Πέμπτη, 09 Ιουλίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Πανελλαδικές: Πρόγραμμα προκαταρκτικών εξετάσεων για τις Αστυνομικές Σχολές
Ανακοινώθηκε από το αρχηγεία της Ελληνικής Αστυνομίας το Πρόγραμμα προκαταρκτικών εξετάσεων ιδιωτών υποψηφίων διαγωνισμού 2020 για τις Αστυνομικές Σχολές με το σύστημα των γενικών Πανελλαδικών Εξετάσεων του υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.

ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ


Πηγή: minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Μηχανή αναζήτησης «ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ» για τους υποψήφιους των Εξετάσεων Πιστοποίησης ΙΕΚ

Μηχανή αναζήτησης «ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ» για τους υποψήφιους των Εξετάσεων Πιστοποίησης ΙΕΚ

Εξετάσεις Πιστοποίησης ΙΕΚ: Οι απόφοιτοι των ΙΕΚ και υποψήφιοι των Εξετάσεων Πιστοποίησης Αρχικής Επαγγελματικής Κατάρτισης αποφοίτων Ι.Ε.Κ. και Σ.Ε.Κ. 2020 θα μπορούν μέσα από την Μηχανή αναζήτησης «ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ» να δουν ακριβώς που δίνουν εξετάσεις.

Για να αποκτήσετε πρόσβαση στην Μηχανή αναζήτησης «ΠΟΥ ΔΙΝΩ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ» και να δείτε πού ακριβώς δίνετε εξετάσεις Πιστοποίησης, πληκτρολογήστε: http://pistop.eoppep.gr/eop_c0062.php και συμπληρώστε τα στοιχεία σας, σύμφωνα με τις οδηγίες της εφαρμογής.

Στην Α’ φάση αφορά τις ειδικότητες που εξετάζονται στις 13, 14, 15 και 16 Ιουλίου 2020. (βλ. Ανακοίνωση ΕΔΩ).



Πηγή: foititikanea.gr

 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Εύφημος Μνεία σε φοιτητή του ΔΠΘ

Εύφημος Μνεία σε φοιτητή του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του Δ.Π.Θ.

Με απόφαση της Συγκλήτου του Δημοκριτείου Πανεπιστήμιου Θράκης απονεμήθηκε σήμερα Δευτέρα 6 Ιουλίου, Εύφημος Μνεία στον φοιτητή του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής, Κωνσταντίνο Εμμανουηλίδη.

Σε μια σεμνή τελετή που πραγματοποιήθηκε στην αίθουσα της Συγκλήτου παρουσία του Πρύτανη του Δ.Π.Θ. Καθηγητή Αλέξανδρου Πολυχρονίδη και των Αντιπρυτάνεων απονεμήθηκε στο φοιτητή Εύφημος Μνεία:

1. Για την κατάκτηση του Χάλκινου Μεταλλίου στη Διεθνή Ολυμπιάδα Μαθηματικών Νοτιοανατολικής Ευρώπης SEEMOUS 2019 (υπ΄αριθμ 18.11/28.03.2019 απόφαση).

2. Για την κατάκτηση του Χάλκινου Μεταλλίου στον 26ο Διεθνή Φοιτητικό Διαγωνισμό Μαθηματικών (υπ΄αριθμ 18.17/12.09.2019 απόφαση). 

Πηγή: foititikanea.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Νέες αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου [ΦΕΚ]
 Δείτε τις αναθέσεις μαθημάτων Γυμνασίου και Γενικού Λυκείου, σύμφωνα με απόφαση της Υφυπουργού Παιδείας Σοφίας Ζαχαράκη

Στο Γυμνάσιο

pinakas1.jpg

Στο Γενικό Λύκειο

pinakas2.jpg

pinakas4.jpg

pinakas5.jpgpinakas4.jpgΟΔΗΓΙΕΣ:

Α. Με τα μαθήματα πρώτης (Α΄) ανάθεσης οι εκπαιδευτικοί καλύπτουν το υποχρεωτικό τους ωράριο, ενώ με τα μαθήματα δεύτερης (Β΄) ανάθεσης συμπληρώνουν το υποχρεωτικό τους ωράριο ή καλύπτουν εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας, καθώς και οι διδακτικές ώρες της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης της δεύτερης ειδικότητας δεν πρέπει να υπερβαίνουν το όριο των έντεκα (11) διδακτικών ωρών.

