Παρασκευή, 03 Ιουλίου 2020
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2020 - Μηχανογραφικό 2020

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Ελένη Βαμβακά
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΑΠΟ ΙΕΚ ΣΕ ΑΕΙ
 Καλησπέρα,έχω τελειώσει Δ.ΙΕΚ στην ειδικότητα Β. Βρεφονηπιοκόμου και θα ήθελα να συνεχίσω τις σπουδές μου σε αυτό το αντικείμενο σε ΑΕΙ.Υπάρχει η δυνατότητα κατατακτήριων εξετάσεων για την εισαγωγή σε αντίστοιχο τμήμα του ΑΕΙ;Υπάρχει κάποιο άλλο παραθυράκι που θα μπορούσε να με βοηθήσει;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 29 Ιουνίου 2020

Σχόλια (0)
 ΑΠΟ ΙΕΚ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΠΑΣ ΣΕ ΑΕΙ...ΜΟΝΟ ΜΕ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΕΣ!!!
Υποβλήθηκε πριν από 4 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020
Σχολές - Τμήματα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα
Αντιστοιχίες Τμημάτων Α.Ε.Ι. ακαδημαϊκού έτους 2020-2021

Αντιστοιχίες Τμημάτων, Εισαγωγικών Κατευθύνσεων και Προγραμμάτων Σπουδών των Α.Ε.Ι. και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, ακαδημαϊκού έτους 2020-2021

To έγγραφο σε μορφή pdf 


Πηγή: minedu.gov.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα   Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Άμεση υλοποίηση του νόμου για την αναβάθμιση του σχολείου
 Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, μετά τη δημοσίευση του νόμου 4692/2020 στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης, προχώρησε άμεσα στην έκδοση Υπουργικών Αποφάσεων για την Αναβάθμιση του Σχολείου.

Εργαστήρια Δεξιοτήτων

Σκοπός της πιλοτικής εισαγωγής των «Εργαστηρίων Δεξιοτήτων» στο υποχρεωτικό ωρολόγιο πρόγραμμα νηπιαγωγείων, δημοτικών και γυμνασίων, από το επόμενο σχολικό έτος (2020-21), είναι η ενίσχυση της καλλιέργειας ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης στη διδακτική και παιδαγωγική μεθοδολογία και σε συνάφεια με το συνολικό πρόγραμμα σπουδών. Το δείγμα των πιλοτικών σχολικών μονάδων θα πληροί τα κάτωθι κριτήρια:

- γεωγραφική κατανομή των σχολικών μονάδων, ώστε να αντιπροσωπεύεται όλη η επικράτεια,

- αντιπροσώπευση σχολείων με διαφορετική δυναμικότητα ως προς τον αριθμό των μαθητών/μαθητριών και εκπαιδευτικών,

- Πρότυπα Σχολεία και Πειραματικά σχολεία, στο σύνολο των οποίων θα εισαχθούν πιλοτικά τα Εργαστήρια Δεξιοτήτων.

Το δείγμα των σχολικών μονάδων που θα αποτελέσει το πεδίο της πιλοτικής εφαρμογής ορίζεται σε συνολικά 217 σχολικές μονάδες.

Τα εργαστήρια οργανώνονται σε 4 θεματικούς κύκλους:

Α) Ευ Ζην  – ζω καλύτερα

Β) Περιβάλλον – φροντίζω το περιβάλλον

Γ) Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη – ενδιαφέρομαι και ενεργώ

Δ) Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία – δημιουργώ και καινοτομώ

και καλλιεργούν 4 κύκλους δεξιοτήτων:

Α) Δεξιότητες μάθησης

Β) Δεξιότητες ζωής

Γ) Δεξιότητες της τεχνολογίας και της επιστήμης

Δ) Δεξιότητες του νου.

Ο κάθε θεματικός κύκλος περιλαμβάνει διάφορες επιμέρους θεματικές (ανά ηλικία), όπως π.χ. εθελοντισμός, σεξουαλική διαπαιδαγώγηση, οικολογική συνείδηση, πρόληψη από εξαρτήσεις, επιχειρηματικότητα, πρόληψη και προστασία από φυσικές καταστροφές, αλληλοσεβασμός και διαφορετικότητα, ρομποτική, νέες τεχνολογίες κ.ά.

Το απαραίτητο εκπαιδευτικό υλικό θα αντλείται από την ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα του ΙΕΠ, με τίτλο «Πλατφόρμα 21+», που θα περιλαμβάνει εκπαιδευτικό υλικό ή/και οδηγό εκπαιδευτικού, οπτικοακουστικό εκπαιδευτικό υλικό ή/και φύλλα εργασίας, προτεινόμενες σχολικές δράσεις για την εργαστηριακή και βιωματική προσέγγιση του θέματος, φύλλα αξιολόγησης και αυτο-αξιολόγησης και, σε ορισμένες περιπτώσεις, ενημερωτικό υλικό προς τους γονείς, κατάλληλα διαβαθμισμένο ανά τάξη.

Πρότυπα Σχολεία και Πειραματικά Σχολεία

Από την επόμενη ημέρα ψήφισης του νόμου, εκδόθηκαν Κοινή Υπουργική Απόφαση με το Υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, καθώς και Υπουργική Απόφαση για τη διαδικασία εισαγωγής μαθητών και μαθητριών στα Πρότυπα Σχολεία και τα Πειραματικά Σχολεία. Αξίζει να σημειωθεί ότι υποβλήθηκε εξαιρετικά υψηλός αριθμός αιτήσεων (6.461 αιτήσεις για τα Πρότυπα και 5.534 για τα Πειραματικά Σχολεία). Η κλήρωση για την εισαγωγή μαθητών στα Πειραματικά Σχολεία διενεργήθηκε ηλεκτρονικά, με απόλυτη διαφάνεια και σε ζωντανή μετάδοση χθες, Πέμπτη 25/6, ενώ οι εξετάσεις εισαγωγής στα Πρότυπα Σχολεία θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα 29/6.

Επίσης, εκδόθηκε απόφαση σύμφωνα με την οποία καθορίζονται τα αυξημένα προσόντα για την επιλογή των εκπαιδευτικών που θα διδάξουν στα Πρότυπα και τα Πειραματικά Σχολεία κατά το σχολικό έτος 2020-2021, όπως προβλέπει ο νόμος 4692/2020 «Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξεις»:

  • το καινοτόμο εκπαιδευτικό έργο, η συμμετοχή σε εκπαιδευτικά προγράμματα (Erasmus+, MUN κτλ.) και η συμβολή στην ανάπτυξη του σχολείου,
  • η επιστημονική-παιδαγωγική συγκρότηση και κατάρτιση,
  • το επιστημονικό-συγγραφικό έργο,
  • η κατ’ ελάχιστον πενταετής διδακτική υπηρεσία σε σχολική μονάδα,
  • η υπηρεσιακή κατάσταση, η διδακτική εμπειρία και το καθοδηγητικό έργο,
  • η γενική συγκρότηση και προσωπικότητα του υποψηφίου, η οποία

αξιολογείται από την οικεία Περιφερειακή Επιτροπή Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων της κάθε Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης.

Δραστηριότητες στα αγγλικά στα νηπιαγωγεία

Η πιλοτική εισαγωγή δημιουργικών δραστηριοτήτων στα νηπιαγωγεία στην αγγλική γλώσσα δύο ώρες εβδομαδιαίως στοχεύει στον εμπλουτισμό του προγράμματος του Νηπιαγωγείου, τόσο μεθοδολογικά όσο και θεματικά, για τη διεύρυνση της γλωσσικής αντίληψης των νηπίων, καθώς και τη διαμόρφωσή τους ως ενεργών πολιτών της παγκόσμιας κοινότητας.

Οι δραστηριότητες στα αγγλικά θα εφαρμοστούν σε δείγμα 58 Νηπιαγωγείων, τα οποία θα ανακοινωθούν σύντομα με νέα Υπουργική Απόφαση. Τα Νηπιαγωγεία επελέγησαν με κριτήρια την αντιπροσώπευση όλων των τύπων περιοχών, αστικών, ημιαστικών και αγροτικών, καθώς και τη γεωγραφική κατανομή τους ώστε να αντιπροσωπεύεται όλη η Επικράτεια, μετά από εισήγηση των Διευθυντών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Για την υλοποίηση της πιλοτικής εφαρμογής είναι απαραίτητη η αλληλεπίδραση και η συνεργασία του/της Νηπιαγωγού με τον/ την εκπαιδευτικό της Αγγλικής γλώσσας, η οποία θα έχει ως αφετηρία την οργάνωση και τον προγραμματισμό του εκπαιδευτικού έργου στο Νηπιαγωγείο, με έμφαση στην αξιοποίηση των αναγκών, των κλίσεων και των ιδιαίτερων ενδιαφερόντων των νηπίων.

Για την επίτευξη των στόχων της πιλοτικής εφαρμογής προβλέπεται εξ αποστάσεως επιμόρφωση των εκπαιδευτικών Αγγλικής γλώσσας και των Νηπιαγωγών σε δύο φάσεις: η πρώτη, θα πραγματοποιηθεί τον Σεπτέμβριο 2020. Στη συνέχεια, και κατά τη διάρκεια της πιλοτικής εφαρμογής θα πραγματοποιηθούν επιμορφωτικές δράσεις, ανάλογα με τις ανάγκες και με σκοπό την υποστήριξη των εκπαιδευτικών σχετικά με την εξέλιξη του προγράμματος.

Σημειώνεται ότι, ειδικοί εμπειρογνώμονες θα παρακολουθούν και θα υποστηρίζουν τα πιλοτικά προγράμματα των Αγγλικών και των Εργαστηρίων καθ’ όλη τη διάρκειά τους, ενώ, με την ολοκλήρωσή τους, το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής θα συντάξει έκθεση, βάσει αξιολόγησης, προκειμένου να γνωμοδοτήσει προς το Υπουργείο για τη διεύρυνση εφαρμογής των προγραμμάτων αυτών στην Επικράτεια.

Πηγή: minedu.gov.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Διάφορα Θέματα   Επικαιρότητα
Βασίλης Διγαλάκης για τη συμμετοχή της χώρας μας στο HE Innovate
Βασίλης Διγαλάκης: Η συμμετοχή της χώρας μας στο HE Innovate προάγει την εξωστρέφεια, την καινοτομία και την ενδυνάμωση του ελληνικού Πανεπιστημίου
 
Την ενημέρωση των ελληνικών ΑΕΙ σχετικά με την πρωτοβουλία HE Innovate και την πρόσκλησή τους να συμμετάσχουν σε αυτή είχε στόχο η διενέργεια διαδικτυακού ενημερωτικού σεμιναρίου, την Παρασκευή 26 Ιουνίου, στο οποίο έλαβαν μέρος οι πρυτανικές αρχές και εκπρόσωποι των Ιδρυμάτων, ανταποκρινόμενες στην πρόσκληση του Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Βασίλη Διγαλάκη.


Το HE Innovate είναι μία πρωτοβουλία για την Τριτοβάθμια Εκπαίδευση, στην οποία επιλέχθηκε να συμμετάσχει η Ελλάδα για το έτος 2020-2021. Στο πλαίσιο της μελέτης χώρας που θα διενεργηθεί, σε συνεργασία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και τον ΟΟΣΑ, θα αναπτυχθεί διάλογος πολιτικής με όλους τους φορείς του οικοσυστήματος. Η μελέτη θα οδηγήσει στη σύνταξη μιας τελικής έκθεσης για τη χώρα, που θα περιγράφει το οικοσύστημα έρευνας και καινοτομίας στα ελληνικά Ιδρύματα Ανώτατης Εκπαίδευσης και θα περιλαμβάνει προτάσεις πολιτικής για την ανάπτυξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος στους τομείς αυτούς. Οι προτάσεις αυτές θα αφορούν, μεταξύ άλλων, σε θέματα οργάνωσης, διακυβέρνησης, χρηματοδότησης, ψηφιακού μετασχηματισμού και προετοιμασίας και στήριξης των επιχειρηματικών δράσεων των πανεπιστημίων. Μεγάλη έμφαση δίνεται σε ενέργειες που θα ενθαρρύνουν την επιχειρηματικότητα στην Ανώτατη Εκπαίδευση και την επιχειρηματική αξιοποίηση της έρευνας, τόσο στην Ελλάδα, όσο και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Οι 40 εκπρόσωποι από 20 πανεπιστημιακά ιδρύματα και 3 ερευνητικά κέντρα που συμμετείχαν στην τηλεδιάσκεψη, είχαν την ευκαιρία να θέσουν ερωτήματα και να ενημερωθούν για τη συμμετοχή τους σε αυτήν τη διαδικασία από τους εκπροσώπους του υπουργείου, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και του ΟΟΣΑ.

Όπως δήλωσε ο κ. Διγαλάκης: “Η διενέργεια μελέτης για την Ελλάδα αποτελεί σημαντική ευκαιρία για τα ελληνικά πανεπιστήμια, ώστε να αναδείξουν τις καλές πρακτικές τους, να χρησιμοποιήσουν νέα εργαλεία για να βελτιωθούν στις στρατηγικές προτεραιότητες που έχουν θέσει, αλλά και να λάβουν εξειδικευμένη συμβουλευτική για τον σχεδιασμό δράσεων προαγωγής της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας”.

Ο Υφυπουργός συνεχάρη τις ηγεσίες των ελληνικών ΑΕΙ για την ανταπόκρισή τους σε αυτήν την πρωτοβουλία και εξέφρασε την εμπιστοσύνη του στο ελληνικό Πανεπιστήμιο, το οποίο “δεν θα αφήσει ανεκμετάλλευτη καμία ευκαιρία προκειμένου να αναβαθμίσει και να αναδείξει το σημαντικό επιστημονικό και ερευνητικό έργο που παράγεται και να επεκτείνει την ανταλλαγή γνώσεων και συνεργασίας με πανεπιστήμια άλλων χωρών που καινοτομούν και διακρίνονται”.

Πηγή: minedu.gov.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020
Διάφορα Θέματα
Univmap: Ο χάρτης όλων των Πανεπιστημιακών Σχολών της Ελλάδας
Δείτε στην παρακάτω  ιστοσελίδα http://www.univmap.gr  τα  δημόσια Πανεπιστήμια, Σχολές και Τμήματα αυτών, έχοντας ως κύριο στόχο την διευκόλυνση των μαθητών του λυκείου και των παιδιών που δίνουν φέτος πανελλήνιες, στην εύρεση και την επιλογή της ιδανικής για εκείνους Σχολή. 
 
 

Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020
Διάφορα Θέματα   Άρθρα
ΟΠΕΚΑ: Παρατείνεται η υποβολή αιτήσεων για παιδικές κατασκηνώσεις
Παρατείνεται έως τις 30 Ιουνίου 2020, στις 23:59, η ημερομηνία υποβολής αιτήσεων συμμετοχής των δικαιούχων στο κατασκηνωτικό πρόγραμμα για παιδιά, ΛΑΕ/ΟΠΕΚΑ. Υπενθυμίζεται, ότι η υποβολή αυτών των αιτήσεων έληγε σήμερα, 26 Ιουνίου.

Ωστόσο, ο Οργανισμός Προνοιακών Επιδομάτων και Κοινωνικής Αλληλεγγύης (ΟΠΕΚΑ) διευκρινίζει ότι λόγοι, οι οποίοι σχετίζονται με τεχνικές δυσκολίες, οδήγησαν τον Οργανισμό στην απόφαση να παρατείνει την ημερομηνία υποβολής, προκειμένου να δοθεί σε όσο το δυνατόν περισσότερα παιδιά δικαιούχων η δυνατότητα συμμετοχής τους στα κατασκηνωτικά προγράμματα.

Σε περιπτώσεις δικαιούχων γονέων για τους οποίους, κατά τη διαδικασία ηλεκτρονικής συμπλήρωσης της αίτησης, δεν εμφανίζεται κάποιο από τα τέκνα τους ή όλα τα τέκνα, παρακαλούνται να αποστείλουν ηλεκτρονικά στη διεύθυνση agrotikiestia@opeka.gr τα εξής στοιχεία:

– ΑΜΚΑ γονέα

– ΑΜΚΑ τέκνου

– Επώνυμο τέκνου

– Όνομα τέκνου

– Πατρώνυμο τέκνου

– Μητρώνυμο τέκνου

– Έτος γέννησης τέκνου

– Τηλέφωνο επικοινωνίας

Στη συνέχεια, ο δικαιούχος θα ειδοποιηθεί με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να μπορεί ο ίδιος πια να προβεί στην καταχώριση της αίτησής του. Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιτυχή ολοκλήρωση της διαδικασίας είναι ο γονέας, που έχει έμμεσα ασφαλισμένα τα τέκνα στη μερίδα του, να δικαιούται τις παροχές.

Πηγή: iPaidia.gr


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020
Μαθητές - Φροντιστήριο - Σχολείο - Πανεπιστήμιο   Επικαιρότητα
Εφαρμογή της πιλοτικής δράσης «Εργαστήρια Δεξιοτήτων» στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020
Άρθρα
Το νέο πρόγραμμα μαθημάτων από το νηπιαγωγείο μέχρι και το Λύκειο
Σύμφωνα με υψηλόβαθμα στελέχη του υπουργείου Παιδείας το νέο ωρολόγιο πρόγραμμα σε όλες τις βαθμίδες εστιάζει στην ενίσχυση της Πληροφορικής, των ξένων γλωσσών, της Φυσικής Αγωγής και των κλασικών γραμμάτων, καθώς τα Λατινικά «επιστρέφουν» στο Λύκειο καθώς και στις Πανελλαδικές:

-Οι ξένες γλώσσες ενισχύονται, με τα Αγγλικά να «κερδίζουν» δύο ώρες στο Δημοτικό κι άλλες 4 στο Λύκειο. Η επιλογή 2ης ξένης γλώσσας μεταξύ των Γερμανικών ή των Γαλλικών γίνεται υποχρεωτικό μάθημα στη Β’ Λυκείου.

-Η Πληροφορική «κερδίζει» μία ώρα στην Α’ Γυμνασίου και γίνεται υποχρεωτικό (από επιλογής) μάθημα στην Α’ Λυκείου με στόχο την ενίσχυση του μαθήματος. Υπενθυμίζεται ότι στους επόμενους στόχους του υπουργείου Παιδείας είναι η υλοποίηση του Κρατικού Πιστοποιητικού Πληροφορικής στην Α’ Λυκείου για όλους τους μαθητές.

-Η Φυσική Αγωγή αυξάνεται κατά 1 ώρα στη Β’ Λυκείου (2 ώρες εβδομαδιαίως) και ορίζονται 3 ώρες αντί 2 που ίσχυαν μέχρι πρότινος στην Γ’ Λυκείου.

-Τα μαθήματα προσανατολισμού, στα οποία εξετάζονται οι μαθητές της Γ’ Λυκείου, θα διδάσκονται πλέον 6 ώρες την εβδομάδα αντί δύο και η Νεοελληνική Γλώσσα 6 ώρες την εβδομάδα, εκ των οποίων οι 5 αφορούν το κυρίως μάθημα και η 1 ώρα θα αφιερώνεται σε επίλυση αποριών και ανακεφαλαίωση.

-Στην Γ’ Λυκείου θεσπίζεται η διδασκαλία του μαθήματος «κόντρα» με ενδοσχολική εξέταση στις απολυτήριες εξετάσεις. Το μάθημα της Ιστορίας θα διδάσκεται στους υποψηφίους Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών, Σπουδών Υγείας και Σπουδών Πληροφορικής και Οικονομίας και το Μάθημα των Μαθηματικών στους υποψηφίους των Ανθρωπιστικών Σπουδών.

-Ξεκινώντας από τις μικρότερες τάξεις, το υπουργείο Παιδείας εισάγει σε Δημοτικό και Γυμνάσιο, πιλοτικά την επόμενη χρονιά, τα εργαστήρια δεξιοτήτων, εστιάζοντας μεταξύ άλλων στην οδική ασφάλεια, στη σεξουαλική αγωγή, στην οικολογική συνείδηση, στα προγράμματα εθελοντισμού, στη ρομποτική και την επιχειρηματικότητα.

 

Τι κόβεται:

Δεν είναι τόσο οι προσθήκες όσο οι «αφαιρέσεις» στο ωρολόγιο πρόγραμμα που έχουν προκαλέσει σωρεία αντιδράσεων στον εκπαιδευτικό χώρο και στις ειδικότητες που πλήττονται:

-Η κατάργηση της Κοινωνιολογίας από το ωρολόγιο πρόγραμμα. Τα Λατινικά «επιστρέφουν» στο σχολείο από τη Β’ Λυκείου με την παράλληλη κατάργηση του μαθήματος : Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών (Κοινωνιολογία, Οικονομική Επιστήμη και Πολιτική Επιστήμη) και τον Ιούνιο του 2022 θα αντικαταστήσουν την Κοινωνιολογία στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.

-Η κατάργηση του μαθήματος επιλογής της Καλλιτεχνικής Παιδείας στην Α’ Λυκείου προκάλεσε διαμαρτυρίες, με το υπουργείο Παιδείας να κατηγορείται ότι υποβαθμίζει τα Καλλιτεχνικά. Παράλληλα στην ίδια τάξη καταργούνται και τα μαθήματα επιλογής: Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων, Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός, καθώς και η Ερευνητική Εργασία.

Τι θα ισχύσει στο Δημοτικό

Η μοναδική «απώλεια» για το Δημοτικό αφορά σε μία ώρα λιγότερη (από 4 σε 3 εβδομαδιαίως) για το μάθημα της «Μελέτης Περιβάλλοντος». Αντίθετα τα Αγγλικά «κερδίζουν» μία ώρα.

Παράλληλα, ξεκινάει πιλοτικά η εισαγωγή των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων που στις δύο πρώτες τάξεις του Δημοτικού θα καλύπτει έως και 3 ώρες εβδομαδιαίως.

4 θεματικοί κύκλοι:

α) το Ευ Ζην, με μαθήματα αγωγής υγείας όπως η πρόληψη από τις εξαρτήσεις, η οδική ασφάλεια και η σεξουαλική αγωγή,

β) το Περιβάλλον, με μαθήματα όπως η οικολογική συνείδηση και η πρόληψη και προστασία από τις φυσικές καταστροφές,

γ) την Κοινωνική Συναίσθηση και Ευθύνη, με προγράμματα εθελοντισμού καθώς και αλληλοσεβασμού και διαφορετικότητας,

δ) τη Δημιουργική Σκέψη και Πρωτοβουλία, με θεματικές που αφορούν σε τεχνολογίες αιχμής, στη ρομποτική, στην επιχειρηματικότητα και τον επαγγελματικό προσανατολισμό.

Κατασκευές, παιχνίδια, εργαστήρια εικονικής επιχείρησης, διοργάνωση εκδηλώσεις και έρευνες περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων στις νέες πρακτικές εκπαίδευσης που προωθούνται μέσω των νέων θεματικών. Οι εκπαιδευτικοί του κάθε σχολείου μέχρι και τις 30 Σεπτεμβρίου θα πρέπει να έχουν οργανώσει το πλαίσιο της διδασκαλίας των ενοτήτων οι οποίες θα γίνονται σε εργαστήρια, 5 έως 7 εβδομάδες ανά θεματικό κύκλο.

Περιγραφική αξιολόγηση

Λόγω της φύσης των εργαστηρίων στα οποία θα συμμετέχουν οι μαθητές, ο τρόπος αξιολόγησής τους αλλάζει. Το υπουργείο Παιδείας εισάγει την περιγραφική αξιολόγηση ανά τρίμηνο ή τετράμηνο με στόχο όχι μόνο την καταγραφή της ανάπτυξης δεξιοτήτων από τους μαθητές αλλά και την αξιολόγηση του προγράμματος.

Τα εργαλεία της αξιολόγησης θα είναι φύλλα προόδου στους τέσσερις κύκλους δεξιοτήτων, τετράβαθμης κλίμακας ικανότητας (αρχόμενη, αναπτυσσόμενη, ικανοποιητική, εξαιρετική), τα οποία θα συμπληρώνονται από τους εκπαιδευτικούς στο τέλος κάθε τετραμήνου, τριμήνου ανάλογα με τη βαθμίδα (Νηπιαγωγείο, Δημοτικό, Γυμνάσιο) και δεν θα προσμετρώνται στον γενικό μέσο όρο.

Στόχος είναι να ενισχυθεί με τρόπο πιο συνεκτικό, πιο συστηματικό η καλλιέργεια ήπιων δεξιοτήτων, δεξιοτήτων ζωής και δεξιοτήτων τεχνολογίας και επιστήμης, όπως η κριτική σκέψη, η επικοινωνία, η πρωτοβουλία και η δημιουργικότητα, η προσαρμοστικότητα, εξοικειώνοντας παράλληλα τους εκπαιδευτικούς μας σε πιο βιωματικές μεθόδους διδασκαλίας.

Αγγλικά από το Νηπιαγωγείο

Παρά το «θόρυβο» γύρω από τις αλλαγές που έρχονται στο Γυμνάσιο και το Λύκειο, η πολιτική ηγεσία προβάλλει την -για πρώτη φορά- διδασκαλία των Αγγλικών στο Νηπιαγωγείο. Μία ρύθμιση που «πολεμήθηκε» από την αντιπολίτευση, με το υπουργείο Παιδείας να παρουσιάζει τα παραδείγματα της Ευρώπης, όπου 14 χώρες διδάσκουν δεύτερη γλώσσα από την προσχολική ηλικία.

Από τη νέα χρονιά κάποια νηπιαγωγεία θα επιλεγούν για την πιλοτική εκμάθηση των Αγγλικών με κριτήρια την αντιπροσώπευση όλων των τύπων περιοχών, αστικών, ημιαστικών και αγροτικών, καθώς και τη γεωγραφική κατανομή τους ώστε να αντιπροσωπεύεται όλη η επικράτεια.

ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΩΡΟΛΟΓΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΕ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΟ

ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Μάθημα

Σχολικό έτος 2020-2021 (ώρες ανά εβδομάδα)

Σχολικό έτος 2019-2020 (ώρες ανά εβδομάδα)

Οικιακή Οικονομία

1

2

Πληροφορική

2

1

ΛΥΚΕΙΟ

Α’ Λυκείου

Μάθημα

Σχολικό έτος 2020-2021 (ώρες ανά εβδομάδα)

Σχολικό έτος 2019-2020 (ώρες ανά εβδομάδα)

Πολιτική Παιδεία

2

3

Αγγλικά

3

(μάθημα επιλογής: 2 ώρες)

Εφαρμογές Πληροφορικής

2

(μάθημα επιλογής: 2 ώρες)

Καταργούνται τα μαθήματα: Ερευνητικές Δραστηριότητες, Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων, Ελληνικός και Ευρωπαϊκός Πολιτισμός και Καλλιτεχνική Παιδείας. (Τα τρία τελευταία ήταν μαθήματα επιλογής). Γίνονται υποχρεωτικά μαθήματα η Πληροφορική και τα Αγγλικά.

Β’ Λυκείου             

Μάθημα

Σχολικό έτος 2020-2021 (ώρες ανά εβδομάδα)

Σχολικό έτος 2019-2020 (ώρες ανά εβδομάδα)

Πληροφορική

2

1

Φυσική (Προσανατολισμού)

2

3

Μαθηματικά (Προσανατολισμού)

3

2

Αγγλικά

2

(μάθημα επιλογής: 2 ώρες)

2η Ξένη Γλώσσα (Γαλλικά, Γερμανικά)

1

2

Φυσική Αγωγή

2

1

Καταργείται το μάθημα «Σύγχρονος Κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία», ενώ το μάθημα «Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών (Κοινωνιολογία, Οικονομική Επιστήμη και Πολιτική Επιστήμη» αντικαθίσταται από το μάθημα των Λατινικών στην Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών.

Γ’ Λυκείου

Μάθημα

Σχολικό έτος 2020-2021 (ώρες ανά εβδομάδα)

Σχολικό έτος 2019-2020 (ώρες ανά εβδομάδα)

Φυσική Αγωγή

3

2

Αγγλικά

2

(μάθημα επιλογής: 2)

Μαθηματικά (Προσανατολισμού)

6

7

Φυσική (Προσανατολισμού)

6

7

Χημεία (Προσανατολισμού)

6

7

Πληροφορική (Προσανατολισμού)

6

7

Αρχαία (Προσανατολισμού)

6

7

Κοινωνιολογία*(Προσανατολισμού)

6

7

Ιστορία (Προσανατολισμού)

6

7

Πληροφορική (Προσανατολισμού)

6

7

Οικονομία (Προσανατολισμού)

6

7

Προστίθεται το μάθημα της Ιστορίας για τους υποψηφίους Θετικών και Τεχνολογικών Σπουδών, Σπουδών Υγείας και Σπουδών Πληροφορικής και Οικονομίας και το Μάθημα των Μαθηματικών για τους υποψηφίους των Ανθρωπιστικών Σπουδών στη Γενική Παιδεία 2 ώρες εβδομαδιαίως.

 

*Το μάθημα της Κοινωνιολογίας αντικαθίσταται από τα Λατινικά από το σχολικό έτος 2021-2022.

Καταργούνται τα μαθήματα Επιλογής «Ελεύθερο Σχέδιο» και Γραμμικό Σχέδιο» και η 2η Ξένη Γλώσσα.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ

Δημοτικό: Εργαστήρια Δεξιοτήτων ανά τάξη (ώρες ανά εβδομάδα)

Α’ Τάξη

Β’ Τάξη

Γ’ Τάξη

Δ’ Τάξη

Ε’ Τάξη

ΣΤ’ Τάξη

3 ώρες

3 ώρες

2 ώρες

2 ώρες

1 ώρα

1 ώρα

Γυμνάσιο

Α’ Τάξη

Β’ Τάξη

Γ’ Τάξη

1 ώρα

1 ώρα

1 ώρα

4 Θεματικοί Κύκλοι

20-28 εργαστήρια συνολικά

5-7 εβδομάδες ανά Θεματικό Κύκλο

 

Πηγή: ipaidia.gr 


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020
Διάφορα Θέματα
Θωμαϊδειο βραβείο για φοιτητές του ΕΜΠ
Oι προπτυχιακοί και μεταπτυχιακοί φοιτητές των Σχολών Ε.Μ.Πολυτεχνείου, ως και οι απόφοιτοι του, οι οποίοι δημοσίευσαν εργασία, με ή χωρίς συν-συγγραφείς, κατά το προηγούμενο ημερολογιακό έτος (2019) σε:

A) σε επιστημονικά περιοδικά που περιλαμβάνονται σε έγκριτες βάσεις δεδομένων, όπως Science Citation Index Expanded ή Scopus

Β) στα πρακτικά διεθνών συνεδρίων με πλήρες κείμενο μετά από κρίση, όπως προκύπτει από την πρόσκληση του συνεδρίου. μπορούν να υποβάλουν ηλεκτρονικά από 25.06.2020 έως 24.09.2020 στο protokollo@central.ntua.gr την αίτησή τους και τα ακόλουθα δικαιολογητικά:

1.    Αίτηση

2.    Ανάτυπο της πλήρους εργασίας.

3. Προκειμένου για εργασίες που δημοσιεύτηκαν σε περιοδικά, απαιτείται τεκμηρίωση ότι το περιοδικό στο οποίο δημοσιεύτηκαν περιλαμβάνεται σε έγκριτες βάσεις δεδομένων και επιστολή οριστικής αποδοχής της εργασίας από το περιοδικό, σε περίπτωση που δεν έχει ήδη δημοσιευτεί η εργασία.

4.    Προκειμένου για εργασίες που παρουσιάστηκαν σε διεθνή συνέδρια, απαιτείται η πρόσκληση (call for papers) και το πρόγραμμα του συνεδρίου ή του διεθνούς διαπανεπιστημιακού εργαστηρίου αρχιτεκτονικής (workshop).

5.    Προκειμένου για αποφοίτους, απαιτείται οπωσδήποτε η επιστολή οριστικής αποδοχή της εργασίας και αντίγραφο διπλώματος.

Το συνολικό διαθέσιμο ποσό ανέρχεται σε 79.940 €, από το οποίο θα διατεθούν 59.955 € για τις εργασίες σε περιοδικά και 19.985 € για τις εργασίες σε διεθνή συνέδρια. Σε κάθε κατηγορία, το ύψος του βραβείου θα προκύψει από τη διαίρεση του συνολικού ποσού διάθεσης με τον αριθμό των εγκεκριμένων εργασιών.

Η βράβευση πραγματοποιείται ανά εργασία και κάθε φοιτητής δικαιούται να βραβευτεί μία φορά ανά έτος. Εάν στην εργασία συμμετείχαν περισσότεροι δικαιούχοι φοιτητές ως συν-συγγραφείς, το ποσό ισομοιράζεται μεταξύ των δικαιούχων.

Οι απόφοιτοι δικαιούνται του βραβείου, εφόσον η οριστική αποδοχή της εργασίας για δημοσίευση στο περιοδικό ή στα πρακτικά συνεδρίου έχει πραγματοποιηθεί το αργότερο δώδεκα (12) μήνες μετά από την ημερομηνία απόκτησης του διπλώματος ή του μεταπτυχιακού τίτλου.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επικοινωνείτε με το Τμήμα Φοιτητικής Μέριμνας: τηλ. 2107721927, 2107721820, 210 7721356, loupaki@mail.ntua.gr, vaswgram@central.ntua.gr & balabani@central.ntua.gr.     Μετά τη λήξη της προθεσμίας χάνεται το δικαίωμα συμμετοχής στις διαδικασίες ανάδειξης του/της δικαιούχου.

Πηγή: Foititikanea.gr



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 26 Ιουνίου 2020
Διάφορα Θέματα
Φοιτητές του ΠΑΔΑ παρουσίασαν την εμπειρία τους από την πανδημία μέσα από καλλιτεχνικά έργα

 Με ιδιαίτερα καλλιτεχνικό τρόπο οι φοιτητές του Τμήματος Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας παρουσίασαν την εμπειρία τους από τη χρονική περίοδο της πανδημίας.

Οι καθηγητές του Τμήματος, μετά  την ολοκλήρωση των ασκήσεων του εργαστηρίου «Προωθητική Καμπάνια», ζήτησαν από τους φοιτητές τους να αποδώσουν με  αφίσες την απεικόνιση της δικής τους εμπειρίας κατά την περίοδο της πανδημίας, όπως και τις απόψεις τους για την επόμενη ημέρα. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά.

Για μια ακόμη φορά αποδεικνύεται πως οι φοιτητές του Τμήματος Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας κατανοούν και αισθάνονται πιο πολλά από όσα μαρτυρούν και το εκφράζουν με ιδιαίτερο ταλέντο και φαντασία! Πρόκειται για γεγονός επίκαιρο, το οποίο έχει μικρό παρελθόν, παρόν και δυστυχώς μάλλον και μέλλον. Δείτε παρακάτω ενδεικτικά αφίσες που φιλοτέχνησαν οι φοιτητές.

 

 

Πηγή: Foititikanea.gr











Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Σελίδα 7 από 12051 (120510 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
6
7
8
9
12049
12050
12051
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
Βαθμοί πότε βγαίνουν;
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020 - 19:08
Σχόλια (1)

Ερώτηση 10%
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020 - 12:58
Σχόλια (3)

Μετεγγραφές
Παρασκευή, 3 Ιουλίου 2020 - 00:47
Σχόλια (2)

ΝΕΟ! ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΒΑΣΕΩΝ 1ο ΠΕΔΙΟ
Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020 - 20:42
Σχόλια (45)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως


Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης Πολυτεχνείο Κρήτης
Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020 - 09:06
Σχόλια (4)

10%
Πέμπτη, 2 Ιουλίου 2020 - 01:01
Σχόλια (0)

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

10%
Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2020 - 21:55
Σχόλια (7)

Παιδιά επείγον
Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2020 - 17:24
Σχόλια (1)

Πανελλήνιες 2020
Τετάρτη, 1 Ιουλίου 2020 - 16:48
Σχόλια (0)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012
Μετατρέπουν τα έξυπνα κινητά σε... σεισμογράφους τσέπης
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2757 ημέρες
Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012
100 Τμήματα σε Μαύρη Λίστα!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2757 ημέρες
Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012
Δωρεάν γεύματα σε μαθητές
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2757 ημέρες
Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012
Socl: Η νέα σελίδα κοινωνικής δικτύωσης από την Microsoft
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2757 ημέρες
Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012
Το αύριο είναι ο διάλογος και η επιτυχία για τον Αρβανιτόπουλο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2757 ημέρες
Σάββατο, 15 Δεκεμβρίου 2012
Καλλιεργώ το καύσιμο μου!!!
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2757 ημέρες
Σελίδα 4197 από 4514 (27080 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4196
4197
4198
4199
4512
4513
4514
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης