Σάββατο, 29 Φεβρουαρίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Θ
Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020
Διάφορα Θέματα
Κ.ΚΟΥΤΡΟΥΜΠΕΛΗ
ΕΙΜΑΙ ΚΑΤΟΧΟΣ HIGHER NATIONAL DIPLOMA ΣΤΗΝ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ.ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΙΣΟΤΙΜΙΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 50 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΨΗΦΙΣΤΕΙ?ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 15 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)
 ποσα μαθηματα ειχε το συγκεκριμενο προγραμμα? διερωτωμαι διοτι η φιλη μου που σπουδαζει ψυχολογια στο ΕΚΠΑ εχει διδαχθει περι τα 50 μαθηματα και βεβαιως η εξεταστικη ειναι εξαιρετικα απαιτητικη και η κτηση καλων βαθμολογιων και καλου βαθμου πτυχιου ειναι ιδιαιτερα δυσκολη.
Υποβλήθηκε πριν από 15 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 ΕΛΑ ΝΤΕ. ΑΛΛΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΛΑΓΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΑ ΤΗΣ ΚΟΥΚΟΥΒΑΓΙΑΣ. ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΕΛΕΓΞΩ ΤΟΝ ΤΙΤΛΟ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΕΚΠΑ, ΑΠΘ ΚΛΠ. ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΚΟΛΛΕΓΙΩΝ.
 
ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΗ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕ ΝΟΗΜΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ 
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
δ
Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
κατ εξαιρεση νεα
μονο μια παρασκευη εκδοθηκαν καποια αποτελεσματα?τα οποια απο οσο εμαθα ειχαν μερικα αριθμο πρωτ. 1000 κατι...περυσι ποτε βγηκαν?
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 15 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (2)

ΜΟΛΙΣ ΠΗΡΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΕΤΑΣΑΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ 4/12/2019

ΘΑ ΜΑΣ ΣΚΑΣΟΥΝ 

Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)

 Πως στο λενε αυτο?

Εμενα μου λενε οτι δεν εχουν εξετασει τις 4/12 και οτι οι 3/12 θα βγουν στις επομενες μερες..

μου το λενε αυτο απο την δευτερα

και σημερα τα ιδια

καλεσα το 2103443468.. 

Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)
ΗΤΑΝ ΞΕΚΑΘΑΡΗ ΕΞΕΤΑΣΤΗΚΑΝ ΕΩΣ ΚΑΙ 4-12-2019 
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
   [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)

 To θεμα ειναι ποτε θα βγουνε..

Ειναι τοσο δυσκολο το email;

Αποτι καταλαβα επειδη στελνουν ενα συγκεκριμενο email στον καθενα καταλαβαινω οτι πρεπει να παρουν χρονο αρα η εξεταση και η αποστολη email ειναι 2 ξεχωριστα πραγματα...

Δεν καταλαβαινω γιατι να το κανουν μαζεμενα..

Καταλαβαινω ομως οτι ο 'Πρωτος γυρος' ηταν ετσι οι αριθμοι πρωτοκωλλου επειδη μαλλον ειχαν καποιον τροπο να ξεχωρισουν αυτους που είτε έκαναν λάθος ειτε δεν την δικαιοντουσαν με βαση παντα τα δικα τους κριτηρια..

Anyway αυτη η παρασκευη τους εμεινε,αλλα νομιζω οτι δεν θα βγαλουν τιποτα γιατι αρχιζει δευτερα νομιζω για ολους το δευτερο εξαμηνο και μαλλον δεν τους ενδιεφερε το πρωτο οποτε...

 

Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

    [Κλείσιμο]
Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (2)
 Δλδ συγγνώμη ρε παιδιά εγώ που λόγο προβλημάτων εκενανα την αίτηση 9/12/2019 ,θα  έρθει τον Απρίλιο ;
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

      
Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 και εγω 9/12/19 μαζι χααχαχαχ 
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
     [Κλείσιμο]
Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (1)

 Εύχομαι όχι αλλά όπως το βλέπω ναι..

Είναι κρίμα να περιμένεις μέχρι τότε το ξέρω..

Αλλα αυτοί είναι..

Να ελπίζεις να βγουν νωρίς τα αποτελέσματα τα πρώτα μας 

Γιατί δεν έχουν βγει ουσιαστικά πρώτα αποτελεσματα

Και ναι μάλλον θα είσαι στο τελος 

Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
       
Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 Πωωω δλδ πάει και το β εξαμηνο ..Τουλάχιστον να ξέραμε για να ετοιμαστούμε για πανελλήνιες.. και σαν να μην έφτανε αυτό οι πρώτες αίτησης εξετάστηκαν 15/1 και η πλατφόρμα του υπουργείου έκλεισε 10/12.. και συνεδριάζουν μια στο δεκαπενθήμερο..Με αλλά λόγια μια χρονιά πάει τζάμπα 
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Παρασκευή, 14 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 ΑΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΕΩΤΕΡΑ ΑΣ ΤΟ ΓΡΑΨΕΙ
Υποβλήθηκε πριν από 14 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
η αληθεια ειναι πως περυσι ολοι πηραν μετεγγραφη και δεν αναγκαστηκε  κανεις να κανει αιτιση για κατ εξε σαν φετος 
Υποβλήθηκε πριν από 15 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Φώτης Μ.
Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Επαγγέλματα και Προοπτικές   Διάφορα Θέματα
Αντιστοίχιση πτυχίου

 Κ. Κουτρουμπέλη καλησπέρα ,

ενδιαφέρομαι να μάθω σε ποια βαθμίδα εκπαίδευσης εντάσσεται το πτυχίο μου και τι μπορώ να κάνω για να το αναβαθμίσω. Είμαι απόφοιτος της ΜΕΣΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΚΟΡΙΝΘΟΥ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΩΝ εν έτει 1976 και αναγράφεται ο τίτλος ΠΤΥΧΙΟΝ. 

 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Φώτης Μ. 

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 16 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 ΠΤΥΧΙΟ ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΛΥΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΔΙΟΤΙ ΠΑΝΤΑ ΒΟΗΘΟΙ ΤΩΝ ΒΟΗΘΩΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ
Υποβλήθηκε πριν από 16 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

 
Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)

Ο καθ΄ ύλην αρμόδιος φορέας να σου απαντήσει έγκυρα είναι ο Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π.

Μπορείς να απευθύνεις γραπτό ερώτημα.

Υποβλήθηκε πριν από 16 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Πέμπτη, 13 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)

 Κυριε Φωτη 

Το πτυχιο σας δεν παιρνει παραπανω αναβαθμιση.

Αν θελετε πανεπιστημιακο πτυχιο μπορειτε να γραφειτε στην σχολη Διοικησης Επιχειρησεων και Οργανισμων του ΕΑΠ  

Υποβλήθηκε πριν από 16 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Διαδικτυακό bullying: Θύμα ένας στους τρεις μαθητές Γυμνασίου και Λυκείου
 
Πάνω από το 30% των παιδιών του Γυμνασίου και του Λυκείου δηλώνουν ότι έχουν υποστεί παρενόχληση και διαδικτυακό εκφοβισμό

Ωστόσο, στην πλειονότητά τους υποστηρίζουν ότι θα διστάσουν να ενημερώσουν τους γονείς τους εάν «κάτι τους συμβεί» στον κόσμο του Ιντερνετ.

Αυτή είναι η εικόνα που προκύπτει από την έρευνα ανάμεσα σε 13.000 μαθητές ηλικίας 10-17 ετών που διεξήχθη τον Νοέμβριο-Δεκέμβριο του 2019 από το Κέντρο Ασφαλούς Διαδικτύου του ΙΤΕ σε 500 σχολεία των νομών Αττικής, Θεσσαλονίκης, Έβρου, Ιωαννίνων, Ηρακλείου και Δωδεκανήσου. Τα αποτελέσματα της έρευνας παρουσιάστηκαν την Τρίτη (11/2), σε εκδήλωση για την Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου που οργανώθηκε στο υπουργείο Παιδείας και σύμφωνα με αυτά:
  • 2 στα 10 παιδιά Δημοτικού και 4 στα 10 παιδιά Γυμνασίου-Λυκείου δεν συζητούν με τους γονείς τους θέματα που άπτονται της ασφαλούς χρήσης του διαδικτύου ενώ ένα μεγάλο ποσοστό γονιών (36% στο Δημοτικό, 58% σε Γυμνάσιο-Λύκειο) συνεχίζει να μην θέτει όρια ούτε στο χρόνο που δαπανούν τα παιδιά στο Διαδίκτυο ούτε στο περιεχόμενο που επιτρέπεται να έχουν πρόσβαση. Όπως προκύπτει μάλιστα από τις απαντήσεις των παιδιών, πολλοί γονείς δεν γνωρίζουν καν τι κάνει το παιδί τους όταν βρίσκεται στο διαδίκτυο.
  • Το 30% των παιδιών Δημοτικού και το 60% των παιδιών Γυμνασίου-Λυκείου θα διστάσει ή δεν θα πει στους γονείς του αν κάτι του συμβεί και το αναστατώσει κατά τη διάρκεια ενός διαδικτυακού παιχνιδιού κυρίως επειδή θεωρούν ότι οι γονείς δεν ασχολούνται είτε επειδή φοβάται ότι θα του απαγορεύσουν να παίζει είτε επειδή θεωρεί ότι οι γονείς δεν ξέρουν πώς να το βοηθήσουν.
  • Ένα από τα θέματα στα οποία επικεντρώθηκε η έρευνα ήταν και ο βαθμός επηρεασμού των παιδιών στα όσα βλέπουν στα κοινωνικά δίκτυα. Δύο στα δέκα παιδιά ηλικίας από 13-18 ετών, ανησυχεί για τον αριθμό των like που θα λάβει στο περιεχόμενο που ανεβάζει σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο, το 19% έχει προβεί σε διαγραφή φωτογραφίας που δεν έλαβε ικανοποιητικό αριθμό like και το 28% χρησιμοποιεί συστηματικά φίλτρα στις φωτογραφίες που μοιράζεται!Το 59% των παιδιών δημοτικού και το 94% των παιδιών Γυμνασίου/Λυκείου έχει προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο ενώ η ενασχόληση με το YouTube είναι καθολική (95,5% στο δημοτικό - 97% στο Γυμνάσιο/Λύκειο). Από τα παιδιά δημοτικού που ασχολούνται με κοινωνικά δίκτυα παρά το γεγονός ότι δεν επιτρέπεται στην ηλικία τους, περίπου ένα στα τρία δεν έχει το προφίλ του ιδιωτικό.
  • 12% των παιδιών Δημοτικού και 24% των μεγαλύτερων παιδιών αποδέχεται αιτήματα φιλίας από αγνώστους ενώ ένα στα δέκα παιδιά Δημοτικού και περίπου ένα στα τρία παιδιά Γυμνασίου/Λυκείου δηλώνει ότι έχει συναντηθεί με κάποιον που γνώρισε στο διαδίκτυο.
  • Διαδικτυακή παρενόχληση μέσω κοινωνικών δικτύων έχει δεχτεί το 18% των παιδιών δημοτικού και το 33% των παιδιών Γυμνασίου/Λυκείου. Το 3% των παιδιών δημοτικού και το 5% των μεγαλύτερων παιδιών δηλώνει ότι έχει εκφοβιστεί ότι θα δημοσιοποιηθούν πολύ προσωπικές φωτογραφίες στο διαδίκτυο, ενώ το 13% των παιδιών Γυμνασίου/Λυκείου δηλώνει ότι έχει μοιραστεί πολύ προσωπικές φωτογραφίες.
  • Με διαδικτυακά παιχνίδια ασχολείται το 67% των παιδιών δημοτικού και το 61% των παιδιών Γυμνασίου/Λυκείου. Περίπου ένα στα τρία παιδιά δημοτικού και ένα στα δυο παιδιά Γυμνασίου/Λυκείου παίζει με ανθρώπους που δε γνωρίζει στην πραγματική ζωή και μάλιστα συνομιλεί μαζί τους (29% παιδιά δημοτικού, 52% παιδιά Γυμνασίου/Λυκείου).
  • Περίπου ένα στα δέκα παιδιά όλων των εκπαιδευτικών βαθμίδων δηλώνει εθισμένο στο Online gaming και ότι διασκεδάζει περισσότερο όταν παίζει παρά όταν περνά χρόνο με τους φίλους του.
  • Το 11% των παιδιών δημοτικού και το 21% των παιδιών Γυμνασίου/Λυκείου αργεί να κοιμηθεί το βράδυ εξαιτίας της ενασχόλησής του με διαδικτυακά παιχνίδια.
  • Το 42% των παιδιών στο Δημοτικό και το 31% των μεγαλύτερων παιδιών δε γνωρίζει πώς να προστατεύει τις συσκευές του από ιούς ή κακόβουλο λογισμικό. Το 48% των παιδιών ηλικίας 10-12 ετών και το 32% των μεγαλύτερων παιδιών δε γνωρίζει τα υπάρχοντα εργαλεία που μπορούν να χρησιμοποιήσουν στην περίπτωση που κάτι ή κάποιος τα αναστατώσει διαδικτυακά.

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 16 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
γεια σας, 
Είμαι ένα άτομο εταιρική διευθυντής και μέτοχος της τράπεζας προγραμματιστής και διευθυντής της εταιρείας κάνω δάνεια σε οποιονδήποτε που χρειάζονται και θα προσφέρουν επίσης υποθήκη και αυτόματη έπιπλα damerez εσάς που θέλετε μια δραστηριότητα ή με τα έργα ή για κατασκευή ενός αγαθού ή μιας πίστωσης είναι μια ευκαιρία για τους εισάγετε επειδή είμαι πολύ ανοιχτή σε αυτό το δάνειο τότε το ποσό που καταβάλλεται θα εξοφληθεί σε διάστημα 1 μηνός έως 25 ετών υπό την προϋπόθεση ότι οι κανόνες και οι νόμοι είναι ο σεβασμός, ώστε αν είστε στο Ψάχνετε για ένα δάνειο που χορηγεί το δάνειο που κυμαίνονται από 1000 € έως 30.000.000,00 € με ποσοστό 2% έως 3% η ευκαιρία εγκάρδια Επικοινωνία E-mail: mariepaizee@katamail.com
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα
Πρύτανης ΑΠΘ: Μείωση της παραβατικότητας στο campus λόγω των μέτρων του τελευταίου εξαμήνου
 
Με γοργούς ρυθμούς προχωράει παράλληλα ο φωτισμός, σύμφωνα με το Νίκο Παπαϊωάννου

Σημαντική μείωση της παραβατικότητας στους χώρους του ΑΠΘ καταγράφεται το τελευταίο διάστημα, μετά την λήψη μέτρων από τις Πρυτανικές αρχές.

Όπως ανέφερε- μιλώντας στο ραδιοφωνικό σταθμό του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων “ΠΡΑΚΤΟΡΕΙΟ 104,9 FM”- ο πρύτανης του ΑΠΘ Νίκος Παπαϊωάννου “από 1η Σεπτεμβρίου έως σήμερα είχαμε μόνο δύο καταγγελίες, για κλοπές κινητών και πορτοφολιών και μια θραύση παραθύρου στο δρόμο που είναι μπροστά στο ΑΧΕΠΑ. Εκεί όμως είναι μια περιοχή όπου περιπολεί η αστυνομία. Εμείς εντός του campus, χωρίς αστυνόμευση καταφέραμε τα αυτονόητα. Πέρσι οι καταγγελίες είχαν ξεπεράσει τις 100”.

Την ίδια ώρα συνεχίζονται με γοργούς ρυθμούς τα έργα εντός του πανεπιστημίου για τον φωτισμό, τα οποία, σύμφωνα με τον κ. Παπαϊωάννου, αναμένεται να ολοκληρωθούν σε λιγότερο από 4 μήνες και θα κάνουν όπως χαρακτηριστικά είπε “τη νύχτα- μέρα” μέσα στο πανεπιστήμιο ενώ συμπληρωματικά θα γίνει και αποψίλωση των θάμνων.

Όπως είπε ο κ.Παπαϊωάννου, “ενώ το ΑΠΘ είναι το μεγαλύτερο πανεπιστήμιο και αποτελεί ναυαρχίδα των πανεπιστημίων της Ελλάδας, όπου παράγεται πολύ σημαντικό επιστημονικό έργο και όλη η οικογένεια του πανεπιστημίου είναι μια ατμομηχανή που πάει μπροστά, η μέχρι πρότινος καθημερινότητα έδινε μια διαφορετική εντύπωση στην κοινωνία”.

“Προχωρήσαμε λοιπόν σε ορισμένες απλές και λογικές παρεμβάσεις για να ελέγξουμε μία έκταση περίπου 320 στρεμμάτων, που είναι μια ιδιαίτερα μεγάλη περιοχή, προκειμένου να νοιώθουν τόσο οι φοιτητές όσο και οι πολίτες που περνάνε μέσα από τους χώρους του πανεπιστημίου, ασφάλεια”, τόνισε ο πρύτανης και πρόσθεσε: “Ενεργοποιήσαμε από τον Σεπτέμβριο την εταιρεία φύλαξης που συνεργάζεται με το πανεπιστήμιο για να κάνει σωστά τη δουλειά της και σε αυτό, τόνισε, είχαμε και την στήριξη των φοιτητών, οι οποίοι όταν βλέπουν κάποιον διακινητή το καταγγέλλουν. Πλέον, υπάρχει φύλαξη στις 3 μεγάλες πύλες του πανεπιστημίου και περιφρούρηση μέσα στους χώρους”.

Αναφερόμενος στην περίοδο της νέας διοίκησης και μετά την εφαρμογή των μέτρων που αποφασίστηκαν σημείωσε ότι“το campus έχει 67 πόρτες. Στις τρεις μεγάλες εισόδους υπάρχει πάντα φύλαξη και το βράδυ, μετά τις 10, οι 65 από τις 67 πόρτες κλείνουν. Μένει ανοιχτή μέχρι τις 11 μμ εκείνη της Παλιάς Φιλοσοφικής Σχολής και η κεντρική πύλη που δεν κλείνει ποτέ”, είπε ο κ. Παπαϊωάννου, διευκρινίζοντας ότι οι ερευνητές και οι άνθρωποι του πανεπιστημίου έχουν ελεύθερη πρόσβαση στο χώρο, ότι δεν απαγορεύεται δηλαδή να μπει κάποιος και πως απλώς πρόκειται για ένα μέτρο που λειτουργεί αποτρεπτικά και δίνει τη δυνατότητα να υπάρχει καλύτερος έλεγχος.



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 16 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
 γεια σας, 
Είμαι ένα άτομο εταιρική διευθυντής και μέτοχος της τράπεζας προγραμματιστής και διευθυντής της εταιρείας κάνω δάνεια σε οποιονδήποτε που χρειάζονται και θα προσφέρουν επίσης υποθήκη και αυτόματη έπιπλα damerez εσάς που θέλετε μια δραστηριότητα ή με τα έργα ή για κατασκευή ενός αγαθού ή μιας πίστωσης είναι μια ευκαιρία για τους εισάγετε επειδή είμαι πολύ ανοιχτή σε αυτό το δάνειο τότε το ποσό που καταβάλλεται θα εξοφληθεί σε διάστημα 1 μηνός έως 25 ετών υπό την προϋπόθεση ότι οι κανόνες και οι νόμοι είναι ο σεβασμός, ώστε αν είστε στο Ψάχνετε για ένα δάνειο που χορηγεί το δάνειο που κυμαίνονται από 1000 € έως 30.000.000,00 € με ποσοστό 2% έως 3% η ευκαιρία εγκάρδια Επικοινωνία E-mail: mariepaizee@katamail.com
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα
ΑΠΘ: Πολυτροπική ηλεκτρονική βιβλιοθήκη προσβάσιμη σε «εντυπο-ανάπηρους» χρήστες
 
Φωτογραφία: Ο Πρύτανης του ΑΠΘ, Καθηγητής Νικόλαος Γ. Παπαϊωάννου (στο κέντρο), (από αριστερά) ο Πρόεδρος της Επιτροπής Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης (ΒΚΠ) του ΑΠΘ, Καθηγητής Ιωάννης Τζιφόπουλος, η εργαζόμενη στη ΒΚΠ Μαρία Λιάρου, η Διευθύντρια της ΒΚΠ, Αικατερίνη Νάστα, και η εργαζόμενη στη ΒΚΠ, Μαρία-Ειρήνη Τσουράκη

Ο Πρύτανης του ΑΠΘ, Καθηγητής Νικόλαος Γ. Παπαϊωάννου, συνεχάρη την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020 τον Πρόεδρο της Επιτροπής Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης (ΒΚΠ) του ΑΠΘ, Καθηγητή Ιωάννη Τζιφόπουλο, τη Διευθύντρια της ΒΚΠ, Αικατερίνη Νάστα, και τις εργαζόμενες στη ΒΚΠ, Μαρία-Ειρήνη Τσουράκη και Μαρία Λιάρου, που εξειδικεύονται στην ανάπτυξη της προσβάσιμης πολυτροπικής ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης AMELib (Accessible Multi-modal Electronic Library), για το συστηματικό έργο που παράγουν στην προσπάθειά τους να άρουν οποιοδήποτε εμπόδιο στη μάθηση.

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα από την προσβάσιμη πολυτροπική ηλεκτρονική βιβλιοθήκη AMELib του Συνδέσμου Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών (ΣΕΑΒ), η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του ΑΠΘ έχει αναρτήσει τους περισσότερους τίτλους ακαδημαϊκών συγγραμμάτων τα έτη 2017 και 2018.

Η AMELib αποτελεί ένα συνεργατικό δίκτυο που αναπτύχθηκε στο πλαίσιο της δράσης 9.7 του Συνδέσμου Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών. Στο Δίκτυο συμμετέχουν, εκτός από το Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, τα Πανεπιστήμια Θεσσαλίας, Πατρών, Πειραιά, Μακεδονίας, Ιόνιο, Χαροκόπειο και Πάντειο, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Πρόκειται για μία βάση δεδομένων με ακαδημαϊκά συγγράμματα στα οποία έχουν πρόβαση οι «εντυπο-ανάπηροι» χρήστες των ελληνικών ακαδημαϊκών βιβλιοθηκών -φοιτητές και φοιτήτριες με ελαττωματική ή εξασθενημένη όραση και άτομα που λόγω μιας αναπηρίας δεν έχουν τη δυνατότητα να διαβάσουν ένα τυπωμένο κείμενο με συμβατικό τρόπο ή να αντιληφθούν το περιεχόμενο ενός έργου με τη χρήση των φυσικών αισθήσεών τους.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η πρόσβαση στη βάση δεδομένων AMELib παρέχεται για τους εγγεγραμμένους χρήστες όχι μόνο του ΑΠΘ, αλλά όλων των ακαδημαϊκών ιδρυμάτων που συμμετέχουν στην ανάπτυξη της συγκεκριμένης πλατφόρμας.

«Ένας από τους στρατηγικούς στόχους της εκπαιδευτικής μας πολιτικής είναι η αναβάθμιση του επιπέδου σπουδών των φοιτητών και φοιτητριών AμεΑ και η παροχή των κατάλληλων εργαλείων που θα τους επιτρέψουν να έχουν πλήρη πρόσβαση στην επιστημονική γνώση. Επιβραβεύουμε και συγχαίρουμε κάθε δράση με κοινωνική ευαισθησία, κάθε πρωτοβουλία που ενισχύει το δικαίωμα πρόσβασης των νέων ανθρώπων στη γνώση και τη μάθηση», δήλωσε ο Πρύτανης του ΑΠΘ, συγχαίροντας τη Διοίκηση, τη Διεύθυνση και τις εργαζόμενες της Βιβλιοθήκης και Κέντρου Πληροφόρησης του ΑΠΘ για τις «άοκνες προσπάθειές τους που στοχεύουν στην άρση κάθε κοινωνικού αποκλεισμού».

Η Βιβλιοθήκη και Κέντρο Πληροφόρησης του ΑΠΘ παρέχει μία ολοκληρωμένη Υπηρεσία Υποστήριξης Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), σε συνεργασία με την Επιτροπή Κοινωνικής Πολιτικής και Υγείας (ΕΚΠΥ), το Κέντρο Ενταξιακής Πολιτικής (ΚΕΠ) και την Επιτροπή Προσβασιμότητας.

Η Υπηρεσία Υποστήριξης Ατόμων με Αναπηρία της ΒΚΠ του ΑΠΘ, η οποία στεγάζεται στο φοιτητικό αναγνωστήριο, περιλαμβάνει:

  • Δύο σταθμούς εργασίας με εξειδικευμένο εξοπλισμό (Συσκευή οθόνης & εκτυπωτή Braille, λογισμικό supernova που λειτουργεί ως αναγνώστης και ως μεγεθυντής οθόνης, ενώ παράλληλα διαθέτει λειτουργίες εναλλαγής χρωμάτων και αντιθέσεων, αντιστροφής χρωμάτων, οπτικών επισημάνσεων και εστίασης, τηλεόραση κλειστού κυκλώματος και συσκευή παραγωγής ανάγλυφων γραφικών PIAF).
  • τη δυνατότητα αίτησης ακαδημαϊκών συγγραμμάτων σε προσβάσιμη ηλεκτρονική μορφή.
  • πρόσβαση στη βάση δεδομένων της πολυτροπικής ηλεκτρονικής βιβλιοθήκης AMELib.

Επιπρόσθετα, η ΒΚΠ του ΑΠΘ έχει ξεκινήσει και την ανάρτηση ηλεκτρονικών μαθημάτων (e-learning) από όλες τις Σχολές και τα Τμήματα του ΑΠΘ στη βάση δεδομένων AMELib, ενώ στους μελλοντικούς στόχους της περιλαμβάνονται η παροχή πρόσβασης σε συγγράμματα και άλλες πηγές και σε άτομα και με άλλες αναπηρίες, η μορφοποίηση και διάθεση μεταπτυχιακών εργασιών, διδακτορικών διατριβών αλλά και βιβλίων γενικότερου ενδιαφέροντος, η δημιουργία συλλογής βιβλίων μορφής Braille και η δυνατότητα διαδανεισμού τους κ.ά.

 

Ακολουθεί συγκριτικό γράφημα που έδωσε στη δημοσιότητα η προσβάσιμη πολυτροπική ηλεκτρονική βιβλιοθήκη AMELib (Accessible Multi-modal Electronic Library).

grafima.jpg

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 16 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Εκπαιδευτικό Σύστημα
Η Νίκη Κεραμέως προαναγγέλει συνέργειες Ελληνικών με Αμερικανικά Πανεπιστήμια
 
Τι συζητήθηκε στη συνάντηση της πολιτικής ηγεσίας του ΥΠΑΙΘ και του Προεδρείου της Συνόδου Πρυτάνεων

Θέματα που αφορούν την Ανώτατη Εκπαίδευση και τη λειτουργία των Πανεπιστημίων βρέθηκαν στο επίκεντρο της συνάντησης της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Νίκης Κεραμέως, του Υφυπουργού, Βασίλη Διγαλάκη και του Γενικού Γραμματέα Ανώτατης Εκπαίδευσης, Απόστολου Δημητρόπουλου, με τα μέλη του Προεδρείου της Συνόδου των Πρυτάνεων, Καθηγητή Μελέτιο-Αθανάσιο Δημόπουλο, Πρύτανη του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και την Καθηγήτρια Μαρία Νικολαΐδου, Πρύτανη του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου.

Πιο αναλυτικά, συζητήθηκαν, μεταξύ άλλων, η διαδικασία προκήρυξης θέσεων μελών ΔΕΠ για την πλήρωση θέσεων που κενώθηκαν κατά το 2019, η οποία θα προχωρήσει κανονικά, η ένταξη πρόσθετων έργων στην τρέχουσα προγραμματική περίοδο του ΕΣΠΑ και ειδικότερα για τις Μονάδες Διασφάλισης Ποιότητας (ΜΟΔΙΠ) και τα Γραφεία Μεταφοράς Τεχνολογίας, το ζήτημα των δαπανών των ΤΕΙ παρελθόντων ετών που βαρύνουν τους προϋπολογισμούς των Πανεπιστημίων, καθώς και άλλες λειτουργικές ανάγκες των Πανεπιστημίων.

Τέλος, υπήρξε ανταλλαγή απόψεων αναφορικά με τη στήριξη των ελληνικών Πανεπιστημίων που μετέχουν σε Ευρωπαϊκά Δίκτυα Πανεπιστημίων και τον προγραμματισμό των συνεργειών μεταξύ ΥΠΑΙΘ και Πανεπιστημίων, εν όψει της έλευσης αντιπροσωπειών αμερικανικών Πανεπιστημίων στη χώρα μας στο τέλος Μαρτίου 2020. Οι ενέργειες αυτές εντάσσονται στο πλαίσιο της στρατηγικής του Υπουργείου για την εξωστρέφεια και προώθηση των διεθνών συνεργειών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση.



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 16 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 15 Φεβρουαρίου 2020

Σχόλια (0)
γεια σας, 
Είμαι ένα άτομο εταιρική διευθυντής και μέτοχος της τράπεζας προγραμματιστής και διευθυντής της εταιρείας κάνω δάνεια σε οποιονδήποτε που χρειάζονται και θα προσφέρουν επίσης υποθήκη και αυτόματη έπιπλα damerez εσάς που θέλετε μια δραστηριότητα ή με τα έργα ή για κατασκευή ενός αγαθού ή μιας πίστωσης είναι μια ευκαιρία για τους εισάγετε επειδή είμαι πολύ ανοιχτή σε αυτό το δάνειο τότε το ποσό που καταβάλλεται θα εξοφληθεί σε διάστημα 1 μηνός έως 25 ετών υπό την προϋπόθεση ότι οι κανόνες και οι νόμοι είναι ο σεβασμός, ώστε αν είστε στο Ψάχνετε για ένα δάνειο που χορηγεί το δάνειο που κυμαίνονται από 1000 € έως 30.000.000,00 € με ποσοστό 2% έως 3% η ευκαιρία εγκάρδια Επικοινωνία E-mail: mariepaizee@katamail.com
Υποβλήθηκε πριν από 13 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Αυξάνονται οι μέρες και απελευθερώνονται οι σχολικές εκδρομές
 

Απελευθέρωση των σχολικών εκδρομών περιλαμβάνει η υπουργική απόφαση της Νίκης Κεραμέως και της υφυπουργού Σοφίας Ζαχαράκη. Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση μειώνεται η γραφειοκρατία και δίνεται περισσότερη ελευθερία στα σχολεία.

Σύμφωνα με την υπουργική απόφαση τα σχολεία θα μπορούν για την καθιερωμένη πενθήμερη εκδρομή της Γ' Λυκείου να επισκέπτονται περισσότερες από μία χώρες του εξωτερικού αντί μόνο σε μία χώρα του εξωτερικού που ίσχυε μέχρι σήμερα.

Η συγκεκριμένη απόφαση παρέχει την απαιτούμενη ευελιξία, διατηρώντας όμως όλες τις δικλείδες για την διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας του σχολείου και του εκπαιδευτικού χαρακτήρα των εκδρομών/μετακινήσεων.

Αντικειμενικός στόχος, ο εμπλουτισμός των δράσεων και η αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου.

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση:

· Για όλες τις μετακινήσεις που γίνονται στο εσωτερικό, δεν απαιτείται πλέον έγκριση του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, αλλά πραγματοποιούνται με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων της σχολικής μονάδας.

· Για όλες τις μετακινήσεις που γίνονται στο εξωτερικό, δεν απαιτείται πλέον έγκριση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης, παρά μόνο του Διευθυντή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.

· Η πολυήμερη εκπαιδευτική εκδρομή της τελευταίας τάξης των Λυκείων μπορεί να πραγματοποιηθεί και σε περισσότερες από μία χώρες του εξωτερικού αντί μόνο σε μία χώρα του εξωτερικού.

· Οι εκπαιδευτικές επισκέψεις στο πλαίσιο:

α) εγκεκριμένων εκπαιδευτικών προγραμμάτων σχολικών δραστηριοτήτων (προγραμμάτων περιβαλλοντικής, αγωγής υγείας, πολιτιστικών κλπ.) πραγματοποιούνται και στο εξωτερικό, αντί μόνο στο εσωτερικό, και αυξάνεται η διάρκειά τους έως τριών –αντί για δυο- εργάσιμων ημερών ή έως πέντε –αντί τεσσάρων- ημερών, εάν συμπεριληφθούν έως δύο αργίες.

β) του Αναλυτικού Προγράμματος, πραγματοποιούνται και στο εξωτερικό, αντί μόνο στο εσωτερικό.

· Προβλέπεται η σύμπραξη-συνεργασία σχολείων με μικρό αριθμό μαθητών/τριών με σχολεία και άλλης Διεύθυνσης, ακόμη και διαφορετικών Περιφερειακών Διευθύνσεων, αντί με σχολεία της ίδιας μόνο Διεύθυνσης.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 16 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Τροπολογία - λύση για τις εγγράφες μαθητών στα Εσπερινά Λύκεια
 Τροπολογία με την οποία δίνεται λύση σε πρόβλημα που έχει προκύψει με τις εγγραφές μαθητών στα Εσπερινά Λύκεια της χώρας κατατέθηκε στην Βουλή προς ψήφιση 

Ειδικότερα τροπολογία σχετικά με το δικαίωμα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, μέσω ειδικών διατάξεων για τα Εσπερινά Λύκεια, των μαθητών που φοίτησαν κατά τα σχολικά έτη 2017-18 και 2018-19 στην Α τάξη ημερήσιου Λυκείου (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ) και εφόσον φοιτούν τα δύο επόμενα πλήρη σχολικά έτη, στις Β και Γ τάξεις Εσπερινού Λυκείου (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ), κατέθεσε, προς ψήφιση, στη Βουλή η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως.

Με τις διατάξεις του άρθρου 105 του ν. 4547/2018 (Α' 102), τα εσπερινά Γενικά και Επαγγελματικά Λύκεια (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ, αντίστοιχα) μετετράπησαν από σχολεία τετραετούς φοίτησης σε σχολεία τριετούς, ενώ προβλέφθηκε ότι δικαίωμα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω ειδικών διατάξεων για τα εσπερινά λύκεια αποκτούν μόνον όσοι μαθητές συμπληρώσουν τρία πλήρη σχολικά έτη φοίτησης στο τριετές εσπερινό λύκειο. Ακολούθως, προβλέφθηκε, μεταβατικά, εξαίρεση στον κανόνα της υποχρεωτικής τριετούς φοίτησης υπέρ των μαθητών οι οποίοι κατά την έναρξη των σχολικών ετών 2017-2018 και 2018-2019 δεν είχαν συμπληρώσει το 15° έτος της ηλικίας τους.

Η τελευταία ρύθμιση είχε ως αποτέλεσμα μαθητές οι οποίοι φοιτούν στην ίδια τάξη να τυγχάνουν διαφορετικής μεταχείρισης, καθώς κρίσιμος χρόνος για την απόκτηση ενός δικαιώματος ορίσθηκε η ημερομηνία της γέννησης ενός μαθητή και όχι το έτος γέννησης, κάτι που αποτελεί τον κανόνα για τον χώρο της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.

Με την προτεινόμενη διάταξη της τροπολογίας επέρχεται ενιαία μεταχείριση των μαθητών της ίδιας τάξης, ώστε να εξαλειφθεί το νομικό και λογικό παράδοξο που δημιούργησε η τελευταία μεταβατική διάταξη.

Σύμφωνα με την νέα διάταξη οι μαθητές που, κατά την έναρξη των σχολικών ετών 2017-2018 και 2018-2019, λόγω μη συμπλήρωσης του 15ου έτους της ηλικίας τους που απαιτείται για την προσκόμιση δικαιολογητικού νόμιμης εργασίας, δεν πληρούσαν τις προϋποθέσεις εγγραφής τους στην Α' τάξη εσπερινού Λυκείου (Γ.Ε.Λ. - ΕΠΑ.Λ.) και, κατά τα σχολικά έτη 2017-2018 και 2018¬2019, φοίτησαν στην Α' τάξη ημερησίου Λυκείου (Γ.Ε.Λ. - ΕΠΑ.Λ.) έχουν δικαίωμα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση μέσω ειδικών διατάξεων για τα εσπερινά λύκεια, εφόσον φοιτούν, τα δύο (2) επόμενα πλήρη σχολικά έτη, στις Β' και Γ' τάξεις εσπερινού Λυκείου (Γ.Ε.Λ. - ΕΠΑ.Λ.).


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 16 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τετάρτη, 12 Φεβρουαρίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Αγγλικά και γυμναστική στο Νηπιαγωγείο από την νέα σχολική χρονιά
 Το υπουργείο Παιδείας προωθεί την εισαγωγή των μαθημάτων των Αγγλικών αλλά και της Γυμναστικής στο Νηπιαγωγείο. Αντιδράσεις από τους εκπαιδευτικούς

«Πρωταρχικό μας μέλημα είναι να επενδύσουμε στο διετές υποχρεωτικό Νηπιαγωγείο με Αγγλικά, Φυσική Αγωγή και με άλλα μαθήματα να εμπλουτίσουμε το Πρόγραμμα Σπουδών στα Νηπιαγωγεία, το οποίο δεν έχει αναμορφωθεί από το 2002», δήλωσε η ίδια η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως.

Αστραπιαία ήταν η αντίδραση των εκπαιδευτικών με την Διδασκαλική Ομοσπονδία Ελλάδας (ΔΟΕ) να κάνει λόγω σχετικά με την πρόθεση του υπουργείου Παιδείας να εισάγει στα νηπιαγωγεία μαθήματα αγγλικών και φυσικής αγωγής για κατακερματισμένη γνώση όπου θα παραγκωνίζει τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά αυτής της ηλικίας

 Όπως σημειώνει η ΔΟΕ σε ανακοίνωση της «η υπουργός Παιδείας με τις πρόσφατες δηλώσεις της για την εισαγωγή Αγγλικών και Φυσικής Αγωγής καθώς και πολλαπλού βιβλίου στο νηπιαγωγείο, αγνοώντας τις βασικές αρχές της φιλοσοφίας του Νηπιαγωγείου, που είναι η γνώση διαμέσου του παιχνιδιού με μεικτές ηλικίες παιδιών και οργάνωσης της διδασκαλίας σε κέντρα διαφέροντος υπό την μορφή σχεδίων εργασίας και project, εμφανίζεται πρόθυμη να προωθήσει πρακτικές κατακερματισμού των μαθημάτων στο Νηπιαγωγείο, θέλοντας να εισάγει ξεχωριστά μαθήματα. Με τον τρόπο αυτό η ΠΡΩΤΗ ΓΝΩΣΗ γίνεται κατακερματισμένη γνώση και παραγκωνίζονται τα ιδιαίτερα αναπτυξιακά χαρακτηριστικά αυτής της ηλικίας καθώς και η ανάγκη ύπαρξης σταθερού προσώπου. Φυσικά, δεν λαμβάνει υπόψη της τις σύγχρονες παιδαγωγικές αντιλήψεις και έρευνες για ολιστική προσέγγιση της γνώσης και ολόπλευρη ανάπτυξη των νηπίων, σύμφωνα με τις διεθνείς έρευνες και διεθνείς οργανισμούς.»

 Όλα όσα σχεδιάζει η πολιτική ηγεσία του υπουργείου εισάγουν τα νήπια σε αυστηρά δομημένα προγράμματα που καθορίζονται και από το χρόνο σημειώνει η ΔΟΕ.

Σύμφωνα με τους εκπαιδευτικούς οι σύγχρονες επιστημονικές θεωρίες τονίζουν ότι η μάθηση τον 21ο αιώνα, σε αυτές τις ηλικίες, δεν μπορεί να στηρίζεται σε προγράμματα σπουδών που οργανώνονται αποκλειστικά με γνωστικά αντικείμενα. Είναι αναγκαίο, ιδιαίτερα, για τα νήπια να μάθουν πώς να μαθαίνουν, χρειάζεται η ανάπτυξη της επικοινωνίας, της δημιουργικής, κριτικής σκέψης, των κοινωνικών ικανοτήτων.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 16 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 9 από 11920 (119198 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
8
9
10
11
11918
11919
11920
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Κατ' εξαίρεση Μετεγγραφές
Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020 - 22:21
Σχόλια (1)

ΒΓΗΚΑΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΙΚΥ ΕΠΙΔΟΜΑ
Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020 - 14:14
Σχόλια (5)

Μετεγγραφές κατ εξαίρεση
Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020 - 13:22
Σχόλια (8)

Βγήκαν νεα αποτελεσματα των κατ εξαιρεση;
Παρασκευή, 28 Φεβρουαρίου 2020 - 13:14
Σχόλια (0)

Γνώμη για πανεπιστήμια της Ιταλιας
Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020 - 15:13
Σχόλια (5)

Διδακτική επάρκεια
Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020 - 12:51
Σχόλια (1)

Μετεγγραφές (φαρσοκωμωδία)
Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2020 - 10:30
Σχόλια (3)

10%
Τετάρτη, 26 Φεβρουαρίου 2020 - 16:33
Σχόλια (0)

Οι αδικημένοι του ΙΚΥ ΕΚΟ 2017-2018...
Τρίτη, 25 Φεβρουαρίου 2020 - 01:42
Σχόλια (7)

ΑΛΙΜΟΝΟ ΑΝ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 24 Φεβρουαρίου 2020 - 19:17
Σχόλια (11)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012
Π.ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΑ: Διευκρινίσεις σχετικά με την αξιολόγηση εκπαιδευτικών
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2681 ημέρες
Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012
Ευρωπαική διάκριση μαθητή
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2681 ημέρες
Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012
Η street art σκαρφαλώνει στους τοίχους των σχολείων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2681 ημέρες
Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012
ERASMUS Δει δη χρημάτων
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2681 ημέρες
Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012
Το καρτέλ βιβλίων ξετινάζει το οικογενειακό εισόδημα
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2681 ημέρες
Παρασκευή, 26 Οκτωβρίου 2012
Το Μετσόβιο είπε όχι στις παραιτήσεις
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2681 ημέρες
Σελίδα 4196 από 4375 (26248 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4195
4196
4197
4198
4373
4374
4375
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης