Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
LAGIOS
Πέμπτη, 16 Ιανουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Καλή μέρα
 Καλή μέρα
Σας προσφέρουμε ιδιωτικά, εμπορικά και προσωπικά δάνεια με ελάχιστα επιτόκια χαμηλότερα από 2% εντός περιόδου διάρκειας αποπληρωμής 1-20 ετών και μπορείτε να δανειστείτε μεταξύ 1.000 και 25.000.000,00 ευρώ, ενδιαφέρουσα ευγενικά μας στείλτε μήνυμα στο:
lagiosdimitris@yahoo.gr

lagiosdimitris@yahoo.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα
Διγαλάκης στη Βουλή: «Η χρηματοδότηση των πανεπιστημίων περνά σε μια νέα φάση»
 
"Δεν θα εξαρτάται από τις αποφάσεις του εκάστοτε υπουργού, αλλά θα γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια, γνωστά εκ των προτέρων σε όλους, τα οποία θα εκπονεί μια Ανεξάρτητη Αρχή"

Ο υφυπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Βασίλης Διγαλάκης, τοποθετήθηκε στην αρμόδια Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής για το υπό συζήτηση νομοσχέδιο, την Τρίτη 14 Ιανουαρίου.

Εκτενής ήταν η αναφορά του στην κοπιώδη προσπάθεια που καταβάλει, από την πρώτη στιγμή, το υπουργείο, προκειμένου να αντιμετωπίσει τα ζητήματα που προέκυψαν από τις συγχωνεύσεις και την αναδιάταξη του ακαδημαϊκού χάρτη που κληροδότησε η προηγούμενη πολιτική ηγεσία και παρέθεσε παραδείγματα ενδεικτικά της προχειρότητας, με την οποία δρομολογήθηκαν αυτές οι αλλαγές.

Η απουσία οποιουδήποτε προγραμματισμού στην κατάρτιση του ακαδημαϊκού χάρτη διαφαίνεται, όπως ανέφερε ο υφυπουργός, αν εστιάσουμε στην περίπτωση του κλάδου των μηχανικών: “το 2017 υπήρχαν 46 τμήματα μηχανικών σε 9 πανεπιστήμια, ενώ το 2019 έχουμε 68, συν 3 σε αναστολή, 71 τμήματα σε 13 πανεπιστήμια. Ο συνολικός αριθμός εισακτέων μηχανικών ήταν το 2017 6.174  και το 2019 φτάνει τους 11.000 τη στιγμή που έχουν φύγει από τη χώρα μας 500.000 άνθρωποι, πολλοί από αυτούς μηχανικοί”.

Ο κ. Διγαλάκης εξήγησε ότι, σε αντίθεση με τις πρακτικές της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας, οι μεταρρυθμίσεις που προωθούνται για την ανώτατη εκπαίδευση έχουν ως άξονες τον στρατηγικό σχεδιασμό, την αναβάθμιση της ανεξάρτητης αρχής για την αξιολόγηση και την πιστοποίηση, τον εκσυγχρονισμό του θεσμικού πλαισίου και την ενίσχυση του αυτοδιοίκητου. Ο στρατηγικός σχεδιασμός, όπως σημείωσε, “δίνει το στίγμα της πολιτικής μας” και θα είναι “μακροχρόνιος, με ακαδημαϊκά, αντικειμενικά και αξιοκρατικά κριτήρια, χωρίς μικροπολιτικές ή αποσπασματικές παρεμβάσεις, με σεβασμό στις ανεξάρτητες αρχές και προσήλωση στην αξιολόγηση”.

Η θεσμοθέτηση της Εθνικής Αρχής Ανώτατης Εκπαίδευσης, της ΕΘΑΑΕ, διασφαλίζει την ορθολογική λειτουργία της ανώτατης εκπαίδευσης, εφόσον θα έχει αυξημένη  ανεξαρτησία και σε αντιδιαστολή με ό,τι ίσχυε, δεν θα ορίζει τον Πρόεδρο της Αρχής ο Υπουργό Παιδείας, αλλά θα επιλέγεται με απόφαση της αρμόδιας Επιτροπής της Βουλής, με πρόταση του Υπουργικού Συμβουλίου και εισήγηση του Υπουργού Παιδείας. Η συμβολή της ΕΘΑΑΕ θα είναι σημαντική για την αναδιάρθρωση του ακαδημαϊκού χάρτη, την κατάστρωση πολυετών προγραμματικών συμφωνιών του Υπουργείου και των πανεπιστημίων και την κατανομή του ετήσιου προϋπολογισμού επιχορήγησης των Ιδρυμάτων.

Ο υφυπουργός ανέλυσε το θέμα της χρηματοδότησης εξηγώντας πως το 80% αυτής θα δίδεται με αντικειμενικά κριτήρια, όπως ο αριθμός φοιτητών, η γεωγραφική διασπορά του Ιδρύματος και το είδος των προγραμμάτων σπουδών, ενώ το 20% βάσει αξιολόγησης με θεματικά κριτήρια που θα ορίζει εκ των προτέρων το ίδιο το πανεπιστήμιο και θα αντικατοπτρίζουν την ιδιαίτερη στόχευσή του π.χ. έρευνα, εκπαίδευση, κατάρτιση ξενόγλωσσων προγραμμάτων κ.α. “Η χρηματοδότηση των πανεπιστημίων περνά σε μια νέα φάση” ανέφερε ο κ. Διγαλάκης, εφόσον αυτή δε θα εξαρτάται από τις αποφάσεις του εκάστοτε υπουργού, αλλά “θα γίνεται με αντικειμενικά κριτήρια, γνωστά εκ των προτέρων σε όλους, τα οποία θα εκπονεί μια Ανεξάρτητη Αρχή, βάσει, όχι μικροπολιτικών αναγκών, αλλά των αναγκών της παιδείας και της κοινωνίας”.

Στο θέμα των Ειδικών Λογαριασμών Κονδυλίων Έρευνας (ΕΛΚΕ), ο κ. Διγαλάκης τόνισε ότι η έρευνα έχει ανάγκη από ευελιξία και ταχύτητα και δεν υπόκειται στην κανονικότητα και περιοδικότητα των δαπανών του δημόσιου τομέα. Το ισχύον πλαίσιο διαχείρισης των προγραμμάτων στους ΕΛΚΕ είναι ασφυκτικό και αποτελεί αιτία για διαρροή πόρων, αλλά και ελλήνων ερευνητών που καταφεύγουν στο εξωτερικό. Ο υφυπουργός παρέθεσε επίσης στοιχεία που αποδεικνύουν, ότι το διαχειριστικό κόστος ενός ειδικού λογαριασμού συγκρινόμενο με αυτό ενός δήμου 100.000 κατοίκων είναι συντριπτικά μεγαλύτερο (βλ. Πίνακα). Αναφερόμενος σε σχετική διάταξη, εξήγησε, “οι επιστημονικοί υπεύθυνοι θα μπορούν να προχωρούν σε δαπάνες, εφόσον έχει προϋπολογισμό το ερευνητικό έργο και όχι εφόσον έχει χρήματα σε μια συγκεκριμένη κατηγορία δαπάνης”. Παράλληλα, προβλέπονται και μια σειρά άλλες διευκολύνσεις για τους ΕΛΚΕ, πάντα σε πλαίσιο διαφάνειας και λογοδοσίας, όπως προκαταβολές σε εμπορικές τράπεζες και όχι στην Τράπεζα της Ελλάδος και διευκόλυνση της δυνατότητας πρόσκλησης επισκεπτών από άλλες χώρες.

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Νέες οδηγίες από το ΑΣΕΠ για τις αιτήσεις διορισμών εκπαιδευτικών
 
Σημαντικές οδηγίες από τον ΑΣΕΠ σχετικά με τις αιτήσεις διορισμών

Οι διαδικασία των αιτήσεων για τους διορισμούς συνεχίζεται. Αγώνα δρόμου πραγματοποιούν οι εκπαιδευτικοί που θέλουν να δηλώσουν πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης οι οποίοι πρέπει να κάνουν την αίτηση ηλεκτρονική έως τις 3 Φεβρουαρίου ενώ ακολουθούν όσοι θέλουν να δηλώσουν για Δευτεροβάθμια.

Σήμερα ο ΑΣΕΠ δημοσιοποίησε ανακοίνωση όπου εμπεριέχει κατευθυντήριες οδηγίες σχετικά με την διαδικασία αιτήσεων.

ΔΕΙΤΕ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΤΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ

Γνωστοποιείται ότι εκκίνησε η διαδικασία υποβολής των αιτήσεων των υποψηφίων στην Προκήρυξη 1ΓΕ/2019 του ΑΣΕΠ για  τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, υποψήφιων εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας, κλάδων ΠΕ60, ΠΕ70 και ΠΕ73, και Δευτεροβάθμιας, κλάδου ΠΕ79, Γενικής Εκπαίδευσης, κατά κλάδο και ειδικότητα, καθώς και ανά μουσική ειδίκευση, κατηγορίας Π.Ε.

Οι υποψήφιοι πρέπει να συμπληρώσουν και να υποβάλουν ηλεκτρονική αίτηση συμμετοχής στο Α.Σ.Ε.Π., αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού του τόπου (Πολίτες → Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες) ακολουθώντας τις οδηγίες που παρέχονται στην Προκήρυξη (Παράρτημα Δ΄).

Σχετικά επισημαίνονται και τα ακόλουθα :

Η προθεσμία υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων συμμετοχής στη διαδικασία λήγει στις 3 Φεβρουαρίου  2020, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00.

Τα απαραίτητα, κατά περίπτωση, δικαιολογητικά με τα οποία αποδεικνύονται τα προσόντα, κριτήρια/ιδιότητες που επικαλούνται οι υποψήφιοι με την αίτηση συμμετοχής τους στη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας, για τον διορισμό τους ως μονίμων ή/και την πρόσληψή τους ως προσωρινών αναπληρωτών ή ωρομίσθιων εκπαιδευτικών, όπως ορίζονται στο ΚΕΦΑΛΑΙΟ Δ΄ της Προκήρυξης,  υποβάλλονται στις οικείες Διευθύνσεις Εκπαίδευσης μέχρι και την Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2020, σύμφωνα με τα σχετικώς οριζόμενα στην υπ’ αριθ. πρωτ. 204654/Ε1/24-12-2019 (ΑΔΑ: ΨΤΩΑ46ΜΤΛΗ-Μ4Ν) Πρόσκληση της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων.

Για την ομαλή λειτουργία του συστήματος υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων, συνιστάται στους υποψήφιους να μην περιμένουν την τελευταία ημέρα για να υποβάλλουν την ηλεκτρονική τους αίτηση καθώς τυχόν υπερφόρτωση του διαδικτύου ή σφάλμα στη σύνδεση με αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε δυσκολία ή αδυναμία υποβολής αυτής.

Το ΑΣΕΠ δεν φέρει ευθύνη για τυχόν αδυναμία υποβολής ηλεκτρονικής αίτησης που οφείλεται στους προαναφερόμενους παράγοντες.

Για γενικές διευκρινίσεις σχετικά με την Προκήρυξη και τη συμμετοχή σε αυτή (δικαιολογητικά, τίτλοι σπουδών κτλ.) οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στο Γραφείο Εξυπηρέτησης Πολιτών του ΑΣΕΠ τηλεφωνικά (2131319100, εργάσιμες ημέρες και ώρες 08:00 μέχρι 14:00) ή  μέσω email στο enimerosi@asep.gr

Για τυχόν τεχνικές διευκρινίσεις και μόνο σχετικά με τη διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων, οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων & Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΑΣΕΠ ακολουθώντας τον σύνδεσμο ή τηλεφωνικά (2131319100 – Επιλογή 4):

Τις εργάσιμες ημέρες

· Κατά τις ώρες 08:00 μέχρι 20:00

Τις αργίες

· Κατά τις ώρες 10:00 μέχρι 16:00

Σε κάθε περίπτωση, κρίνεται απαραίτητο οι υποψήφιοι να συμβουλεύονται τις Συχνές Ερωτήσεις και τα Εγχειρίδια Χρήσης (Βοήθεια → Συχνές Ερωτήσεις ή Εγχειρίδια Χρήσης) πριν την επικοινωνία τους με το ΑΣΕΠ.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Διορισμοί: Να αποσυρθεί η ρύθμιση για τους πτυχιούχους των κολεγίων ζητούν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες
 
Συνεχίστηκε σήμερα η συζήτηση επί του σχεδίου νόμου του υπουργείου Παιδείας στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής - Την απόσυρση του άρθρου για τα κολέγια ζήτησαν οι εκπαιδευτικές Ομοσπονδίες - Υπέρ της ρύθμισης ο Σύνδεσμος Ιδιωτικών Σχολείων

Την απόσυρση του άρθρου 50, το οποίο δίνει τη δυνατότητα διορισμού αποφοίτων από κολέγια στη δημόσια εκπαίδευση, ζήτησαν από την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας οι Ομοσπονδίες των δασκάλων, των καθηγητών και των ιδιωτικών εκπαιδευτικών. Η επίμαχη διάταξη έχει ενταχθεί στο σχέδιο νόμου «Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, Ειδικοί Λογαριασμοί Κονδυλίων Έρευνας Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, Ερευνητικών και Τεχνολογικών Φορέων και άλλες διατάξεις» και που συζητείται αυτές τις ημέρες στην αρμόδια επιτροπής της Βουλής.

Κατά της ρύθμισης τάχθηκαν ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και ΟΙΕΛΕ κατά τη συνεδρίαση της Επιτροπής Μορφωτικών Υποθέσεων, υποστηρίζοντας πως ο διορισμός αποφοίτων των οποίων οι τίτλοι σπουδών δεν έχουν ακαδημαϊκή αναγνώριση καταστρατηγεί το άρθρο 16, υποβαθμίζει την ποιότητα του περιεχομένου σπουδών και απαξιώνει τα ελληνικά πανεπιστήμια.

Υπενθυμίζεται ότι το υπουργείο Παιδείας επικαλείται για την εφαρμογή της ρύθμισης το ενωσιακό δίκαιο και την κείμενη νομοθεσία, όπως αυτή ορίζεται στην Οδηγία 2005/36/ΕΚ.

«Το άρθρο αυτό έχει προκαλέσει θύελλα αντιδράσεων, το ξέρετε κυρία υπουργέ» είπε απευθυνόμενος στη Νίκη Κεραμέως ο γ.γ της ΟΛΜΕ Βαγγέλης Μπουντουλούλης, προσθέτοντας πως η διάταξη αυτή αποτελεί casus beli για την εκπαιδευτική κοινότητα. Ο εκπρόσωπος της ΟΛΜΕ κατηγόρησε την υπουργό Παιδείας ότι η ρύθμιση οδηγεί στην εξίσωση των κολεγίων με τα πανεπιστήμια, παρακάμπτει την ακαδημαϊκότητα και ότι «εμπορευματοποιεί» τα πτυχία.

«Δεν δεχόμαστε την υποβάθμιση των πτυχίων των δημόσιων πανεπιστημίων» τόνισε ο Πρόεδρος της ΔΟΕ Θανάσης Κικινής, ενώ άσκησε δριμεία κριτική στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας για τα άρθρα που προστέθηκαν στο σχέδιο νόμου μετά το πέρας της δημόσιας διαβούλευσης. «Καλούμαστε εδώ να τοποθετηθούμε για άρθρα που δεν υπήρχαν στη δημόσια διαβούλευση» ανέφερε χαρακτηριστικά.

Σχολιάζοντας το άρθρο 50 για τους πτυχιούχους των κολεγίων, ο Θανάσης Κικινής υπογράμμισε πως «η Ομοσπονδία μπορεί να αντιληφθεί την ανάγκη να προσαρμοστεί η Ελλάδα στο ενωσιακό δίκαιο, αλλά γιατί υπάρχει επιλεκτική ευαισθησία στο ενωσιακό δίκαιο;» διερωτήθηκε και υπνεθύμισε πως στην ελληνική νομοθεσία δεν προστατεύονται οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί σύμφωνα με το δίκαιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, αντίθετα υπάρχουν διακρίσεις ως προς τους μισθούς, τα εργασιακά δικαιώματα…Σχετική αναφορά είχε καταθέσει στην Κομισιόν η ΔΟΕ.  
Πρότεινε επίσης να αποσυρθεί η ρύθμιση και να δημιουργηθεί μια ευρεία επιτροπή όλου του εκπαιδευτικού και πολιτικού φάσματος ώστε η Ελλάδα και να εναρμονιστεί με την Ε.Ε. αλλά ταυτόχρονα να προστατευθεί ο πυρήνας της δημόσιας εκπαίδευσης.

Για ρύθμιση που ανοίγει τον ασκό του Αιόλου μίλησε ο υπεύθυνος εκπαιδευτικών θεμάτων της ΟΙΕΛΕ, Στράτος Γεωργούδης, επισημαίνοντας ότι με αυτόν τον τρόπο καταστρατηγείται το άρθρο 16. Ο εκπρόσωπος της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών υπενθύμισε πως η έκρηξη της παραβατικότητας και της ανομίας στο χώρο της ιδιωτικής εκπαίδευσης έχει οδηγήσει σε πλαστούς/ παράνομους τίτλους σπουδών, σε βαθμοθηρία, αλλοίωση πανελλαδικών εξετάσεων – κι άλλες υποθέσεις που κατά καιρούς έχουν δει το φως της δημοσιότητας, και προειδοποίησε πως η ψήφιση μιας τέτοιας διάταξης δεν αποκλείεται να δημιουργήσει «ψευδοπτυχιούχους» εις βάρος των παιδιών που μόχθησαν στις πανελλαδικές εξετάσεις και φοίτησαν στα ελληνικά πανεπιστήμια.

Θετικός στην επίμαχη ρύθμιση εμφανίστηκε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων. Ο Χαράλαμπος Κυραϊλίδης σημείωσε ότι το σχέδιο νόμου βρίσκεται προς τη σωστή κατεύθυνση, χαρακτηρίζοντας «υποκριτικό» το σημερινό καθεστώς αναγνώρισης της ακαδημαϊκής ισοτιμίας.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Παρασκευή, 17 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (0)

Σε όλα τα ανεπτυγμένα κράτη συνυπάρχουν ιδιωτικά και δημόσια πανεπιστήμια. Τα καλύτερα πανεπιστήμια του κόσμου είναι ιδιωτικά!!! Η Ελλάδα γιατί να αποτελεί εξαίρεση; Όπως υπάρχει και η ιδιωτική υγεία ως επιλογή και κάποιος μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε ιδιώτη ιατρό και νοσοκομείο, έτσι πρέπει να υπάρχουν και ιδιωτικά κολλέγια. Ποιο είναι το μειονέκτημά τους;

Βέβαια πρέπει να ισχύουν κάποιες προδιαγραφές αυστηρές για να ιδρύονται και να λειτουργούν, όπως: υψηλό ακαδημαϊκό επίπεδο καθηγητών, εξετάσεις, αριθμός μαθημάτων, υποδομές κλπ. Μπορεί να χρησιμοποιηθούν σαν οδηγοί υψηλού επιπέδου κολλέγια όπως το Αμερικανικό Κολλέγιο της Ελλάδας, το Deree College που βρίσκεται  στην Αθήνα. Αυτό παρέχει υψηλού επιπέδου κατάρτιση, οι καθηγητές που εργάζονται σε αυτό διαθέτουν πανεπιστημιακούς τίτλους υψηλού επιπέδου  καθώς και εμπειρία, οι σχολές του είναι πλήρως επκαιροποιημένες, καλύπτουν ένα ευρύ φάσμα ειδικοτήτων, η βιβλιοθήκη του είναι μέσα στις πέντε καλύτερες της χώρας, υπάρχει πρόνοια για όλους τους φοιτητές, δίνονται υποτροφίες, οι εγκαταστάσεις του παρέχουν ευκαιρίες μοναδικές για άθληση και ψυχαγωγία, τα μαθήματα γίνονται στα αγγλικά, υπάρχει σύμβουλος και ψυχολόγος και γενικά αποτελεί πρότυπο πανεπιστημίου για την Ελλάδα και όχι μόνο. Αυτές τις προδιαγραφές να τηρούν και τα άλλα ιδιωτικά πανεπιστήμια και έτσι η παιδεία και τα πτυχία που θα αποκτούν οι φοιτητές θα έχουν υψηλή αξία. 

Η Ελλάδα έχει μείνει πολύ πίσω στον εκσυγχρονισμό και στην παιδεία. Είναι καιρός να πάει μπροστά ξεπερνώντας τις αγκυλώσεις του παρελθόντος. Και όσο πιο γρήγορα εναρμονιστούμε με τον υπόλοιπο σύγχρονο κόσμο τόσο το καλύτερο για εμάς και τα παιδιά μας. 

Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Διορισμοί Ειδικής Αγωγής ΕΕΠ - ΕΒΠ: Προσωρινοί Πίνακες (Ονόματα)
 
Αναλυτικά οι πίνακες για τις προκηρύξεις 4ΕΑ/2019 και 5ΕΑ/2019

Εκδόθηκαν οι προσωρινοί αξιολογικοί πίνακες κατάταξης και απορριπτέων των Προκηρύξεων:

4ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 18/21-5-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας κατά κλάδο και ειδικότητα υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΤΕ κλάδων ΤΕ01, ΤΕ02, ΤΕ16 με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή

και

5ΕΑ/2019 του ΑΣΕΠ (ΦΕΚ 19/21-5-2019 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ) για τη διαδικασία κατάταξης με σειρά προτεραιότητας κατά κλάδο και ειδικότητα υποψηφίων εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ) κατηγορίας ΔΕ κλάδων ΔΕ01, ΔΕ02 με εξειδίκευση στην Ειδική Αγωγή,

για την πλήρωση των κενών θέσεων εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ), καθώς και για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της πρωτοβάθμιας και της δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.

Επισημαίνεται ότι, σύμφωνα με την υπ’ αριθ. 62/2004 απόφαση της Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, οι απορριπτέοι υποψήφιοι εμφανίζονται με το δωδεκαψήφιο γραμμωτό κώδικα οπτικής αναγνώσεως (barcode).

Ενστάσεις κατά των ανωτέρω προσωρινών πινάκων υποβάλλονται στο ΑΣΕΠ από 16 Ιανουαρίου 2020, ημέρα Πέμπτη έως και την 27η Ιανουαρίου 2020, ημέρα Δευτέρα και ώρα 14:00, αποκλειστικά μέσω του διαδικτυακού τόπου του, ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτες → Ηλεκτρονικές Υπηρεσίες → Είσοδος Μέλους → Επιλογή → ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ.

Για την ένσταση απαιτείται και παράβολο είκοσι ευρώ (20€), άλλως η ένσταση δεν εξετάζεται. Ο ενδιαφερόμενος υποβάλει το παράβολο το οποίο έχει προμηθευτεί ηλεκτρονικά μέσω της εφαρμογής ηλεκτρονικού παραβόλου (e-Παράβολο) επιλέγοντας Φορέας Δημοσίου Ανώτατο Συμβούλιο Επιλογής Προσωπικού (ΑΣΕΠ) από τον διαδικτυακό τόπο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (www.gsis.gr). Προς διευκόλυνση των υποψηφίων έχει δημιουργηθεί στον διαδικτυακό τόπο του ΑΣΕΠ σχετικός σύνδεσμος (βλ. λογότυπο με την ονομασία «ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΑΒΟΛΟ») ο οποίος οδηγεί στον ανωτέρω διαδικτυακό τόπο της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων (www.gsis.gr). Ο υποψήφιος πρέπει να αναγράψει τον αριθμό του παραβόλου στην ένσταση και να καταβάλει το αντίτιμο του ηλεκτρονικού παραβόλου μέχρι τη λήξη προθεσμίας υποβολής των ενστάσεων.

Έχει αναρτηθεί Εγχειρίδιο με αναλυτικές οδηγίες χρήσης για τη συμπλήρωση και την υποβολή της ένστασης (Βοήθεια → Εγχειρίδια Χρήσης → Ηλεκτρονική Ένσταση).

Για τυχόν τεχνικές διευκρινίσεις και μόνο σχετικά με τη διαδικασία συμπλήρωσης και υποβολής των ηλεκτρονικών ενστάσεων, οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στη Διεύθυνση Διαχείρισης Δεδομένων & Ηλεκτρονικών Υπηρεσιών του ΑΣΕΠ ακολουθώντας τον σύνδεσμο ή τηλεφωνικά (2131319100 – Επιλογή 4), τις εργάσιμες ημέρες και κατά τις ώρες 08:00 μέχρι 14:00.

Αξιολογικοί πίνακες κατάταξης 4ΕΑ/2019

Αξιολογικοί πίνακες κατάταξης 5ΕΑ/2019


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Μαρια
Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα
Κατατακτηριες Ιατρικής Πατρών (υπόψιν και. Κουτρουμπελη)
 Καλησπέρα σας, είμαι κάτοχος δύο πτυχίων Βιολογικού και Φαρμακευτικής Πατρών . Εάν αποφάσιζα να δώσω για Ιατρική, ο μόνος τρόπος εισαγωγής μου είναι μέσω κατατακτηρίων ? γιατι σαν κατοχος δυο πτυχίων ήθελα να ρωτήσω εαν υπάρχει αλλος τροπος.
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 Εκτος απο πανελληνιες ναι ειναι ο μονος τροπος. Παντως ως πτυχιουχος βιολογιας και φαρμακευτικης λογικα δεν εχεις να φοβηθεις πολλα απο τη βιολογια 1 και τη βιοχημεια 1 στις οποιες θα διαγωνιστεις στις κατατακτηριες. Το πολυ να σε ξενισει η ιατρικη φυσικη.
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 Δυστυχως ειναι και ο μοναδικος καλη μου ..δεν πα να εχεις και 22 πτυχια..
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Διευκρινίσεις επί των ισχυρισμών για δυνατότητα πρόσληψης «αποφοίτων Κολλεγίων» στη δημόσια Εκπαίδευση.

 Διευκρινίσεις επί των ισχυρισμών για δυνατότητα πρόσληψης «αποφοίτων Κολλεγίων» στη δημόσια Εκπαίδευση.

Σχετικά με τους ισχυρισμούς περί  «δυνατότητας αποφοίτων Κολλεγίων να προσληφθούν στο Δημόσιο ως εκπαιδευτικοί» που περιλαμβάνεται στη νομοθετική πρωτοβουλία του Υπουργείου Παιδείας & Θρησκευμάτων και σε απάντηση δημοσιευμάτων διευκρινίζονται τα εξής:

Η νομοθετική ρύθμιση αποδεικνύει το σεβασμό της χώρας  στο  δίκαιο της Ε.Ε. ως προς την αναγνώριση επαγγελματικών προσόντων και επαγγελματικής ισοδυναμίας του προσωπικού της Πρωτοβάθμιας και της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

Το Υπουργείο  υποβάλλει το σχέδιο νόμου για να αποτραπεί το ενδεχόμενο παραπομπής της Ελλάδας στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο.

Η προηγούμενη κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ με το νόμο 4589/2019 είχε προχωρήσει στην κατάργηση της δυνατότητας συμμετοχής υποψηφίων, κατόχων αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων (Οδηγία 2005/36/ΕΚ) και της επαγγελματικής ισοδυναμίας του τίτλου σπουδών (Τροποποίηση ΠΔ), πλαισίου που ίσχυε έως και το 2019, για τον διορισμό ή πρόσληψη ως εκπαιδευτικών μέσω των διαδικασιών του ΑΣΕΠ.

Τα ως άνω προκάλεσαν την αντίδραση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής η οποία και επικαλείται τη Συνθήκη Λειτουργίας της Ε.Ε. και είχαν ως αποτέλεσμα την διατύπωση αιτιολογημένης γνώμης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Επισημαίνεται ότι δικαίωμα συμμετοχής, για πρόσληψη ή διορισμό ως εκπαιδευτικοί, έχουν κάτοχοι τίτλου σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης αναγνωρισμένων πανεπιστημίων του εξωτερικού ανεξάρτητα από τον τόπο φοίτησης.

Γενικά, η είσοδος στον εκπαιδευτικό κλάδο, μετά και την προτεινόμενη τροποποίηση, θα προβλέπεται για:

  • 1. Αποφοίτους ΑΕΙ της ημεδαπής
  • 2. Αποφοίτους εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων της αλλοδαπής εφόσον έχουν αναγνώριση ακαδημαϊκής ισοτιμίας και αντιστοιχίας από τον Δ.Ο.Α.Τ.Α.Π.
  • 3. Κατόχους αναγνώρισης επαγγελματικών προσόντων βάσει της Οδηγίας 2005/36/ΕΚ
  • 4. Κατόχους αναγνώρισης επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλου σπουδών τριτοβάθμιας εκπαίδευσης με συναφή τίτλο σπουδών για κλάδο εκπαιδευτικού.

Η χώρα μας οφείλει να σέβεται και σέβεται ως κράτος-μέλος της Ε.Ε. το Ενωσιακό Δίκαιο και την κείμενη νομοθεσία όπως αυτή ορίζεται στην σχετική Οδηγία που διασφαλίζει για όλους ευκαιρίες για εργασία χωρίς αποκλεισμούς.

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
ψυχολογια
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Υλη για αποφοιτους
 Καλησπερα κε Κουτρουμπελη.Είμαι αποφοιτος παλαιου ετους και θελω να δωσω πανελληνιες για ψυχολογια.Ποια μαθηματα θα δωσω ; Εγω οταν εδωσα εδωσα με το παλιο συστημα των 6 μαθηματων.Επισης ποτε πρεπει να δηλωσω οτι δινω;Ευχαριστω.
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (0)
Είναι ανάλογα πιο ετος θα δώσεις κ τι θα ισχύει τότε.Για τις πανελλήνιες του 2020 ισχύουν δύο συστήματα το παλιό (2019) κ το καινούργιο (2020).Αν κρίνω ότι είσαι θεωρητική μιας κ θες ψυχολογία με το καινούργιο δίνεις έκθεση-κειμενα, ιστορία, αρχαία και κοινωνιολογία κ με αυξημένη ύλη σε σύγκριση με άλλες χρονιές. Ωστόσο μπορείς να δώσεις κ με το παλιό με το οποίο δίνεις έκθεση, ιστορία, αρχαία και λατινικά (η βιολογία γενικής αν θες να ανοίξεις το 3ο πεδίο).Η δήλωση συμμετοχής για πανελλήνιες γίνεται συνήθως Μάρτιο για λίγες μέρες όπου θα δηλώσεις κ με πιο σύστημα εξετάζεσαι.Δεν γνωρίζω αν θα δώσεις το 2020 η αργότερα αλλά από όσο ξέρω τιποτα δεν είναι σίγουρο για το 2021 τι συστήματα θα υπάρχουν δηλαδή κτλ.
Υποβλήθηκε πριν από 8 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
???
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Αποτελεσματα ΙΚΥ-ΕΚΟ 2018-2019

 Καλησπερα σε ολους.

 Εχω κανει αιτηση για το ΙΚΥ-ΕΚΟ για το 2018-2019 και σε προσφατη επικοινωνια μου με το ΙΚΥ μου ειπαν οτι αφου εκλεισαν οι αιτησεις την παρασκευη , οτι εχει αναρτηθει καπου ενας πινακας με τα αποτελεσματα..

 Μου ειπαν οτι ειναι στην σελιδα του ΙΚΥ , αλλα εχω ψαξει παντου και δεν βρισκω καπου..

Εχετε βρει εσεις κατι τετοιο ή δεν εχει βγει ακομα ? Και αν ναι που ειναι ?

 

Ευχαριστω πολυ εκ των προτερων..


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (0)
δεν εχει αναρτηθει τιποτα 
Υποβλήθηκε πριν από 10 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Γιάννης
Τρίτη, 14 Ιανουαρίου 2020
Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
10% Απο λιμενικο
Απο σωμα ασφαλειας γινεται να κανεις 10% για αλλο σώμα;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 15 Ιανουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 Αδερφέ μπορείς ναι..αν επιτρέπεται γιατί θες να φύγεις δε σου άρεσε;γτ θα δηλώσω φέτος
Υποβλήθηκε πριν από 9 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 5 από 11901 (119010 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11899
11900
11901
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Από φιλοσοφική Ιωαννίνων στη ψυχολογία
Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020 - 15:44
Σχόλια (1)

Από φιλοσοφική Ιωαννίνων στη ψυχολογία
Παρασκευή, 24 Ιανουαρίου 2020 - 15:44
Σχόλια (0)


Στεγαστικό 18-19
Πέμπτη, 23 Ιανουαρίου 2020 - 15:13
Σχόλια (0)

κατ εξαιρεση αποτελεσματα
Τετάρτη, 22 Ιανουαρίου 2020 - 19:00
Σχόλια (6)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

10%
Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2020 - 20:19
Σχόλια (1)

Κατ' εξαίρεση,αποτέλεσμα..
Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2020 - 15:22
Σχόλια (0)

ΕΡΩΤΗΣΗΗΗΗ
Τρίτη, 21 Ιανουαρίου 2020 - 14:15
Σχόλια (2)

Κατ' εξαίρεση
Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2020 - 17:31
Σχόλια (3)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΒΟΗΘΕΙΑ
Δευτέρα, 20 Ιανουαρίου 2020 - 16:44
Σχόλια (1)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012
"Δεν θα ενταχθεί στο ΤΑΙΠΕΔ η ακίνητη περιουσία των πανεπιστημίων"
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2650 ημέρες
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012
Πρόγραμμα αντιμετώπισης της παιδικής παχυσαρκίας με την στήριξη της ΟΠΑΠ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2650 ημέρες
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012
Έλληνας ο γητευτής των μικροφυσαλίδων στο πανεπιστήμιο Εδιμβούργου
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2650 ημέρες
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012
Καθηγητής απείλησε αλλοδαπούς μαθητές άτι θα φέρει τη Χρυσή Αυγή
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2650 ημέρες
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012
Παιδιά και σωστή διατροφή στο Ίδρυμα Μιχάλης Κακογιάννης
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2650 ημέρες
Δευτέρα, 22 Οκτωβρίου 2012
Μάζεψαν τρόφιμα για το Κοινωνικό Παντοπωλείο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2650 ημέρες
Σελίδα 4196 από 4360 (26156 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4195
4196
4197
4198
4358
4359
4360
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης