Κυριακή, 12 Ιουλίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011
Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Μηχανογραφικό 2011: Οι περιορισµοί των Επιστηµονικών Πεδίων
 ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν µέχρι δύο Επιστηµονικά Πεδία. Οιµαθητές της Θεωρητικής Κατεύθυνσης που θέλουν να δηλώσουν εκτόςαπό το 1ο και το 2οή το 4ο Επιστηµονικό Πεδίο θα πρέπει να έχουν επιλέξει τα Mαθηµατικά & Στοιχεία Στατιστικής. Το 3ο Επιστηµονικό Πεδίο θα πρέπει να έχουν επιλέξει τη Βιολογία. Το 5ο Επιστηµονικό Πεδίο θα πρέπει να έχουν επιλέξει τα Mαθηµατικά & Στοιχεία. Στατιστικής και τις Αρχές Οικονοµικής Θεωρίας (ως 7ο πανελλαδικώς εξεταζόµενο µάθηµα).

ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΤΗΣ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ αν επιλέξουν ως δεύτερο Επιστηµονικό Πεδίο το 2ο Πεδίο των Θετικών Επιστηµών ή το 4ο Πεδίο των Τεχνολογικών Επιστηµών, έχουν ως µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας (για τα Πεδία αυτά) τα Μαθηµατικά και τη Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας και οι συντελεστές τους µειώνονται σε 0,9 και 0,4αντιστοίχως και το άριστα από 20.000 γίνεται 18.600 µόρια. Αν επιλέξουν τµήµατα του 3ου Επιστηµονικού Πεδίου, έχουν ως µαθήµατα αυξηµένηςβαρύτητας (για το Πεδίο αυτό) τη Βιολογία και τη Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας και οι συντελεστές τους µειώνονται σε 0,9 και 0,4 αντιστοίχως και το άριστα από 20.000

γίνεται 18.600 µόρια. Αν επιλέξουν τµήµατα του 5ου Επιστηµονικού Πεδίου, έχουν ως µαθήµατααυξηµένης βαρύτητας (για το Πεδίο αυτό) τοµάθηµα Αρχές Οικονοµικής Θεωρίας και τα Μαθηµατικά Γενικής Παιδείας, των οποίων οι συντελεστές είναι αντιστοίχως 1,3 και 0,7, δηλαδή δεν υφίστανται µείωση.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΘΕΤΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ που θέλουν να δηλώσουν:

Το 2ο και το 4ο Επιστηµονικό Πεδίο, ή το 2ο και το 3ο Επιστηµονικό Πεδίο, ή το 3ο και το 4ο Επιστηµονικό Πεδίο, µπορούν να έχουν επιλέξουν οποιοδήποτε πανελλαδικώς εξεταζόµενο µάθηµα Γενικής Παιδείας επιθυµούν.

Αν δηλώσουν ένα εκ των 2ου, 3ου ή 4ου Επιστηµονικών Πεδίων και το 1ο Επιστηµονικό Πεδίο, θα πρέπει να έχουν επιλέξει την Ιστορία.

Αν δηλώσουν ένα εκ των 2ου, 3ου ή 4ου Επιστηµονικών Πεδίων και το 5ο Επιστηµονικό Πεδίο, θα πρέπει να έχουν επιλέξει τα Mαθηµατικά & Στοιχεία Στατιστικής και τις Αρχές Οικονοµικής Θεωρίας (ως 7ο πανελλαδικώς εξεταζόµενο µάθηµα). Για τους υποψηφίους της Θετικής Κατεύθυνσης, αν ενδιαφέρονται µόνο για το 3ο Επιστηµονικό Πεδίο, τα µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας είναι η Βιολογία (1,3) και η Χηµεία Κατεύθυνσης (0,7). Αν ενδιαφέρονται για το 2ο και το 4ο Επιστηµονικό Πεδίο ή για ένα από αυτά, τότε έχουν ως µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας (για τα Πεδία αυτά) τα Μαθηµατικά (1,3) και τη Φυσική Κατεύθυνσης (0,7). Για το 5ο Επιστηµονικό Πεδίο έχουν ως µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας (για το πεδίο αυτό) το µάθηµα Αρχές Οικονοµικής Θεωρίας (1,3) και τα Μαθηµατικά Γενικής Παιδείας (0,7). Μόνο η διεκδίκηση τµηµάτων του 1ου Επιστηµονικού Πεδίου (γεγονός σπάνιο) µειώνει και τους συντελεστές. Στην περίπτωση αυτή τα µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας είναι η Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας (0,9) και η Νεοελληνική Ιστορία Γενικής Παιδείας (0,4) και η µέγιστη βαθµολογία που µπορεί να συγκεντρώσει ο υποψήφιος είναι τα 18.600 µόρια.

ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ (και των δύο κύκλων) που θέλουν να δηλώσουν: Το 2ο και το 4ο Επιστηµονικό Πεδίο µπορούν να επιλέξουν οποιοδήποτε πανελλαδικώς εξεταζόµενο µάθηµα Γενικής Παιδείας επιθυµούν. Ενα εκ των 2ου ή 4ου Επιστηµονικών Πεδίων και το 1ο Επιστηµονικό Πεδίο θα πρέπει να έχουν επιλέξει την Ιστορία. Ενα εκ των 2ου ή 4ου Επιστηµονικών Πεδίων και το 3ο Επιστηµονικό Πεδίο θα πρέπει να έχουν επιλέξει τη Βιολογία. Ενα εκ των 2ου ή 4ου Επιστηµονικών Πεδίων και το 5ο Επιστηµονικό Πεδίο θα πρέπει να έχουν επιλέξει τα Mαθηµατικά & Στοιχεία Στατιστικής και τις Αρχές Οικονοµικής Θεωρίας (ως 7ο πανελλαδικώς εξεταζόµενο µάθηµα).
Οι υποψήφιοι της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης, αν ενδιαφέρονται για το 2ο και το 4ο Επιστηµονικό Πεδίο ή για ένα από αυτά, τότε έχουν ως µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας (για τα Πεδία αυτά) τα Μαθηµατικά (1,3) και τη Φυσική Κατεύθυνσης (0,7). Για το 5ο Επιστηµονικό Πεδίο έχουν ως µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας (για το Πεδίο αυτό) το µάθηµα Αρχές Οικονοµικής Θεωρίας (1,3) και τα Μαθηµατικά Γενικής Παιδείας (0,7). Η διεκδίκηση τµηµάτων του 1ου Επιστηµονικού Πεδίου ή του 3ου Επιστηµονικού Πεδίου αλλάζει τα µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας και µειώνει και τους συντελεστές.
Ετσι, τα µαθήµατα αυξηµένης βαρύτητας στην περίπτωση διεκδίκησης τµηµάτων του 1ου Επιστηµονικού Πεδίου είναι η Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας (0,9) και η Νεοελληνική Ιστορία Γενικής Παιδείας (0,4) και στην περίπτωση επιλογής τµηµάτων του 3ου Επιστηµονικού Πεδίου η Βιολογία Γενικής Παιδείας (0,9) και η Νεοελληνική Γλώσσα Γενικής Παιδείας (0,4). Οπως γίνεται κατανοητό, και στις δύο τελευταίες περιπτώσεις η µέγιστη βαθµολογία που µπορούν να συγκεντρώσουν οι υποψήφιοι της Τεχνολογικής Κατεύθυνσης είναι τα 18.600 µόρια.
reasons married men cheat all wives cheat I cheated on my boyfriend
generic mexico pharmacy viagra go link
link buy viagra online legitimate pharmacy viagra uk cheap purchase buy
married men cheat signs of unfaithful husband read here
women love to cheat open online
website my wife cheated why women cheat on men they love
pregnancy medications abortion ethics termination pregnancy pill
medical abortion procedure why abortion is wrong illegal abortion
my husband cheated crossbordercapital.com why do wifes cheat
viagra prescription coupon free prescription card discount card for prescription drugs
late term abortion clinics akum.org national abortion federation
crestor card angkortaxidriver.com discount card for crestor
amoxicillin 1000 mg amoxicillin 500 mg amoxicillin endikasyonlar

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3331 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011
Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Μηχανογραφικό 2011: Επτά συµβουλές για την τελική επιλογή
 Στο πλαίσιο της επιλογής τµηµάτων ΑΕΙ - ΤΕΙ και συµπλήρωσης των Μηχανογραφικών, συνοψίζουµε επτά βασικές συµβουλές - προτροπές για τους υποψηφίους και τους γονείς τους.

(1) Ανεξάρτητα από τον βαθµό πρόσβασης που έχουν οι υποψήφιοι, είναι συνετό να «σταυρώσουν» όλα τα τµήµατα που ανήκουν στα Επιστηµονικά Πεδία που έχουν επιλέξει. Να σηµειώσουµε στο σηµείο αυτό ότι αρκετοί υποψήφιοι δεν πέτυχαν την εισαγωγή τους στην Τριτοβάθµια Εκπαίδευση εξαιτίας κακών εκτιµήσεων τόσο για τους βαθµούς πρόσβασής τους όσο και για τις βάσεις εισαγωγής των τµηµάτων. Μάλιστα κάποιες φορές, µε τον πληθωρισµό των αριστούχων, από τη µια η υπερεκτίµηση του βαθµού πρόσβασης και από την άλλη η υποτίµηση των βάσεων εισαγωγής των τµηµάτων οδήγησε αρκετούς υποψήφιους στο να σταυρώσουν ελάχιστα τµήµατα στο Μηχανογραφικό τους, µε αποτέλεσµα να αποκλειστούν από την εισαγωγή τους, όταν οι βάσεις εισαγωγής, στο γιγάντωµά τους, ξεπέρασαν τα µόρια των υποψηφίων.

(2) Να έχουν υπόψη τους οιυποψήφιοι ότι κανένα τµήµα δεν µπορεί να εγγυηθεί πλέον µε σιγουριά την πλήρη και άµεση απορρόφηση των πτυχιούχων του. Στους επίσηµους και ανεπίσηµους καταλόγους ανεργίας καιετεροαπασχόλησης συµµετέχουν µε µικρότερα ή µεγαλύτερα ποσοστά όλες ανεξαιρέτως οι ειδικότητες στις οποίες παραπέµπουν οι σπουδές όλων των τµηµάτων ΑΕΙ - ΤΕΙ. Η έρευνα και η εµπειρία από τους χώρους απασχόλησης κάνει σαφές ότι χρειάζεται µεγάλη προσοχή στην επιλογή τουεπαγγέλµατος. Συγκεκριµένα επισηµαίνουµε ότι σε πολλές περιπτώσεις η επιλογή σπουδών µε βάση στενά τις προοπτικές επαγγελµατικής αποκατάστασης δεν αποτελεί ιδιαίτερα ασφαλές κριτήριο, καθότι η αγορά εργασίας είναι υπό συνεχή αναµόρφωση. Τι συστήνουµε; Να αποφεύγουν να επιλέγουν τις σπουδές τους µε βάση τις «στενές» ανάγκες της αγοράς εργασίας. Οσο παράδοξη και αν φαίνεται η παραπάνω πρόταση, οφείλουµε να λάβουµε υπόψη µας ότι για έναν νέο/µια νέα ηλικίας 18 ετών, από την ώρα που θα πετύχει την είσοδό του στο πανεπιστήµιο µέχρι την ώρα που θα βγει στην αγορά εργασίας, θα έχουν περάσει επτά έως και δέκα χρόνια (πτυχίο - µεταπτυχιακό και στρατός για τους άντρες). Το δεκαετές αυτό χρονικό διάστηµα έχει ως συνέπεια ότι η επιλογή σπουδών απέχει χρονικά τόσο πολύ από την είσοδο στον επαγγελµατικό χώρο, που µπορεί να αποδειχτεί εντελώς εσφαλµένη.

(3) Στα πλαίσια αυτά συµβουλεύουµε τους υποψηφίους να σηµειώνουν πρώτα στα Μηχανογραφικά ∆ελτία τους τα τµήµατα που πραγµατικά προτιµούν, ανεξάρτητα από τις εκτιµήσεις για τις βάσεις εισαγωγής τους. Είναι καλύτερο ο υποψήφιος να σπουδάζει στο τµήµα για το οποίο ενδιαφέρεται, καθώς έχει διαπιστωθεί ότι οι 3 στους 4 φοιτητές που διακόπτουν τις σπουδές τους δηλώνουν ότι οι προσδοκίες και τα ενδιαφέροντά τους βρέθηκαν σε αντιπαράθεση µε το αντικείµενο σπουδών και τα µαθήµατα των τµηµάτων στα οποία πέτυχαν την εισαγωγή τους.

Να σηµειώσουµε εδώ ότι δεκάδες αριστούχοι που σπρώχτηκαν από γονείς και «κοινή γνώµη» σε τµήµατα ΑΕΙ µε αποκλειστικό κριτήριο την υψηλή τους βαθµολογία (π.χ. Ιατρική ή Η/Υ), χωρίς πραγµατικά να τους ενδιαφέρει το αντικείµενο σπουδών, βρέθηκαν την επόµενη χρονιά στους καταλόγους της κατηγορίας του 10%, επιδιώκοντας εξαρχής την πρόσβασή τους σε τµήµα που πραγµατικά τους ενδιαφέρει.

(4) Επειδή η Τριτοβάθµια Εκπαίδευση δεν αποτελεί πλέον την οροφή των σπουδών, καθώς έχει ήδη δηµιουργηθεί κι ένας παραπάνω όροφος µεταπτυχιακών σπουδών και εξειδίκευσης, ας επιλέγουν οι υποψήφιοι τµήµατα µε γερή και πλατιά γνωστική βάση, έτσι ώστε αργότερα µε το τέλος των προπτυχιακών σπουδών τους να µπορούν να συνεχίσουν για µεταπτυχιακές σπουδές. Π.χ. ένας υποψήφιος που θέλει να σπουδάσει νέες τεχνολογίες µπορεί να το πετύχει µε την εισαγωγή του σε κάποιο χαµηλόβαθµο τµήµα Μαθηµατικών και στη συνέχεια να προχωρήσει σε µεταπτυχιακές σπουδές Η/Υ.

(5) ΑΕΙ εκτός τόπου µόνιµης κατοικίας ή ΤΕΙ κοντά στην περιοχή του υποψήφιου; Να ένα δίληµµα χιλιάδων υποψηφίων, που µε ταµόριά τους πετυχαίνουν π.χ. στο Τµήµα Πληροφορικής Ιωαννίνων (ΑΕΙ) και στο Τµήµα Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας. Εδώ οι υποψήφιοι πρέπει να συνυπολογίσουν τόσο τον παράγοντα «κόστος σπουδών», καθώς η φοίτηση σε τµήµα εκτός τόπου µόνιµης κατοικίας επιβαρύνει την οικογένεια του υποψηφίου συνολικά µε πάνω από 30.000 ευρώ(για τα 4-5 χρόνια σπουδών), καθώς και το γεγονός ότι π.χ. από το τµήµα Μηχανολογίας του ΤΕΙ Πειραιά όσο και από το τµήµα Πληροφορικής του ΤΕΙ Αθήνας οι υποψήφιοι µπορούν είτε να περάσουν µε κατατακτήριες µετά το τέλος των σπουδών τους σε αντίστοιχα πανεπιστηµιακά τµήµατα (π.χ. ο πτυχιούχος του ΤΕΙ Μηχανολογίας στο τµήµα Μηχανολόγων Μηχανικών του ΕΜΠ) είτε να συνεχίσουν σε µεταπτυχιακές σπουδές.

(6) Οπως είναι γνωστό από φέτος δεν υπάρχει η δυνατότητα να πάρει κάποιος µετεγγραφή. Ετσι οι επιλογές στο Μηχανογραφικό ∆ελτίο πρέπει να σηµειωθούν µε «διαφορετική λογική», από αυτή που υπήρχε µέχρι τώρα, σύµφωνα µε την οποία µπορούσε κάποιος µε λιγότερα µόρια να πετύχει τελικά την είσοδό του στο τµήµα που επιθυµούσε µέσω της µετεγγραφής. Οποιος υποψήφιος δικαιούται µετεγγραφή µπορεί να διεκδικήσει θέση και µέσω των θέσεων εισακτέων ειδικών κατηγοριών.
 

how often do women cheat on their husbands why husbands cheat how many women cheat on their husbands
go cheater click
how women cheat married men having affairs link
generic mexico pharmacy viagra open link
click here wife cheated how to know if wife has cheated
redirect read why do married men cheat on their wives
click here signs of infidelity catch a cheat
married men cheat wife cheat read here
online cheat on my husband website
website my wife cheated why women cheat on men they love
pregnancy medications early pregnant termination pregnancy pill
free spyware apps free text spy app android top spy app for android
dating site for married people blog.sharepointgeek.nl reasons people cheat
late term abortion clinics akum.org national abortion federation
having an abortion artsricksha.com abortion pill cost without insurance
free abortion pill how to get an abortion pill early abortion pill options

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3331 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011
Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Μηχανογραφικό 2011: Βήµα βήµα η ηλεκτρονική συµπλήρωση
 Με έναν προσωπικό κωδικό πρόσβασης θα µπορούν από φέτος οι υποψήφιοι για τα ΑΕΙ να εισέρχονται στην ηλεκτρονική σελίδα του υπουργείου Παιδείας και να συµπληρώνουν το μηχανογραφικό ∆ελτίο τους. μετά την ολοκλήρωση των εξετάσεων, οι υποψήφιοι θα µπορούν να πειραµατιστούν µε τους συνδυασµούς των σχολών που επιθυµούν, ενώ θα οριστικοποιήσουν τις επιλογές τους έως τα τέλη Ιουνίου, δηλαδή λίγες ηµέρες µετά την ανακοίνωση των βαθµών.

Το νέο σύστηµα θα τεθεί σε λειτουργία από φέτος και κάθε υποψήφιος µέσα από οκτώ προσεκτικά ηλεκτρονικά βήµατα θα συµπληρώνει το μηχανογραφικό ∆ελτίο του 2011.

συγκεκριµένα:

(1) Κάθε υποψήφιος για να µπει στο σύστηµα θα χρησιµοποιεί τον αριθµό Εξετάσεων που έχει ήδη.

(2) Στο σύστηµα θα µπορεί να βλέπει τις σχολές και να κάνει όσους συνδυασµούς επιθυµεί. (3) μετά το τέλος της διαδικασίας, το σύστηµα θα επιστρέφει στον υποψήφιο έναν Κωδικό ∆ελτίου για το ηλεκτρονικό μηχανογραφικό ∆ελτίο που κατέθεσε. με τη χρήση του κωδικού, ο υποψήφιος µπορεί να µπει στο σύστηµα και να διορθώσει το μηχανογραφικό. (4) ο υποψήφιος έχει τη δυνατότητα συµπλήρωσης περισσότερων του ενός ∆ελτίων, µε την ίδια διαδικασία. Για κάθε ∆ελτίο, το σύστηµα θα δίνει στον υποψήφιο τον σχετικό ξεχωριστό κωδικό.

(5) Τελικά ο υποψήφιος θα επιλέξει ένα μηχανογραφικό ∆ελτίο από όσα έχει συµπληρώσει και θα πάει στο σχολείο του για να υποβάλει το οριστικό μηχανογραφικό.

(6) με τη χρήση του κωδικού, ο διευθυντής του σχολείου θα µπορεί να εντοπίσει το καταχωρισµένο μηχανογραφικό ∆ελτίο και µε τη συγκατάθεσή του υποψηφίου, θα προχωρεί τη διαδικασία.

(7) ακόµη και σε αυτήν τη φάση, ο υποψήφιος θα µπορεί να κάνει αλλαγές. οµως, µε την οριστική υποβολή, το ∆ελτίο «κλειδώνει» και κανείς δεν µπορεί να κάνει αλλαγές.

(8) Το τελικό μηχανογραφικό καταχωρίζεται ηλεκτρονικά στην κεντρική υπηρεσία του υπουργείου Παιδείας. Εάν ο υποψήφιος έχει καταχωρίσει περισσότερα του ενός δελτία, µετά την οριστική υποβολή αυτά σβήνονται από την κεντρική ηλεκτρονική βάση.
most women cheat married men dating wives that cheat
generic mexico pharmacy viagra open link
will my husband cheat online women who want to cheat
redirect why do people cheat cheaters
website open why women cheat on men they love
go online read here
pregnancy medications abortion ethics termination pregnancy pill
erotic stories sex stories free malayalam hot sex stories bdsm gay sex stories
voltarene 100 voltarene patch voltarene posologie
amoxicillin 1000 mg adlerhohenems.com amoxicillin endikasyonlar
how to get an abortion pill achieveriasclasses.com first trimester abortion pill
prescription coupon cialis coupon coupon for cialis

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3331 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

Σχόλια (2)
αυτό που λέτε είναι 100% σίγουρο;;
pill for abortion online abortion pill abortion pills
link viagra video resluts viagra uk cheap purchase buy
link what is infidelity married cheat
why husband cheat unfaithful husband cheat wife
Υποβλήθηκε πριν από 3327 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Παρασκευή, 3 Ιουνίου 2011

Σχόλια (0)
ναι, ισχυει. στο δικο μου λυκειο μοιραστηκε το αντιστοιχο ενημερωτικο φυλλαδιο, υποθετω πως δε θα αρφησει να ερθει στα χερια σου!
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
i think my boyfriend cheated on me i think my boyfriend cheated on me would my boyfriend cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3326 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  
Πέμπτη, 2 Ιουνίου 2011

Σχόλια (0)
Όσον αφορά την κατάθεση του Ηλεκτρονικού Μηχανογραφικού, θεωρούμε πως από τη στιγμή που την ανακοίνωσε δημόσια ο Υφυπουργός, θα πρέπει να θεωρείται δεδομένη (.. αρκεί εν τωμεταξύ να βρίσκεται στη θέση του).
 
Όσον αφορά το τεχνικό μέρος, το edu4u είναι σε θέση να γνωρίζει, πως οι προγραμματιστές του Υπουργείου κάνουν τα τελικά τεστ στη δοκιμαστική (beta) έκδοση.
 
Υπάρχουν κάποια "εργαλεία" (ή αν θέλετε "φίλτρα") που έχουν προστεθεί τις τελευταίες ημέρες και αφορούν κυρίως, στις περιπτώσεις όσων ανήκουν σε κάποια ειδική κατηγορία και δικαιούνται μετεγγραφής.
 
Από όσο γνωρίζουμε, τις επόμενες ημέρες (μάλλον την επόμενη εβδομάδα), θα δοθεί η δυνατότητα στους υποψηφίους, να εισέρχονται στο σύστημα και να κάνουν δοκιμαστικά μηχανογραφικά.
 
Σας παραθέτουμε κι ένα δείγμα από τη  Φόρμα Προσωπικών Στοιχείων :
 

ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill buy online
generic mexico pharmacy viagra open link
link what is infidelity married cheat
go abortion in canada read here
Υποβλήθηκε πριν από 3327 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011
Διάφορα Θέματα
Tα πτυχία copies* κτώνται
 

Αν κάποιος ισχυριστεί ότι κατά τη διάρκεια της φοίτησής του δεν έχει κάνει ούτε ένα σκονάκι, έστω αθώο, σίγουρα θα πει ψέματα. Το σκονάκι είναι σύντροφος του μαθητή και του φοιτητή, από τότε που ανακαλύφθηκαν τα διαγωνίσματα. Βέβαια οι τρόποι με τους οποίους κάποιος επιλέγει να… κλέψει μπορεί να έχουν αλλάξει λόγω της εξέλιξης της τεχνολογίας, όμως η φιλοσοφία είναι πάντα η ίδια.
 

Δεν είναι η πρώτη φορά που την επικαιρότητα απασχολεί το κλέψιμο στις πανελλαδικές εξετάσεις. Κι άλλες χρονιές υπήρχαν πληροφορίες για διαρροή θεμάτων παρά τη διαφάνεια που σε γενικές γραμμές χαρακτηρίζει το θεσμό. Στα ενδοσχολικά τεστ η κατάσταση είναι πιο εύκολη και πιο διαδεδομένη (σ.σ. πάνω στα θρανία, στις καρέκλες, στη γόμα και μέσα στην κασετίνα), κυρίως γιατί ξέρεις τα SOS θέματα του καθηγητή και δεν υπάρχει τόσο αυστηρός έλεγχος όσο στις πανελλαδικές.

Στα αμφιθέατρα τα σκονάκια είναι πιο εξελιγμένα. Παλιοί φοιτητές αναπολούν τις δικές τους στιγμές αντιγραφής, με τα συνεργεία αλληλεγγύης να στέκονται στο πλευρό του αδύναμου -πάντα- φοιτητή.
 
Οι νέοι με τη σειρά τους παίρνουν μαθήματα κλεψίματος, χρησιμοποιώντας παράλληλα τη βοήθεια της σύγχρονης τεχνολογίας. Χαρακτηριστική είναι μία συλλογή από διάφορα σκονάκια που συγκέντρωσαν από το 1984 έως το 2010 καθηγητές του τομέα Γενικής Οικονομικής Θεωρίας του ΑΠΘ και παρουσιάστηκε πριν από έναν χρόνο. Σε αυτήν εκτίθενται 26 σκονάκια, μερικά από τα οποία πραγματικά «έργα τέχνης». Ξεχωρίζουν ένα βιβλίο σε σμίκρυνση και ένα ευρετήριο για σκονάκια, που ανακάλυψε καθηγητής σε φοιτητή, ο οποίος είχε πάνω του τόσα πολλά σκονάκια, που χρειαζόταν βοήθεια, για να τα εντοπίσει. Εντυπωσιακό επίσης ήταν ένα σε μορφή παπύρου, η κατασκευή του οποίου απαιτούσε πολλές ώρες δουλειάς, ίσως και περισσότερες από το να καθίσει ο αντιγραφέας να διαβάσει.

Στο διαδίκτυο μπορεί κάποιος να ανακαλύψει πολλές μεθόδους. Μία αναζήτηση στο youtube αρκεί, για να βρει ο επίδοξος… κλέφτης θεμάτων δεκάδες βιντεάκια με πληροφορίες και οδηγίες για επιτυχημένο κλέψιμο σε κάθε είδους εξετάσεις, κυρίως γιατί, όπως λένε, «σε αυτόν τον αγώνα δεν νικά ο εξυπνότερος αλλά ο πιο κ…φαρδος». Σύμφωνα με αμερικανική εφημερίδα από τις πλέον ευρηματικές μεθόδους είναι το σκανάρισμα της ετικέτας μπουκαλιού Κόκα-Κόλα, το σβήσιμο του εταιρικού κειμένου και η αντικατάστασή του με το σκονάκι.

Οι αγαπημένοι τρόποι

Μπορεί πλέον σε αρκετά αμφιθέατρα να υπάρχουν κόφτες κινητών τηλεφώνων, όμως οι έμπειροι φοιτητές γνωρίζουν σε ποια υπάρχει δυνατότητα να γίνει σωστά η δουλειά τους. Μέσω sms απαντώνται πολλές φορές τα απαιτητικά θέματα της εξεταστικής, που ξεκινά αυτήν την εβδομάδα. Κάποιος καλός φίλος έξω από την αίθουσα δίνει μέσω κινητού τις απαντήσεις των θεμάτων, που έχει ήδη λάβει με φωτογραφία από τον εξεταζόμενο. Αν κάποιος έχει μακριά μαλλιά, βοηθά στο να φορά ψείρα ακουστικό (σ.σ. είναι βέβαια ακριβό σπορ, αλλά για την επιτυχία όλα είναι επιτρεπτά), για να του υπαγορεύει ο συνάδελφός του τις απαντήσεις.
Στην αγαπημένη θεσσαλονικιώτικη γειτονιά των φοιτητικών φωτοτυπάδικων αυτές τις ημέρες υπάρχει πολλή δουλειά. Οι σμικρύνσεις βιβλίων δίνουν και παίρνουν.

Στους παραδοσιακούς αλλά αθάνατους τρόπους περιλαμβάνονται η αντιγραφή από το διαβασμένο διπλανό, η ανταλλαγή κόλλας αλλά και η χρήση της…τουαλέτας, πίσω από το καζανάκι της οποίας έχουν τοποθετηθεί οι λύσεις.

Βέβαια σε όλα αυτά κάποιος πρέπει να είναι προσεκτικός, γιατί οι ποινές είναι αυστηρές. «Κανονικά πρέπει να πας το φοιτητή που έπιασες να αντιγράφει στο συμβούλιο του τμήματος και αυτό να του επιβάλει κυρώσεις: από αποκλεισμό συμμετοχής σε κάποιες εξεταστικές έως την οριστική διαγραφή του.
 
Συνήθως όμως μηδενίζουμε απλώς την κόλλα του. Είμαι της άποψης ότι η εξουσία δεν πρέπει να εκδικείται, κυρίως όταν και εμείς ήμασταν φοιτητές και κάναμε ακριβώς τα ίδια», τόνισε ο καθηγητής Χημείας του ΑΠΘ Γιάννης Παπαδογιάννης, προσθέτοντας πάντως ότι δεν είναι πεπεισμένος πως υπάρχει οργανωμένο κύκλωμα. Στη Νομική εν τω μεταξύ πριν από κάποια χρόνια περίπου δέκα άτομα πιάστηκαν με ίδιες απαντήσεις, τις οποίες… αλίευσαν από έξω μέσω κινητών, και μηδενίστηκαν τα γραπτά τους. Ωστόσο δεν κατάφεραν να τους αποκλείσουν από τις επόμενες εξεταστικές.
 
*copies o πληθυντικός του copy που σημαίνει φωτοαντίγραφο
 

click here women that cheat on their husbands women cheat on their husbands
how to catch a cheat dating for married men online
open read here viagra soft how to take
link buy viagra online legitimate pharmacy viagra uk cheap purchase buy
click here open how to know if wife has cheated
redirect read why do married men cheat on their wives
redirect why do people cheat cheaters
infidelity in marriage why people cheat redirect
go online read here
pregnancy medications pregnancy problems termination pregnancy pill
cheat on my husband blog.123landlord.com women who cheat on their husbands
viagra prescription coupon singlvkuchyni.cz discount card for prescription drugs
abortion at home spiritocagliese.it facts about abortion
cheap abortion pill spontaneous abortion pill price of an abortion pill
vacuum aspiration cost alsarayabahrain.bh how to end a pregnancy

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3331 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 30 Μαΐου 2011
Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Τα παιδιά της επαρχίας διαβάζουν πιο πολύ
 Αυτές τις μέρες, χιλιάδες υποψήφιοι των πανελλήνιων εξετάσεων ανατρέχουν στις περσινές βάσεις για να «μαντέψουν» την επιτυχία ή την αποτυχία τους.

Στους πίνακες που ακολουθούν φαίνεται το ποσοστό των υποψήφιων που πέτυχαν γενικό βαθμό πρόσβασης πάνω από 18, δηλαδή είναι αριστούχοι, και αποτελούν το μέσο όρο των επιδόσεων των ετών 2008, 2009 και 2010. Είναι απαραίτητο να βγάλουμε το μέσο όρο ώστε να μην έχουμε τις ευκαιριακές επιδόσεις μίας χρονιάς, αλλά να εξετάζεται το ζήτημα σε βάθος χρόνου.

Η Διεύθυνση Β' Αθηνών περιλαμβάνει τα βόρεια προάστια και η Α' Θεσσαλονίκης το κέντρο της πόλης. Στους «πρωταθλητές» περιλαμβάνονται, εκτός από τις διευθύνσεις της Αττικής και της Θεσσαλονίκης, οι Σέρρες, το Κιλκίς και η Πιερία, η Αρτα και τα Γιάννενα.

Οι επιδόσεις ανά κατεύθυνση και διεύθυνση εκπαίδευσης καταρρίπτουν το μύθο ότι η τεχνολογική κατεύθυνση είναι για τους αδύνατους μαθητές, αφού οι επιδόσεις είναι ίδιες με τους υποψήφιους της θεωρητικής κατεύθυνσης.

Ο πληθωρισμός των αριστούχων φαίνεται στη θετική κατεύθυνση όπου ο νομός Τρικάλων έχει αριστούχους πάνω από το 45% των υποψήφιων, με τις Σέρρες και την Καρδίτσα να ακολουθούν.

Η περιφέρεια περνά το κέντρο, επιβεβαιώνοντας αυτό που, εμπειρικά γνωρίζουμε, ότι τα παιδιά της επαρχίας διαβάζουν περισσότερο. Από την Αττική εμφανίζονται μόνο δύο περιοχές: Η Β' Αθηνών και η Ανατολική Αττική, ενώ από τη Θεσσαλονίκη εμφανίζεται μόνο η Α' Θεσσαλονίκης.

(εφ. ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ)

ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill abortion pill online purchase
women who cheated signs of unfaithful husband read
click read wives cheat
wife cheat how many people cheat go
married men cheat signs of unfaithful husband read here
how to cheat with a married woman women affairs women who cheat on husbands
why husband cheat reason why husband cheat cheat wife
abortion pill bleeding abortion chicago abortion paperwork
my ex cheated on me my husband cheated now what my husband cheated on me blog
adult audio stories site adult japanese love stories
dating for married read wifes who cheat
free spy on cell phone randolphia.com spyware for android cell phones
cialis 20mg imitrex 50mg cephalexin
is there an abortion pill go aborted fetus
end pregnancy aloeveraindia.com ways to terminate an early pregnancy

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3331 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 29 Μαΐου 2011
Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Τα θέματα και οι Λύσεις στα Ειδικά Μαθήματα των Ξένων Γλωσσών
  ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

ΘΕΜΑΤΑ
ΛΥΣΕΙΣ ΓΕΡΜΑΝΙΚΩΝ

ΓΑΛΛΙΚΑ

ΘΕΜΑΤΑ
ΛΥΣΕΙΣ ΓΑΛΛΙΚΩΝ

ΙΤΑΛΙΚΑ

Κάντε κλικ στο link ευχαριστούμε την συνάδελφο Καλλιόπη Γκάβρου για την ενημέρωση
ΛΥΣΕΙΣ ΙΤΑΛΙΚΩΝ


ΙΣΠΑΝΙΚΑ

Κάντε κλικ στο link ευχαριστούμε την συνάδελφο Καλλιόπη Γκάβρου για την ενημέρωση
ΛΥΣΕΙΣ ΙΣΠΑΝΙΚΩΝ

ΑΓΓΛΙΚΑ

ΘΕΜΑΤΑ
ΛΥΣΕΙΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ


Πηγή λύσεων όλων των θεμάτων www.palso.gr

where can i get the abortion pill online abortion pill buy cytotec for 24 week abortion
cytotec abortion abortion pill buy online abortion pill online purchase
women who cheated wifes that cheat read
how to catch a cheat cheat on my wife online
website viagra softgels viagra superactive canadian
redirect read here open
click here wife cheated how to know if wife has cheated
online beautiful women cheat read here
infidelity in marriage why people cheat redirect
open wife cheaters cheat on wife
erotic stories sex stories sex change stories bdsm gay sex stories
free prescription cards prescription drugs discount cards free prescription drug cards
bentelan fiale cartoninjas.net bentelan in gravidanza
abortion definition read walk in abortion clinics
voltaren voltaren nedir voltaren nedir
crestor card crestor savings card discount card for crestor
abortion pill prices abortion pill information aspiration abortion
discount prescription coupons cialis manufacturer coupon prescription coupons
prescription coupon free prescription discount cards coupon for cialis

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3331 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 29 Μαΐου 2011
Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Πανελλαδικές 2011: Το Πρόγραμμα και η Σημασία των Ειδικών Μαθημάτων και οι Συντελεστές Βαρύτητας
Μετά τις ενδοσχολικές εξετάσεις, οι φετινοί τελειοφοιτοι, θα κληθούν να εξετασθούν στα ειδικά μαθήματα (προαπαιτείται να το έχουν δηλώσει το Φεβρουάριο).
 
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ

ΣΑΒΒΑΤΟ

11/6/2011

ΑΓΓΛΙΚΑ

17.00 μ.μ

ΤΡΙΤΗ

14/6/2011

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ

08.30 π.μ

ΤΕΤΑΡΤΗ

15/6/2011

ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

08.30 π.μ

ΠΕΜΠΤΗ

16/6/2011

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

- ΙΣΠΑΝΙΚΑ

08.30 π.μ

17.00 μ.μ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

17/6/2011

ΓΑΛΛΙΚΑ

08.30 π.μ

ΣΑΒΒΑΤΟ

18/6/2011

ΑΡΜΟΝΙΑ

- ΙΤΑΛΙΚΑ

08.30 π.μ

17.00 μ.μ.

ΔΕΥΤΕΡΑ

20/6/2011

ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ

08.30 π.μ

Οι υποψήφιοι πρέπει να προσέρχονται στις αίθουσες εξέτασης μέχρι τις 08.00 π.μ. για όλα τα μαθήματα εκτός των Αγγλικών, των Ισπανικών και των Ιταλικών, για τα οποία πρέπει να προσέλθουν μέχρι τις 16.30 μ.μ .

Η διάρκεια εξέτασης για τα μαθήματα:

- των ξένων γλωσσών και της Αρμονίας είναι τρεις (3) ώρες,

- των Σχεδίων ( Ελεύθερο και Γραμμικό) είναι έξι (6) ώρες,

- του ειδικού μαθήματος «ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ» είναι περίπου είκοσι (20) λεπτά.

 

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

 
Στο Μηχανογραφικό Δελτίο των πανελληνίων εξετάσεων, βρίσκεται και ένα πλήθος σχολών, για την εισαγωγή στις οποίες απαιτείται η εξέταση σε κάποιο ειδικό μάθημα.

Αναλυτικότερα, για να δείς  τις σχολές στις οποίες χρειάζεται εξέταση σε ειδικό μάθημα, το ειδικόμάθημα όπως και τον τρόπο βαθμολογίας των μαθημάτων (συντελεστές μαθημάτων), μπορείς να κοιτάξεις στο τέλος της απάντησης στον σχετικό Πίνακα.


Πρακτικά να ξέρεις πως (ανάλογα με τη σχολή) το ειδικό μάθημα, μπορεί να προσθέσει στα μόρια σου από 2.000  (στις σχολές όπου αναφέρεται σαν συντελεστής το  *1) έως και 4.000 μόρια (στις σχολές όπου αναφέρεται σαν συντελεστής το  *2. Έτσι λχ όταν βλέπεις πως η βάση σε κάποια Αρχιτεκτονική Σχολή είναι 21.000 μόρια εσύ να υπολογίσεις πως θα πρέπει τα μόριά σου - χωρίς το ειδικό μάθημα - να είναι περίπου 18.000 μόρια). Από αυτό βέβαια καταλαβαίνεις το πόσο σημαντικό είναι να έχουμε υψηλή επίδοση στο Ειδικό  Μάθημα, το οποίο πολλές φορές γίνεται βαρόμετρο τόσο για την προσωπική μας επιτυχία όσο και για την διαμόρφωση των βάσεων.


Έτσι λοιπόν έχει παρατηρηθεί πως σε χρονιές όπου οι βάσεις γενικώς κινούνται ανοδικά, σε κάποιες σχολές που απαιτούν ειδικό μάθημα να έχουμε σημαντική πτώση των βάσεων, λόγω της δυσκολίας των θεμάτων εκείνη τη χρονιά και αντίστροφα.


Να αναφέρουμε τέλος πως δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως η επίδοσή μας στο ή στα ειδικά μαθήματα που προαπαιτεί κάποιο Τμήμα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον 10, προκειμένου να έχουμε δικαίωμα εισαγωγής στο Τμήμα αυτό. Να διευκρινήσουμε ακόμη πως οι εξετάσεις στα αθλήματα για εισαγωγή στα ΤΕΦΑΑ δεν συνιστούν Ειδικό Μάθημα αλλά Ειδική Εξέταση πράγμα που σημαίνει πως δεν προαπαιτείται το 10.


Υ.Γ. SOS: Πολλές φορές έχει αποδειχθεί κατα τη Συμπλήρωση του Μηχανογραφικού, πως η συμμετοχή στις εξετάσεις των Ειδικών Μαθημάτων, αποτελεί μια έξυπνη επιλογή και μια επιπλέον σημαντική δυνατότητα κατά την κατάθεση. Έτσι  έχει κυρίως παρατηρηθεί πως μετά την ανακοίνωση των βαθμολογιών, αρκετοί μαθητές μετανιώνουν που δεν δήλωσαν και δεν εξετάστηκαν ειδικά στην ξένη γλώσσα. Να αναφέρουμε ακόμη, πως υπάρχουν και σχολές στην Κύπρο, που προαπαιτούν εξέταση απλα σε ξένη γλώσσα ανεξαρτήτου επίδοσης.


>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Στο Μηχανογραφικό Δελτίο των πανελληνίων εξετάσεων, βρίσκεται και ένα πλήθος σχολών, για την εισαγωγή στις οποίες απαιτείται η εξέταση σε κάποιο ειδικό μάθημα. Το πλήθος όπως και το είδος των ειδικών μαθημάτων διαφοροποιείται ανάλογα με τη σχολή και τις απαιτήσεις της φοίτησης σε αυτήν.

Αναλυτικότερα, οι σχολές στις οποίες χρειάζεται εξέταση σε ειδικό μάθημα, το ειδικό μάθημα όπως και ο τρόπος βαθμολογίας των μαθημάτων, παρουσιάζονται στις παρακάτω ενότητες.

 

 

ΣΧΟΛΕΣ / ΤΜΗΜΑΤΑ

Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας

Ιταλικής & Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Ιταλικών)

Ιταλικής & Ισπανικής Γλώσσας και Φιλολογίας (Ισπανικών)

Ξένων Γλωσσών και Φιλολογία (Αγγλικών, Γαλλικών) Παν/μίου Κύπρου

Ξένων Γλωσσών Μετάφρ. & Διερ/νείας Ιονίου Παν/μίου (ειδίκευση Ισπανικής Γλώσσας και Πολιτισμού)

ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ:

 

Για κάθε μία από τις παραπάνω σχολές που θα δηλωθεί στο μηχανογραφικό δελτίο απαιτείται η εξέταση στο αντίστοιχο μάθημα Ξένης Γλώσσας.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:

 

Ο βαθμός προκύπτει από τον πολλαπλασιασμό του βαθμού του μαθήματος με το συντελεστή μαθήματος 2 (βαθμός * 2)

 

 

ΣΧΟΛΕΣ / ΤΜΗΜΑΤΑ

Ξένων Γλωσσών Μεταφρ. & Διερ/νείας Ιουνίου Πανεπιστημίου (ειδίκευση Μετάφρασης ή Διερμηνείας)

ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ:

 

Χρειάζεται η εξέταση σε δύο (02) μαθήματα Ξένης Γλώσσας, τα οποία επιλέγονται από τα Αγγλικά, τα Γαλλικά ή τα Γερμανικά.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:

 

Υπολογίζουμε το Μέσο Όρο των βαθμών των δύο μαθημάτων και τον πολλαπλασιάζουμε με το συντελεστή του μαθήματος που είναι το 2.

 

 

ΣΧΟΛΕΣ / ΤΜΗΜΑΤΑ

Αρχιτεκτόνων Μηχανικών

Γραφικών Τεχνών και Σχεδίασης Συστημάτων

Φωτογραφίας

Διακοσμητικής

Τεχν. Γραφικών Τεχνών Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνης

Ανακαίνισης και Αποκατάστασης Κτιρίων

ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ:

 

Απαιτείται η εξέταση σε δύο μαθήματα τα οποία είναι το ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ και το ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:

 

Ο βαθμός προκύπτει από το Μέσο Όρο των βαθμών των δύο μαθημάτων, ο οποίος πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή του μαθήματος που είναι το 2.

 

 

ΣΧΟΛΕΣ / ΤΜΗΜΑΤΑ

Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης

Δημοσιογραφίας και Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας

Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών (Παν/μιο Παντείο και Πειραιά)

Διεθνών Ευρωπαϊκών Οικονομικών & Πολιτικών Σπουδών (Παν/μιο Μακεδονίας)

Εφαρμογών Ξένων Γλωσσών στη Διοίκηση και στο Εμπόριο (ΤΕΙ Ηπείρου)

Τουριστικών Επιχειρήσεων (σχολές ΤΕΙ)

Τουριστικών Επαγγελμάτων (ΤΕΙ Ρόδου και Αγ. Νικολάου Κρήτης)

ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ:

 

Εξετάζεται μία ξένη γλώσσα από την Αγγλική, τη Γαλλική, τη Γερμανική ή την Ιταλική.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:

 

Προκύπτει από το βαθμό στην ξένη γλώσσα ο οποίος πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή του μαθήματος που είναι το 1.

 

 

ΣΧΟΛΕΣ / ΤΜΗΜΑΤΑ

Τμήματα Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού (ΤΕΦΑΑ)

ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ:

 

Χρειάζεται η εξέταση σε τρία αγωνίσματα.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:

 
Προκύπτει από το μέσο όρο των βαθμών στα τρία αγωνίσματα, ο οποίος πολλαπλασιάζεταιμε το συντελεστή 2.
 

 

ΣΧΟΛΕΣ / ΤΜΗΜΑΤΑ

Μουδικής Σπουδών

Μουδικής Επιστήμης και Τέχνης

ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ:

 

Χρειάζεται η εξέταση σε δύο μαθήματα, τα οποία είναι η ΑΡΜΟΝΙΑ και η ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:

 
Προκύπτει από το μέσο όρο των βαθμών στα δύο μαθήματα, ο οποίος πολλαπλασιάζεταιμε το συντελεστή 2.
 

 

ΣΧΟΛΕΣ / ΤΜΗΜΑΤΑ

Ναυτιλιακών Σπουδών Παν/μίου Πειραιά

Τούρκικων Σπουδών Παν/μίου Κύπρου

ΕΙΔΙΚΟ ΜΑΘΗΜΑ:

 

Εξετάζεται μόνο η Αγγλική Γλώσσα ως ειδικό μάθημα.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ:

 
Προκύπτει από το βαθμό στην ξένη γλώσσα, το οποίο έχει συντελεστή 1.
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
how to cheat on husband click find an affair
go cheater click
women who cheat on their husband cheat on wife unfaithful husband
how to catch a cheat cheat on my wife online
affairs with married men women cheat because go
cheater all wives cheat i dream my husband cheated on me
married men cheat signs of unfaithful husband read here
online why most women cheat website
cheat on my husband most women cheat women who cheat on their husbands
why some women cheat click why married men cheat
abortion pill prices wrightcontractingsi.com hysteroscopy dilatation and curettage
free spy on cell phone randolphia.com spyware for android cell phones
free prescription cards prescription drugs discount cards free prescription drug cards
amoxicillin 1000 mg amoxicillin dermani haqqinda amoxicillin endikasyonlar

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3331 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 29 Μαΐου 2011
Διάφορα Θέματα
Πρόγραμμα «Μάθηση και Τεχνολογία»
 
Μέσω του Προγράμματος «Μάθηση και Τεχνολογία» θα αναπτυχθεί μια κοινότητα εκπαιδευτικών και σχολείων, που θα έχει ως στόχο να στηρίξει την ανάπτυξη των ικανοτήτων τους να διαχειρίζονται τις τεχνολογικές καινοτομίες ώστε να βελτιώνουν τα μαθησιακά αποτελέσματα.

Το δίκτυο αυτό βασίζεται στη μεθοδολογία και την ως τώρα επιτυχημένη πορεία του Δικτύου Σχολικής Καινοτομίας που θα αναδεικνύει νέες μορφές εκπαίδευσης, τη δημιουργικότητα και τη συνεργασία αλλά και τη διεθνή παρουσία και την ερευνητική προοπτική.

Το Πρόγραμμα «Μάθηση και Τεχνολογία» συνεργαζόμενων «καινοτόμων» σχολείων θα προσφέρει:
- Συμβουλές και υποστήριξη στους εκπαιδευτικούς και μαθητές, της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης,
- Ιδέες, εκαπιδευτικό υλικό και λύσεις λογισμικού για τις εκπαιδευτικές τους ανάγκες,
- Επιβράβευση σχολικών μονάδων και μαθητών.

Το πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιά με την υποστήριξη της Microsoft Ελλάς και της Intel Ελλάς
generic mexico pharmacy viagra go link
redirect read here why do married men cheat on their wives
how to know if wife has cheated husband cheated on me women who cheat on men
free spyware apps free text spy app android top spy app for android
medical abortion procedure why abortion is wrong illegal abortion
how to cheat on wife when your husband cheats how to know if wife has cheated
walgreen coupon code photo thepathlight.net rite aid krazy coupon lady
cipro 500mg twice a day cipro 500mg tab ciprofloxacin use
android spy sms sms spy spyware cell phone
can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone can i take antabuse and naltrexone
metformin metformin metformin
abortion definition unbosqueparaelplanetatierra.com walk in abortion clinics
amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicillin dermani haqqinda
amoxicillin 1000 mg yunaweddings.com amoxicillin 500 mg
pharmacy discount code pharmacy discount discount rx pharmacy
how to get an abortion pill arborawning.com abortion pill articles
pramipexol kaufen opskriftbehandling.site pramipexol precio

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3331 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Κυριακή, 29 Μαΐου 2011
Άρθρα
Η δύναμη του διαδραστικού μαθήματος
 Σε ένα αμφιθέατρο του Πανεπιστημίου της Βρετανικής Κολομβίας στον Καναδά, ο διακεκριμένος και έμπειρος καθηγητής ολοκληρώνει το μάθημα της Κβαντομηχανικής. Οι φοιτητές τον έχουν παρακολουθήσει με ενδιαφέρον, η παράδοση ήταν άψογη - ο εν λόγω πανεπιστημιακός άλλωστε φημίζεται για τα μαθήματά του και είναι από τους πιο «αγαπημένους» των σπουδαστών.

Σε άλλο αμφιθέατρο του ίδιου πανεπιστημίου, τη σκυτάλη της διδασκαλίας παίρνει ένας άπειρος αλλά ειδικά εκπαιδευμένος μεταδιδακτορικός ερευνητής. Μοιράζει στους φοιτητές ηλεκτρονικές συσκευές που μοιάζουν με το τηλεκοντρόλ της τηλεόρασης και διδάσκει το ίδιο ακριβώς κεφάλαιο της Κβαντομηχανικής αλλά με μια διαφορετική, αμφίδρομη μέθοδο, βασισμένη στις έρευνες της Γνωσιακής Ψυχολογίας και στις μελέτες που αφορούν την εκπαίδευση σε σχέση με το μάθημα της Φυσικής.

Ποια «τάξη» κατάλαβε περισσότερα και έμαθε καλύτερα το μάθημά της; Οσο και αν αυτό δυσαρέστησε πολλούς, ο άπειρος ερευνητής κέρδισε σε όλα τα σημεία. Η συμμετοχή στα μαθήματά του αυξήθηκε, οι φοιτητές τα παρακολούθησαν με μεγαλύτερη προσοχή και έμαθαν διπλάσια απ' ό,τι στα «παραδοσιακά» μαθήματα, δίνοντας τροφή για σκέψη και προβληματισμό στους εκπαιδευτικούς, όχι μόνο της άλλης πλευράς του Ατλαντικού.

Το Νομπέλ πίσω από το πείραμα
Το πείραμα, το οποίο έχει προκαλέσει αρκετές αντιπαραθέσεις στην πανεπιστημιακή κοινότητα των Ηνωμένων Πολιτειών, ήταν μια πρωτοβουλία του Καρλ Γουάιμαν, βραβευμένου με το Νομπέλ Φυσικής καθηγητή των πανεπιστημίων της Βρετανικής Κολομβίας και του Κολοράντο. Ο κ. Γουάιμαν είναι σήμερα σύμβουλος σε επιστημονικά θέματα του προέδρου Μπαράκ Ομπάμα και για ένα διάστημα απέχει των διδακτικών καθηκόντων του. Ως υπεύθυνος όμως των προγραμμάτων επιστημονικής εκπαίδευσης και των δύο πανεπιστημίων έχει ξεκινήσει εδώ και μερικά χρόνια μια «εκστρατεία» για την αλλαγή του τρόπου διδασκαλίας των θετικών επιστημών την οποία δεν εγκαταλείπει.

Υποστηρίζει ότι η διδασκαλία, για να είναι αποδοτική, απαιτεί μια πιο επιστημονική προσέγγιση και διαφορετική μεθοδολογία. Θεωρεί ότι όταν το ζητούμενο είναι να μάθει κάποιος πραγματικά και να κατανοήσει ένα αντικείμενο, το σημαντικό δεν είναι το ποιος θα του το διδάξει αλλά το πώς. Η μελέτη που διεξήγαγε στο καναδικό πανεπιστήμιο και δημοσιεύθηκε στην επιθεώρηση «Science» αποδεικνύει ότι μάλλον έχει δίκιο.

Σε μια κλασική παράδοση, όπως την έχουμε συνηθίσει στα περισσότερα πανεπιστήμια του κόσμου, ο καθηγητής κάνει μια διάλεξη και οι φοιτητές τον ακούν. Η διάλεξη αυτή μπορεί να είναι περισσότερο ή λιγότερο «ζωντανή» και «μεταδοτική», είναι όμως πάντα «μονόδρομη», από τον καθηγητή προς τους φοιτητές, οι οποίοι ενδεχομένως, αν έχουν απορίες, θα κάνουν κάποιες ερωτήσεις.

Η αμφίδρομη συμμετοχή
Στο μάθημα «αμφίδρομης συμμετοχής», όπως το ονομάζουν οι ερευνητές, ο στόχος είναι η μετατροπή αυτής της μονόδρομης σχέσης σε αμφίδρομη. «Στον παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας οι φοιτητές έχουν παθητικό ρόλο, οι πληροφορίες διοχετεύονται διαρκώς από τον δάσκαλο στον φοιτητή» λέει μιλώντας στο «Βήμα» ο Λουί Ντελοριέ, ένας από τους ερευνητές που συμμετείχαν στο πείραμα και από τους συγγραφείς της μελέτης. «Οι φοιτητές δεν έχουν τον χρόνο να αφομοιώσουν και πρέπει μόνοι τους να συνθέσουν όλες τις πληροφορίες και να σχηματίσουν ένα νοητικό μοντέλο για όλες αυτές τις ιδέες. Αυτό απαιτεί μεγάλη προσπάθεια και είναι δύσκολο».

Η αμφίδρομη μέθοδος επιδιώκει να βοηθήσει τους φοιτητές σε αυτή τη σύνθεση, «εκπαιδεύοντάς» τους ώστε να την κάνουν σταδιακά, ιδέα την ιδέα, κατά τη διάρκεια της παράδοσης. Εκτός από αλλαγές στον τρόπο διδασκαλίας, αυτό απαιτεί μια συνεχή επικοινωνία του καθηγητή με όλους. Για να την εξασφαλίσουν οι ερευνητές χρησιμοποίησαν την τεχνολογία, εφοδιάζοντας τον κάθε φοιτητή με μία ηλεκτρονική συσκευή.

«Αυτά τα “προσωπικά συστήματα απόκρισης”, όπως τα αποκαλούμε, είναι ένας τρόπος που εξασφαλίζει τη συμμετοχή όλης της τάξης ταυτοχρόνως» εξηγεί ο κ. Ντελοριέ. «Αν δεν τα έχεις μπορείς βέβαια να ζητήσεις από τους φοιτητές να σηκώνουν το χέρι τους απαντώντας “ναι” ή “όχι”. Με τη βοήθειά τους όμως, όταν έχεις 300 φοιτητές, ανά πάσα στιγμή μπορείς να ξέρεις τι καταλαβαίνουν όλοι. Απαντούν απλώς στην ερώτηση και όχι μόνο ο καθηγητής αλλά και οι ίδιοι ξέρουν αμέσως αν έχουν καταλάβει σωστά».

Μάθημα - κέντημα
Εκτός από τη «μηχανική» υποστήριξη το αμφίδρομο μάθημα έχει και άλλες διαφορές στον τρόπο διδασκαλίας από την κλασική παράδοση. Η πιο σημαντική έγκειται στις συνεχείς «διακοπές» της στεγνής παράδοσης, στις οποίες οι φοιτητές με ερωτήσεις ή ασκήσεις καλούνται κατά κάποιον τρόπο να βάλουν σε τάξη στο μυαλό τους όσα έχουν ακούσει ως εκείνη τη στιγμή.«Στην τάξη αμφίδρομης συμμετοχής», εξηγεί ο κ. Ντελοριέ, «δίδονται στους φοιτητές, π.χ., πέντε λεπτά για να ολοκληρώσουν μερικές ομαδικές εργασίες, προβλήματα που έχω σχεδιάσει από πριν και τα οποία θα πρέπει να “δουλέψουν” για πέντε λεπτά. Στη συνέχεια τους δίνω πληροφορίες και τους εξηγώ πώς ένας εξειδικευμένος φυσικός προσεγγίζει αυτό το πρόβλημα και έτσι μπορούν να κάνουν τη σύγκριση».

Φυσικά ένας τέτοιος τρόπος διδασκαλίας απαιτεί περισσότερη «δουλειά» αλλά και ειδική εκπαίδευση και για τον καθηγητή. Αυτός είναι και ο λόγος, όπως εξηγεί ο φυσικός, για τον οποίο οι ίδιοι οι ερευνητές που σχεδίασαν το πείραμα παρέδωσαν τα αμφίδρομα μαθήματα και συνέγραψαν και τη μελέτη, κάτι το οποίο έδωσε έναυσμα για ορισμένες διαμαρτυρίες.«Δεν μπορούσε όμως να γίνει διαφορετικά», λέει ο κ. Ντελοριέ,«γιατί αυτού του είδους η διδασκαλία απαιτεί αρκετή εκπαίδευση και, εδώ, στο δικό μας Τμήμα Φυσικής, δεν θα μπορούσαμε να ζητήσουμε από άλλους να την περάσουν. Οι αντιρρήσεις που εξέφρασαν ορισμένοι δεν έχουν βάση. Ανησυχούν ότι θα είμαστε μεροληπτικοί υπέρ της αμφίδρομης μεθόδου, με τον τρόπο που σχεδιάστηκε η έρευνα όμως δεν υπήρχε περιθώριο για κάτι τέτοιο».

Εκτός από την ερευνητική ομάδα στο πείραμα συμμετείχε ένας διακεκριμένος καθηγητής της Φυσικής του Πανεπιστημίου της Βρετανικής Κολομβίας του οποίου το όνομα δεν αποκαλύπτεται. Η διδακτέα ύλη είχε συμφωνηθεί εκ των προτέρων και τόσο οι ερευνητές όσο και ο καθηγητής παρακολουθούσαν ο ένας τα μαθήματα του άλλου. Για να εξασφαλιστεί η αντικειμενικότητα ανεξάρτητοι παρατηρητές ήταν παρόντες σε όλες τις παραδόσεις και αξιολογούσαν το επίπεδο κατανόησης και αφομοίωσης των φοιτητών. Αρχικά όλοι οι φοιτητές διδάχθηκαν με την παραδοσιακή μέθοδο ώστε να υπάρχει ένα «μέτρο» του επιπέδου και του βαθμού αφομοίωσής τους.

Εντυπωσιακά αποτελέσματα
Καθ' όλη τη διάρκεια της κοινής «παραδοσιακής» διδασκαλίας οι επιδόσεις των φοιτητών ήταν ταυτόσημες. Οταν όμως χωρίστηκαν σε τμήματα, το τμήμα της αμφίδρομης μεθόδου εμφάνισε σημαντική διαφορά: η συμμετοχή και το επίπεδο προσοχής τους αυξήθηκαν σημαντικά, ενώ το επίπεδο των γνώσεων διπλασιάστηκε. Στο τελικό «συνοπτικό» ερωτηματολόγιο, για παράδειγμα, οι φοιτητές του αμφίδρομου τμήματος απάντησαν σωστά στο 74% των απαντήσεων, ενώ εκείνοι που έμειναν στην παραδοσιακή μέθοδο απάντησαν σωστά στο 41%. Παρ' όλα αυτά, όπως τονίζεται στη μελέτη, όλοι οι φοιτητές συγκράτησαν τις γνώσεις που απέκτησαν στον ίδιο βαθμό, είτε είχαν διδαχθεί με την κλασική είτε με την αμφίδρομη μέθοδο.

Ο κ. Γουάιμαν θεωρεί ότι τα θετικά αποτελέσματα της αμφίδρομης μεθόδου δεν περιορίζονται μόνο στο μάθημα της Φυσικής. Πιστεύει ότι είναι δυνατόν να εφαρμοστούν, όχι μόνο στους άλλους τομείς των θετικών επιστημών, αλλά και στο μάθημα της Ιστορίας.

Ενθουσιασμός αλλά και αντιρρήσεις
Αρκετές έρευνες που έχουν γίνει στο παρελθόν με μεθόδους που εξασφαλίζουν μεγαλύτερη συμμετοχή των φοιτητών στο μάθημα έχουν δείξει ανάλογα αποτελέσματα. Η συγκεκριμένη μελέτη όμως, η οποία είχε επικεφαλής τον Καρλ Γουάιμαν, έναν νομπελίστα φυσικό, και δημοσιεύθηκε στο «Science», μια έγκυρη επιστημονική επιθεώρηση, συγκέντρωσε μεγαλύτερο ενδιαφέρον αλλά και περισσότερα πυρά.

Ο Γουόλτερ Λούιν, έγκριτος φυσικός του Ινστιτούτου Τεχνολογίας της Μασαχουσέτης, είναι ένας από τους πλέον φανατικούς πολέμιούς της, επιμένοντας ότι το πρόσωπο του καθηγητή αποτελεί τον κύριο παράγοντα για το αποτέλεσμα της διδασκαλίας. «Εγώ έχω ένα μοναδικό στυλ στις διαλέξεις μου, το οποίο δεν θα μπορούσαν να καλύψουν σε αυτά τα τεστ» δήλωσε με ηλεκτρονικό μήνυμα στο πρακτορείο Associated Press.
Αλλοι όμως διαφωνούν. «Η μελέτη αυτή δείχνει ότι δεν είναι ο καθηγητής, δεν είναι καν η τεχνολογία, είναι η προσέγγιση» τόνισε στο ίδιο πρακτορείο ο Λόιντ Αρμστρονγκ, φυσικός και πρώην πρύτανης του Πανεπιστημίου της Νότιας Καλιφόρνιας, ενώ ο Ρόμπερτ Μπάιχνερ, φυσικός και καθηγητής της επιστημονικής εκπαίδευσης στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Βόρειας Καρολίνας, ο οποίος εφαρμόζει πιο «συμμετοχική» προσέγγιση στις παραδόσεις του, είπε ότι η διαφορά ανάμεσα στην παραδοσιακή και στην αμφίδρομη μέθοδο είναι «σαν να σου λένε πώς να οδηγήσεις ένα ποδήλατο αντί να ανεβαίνεις επάνω και να το οδηγείς».
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
cytotec abortion abortion pill buy online abortion pill online purchase
click here click percent of women that cheat
cheater all wives cheat i dream my husband cheated on me
why husband cheat reason why husband cheat cheat wife
website what to expect when taking abortion pill how abortion pill works
cheat on my husband most women cheat women who cheat on their husbands
i think my boyfriend cheated on me my boyfriend cheats would my boyfriend cheat
discount pharmacy online click viagra coupons printable
voltaren nedir charamin.com voltaren gel
coupons for cialis printable lakeerengallery.com cialis coupons free
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicillin antibiyotik fiyat amoxicillin dermani haqqinda
amoxicillin 1000 mg amoxicillin amoxicillin 500 mg
ldn 4.5 mg myjustliving.com naltrexone side effects forum

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3331 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Αθηνα Γουλου
Κυριακή, 29 Μαΐου 2011
Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
μηχανογραφικα 2011
tha hthela n mathw g t pws gth kumanthoun oi vaseis tou 10% gia t 2011......an uparxei kapoia ektimhsh...
most women cheat what makes husbands cheat wives that cheat
women who cheated wifes that cheat read
open go viagra soft how to take
link husband watches wife cheat married cheat
infidelity in marriage why people cheat redirect
abortion pill bleeding abortion chicago abortion paperwork
i cheated on my boyfriend should i tell him i had a dream i cheated on my boyfriend i cheated on my boyfriend and told him
bentelan fiale bentelan allergia bentelan in gravidanza
abortion at home spiritocagliese.it facts about abortion
cymbalta engorda cymbalta duloxetina cymbalta duloxetina
amoxicillin endikasyonlar abraham.thesharpsystem.com amoxicillin dermani haqqinda
dilation and curettage definition vacuum aspiration side effects how many weeks pregnant to have an abortion
amoxicillin 1000 mg adlerhohenems.com amoxicillin endikasyonlar
end pregnancy aloeveraindia.com ways to terminate an early pregnancy
vacuum aspiration cost alsarayabahrain.bh how to end a pregnancy

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 3331 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Κυριακή, 29 Μαΐου 2011

Σχόλια (1)

Όπως έχουμε ξαναγράψει το edu4u θα παρουσιάσει ολκληρωμένη εκτίμηση για το που θα κυμανθούν οι βάσεις, μετά από την έκδοση των επίσημων στατιστικών στοιχειων του Υπουργείου.

Ωστόσο για την περίπτωση του 10%, είμαστε σε θέση να πούμε και από τώρα, πως αναμένεται αύξηση των βάσεων, στο σύνολο των τμημάτων, με μεγαλύτερη τάση ανόδου (3.000 - 6.000 μόρια), στα ΑΕΙ που είχαν πέρυσι βάση εισαγωγής κάτω από 10.000 μόρια. Επίσης παρατηρήθηκε πέρυσι, μια ανισοκατανομή στην πτώση των βάσεων λόγω του ότι οι υποψήφιοι δεν είχαν δεδομένα  για το που θα κυμανθούν οι βάσεις εισαγωγής (αφού για πρώτη φορά δικεδικούσαν εισαγωγή μόνο οι απόφοιτοι των 2 τελευταίων ετών), με αποτέλεσμά να παρουσίασουν πολύ μεγαλύτερη πτώση τμήματα, με έδρα σε περιφεριακά ΑΕΙ και ΤΕΙ.

Φέτος, αναμένεται να λειτουργήσει η "στάθμιση", με αποτέλεσμα αρκετά από τα Τμήματα αυτά να παρουσιάσουν και τη μεγαλύτερη άνοδο.

Τέλος να αναφέρω 3 γενικούς κανόνες που εκτιμούμε πως  θα ισχύσουν για φέτος:

  • στην συντριπτική πλειοψηφία των Τμημάτων, η φετινή βάση εισαγωγής με το 10%, δεν θα ξεπεράσει την αντίστοιχη βάση εισαγωγής του 2010 με  το 90%.
  • θα υπάρξουν τμήματα και πάλι με βάση εισαγωγής - σε σχέση με τη  βάση εισαγωγής του 2010 με  το 90% - μικρότερη κατά κάποιες χιλιάδες μόρια
  • η αυξητική τάση των βάσεων - σε σχέση με τη  βάση εισαγωγής του 2010 με  το 10% - θα είναι πολύ πιο έντονη στα "μεσαίας" ζήτησης τμήματα.
most women cheat what makes husbands cheat wives that cheat
how women cheat married men having affairs link
affairs with married men women who like to cheat go
link what is infidelity married cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3331 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Σάββατο, 4 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
μασ απογοητευσεσ
cytotec abortion abortion pill abortion pill online purchase
Υποβλήθηκε πριν από 3325 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

  [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 6 Ιουνίου 2011

Σχόλια (1)
Δεν είναι κάτι σίγουρο μιας και τα περισσότερα αιτήματα των επιτυχόντων έχουνε ικανοποιηθεί, οι εισακτέοι δηλαδή του 1991 κατα 90% ικανοποιήθηκαν ενώ οι εισακτέοι του 1990 δεν έχουνε δικαίωμα να κάνουνε μηχανογραφικό, συνολικά λοιπόν θα υπαρχουνε υποψήφιοι κατα κύριο λογο του 1992 καθώς οι εισακτέοι του 1991 είναι είδη στο 2ο έτος και πιστεύω θα είναι λίγοι αυτοί που θα πετάξουν 2 χρόνια για να αρχήσουνε και πάλι απο το 0, άρα πιστεύω οι σχολές με το 10% να μείνουνε ως έχει εκτός των σχολών που με το 10% είχανε βάση κάτω απο 9000 μόρια όπου η βάση θα διαμορφωθεί γύρω στα 9000 . Βέβαια θα δούμε και καλο είναι να μην το γρουσουζεύουμε μακάρι να μείνουνε εκεί που είναι και ασ έχουνε και μια άνοδο μέχρι 1500-2000 μόρια οι σχολές με βάση πάνω απο 9000 γιατί αλλιώς καήκαμε
click here women who like to cheat women cheat on their husbands
go cheater click
Υποβλήθηκε πριν από 3323 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
    
Τρίτη, 21 Ιουνίου 2011

Σχόλια (0)
μας γειωσες τωρα!!!..
ordering abortion pills to be shipped to house abortion pill where can i get the abortion pill online
how often do women cheat on their husbands when a husband cheats how many women cheat on their husbands
website viagra softgels viagra superactive canadian
how to know if wife has cheated husband cheated on me women who cheat on men
women love to cheat click here online
i think my boyfriend cheated on me my boyfriend cheats would my boyfriend cheat
Υποβλήθηκε πριν από 3308 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Σελίδα 12017 από 12063 (120630 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
12016
12017
12018
12019
12061
12062
12063
Επόμενο