Β. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Α΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποίοι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Α΄ ανάθεση.

Γ. Στην κάλυψη των ωρών των μαθημάτων Β΄ ανάθεσης, μεταξύ εκπαιδευτικών του ίδιου κλάδου ή ειδικότητας, προηγείται ο παλαιότερος οργανικά τοποθετηθείς στη σχολική μονάδα. Το ίδιο ισχύει και για τις περιπτώσεις εκπαιδευτικών διαφορετικών κλάδων ή ειδικοτήτων με οργανική τοποθέτηση στην ίδια σχολική μονάδα, οι οποί- οι έχουν ώρες μαθημάτων σε κοινή Β΄ ανάθεση.

Δ. Τα μαθήματα ανατίθενται στους εκπαιδευτικούς με την εξής σειρά προτεραιότητας: Ο/Η εκπαιδευτικός διδάσκει:

α) στο σχολείο όπου είναι τοποθετημένος/η οργανικά ή προσωρινά:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

β) σε τυχόν συστεγαζόμενη σχολική μονάδα ή σε σχολική μονάδα του ίδιου συγκροτήματος:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

γ) σε σχολική μονάδα της ίδιας ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

δ) σε σχολική μονάδα όμορης ομάδας σχολείων:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

ε) σε σχολική μονάδα της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης:

1. μαθήματα της πρώτης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

2. μαθήματα της δεύτερης ανάθεσης της βασικής ειδικότητας

3. μαθήματα της δεύτερης ειδικότητας (σε α΄ και β΄ ανάθεση)

Ε. Η Τρίτη (Γ΄) Ανάθεση αφορά στη βασική ειδικότητα και ενεργοποιείται μετά την 30η Σεπτεμβρίου, με απόφαση του ΠΥΣΔΕ, για τυχόν κενά που δεν έχουν καλυφθεί, με την ίδια σειρά που ακολουθείται στην περίπτωση της πρώτης και δεύτερης ανάθεσης. Επίσης, μετά την 30η Σεπτεμβρίου, εφόσον υπάρχουν διδακτικές ώρες που δεν έχουν καλυφθεί στο σχολείο ή στο σχολικό συγκρότημα ή στα όμορα σχολεία ή σε άλλα σχολεία της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, τότε οι διδακτικές ώρες της δεύτερης ανάθεσης ή της δεύτερης ειδικότητας μπορούν να υπερβούν τις έντεκα (11), μετά από σχετική απόφαση του ΠΥΣΔΕ. Η ισχύς της παρούσης αρχίζει από το σχολικό έτος 2020-2021.

Πηγή: minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Διευκρινίσεις για τα διδακτικά βιβλία Λυκείου, Γυμνασίου και Δημοτικού για το σχ. έτος 2020-2021
Αναλυτικές διευκρινίσεις

Διευκρινίσεις σχετικά με τα διδακτικά βιβλία Γενικού Λυκείου, Γυμνασίου και Δημοτικού για το σχολικό έτος 2020-2021 δημοσιεύει το ΙΤΥΕ «Διόφαντος».

Συγκεκριμένα:

Διευκρινίσεις σχετικά με τα διδακτικά βιβλία Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2020-2021

Σύμφωνα με τις Υπουργικές Αποφάσεις με αρ. πρωτ. 40493/Δ2-26-03-2020, 455695/Δ2-14-05-2020, 55695/Δ2-14-05-2020 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:

• Τα βιβλία “Χημεία” με κωδικό 22-0215 και “Χημεία (Λύσεις Ασκήσεων)” με κωδικό 22-0216 που διανέμονται στους/ις μαθητές/τριες της Α΄ Λυκείου θα χρησιμοποιηθούν από τους/ις μαθητές/τριες και στη Β΄ τάξη του Λυκείου το επόμενο σχολικό έτος.

• Το βιβλίο “Αγγλικά” με κωδικό 22-0251 που διανέμεται στους/ις μαθητές/τριες της Β΄ Λυκείου θα χρησιμοποιηθεί από τους/ις μαθητές/τριες και στη Γ΄ τάξη του Λυκείου το επόμενο σχολικό έτος.

• Τα βιβλία “Γερμανικά” με κωδικό 21-0171 και “Γερμανικά (Τετράδιο Εργασιών)” με κωδικό 21-0172 που διανέμονται στους/ις μαθητές/τριες της Β΄ Λυκείου θα χρησιμοποιηθούν από τους/ις μαθητές/τριες και στη Γ΄ τάξη του Λυκείου το επόμενο σχολικό έτος.

• Το βιβλίο “Κοινωνιολογία (Βιβλίο Καθηγητή)” με κωδικό 22-0087 θα διατεθεί μόνο σε ψηφιακή μορφή και δε θα εκτυπωθεί.

Διευκρινίσεις σχετικά με τα διδακτικά βιβλία Γυμνασίου για το σχολικό έτος 2020-2021

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση με αρ. πρωτ. 195554/Δ2 – 10-12-2019 και του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:

 • Τα βιβλία “Οικιακή Οικονομία (Τετράδιο εργασιών)” με κωδικό 21-0036, “Οικιακή Οικονομία (Εργαστηριακός Οδηγός)” με κωδικό 21-0037, “Φυσική Αγωγή” με κωδικό 21-0042, “Οικιακή Οικονομία (Τετράδιο εργασιών)” με κωδικό 21-0096 και “Οικιακή Οικονομία (Εργαστηριακός Οδηγός)” με κωδικό 21-0097 έχουν διανεμηθεί σε 3 αντίτυπα το καθένα ανά σχολική μονάδα και απευθύνονται στους/ις μαθητές/τριες της Α΄ τάξης Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

• Το βιβλίο “Χημεία (Εργαστηριακός Οδηγός)” με κωδικό 21-0107 έχει διανεμηθεί σε 3 αντίτυπα ανά σχολική μονάδα και απευθύνεται στους/ις μαθητές/τριες της Β΄ τάξης Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

• Το βιβλίο “Χημεία (Εργαστηριακός Οδηγός)” με κωδικό 21-0163 έχει διανεμηθεί σε 3 αντίτυπα ανά σχολική μονάδα και απευθύνεται στους/ις μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

• Τα βιβλία “Εικαστικά (Τετράδιο Ασκήσεων)” με κωδικό 21-0019 και “Μουσική (Τετράδιο Εργασιών)” με κωδικό 21-0175 έχουν διανεμηθεί σε 5 αντίτυπα ανά σχολική μονάδα και απευθύνονται στους/ις μαθητές/τριες της Α΄ τάξης Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

• Τα βιβλία “Εικαστικά (Τετράδιο Εργασιών)” με κωδικό 21-0078, “Μουσική (Τετράδιο Εργασιών)” με κωδικό 21-0090 και “Φυσική (Εργαστηριακός Οδηγός)” με κωδικό 21-0102 έχουν διανεμηθεί σε 5 αντίτυπα ανά σχολική μονάδα και απευθύνονται στους μαθητές/τριες της Β΄ τάξης Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

• Τα βιβλία “Εικαστικά (Τετράδιο)” με κωδικό 21-0134 και “Μουσική (Τετράδιο Εργασιών)” με κωδικό 21-0146, έχουν διανεμηθεί σε 5 αντίτυπα ανά σχολική μονάδα και απευθύνονται στους/ις μαθητές/τριες της Γ΄ τάξης Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

• Τα βιβλία “Ιστορία Νεοελληνικής Λογοτεχνίας” με κωδικό 21-0060 και “Λεξικό Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας” με κωδικό 21-0061 έχουν διανεμηθεί σε περιορισμένα αντίτυπα ανά σχολική μονάδα (1 αντίτυπο ανά 4 μαθητές/τριες) και απευθύνονται στους μαθητές/τριες της Α΄ τάξης Γυμνασίου κατά το σχολικό έτος 2020-2021.

• Το βιβλίο “Βιολογία” με κωδικό 21-0009 που διανέμεται στους/ις μαθητές/τριες της Α΄ Γυμνασίου θα χρησιμοποιηθεί από τους/ις μαθητές/τριες και στη Β΄ τάξη του Γυμνασίου το επόμενο σχολικό έτος.

• Το βιβλίο “Βιολογία” με κωδικό 21-0125 που διανέμεται στους/ις μαθητές/τριες της Β΄ Γυμνασίου θα χρησιμοποιηθεί από τους/ις μαθητές/τριες και στη Γ΄ τάξη του Γυμνασίου.

• Το βιβλίο “Βιολογία (Τετράδιο)” με κωδικό 21-0010 που διανέμεται στους/ις μαθητές/τριες της Α΄ Γυμνασίου θα χρησιμοποιηθεί από τους/ις μαθητές/τριες και στη Β΄ τάξη του Γυμνασίου επόμενο σχολικό έτος.

Διευκρινίσεις σχετικά με τα διδακτικά βιβλία Δημοτικού για το σχολικό έτος 2020-2021

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση με αρ. πρωτ. Φ31/173348/Δ1-06-11-2019 του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων:

• Τα βιβλία “ALPHA ENGLISH” και “BETA ENGLISH” με κωδικό 10-0186 και 10-0187 αντίστοιχα διανέμονται σε 1 αντίτυπο, το καθένα, ανά σχολική μονάδα.

Διευκρινίζεται πως τα βιβλία Δασκάλου θα πρέπει να παραμένουν στη βιβλιοθήκη της κάθε σχολικής μονάδας.

 

Πηγή: alfavita.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
Πανελλαδικές 2020: Στα Ισπανικά εξετάζονται αύριο οι υποψήφιοι

Στο ειδικό μάθημα των Ισπανικών εξετάζονται αύριο, Τετάρτη 8 Ιουλίου, οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων 2020.

Το πρόγραμμα των ειδικών μαθημάτων των πανελλαδικών 2020:  

ΗΜΕΡΑ

ΗΜΕΡ/ΝΙΑ

ΜΑΘΗΜΑ

ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ

ΤΕΤΑΡΤΗ

1/7/2020

ΑΓΓΛΙΚΑ

10:00 π.μ.

ΠΕΜΠΤΗ

2/7/2020

ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΣΧΕΔΙΟ

8:30 π.μ.

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

3/7/2020

ΓΡΑΜΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ

8:30 π.μ.

ΣΑΒΒΑΤΟ

4/7/2020

ΙΤΑΛΙΚΑ

8:30 π.μ.

ΔΕΥΤΕΡΑ

6/7/2020

ΓΕΡΜΑΝΙΚΑ

8:30 π.μ.

ΤΡΙΤΗ

7/7/2020

ΓΑΛΛΙΚΑ

8:30 π.μ.

ΤΕΤΑΡΤΗ

8/7/2020

ΙΣΠΑΝΙΚΑ

8:30 π.μ

ΠΕΜΠΤΗ

9/7/2020

ΑΡΜΟΝΙΑ

8:30 π.μ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

10/7/2020

ΕΛΕΓΧΟΣ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΑΚΟΥΣΤΙΚΩΝ ΙΚΑΝΟΤΗΤΩΝ

17:30 μ.μ.

 

Πηγή: alfavita.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Δηλώσεις Κεραμέως για τα ιδιωτικά σχολεία
 Πιο ευέλικτα, πιο αυτόνομα ιδιωτικά σχολεία, στο πλαίσιο της συνολικής μας μεταρρύθμισης  για ένα σύγχρονο και καινοτόμο σχολείο

Εν όψει επικείμενης νομοθετικής πρωτοβουλίας για την Ιδιωτική Εκπαίδευση που θα τεθεί προς διαβούλευση τις προσεχείς ημέρες, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, η Υφυπουργός κα Σοφία Ζαχαράκη και η Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κα Σίσσυ Γκίκα πραγματοποίησαν συναντήσεις με εμπλεκόμενους φορείς, προκειμένου να καταγράψουν απόψεις και προτάσεις αναφορικά με το νέο θεσμικό πλαίσιο της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης. Η νομοθετική πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής μεταρρύθμισης για ένα πιο αυτόνομο, σύγχρονο και καινοτόμο σχολείο και αποτελεί συνέχεια του νομοθετικού πλαισίου για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου που ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα.

Η ηγεσία του Υπουργείου προσκάλεσε στο διάλογο εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας, της Συντονιστικής Επιτροπής Συλλόγων Γονέων Ιδιωτικών Σχολείων, του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων, του Συλλόγου Ιδιωτικών Μεγάλων και Μικρών Παιδικών Σταθμών και Νηπιαγωγείων Ελλάδος και του Πανελληνίου Συλλόγου Ιδιωτικών Παιδικών Σταθμών.

Στις συναντήσεις, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και οι εκπρόσωποι των εμπλεκομένων φορέων, συζήτησαν τις βασικές κατευθύνσεις του νομοσχεδίου, που στοχεύει στην αντιμετώπιση υφιστάμενων παθογενειών και αγκυλώσεων και στην ευελιξία και την αυτονομία στην Ιδιωτική Εκπαίδευση.

Ανάμεσα στις παθογένειες και τις αγκυλώσεις του ισχύοντος καθεστώτος συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, το ασφυκτικό και συγκεντρωτικό πλαίσιο λειτουργίας, η έλλειψη ευελιξίας στα εβδομαδιαία ωρολόγια προγράμματα και σε πρόσθετες εκπαιδευτικές και άλλες δραστηριότητες, η αδυναμία αποτελεσματικής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης με τη διασφάλιση πάντοτε της απαρέγκλιτης τήρησης της εργατικής νομοθεσίας, ο περιορισμός της χρήσης εγκαταστάσεων των σχολικών μονάδων.

Στόχος είναι να εξορθολογίσουμε τις διαδικασίες, να εξασφαλίσουμε τα δικαιώματα όλων των εμπλεκομένων μερών, να διασφαλίσουμε ένα σύγχρονο πλαίσιο για την ποιοτικότερη δυνατή εκπαίδευση για τους μαθητές μας. Στο πλαίσιο αυτό συζητήθηκε η πρόθεση του Υπουργείου συνολικά για μεγαλύτερη ευελιξία και αυτονομία στις ιδιωτικές εκπαιδευτικές δομές αναφορικά
- με το διευρυμένο ωρολόγιο πρόγραμμα (επιπλέον του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος),
- με πρόσθετες εκπαιδευτικές και άλλες δραστηριότητες και κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού,
- με πρόσθετες δυνατότητες για αμειβόμενη απασχόληση εκπαιδευτικών,
- με την επιλογή και τον ορισμό Διευθυντών και Υποδιευθυντών,
- με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας,
- με την αξιοποίηση των εγκαταστάσεων της σχολικής μονάδας.

Η ηγεσία του Υπουργείου άκουσε τις απόψεις όλων των φορέων, κατέγραψε τις προτάσεις τους και συζήτησε λύσεις για την ουσιαστική βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Είναι λυπηρό ότι στο γόνιμο αυτό διάλογο μόνο ένας φορέας επέλεξε επί της ουσίας να μην συμμετάσχει: η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας. Με τον τρόπο αυτό στέρησε από τους εκπαιδευτικούς που εκπροσωπεί τη δυνατότητα να καταθέσουν απόψεις και προτάσεις, να συνεισφέρουν στη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου της ιδιωτικής εκπαίδευσης και του εργασιακού καθεστώτος των εκπαιδευτικών. Οι εκπρόσωποι της ΟΙΕΛΕ αποχώρησαν από το τραπέζι των συνομιλιών, αμέσως μόλις έφτασαν στο Υπουργείο. Δεν θέλησαν καν να ακούσουν τις θέσεις της ηγεσίας, να συζητήσουν από κοινού για τον ύψιστο στόχο: τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για κάθε μαθητή. Η πόρτα του Υπουργείου, όμως, είναι πάντοτε ανοιχτή.

Μετά το πέρας των συναντήσεων, η κα Κεραμέως δήλωσε: «Πραγματοποιήσαμε διαβουλεύσεις με τους εμπλεκόμενους φορείς για το επερχόμενο σχέδιο νόμου της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης. Στόχος μας είναι οι μαθητές να είναι αποδέκτες ποιοτικότερης εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί να λειτουργούν σε ένα πλαίσιο ασφάλειας και δημιουργίας, τα σχολεία να μπορούν να δρουν με περισσότερα εργαλεία και αυτονομία, με σκοπό τη διασφάλιση της ποιότητας. Μειώνουμε τον κρατικό παρεμβατισμό και ενισχύουμε την ιδιωτική πρωτοβουλία, διευρύνουμε την ουσιαστική αυτονομία της σχολικής μονάδας, το δικαίωμα της γονεϊκής επιλογής, την ευελιξία όσον αφορά στην οργάνωση και τη λειτουργία της σχολικής μονάδας, την αποτελεσματικότερη διαχείριση του διδακτικού προσωπικού σύμφωνα με τις ανάγκες και τη φιλοσοφία του σχολείου. Ξεκινήσαμε με την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, την εισαγωγή της αξιολόγησης, τη θεσμοθέτηση των εργαστηρίων δεξιοτήτων, τις αλλαγές στην κατεύθυνση ενός σχολείου της εγρήγορσης, και προχωράμε με την απόδοση βαθμών ευελιξίας και αυτονομίας και στο ιδιωτικό σχολείο. Χτίζουμε βήμα-βήμα ένα σχολείο που στοχεύει στην ποιοτικότερη και σφαιρικότερη καλλιέργεια των μαθητών.»

 

Πηγή: minedu.gov.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Μαθήτρια
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020
Επικαιρότητα
Τμημα κοινωνικής εργασίας Κομοτηνής υπάρχει στο μηχανογραφικό του επαλ??
 Καλησπέρα θελω να ρωτήσω πηγα στο σχολείο να παρω κωδικό  για το μηχανογραφικό το τμημα κοινωνικής εργασίας Κομοτηνής δν υπάρχει  ουτε της Πάτρας?? Θα ειναι του χρόνου ??
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 ΕΙΜΑΙ  ΣΤΟ  2ο ΠΕΔΙΟ  ΚΑΙ  ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΜΑΙ  ΓΙΑ  ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ. ΕΙΝΑΙ  ΠΡΟΤΙΜΟΤΕΡΟ  ΝΑ  ΕΠΙΛΕΞΩ  ΤΟ  ΤΟ  ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ  ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ  ΚΑΙ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ  ΠΑΤΡΑΣ  Ή ΗΜΤΥ  ΠΑΤΡΑΣ; ΕΧΩ  ΑΚΟΥΣΕΙ  ΟΤΙ ΔΕΝ  ΒΡΙΣΚΕΙΣ  ΣΗΜΕΡΑ  ΕΡΓΑΣΙΑ  ΩΣ  ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΟΣ  ΑΛΛΑ  ΩΣ  ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ  ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ. ΔΕΝ  ΕΙΝΑΙ  ΚΑΛΥΤΕΡΑ  ΝΑ  ΕΙΔΙΚΕΥΤΩ   ΣΤΟΥΣ  ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ;  ΠΟΙΑ  ΕΙΝΑΙ  Η  ΓΝΩΜΗ ΣΑΣ;
Υποβλήθηκε πριν από 16 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Αν σου αρεσει ο κωδικας και τον αντεχεις πηγαινε μηχ υπολογιστων ,αν οχι τοτε ΗΜΜΥ πιο κατωχυρομενο (ΤΕΕ ), ευρυτερο πεδιο και καλυπτει και το  προηγουμενο. Τωρα για την ανεργια των ΗΜΜΥ μαλλον ειναι fake news. 4% minus  εχουν.
Υποβλήθηκε πριν από 16 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 δεν ειμαστε σε θεση να γνωριζουμε τις προθεσεις του υπουργειου
Υποβλήθηκε πριν από 20 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
...
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Άρθρα   Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020
10% 2020
 Ειμαι αποφοιτος 2019 πρωτο πεδιο με 13350 μορια με ενδιαφερει μια σχολη που ειναι πιο κατω απο εμενα 80-100 μορια εχω ελπιδες να εισαχθω;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020

Σχόλια (1)
 στις χαμηλοβαθμες σχολες η βαση του 10% είναι συνηθως πιο χαμηλη απο την αρχικη βαση, επομενως ναι εχεις ελπιδες
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
  
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020

Σχόλια (0)
 Ευχαριστώ πολύ
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Συζητηση στο υπουργείο παιδείας για ιδιωτική εκπαίδευση
 Εν όψει επικείμενης νομοθετικής πρωτοβουλίας για την Ιδιωτική Εκπαίδευση που θα τεθεί προς διαβούλευση τις προσεχείς ημέρες, η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων κα Νίκη Κεραμέως, η Υφυπουργός κα Σοφία Ζαχαράκη και η Γενική Γραμματέας Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής κα Σίσσυ Γκίκα πραγματοποίησαν συναντήσεις με εμπλεκόμενους φορείς, προκειμένου να καταγράψουν απόψεις και προτάσεις αναφορικά με το νέο θεσμικό πλαίσιο της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης. Η νομοθετική πρωτοβουλία εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής μεταρρύθμισης για ένα πιο αυτόνομο, σύγχρονο και καινοτόμο σχολείο και αποτελεί συνέχεια του νομοθετικού πλαισίου για την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου που ψηφίστηκε τον περασμένο μήνα.

Η ηγεσία του Υπουργείου προσκάλεσε στο διάλογο εκπροσώπους της Ομοσπονδίας Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας, της Συντονιστικής Επιτροπής Συλλόγων Γονέων Ιδιωτικών Σχολείων, του Συνδέσμου Ιδιωτικών Σχολείων, του Συλλόγου Ιδιωτικών Μεγάλων και Μικρών Παιδικών Σταθμών και Νηπιαγωγείων Ελλάδος και του Πανελληνίου Συλλόγου Ιδιωτικών Παιδικών Σταθμών.

Στις συναντήσεις, η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου και οι εκπρόσωποι των εμπλεκομένων φορέων, συζήτησαν τις βασικές κατευθύνσεις του νομοσχεδίου, που στοχεύει στην αντιμετώπιση υφιστάμενων παθογενειών και αγκυλώσεων και στην ευελιξία και την αυτονομία στην Ιδιωτική Εκπαίδευση.

Ανάμεσα στις παθογένειες και τις αγκυλώσεις του ισχύοντος καθεστώτος συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, το ασφυκτικό και συγκεντρωτικό πλαίσιο λειτουργίας, η έλλειψη ευελιξίας στα εβδομαδιαία ωρολόγια προγράμματα και σε πρόσθετες εκπαιδευτικές και άλλες δραστηριότητες, η αδυναμία αποτελεσματικής διαχείρισης του ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης με τη διασφάλιση πάντοτε της απαρέγκλιτης τήρησης της εργατικής νομοθεσίας, ο περιορισμός της χρήσης εγκαταστάσεων των σχολικών μονάδων.

Στόχος είναι να εξορθολογίσουμε τις διαδικασίες, να εξασφαλίσουμε τα δικαιώματα όλων των εμπλεκομένων μερών, να διασφαλίσουμε ένα σύγχρονο πλαίσιο για την ποιοτικότερη δυνατή εκπαίδευση για τους μαθητές μας. Στο πλαίσιο αυτό συζητήθηκε η πρόθεση του Υπουργείου συνολικά για μεγαλύτερη ευελιξία και αυτονομία στις ιδιωτικές εκπαιδευτικές δομές αναφορικά
- με το διευρυμένο ωρολόγιο πρόγραμμα (επιπλέον του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος),
- με πρόσθετες εκπαιδευτικές και άλλες δραστηριότητες και κατά τη διάρκεια του διδακτικού έτους και κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού,
- με πρόσθετες δυνατότητες για αμειβόμενη απασχόληση εκπαιδευτικών,
- με την επιλογή και τον ορισμό Διευθυντών και Υποδιευθυντών,
- με τον εσωτερικό κανονισμό λειτουργίας,
- με την αξιοποίηση των εγκαταστάσεων της σχολικής μονάδας.

Η ηγεσία του Υπουργείου άκουσε τις απόψεις όλων των φορέων, κατέγραψε τις προτάσεις τους και συζήτησε λύσεις για την ουσιαστική βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Είναι λυπηρό ότι στο γόνιμο αυτό διάλογο μόνο ένας φορέας επέλεξε επί της ουσίας να μην συμμετάσχει: η Ομοσπονδία Ιδιωτικών Εκπαιδευτικών Λειτουργών Ελλάδας. Με τον τρόπο αυτό στέρησε από τους εκπαιδευτικούς που εκπροσωπεί τη δυνατότητα να καταθέσουν απόψεις και προτάσεις, να συνεισφέρουν στη βελτίωση του θεσμικού πλαισίου της ιδιωτικής εκπαίδευσης και του εργασιακού καθεστώτος των εκπαιδευτικών. Οι εκπρόσωποι της ΟΙΕΛΕ αποχώρησαν από το τραπέζι των συνομιλιών, αμέσως μόλις έφτασαν στο Υπουργείο. Δεν θέλησαν καν να ακούσουν τις θέσεις της ηγεσίας, να συζητήσουν από κοινού για τον ύψιστο στόχο: τη βελτίωση της παρεχόμενης εκπαίδευσης για κάθε μαθητή. Η πόρτα του Υπουργείου, όμως, είναι πάντοτε ανοιχτή.

Μετά το πέρας των συναντήσεων, η κα Κεραμέως δήλωσε: «Πραγματοποιήσαμε διαβουλεύσεις με τους εμπλεκόμενους φορείς για το επερχόμενο σχέδιο νόμου της Ιδιωτικής Εκπαίδευσης. Στόχος μας είναι οι μαθητές να είναι αποδέκτες ποιοτικότερης εκπαίδευσης, οι εκπαιδευτικοί να λειτουργούν σε ένα πλαίσιο ασφάλειας και δημιουργίας, τα σχολεία να μπορούν να δρουν με περισσότερα εργαλεία και αυτονομία, με σκοπό τη διασφάλιση της ποιότητας. \

Μειώνουμε τον κρατικό παρεμβατισμό και ενισχύουμε την ιδιωτική πρωτοβουλία, διευρύνουμε την ουσιαστική αυτονομία της σχολικής μονάδας, το δικαίωμα της γονεϊκής επιλογής, την ευελιξία όσον αφορά στην οργάνωση και τη λειτουργία της σχολικής μονάδας, την αποτελεσματικότερη διαχείριση του διδακτικού προσωπικού σύμφωνα με τις ανάγκες και τη φιλοσοφία του σχολείου. Ξεκινήσαμε με την αναβάθμιση του δημόσιου σχολείου, την εισαγωγή της αξιολόγησης, τη θεσμοθέτηση των εργαστηρίων δεξιοτήτων, τις αλλαγές στην κατεύθυνση ενός σχολείου της εγρήγορσης, και προχωράμε με την απόδοση βαθμών ευελιξίας και αυτονομίας και στο ιδιωτικό σχολείο. Χτίζουμε βήμα-βήμα ένα σχολείο που στοχεύει στην ποιοτικότερη και σφαιρικότερη καλλιέργεια των μαθητών.


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 3 από 12059 (120582 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
12057
12058
12059
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
GMC ξερει κανεις για αυτο?
Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2020 - 01:58
Σχόλια (0)

Τουρισμός
Πέμπτη, 9 Ιουλίου 2020 - 01:03
Σχόλια (0)

10% 2019
Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2020 - 19:25
Σχόλια (0)

ΤΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΙΣ (γνώμη μου)
Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2020 - 17:31
Σχόλια (1)

ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΟΠΛΑ
Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2020 - 17:18
Σχόλια (1)

10%
Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2020 - 17:11
Σχόλια (1)

Επαγγελματική αποκατάσταση από κοινωνική εργασία
Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2020 - 16:15
Σχόλια (5)

Σπουδές στην Κύπρο - Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Κωδικοί Μηχανογραφικών
Τετάρτη, 8 Ιουλίου 2020 - 12:36
Σχόλια (1)


10% 2020
Τρίτη, 7 Ιουλίου 2020 - 15:53
Σχόλια (2)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012
Τρία ελληνόπουλα σώθηκαν στο σχολείο του Κονεκτικατ
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2760 ημέρες
Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012
Βάνδαλοι εισέβαλαν σε σχολείο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2760 ημέρες
Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012
Τα tablet PC «σκοτώνουν» τα e-reader;
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2760 ημέρες
Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012
Δεκτές από την Ε.Ε. οι προτάσεις της Apple που «δίνουν τέλος» στη χειραγώγηση των τιμών των e-book
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2760 ημέρες
Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012
21/12/2012: Ψευδολογίες περί συντέλειας
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2760 ημέρες
Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2012
Υποτροφίες από το ίδρυμα Προποντίς
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2760 ημέρες
Σελίδα 4197 από 4521 (27123 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4196
4197
4198
4199
4519
4520
4521
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης