Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Μαργαριτα
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020
Σχολές - Τμήματα
SOS.ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΙΙ

Καλησπερα σε ολους.Θα ηθελα να με βοηθησετε σε κατι οποιος γνωριζει.Το 2018 εδωσα πανελλαδικες και περασα στο τμημα Ιστοριας και Αρχαιολογιας στην Καλαματα αλλα δεν ειχα καθολου την οικονομικη δυνατοτητα να παω.Δεν μπορεσα να παω να παρακολουθησω ουτε ενα μαθημα.Επειδη ομως ειχα τα μορια για να παρω μετεγγραφη για το τμημα της Αθηνας,περασα στην Αθηνα με την 2η προσπαθεια που εκανα για μετεγγραφη(την πρωτη δεν με δεχτηκαν).

Θεωρητικα τωρα θα μπω στο 3ο ετος,αλλα οπως μου ειπαν και στην γραμματεια στο ΕΚΠΑ που πηγα και ρωτησα θα πρεπει να ξεκινησω απο το 1ο ετος μιας και δεν εχω παρακολουθησει καθολου και δεν εχω δωσει ουτε ενα μαθημα.

Οι ερωτησεις μου λοιπον ειναι οι εξης για οποιον γνωριζει :

1)Οσον αφορα τα συγγραματα απο τον Ευδοξο οταν ξεκινησει η περιοδος των δηλωσεων, αν και εγω ειμαι 3ο ετος,αμα δηλωσω τα βιβλια για τα μαθηματα του 1ου εξαμηνου που πρεπει να δωσω,θα μου τα δωσουν ή θα μου πουν απο τη στιγμη που εισαι 3ο ετος δεν μπορεις να παρεις τα βιβλια του πρωτου ετους

 

2)Οσον αφορα τα μαθηματα του πρωτου εξαμηνου,αυτα μπορω να τα δηλωσω να τα δωσω τον Ιανουαριο ή επειδη ειμαι απο μετεγγραφη και θεωρουνται χρωστουμενα σε εμενα πρεπει αναγκαστικα να τα δωσω τον Σεπτεμβρη ??

Ευχαριστω πολυ! 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (1)

  Συνηθως ο ευδοξος ειναι καλοβολος και δεν αρνειται, Αρκει να σου βγαλει στην οθονη την λιστα βιβλιων 1ου εξαμηνου.

Τα μαθημτα του πρωτου εξαμηνου σαφως και θα τα δωσεις τον ερχομενο ιανουαριο-φεβρουαριο  . Πιθανων να ειναι δηλωμενα ηδη ,το κανουν πολλες γραμματειες για διεκολυνση των πρωτοετων , για να γλυτωνουν ερωτησεις και για να ενημερωνουν το φοιτητολογιο με την ησυχια τους.  .

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (1)
Υπαρχει περιπτωση,απο τη στιγμη που θα δηλωσω στο my-studies τα μαθηματα του α'εξαμηνου να μη μου βγαλει τα βιβλια στο συστημα ο ευδοξος ωστε να μπορεσω να τα παρω?
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (1)

 

Ο ευδοξος δεν ξερει τι μαθηματα δηλωσες , Ξερει χρονικα τι εξαμηνο εισαι ,οπως ξερει αν εχεις παρει βιβλια  1ου εξαμηνου που σιγουρα τα δικαιουσε

Η γραμματεια της σχολης  τσεκαρει εκ των υστερων με την βοηθεια του ευδοξου αν πηρες παραπανω βιβλια απ οτι δικαιουσε με βαση τα δηλωθεντα μαθηματα ( τα προαιρετικα).  Και σου λεει φερτα πισω να τα βαλω στην βιβλιοθηκη.

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   [Κλείσιμο]
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (1)
 Οχι,το αντιθετο μαλιστα,στον λογαριασμο μου στον Ευδοξο που μπηκα γραφει διπλα ''Εχετε παραλαβει συνολικα 0 συγγραμματα''
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020

Σχόλια (0)

 

Αυτο λεω , ξερει τι εχεις παρει , δηλαδη τιποτα, και οτι δεν εχεις παρει για το 1ο. 

Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020
Άρθρα
Παν/μιο Ιωαννίνων: Παράτασης υποβολής αίτησης και δικαιολογητικών Στέγασης 2020-2021

 Παρατείνεται έως την Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2020, η υποβολή  ηλεκτρονικών αιτήσεων και δικαιολογητικών για την παροχή στέγασης στις Φοιτητικές Κατοικίες του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων για το ακαδημαϊκό έτος 2020-2021. Η παράταση αφορά στους φοιτητές που εισήχθησαν τα προηγούμενα ακαδημαϊκά έτη. Σύνδεσμος ηλεκτρονικής υποβολής:

 
https://stegasi.merimna.uoi.gr

Οι αιτήσεις και τα δικαιολογητικά στέγασης υποβάλλονται μόνο ηλεκτρονικά. Η εφαρμογή δεν απαιτεί κωδικό σύνδεσης, παρά μόνο δήλωση των στοιχείων σας και το email στο οποίο θα λάβετε την επιβεβαίωση της υποβολής της αίτησής σας. Περισσότερες πληροφορίες για την διαδικασία υποβολής θα βρείτε στην ιστοσελίδα της εφαρμογής στις Οδηγίες Χρήσης  και στις Συχνές Ερωτήσεις. Στην ίδια ιστοσελίδα στην επιλογή Νομοθεσία μπορείτε να διαβάσετε τον Εσωτερικό Κανονισμό Λειτουργίας Φοιτητικών Κατοικιών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Ο/Η κάθε φοιτητής/τρια μπορεί να υποβάλει μόνο μία αίτηση (ανανέωσης)  για την πόλη όπου σπουδάζει.  

Με την αριθμ 1611/21-7-2020 απόφαση του Πρυτανικού Συμβουλίου:

οι επιλεγέντες δικαιούχοι στέγασης φοιτητές του ακαδ. έτος 2019-2020 (α΄ φορά) παραμένουν στις Φοιτητικές Κατοικίες και για το επόμενο ακαδ. έτος 2020-2021, μετά από αίτησή τους για ανανέωση στέγασης.

Οι επιλεγέντες δικαιούχοι στέγασης φοιτητές του ακαδ. έτους 2018-2019 ειδικά και κατ΄ εξαίρεση και λόγω των ειδικών συνθηκών και των περιοριστικών μέτρων, που ελήφθησαν για τον περιορισμό της εξάπλωσης του COIVID-19, δύνανται, εφόσον πληρούν τις προϋποθέσεις του Κανονισμού Λειτουργίας των Φοιτητικών Κατοικιών, να καταθέσουν αίτηση ανανέωσης στέγασης για το επόμενο ακαδ. έτος 2020-2021.

Οι φοιτητές παλαιότερων ετών που επιθυμούν να διαμείνουν στις Φοιτητικές Κατοικίες του Παν/μιου Ιωαννίνων  υποβάλλουν ηλεκτρονικά αίτηση στέγασης μαζί με τα απαιτούμενα δικαιολογητικά που έχουν ως εξής:

  1. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης από την αρμόδια δημοτική ή κοινοτική αρχή.Το πιστοποιητικό να έχει τουλάχιστον τρίμηνη ισχύ από την ημέρα κατάθεσης.
  2. Φωτοτυπία Αστυνομικής Ταυτότητας. 
  3. Μία πρόσφατη έγχρωμη μικρή φωτογραφία τύπου ταυτότητας. 
  4. Αντίγραφο της πρόσφατης δήλωσης φορολογίας εισοδήματος (Ε1): 
Των γονέων ή του γονέα που έχει την επιμέλεια. Σε περίπτωση διάστασης, η επιμέλεια των παιδιών θα πρέπει να αποδεικνύεται με δικαστική απόφαση, συνοδευόμενη και από υπεύθυνη δήλωση για καταβολή ή όχι διατροφής τόσο στον/στην σύζυγο όσο και στα παιδιά. Σε αντίθετη περίπτωση, υποβάλλονται υποχρεωτικά φορολογικές δηλώσεις και των δύο γονέων.

Του ίδιου του ενδιαφερόμενου εφόσον δεν περιλαμβάνεται στον πίνακα προσώπων που συνοικούν και βαρύνουν τον φορολογούμενο γονέα. Την εικόνα αποδοχών της πρόσφατης δήλωσης φορολογίας εισοδήματος.

       5. Την τελευταία Πράξη Διοικητικού Προσδιορισμού Φόρου των γονέων (Εκκαθαριστικό), του ιδίου του ενδιαφερόμενου             και των λοιπών εξαρτώμενων τέκνων εφόσον υποβάλλουν φορολογική δήλωση.

       6. Αντίγραφο τελευταίας βεβαίωσης δηλωθείσας περιουσιακής κατάστασης (Ε9) των γονέων, του ιδίου του           ενδιαφερόμενου και των λοιπών εξαρτώμενων τέκνων (εφόσον υποβάλλουν Ε9).

       7. Έγγραφα που να αποδεικνύουν την ύπαρξη ειδικών λόγων που επικαλείται κάποιος (πολυτεκνία, αδελφός φοιτητής σε ανώτατο Ίδρυμα της ημεδαπής, απώλεια γονέα, ανεργία γονέα, γονείς σε διάσταση, σοβαροί λόγοι υγείας του ίδιου του ενδιαφερόμενου ή μελών της οικογένειας, άλλοι έκτακτοι λόγοι που βαρύνουν οικονομικά την οικογένεια, πρόοδος στις σπουδές).

8. Στην περίπτωση επίκλησης λόγων υγείας θα προσκομίζεται σχετική βεβαίωση από το ΚΕ.Π.Α. (Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας, πρώην πρωτοβάθμια δημόσια υγειονομική επιτροπή) όπου θα τεκμηριώνονται οι λόγοι αυτοί και θα κρίνεται η σοβαρότητά τους.

9. Προκειμένου για αλλοδαπό φοιτητή, θα πρέπει να υποβληθεί το Διαβατήριό του, άδεια παραμονής και βεβαίωση Οικονομικής Υπηρεσίας (Εφορίας) από τον τόπο καταγωγής του (επίσημα μεταφρασμένη στην ελληνική γλώσσα).

 

Τέλος, θα γίνεται αυτεπάγγελτη αναζήτηση της βεβαίωση σπουδών από τις Γραμματείας του Τμήματος του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στο οποίο είναι εγγεγραμμένοι οι φοιτητές.

Πηγή: Foititikanea.gr








Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020
Σχολές - Τμήματα
Οι φοιτητές του ΑΠΘ υποδέχονται τους πρωτοετείς συναδέλφους τους στο Πανεπιστήμιο

Την ιδιαίτερα πετυχημένη δράση υποδοχής των πρωτοετών φοιτητριών/φοιτητών του «Ξεκίνα ακαδημαϊκά και εθελοντικά» συνεχίζει για δεύτερη χρονιά το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Καθημερινά, από τις 21 Σεπτεμβρίου 2020 έως τις 2 Οκτωβρίου 2020 και ώρες 10 π.μ. έως 2 μ.μ., σε κατάλληλα διαμορφωμένα «κιόσκια» εθελοντές φοιτητές/φοιτήτριες του ΑΠΘ μεγαλύτερων ετών περιμένουν να υποδεχτούν τους/τις πρωτοετείς και να τους/τις ενημερώσουν για θέματα που τους/τις αφορούν στην πρώτη τους επίσκεψη στο Πανεπιστήμιο. Να τους/τις δώσουν, ακόμη, τον «Συνοπτικό Οδηγό Επιβίωσης» (δείτε τον εδώ), με οδηγίες για τη λειτουργία του Πανεπιστημίου για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού, καθώς και να απαντήσουν στις απορίες που μπορεί να υπάρχουν στα πρώτα τους βήματα στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο.

Τα κιόσκια υποδοχής με τους εθελοντές φοιτητές και τις εθελόντριες φοιτήτριες βρίσκονται σε τέσσερα κεντρικά σημεία της Πανεπιστημιούπολης και συγκεκριμένα δίπλα από την Αίθουσα Τελετών (Εγνατία), μπροστά από το κτίριο της Παλαιάς Φιλοσοφικής Σχολής (Εθνικής Αμύνης), στην κάτω Φοιτητική Λέσχη (Εγνατία) και μπροστά από το κτίριο Εδρών της Πολυτεχνικής Σχολής (Εγνατία).

Η δράση υποδοχής των πρωτοετών υλοποιείται από την Πρυτανεία του ΑΠΘ, σε συνεργασία με το Τμήμα Σπουδών και το Γραφείο Συντονισμού Εθελοντών και Φοιτητικών Δράσεων, και υποστηρίζεται οικονομικά από την Πανεπιστημιακή Φοιτητική Λέσχη και την Εταιρία Αξιοποίησης και Διαχείρισης Περιουσίας του ΑΠΘ.

Πηγή: Foititikanea.gr







Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Κρούσματα κορονοϊού σε σχολεία στα Ιωάννινα: Καμία ενέργεια απολύμανσης και ιχνηλάτησης καταγγέλλουν οι εκπαιδευτικοί
 Σε τρίωρη στάση προχώρησαν οι εκπαιδευτικοί καθώς, όπως καταγγέλλουν, οι υπεύθυνοι αρνούνται να προχωρήσουν στις απαιτούμενες ενέργειες απολύμανσης και ιχνηλάτησης!
 

To Δ.Σ της ΕΛΜΕ-Ι πληροφορήθηκε την ύπαρξη κρουσμάτων κορωνοϊού σε σχολείο της περιοχής τους αλλά και την άρνηση των υπευθύνων να προχωρήσουν στις απαιτούμενες ενέργειες απολύμανσης και ιχνηλάτησης!

Για αυτό το λόγο προκήρυξε τρίωρη στάση εργασίας 8:00 με 11:00 π.μ. για σήμερα 24/9/2020 απαιτώντας να παρθούν όλα τα υγειονομικά μέτρα για την ασφάλεια των εκπαιδευτικών των μαθητών και των οικογενειών τους.

Ειδικότερα, απαιτεί την άμεση απολύμανση όλων των χώρων του σχολείου, τη διενέργεια δωρεάν διαγνωστικών μοριακών τεστ για την ανίχνευση του COVID 19 στους μαθητές, τους εκπαιδευτικούς και στην υπάλληλο καθαριότητας του  σχολείου, την άμεση εύρεση των επαφών των κρουσμάτων.
Πηγη: alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020
Επαγγέλματα και Προοπτικές   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα υποψηφίων στο Μητρώο Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
 Οι Προσωρινοί πίνακες Ένταξης και μη Ένταξης υποψηφίων στο Μητρώο ΣΔΕ, 1ο Στάδιο, της υπ’ αριθμ. 660/5/36677/07-08-2020 Πρόσκλησης, αναρτήθηκαν σήμερα από το ΙΝΕΔΙΒΙΜ όπως αυτοί διαμορφώθηκαν μετά την αντιπαραβολή (διοικητική επαλήθευση) των προαπαιτούμενων δικαιολογητικών των παραγράφων Β.1, Β.2 και Β.3 της ως άνω Πρόσκλησης.
 

Οι υποψήφιοι έχουν το δικαίωμα υποβολής ένστασης κατά των προσωρινών πινάκων Ένταξης και μη Ένταξης στο Μητρώο ΣΔΕ σε αποκλειστική προθεσμία πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την επομένη της ανάρτησης τους στην ιστοσελίδα του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ., ήτοι από την Πέμπτη 24/09/2020 και ώρα 10.00 π.μ. έως και την Πέμπτη 01/10/2020 και ώρα 10.00 π.μ.

Οι ενστάσεις κατά των προσωρινών πινάκων ένταξης και μη ένταξης υποψηφίων στο Μητρώο ΣΔΕ αφορούν αποκλειστικά ένσταση επί των προαπαιτούμενων δικαιολογητικών των παραγράφων Β.1, Β.2 και Β.3 της ως άνω Πρόσκλησης.

Η ένσταση των υποψηφίων υποβάλλεται σε ηλεκτρονική μορφή σύμφωνα με όσα ορίζονται στη σχετική Πρόσκληση, κάνοντας χρήση των κωδικών που χρησιμοποίησαν για την υποβολή της αίτησης ένταξής τους στο Μητρώο ΣΔΕ και θα διατίθεται από την ιστοσελίδα του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ. (www.inedivim.gr), στη διεύθυνση https://mitrwosde.inedivim.gr

Οι ενστάσεις θα πρέπει να συνοδεύονται από ηλεκτρονικό παράβολο των 20 € και να είναι επί ποινή απαραδέκτου συγκεκριμένες.

Το παράβολο θα πρέπει να συνοδεύεται από αποδεικτικό εξόφλησής του.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020
Διάφορα Θέματα
Η Μάθηση στη Νέα Κανονικότητα

Η πανδημία του COVID-19 είναι μια ανατροπή της καθημερινότητάς μας «βγαλμένη από τα βιβλία»: Αγγίζει όλες τις χώρες, όλες τις οικονομίες, όλους τους κλάδους, όλους μας ταυτόχρονα και (σχεδόν) με τον ίδιο τρόπο. Ξεκίνησε αναπάντεχα και απροσδόκητα, εξελίχθηκε με απίστευτα γρήγορους ρυθμούς, επεκτάθηκε ταχύτατα μεταξύ των χωρών, διογκώθηκε με εκθετικούς ρυθμούς και ανέτρεψε τα πάντα! Και διαπιστώσαμε αστραπιαία ότι το σήμερα είναι πολύ διαφορετικό από το χθες, και ότι το αύριο πολύ πιθανόν να μη μοιάζει με το σήμερα. Όσο για το μεθαύριο… κανείς δεν ξέρει! Και το μεθαύριο μπορεί να είναι σε μερικούς μόνο μήνες.

Ταυτόχρονα, η πανδημία του COVID-19 έφερε την «απόσταση» σε πολλές πτυχές της ζωής μας και επιτάχυνε δραματικά την ψηφιοποίηση των δραστηριοτήτων μας και τον ψηφιακό μετασχηματισμό του κράτους, καθώς και των οργανισμών και των εταιρειών. Μάθαμε να εργαζόμαστε εξ αποστάσεως, να προμηθευόμαστε προϊόντα διαδικτυακά, να σπουδάζουμε εξ αποστάσεως, να ζούμε με «κοινωνική απόσταση». Και αυτό είναι μόνο η αρχή. Μέχρι χθες, πολλές από τις αλλαγές στην τεχνολογία έμοιαζαν με σενάρια επιστημονικής φαντασίας, ωστόσο σήμερα αυτές ορίζουν την πραγματικότητα! Αυτόνομα αυτοκίνητα, βοηθοί-ρομπότ, ψηφιακές τραπεζικές συναλλαγές, προσωποποιημένες και εξ αποστάσεως υπηρεσίες υγείας, αποτελούν κάποιες πτυχές της νέας πραγματικότητας. Η ψηφιοποίηση ουσιαστικά ανατρέπει ταχύτατα κοινωνικούς κανόνες και πρότυπα και μεταμορφώνει την καθημερινότητά μας. Και η πανδημία του COVID-19 επιταχύνει την ψηφιοποίηση ακόμα περισσότερο.  

Ζούμε λοιπόν σε μία μη γραμμική εποχή, με το παρόν να είναι δραματικά διαφορετικό από το παρελθόν και φυσικά από το μέλλον. Επειδή ο τρόπος που ζούμε και εργαζόμαστε δεν θα είναι ποτέ πια ο ίδιος, οι δεξιότητες που χρειαζόμαστε πλέον είναι εντελώς διαφορετικές, καθώς τα επιχειρηματικά μοντέλα όχι απλά εξελίσσονται και αναπτύσσονται, αλλά ανατρέπονται με απρόβλεπτο τρόπο. Ο ψηφιακός μετασχηματισμός γίνεται η νέα «κανονικότητα» και οι αλλαγές είναι πλέον εκθετικές και μη συνεχείς (και άρα ανατρεπτικές). Καθιερωμένες κοινωνικές νόρμες και συνήθειες ανατρέπονται και συνειδητοποιούμε πολύ γρήγορα πως οι δεξιότητές μας είναι πεπερασμένες και απαξιώνονται εξίσου γρήγορα.

Ταυτόχρονα, αποδεικνύεται ότι η αποτελεσματική διαχείριση της ανατροπής που επιφέρει η πανδημία του COVID-19 εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη συνεργασία του συνόλου της κοινωνίας, όπου οι νοοτροπίες και η κουλτούρα μας φαίνεται να είναι πιο σημαντικές από τις όποιες πεπερασμένες δεξιότητές μας.

Η απάντησή μας στη νέα πραγματικότητα: η μάθηση και ο τρόπος που αντιλαμβανόμαστε τη μάθηση! Όλοι μας χρειαζόμαστε εκείνες τις  ικανότητες και τις δεξιότητες που θα μας επιτρέψουν να μαθαίνουμε κάτι σε μία περίσταση και να μπορούμε να το εφαρμόσουμε σε τελείως διαφορετικές περιστάσεις. Η νοοτροπία αυτή συνεπάγεται τη δυνατότητα να συλλέγουμε υποδείγματα από ένα πλαίσιο και να τα χρησιμοποιούμε σε ένα διαφορετικό πλαίσιο, έτσι ώστε να μπορούμε με αυτό τον τρόπο να αντιληφθούμε και να ερμηνεύσουμε μία πραγματικότητα που δεν έχουμε συναντήσει στο παρελθόν. H ανταπόκρισή μας στα νέα δεδομένα συνδέεται άμεσα με την ικανότητα να μαθαίνουμε, να προσαρμοζόμαστε και να εντασσόμαστε αποτελεσματικά σε τελείως νέα περιβάλλοντα. Θα πρέπει να τολμάμε να  αμφισβητούμε τη γνώση που ήδη έχουμε, να έχουμε το κίνητρο να ψάχνουμε τη νέα γνώση, την ταπεινότητα να αναγνωρίζουμε όλα εκείνα που δεν γνωρίζουμε και, τέλος, την ευελιξία να μαθαίνουμε και να προσαρμοζόμαστε στη νέα πραγματικότητα. Ας μην ξεχνάμε ότι η αποτελεσματική διαχείριση της ανατροπής που επιφέρει η πανδημία του COVID-19 στην καθημερινότητά μας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από τη συνεργασία του συνόλου της κοινωνίας, όπου οι νοοτροπίες μας και οι δεξιότητές μας φαίνεται να είναι πιο σημαντικές από την πεπερασμένη γνώση.

Η ικανότητα λοιπόν να μαθαίνουμε συνεχώς και να προσαρμόζουμε τον εαυτό μας και τις γνώσεις μας είναι σημαντική στη ζωή μας. Η δημιουργία μίας κουλτούρας συνεχούς μάθησης είναι κομβικής σημασίας για να ανταποκρινόμαστε αποτελεσματικά στις προκλήσεις της Ψηφιακής Εποχής, διατηρώντας παράλληλα τις ανθρώπινες αξίες και αρετές και αντλώντας αξία από τον άνθρωπο.

Η μεγάλη πρόκληση της Ψηφιακής Εποχής είναι να αποκτήσουμε τη νοοτροπία για συνεχή μάθηση («δια βίου μάθηση»). Να προσεγγίζουμε τη μάθηση και τη γνώση με συστηματικό τρόπο, τόσο μέσα από την ακαδημαϊκή εκπαίδευση, όσο και από νέες και καινοτόμες μορφές και διαδικασίες μάθησης (εκπαίδευση στελεχών, κύκλοι μάθησης, ψηφιακή μάθηση κ.λπ.). Αυτή είναι πλέον η νέα κανονικότητα.

 

  

 

Πηγή: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
«Κάτω από τη μάσκα έχουμε φωνή» – Μαθητική πορεία στη Θεσσαλονίκη για τις ελλείψεις στα σχολεία
 Πορεία στο κέντρο της Θεσσαλονίκης πραγματοποίησαν μαθητές σχολείων της πόλης, στα οποία πραγματοποιούνται καταλήψεις.

Με κεντρικό σύνθημα «η μάσκα δεν είναι η μόνη προστασία, δώστε λεφτά για την παιδεία», οι μαθητές διαδήλωσαν ζητώντας αύξηση των δαπανών για την παιδεία, προσλήψεις εκπαιδευτικών για τη λειτουργία τμημάτων των 15 ατόμων, καθώς και μόνιμου προσωπικού για την καθαριότητα στα σχολεία, αλλά και κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων.

Η πορεία ξεκίνησε από το άγαλμα Βενιζέλου στην Πλατεία Δικαστηρίων και μέσω των Οδών Αγίας Σοφίας, Τσιμισκή, Αριστοτέλους, Εγνατίας, Βενιζέλου κατέληξε στο ΥΜΑΘ, όπου αντιπροσωπεία των μαθητών επέδωσε στη διευθύντρια του γραφείου του υφυπουργού Εσωτερικών (Μακεδονίας και Θράκης) Θόδωρου Καράογλου ψήφισμα με τα αιτήματα τους.

Στην κινητοποίηση συμμετείχαν και μέλη φοιτητικών συλλόγων της πόλης.

Μετά το τέλος της πορείας οι μαθητές συγκεντρώθηκαν στο Εργατικό Κέντρο Θεσσαλονίκης, για να συντονίσουν τις επόμενες δράσεις τους. Νωρίτερα μαθητές της Γ’ Λυκείου σχολείων που τελούν υπό κατάληψη -εκπρόσωποι των εκλεγμένων την προηγούμενη σχολική χρονιά 15μελων συμβουλίων, καθώς φέτος δεν έχουν αναδειχθεί ακόμη τα νέα συμβούλια- μετέβησαν στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας και ενημέρωσαν τον περιφερειακό διευθυντή Αλέξανδρο Κόπτση για τα κοινά αιτήματα των καταλήψεων, όσο και για επιμέρους ζητήματα σχολικών μονάδων σε σχέση με την καταλληλότητα αιθουσών, ολιγομελή τμήματα κατεύθυνσης, περιπτώσεις ελλείψεων σε αντισηπτικά. Ο περιφερειακός διευθυντής κατέγραψε τα ζητήματα που μπορούν να γίνουν παρεμβάσεις και κάλεσε τους μαθητές να ανοίξουν τα σχολεία και να εκλέξουν 15μελη συμβούλια, ώστε ο διάλογος να γίνει συντεταγμένα.

«Φουντώνουν» οι καταλήψεις στην Ελλάδα – 31 μόνο στο Ηράκλειο Κρήτης

Την ίδια ώρα πληθαίνουν συνεχώς τις τελευταίες ημέρες οι καταλήψεις στα γυμνάσια και τα λύκεια όλης της χώρας.

Κυριότερο αίτημα αφορά τη μείωση των αριθμών των μαθητών ανά τάξη, μέτρο που μπορεί να εξασφαλίσει περισσότερο από υγειονομικής άποψης τόσο τα παιδιά όσο και το εκπαιδευτικό προσωπικό.

Μάλιστα υπό κατάληψη βρίσκονται από το πρωί συνολικά 31 σχολεία του Ηρακλείου, με τους μαθητές να αντιδρούν στο μεγαλύτερο μέρος τους με την υποχρεωτική χρήση μάσκας, αν και υπάρχουν περιπτώσεις που μαθητές προχώρησαν σε κατάληψη λόγω προβλημάτων στην κτιριακή υποδομή του σχολείου τους ή λόγω έλλειψης εκπαιδευτικού προσωπικού, όπως το Γυμνάσιο Βαγιωνιάς.

Αναλυτικά, υπό κατάληψη βρίσκονται το 4ο, το 5ο, το 7ο, το 8ο και το 9ο Γυμνάσιο Ηρακλείου και τα Γυμνάσια Τεφελίου, Πόμπιας, Αρχάνων, Μελεσών, Καστελίου, Αγίου Μύρωνα, Αγίας Βαρβάρας και Γουβών. Επίσης, υπό κατάληψη βρίσκονται 18 Γενικά Λύκεια και ΕΠΑΛ.

Ακόμη, το 4ο, το 5ο, το 6ο, το 8ο, το 11ο και το 13ο Λύκειο Ηρακλείου, το 2ο και το 6ο ΕΠΑΛ Ηρακλείου, το ΕΠΑΛ Μοιρών και τα Γενικά Λύκεια Αγίου Μύρωνα, Γουβών, Αρχανών, Χερσονήσου, Μελεσών, Καστελίου, Επισκοπής και το Λύκειο Νέας Αλικαρνασσού. 

Πηγη: tanea.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020
Άρθρα
Βρετανία: Οι φοιτητές ίσως να μην κάνουν Χριστούγεννα σπίτι τους
Το ενδεχόμενο να μην επιστρέψουν στο σπίτι τους οι φοιτητές στα βρετανικά πανεπιστήμια για τα Χριστούγεννα κράτησε ανοικτό ο υπουργός Υγείας της χώρας Ματ Χάνκοκ. 
 
Σε συνέντευξή του στο BBC την Πέμπτη ο κ. Χάνκοκ αρνήθηκε να αποκλείσει την πιθανότητα να μείνουν μακριά από την πόλη τους οι φοιτητές που σπουδάζουν αλλού κατά τις διακοπές των Χριστουγέννων, με σκοπό να περιοριστεί η μετάδοση του κορωνοϊού, εφόσον υπάρχει εκτεταμένη διασπορά σε πανεπιστημιακά ιδρύματα.
 
«Δεν έχουμε βέβαια φτάσει στο σημείο αυτό ακόμη, αλλά δεν μπορώ να αποκλείσω τίποτε,» απάντησε ο κ. Χάνκοκ σε σχετική ερώτηση.
 
«Γενικώς δεν αποκλείουμε τίποτε, δε θέλουμε να το κάνουμε αυτό. Αυτό που έχει σημασία είναι ότι φροντίζουμε να είναι ο κόσμος ασφαλής και να κρατούμε υπό έλεγχο τον ιό,» πρόσθεσε ο υπουργός.
 
Ο ίδιος σημείωσε ότι μετά την πρόσφατη αλματώδη αύξηση των κρουσμάτων στο Λονδίνο, ο ρυθμός μετάδοσης επιπεδοποιήθηκε, όπως είπε. Υποσχέθηκε επίσης ενίσχυση του Εθνικού Συστήματος Υγείας και περαιτέρω οικονομική στήριξη των επιχειρήσεων και των εργαζομένων.
 

Πηγή: ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Διατάξεις για επιπλέον προσλήψεις εκπαιδευτικών και εκλογές υπηρεσιακών συμβουλίων χωρίς να κλείνουν τα σχολεία
 Κατατέθηκε χθες βράδυ στη Βουλή νομοσχέδιο που περιλαμβάνει δύο διατάξεις αρμοδιότητας του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων: 

Άρθρο 10: Ενισχύονται οι πιστώσεις για την πρόσληψη επιπλέον εκπαιδευτικών και ειδικού εκπαιδευτικού και ειδικού βοηθητικού προσωπικού, για την ομαλή λειτουργία εκπαιδευτικών δομών τη σχολική χρονιά 2020-2021, μέσω του συγχρηματοδοτούμενου σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων. Τα πρόσθετα κονδύλια αυτά είναι ύψους έως 118 εκ. ευρώ - επιπλέον των πρόσθετων κονδυλίων έως 200 εκ. ευρώ για προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού που προβλέφθηκαν με το Ν 4722/ΦΕΚ 177 Α’/15-9-2020. Τα κονδύλια αυτά προβλέφθηκαν για τη φετινή σχολική χρονιά, δεδομένων και των αυξημένων αναγκών λόγω του κορωνοϊού. 

Άρθρο 13: Προβλέπεται οι εκλογές για την ανάδειξη των αιρετών μελών των υπηρεσιακών συμβουλίων του εκπαιδευτικού προσωπικού και του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης να πραγματοποιούνται ημέρα Σάββατο (αντί για εργάσιμη ημέρα και ώρα), προκειμένου να μην διακόπτεται στο ελάχιστο η εκπαιδευτική λειτουργία και να μην αναστέλλεται η λειτουργία των σχολείων. Ταυτόχρονα, δίνεται η δυνατότητα για ηλεκτρονική διεξαγωγή της ψηφοφορίας.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 23 Σεπτεμβρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα
Η Απόφαση του ΕΜΠ για τα μαθήματα του Χειμερινού Εξαμήνου
Η Απόφαση του ΕΜΠ για τα μαθήματα του Χειμερινού Εξαμήνου "Η δυναμική της πανδημίας δεν επιτρέπει ασφαλείς προβλέψεις για την εκκίνηση και εξέλιξη του εκπαιδευτικού χειμερινού εξαμήνου του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021" Διδασκαλία και εργαστηριακή άσκηση σε συνδυασμό με εξ αποστάσεως εκπαίδευση είναι η κεντρική κατεύθυνση που αποφάσισε το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο για την έναρξη του νέου ακαδημαϊκού έτους. Σύμφωνα με την απόφαση της Συγκλήτου: "Το ΕΜΠ, το προηγούμενο εξάμηνο, έδωσε τον καλύτερο εαυτό του για να καλυφθούν οι υψηλές εκπαιδευτικές απαιτήσεις των σπουδών του μηχανικού με εκπαίδευση εξ αποστάσεως (ΕΑ) δεδομένων των συνθηκών, έχοντας πλήρη επίγνωση της ανωτερότητας της διδασκαλίας με φυσική παρουσία (ΦΠ). Για το λόγο αυτό βασική επιδίωξη του ΕΜΠ είναι η εκπαίδευση να γίνει σε μια κατά το δυνατόν “ζωντανή” Πολυτεχνειούπολη με ΦΠ αλλά ταυτόχρονα πρωταρχικό μέλημα είναι η προστασία της υγείας των μελών της κοινότητάς του. Την ενημερωτική σελίδα των φοιτητών του ΕΜΠ μπορείτε να την δείτε εδώ. Οι δυνατότητες εφαρμογής της θεωρητικής διδασκαλίας και εργαστηριακής άσκησης στο ΕΜΠ με ΦΠ, όπως προσδιορίζονται από την ΚΥΑ 115744/Ζ1 (ΦΕΚ 3707Β, 4/9/2020), περιορίζονται σημαντικά από τις μεγάλες ελλείψεις σε προσωπικό, πόρους και τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό των φοιτητών. Πιο συγκεκριμένα, η αριθμητική μείωση σε ποσοστό μεγαλύτερο του 35% στην τελευταία δεκαετία των μελών ΔΕΠ του ΕΜΠ υπονομεύει ούτως ή άλλως την αρτιότητα της παρεχόμενης θεωρητικής και εργαστηριακής εκπαίδευσης. Η εφαρμογή του μέτρου 1:1 στην αναπλήρωση των κενών από την αφυπηρέτηση των συναδέλφων (μελών ΔΕΠ και προσωπικού) είναι αδιαπραγμάτευτος όρος επιβίωσης για το Ίδρυμα. Η πρόσφατη “απόδοση 205 κενών θέσεων ΔΕΠ” από το Υπουργείο, και εξ αυτών 16 στο ΕΜΠ, έναντι 35 που κενώθηκαν λόγω αφυπηρέτησης το έτος 2019, είναι απόλυτα ανεπαρκής. Το σημαντικό έλλειμμα στην κάλυψη των απαραίτητων θέσεων, σε συνδυασμό με τις φετινές αφυπηρετήσεις, από 1/9/2020, 29 μελών ΔΕΠ επιδεινώνει την ήδη οριακή κατάσταση. Η Σύγκλητος του ΕΜΠ ζητά την άμεση αναπλήρωση των κενών που προέκυψαν από την αφυπηρέτηση των μελών ΔΕΠ και άλλων εργαζόμενων στο Ίδρυμα τα τελευταία χρόνια και την άμεση οικονομική ενίσχυση του Ιδρύματος για την υλοποίηση της εκπαιδευτικής δραστηριότητας σε συνθήκες πανδημίας. Η Σύγκλητος του ΕΜΠ, έχοντας πλήρη επίγνωση των ευθυνών της έναντι των φοιτητών και της ελληνικής κοινωνίας συνολικά, θα επανεκτιμήσει τα δεδομένα στην έναρξη της ακαδημαϊκής χρονιάς, ιδιαίτερα ως προς το θέμα της άμεσης αναπλήρωσης των θέσεων των καθηγητών που αφυπηρέτησαν, η οποία συνιστά εξάλλου νομική υποχρέωση της κυβέρνησης, και θα αναλάβει πρωτοβουλίες δημοσιοποίησης, αντίστοιχες με την οξύτητα των προβλημάτων. Η Σύγκλητος του ΕΜΠ ζητά επίσης την πλήρη αποσαφήνιση των υγειονομικών απαιτήσεων της εκπαιδευτικής λειτουργίας με ΦΠ (π.χ. οι ενδεδειγμένες αποστάσεις μεταξύ των φοιτητών)  και την επέκταση των μέτρων πρόληψης και σε άλλους ευαίσθητους χώρους, όπως είναι οι φοιτητικές εστίες. Θεωρεί, επίσης, αναγκαία την κάλυψη τυχόν εξετάσεων, τόσο στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων όσο και στη διαδικασία ιχνηλάτησης, από δημόσιες δαπάνες, τόσο για τους φοιτητές όσο και για τους εργαζομένους στο Ίδρυμα. Οι κατευθύνσεις του κεντρικού σχεδιασμού του ΕΜΠ για το χειμερινό εξάμηνο του ακαδημαϊκού έτους 2020-2021 είναι οι εξής: 1) Ελεγχόμενης έκτασης θεωρητική διδασκαλία και εργαστηριακή άσκηση με ΦΠ φοιτητών και διδασκόντων 2) Αποδοτική υλοποίηση της εξ αποστάσεως (ΕΑ) διδασκαλίας 3) Επιδίωξη εγκλιματισμού των νεοεισαχθέντων φοιτητών στο ΕΜΠ 4) Διασφάλιση των προϋποθέσεων ασφαλούς παραμονής και δραστηριότητας φοιτητών, διδασκόντων και λοιπού προσωπικού, συμπεριλαμβανομένης της διαμονής και σίτισης των φοιτητών, με λήψη όλων των αναγκαίων υγειονομικών μέτρων που προσδιορίζονται από την Πολιτεία αλλά και άλλων μέτρων που αφορούν σε ομαλή λειτουργία εγκαταστάσεων και υπηρεσιών.   Η ΦΠ των φοιτητών αφορά κατ’ εξοχήν στις εργαστηριακές ασκήσεις δεδομένου ότι δεν προσφέρεται ουσιαστική εναλλακτική λύση γι’ αυτές. Συνακόλουθα, απαιτούνται βάρδιες με αρκούντως αραιή συμμετοχή. Σε ό,τι αφορά στην ΚΥΑ και τη διεξαγωγή μαθημάτων με ΦΠ με αριθμό εγγεγραμμένων έως 50: προσφέρεται για εφαρμογή σε προπτυχιακά μαθήματα επιλογής ή κατεύθυνσης καθώς και σε μεταπτυχιακά μαθήματα. Η εφαρμογή της σε υποχρεωτικά μαθήματα με αριθμό εγγεγραμμένων κατά πολύ μεγαλύτερο των 50 είναι δυνατή μόνο με κατάτμηση σε τμήματα. Η εφαρμοσιμότητά της, όμως, συγκαθορίζεται από τη διαθεσιμότητα αιθουσών και διδακτικού προσωπικού και των χρονικών ορίων του ωρολογίου προγράμματος και είναι, εκ των πραγμάτων, εξαιρετικά περιορισμένη. Η καθημερινή ΦΠ των φοιτητών σε κάθε Σχολή πρέπει να είναι ασφαλώς χαμηλότερη των ορίων επικίνδυνου συγχρωτισμού, με έμφαση στην κατά το δυνατόν ενισχυμένη παρουσία των φοιτητών χαμηλοτέρων εξαμήνων και ιδιαίτερα των πρωτοετών. Ο συνδυασμός των ανωτέρω παραγόντων θα οδηγήσει σε ένα ωρολόγιο πρόγραμμα σε κάθε Σχολή του ΕΜΠ με κατάλληλο και προσαρμοζόμενο  μίγμα διδασκαλίας με ΦΠ και ΕΑ, ανάλογα με τις ιδιαιτερότητές τους, αλλά και τις εξελίξεις στο μέτωπο της πανδημίας. Με βάση τους τρέχοντες σχεδιασμούς των Σχολών του ΕΜΠ, οι οποίοι θα ολοκληρωθούν και θα εγκριθούν από τα αρμόδια όργανα πολύ σύντομα, η επί μέρους υλοποίηση των γενικών κατευθύνσεων έχει ως εξής: Στα μαθήματα που γίνονται με ΦΠ, οι διδάσκοντες οργανώνουν διαδικτυακή επικοινωνία με φοιτητές που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες για επίλυση αποριών και καθοδήγηση μελέτης. Το ψηφιακό υλικό του μαθήματος οφείλει να είναι διαθέσιμο στον ιστότοπο του μαθήματος. Η σύγχρονη ή ασύγχρονη διαδικτυακή μετάδοση της διδασκαλίας που διεξάγεται με ΦΠ γίνεται, αν συντρέχουν οι προϋποθέσεις, με πρωτοβουλία και μέριμνα της διδακτικής ομάδας του μαθήματος σε συνεργασία με τη Σχολή για την παροχή της απαραίτητης υποδομής. Τα ωρολόγια προγράμματα συντάσσονται έτσι ώστε: i) να υπάρχουν, κατά το δυνατόν, διακριτές ζώνες ΦΠ και ΕΑ διδασκαλίας, ii) να υπάρχει επαρκής χρόνος μεταξύ των ζωνών για τη μετακίνηση των φοιτητών και iii) να περιορίζεται ο συγχρωτισμός των φοιτητών στους χώρους της Σχολής. Είναι σκόπιμο το ωρολόγιο πρόγραμμα να προβλέπει κενά  χρονικά διαστήματα στα οποία μπορούν να γίνονται συναντήσεις με ΦΠ διδασκόντων-φοιτητών, για τα ΕΑ μαθήματα. Είναι αυτονόητο ότι στις περιπτώσεις διδασκόντων που αδυνατούν να διδάξουν με ΦΠ, επειδή ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, και δεν υπάρχει η δυνατότητα αντικατάστασής τους, το αντίστοιχο μάθημα θα γίνεται ΕΑ. Οι φοιτητές και το προσωπικό που συμμετέχουν σε μαθήματα/εργαστήρια με ΦΠ φορούν υποχρεωτικά μάσκα και λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας (απόσταση, χρήση αντισηπτικού κλπ). Όποιος δεν φορά μάσκα δεν επιτρέπεται να συμμετέχει με ΦΠ σε μάθημα/εργαστήριο.  Δεδομένης της κατάστασης με την εξέλιξη της πανδημίας, τα όποια περιστατικά προκύψουν θα αντιμετωπίζονται ακολουθώντας τις οδηγίες του ΕΟΔΥ. Σε αυτό το πλαίσιο, το Ίδρυμα, με τη συνδρομή και του υπάρχοντος ιατρικού προσωπικού, θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια και θα χρησιμοποιήσει όλα τα διαθέσιμα μέσα για τη διασφάλιση των προϋποθέσεων ορθής εφαρμογής των σχετικών διαδικασιών (ελέγχου, ιχνηλάτησης κλπ) που αφορούν στο προσωπικό και τους φοιτητές. Σε κάθε περίπτωση, η ροή του ωρολογίου προγράμματος θα προσαρμόζεται με τον πλέον αποδοτικό τρόπο.  Η εμπειρία του προηγούμενου εξαμήνου στο ΕΜΠ, η διεθνής εμπειρία και οι αποδεδειγμένες καλές πρακτικές είναι σημαντικά εφόδια για το ερχόμενο εξάμηνο. Η πρόκληση για την παροχή της αρτιότερης δυνατής εκπαίδευσης στους φοιτητές είναι μεγάλη και αυτό ενισχύει την ετοιμότητα, την αποφασιστικότητα και τη σύμπνοια της κοινότητας του ΕΜΠ. Αλλά οι εμπειρίες και οι προθέσεις δεν αρκούν αν δεν δρομολογηθούν το συντομότερο δυνατόν και με αποδοτικές διαδικασίες οι αναπληρώσεις των θέσεων εκπαιδευτικού προσωπικού που εκκρεμούν, για να μπορούν να αντιμετωπιστούν στη μεγαλύτερη δυνατή έκταση τόσο οι μόνιμες όσο οι έκτακτες ανάγκες στην εκπαίδευση των φοιτητών που απορρέουν από την πανδημία."

Πηγή: Foititikanea.gr












Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 8 από 12176 (121758 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
7
8
9
10
12174
12175
12176
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Πρόγραμμα διδασκαλίας
Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2020 - 21:23
Σχόλια (0)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

μορια αστυφυλακων για πολιτες
Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου 2020 - 16:37
Σχόλια (0)

Φοιτητικό στεγαστικό επίδομα
Δευτέρα, 28 Σεπτεμβρίου 2020 - 22:46
Σχόλια (4)

ΠΑΡΤΕ ΜΙΑ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ
Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020 - 20:09
Σχόλια (6)

Μαιευτικη
Παρασκευή, 25 Σεπτεμβρίου 2020 - 09:17
Σχόλια (3)

Διπαε
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 - 20:49
Σχόλια (2)

ΙΕΚ
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 - 20:21
Σχόλια (1)

4%
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 - 19:32
Σχόλια (0)

αμοιβαία μετεγγραφή
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 - 15:49
Σχόλια (1)

SOS.ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙΙΙ
Πέμπτη, 24 Σεπτεμβρίου 2020 - 13:37
Σχόλια (5)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013
Η αναζήτηση εικόνων της Google αλλάζει εμφάνιση
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2806 ημέρες
Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013
Από τον Μάρτιο η χορήγηση του επιδόματος ανεργίας στους ελεύθερους επαγγελματίες
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2806 ημέρες
Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013
Τα εντυπωσιακά στατιστικά του Instagram
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2806 ημέρες
Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013
Εξομοιώνεται το ωράριο των νηπιαγωγών με αυτό των δασκάλων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2806 ημέρες
Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013
Live Painting Party με street artists του πανευρωπαϊκού διαγωνισμού BIC® Design on Fire
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2806 ημέρες
Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013
Μωρό έπεσε από αυτοκίνητο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2806 ημέρες
Σελίδα 4196 από 4627 (27761 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4195
4196
4197
4198
4625
4626
4627
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης