Δευτέρα, 16 Δεκεμβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Ευη Τσουρμα
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
πρωτο ετος
 Καλησπερα.Ειμαι 5ο ετος (εχω περασει το 2015) στη σχολη,αλλα επειδη χρωσταω πολλα μαθηματα θελω να ξεκινησω απ την αρχη παλι,δηλαδη απ το πρωτο ετος(οκ το ξερω ειναι βλακεια αλλα....) Γινεται αυτο;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
Καθαρά από περιέργεια, σε τι θα σε ωφελούσε αυτό; Δεν θα μπορούσες απλά να δώσεις όσα χρωστάς;
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Απλά θέλω να τελειώσω τη σχολή στα 4 χρόνια κι όχι στα 6 που θα την τελειώσω τώρα... 
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
Αν εχεις τελειωσει μια σχολη σε 6 χρονια εισαι σε μειονεκτικη θεση σε σχεση με αυτον που την εχει τελειωσει σε 4 χρονια; Νομιζα ο βαθμος ειχε σημασια.
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 πανελλήνιες ξανά ,μόνο
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Είσαι σίγουρος; γιατί διάβασα σε άλλα forum ότι γίνεται αυτό.. 
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Σωστα Ευη  ,δεν μπορεις να δηλωσεις στο νεο μηχανογραφικο την σχολη που εισαι γραμμενη. Θα σου προτεινα να μιλησεις με τον συνηγορο του φοιτητη ,αν εχει το πανεπιστημιο σου ή το προεδρο του τμηματος και να βρειτε μια μεση λυση.
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
Εγω αλλο ρωτησα...αν μπορω να ξαναξεκινησω παλι απ το πρωτο ετος χωρις να δωσω πανελληνιες. Ειμαι 5ο ετος και του χρονου θα ειμαι 6ο. Μπορω να ξεκινησω κανονικα παλι απ το πρωτο σαν να δινω φετος πανελληνιες;
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Πέμπτη, 12 Δεκεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
Όπως όλοι ξέρουμε, στο πανεπιστήμιο δεν υπάρχουν τάξεις, αλλά μαθήματα... Στο ίδο αμφιθέατρο μπορεί να διδάσκεται/εξετάζεται ένα μάθημα και δίπλα δίπλα να κάθεται ένας πρωτοετής με έναν τεταρτοετή. Εσύ που χρωστάς μαθήματα από τα πρώτα έτη ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ θα παρακολουθήσεις/εξεταστείς (σε) μαθήματα ακόμα και του πρώτου έτους, ίσως και του πρώτου εξαμήνου (αν χρωστάς κάποια ή όλα). Δεν έχεις άλλη επιλογή. Έτσι λειτουργούν οι σχολές! Τώρα τι εννοείς με το να αρχίσεις απ'την αρχή ακριβώς δεν καταλαβαίνω. 
Υποβλήθηκε πριν από 3 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
Επικαιρότητα
Η υπ. Παιδείας στο 3ο Ανώτατο Συμβούλιο Συνεργασίας Ελλάδας-Σερβίας
 
Συνάντηση με το Σέρβο ομόλογό της, Mladen Sarcevic

Η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, στο πλαίσιο των εργασιών του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας - Σερβίας που πραγματοποιήθηκε σήμερα στην Αθήνα, συναντήθηκε με τον Σέρβο ομόλογό της, κ. Mladen Sarcevic.

Η Υπουργός χαιρέτισε την καλή συνεργασία που υπάρχει ήδη μεταξύ των δύο χωρών στον τομέα της εκπαίδευσης, ενώ αναφέρθηκε και στην πρόσφατη συνάντηση με τον κ. Sarcevic κατά την 40η Γενική Συνέλευση της UNESCO στο Παρίσι. Αποφασίστηκε η περαιτέρω εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών σε ζητήματα που αφορούν στην πρωτοβάθμια, δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Για την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η κα Κεραμέως και ο κ. Sarcevic συζήτησαν καλές πρακτικές των χωρών τους αναφορικά με θέματα όπως η προσχολική εκπαίδευση, η καλλιέργεια ήπιων και ψηφιακών δεξιοτήτων, η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών, και η τεχνική και επαγγελματική εκπαίδευση.

Η κα. Κεραμέως και ο κ. Sarcevic συζήτησαν διεξοδικά και θέματα της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για εμβάθυνση της συνεργασίας μεταξύ των Πανεπιστημιακών Ιδρυμάτων της Ελλάδας και της Σερβίας. Επιπλέον, οι Υπουργοί αναφέρθηκαν στη συμμετοχή αξιολογητών της κάθε χώρας στις διαδικασίες πιστοποίησης προγραμμάτων σπουδών της άλλης χώρας. Επιπλέον, η Υπουργός αναφέρθηκε και στην ενίσχυση της διεθνοποίησης των Ελληνικών ΑΕΙ. Σε αυτό το πλαίσιο παρουσίασε στον Σέρβο ομόλογό της και το πρώτο αγγλόφωνο προπτυχιακό πρόγραμμα του ΕΚΠΑ για την Αρχαιολογία, Ιστορία και Αρχαία Ελληνική Γραμματεία, που θα λειτουργήσει από το νέο ακαδημαϊκό έτος 2020 και θα απευθύνεται σε φοιτητές του εξωτερικού.

Σε συνέχεια της διμερούς συνάντησης, η Υπουργός συμμετείχε στις εργασίες του Ανώτατου Συμβουλίου Συνεργασίας Ελλάδας - Σερβίας που έλαβαν χώρα στο Μέγαρο Μαξίμου, με επικεφαλής τον Έλληνα Πρωθυπουργό, κ. Κυριάκο Μητσοτάκη, και τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας της Σερβίας, κ. Aleksandar Vučić.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Υφ. Παιδείας: Στόχος μας η στήριξη και η προστασία των πολύτεκνων εκπαιδευτικών
 

Πρόθεση του υπουργείου Παιδείας   είναι η στήριξη και η προστασία των πολύτεκνων εκπαιδευτικών και γι’ αυτό λαμβάνει υπόψη και μελετά οποιαδήποτε σχετική πρόταση που αφορά στο ισχύον νομοθετικό πλαίσιο.

Αυτό τονίζει η υφυπουργός Παιδείας Σ. Ζαχαράκη, σε γραπτή απάντηση στη Βουλή, ύστερα από ερώτηση του Βουλευτή Κ. Βελόπουλου,σχετικά με τους αδιόριστους εκπαιδευτικούς Α  πριν το ν.3848/2010 και την επαναφορά των ευεργετικών διατάξεων του ν.3255/2004, και σημειώνει τα εξής:
 

  • Σύμφωνα με τον πρόσφατο ν. 4589/2019 (ΦΕΚ 13 Α ́) και ειδικότερα τα άρθρα 53 έως και 67 αυτού, τίθεται σε εφαρμογή το νέο σύστημα διορισμού των μόνιμων εκπαιδευτικών και των μελών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.) της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και πρόσληψης προσωρινών αναπληρωτών και ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, για την κάλυψη των λειτουργικών κενών της εκπαίδευσης, με διαδικασία κατάταξης με μοριοδότηση. Σημειώνεται, δε, ότι αρμόδιος φορέας υλοποίησης της εν λόγω διαδικασίας κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, κατά κλάδο και ειδικότητα, υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Γενικής Εκπ/σης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) έχει οριστεί η Ανεξάρτητη Αρχή του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού, η οποία και εξέδωσε την υπ’ αριθ. 3ΕΑ/2019 Προκήρυξη (ΦΕΚ 12/ τ. Προκ. ΑΣΕΠ/24-4-2019) για τους υποψήφιους εκπ/κούς Α/θμιας και Β/θμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης των κλάδων κατηγορίας ΠΕ, την υπ’ αριθ. 4ΕΑ/2019 Προκήρυξη (ΦΕΚ 18/ τ. Προκ. ΑΣΕΠ/21-05-2019) για τους υποψηφίους των κλάδων κατηγορίας ΤΕ και την υπ’ αριθ. 5ΕΑ/2019 (ΦΕΚ 19/ τ. Προκ. ΑΣΕΠ/21-05-2019) για τους υποψηφίους των κλάδων κατηγορίας ΔΕ.
  • Τόσο στο νέο νόμο όσο και στις προκηρύξεις που ακολούθησαν κατά τα ανωτέρω, προβλέπονται κοινωνικά κριτήρια τα οποία μοριοδοτούνται, μεταξύ των οποίων και ο αριθμός των τέκνων, ως εξής (ν.4589/2019(ΦΕΚ 13 Α ́), άρθρο 57, παρ. γ) Κοινωνικά κριτήρια: «αα) Αριθμός τέκνων: τρεις (3) μονάδες για κάθε τέκνο ανήλικο για το οποίο ο υποψήφιος έχει τη γονική μέριμνα και επιμέλεια ή άγαμο και δεν έχει συμπληρώσει το εικοστό τρίτο (23ο) έτος της ηλικίας ή σπουδάζει σε Α.Ε.Ι. της ημεδαπής ή ομοταγές ίδρυμα της αλλοδαπής ή εκπληρώνει τη στρατιωτική του υποχρέωση και δεν έχει συμπληρώσει το εικοστό πέμπτο (25ο) έτος της ηλικίας του». Σύμφωνα με τον ίδιο νόμο, τα ανωτέρω ισχύουν και για την Ειδική Αγωγή (άρ.58, παρ.1, περ. γ). και για το Ε.Β.Π. και Ε.Ε.Π. (άρ.60, παρ.1, περ.γ).
  • Επιπλέον, στο άρθρο 67, παρ. γ), Καταργούμενες διατάξεις, του ανωτέρω νόμου αναφέρεται ρητώς η κατάργηση του άρθρου 9 του Ν.3848/2010, όπως και κάθε γενικής ή ειδικής διάταξης που βρίσκεται σε αντίθεση προς τις διατάξεις του Ν.4589/2019.
  • Σημειώνεται ότι η ευνοϊκότερη οικονομική συγκυρία, σε συνδυασμό με τις δυνατότητες της εκπαίδευσης για σύσταση των προβλεπόμενων θέσεων κατά το εδάφ. β ́, παρ. 3, άρθρ. 6 του Ν. 3255/2004, καθώς επίσης και το γεγονός ότι οι πολύτεκνοι αποτελούσαν τη μόνη κατηγορία εκπαιδευτικών που διορίζονταν αποκλειστικά με κοινωνικά κριτήρια, επέτρεψαν την απορρόφηση του συνόλου των υποψηφίων που υπέβαλαν αίτηση μόνιμου διορισμού και κατατάσσονταν στους αντίστοιχους πίνακες κατά κλάδο και ειδικότητα με τον αριθμό των διορισθέντων, μέχρι και το σχολικό έτος 2009-2010.
  • Διευκρινίζεται, ωστόσο, πως τόσο με το προ-ισχύον νομοθετικό πλαίσιο (άρθρο 9 παρ. 10 του ν.3848/2010), όσο και με το προγενέστερο αυτού (άρθρο 6 παρ. 3 του ν.3255/2004), ο αριθμός των διοριζόμενων εκπαιδευτικών της κατηγορίας αυτής (ήτοι των γονέων «...περισσότερων των τριών τέκνων που είναι ανήλικα ή υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία ή σπουδάζουν,...»), καθοριζόταν με Κοινή Υπουργική Απόφαση, με βάση τις εκπαιδευτικές ανάγκες.

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Πανελλαδικές 2020: Τι θα ισχύσει μετά τις αλλαγές που ψηφίστηκαν στη Βουλή
 

Τι θα ισχύσει για τους φετινούς μαθητές της Γ Λυκείου και για τους αποφοίτους των παλαιοτέρων ετών , που θα πάρουν μέρος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του 2020 μετά από όλες τις αλλαγές  που ψηφίστηκαν πρόσφατα στη Βουλή;

Στο ερώτημα αυτό επιχειρεί το esos  να  απαντήσει με 22  υποερωτήματα.

Ειδικότερα:

1. Ποια είναι η διδακτέα-εξεταστέα ύλη της Γ' Λυκείου το επόμενο σχολικό έτος 2019-20

Η   Εξεταστέα ύλη της Γ Λυκείου  μετά την τροποποίηση  στα μαθήματα  Βιολογία, τη Χημεία, την Κοινωνιολογία, την Οικονομία, την Ιστορία και  Αρχαία Ελληνικά, έχει ως εξής :

ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΒΙΟΛΟΓΙΑ

ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ

ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ

ΙΣΤΟΡΙΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ

ΛΑΤΙΝΙΚΑ

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ (Δείτε εδώ και τη συμπληρωματική απόφαση)

ΝΕΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ

ΞΕΝΕΣ ΓΛΩΣΣΕΣ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

ΦΥΣΙΚΗ

ΧΗΜΕΙΑ

ΕΠΑΛ

Δείτε εδώ την Εξεταστέα Ύλη για τα ΕΠΑΛ

2. Θα ισχύσουν τα Τμήματα Ελεύθερης Πρόσβασης, δηλαδή οι λεγόμενες "πράσινες" σχολές  που ανακοινώθηκαν από την προηγούμενη πολιτική ηγεσία ότι θα εισάγονται οι υποψήφιοι χωρίς πανελλαδικές ;

Οχι δεν θα ισχύσει τίποτε από αυτά. Οι λεγόμενες "πράσινες"   και "κόκκινες" σχολές  καταργήθηκαν  με ρύθμιση που ψηφίστηκε πρόσφατα  στη Βουλή . Αυτό σημαίνει ότι όλοι οι  υποψήφιοι για να εισαχθούν σε ΑΕΙ θα πρέπει να δώσουν Πανελλαδικές Εξετάσεις.

3.Μέσω Πανελλαδικών ποιες βαθμολογίες θα προσμετρήσουν;

Για την εισαγωγή μέσω πανελλαδικών εξετάσεων ισχύουν τα εξής:

Κατ' εξαίρεση  για τους μαθητές  που θα φοιτήσουν το νέο σχολικό έτος στη  Γ Λυκείου, δηλαδή αυτοί που  θα “εγκαινιάσουν” το νέο σύστημα , κατ'  εξαίρεση , θα  υπολογιστεί  μόνο ο μέσος όρος των τεσσάρων (4) πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων,

Με το “μίνι” νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας, που ψηφίστηκε πρόσφατα  στη Βουλή,  προβλέπεται ότι οι    μαθητές που φοιτούν φέτος στη Β Λυκείου, για να εισαχθούν στην τριτοβάθμια εκπαίδευση , το έτος 20121, θα ληφθεί υπόψιν και ο βαθμός του Απολυτηρίου της Γ΄ Λυκείου.

Ειδικότερα για τον υπολογισμό των μορίων των υποψηφίων, στις Πανελλαδικές του 2021, θα προσμετρηθεί:

α)  σε ποσοστό ενενήντα τοις εκατό (90%) ο μέσος όρος των βαθμών στα τέσσερα (4) πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα του οικείου επιστημονικού πεδίου, και

β) σε ποσοστό δέκα τοις εκατό (10%) ο βαθμός του απολυτηρίου της Γ ́ Τάξης ΓΕ.Λ..

Για τους φετινούς υποψηφίους, που φοιτούν ήδη στη Γ¨ Λυκείου, για την εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2020- 2021  (σ.σ.προσοχή:  Η διάταξη δεν αναφέρεται σε δύο έτη αλλά στο ένα ακαδημαικό έτος που θα εισαχθούν οι φετενοί μαθητές της Γ Λυκείου)  υπολογίζεται μόνο ο μέσος όρος των τεσσάρων (4) πανελλαδικά εξεταζόμενων μαθημάτων,
 
Πρόκειται για διάταξη που είχε προβλεφθεί και στο νόμο 4610/2019 και ξαναψηφίστηκε με τις άλλες τροποποιητικές διατάξεις για την κατάργηση  των “πράσινων” σχολών.

4. Η βαθμολογία στα Ειδικά Μαθήματα;

Στα Τμήματα όπου απαιτείται η εξέταση ειδικού μαθήματος ή πρακτικής δοκιμασίας για την εισαγωγή υποψηφίων σε αυτά, λόγω της φύσης του γνωστικού αντικειμένου που θεραπεύουν, η εξέταση του ειδικού μαθήματος ή της πρακτικής δοκιμασίας γίνεται πανελλαδικά.

Σε κάθε ειδικό μάθημα ο υποψήφιος πρέπει να επιτύχει βαθμολογία τουλάχιστον ίση με το μισό της προβλεπόμενης μέγιστης δυνατής.

Για τον υπολογισμό της συνολικής βαθμολογίας, προστίθεται στην βαθμολογία, όπως έχει υπολογιστεί , η βαθμολογία που προκύπτει από το γινόμενο του βαθμού των ειδικών μαθημάτων ή πρακτικών δοκιμασιών με τον αντίστοιχο συντελεστή,

5. Τι γίνεται αν με το σύνολο της βαθμολογίας που έχει επιτύχει ο υποψήφιος μπορεί να εισαχθεί σε περισσότερες Σχολές;

Αν με το σύνολο της βαθμολογίας που έχει επιτύχει ο υποψήφιος μπορεί να εισαχθεί σε περισσότερες από μία σχολές ή τμήματα εισάγεται τελικά μόνο σε εκείνη τη σχολή ή τμήμα που προσδιόρισε στο μηχανογραφικό του με σειρά προτίμησης υψηλότερη σε σχέση με τις άλλες, σχολές ή τμήματα που έχει δηλώσει.

6. Ποια επιστημονικά πεδία θα έχουμε με το νέο σύστημα;

Τα Τμήματα των Ιδρυμάτων της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης κατατάσσονται  σε τέσσερα επιστημονικά πεδία:

        1ο επιστημονικό πεδίο: ανθρωπιστικές, νομικές και κοινωνικές επιστήμες.
        2ο επιστημονικό πεδίο: θετικές και τεχνολογικές επιστήμες.
        3ο επιστημονικό πεδίο: επιστήμες υγείας και ζωής.
        4ο επιστημονικό πεδίο: επιστήμες οικονομίας και πληροφορικής.

7. Πως γίνεται η πρόσβαση των υποψηφίων  σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο;

Η πρόσβαση σε συγκεκριμένο επιστημονικό πεδίο γίνεται ανάλογα με την ομάδα προσανατολισμού που έχει επιλέξει ο κάθε μαθητής, ως εξής:

αα) Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού ανθρωπιστικών σπουδών έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του πρώτου (1ου) Επιστημονικού Πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Αρχαία Ελληνικά, η Ιστορία και η Κοινωνιολογία.

ββ) Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού θετικών σπουδών έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του δεύτερου (2ου) επιστημονικού πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, η Φυσική, η Χημεία και τα Μαθηματικά.

γγ) Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού σπουδών υγείας έχουν πρόσβαση στις Σχολές και τα Τμήματα του τρίτου (3ου) επιστημονικού πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, η Φυσική, η Χημεία και η Βιολογία.

δδ) Οι υποψήφιοι της ομάδας προσανατολισμού σπουδών οικονομίας και πληροφορικής έχουν πρόσβαση στις σχολές και τα τμήματα του τέταρτου (4ου) επιστημονικού πεδίου και τα μαθήματα, στα οποία εξετάζονται υποχρεωτικά, είναι η Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία, τα Μαθηματικά, η Πληροφορική και η Οικονομία.»

8. Με ποιο σύστημα πανελλαδικών θα εξεταστούν  το 2020 όσοι υποψήφιοι παλαιοτέρων ετών,  θελήσουν να επανεξεταστούν;

Διάταξη, που ψηφίστηκε πρόσφατα, στη Βουλή   δίνει τη δυνατότητα στους παλιούς αποφοίτους , ειδικά για το σχολικό έτος 2019-20 να επιλέξουν τη συμμετοχή στις Πανελλαδικές,:

α/ με τους όρους  και τις προϋποθέσεις, του νέου νόμου,  που ισχύουν  για πρώτη φορά το σχολικό έτος 2019-20, ή,

β/ με τους όρους , προϋποθέσεις, εξεταστέα ύλη και διαδικασίες που ίσχυσαν το προηγούμενο σχολικό έτος 2018-19.

Τη δυνατότητα επιλογής θα έχουν οι υποψήφιοι κατά την  περίοδο υποβολής αιτήσεων -δηλώσεων των υποψηφίων Γενικού Λυκείου.

Οι υποψήφιοι που θα επιλέξουν το παλαιό σύστημα θα διεκδικήσουν ειδικό ποσοστό θέσεων.

9. Η ρύθμιση αφορά μόνο τους περσινούς υποψήφιους;

Η  ρύθμιση αφορά τόσο τους αποφοίτους του σχολικού έτους 2018-19 όσο και τους αποφοίτους παλαιοτέρων σχολικών ετών.

10. Πως προκύπτει ο Γενικός Μέσος Όρος βαθμολογίας;

«Γενικός Μέσος Όρος»: ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.), για όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου, προκύπτει από τον μέσο όρο των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, με εξαίρεση το μάθημα της Φυσικής Αγωγής και εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου.

«Ομάδα Α ́»: περιλαμβάνει τα μαθήματα που εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.

 «Ομάδα Β ́»: περιλαμβάνει τα μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτώς στις προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις.

11. Πως προκύπτει η προφορική βαθμολογία τετραμήνων;

Για την αξιολόγηση του μαθητή κατά τετράμηνο ο διδάσκων συνεκτιμά:

α) τη συμμετοχή του στη διδακτική μαθησιακή διαδικασία,

β) την επιμέλεια και το ενδιαφέρον του για το συγκεκριμένο μάθημα,

γ) την επίδοσή του στις γραπτές δοκιμασίες,

δ) τις εργασίες που εκτελεί στο σχολείο ή στο σπίτι. Οι γραπτές δοκιμασίες διακρίνονται στις ολιγόλεπτες
και στις ωριαίες.

12. Τι σημαίνει ολιγόλεπτες εξετάσεις;

Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες διαρκούν πέντε (5) έως δεκαπέντε (15) λεπτά, αποτελούν εναλλακτικό τρόπο εξέτασης των μαθητών στο μάθημα της ημέρας και συμπληρώνουν την αξιολόγηση μέσω προφορικών διαδικασιών.

Γίνονται χωρίς προειδοποίηση των μαθητών με τη μορφή σύντομων, ποικίλων και κατάλληλων ερωτήσεων, οι οποίες διατυπώνονται από τον διδάσκοντα. Ο αριθμός των ολιγόλεπτων γραπτών δοκιμασιών επαφίεται στην κρίση του διδάσκοντος.

13. Πότε θα γίνονται οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες;

Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες διαρκούν μία (1) διδακτική ώρα, καλύπτουν περιορισμένης έκτασης ενότητα και γίνονται ύστερα από προειδοποίηση των μαθητών στο τελευταίο μάθημα της ενότητας.

Σε όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου διενεργούνται στα μαθήματα όλων των Ομάδων δύο (2) υποχρεωτικές ωριαίες γραπτές δοκιμασίες, μία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία κατά τη διάρκεια του δεύτε- ρου τετραμήνου, με εξαίρεση τα μαθήματα Φυσική Αγω- γή και Ερευνητικές Δημιουργικές δραστηριότητες στα οποία δεν διενεργείται καμία γραπτή δοκιμασία. Αν για λόγους αντικειμενικούς, δεν καταστεί εφικτό να πραγματοποιηθεί η ωριαία γραπτή δοκιμασία του πρώτου τετραμήνου, στο δεύτερο τετράμηνο διενεργούνται δύο (2) ωριαίες γραπτές δοκιμασίες.

Δεν επιτρέπεται να πραγματοποιούνται περισσότερες από μία ωριαίες γραπτές δοκιμασίες κατά τη διάρκεια του ημερησίου διδακτικού προγράμματος και περισσότερες από τρεις (3) κατά τη διάρκεια του εβδομαδιαίου διδακτικού προγράμματος.

14. Πότε ο καθηγητής δεν καταθέτει προφορική  βαθμολογία σε ένα μάθημα;

Για μάθημα, το οποίο, για οποιονδήποτε λόγο, διδάχθηκε λιγότερο από δέκα (10) ώρες, δεν κατατίθεται βαθμολογία, αν αποδεδειγμένα και δικαιολογημένα ο διδάσκων δεν διαθέτει επαρκή στοιχεία για την αξιολόγηση των μαθητών.

Δεν κατατίθεται βαθμολογία για τα μαθήματα των Θρησκευτικών και της Φυσικής Αγωγής για όσους μαθητές έχουν νομίμως απαλλαγεί από την παρακολούθησή τους.

15. Τι γίνεται όταν   δεν υπάρχει προφορικός βαθμός   τετραμήνου ;

Ο προφορικός βαθμός του τετραμήνου διαμορφώνεται ύστερα από τη συνεκτίμηση των υπαρχόντων στοιχείων.

Αν από την ονομαστική κατάσταση της προφορικής βαθμολογίας λείπει βαθμός μαθητή, η έλλειψη αυτή πρέπει να αιτιολογείται από τον διδάσκοντα με ενυπόγραφη σημείωσή του πάνω στην κατάσταση βαθμολογίας.

16. Πως προκύπτει ο βαθμός της  ετήσιας επίδοσης του μαθητή  κατά μάθημα;

1.  Για τις Α ́ και Β ́ τάξεις του Γενικού Λυκείου ο βαθμός ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα γραπτώς εξεταζόμενο είναι ο μέσος όρος του ετήσιου προφορικού βαθμού με τον αντίστοιχο βαθμό των γραπτών εξετάσεων και εκφράζεται ως δεκαδικός με προσέγγιση δεκάτου. Για τη Γ ́ τάξη Γενικού Λυκείου ο βαθμός ετήσιας επίδοσης του μαθητή σε κάθε μάθημα γραπτώς εξεταζόμενο είναι το άθροισμα του ετήσιου προφορικού βαθμού σε ποσοστό εξήντα τοις εκατό (60%) και του βαθμού των γραπτών εξετάσεων σε ποσοστό σαράντα τοις εκατό (40%) και εκφράζεται ως δεκαδικός με προσέγγιση δεκάτου.

2. Ο βαθμός ετήσιας επίδοσης στα μαθήματα που αποτελούν κλάδους είναι ο μέσος όρος των βαθμών των μαθημάτων-κλάδων και γράφεται ως δεκαδικός με προσέγγιση δεκάτου.

3. Για τα μαθήματα που δεν εξετάζονται γραπτώς, βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) τετραμήνων.

4. Αν λείπει ένας από τους δύο (2) τετραμηνιαίους βαθμούς, ως προφορικός μέσος όρος τετραμήνου λογίζεται ο βαθμός για το άλλο τετράμηνο.

5. Αν, για οποιονδήποτε λόγο, δεν κατατεθεί βαθμολογία ενός μαθήματος σε κανένα τετράμηνο και εφόσον η φοίτηση του μαθητή κριθεί επαρκής, διενεργείται ειδική προφορική εξέταση στην ύλη του Β τετραμήνου το αργότερο την επομένη ημέρα από τη λήξη των μαθημάτων του Β ́ τετραμήνου. Την εξέταση διενεργεί τριμελής επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής ως Πρόεδρος και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών αποτελεί τον ετήσιο προφορικό βαθμό του μαθήματος και δίνεται με προσέγγιση δεκάτου.

6. Για τους μαθητές που δεν επιτυγχάνουν τον Γενικό Μέσο Όρο προαγωγής ή απόλυσης,   και εξετάζονται στην ειδική εξεταστική περίοδο του δεύτερου δεκαπενθήμερου του Ιουνίου γραπτά ή προφορικά, βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι ο βαθμός της εξέτασης αυτής. Το ίδιο ισχύει και για την ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου για τους μαθητές της Γ ́ τάξης του Γενικού Λυκείου που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου δεν επιτυγχάνουν τον Γενικό Μέσο Όρο απόλυσης.

17. Ποιος είναι ο βαθμός προαγωγής ή απόλυσης (Γενικός Μέσος Όρος, Γ.Μ.Ο.);

1. Ο Γενικός Μέσος Όρος (Γ.Μ.Ο.) για όλες τις τάξεις του Γενικού Λυκείου εκφράζεται με προσέγγιση δεκάτου και προκύπτει από το μέσο όρο των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, συμπεριλαμβανομένων όλων των μαθημάτων επιλογής που διδάχθηκαν. Εξαιρείται ο βαθμός στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής, ο οποίος δεν συνυπολογίζεται για την εξαγωγή του Γ.Μ.Ο..

2. Για την εξαγωγή του Γ.Μ.Ο. για τους μαθητές της Γ ́ τάξης Ημερησίου Γενικού Λυκείου που διδάχτηκαν και δεύτερο μάθημα επιλογής, υπολογίζεται ο βαθμός και των δύο (2) μαθημάτων.

3. Ο βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής αναγράφεται στο Απολυτήριό τους ή στο οικείο αποδεικτικό, καθώς και στα υπηρεσιακά βιβλία.

Προαγωγή, απόλυση και απόρριψη μαθητών

1. Για την προαγωγή και την απόλυση των μαθητών στο Γενικό Λύκειο απαιτείται Γ.Μ.Ο. τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον μέσο όρο των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων, με εξαίρεση το μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

2. Οι μαθητές των Α ́ και Β ́ τάξεων του Γενικού Λυκείου, που δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο.  9,5, παραπέμπονται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου του ίδιου έτους σε ειδική εξεταστική περίοδο, για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός επίδοσης είναι μικρότερος από εννέα και πέντε δέκατα (9,5). Για τα μαθήματα της Ομάδας Α ́, οι εξετάσεις είναι γραπτές και διεξάγονται σύμφωνα με τη διαδικασία των προαγωγικών εξετάσεων. Ο βαθμός της εξέτασης αυτής είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα. Για τα μαθήματα της Ομάδας Β ́, οι εξετάσεις είναι προφορικές. Οι μαθητές δεν αξιολογούνται στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής, ως πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Οι μαθητές, που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. προαγωγής, επαναλαμβάνουν τη φοίτηση.

3. α) Οι μαθητές της Γ ́ τάξης του Γενικού Λυκείου, που δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο.9,5, παραπέμπονται το δεύτερο δεκαπενθήμερο του Ιουνίου του ίδιου έτους σε ειδική εξεταστική περίοδο για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός επίδοσης είναι μικρότερος από εννέα και πέντε δέκατα (9,5). Για τα μαθήματα της Ομάδας Α ́ οι εξετάσεις είναι γραπτές και διεξάγονται σύμφωνα με τη διαδικασία των απολυτηρίων εξετάσεων. Ο βαθμός της εξέτασης αυτής είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα. Για τα μαθήματα της Ομάδας Β ́ οι εξετάσεις είναι προφορικές. Οι μαθητές της Γ ́ τάξης του ΓΕΛ δεν αξιολογούνται στο μάθημα της Φυσικής Αγωγής.

Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής, ως πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

β) Οι μαθητές της Γ ́ τάξης του Γενικού Λυκείου, που κατά την ειδική εξεταστική περίοδο του Ιουνίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. 9,5 παραπέμπονται στην ειδική εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου,  για να εξεταστούν στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός επίδοσής τους είναι μικρότερος από εννέα και πέντε δέκατα (9,5).

Οι μαθητές, που κατά την εξεταστική περίοδο του Σεπτεμβρίου δεν επιτυγχάνουν τον Γ.Μ.Ο. απόλυσης, έχουν τις εξής δυνατότητες:

αα. να επαναλάβουν τη φοίτηση στη Γ ́ τάξη Γενικού Λυκείου,

ββ. να προσέλθουν στις απολυτήριες εξετάσεις της τελευταίας τάξης το αμέσως επόμενο ή οποιοδήποτε άλλο σχολικό έτος, χωρίς να φοιτήσουν στην αντίστοιχη τάξη. Οι μαθητές αυτοί εξετάζονται σε όλα τα γραπτώς και μη γραπτώς εξεταζόμενα μαθήματα, με εξαίρεση το μάθημα «Φυσική Αγωγή».

Για τα μαθήματα της Ομάδας Α ́ οι εξετάσεις είναι προφορικές και γραπτές.

γ) Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής ή ο Υποδιευθυντής, ως πρόεδρος, και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα. Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος προφορικός βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

δ) Οι γραπτές εξετάσεις διεξάγονται σύμφωνα με τη διαδικασία των απολυτηρίων εξετάσεων. Οι μαθητές εξετάζονται στην ίδια εξεταστέα ύλη και στα ίδια θέματα με τους υπόλοιπους μαθητές που φοιτούν στη Γ ́ τάξη Γενικού Λυκείου το συγκεκριμένο σχολικό έτος. Ο βαθμός της εξέτασης αυτής είναι ο γραπτός βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Ο μέσος όρος της προφορικής και της γραπτής εξέτασης είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

Η προφορική εξέταση προηγείται της γραπτής. Τα θέματα της προφορικής εξέτασης είναι διαφορετικά από εκείνα της γραπτής εξέτασης.

ε) Για τα μαθήματα της Ομάδας Β ́ οι εξετάσεις είναι προφορικές και διεξάγονται σύμφωνα με πρόγραμμα που καταρτίζεται από το σχολείο. Η προφορική εξέταση διενεργείται από τριμελή επιτροπή, η οποία συγκροτείται από τον Διευθυντή του σχολείου. Στην επιτροπή συμμετέχουν ο Διευθυντής ή ο Υποδιευθυντής ως πρόεδρος και δύο (2) καθηγητές της ίδιας ειδικότητας ή που έχουν σε ανάθεση το αντίστοιχο μάθημα.

Ο μέσος όρος των βαθμών των δύο (2) καθηγητών είναι ο ετήσιος βαθμός του μαθητή στο εξεταζόμενο μάθημα.

18. Τι θα ισχύσει στις Πανελλαδικές του 2020 για Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία

Δημοσιεύθηκε στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης  η νέα  απόφαση που υπέγραψε η υφυπουργός  Παιδείας Σ. Ζαχαράκη ,  σχετικά με το τι θα ισχύσει στις Πανελλαδικές του 2020 για  τη Νεοελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία.

19. Ο αριθμός εισακτέων θα αλλάξει

Αν υλοποιηθούν  οι  εξαγγελίες του υφυπουργού παιδείας Β. Διγαλάκη ότι στη διαμόρφωση του αριθμού εισακτέων ανά τμήμα , θα ληφθούν υπόψιν οι εισηγήσεις των Πανεπιστημίων , σίγουρα θα έχουμε μείωση του αριθμού εισακτέων. Κι αυτό διότι όλα τα πανεπιστημιακά τμήματα κάθε χρόνο εισηγούνται σημαντικά μικρότερο αριθμό εισακτέων από αυτόν που τελικά αποφασίζει το υπουργείο Παιδείας.

20. Τι θα ισχύσει για τους αποφοίτους των Εσπερινών ΓΕΛ;

Οι απόφοιτοι εσπερινού ΓΕ.Λ. εισάγονται, κατά το αμέσως επόμενο ακαδημαϊκό έτος από το σχολικό έτος αποφοίτησης, σε ποσοστό θέσεων επιπλέον του αριθμού εισακτέων, το οποίο ορίζεται με απόφαση του εκάστοτε υπουργού Παιδείας.

21. Πότε θα καθιερωθεί η βάση εισαγωγής

Ανεξάρτητα από το πότε θα θεσμοθετηθεί η βάση εισαγωγής, πάντως δεν θα αφορά τους φετινούς μαθητές της Γ Λυκείου.

22.Τι ισχύει για τις Επαναληπτικές Πανελλαδικές Εξετάσεις μαθημάτων

Το Σεπτέμβριο εκάστου σχολικού έτους διενεργούνται επαναληπτικές εξετάσεις για την εισαγωγή σε σχολές ή Τμήματα ή εισαγωγικές κατευθύνσεις της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, στις οποίες έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν οι υποψήφιοι Γενικού (ημερήσιου ή εσπερινού) και Επαγγελματικού (ημερήσιου ή εσπερινού) Λυκείου, εφόσον, είτε εξαιτίας σοβαρού λόγου υγείας, είτε λόγω ψυχικής οδύνης συνεπεία θανάτου συγγενούς α ́ βαθμού εξ αίματος σε ευθεία γραμμή ή β ́ βαθμού εξ αίματος σε πλάγια γραμμή, ο οποίος επήλθε εντός του μήνα που προηγείται του μήνα έναρξης των εξετάσεων και μέχρι τη λήξη αυτών, δεν έλαβαν μέρος ή διέκοψαν την εξέτασή τους σε ένα ή περισσότερα μαθήματα κατά τη διάρκεια της τακτικής εξεταστικής περιόδου.

Στις επαναληπτικές εξετάσεις οι υποψήφιοι εξετάζονται υποχρεωτικά στο σύνολο των μαθημάτων στα οποία έχουν ήδη δηλώσει συμμετοχή με την αίτηση-δήλωση που υπέβαλαν τον Μάρτιο (Ομάδας Προσανατολισμού, Γενικής Παιδείας, Ειδικά Μαθήματα, Μουσικά Μαθήματα (Μουσική Αντίληψη και Γνώση, Μουσική Εκτέλεση και Ερμηνεία) Μαθήματα Ειδικότητας, πρακτικές δοκιμασίες) και όχι μόνο σε όποιο απουσίασαν.

Με την υποβολή της δήλωσης συμμετοχής στις επαναληπτικές εξετάσεις, η συμμετοχή του υποψηφίου στις εξετάσεις της τακτικής εξεταστικής περιόδου ακυρώνεται, όπως και η βαθμολογία και η επίδοσή του σε μαθήματα και πρακτικές δοκιμασίες, στα οποία έχει ήδη εξεταστεί, και ο υποψήφιος λογίζεται ως μη εξετασθείς.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
42 σχόλια σε 6 ημέρες στη διαβούλευση του υπ. Παιδείας για το Σχέδιο Νόμου για την τριτοβάθμια εκπαίδευση
 

Σαράντα δύο  σχόλια-μέσα σε τέσσερις ημέρες (σ.σ. ξεκίνησε 4 Δεκεμβρίου και ολοκληρώνεται στις 18 του μήνα) -δημοσιεύθηκαν μέχρι σήμερα  Τρίτη, στις 8:40 μ.μ., στη δημόσια διαβούλευση του υπουργείου Παιδείας, επί του Σχεδίου Νόμου «Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΕΘ.Α.Α.Ε.), Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις».

Από τα 44 άρθρα του Σχεδίου Νόμου σχολιάστηκαν τα 14 , εκ των οποίων τα 7 από ένα σχόλιο.

Από τα 34 σχόλια:

Τα  πεντε σχόλια έγινα στο Άρθρο 01 – Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης

Δύο  σχόλια στο Άρθρο 02 – Αποστολή της ΕΘ.Α.Α.Ε.

Δύο  σχόλια στο Άρθρο 03 – Ανώτατο Συμβούλιο της ΕΘ.Α.Α.Ε.

Ένα σχόλιο στο Άρθρο 07 – Αρμοδιότητες Ανώτατου Συμβουλίου

Ένα σχόλιο στο Άρθρο 10 – Κριτήρια αξιολόγησης και πιστοποίησης

Δύο σχόλια στο Άρθρο 16 – Κατανομή της δημόσιας χρηματοδότησης στα Α.Ε.Ι.

Τρία  σχόλια στο Άρθρο 18 – Επιστημονική και διοικητική υπηρεσία, και

Ένα σχόλιο στο Άρθρο 21 – Λοιπές διατάξεις

Ένα  σχόλιο στο Άρθρο 24 – Προϋπολογισμός

Ένα σχόλιο στο Άρθρο 28 – Δημόσιες συμβάσεις

Ένα σχόλιο στο Άρθρο 38 – Τροποποίηση του άρθρου 21 παρ. 4 του ν. 4335/2015

Ένα  σχόλιο στο Άρθρο 32 – Θέσπιση-δικαιούχοι συμμετοχής

Τα δεκα τρία  στο Άρθρο 40, που αφορά την  αναστολή εκπαιδευτικής λειτουργίας νέων Τμημάτων Α.Ε.Ι.

Οκτώ  σχόλια στο Άρθρο 41 – Απαλοιφή του θρησκεύματος και της ιθαγένειας από τα αποδεικτικά απόλυσης και τα πιστοποιητικά σπουδών

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΔΕΘΕΊΤΕ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
58 εκ. για τα συγγράμματα
 Τη δέσμευση πίστωσης ύψους πενήντα οκτώ εκατομμυρίων ευρώ (58.000.000,00€), σε βάρος της πίστωσης του προϋπολογισμού εξόδων του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων,  για την κάλυψη της δαπάνης από τη διανομή των διδακτικών συγγραμμάτων στα Πανεπιστήμια της χώρας, οικονομικού έτους 2019, υπέγραψε η υπουργός Παιδείας Ν. Κεραμέως.
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Υπ. Παιδείας: 7 εκ. ευρώ σε Πανεπιστήμια και ΑΣΠΑΙΤΕ
 
Αναλυτικός πίνακας με την κατανομή της χρηματοδότησης ανά Ίδρυμα

Υπεγράφη σήμερα από την Υπουργό Παιδείας και Θρησκευμάτων, κα Νίκη Κεραμέως, η απόφαση με την οποία κατανέμεται το ποσό των 7 εκατομμυρίων ευρώ στα Πανεπιστήμια και στην ΑΣΠΑΙΤΕ, βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων.

Όπως δήλωσε η Υπουργός:

"Κάνουμε τις εξαγγελίες μας πράξη και εισάγουμε ήδη αντικειμενικά κριτήρια στην κατανομή της χρηματοδότησης σε τριτοβάθμια ιδρύματα της χώρας, διορθώνοντας στρεβλώσεις και πρακτικές του παρελθόντος. Ζητήσαμε από τις διοικήσεις των ιδρυμάτων αναλυτικά, ενημερωμένα στοιχεία για τον αριθμό των φοιτητών, τα οποία δεν υπήρχαν καταγεγραμμένα. Βάσει του αριθμού των ενεργών προπτυχιακών φοιτητών, των μεταπτυχιακών φοιτητών και των υποψήφιων διδακτόρων έγινε η κατανομή στα Πανεπιστημιακά Ιδρύματα της χώρας και στην ΑΣΠΑΙΤΕ πρόσθετης έκτακτης χρηματοδότησης 7 εκατομμυρίων ευρώ."

Ακολουθεί ο πίνακας με την κατανομή της χρηματοδότησης:

Α/Α

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΑ ΙΔΡΥΜΑΤΑ & Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.

ΠΟΣΑ ΣΕ ΕΥΡΩ

1

ΕΘΝΙΚΟ & ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

910.458,97

2

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

744.795,62

3

ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ

224.417,47

4

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

172.449,96

5

ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΚΑΛΩΝ ΤΕΧΝΩΝ

22.806,76

6

ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ

157.430,21

7

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

182.372,99

8

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ

500.423,92

9

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

231.542,05

10

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ

211.750,05

11

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ

510.063,06

12

ΔΗΜΟΚΡΙΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΡΑΚΗΣ

305.856,68

13

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ

70.380,56

14

ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

118.103,07

15

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ

204.233,42

16

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ

565.139,97

17

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

330.191,10

18

ΓΕΩΠΟΝΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ

115.169,42

19

ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

158.836,20

20

ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

491.460,74

21

ΠΑΝEΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΕΙΡΑΙΩΣ

213.967,19

22

ΧΑΡΟΚΟΠΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ

43.328,79

23

ΔΙΕΘΝΕΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

475.751,52

24

ΑΝΩΤΑΤΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ & ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.)

39.070,28

 

ΣΥΝΟΛΟ

7.000.000,00


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
Σχολές - Τμήματα
Μηνιαίο φοιτητικό επίδομα από το ΙΚΥ - Πότε κλείνουν οι αιτήσεις
 
ΙΚΥ: Ποιοι φοιτητές μπορούν να πάρουν μηνιαίο φοιτητικό επίδομα. Μέχρι πότε οι ηλεκτρονικές αιτήσεις.

Το ΙΚΥ ενημερώνει τους ενδιαφερόμενους ότι ξεκίνησε η διαδικασία υποβολής αιτήσεων στο πλαίσιο της Πράξης «Πρόγραμμα Οικονομικής Ενίσχυσης Επιμελών φοιτητών/τριων που ανήκουν σε Ευπαθείς Κοινωνικές Ομάδες (φοιτητικό επίδομα ΕΚΟ)»- ακαδ. έτος 2018/19.

Οι ενδιαφερόμενοι, αφού μελετήσουν προσεκτικά την σχετική «Πρόσκληση υποβολής αιτήσεων» , καλούνται να υποβάλλουν αίτηση υποψηφιότητας στην διαδικτυακή εφαρμογή του ΥΠAΙΘ (https://iky-ypotrofies.it.minedu.gov.gr), το αργότερο έως και τις 20 Δεκεμβρίου 2019 και ώρα 15.00.

Όλες οι σχετικές πληροφορίες και λεπτομέρειες του Προγράμματος παρέχονται στον ιστοχώρο του ΙΚΥ https://www.iky.gr/el/upotrofies-gr/proptixiako-gr/ypotrofies-eko/eko-2018-2019 .

Σημειώνεται, ότι για την υλοποίηση του Προγράμματος απαιτήθηκε η συνεργασία της υπηρεσίας Πληροφοριακών συστημάτων του Υπουργείου Παιδείας προκειμένου να τεθεί σε λειτουργία η διαδικτυακή εφαρμογή του Υ.ΠΑΙ.Θ για την ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων στο πλαίσιο της εν λόγω Πράξης.

Συνημμένα αρχεία:


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
Εντυπωσιακά ευρήματα από ρωμαϊκό ναυάγιο στην Κεφαλονιά - 6.000 αρχαίοι αμφορείς
 
Εντυπωσιακό ναυάγιο από την εποχή του Ιησού στο Φισκάρδο

Τα αποτελέσματα της έρευνάς τους για ένα ρωμαϊκό ναυάγιο που χρονολογείται από την εποχή του Ιησού Χριστού και εντοπίστηκε στο Φισκάρδο της Κεφαλονιάς δημοσίευσαν δέκα Έλληνες επιστήμονες στο Journal of Archaeological Science.

Το επίμαχο ναυάγιο του πλοίου μήκους 33 μέτρων θα μπορούσε να προσφέρει νέες πληροφορίες για τις ναυτικές διαδρομές που ακολουθούσαν οι Ρωμαίοι έμποροι στη Μεσόγειο.

Το ναυάγιο εντοπίστηκε με τη χρήση σόναρ και περιλαμβάνει χιλίαδες αμφορείς και άλλα κεραμικά σκεύη για τη μεταφορά τροφίμων και κρασιού.

Σύμφωνα με τους Έλληνες ερευνητές το ναυάγιο χρονολογείται μεταξή 1 π.Χ. και 1 μ. Χ.

ΑμφορείςΤο φορτίο του, μάλιστα, είναι ορατό στον βυθό του Φισκάρδου και βρίσκεται σε καλή κατάσταση.

«Είναι μισοθαμμένο στην άμμο οπότε πιστεύουμε ότι αν προχωρήσουμε σε εκσκαφή στο μέλλον θα βρούμε και ένα τμήμα ή και ολόκληρο το ξύλινο κουφάρι του πλοίου» δηλώνει ο επικεφαλής της έρευνας Γιώργος Φερεντίνος από το Πανεπιστήμιο Πατρών.

Το ναυάγιο στο Φισκάρδο είναι ένα από τα τέσσερα μεγαλύτερα που έχουν εντοπιστεί στην Μεσόγειο και το μεγαλύτερο που έχει εντοπιστεί στην ανατολική Μεσόγειο.

Αμφορείς

Τα ευρήματα δίχνουν ότι το Φισκάρδο αποτελούσε «ένα σημαντικό λιμάνι της εποχής» σημειώνεται στην έρευνα που δημοσιεύθηκε.

Για την ώρα δεν έχει αποφασιστεί αν το ναυάγιο θα ανυψωθεί από το βυθό της θάλασσας αλλά, αν αυτό γίνει, η εκτίμηση είναι ότι θα αποκαλύψει περισσότερα στοιχεία για την προέλευσή του.

Αμφορείς

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 11 Δεκεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Β. Διγαλάκης: Νέο θεσμικό πλαίσιο για τις μετεγγραφές από την επόμενη ακαδημαϊκή χρονιά
 
Την πρόθεση της ηγεσίας του υπουργείου Παιδείας να αναμορφωθεί νέο θεσμικό πλαίσιο για τις μετεγγραφές των φοιτητών «μέσω του διαλόγου με την ακαδημαϊκή κοινότητα και τους εμπλεκόμενους κοινωνικούς φορείς» γνωστοποίησε ο υφυπουργός Βασίλης Διγαλάκης

Απαντώντας σε ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή ο βουλευτής της ΝΔ Γιώργος Στύλιος σχετικά με τις μετεγγραφές των ΑΕΙ, ο υφυπουργός Παιδείας προανήγγειλε πως στόχος είναι ο νέος νόμος να ισχύσει από το επόμενο ακαδημαϊκό έτος. 

Όπως αναφέρει «η βασική λογική είναι να προκύψει ένα νέο πλαίσιο πιο δίκαιο και αντικειμενικό σε σχέση με το υφιστάμενο πλαίσιο της απερχόμενης πολιτικής ηγεσίας του Υ.ΠΑΙ.Θ., το οποίο να λαμβάνει υπόψη και ακαδημαϊκά κριτήρια και να διασφαλίζει το επίπεδο των παρεχόμενων σπουδών χωρίς να προκαλείται υπερκορεσμός στα Πανεπιστήμια του κέντρου και, συγχρόνως, να αποψιλώνονται τα περιφερειακά ιδρύματα».

Στην απάντησή του ο υφυπουργός Παιδείας σημείωσε τα εξής:

- Στο πλαίσιο των μετεγγραφών των φοιτητών Α.Ε.Ι., το υπουργείο Παιδείας μοριοδοτεί τους φοιτητές των Α.Ε.Ι. για οικονομικά κριτήρια -με εισόδημα έως 9.000 € κατά κεφαλήν (από 3-6 μόρια)- καθώς και για κοινωνικά κριτήρια, όπως η πολυτεκνία / τριτεκνία, τέκνα άγαμης μητέρας, καθώς και σοβαρές ασθένειες του ίδιου του αιτούντα τη μετεγγραφή ή μελών της οικογενείας του κ.α. Ο έλεγχος του εισοδήματος διενεργείται από την Α.Α.Δ.Ε. μέσω των δηλωθέντων ΑΦΜ.

- Επιπρόσθετα, δίνεται η δυνατότητα υποβολής αίτησης για μετεγγραφή στους προπτυχιακούς φοιτητές των Α.Ε.Ι. και Α.Ε.Α. οι οποίοι έχουν αδελφούς φοιτητές σε Α.Ε.Ι., Α.Ε.Α., Σχολή Καλών Τεχνών, καθώς και αδελφούς σπουδαστές Ανώτατων Στρατιωτικών Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων (Α.Σ.Ε.Ι.), της Στρατιωτικής Σχολής Αξιωματικών Σωμάτων (Σ.Σ.Α.Σ.) ή Ανώτερων Στρατιωτικών Σχολών Υπαξιωματικών (Α.Σ.Σ.Υ.), εφόσον σπουδάζουν σε διαφορετική Περιφερειακή Ενότητα, τόσο μεταξύ τους, όσο και από την Περιφερειακή Ενότητα στην οποία οι γονείς τους διαμένουν μόνιμα ή έχουν πλήρη κυριότητα ή επικαρπία κατοικίας και εφόσον το κατά κεφαλήν εισόδημα του δικαιούχουφοιτητή, εάν διαθέτει ίδιο εισόδημα, και των μελών της οικογένειάς του, για το προηγούμενο φορολογικό έτος (2018), δεν υπερβαίνουν αυτοτελώς και τα δύο το ποσό των δωδεκάμισι χιλιάδων (12.500) ευρώ.

- Επιπλέον, σε περίπτωση απόλυτης οικονομικής δυσχέρειας, με κατά κεφαλήν εισόδημα έως 5.000 ευρώ, μπορούν να αιτηθούν μετεγγραφής και φοιτητές των οποίων ο αδελφός φοιτά και διαμένει στην Περιφερειακή Ενότητα στην οποία οι γονείς του διαμένουν μόνιμα ή έχουν πλήρη κυριότητα ή επικαρπία κατοικίας. Οι φοιτητές της ανωτέρω περίπτωσης μετεγγράφονται χωρίς να εξετάζονται περαιτέρω κριτήρια και εκτός της ποσόστωσης 15%

- Επίσης ορίζεται και η υποβολή αιτήσεων κατ’ εξαίρεση μετεγγραφών από τους φοιτητές των Α.Ε.Ι. για εξαιρετικά σοβαρούς λόγους που δεν αναφέρονται ήδη στις προαναφερόμενες διατάξεις. Οι αιτήσεις αυτές εξετάζονται από την Επιτροπή κατ’ εξαίρεση μετεγγραφών

Διευκρίνισε επίσης:

Ότι δεν είναι δυνατή η μετεγγραφή των εγγεγραμμένων φοιτητών σε Τμήματα των (καταργηθέντων) Τ.Ε.Ι., σε άλλα Τμήματα Τ.Ε.Ι., των οποίων η ακαδημαϊκή λειτουργία συνεχίζεται μέχρι την αποφοίτηση των ήδη εγγεγραμμένων φοιτητών, αλλά ούτε και σε Τμήματα Πανεπιστημίων διότι οι ως άνω φοιτητές συνεχίζουν και ολοκληρώνουν το πρόγραμμα σπουδών του Τμήματος Τ.Ε.Ι. εισαγωγής τους-του οποίου η ακαδημαϊκή λειτουργία συνεχίζεται μεταβατικά - και μόνο αφού εξεταστούν επιτυχώς στα απαιτούμενα για τη λήψη πτυχίου υποχρεωτικά και μαθήματα επιλογής του πρώτου κύκλου σπουδών του Τμήματος Τ.Ε.Ι. εισαγωγής τους έχουν τη δυνατότητα να λάβουν πτυχίο πανεπιστημιακής εκπαίδευσης.

Δείτε αναλυτικά την απάντηση του υφυπουργού Παιδείας


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 5 από 11880 (118799 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11878
11879
11880
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Ειδική αγωγή-πανεπιστήμιο Λευκωσίας
Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019 - 23:51
Σχόλια (1)

Κλοπή φοιτητικής ταυτότητας
Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019 - 18:15
Σχόλια (1)

Επιδομα ικυ
Κυριακή, 15 Δεκεμβρίου 2019 - 11:24
Σχόλια (4)

ΑΠΘ
Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019 - 22:04
Σχόλια (2)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Πασο
Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019 - 21:36
Σχόλια (1)

Απορια πανελλαδικων
Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019 - 21:18
Σχόλια (1)

ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019 - 16:59
Σχόλια (12)

ΚΑΤ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019 - 16:59
Σχόλια (0)

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ!!!!
Σάββατο, 14 Δεκεμβρίου 2019 - 13:27
Σχόλια (1)

ΑΛΛΑΓΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ
Παρασκευή, 13 Δεκεμβρίου 2019 - 21:01
Σχόλια (2)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012
Πότε απολύεται ένας μαθητής από το λύκειο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2615 ημέρες
Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012
Τι γίνεται με τις επιδείξεις γραπτών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2615 ημέρες
Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012
Μαθήματα σε λυόμενα σιην Ξάνθη
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2615 ημέρες
Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012
Δωρεές σε ιδρύματα και σχολεία
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2615 ημέρες
Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012
1.440 vέες θέσεις εργασίας στα ΤΕΙ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2615 ημέρες
Τετάρτη, 17 Οκτωβρίου 2012
Δάσκαλοι... στο σερφάρισμα από το Δημοτικό τα Ελληνόπουλα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2616 ημέρες
Σελίδα 4195 από 4344 (26063 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4194
4195
4196
4197
4342
4343
4344
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης