτός εάν τα τμήματα κρίνουν ότι  μπορούν να αρχίσουν νωρίτερα, με τη σύμφωνη γνώμη της συγκλήτου του κάθε ιδρύματος.

γ) Οι δικαιούχοι φοιτητές, που για οποιοδήποτε λόγο δεν κατάφεραν να υποβάλλουν σχετική δήλωση στο πληροφοριακό σύστημα διανομής των συγγραμμάτων ΕΥΔΟΞΟΣ εντός της προβλεπόμενης προθεσμίας ή ανήκουν σε ειδικές κατηγορίες (από μετεγγραφή, μετακινηθέντες κλπ),  θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλουν δήλωση, εντός νέας προθεσμίας που θα ανακοινωθεί σύντομα. Έτσι θα καταστεί δυνατή η συμμετοχή τους στην επαναληπτική εξεταστική του Σεπτεμβρίου.

δ) Ως προς τον τρόπο διεξαγωγής του εαρινού εξαμήνου, δια ζώσης ή εξ αποστάσεως, η κατ’ αρχήν πρόθεση του Υπουργείου είναι να υπάρξει ενιαία λύση για όλη τη χρονική περίοδο, ώστε να αποφεύγονται μαζικές μετακινήσεις και να επιτευχθεί η μικρότερη δυνατή αναστάτωση των φοιτητών και των οικογενειών τους, αλλά και του εκπαιδευτικού και διοικητικού προσωπικού των Πανεπιστημίων. Οι σχετικές αποφάσεις θα ανακοινωθούν κατόπιν των εισηγήσεων της Επιτροπής των ειδικών, βάσει και των εγγύτερων προς την ημερομηνία έναρξης του εξαμήνου επιδημιολογικών δεδομένων.

ε) Ο χρόνος διεξαγωγής των κατατακτήριων εξετάσεων θα εξαρτηθεί από την εξέλιξη της πανδημίας και θα συζητηθεί στην Επιτροπή των ειδικών. 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Πανελλαδικές : Τι αλλάζει από φέτος για τους υποψήφιους – Τι θα ακολουθήσει του χρόνου
 Ανατροπές για χιλιάδες υποψηφίους που προετοιμάζονται για τις πανελλαδικές εξετάσεις κάτω από αντίξοες συνθήκες – ελέω κοροναϊού – ανακοίνωσε σήμερα η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας.

Η απόφαση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας να θεσμοθετήσει ελάχιστη βάση εισαγωγής ως προϋπόθεση για την εισαγωγή στα ΑΕΙ, δημιουργεί «πονοκέφαλο» στους υποψηφίους καθώς αρκετοί από αυτούς θα μείνουν εκτός των σχολών της αρεσκείας τους.

Πώς θα λειτουργήσει – Τι σημαίνει για τους υποψηφίους

Το υπουργείο Παιδείας υποστηρίζει ότι το συγκεκριμένο μέτρο δεν αλλάζει το καθεστώς πρόσβασης των υποψήφιων φοιτητών στα πανεπιστημιακά τμήματα, ωστόσο αρκετοί από αυτούς εξαιτίας της βάσης εισαγωγής που θα θέσουν οι σχολές των ΑΕΙ, θα μείνουν εκτός των τμημάτων της αρεσκείας τους και θα αναγκαστούν να σπουδάσουν σε τμήματα που θα βρίσκονται χαμηλότερα στο μηχανογραφικό.

Ισχυρίζεται επίσης πως με αυτό το μέτρο, θα εκλείψει το φαινόμενο να εισάγονται φοιτητές με βαθμούς πολύ κάτω της βαθμολογικής βάσης ενώ τονίζει πως σχεδόν 1 στους 3 από όσους εισάγονται δεν καταφέρνει να αποφοιτήσει.

Όπως ανακοινώθηκε κάθε Πανεπιστημιακό Τμήμα θα θέτει ως ΕΒΕ ποσοστό Χ% του μέσου όρου (ΜΟ) των μέσων επιδόσεων (ΜΕ) όλων των υποψηφίων στο σύνολο των τεσσάρων μαθημάτων (Μ1, Μ2, Μ3, Μ4), του επιστημονικού πεδίου του υποψηφίου

(ΜΟ=ΜΕΜ1+ΜΕΜ2+ΜΕΜ3+ΜΕΜ4)/4)

Το Υπουργείο θα καθορίζει το εύρος για το ποσοστό Χ% (π.χ. 80% έως 120% του ΜΟ).

Για παράδειγμα:

Μέσος Όρος των μέσων επιδόσεων όλων των υποψηφίων ενός επιστημονικού πεδίου: 12/20.

ΕΒΕ που ορίζεται από Παν/κό τμήμα: 90% του Μέσου Όρου, δηλ. 10,8.

Μέσος Όρος των μέσων επιδόσεων όλων των υποψηφίων ενός επιστημονικού πεδίου: 11/20.

ΕΒΕ που ορίζεται από Παν/κό τμήμα: 90% του Μέσου Όρου, δηλ. 9,9.

Το υπουργείο εξηγώντας για δεν προχώρησε οριζόντια βάση εισαγωγής όπως ίσχυε παλιά, αναφέρει ότι προχώρησε σε αυτή τη ρύθμιση για να μην εξαρτάται το ποσοστό επιτυχόντων / αποτυχόντων κάθε χρόνο από την εκάστοτε ευκολία / δυσκολία των θεμάτων.

Επίσης, γιατί τα προγράμματα σπουδών διαφέρουν, και χρειάζεται να μπορούν να διαφοροποιηθούν οι ακαδημαϊκές προϋποθέσεις εισαγωγής σε αυτά.
Στο πλαίσιο ενίσχυσης της αυτονομίας των ΑΕΙ, είναι σημαντικό αυτά να μπορούν να διαμορφώσουν την ιδιαίτερη ακαδημαϊκή τους φυσιογνωμία.

Τι θα αλλάξει από του χρόνου

Την επόμενη χρονιά, οι μαθητές της Γ΄ λυκείου θα έρθουν αντιμέτωποι με δύο ακόμη αλλαγές καθώς θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις στους συντελεστές βαρύτητας ενώ θα κατατεθεί σε δύο φάσεις το μηχανογραφικό δελτίο.

Σήμερα, σε κάθε επιστημονικό πεδίο υπάρχουν δύο συγκεκριμένα μαθήματα αυξημένης βαρύτητας, οι συντελεστές βαρύτητας των οποίων καθορίζονται από το Υπουργείο Παιδείας με οριζόντιο τρόπο για όλες τις Σχολές / Τμήματα στο συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο.

Στο νομοσχέδιο προβλέπεται ότι η κάθε Πανεπιστημιακή Σχολή / Τμήμα θα μπορεί να ορίζει το ποσοστό (συντελεστή βαρύτητας) με το οποίο κάθε πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα θα συμβάλλει στη διαμόρφωση των μορίων του υποψηφίου, π.χ. το Φυσικό θα μπορεί να ορίζει α) ότι η Φυσική είναι το μάθημα με τη μεγαλύτερη βαρύτητα, και β) τον συντελεστή της βαρύτητας αυτής, ο οποίος θα επιδρά στη διαμόρφωση των μορίων των υποψηφίων του.

Μηχανογραφικό σε δύο φάσεις

Αλλαγές όμως θα υπάρξουν και στο μηχανογραφικό καθώς από την επόμενη χρονιά θα κατατίθεται σε δύο φάσεις.

Στην Α φάση οι υποψήφιοι θα συμπληρώνουν το μηχανογραφικό δελτίο με συγκεκριμένο αριθμό επιλογών, έως 10% του συνόλου των τμημάτων κάθε επιστημονικού πεδίου για τους υποψηφίους από ΓΕΛ και έως 20% για τους υποψηφίους από ΕΠΑΛ.

Μετά την ανακοίνωση των επιτυχόντων της Α φάσης, οι μη εισαχθέντες θα συμμετέχουν στη Β φάση, κατά την οποία οι επιλογές τους θα περιλαμβάνουν όσα τμήματα εξακολουθούν να έχουν κενές θέσεις από την Α φάση χωρίς περιορισμό αριθμού επιλογών, εφόσον επιτυγχάνεται η καθορισμένη ΕΒΕ κάθε τμήματος.

Φρένο στους «λιμνάζοντες» φοιτητές

Κατά τα λοιπά, το υπουργείο Παιδείας εισάγει και μία νέα ρύθμιση που αφορά στον ανώτερο χρόνο φοίτησης στα ΑΕΙ.

Η ανώτατη χρονική διάρκεια φοίτησης σε ένα 4ετές προπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών ΑΕΙ  θα είναι τα 6 έτη, όπως έγινε γνωστό, ενώ στην περίπτωση προγραμμάτων σπουδών που ο ελάχιστος χρόνος υπερβαίνει τα 4 χρόνια, προβλέπονται κατά το μέγιστο άλλα 3 χρόνια.

Ειδική μέριμνα θα λαμβάνεται για φοιτητές που εργάζονται ή συντρέχει λόγος υγείας ή άλλος σπουδαίος λόγος, στις οποίες περιπτώσεις είναι δυνατή η υπέρβαση του ανώτατου χρόνου. Για τους ήδη φοιτούντες, ο ανώτατος χρόνος φοίτησης ξεκινά να υπολογίζεται από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος, 2021-2022.Το χρονικό όριο φοίτησης θεσπίζεται ώστε να υπάρχει ένα συνεκτικό πλαίσιο ολοκλήρωσης των σπουδών, με σκοπό την ουσιαστική αναβάθμισή τους. 

Πηγη: tanea.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Λένα
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Επικαιρότητα
Τηλεκπαίδευση Εξεταστική
 Παιδιά ξέρει κανείς αν συνεχίζουμε με Τηλεκπαίδευση μέσα στην Εξεταστική;

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021

Σχόλια (1)
  Μπορεις να γινεις λιγο πιο σαφης
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021

Σχόλια (1)
 Μετά την εξεταστική τι πιστεύετε θα γίνει; θα ανοίξουμε ποτέ; 
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Σάββατο, 16 Ιανουαρίου 2021

Σχόλια (0)
Έχει βγει απόφαση... Και στο εαρινό εξάμηνο η λειτουργία των τμημάτων θα είναι εξ αποστάσεως  
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Δημητρα
Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2021
Σχολές - Τμήματα   Επικαιρότητα
ΟΡΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
Με βαση το νεο νομοσχεδιο, τι ισχυει ακριβως για τους ηδη φοιτητες; Δεν εχω καταλαβει. Εγω για παραδειγμα αν ειμαι του χρονου στο 7ο ετος φοιτησης, μιας σχολης τετραετους φοιτησης θα διαγραφω; Ή θα εχω αλλα 6 χρονια μπροστα μου; Οποιος γνωριζει με σιγουρια ας μου απαντησει. Ευχαριστω

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021

Σχόλια (1)
 Είμαι τελειόφοιτος ΠΑΔΑ( 4 χρόνια σχολή),τι ισχύει με τον νέο νόμο για μας?
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021

Σχόλια (0)
 Παιδιά μην αγχώνεστε, ο νέος νόμος ν+2 θα ισχύσει για τους μαθητές που είναι τώρα γλυκείου κ θα είναι από τον Σεπτέμβρη φοιτητές, όχι για μας τους παλιούς..... αλλά καλά είναι να τελειώνουμε κ  μεις για να πάμε τη ζωή μαςπαρακατω,....μπας κ βρούμε καμία δουλειά....κ εγώ τρίτο έτος είμαι κ φέτος αποφάσισα να σοβαρευτώ γτ δύο χρόνια δεν πέρασα μάθημα....καλά πτυχία σε όλους μας
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021

Σχόλια (1)
 Εγώ είμαι στο 4ο έτος 7ο εξάμηνο πόση παράταση παίρνω ξέρει κανείς?
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021

Σχόλια (0)

 

6 χρονια και εσυ 

Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021

Σχόλια (0)

 

Δημητρα συμφωνα με το σχεδιο νομου εχεις αλλα 6 χρονια. Υπομονη μεχρι τελους ιανουαριου οπου ειναι να ψηφιστει 

Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021

Σχόλια (0)
 εσενα θα σου δωσουν 10χροναι καβαντζα φψστηρα μου
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021

Σχόλια (1)

 οχι θα σου δωσουν κι αλλα 6 να πιασεις το 13αρι....

αφου δεν καταλαβαινεις αυτο το απλο,κριμα ειναι να περιμενεις να παρεις πτυχιο...φυγε απο αυριο...

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021

Σχόλια (0)
 μα τι τουβλο ειναι αυτη η Δημητρουλα...για το μπλακ πεος
Υποβλήθηκε πριν από 5 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Σελίδα 7 από 12324 (123232 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6
7
8
9
12322
12323
12324
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Πανελλήνιες 2021 Προλαβαίνω ?
Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2021 - 08:40
Σχόλια (0)

Ιατρική VS Μοριακή Βιολογία
Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2021 - 14:44
Σχόλια (2)

Αριθμός εισακτεων σώματα ασφαλείας
Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2021 - 23:57
Σχόλια (0)

Μεταπτυχιακό
Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2021 - 22:47
Σχόλια (0)

πανελληνιες 2021 για αποφοιτους
Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2021 - 17:30
Σχόλια (0)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

ΑΣΠΑΙΤΕ 'Η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ
Κυριακή, 17 Ιανουαρίου 2021 - 11:26
Σχόλια (2)

ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΑΠΟ ΙΕΚ ΣΕ ΑΕΙ Ή ΕΜΕΙΝΑΝ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ????
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021 - 14:19
Σχόλια (6)

Sos πανελλήνιες ξανά??
Παρασκευή, 15 Ιανουαρίου 2021 - 11:20
Σχόλια (0)

Τηλεκπαίδευση Εξεταστική
Πέμπτη, 14 Ιανουαρίου 2021 - 09:56
Σχόλια (3)

ΟΡΙΟ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
Τετάρτη, 13 Ιανουαρίου 2021 - 17:53
Σχόλια (8)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2021
Ποια σχολεια θα παραμείνουν κλειστά λόγω κακοκαιρίας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 23 ώρες
Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2021
Παγώνη: Την επόμενη εβδομάδα πρέπει να ανοίξουν Γυμνάσια – Λύκεια
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 23 ώρες
Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2021
Επίσκεψη της Υφυπουργού κ. Ζέττας Μακρή στο 3ο δημοτικό σχολείο Ασπροπύργου
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 23 ώρες
Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2021
Μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών τον Ιούνιο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Δευτέρα, 18 Ιανουαρίου 2021
Παρατείνεται η αναστολή της πρακτικής άσκησης έως (25/01)
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Σελίδα 2 από 4810 (28856 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
4808
4809
4810
Επόμενο