Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019
 
 

Μεταπτυχιακά Εξ Αποστάσεως

Υποτροφία Φοίτησης

Panda Dome Essential - Προσφορά

Αγγελίες

Tickets Market - Φθηνά Εισιτήρια

Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019

Μετεγγραφές

edu4u.gr facebook page

Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Η νέα εξεταστέα ύλη της Γ' Λυκείου σε Βιολογία, Χημεία, Κοινωνιολογία, Οικονομία, Ιστορία, Αρχαία Ελληνικά
 
Λελογισμένη μείωση της εξεταστέας ύλης ανακοίνωσε το Υπουργείο Παιδείας

Η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας δημοσιοποίησε την ύλη τη Βιολογία, τη Χημεία, την Κοινωνιολογία, την Οικονομία, την Ιστορία, τα Αρχαία Ελληνικά. 

Συγκεκριμένα σε σημερινή ανακοίνωση για τις παρεμβάσεις στο σύστημα εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση τονίζεται από την μεριά του Υπουργείου Παιδείας πως "Λαμβάνοντας υπ’ όψιν την εισήγηση του ΙΕΠ και μετά από διαβούλευση με επιστημονικές ενώσεις, προχωρούμε σε λελογισμένη μείωση της εξεταστέας ύλης στα μαθήματα για τα οποία η κάλυψή της δεν ήταν εφικτή." 

Διαβάστε παρακάτω την υπουργική απόφαση που υπέγραψε η υφυπουργός Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Παρασκευή, 5 Ιουνίου 2020
Επαγγέλματα και Προοπτικές
Η εξεταστέα ύλη για τη Γ' Λυκείου 2019-2020
 

 Ανακοινοποίηση στο ορθό από το υπουργείο Παιδείας. Το σύνολο της ύλης συμπεριλαμβάνεται ήδη στα υπάρχοντα βιβλία ώστε να μπορεί να διδαχθεί με άνεση από τους εκπαιδευτικούς και να εμπεδωθεί αποτελεσματικά από τους μαθητές και τις μαθήτριες αναφέρει ο Κώστας Γαβρόγλου.

Η διδακτέα-εξεταστέα ύλη για το έτος 2019-2020 – Δήλωση του Υπουργού Κ. Γαβρόγλου

Από το ΥΠΠΕΘ ανακοινώθηκε χθες, 30-5-2019 η διδακτέα-εξεταστέα ύλη της Γ΄ ημερησίου και Γ΄ (τριετούς) - Δ΄ (τετραετούς) εσπερινού ΓΕΛ για το έτος 2019- 2020, μετά από τις σχετικές εισηγήσεις του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.

Σημειώνεται ότι είναι η πρώτη φορά που η ύλη ανακοινώνεται από τον Μάιο, με στόχο την έγκαιρη ενημέρωση και προετοιμασία τόσο των εκπαιδευτικών όσο και των μαθητών και μαθητριών για το νέο σχολικό έτος.

Παρακάτω παρατίθενται οι πίνακες όπως δόθηκαν από το υπουργείο Παιδείας:

Πίνακας μαθημάτων αλλαγές

Βιολογία

Φυσική

Χημεία

Μαθηματικά

Πληροφορική

Κοινωνιολογία

Οικονομία

Ιστορία

Νέα Ελληνικά

Αρχαία ελληνικά

Σχέδιο Ελεύθερο

Σχέδιο Γραμμικό

Λατινικά

Ξένες Γλώσσες


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 λεπτό
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 Γεια σας,

Χρειάζεστε ένα άνετο δάνειο για την ικανοποίησή σας; Προσφέρουμε ένα προσιτό δάνειο επιτόκιο 3% για τους τοπικούς και διεθνείς δανειολήπτες. Είμαστε πιστοποιημένοι, αξιόπιστοι, αξιόπιστοι, αποτελεσματικοί, γρήγοροι και δυναμικοί και εργαζόμαστε μαζί. δίνουμε ένα μακροπρόθεσμο δάνειο από 2 έως 50 χρόνια το πολύ.

Χρειάζεστε ένα άμεσο, εύκολο και προσιτό δάνειο για να πληρώσετε για το χρέος, να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή για κάποιο άλλο λόγο; Εάν ναι, επικοινωνήστε μαζί μας με το αίτημα δανείου.

Αυτή η προσφορά απευθύνεται σε σοβαρούς ανθρώπους.

Επικοινωνήστε μαζί μας, αν σας ενδιαφέρει, μέσω: Email: easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +18582644849

Είμαστε πιστοποιημένοι,
αξιόπιστη, αξιόπιστη, αποτελεσματική, γρήγορη και δυναμική.

Τις καλύτερες ευχές,
Ντέρεκ Ντάγκλας
easyloanfirm2020@gmail.com



3% Απλή και προσιτή προσφορά δανείου
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
  Γεια σας,

Χρειάζεστε ένα άνετο δάνειο για την ικανοποίησή σας; Προσφέρουμε ένα προσιτό δάνειο επιτόκιο 3% για τους τοπικούς και διεθνείς δανειολήπτες. Είμαστε πιστοποιημένοι, αξιόπιστοι, αξιόπιστοι, αποτελεσματικοί, γρήγοροι και δυναμικοί και εργαζόμαστε μαζί. δίνουμε ένα μακροπρόθεσμο δάνειο από 2 έως 50 χρόνια το πολύ.

Χρειάζεστε ένα άμεσο, εύκολο και προσιτό δάνειο για να πληρώσετε για το χρέος, να ξεκινήσετε μια επιχείρηση ή για κάποιο άλλο λόγο; Εάν ναι, επικοινωνήστε μαζί μας με το αίτημα δανείου.

Αυτή η προσφορά απευθύνεται σε σοβαρούς ανθρώπους.

Επικοινωνήστε μαζί μας, αν σας ενδιαφέρει, μέσω: Email: easyloanfirm2020@gmail.com
WhatsApp: +18582644849

Είμαστε πιστοποιημένοι,
αξιόπιστη, αξιόπιστη, αποτελεσματική, γρήγορη και δυναμική.

Τις καλύτερες ευχές,
Ντέρεκ Ντάγκλας
easyloanfirm2020@gmail.com



3% Απλή και προσιτή προσφορά δανείου
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Σάββατο, 29 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)
Αν κάποιος απόφοιτος του 2019 θέλει να ξαναδώσει θα πρέπει να δώσει με αυτή την ύλη ή με την παλιά; 
Υποβλήθηκε πριν από 79 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)
 Η ύλη αυτή ισχύει και για τους απόφοιτους? 
Υποβλήθηκε πριν από 88 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)

ΑΛΓΕΒΡΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Πραγματικοί αριθμοί

Οι πράξεις και οι ιδιότητές τους. Διάταξη πραγματικών αριθμών. Απόλυτη τιμή πραγματικού αριθμού. Ρίζες πραγματικών αριθμών.

2. Εξισώσεις

Εξισώσεις 1ου βαθμού. Η εξίσωση x^ν=α. Εξισώσεις 2ου βαθμού.

3. Ανισώσεις

Ανισώσεις 1ου βαθμού. Ανισώσεις 2ου βαθμού. Ανισώσεις γινόμενο & ανισώσεις πηλίκο.

4. Βασικές έννοιες συναρτήσεων

Η έννοια της συνάρτησης. Γραφική παράσταση συνάρτησης. Η συνάρτηση f(x)=αx+β. Κατακόρυφη και οριζόντια μετατόπιση καμπύλης. Μονοτονία και ακρότατα συνάρτησης. Συμμετρίες συνάρτησης.

5. Μελέτη βασικών συναρτήσεων

Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α(x^2). Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α/x. Μελέτη της συνάρτησης f(x)=α(x^2)+βx+γ. 


ΑΛΓΕΒΡΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Τριγωνομετρία

Τριγωνομετρικοί αριθμοί γωνίας. Βασικές τριγωνομετρικές ταυτότητες. Αναγωγή στο 1ο τεταρτημόριο. Οι τριγωνομετρικές συναρτήσεις. Τριγωνομετρικοί αριθμοί αθροίσματος και διαφοράς γωνιών. Τριγωνομετρικοί αριθμοί της γωνίας 2α. Μετασχηματισμοί τριγωνομετρικών παραστάσεων. Η συνάρτηση f(x)=αημx+βσυνx. Τριγωνομετρικές εξισώσεις. Τριγωνομετρικές ανισώσεις. Επίλυση τριγώνου.

2. Ακολουθίες - Πρόοδοι

Ακολουθίες. Αριθμητική πρόοδος. Γεωμετρική πρόοδος.

3. Πολυώνυμα - Πολυωνυμικές Εξισώσεις

Πολυώνυμα. Διαίρεση πολυωνύμων. Πολυωνυμικές εξισώσεις και ανισώσεις. Εξισώσεις και ανισώσεις που ανάγονται σε πολυωνυμικές.

4. Εκθετική και λογαριθμική συνάρτηση.

Εκθετική συνάρτηση. Λογάριθμοι. Λογαριθμική συνάρτηση.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Διανύσματα

Η έννοια του διανύσματος. Πρόσθεση και αφαίρεση διανυσμάτων. Πολλαπλασιασμός αριθμού με διάνυσμα. Συντεταγμένες στο επίπεδο. Εσωτερικό γινόμενο διανυσμάτων.

2. Η ευθεία στο επίπεδο

Εξίσωση ευθείας. Γενική μορφή εξίσωσης ευθείας. Απόσταση σημείου από ευθεία. Εμβαδόν τριγώνου.

3. Κωνικές τομές

Ο κύκλος. Η παραβολή. Η έλλειψη. Η υπερβολή. Η εξίσωση A(x^2)+B(y^2)+Γx+Δy+Ε=0.

4. Πίνακες - Συστήματα

Η έννοια του πίνακα. Πρόσθεση πινάκων - Πολλαπλασιασμός αριθμού με πίνακα. Πολλαπλασιασμός πινάκων. Γεωμετρικοί μετασχηματισμοί. Η έννοια του γραμμικού συστήματος. Επίλυση γραμμικού συστήματος με τη μέθοδο απαλοιφής του Gauss. Επίλυση γραμμικού συστήματος με τη μέθοδο των οριζουσών. Μη γραμμικά συστήματα.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Στατιστική

Βασικές έννοιες. Παρουσίαση στατιστικών δεδομένων. Μέτρα θέσης και διασποράς. Γραμμική παλινδρόμιση. Γραμμική συσχέτιση.

2. Πιθανότητες

Δειγματικός χώρος - Ενδεχόμενα. Έννοια της πιθανότητας. Συνδυαστική. Δεσμευμένη πιθανότητα - Ανεξάρτητα ενδεχόμενα.

3. Θεωρία αριθμών

Η μαθηματική επαγωγή. Ευκλείδεια διαίρεση. Διαιρετότητα. Μέγιστος κοινός διαιρέτης - Ελάχιστο κοινό πολλαπλάσιο. Πρώτοι αριθμοί. Η γραμμική διοφαντική εξίσωση. Ισοϋπόλοιποι αριθμοί.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

 1. Μιγαδικοί Αριθμοί

Η έννοια του μιγαδικοί αριθμού. Πράξεις στο σύνολο C των μιγαδικών αριθμών. Μέτρο μιγαδικού αριθμού. Τριγωνομετρική μορφή μιγαδικού αριθμού. Πολυωνυμικές εξισώσεις στο C.

2. Όριο -Συνέχεια Συνάρτησης

Πραγματικοί αριθμοί. Συναρτήσεις. Μονότονες συναρτήσεις - Αντίστροφη συνάρτηση. Όριο συνάρτησης στο xo ανήκει R. Ιδιότητες των ορίων. Μη πεπερασμένο όριο στο xo ανήκει R. Όριο συνάρτησης στο άπειρο. Συνέχεια συνάρτησης. Θεωρήματα συνεχών συναρτήσεων (Θεώρημα Bolzano, Θεώρημα Μέγιστης & Ελάχιστης Τιμής, Θεώρημα Ενδιάμεσης Τιμής).

3. Διαφορικός Λογισμός

Η έννοια της παραγώγου. Παραγωγίσιμες συναρτήσεις - Παράγωγος συνάρτηση. Κανόνες παραγώγισης. Παράγωγος αντίστροφης και σύνθετης συνάρτησης. Κατακόρυφη εφαπτομένη. Ρυθμός μεταβολής. Θεώρημα Rolle και θεώρημα μέσης τιμής διαφορικού λογισμού. Συνέπειες του θεωρήματος μέσης τιμής. Τοπικά ακρότατα συνάρτησης. Θεώρημα Fermat. Κριτήριο 1ης και 2ης παραγώγου. Θεώρημα Darboux. Κυρτότητα - σημεία καμπής συνάρτησης. Ασύμπτωτες. Κανόνες De L' Hospital. Μελέτη και χάραξη της γραφικής παράστασης μιας συνάρτησης.

4. Ολοκληρωτικός Λογισμός

Αόριστο ολοκλήρωμα. Μέθοδοι ολοκλήρωσης. Διαφορικές εξισώσεις. Ορισμένο ολοκλήρωμα. Η συνάρτηση F(x)=S(α,x)f(t)dt. Θεώρημα μέσης τιμής ολοκληρωτικού λογισμού. Εμβαδόν επιπέδου χωρίου. Μήκος τόξου επίπεδης καμπύλης.

Υποβλήθηκε πριν από 89 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Τετάρτη, 19 Ιουνίου 2019

Σχόλια (0)

ΦΥΣΙΚΗ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Κινηματική υλικού σημείου

Ευθύγραμμη Ομαλή Κίνηση. Ευθύγραμμη Ομαλή Μεταβαλλόμενη Κίνηση. Ελεύθερη Πτώση. Κατακόρυφη Βολή. Οριζόντια Βολή. Πλάγια Βολή. Ομαλή Κυκλική Κίνηση.

2. Δυνάμεις - Νόμοι Νεύτωνα

Ορισμός δύναμης. Ανάλυση & σύνθεση δυνάμεων. Βάρος σώματος. Τριβή (στατική τριβή & τριβή ολίσθησης). Νόμος αδράνειας (1ος Νόμος του Νεύτωνα). Θεμελιώδης νόμος της κίνησης (2ος Νόμος του Νεύτωνα). Νόμος δράσης - αντίδρασης (3ος Νόμος του Νεύτωνα).

3. Έργο - Ενέργεια - Ισχύς 

Έργο & ισχύς δύναμης. Κινητική ενέργεια. Βαρυτική δυναμική ενέργεια. Ελατήρια και ελαστική δυναμική ενέργεια. Μηχανική ενέργεια και διατήρησή της.


ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Ηλεκτρικό Φορτίο & Ηλεκτροστατικό Πεδίο

Θετικό & αρνητικό φορτίο. Αγωγοί & μονωτές. Τρόποι ηλέκτρισης. Νόμος Coulomb. Νόμος Gauss. Ένταση ηλεκτροστατικού πεδίου σημειακών φορτίων. Ηλεκτρική δυναμική ενέργεια και δυναμικό ηλεκτροστατικού πεδίου σημειακών φορτίων, φορτισμένων σφαιρικών φλοιών και μονωμένων φορτισμένων συμπαγών σφαιρών.

2. Συνεχές ηλεκτρικό ρεύμα

Ένταση ηλεκτρικού ρεύματος. Αντιστάτες. Πυκνωτές. Νόμος του Ohm. Κυκλώματα συνεχούς ρεύματος και κανόνες Kirchhoff. Πηγές συνεχούς ρεύματος (ΗΕΔ πηγής και εσωτερική αντίσταση). Συνδεσμολογία αντιστατών, πυκνωτών και πηγών συνεχούς ρεύματος. Κύκλωμα R-C σε σειρά.

3. Μαγνητικό πεδίο

Μαγνητική δύναμη και μαγνητικό πεδίο κινούμενου φορτίου. Μαγνητικό πεδίο ευθύγραμμου και κυκλικού ρευματοφόρου αγωγού. Μαγνητικό πεδίο σωληνοειδούς πηνίου. Δύναμη Laplace. Νόμος Biot-Savart. Νόμος Ampere. Κίνηση φορτισμένου σωματιδίου σε ηλεκτρομαγνητικό πεδίο. Φαινόμενο Hall.

 

ΦΥΣΙΚΗ Β΄ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Ορμή - Κρούση - Σχετικές Κινήσεις

Ορμή και θεμελιώδης νόμος της κίνησης. Διατήρηση της ορμής. Μονωμένα συστήματα σωμάτων. Ώθηση δύναμης. Ελαστικές και πλαστικές κρούσεις. Μετωπική κρούση. Πρόωρη πυραύλου. Σχετική κίνηση σωμάτων. Αδρανειακά συστήματα αναφοράς. Μετασχηματισμοί Γαλιλαίου.

2. Βαρυτικό πεδίο

Νόμος παγκόσμιας έλξης. Βαρυτική δυναμική ενέργεια και δυναμικό βαρυτικού πεδίου σημειακών μαζών, ομογενών σφαιρικών φλοιών και ομογενών συμπαγών σφαιρών. Δορυφόροι. Ταχύτητα διαφυγής.

3. Μηχανική ρευστών

Ορισμός ρευστού. Υδροστατική. Ρευστά σε κίνηση. Εξίσωση συνέχειας. Θεώρημα Bernoulli.

4. Κινητική θεωρία των αερίων

Νόμοι Charles, Gay-Lussac και Boyle-Mariotte. Καταστατική εξίσωση ιδανικών αερίων. Κατανομή μοριακών ταχυτήτων. Κίνηση Brown.

5. Θερμοδυναμική

Θερμοδυναμικό σύστημα και ισορροπία. Αντιστρεπτές μεταβολές. Εσωτερική ενέργεια. Παραγώμενο έργο. Ειδική θερμότητα. Μηδενικός, πρώτος και δεύτερος νόμος της θερμοδυναμικής. Ισόθερμη, ισόχωρη, ισοβαρής και αδιαβατική μεταβολή. Μηχανή Carnot. Εντροπία.


ΦΥΣΙΚΗ Γ΄ ΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΓΕΛ

1. Μηχανικές & Ηλεκτρικές Ταλαντώσεις

Περιοδική κίνηση απλού εκκρεμούς. Απλή αρμονική ταλάντωση. Ελεύθερη ταλάντωση χωρίς απόσβεση και με ασθενή απόσβεση. Εξαναγκασμένη ταλάντωση χωρίς απόσβεση και με ασθενή απόσβεση. Συντονισμός. Σύνθεση ταλαντώσεων. Διακρότημα. Κύκλωμα L-C σε σειρά. Κύκλωμα R-L-C σε σειρά.

2. Μηχανικά κύματα

Τύποι κυμάτων. Περιοδικά κύματα. Αρμονικά κύματα σε 1 διάσταση. Αρμονικά κύματα σε 2 διαστάσεις. Επαλληλία ή υπέρθεση κυμάτων. Στάσιμα κύματα. Ηχητικά κύματα. Ένταση του ήχου. Συντονισμός. Φαινόμενο Doppler.

3. Μηχανική στερεού σώματος

Κινηματική στερεού σώματος. Μεταφορική και περιστροφική κίνηση σε 2 διαστάσεις. Ροπή δύναμης. Ισορροπία στερεού σώματος. Δυναμική στερεού σώματος. Ροπή αδράνειας. Στροφορμή και διατήρησή της. Κινητική ενέργεια λόγω περιστροφής.

4. Ηλεκτρομαγνητική επαγωγή

Μαγνητική ροή. Νόμος Faraday. Κανόνας Lenz. Κινούμενοι αγωγοί σε μαγνητικό πεδίο. Αμοιβαία επαγωγή. Αυτεπαγωγή. Επαγόμενα ηλεκτρικά πεδία. Δινορεύματα. Κύκλωμα R-L σε σειρά.

5. Εναλλασσόμενο ηλεκτρικό ρεύμα

Ενεργός τιμή τάσης και έντασης ρεύματος. Αντίσταση και άεργη αντίσταση. Το κύκλωμα R-L-C σε σειρά. Ισχύς. Συντονισμός. Μετασχηματιστές.

6. Ηλεκτρομαγνητικά κύματα - Οπτική

Παραγωγή ηλεκτρομαγνητικών κυμάτων. Ενέργεια και ορμή. Στάσιμα ηλεκτρομαγνητικά κύματα. Ταχύτητα του φωτός. Μετάδοση και λήψη σημάτων. Φάσμα ηλεκτρομαγνητικής ακτινοβολίας. Ανάκλαση και διάθλαση. Νόμος του Snell. Ολική ανάκλαση. Διασκεδασμός- ανάλυση του φωτός. Πόλωση του φωτός.

Υποβλήθηκε πριν από 89 ημέρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
16-09-19 H επισκόπηση του Τύπου της Δευτέρας

 

16-09-19 H επισκόπηση του Τύπου της Δευτέρας

Η επισκόπηση του Τύπου της Δευτέρας σε μορφή pdf  


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 5 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019
Πανελλαδικές 2019 - Μηχανογραφικό 2019
Τα σημερινά θέματα των επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων στα Γαλλικά
 

16-09-19 Τα σημερινά θέματα των επαναληπτικών Πανελλαδικών Εξετάσεων στα Ειδικά Μαθήματα

 

Ειδικό Μάθημα 'Γαλλικά'


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 6 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
ΟΑΕΔ: Τελικοί πίνακες εκπαιδευτικού προσωπικού για ΕΠΑΣ μαθητείας 2019-2020
 
Τελικοί πίνακες Αξιολόγησης για την πρόσληψη Εκπαιδευτικού Προσωπικού για τις ΕΠΑΣ Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ., σχ. έτους 2019-2020

Αναρτήθηκαν σήμερα Δευτέρα 16/9/2019 οι τελικοί πίνακες αξιολόγησης για την πρόσληψη Εκπαιδευτικού Προσωπικού (αναπληρωτών-ωρομισθίων), με σύμβαση εξαρτημένης εργασίας ορισμένου χρόνου για τις ΕΠΑΣ Μαθητείας του Ο.Α.Ε.Δ., σχολικού έτους 2019-2020.

Οι τελικοί πίνακες αξιολόγησης έχουν αναρτηθεί και στις Εκπαιδευτικές Μονάδες (ΕΠΑ.Σ Μαθητείας) του Οργανισμού.



Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
Δημόσια ΙΕΚ: Βγήκαν τα αποτελέσματα στο diek.it.minedu.gov.gr
 
Δημόσια ΙΕΚ: Βγήκαν τα αποτελέσματα στο diek.it.minedu.gov.gr. Ξεκινούν οι εγγραφές των σπουδαστών. Δείτε αναλυτικά τα δικαιολογητικά και την διαδικασία

Δημόσια ΙΕΚ: Βγήκαν τα αποτελέσματα στο diek.it.minedu.gov.gr. Ξεκινούν οι εγγραφές των σπουδαστών. Δείτε αναλυτικά τα δικαιολογητικά και την διαδικασία.

Παρακαλούνται οι επιτυχόντες υποψήφιοι να προσέλθουν απαραιτήτως από τη Δευτέρα 16-09-2019 έως και την Παρασκευή 20-09-2019 μέχρι τις 20:00 μ.μ., στα αντίστοιχα ΔΙΕΚ για να υποβάλουν Αίτηση Εγγραφής. Σημειώνεται ότι το ωράριο
λειτουργίας των ΔΙΕΚ είναι 13:00- 21:00.

Διαβάστε όλες τις Ειδήσεις απο το Dikaiologitika News

Η τήρηση της παραπάνω προθεσμίας εγγραφής είναι ΚΡΙΣΙΜΗ. Όσοι επιτυχόντες υποψήφιοι δεν προσέλθουν εντός της καθορισμένης προθεσμίας, αυτόματα θα θεωρηθούν ότι δεν αποδέχονται την εγγραφή τους και τίθενται εκτός της διαδικασίας επιλογής.
Ταχυδρομικές διευθύνσεις και τηλέφωνα των κατά τόπους ΙΕΚ μπορείτε να βρείτε στον παρακάτω σύνδεσμο:
https://diek.it.minedu.gov.gr/docs/diek_list.xls

Οι επιτυχόντες υποψήφιοι των ΔΙΕΚ που δεν έχουν επιτύχει στην ειδικότητα της προτίμησής τους, έχουν δικαίωμα κατά την εγγραφή τους να αιτηθούν ΒΕΛΤΙΩΣΗ, ώστε να διεκδικήσουν την εισαγωγή τους σε τμήμα υψηλότερης προτίμησης κατά την επιλογή επιλαχόντων βάση μορίων. Για περισσότερες πληροφορίες οι υποψήφιοι μπορούν να απευθύνονται στα ΙΕΚ εγγραφής τους. Σε περιπτώσεις ΒΕΛΤΙΩΣΕΩΝ αυτό καταγράφεται στην αίτηση του υποψηφίου (στο χώρο που αναφέρεται για ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ) την οποία και υπογράφει. Η πληροφορία αυτή καταγράφεται σε πληροφοριακό σύστημα.
Ο τελικός αριθμός των τμημάτων που θα λειτουργήσουν στα ΔΙΕΚ θα καθοριστεί με βάση τις εγγραφές που θα πραγματοποιηθούν.

Δικαιολογητικά
Κατά την προσέλευσή τους στα κατά τόπους ΔΙΕΚ οι επιτυχόντες υποψήφιοι οφείλουν να προσκομίσουν:
 Φωτοαντίγραφο του Δελτίου Ταυτότητας ή Διαβατηρίου τους.
 Φωτοαντίγραφο του Τίτλου Σπουδών εγγραφής τους (Απολυτήριο Λυκείου, Πτυχίο ΤΕΕ Β’ Κύκλου, Πτυχίο ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ κ.λπ.) και όχι πτυχία ανώτερης βαθμίδας (ΑΕΙ, ΤΕΙ).
 Τα αποδεικτικά όλων των υπολοίπων δηλωθέντων στην αίτηση στοιχείων τους (κοινωνικά κριτήρια, εργασιακή εμπειρία).
 Προαιρετικά εκτυπωμένο αντίγραφο της ηλεκτρονικής αίτησής τους σε οριστική μορφή (με αριθμό πρωτοκόλλου).
Η ηλεκτρονική αίτηση εκτυπώνεται από την ιστοσελίδα:
https://diek.it.minedu.gov.gr
Σημειώνεται ότι το εκτυπωμένο αντίγραφο της αίτησης διευκολύνει τη διαδικασία εγγραφής. Ωστόσο, η μη προσκόμισή του δεν αποτελεί λόγο αδυναμίας εγγραφής, καθώς τα ΙΕΚ ήδη διαθέτουν καταλόγους με αναλυτικά στοιχεία επιτυχόντων.

Τα φωτοαντίγραφα δεν χρειάζεται να είναι επικυρωμένα. Αρκούν απλά, ευανάγνωστα φωτοαντίγραφα των πρωτοτύπων από δημόσιες υπηρεσίες (Ν.4250/2014 (ΦΕΚ 74 /Α’/26-3-2014).
Αντίστοιχα, γίνονται υποχρεωτικά αποδεκτά τα απλά, ευανάγνωστα φωτοαντίγραφα των πρωτοτύπων των ιδιωτικών εγγράφων, εφόσον τα έγγραφα αυτά έχουν επικυρωθεί αρχικά από δικηγόρο καθώς και ευκρινή φωτοαντίγραφα
από τα πρωτότυπα όσων ιδιωτικών εγγράφων φέρουν θεώρηση από τις υπηρεσίες και τους φορείς που εμπίπτουν στη ρύθμιση (π.χ. απολυτήριο ιδιωτικού λυκείου που φέρει τη θεώρηση της αρμόδιας Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του
Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων). Επίσης, γίνονται υποχρεωτικά αποδεκτά τα ευκρινή φωτοαντίγραφα αλλοδαπών εγγράφων, υπό την προϋπόθεση ότι τα έγγραφα αυτά έχουν επικυρωθεί πρωτίστως από δικηγόρο.

Οι υποψήφιοι υποχρεούνται να υποβάλουν τα δικαιολογητικά τους αυτοπροσώπως, όπως αναγράφεται στην πρόσκληση. Αν αυτό δεν είναι δυνατό για σοβαρό και τεκμηριωμένο λόγο (π.χ. ασθένεια, ωράριο εργασίας), τα δικαιολογητικά του υποψηφίου κατατίθενται με την απαραίτητη εξουσιοδότηση στο φάκελο εγγραφής.
Το προσωπικό των ΔΙΕΚ θα προβεί σε έλεγχο ορθότητας των δηλωθέντων μορίων του επιτυχόντα, όπως φαίνονται στην αίτηση του, σε αντιπαραβολή με τα προσκομιζόμενα δικαιολογητικά.
Υπενθυμίζεται ότι δεν επιτρέπεται η εγγραφή την ίδια χρονική περίοδο και σε ΕΠΑΛ και σε ΙΕΚ.

Για να δείτε το αποτέλεσμα της αίτησής σας, θα πρέπει να κάνετε Είσοδο στο σύστημα https://diek.it.minedu.gov.gr χρησιμοποιώντας το email και συνθηματικό που ήδη έχετε. Από εκεί μπορείτε να εκτυπώσετε την αίτησή σας, η οποία φέρει αριθμό πρωτοκόλλου, καθώς και τα μόρια ανά προτίμηση.

Αν δεν θυμάστε το συνθηματικό σας, μπορείτε να ζητήσετε Επαναφορά συνθηματικού στο https://diek.it.minedu.gov.gr/index.php/basic/reset


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 7 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019
Διάφορα Θέματα
6ος Πανελλήνιος Μαθητικός διαγωνισμός: «Κύπρος, Ελλάδα, Ομογένεια: Εκπαιδευτικές γέφυρες»
 
Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων νηπιαγωγείων, δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών

H Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, το Υπουργείο Εσωτερικών (Μακεδονίας-Θράκης), η Πρεσβεία της Κύπρου στην Ελλάδα – Μορφωτικό Γραφείο – Σπίτι της Κύπρου και το Τμήμα Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδος συνδιοργανώνουν τον μαθητικό Διαγωνισμό:

Κύπρος-Ελλάδα-Ομογένεια: εκπαιδευτικές γέφυρες

Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές όλων των τάξεων νηπιαγωγείων, δημοτικών σχολείων, Γυμνασίων και Λυκείων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας, δημόσιων και ιδιωτικών. Υλοποιείται με την έγκριση του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων της Ελλάδας και του Υπουργείου Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου.

Βασική επιδίωξη του διαγωνισμού είναι να αποτελέσει εκπαιδευτική «γέφυρα» ανάμεσα στην Ελλάδα, την Κύπρο και την Ομογένεια και να ενδυναμώσει τη συνεργασία και την επικοινωνία ανάμεσα σε όλες τις μαθητικές κοινότητες του Ελληνισμού. Στον διαγωνισμό μπορούν φέτος να συμμετάσχουν μεμονωμένες σχολικές μονάδες ή συμπράξεις σχολείων (δηλαδή ομάδες τουλάχιστον 2 σχολείων).

Στόχοι του διαγωνισμού αυτού είναι:

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές όλων των βαθμίδων (από την Ελλάδα και την Ομογένεια) τον Κυπριακό Ελληνισμό

  • Να γνωρίσουν τη σκλαβωμένη κυπριακή γη

  • Να κατανοήσουν το εθνικό μας πρόβλημα (το Κυπριακό), να προβληματίζονται και να νοιάζονται για αυτό και να τοποθετούνται κριτικά και γόνιμα ως προς αυτό

  • Να διεκδικούν την επανένωση της Κύπρου

  • Να κατανοούν και διεκδικούν τα δημοκρατικά ιδεώδη καλλιεργώντας πνεύμα αγάπης, αποδοχής, ομόνοιας

  • Να κατανοήσουν τις ιδιαίτερες συνθήκες κάτω από τις οποίες χιλιάδες Ελληνόπουλα ζουν σε χώρες του εξωτερικού προσπαθώντας να διατηρήσουν τη γλώσσα και την εθνική τους ταυτότητα

  • Να επικοινωνήσουν, να συνεργαστούν και να συνδημιουργήσουν μαθητές από διαφορετικές σχολικές μονάδες

  • Να γνωρίσουν οι μαθητές (από την Κύπρο) τη σύγχρονη Ελλάδα, τα προβλήματά της και τις προοπτικές της

  • Να ενθαρρυνθούν σχολεία της Ελλάδας ώστε να επισκεφτούν την Κύπρο και σχολεία της Κύπρου ώστε να επισκεφτούν την Ελλάδα

  • Να εκφραστούν δημιουργικά οι μαθητές ως προς τον Κυπριακό Ελληνισμό με όποιον τρόπο επιθυμούν

(προτεινόμενοι) Θεματικοί άξονες του διαγωνισμού
  • Το κυπριακό πρόβλημα: διαδρομή, συνέπειες, προοπτικές

  • Ο κυπριακός πολιτισμός

  • Πολιτιστικές διαδρομές στη σύγχρονη Κύπρο και στη σύγχρονη Ελλάδα

  • Οι κοινότητες του Ελληνισμού σε όλον τον κόσμο: προβλήματα και προοπτικές

  • Η ιστορία της Κύπρου

  • Η ιστορία της Ελλάδας

  • Ελλάδα-Κύπρος-Ομογένεια: «γέφυρες» και «χάσματα», συγκλίσεις και αποκλίσεις

  • Η Ελλάδα και η Κύπρος στην ταραγμένη Νοτιοανατολική Ευρώπη

  • Περιβαλλοντικές προκλήσεις για την Ελλάδα και την Κύπρο

  • Η κυπριακή διάλεκτος και οι «θησαυροί» της

  • Η Ελλάδα και η Κύπρος στην εποχή της οικονομικής κρίσης

  • Η Κύπρος στη λογοτεχνία και τις τέχνες

  • Κυπριακές κοινότητες στην Ελλάδα και τον κόσμο

  • Η Κύπρος μέσα από εικόνες και κείμενα

  • Διαχρονικά μηνύματα από τους αγώνες των Ελλήνων (Κυπρίων και Ελλαδιτών) για την ελευθερία

  • Η ελληνική ταυτότητα στον σύγχρονο πολυπολιτισμικό κόσμο

Σημειώνουμε ότι κοινό χαρακτηριστικό όλων των τελικών έργων που θα υποβληθούν, πρέπει να είναι ο Ελληνισμός της Κύπρου, οι προοπτικές και τα προβλήματά του αλλά και γενικότερα οι προοπτικές του Ελληνισμού, σε όποιο μέρος της γης και αν υπάρχει και «αναπνέει». Τα έργα μπορούν να αφορούν τόσο σε ιστορικά στοιχεία (Κυπριακό πρόβλημα, αγώνες των Ελλήνων) όσο και σε ζητήματα που αφορούν το παρόν αλλά και το μέλλον του Ελληνισμού.

Τι περιλαμβάνει το διαγωνιστικό μέρος;

Τα σχολεία μπορούν να υποβάλουν ως τελικά προϊόντα διάφορες μαθητικές δημιουργίες όπως:

-Διήγημα

-Παραμύθι

-Μουσική σύνθεση (ολοκληρωμένο τραγούδι ή μουσική σύνθεση ή μελοποίηση γνωστού ποιήματος)

-Εικαστικό έργο (ζωγραφιά, αφίσα, σκίτσο)

-Σποτ μικρής διάρκειας (που θα έχει σαν στόχο να ευαισθητοποιήσει, να συγκινήσει, να παρακινήσει, να καταστήσει τον θεατή γνώστη και συμμέτοχο του προβλήματος)

-Ταινία μικρού μήκους που θα έχει τη μορφή μυθοπλασίας ή ντοκιμαντέρ

-Κατασκευή τρισδιάστατη

-Σχολική εφημερίδα

-Ιστοσελίδα ή blog

-Project

Ποιοι μπορούν να συμμετάσχουν:

Ομάδες μαθητών της πρωτοβάθμιας (όλων των τάξεων των δημοτικών σχολείων και των νηπιαγωγείων) και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (όλων των τάξεων) δημόσιων και ιδιωτικών σχολικών μονάδων της Ελλάδας, της Κύπρου και της Ομογένειας (ελληνικά και κυπριακά σχολεία ή μεμονωμένα τμήματα που λειτουργούν σε χώρες του εξωτερικού). Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μεμονωμένα σχολεία ή συμπράξεις σχολείων, δηλαδή ομάδες τουλάχιστον δύο σχολείων (η σύμπραξη μπορεί να αφορά σχολεία ίδιων αλλά και διαφορετικών βαθμίδων, π.χ. ένα δημοτικό και ένα γυμνάσιο κλπ).

Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχει αναλάβει την παιδαγωγική καθοδήγηση της μαθητικής ομάδας ένας ή περισσότεροι εκπαιδευτικοί της σχολικής μονάδας και να εξασφαλιστεί η έγγραφη συγκατάθεση των γονέων των μαθητών που αφορά στη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό και στην ανάρτηση των μαθητικών δημιουργιών στην ψηφιακή στέγη του διαγωνισμού.

Σε ποιες ώρες του ωρολόγιου προγράμματος μπορούν να υλοποιηθούν σχετικές δράσεις;

Ο διαγωνισμός προσφέρεται για διαθεματική αξιοποίηση σε όλα σχεδόν τα γνωστικά αντικείμενα. Στο μάθημα της ιστορίας (αρχαίοι αποικισμοί, ιστορία της Κύπρου, Κύπρος/Κρήτη/Δωδεκάνησα/Κοινές διαδρομές, η Κύπρος στον Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο κλπ), στα γλωσσικά μαθήματα των δύο βαθμίδων (η Κύπρος στη λογοτεχνία, η κυπριακή διάλεκτος, φιλαναγνωσία, δημιουργική γραφή), στη φυσική αγωγή (κυπριακοί χοροί και οι ομοιότητες με χορούς διάφορων περιοχών της Ελλάδας), στα εικαστικά (η ανάπτυξη των τεχνών στην Κύπρο, το ελληνικό πολιτιστικό «προϊόν» στον σύγχρονο κόσμο, εικαστικές δημιουργίες των μαθητών), στη μουσική (κυπριακά τραγούδια, ελληνικός μουσικός πολιτισμός, δημιουργία μουσικών συνθέσεων από τους μαθητές), στην Πληροφορική (συγκέντρωση πληροφοριών από το διαδίκτυο, δημιουργία παρουσιάσεων, δημιουργία ιστότοπου κλπ), στη Γεωγραφία (ανθρωπογεωγραφία Ελλάδας και Κύπρου, ο Ελληνισμός της Διασποράς, η διοικητική διαίρεση Ελλάδας και Κύπρου κλπ), στην Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή (το σύνταγμα της Ελλάδας και της Κύπρου, η τοπική αυτοδιοίκηση σε Ελλάδα και Κύπρου κλπ). Οι εκπαιδευτικοί, λοιπόν, θα μπορούσαν να υλοποιήσουν ένα ολοκληρωμένο πολιτιστικό πρόγραμμα για την Κύπρο (στο πλαίσιο της ευέλικτης ζώνης ή διαθεματικά σε όλα τα γνωστικά αντικείμενα) ή να υλοποιήσουν μεμονωμένες δράσεις (για παράδειγμα: γνωρίζω τους κυπριακούς χορούς, μαθαίνω την κυπριακή κουζίνα, η κυπριακή γλώσσα και η σχέση της με τα αρχαία ελληνικά, ο φυσικός πλούτος Ελλάδας και Κύπρου κλπ).

Ποια είναι τα χρονοδιαγράμματα του διαγωνισμού;

Ο διαγωνισμός ξεκινάει στις 16 Σεπτεμβρίου 2019 και λήγει στις 11 Φεβρουαρίου του 2020.

Τον Μάρτιο του 2020 θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα της αξιολόγησης. Οι καλύτερες μαθητικές δημιουργίες θα βραβευθούν σε ειδική εκδήλωση (που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο ή τον Μάιο του 2020 στη Λευκωσία, στην αίθουσα εκδηλώσεων του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου Κύπρου ή στην αίθουσα τελετών της Παγκύπριας Οργάνωσης Ελλήνων Δασκάλων).

Πρέπει να δηλώσουν συμμετοχή όσα σχολεία ενδιαφέρονται;

Τα σχολεία που θέλουν να λάβουν μέρος θα πρέπει να εκδηλώσουν ενδιαφέρον συμμετοχής με ένα απλό email στο serreschools@gmail.com ως τις 15 Νοεμβρίου 2019. Θα λάβουν πίσω το λινκ μιας ηλεκτρονικής φόρμας συμμετοχής.

Υπάρχουν κάποιες προϋποθέσεις ή τεχνικά χαρακτηριστικά για τις μαθητικές δημιουργίες;

1.Οι χρονικές διάρκειες για το σποτ (2 λεπτά) και την ταινία μικρού μήκους (ως 10 λεπτά) δεν περιλαμβάνουν τους τίτλους αρχής και τέλους (αποκλίσεις από τη διάρκεια θα γίνονται δεκτές όταν ενημερώνετε με αιτιολόγηση η οργανωτική επιτροπή).

2.Οι ταινίες ντοκιμαντέρ, δεν είναι μόνο μια ψηφιακή αφήγηση (φωτογραφίες, αποσπάσματα βίντεο, μαθητές αφηγητές) αλλά περιλαμβάνουν έρευνα, συνεντεύξεις, επαφή με ιστορικά αρχεία κλπ.

3.Διήγημα, μυθιστόρημα (δεν υπάρχει περιορισμός στις λέξεις)

4.Παραμύθι (εικονογραφημένο ή μη)

5.Πρωτότυπη μουσική σύνθεση (ολοκληρωμένο τραγούδι, δηλαδή μουσική σύνθεση και στίχοι, ή απλή μουσική σύνθεση ή μελοποίηση γνωστού ποιήματος)

6.Αφίσα, ζωγραφιά ή σκίτσο (σε όποιο μέγεθος επιθυμούν, με όποια τεχνική ή υλικό επιθυμούν)

7.Κατασκευή τρισδιάστατη (με όποια υλικά ή τεχνικές επιθυμούν οι μαθητές/δημιουργοί)

8.Σχολική εφημερίδα (τουλάχιστον 8 σελίδες)

9.Ιστοσελίδα ή blog (προσβάσιμη σε όλους)

9.Project (οι μαθητικές δημιουργίες πρέπει να συνοδεύονται με ένα συνοπτικό κείμενο όπου περιγράφεται το project, δηλαδή η φιλοσοφία του, η μεθοδολογία, το χρονοδιάγραμμα, οι δράσεις που υλοποιήθηκαν, τα αποτελέσματα, η διάχυση στο σχολείο και την τοπική κοινωνία κλπ)

Πώς θα υποβληθούν οι μαθητικές δημιουργίες;

ΜΟΝΟ ηλεκτρονικά. Οι συμμετέχοντες θα στείλουν ηλεκτρονικά ως τις 11 Φεβρουαρίου (στο serreschools@gmail.com) :

-διαβιβαστικό του σχολείου (σε word) όπου θα αναγράφονται οι μαθητικές δημιουργίες που υποβάλλονται καθώς και στοιχεία των συμμετεχόντων (οι διοργανωτές έχουν σχεδιάσει ένα πρότυπο διαβιβαστικό που θα σταλεί στα σχολεία)

-βεβαίωση εξασφάλισης της έγγραφης συγκατάθεσης των γονέων (Οι διοργανωτές θα προωθήσουν στα σχολεία τα ειδικά έντυπα του διαγωνισμού για την έγγραφη συγκατάθεση των γονέων. Τα συμπληρωμένα αυτά έντυπα παραμένουν στο αρχείο του σχολείου ενώ οι διευθύνσεις των σχολείων θα αποστείλουν στους διοργανωτές μόνο μια ειδική βεβαίωση του διαγωνισμού για την εξασφάλιση αυτής της συγκατάθεσης)

-τις μαθητικές δημιουργίες (τα μεγάλα αρχεία που ξεπερνούν το 1Mb θα στέλνονται μέσω wetransfer, drobox κλπ).

Ειδικότερα οι ταινίες που θα δημιουργηθούν (μυθοπλασίας, τεκμηρίωσης και σποτ) θα αναρτηθούν με ευθύνη των δημιουργών στο διαδίκτυο και στους διοργανωτές θα σταλούν ΜΟΝΟ τα λινκ αυτής της ανάρτησης. Παρακαλούμε τα αρχεία που θα υποβάλλονται να περιλαμβάνουν στην ονομασία τους με κεφαλαία γράμματα πρώτα την κατηγορία (π.χ. ΔΙΗΓΗΜΑ) και μετά το όνομα του σχολείου

Παράδειγμα: ΔΙΗΓΗΜΑ_ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ 25ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ_Γ ΤΑΞΗ

Ποιοι θα αξιολογήσουν τις διδακτικές προτάσεις και τις μαθητικές δημιουργίες;

Ειδικές επιτροπές αξιολόγησης που θα οριστούν από τους φορείς που συνδιοργανώνουν το διαγωνισμό, οι οποίες θα δημοσιοποιηθούν πριν την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων. Τα βραβεία δεν είναι χρηματικά, αλλά έντυποι έπαινοι υπογεγραμμένοι από την ηγεσία του Υ.ΠΑΙ.Θ. Θα δοθούν ξεχωριστά βραβεία ανά κατηγορία και βαθμίδα εκπαίδευσης (υποκατηγορίες: πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σχολικές μονάδες Ελλάδας, σχολικές μονάδες Κύπρου, σχολικές μονάδες ομογένειας, συμπράξεις σχολείων).

Υπάρχουν κάποιοι ειδικοί όροι που πρέπει να προσέξουν οι σχολικές μονάδες;

Για τη συμμετοχή στον διαγωνισμό των μαθητών, είναι απαραίτητη η έγγραφη συγκατάθεση των γονέων τους (θα σας σταλεί πρότυπη). Πέραν της τήρησης των χρονοδιαγραμμάτων και της αυτονόητης υποχρέωσης των συμμετεχόντων να υποβάλλουν αυθεντικά έργα που δεν αποτελούν προϊόν αντιγραφής, δεν υπάρχουν ειδικοί όροι ή περιορισμοί.

Μια σχολική μονάδα μπορεί να συμμετάσχει με όσες μαθητικές δημιουργίες επιθυμεί. Στον διαγωνισμό μπορούν να υποβληθούν εκπρόθεσμες συμμετοχές του προηγούμενου σχολικού έτους, δηλαδή μαθητικές δημιουργίες που ολοκληρώθηκαν μετά τη λήξη του περσινού προγράμματος. Τα σχολεία που θα συμμετάσχουν στον διαγωνισμό, έχουν δικαίωμα να αναρτήσουν τις όποιες δημιουργίες τους στο διαδίκτυο ακόμη και πριν την ολοκλήρωση της αξιολόγησής τους. Διευκρινίζουμε ακόμη ότι η έγγραφη συγκατάθεση των γονέων των μαθητών είναι απαραίτητη για όλους τους μαθητές, ανεξάρτητα από την κατηγορία της δημιουργίας τους. Τα υπογεγραμμένα έντυπα της έγγραφης συγκατάθεσης (που θα λάβουν τα σχολεία μετά την εκδήλωση ενδιαφέροντος εκ μέρους τους) δε θα σταλούν στην Οργανωτική Επιτροπή του διαγωνισμού, αλλά θα διατηρηθούν στο αρχείο των σχολείων, ενώ στην Οργανωτική Επιτροπή θα σταλεί μόνο μια βεβαίωση της διεύθυνσης της σχολικής μονάδας. Πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν έχετε το δικαίωμα χρήσης μουσικής στις ταινίες σας για την οποία υπάρχει ζήτημα πνευματικών δικαιωμάτων παρά μόνο με την άδεια του δημιουργού ή της ΑΕΠΙ.

Σημειώνουμε τέλος ότι βεβαιώσεις συμμετοχής (ψηφιακές) θα λάβουν όλοι οι υπεύθυνοι εκπαιδευτικοί και επαίνους συμμετοχής (ψηφιακούς) όλοι οι μαθητές.

Ενστάσεις μετά την ανακοίνωση των αποτελεσμάτων μπορούν να υποβληθούν ΜΟΝΟ από τις σχολικές μονάδες (τα όργανα διοίκησής τους) και μπορούν να αναφέρονται ΜΟΝΟ σε παραβίαση όρων της παρούσας προκήρυξης και όχι στα αποτελέσματα της επιτροπής αξιολόγησης των μαθητικών δημιουργιών ή των διδακτικών προτάσεων. Η επιτροπή αξιολόγησης δε θα συντάξει περιγραφικές εκθέσεις αξιολόγησης για κάθε μαθητική δημιουργία, ούτε θα προχωρήσει σε αξιολογική κατάταξη όλων των μαθητικών δημιουργιών.

Σημειώνεται τέλος ότι:

α) Η συμμετοχή των μαθητών/τριών είναι προαιρετική και δεν έχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τους/τις μαθητές/-ήτριες ή το σχολείο

β) Τα κριτήρια αξιολόγησης των έργων αφορούν:

-στη συνάφεια των μαθητικών δημιουργιών με το θέμα του διαγωνισμού

-στην αρτιότητα των μαθητικών έργων

-στα μηνύματα των δημιουργών

-στην πρωτοτυπία

-στην τήρηση των ειδικών όρων της παρούσας προκήρυξης

-στη συμμετοχή των μαθητών

-στην ποιότητα του υποβληθέντος έργου: εικαστική (για τα εικαστικά έργα) ή φιλολογική (για τα λογοτεχνικά έργα) ή οπτικοακουστική (για τις ταινίες, τις μουσικές συνθέσεις και τις ψηφιακές δημιουργίες)

γ) Η επιτροπή αξιολόγησης των έργων θα περιλαμβάνει: μουσικούς (του Μουσικού Σχολείου Σερρών), φιλολόγους (του Συνδέσμου Φιλολόγων Σερρών), εκπαιδευτικούς πληροφορικής (της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών, του 4ου ΠΕΚΕΣ Κ. Μακεδονίας και του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πληροφορικής Σερρών), εκπαιδευτικούς με εμπειρία στην κινηματογραφική παιδεία (του Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υ.ΠΑΙ.Θ.), εικαστικούς (του Εικαστικού Εργαστηρίου ΑΡΤΙΟ Σερρών και της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών) και στελέχη του Σπιτιού της Κύπρου (πρεσβεία της Κύπρου στην Αθήνα). Η ακριβής σύνθεση θα ανακοινωθεί στους συμμετέχοντες τον Φεβρουάριο του 2020.

δ) Οι φορείς διοργάνωσης αναλαμβάνουν όλη τη διαδικασία υλοποίησης του διαγωνισμού.

ε) Ο προτεινόμενος διαγωνισμός δεν εμπλέκεται με την προώθηση εμπορικών προϊόντων, καθώς και με τη διάθεση, δωρεάν διανομή, διακίνηση ή πώληση πάσης φύσεως υλικού (εντύπου και μη).

στ) Δεν θα υπάρξουν έσοδα για τους φορείς που προκηρύσσουν τον διαγωνισμό ή για άλλον, από τα υποβληθέντα έργα (με εμπορία ή διαφήμιση κ.λπ.) και η χρήση των έργων θα γίνει μόνο για εκπαιδευτικούς σκοπούς.

ζ) Στην ιστοσελίδα του προγράμματος θα δημοσιευτούν μόνο τα διακριθέντα έργα των μαθητών/-τριών από τους φορείς διοργάνωσης του διαγωνισμού

Σχεδιαστής διαγωνισμού: Πούλιος Ιωάννης, εκπαιδευτικός, Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Σερρών

Οργανωτική Επιτροπή Διαγωνισμού:

  • Κενεβέζος Κυριάκος, Πρέσβης της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα, athensembassy@mfa.gov.cy, (0030)210 3734900

  • Παπασταμόπουλος Ξενοφώντας, Δ/ντής Π.Ε. Σερρών, mail@dipe.ser.sch.gr, (0030)2321047500

Πούλιος Ιωάννης, εκπαιδευτικός, Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Π.Ε. Σερρών, (0030)2321047515, serreschools@gmail.com

Σαμολαδάς Ιωάννης, Προϊστάμενος Τμήματος Πληροφορικής Διεύθυνσης Π.Ε. Σερρών, samoladas@gmail.com, (0030)2321047523

  • Στυλιανού Νάντια, Μορφωτική Σύμβουλος της Κυπριακής Πρεσβείας στην Αθήνα, spiticy@otenet.gr, (0030)2103734934

  • Παπαδημητρίου Σοφία, Προϊσταμένη Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, (0030)2103443820, sofipapadi@minedu.gov.gr

  • Θεοδωρίδης Ανδρέας, Επιθεωρητής Δημοτικής Εκπαίδευσης (Υπουργείο Παιδείας, Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας της Κύπρου), atheodoridis@schools.ac.cy, (00357)25800910

Ο Πρεσβευτής της Κυπριακής Δημοκρατίας στην Ελλάδα

Ο Διευθυντής Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σερρών

Η προϊσταμένη του Τμήματος Εκπαιδευτικής Ραδιοτηλεόρασης και Ψηφιακών Μέσων του Υ.ΠΑΙ.Θ.

 

 

 

 

Κυριάκος Κενεβέζος

Ξενοφών Παπασταμόπουλος

Σοφία Παπαδημητρίου

Ο διαγωνισμός υλοποιείται υπό την Αιγίδα του Κύπριου Προέδρου της Δημοκρατίας, Κ. Νίκου Αναστασιάδη


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Edu4u Admin
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Δεν θα γίνουν μαθήματα στα σχολεία την Παρασκευή (27/09
 
6η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2019

Η Διεύθυνση Φυσικής Αγωγής της Γενικής Διεύθυνσης Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας εναρμονίζει την 6η Πανελλήνια Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2019 με την Ευρωπαϊκή Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού 2019 η οποία θα εορταστεί την Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2019.

Κεντρικός στόχος είναι η ενεργοποίηση των μαθητών/τριών για συμμετοχή τους σε οργανωμένες αθλητικές δράσεις εντός του σχολείου, μέσω της ενημέρωσης της μαθητικής κοινότητας για τα ευεργετικά οφέλη της άθλησης σε συνδυασμό με την υγιεινή διατροφή, με στόχο την απόκτηση ενός υγιούς τρόπου ζωής.

Με σύνθημα «Αγαπώ την Άθληση – Αγαπώ την Υγεία μου» προτείνεται οι σχολικές μονάδες να υλοποιήσουν εντός του σχολικού ωραρίου τις παρακάτω αθλητικές δράσεις (μεμονωμένα ή συνδυαστικά): αερόβιες κινητικές δραστηριότητες: βάδην, τρέξιμο, σκυταλοδρομία, ποδηλασία, σχοινάκι, χορός κ.ά., ομαδικά – ατομικά αθλήματα: καλαθοσφαίριση 3Χ3, ποδόσφαιρο 5Χ5, χειροσφαίριση, πετοσφαίριση, αντισφαίριση, επιτραπέζια αντισφαίριση κ.ά. (με δυνατότητα δημιουργίας και μικτών ομάδων).

Με απόφαση του Συλλόγου Διδασκόντων, δύναται να αναπτυχθούν δράσεις σε συνεργασία με όμορες σχολικές μονάδες ή αθλητικά κέντρα- αθλητικές Ομοσπονδίες και αθλητικούς Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, με την προϋπόθεση ότι εάν απαιτηθούν μετακινήσεις πρέπει να τηρηθούν τα οριζόμενα στις κείμενες διατάξεις


Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Ακης
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019
Επικαιρότητα
ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
 Ποτε θα ανακοινωθει η προθεσμια για τις εγγραφες μας στις σχολες που περασαμε;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
[Κλείσιμο]
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 και πώς μπορούμε να γνωρίζουμε εμείς από τη στιγμή που δεν έχει ανακοινωθεί κάτι?
Υποβλήθηκε πριν από 10 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
 [Κλείσιμο]
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (1)
 Καλησπέρα σας έχω τελειώσει ΙΕΚ ιατρικά εργαστήρια έχω πάρει και την πιστοποίηση και ήθελα να σας ρωτήσω αν γίνεται να συνεχίσω σε κάποιο ΤΕΙ με κατατακτήριες εξετασεις; Ευχαριστώ.
Υποβλήθηκε πριν από 8 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

   
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
Αμα βρεις ΤΕΙ στο νεο μηχανογραφικο ,σφυρα μου κλεφτικα,Παναγιωτα
Υποβλήθηκε πριν από 3 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας
Share
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019
Εκπαιδευτικό Σύστημα
Εαπ ερώτηση
 Ξέρει κάποιος να μου πει αν το πτυχίο από το ελληνικό ανοικτό πανεπιστήμιο αναγνωρίζεται στο εξωτερικό;
Σχόλια ( )
Υποβλήθηκε πριν από 1 ημέρα
Προσθέστε το σχόλιο σας
 
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

Σχόλια (0)
 ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΤΟΥ ΕΑΠ
Υποβλήθηκε πριν από 14 ώρες
Προσθέστε το σχόλιο σας

Προπτυχιακά - Μεταπτυχιακά - Διδακτορικά Εξ Αποστάσεως

Σελίδα 1 από 11770 (117700 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4
5
6
7
11768
11769
11770
Επόμενο

Συζήτηση - Γνώμες - Σχόλια
ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΕΙ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ
Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019 - 13:27
Σχόλια (3)

Εαπ ερώτηση
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019 - 23:39
Σχόλια (1)

Εγγραφές
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019 - 23:22
Σχόλια (3)

Κρακοβια
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019 - 20:55
Σχόλια (1)

ΙΚΥ ΕΚΟ
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019 - 14:44
Σχόλια (5)

νοσηλευτικη
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019 - 13:49
Σχόλια (1)

αποφοιτος
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019 - 13:48
Σχόλια (4)

ΕΠΕΊΓΟΝ
Κυριακή, 15 Σεπτεμβρίου 2019 - 06:50
Σχόλια (2)

Στατιστικη ΟΠΑ
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019 - 20:53
Σχόλια (26)

Καλο φροντιστηριο μαρουσι?
Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019 - 14:03
Σχόλια (1)

Σχολές με φυσική παρουσία

Εκπαιδευτικά... και Άλλα
Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012
Οι δεινόσαυροι ΔΕΝ χάθηκαν από πτώση κομήτη αλλά από... κρύο
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2663 ημέρες
Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012
Παρατσούκλια κατοίκων ανά πόλη
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2663 ημέρες
Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012
Σύγκρουση με τον γαλαξία της Ανδρομέδας σε 4 δισ. χρόνια
Σχόλια (0)
Υποβλήθηκε πριν από 2663 ημέρες
Σελίδα 4199 από 4266 (25594 αντικείμενα)
Προηγούμενο
1
2
3
4198
4199
4200
4201
4264
4265
4266
Επόμενο
edu4u.gr facebook page
Καταχώρηση Δημοσίευσης